-
Η λύση η οποία θα προωθηθεί από την ελληνική Κυβέρνηση θα είναι η κατάργηση των τεκμηρίων σε όλο το φάσμα κυβικών και η φορολόγηση των οχημάτων σύμφωνα με την ιπποδύναμη τους (στα πρότυπα ξένων χωρών). Νομίζω ότι είναι το σωστότερο και καλύπτει και περιβαλλοντικές απαιτήσεις ενώ θα οδηγήσει και στην μείωση των ατυχημάτων.
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Ζητώ συγγνώμη που είμαι 'αργόμισθος' και μπορώ να συντηρήσω μόνο έναν κουβά Rallye 10ετίας 1300 κυβικών.Όταν μαζέψω ψηλά για την καινούρια Porsche GT, θα επανέλθω στο forum. Μέχρι τότε αφήνω το αμάξι μου στο γκαράζ, γιατί δεν είναι ούτε καν 1600 για να το κάνω απλώς στην άκρη να περνά ο cpp με την... Enzo του.
Όχι φίλε μου εγω κάθομαι δεξιά και με περνούν τύποι με Rallye 10 ετίας οι οποίο πιστεύουν ότι οδηγούν τα απόλυτα μηχανήματα. Εγώ τον δρόμο τον χρησιμοποιώ για μετακίνηση και όχι για επίδειξη η για test δυνατοτήτων του οχήματος μου. (Θέλω να πιστεύω ότιόυτε εσύ το κάνεις). Δεν ζητάω πολλά από το αυτοκίνητο μου θέλω να με μεταφέρει με ασφάλεια και άνεση.
Προς θεού δεν σε θεωρώ αργόμισθο, αλλά δεν έχει και πολλή αξία να σκοτωνόμαστε για το αν το ένα 1,400 αυτοκίνητο είναι καλύτερο από το άλλο.
Μην μου πεις ότι αν μπορούσες να πάρεις Enzo δεν θα την έπαιρνες. -
Oι Γερμανοί φτιάχνουν εκπληκτικά αυτοκίνητα φίλε μου.
Αν πρέπει να κατηγορήσεις κάποιον κατηγόρησε τους τύπους των τοπικών αντιπροσωπειών που φέρνουν 3αρες και Α4 με 1.6λτ κινιτήρες και βλέπεις τόσο καλά αυτοκίνητα να σέρνονται.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Όχι φίλε μου εγω κάθομαι δεξιά και με περνούν τύποι με Rallye 10 ετίας οι οποίο πιστεύουν ότι οδηγούν τα απόλυτα μηχανήματα. Εγώ τον δρόμο τον χρησιμοποιώ για μετακίνηση και όχι για επίδειξη η για test δυνατοτήτων του οχήματος μου. (Θέλω να πιστεύω ότιόυτε εσύ το κάνεις). Δεν ζητάω πολλά από το αυτοκίνητο μου θέλω να με μεταφέρει με ασφάλεια και άνεση.
Προς θεού δεν σε θεωρώ αργόμισθο, αλλά δεν έχει και πολλή αξία να σκοτωνόμαστε για το αν το ένα 1,400 αυτοκίνητο είναι καλύτερο από το άλλο.
Μην μου πεις ότι αν μπορούσες να πάρεις Enzo δεν θα την έπαιρνες.Πέρα από την πλάκα που όπως κατάλαβες έκανα παραπάνω, σοβαρά τώρα, θεωρώ μέγιστο τον αφορισμό που κάνεις για την οδηγική ευχαρίστηση με οτιδήποτε κάτω από Porsche. Αν ήταν έτσι δεν θα κυκλοφορούσαν στην αγορά αυτοκίνητα όπως τα 106/205 Rallye, 205 και Golf GTi, CRX V-TEC αλλά ακόμη και Cinquecento Sporting.
Έπιασες το ένα άκρο (μετακίνηση από το Α σημείο στο Β) κατηγορώντας τους υπόλοιπους για το άλλο άκρο (επιδειξιομανία). Απορώ σε ποιον επιδεικνύομαι όταν μία φορά τα δύο χρόνια ανεβαίνω τις 17 φουρκέτες του Πάπιγκου και ξαναβρίσκω το χαμόγελό μου για την επόμενη... διετία!
Η επίδειξη άλλωστε κατά βάση γίνεται με λίγα έως μηδενικά χ.α.ω. και πίστεψέ με δεν έχει να κάνει σε τίποτε με τα κυβικά...
Αντιθέτως, θεωρώ την άποψή σου όχι μόνο αφοριστική αλλά και άκρως επικίνδυνη και είναι αυτή ακριβώς που στιλιτεύω με το -τύπου 'χρονογραφήματος' - αρχικό μου μήνυμα. Δηλαδή, εκείνο το σκεπτικό που λέει ότι οποιοσδήποτε κοιτάζει τις ρεπρίζ, το κράτημα και την αμεσότητα στην οδήγηση είναι... επιδειξιομανής. Μου θυμίζει τους 'καμικάζι' με τις streetάδικες και τα εντούρο . Αυτή ακριβώς η φιλοσοφία είναι που αποστέωσε την απόλαυση από την καθημερινή αυτοκίνηση, που με κόλπα μάρκετινγκ μόνο και μόνο για την εύκολη αύξηση των κερδών, οδήγησε σε πανομοιότυπα τετράτροχα κατασκευάσματα 'τύπου Golf'.
Αν είναι έτσι, θα έπρεπε να κυκλοφορούν μόνο πενταθέσια στέγαστρα με μέγιστη ταχύτητα 120χαω (βρέξει-χιονίσει), που καίνε 2 λίτρα καθαρό καύσιμο στα 100 χιλιόμετρα. Μήπως όμως τελικά προς τα εκεί οδεύουμε;Α, και για να σου λύσω την απορία. Δεν θα αγόραζα ΠΟΤΕ ΕΝΖΟ:
- Δεν ξέρω να την οδηγήσω. Θεωρώ ότι θα αποτελούσα ιεροσυλία πίσω από το τιμόνι της...
- Δεν διαθέτω προσωπική πίστα, ούτε θα πέταγα τα λεφτά για να την αποκτήσω.
- Θεωρώ οτιδήποτε σε super-sport για χρήση στο ελληνικό δίκτυο, σπατάλη δίχως νόημα... (ας κάνω κι εγώ έναν αφορισμό)
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Όχι φίλε μου εγω κάθομαι δεξιά και με περνούν τύποι με Rallye 10 ετίας οι οποίο πιστεύουν ότι οδηγούν τα απόλυτα μηχανήματα. Εγώ τον δρόμο τον χρησιμοποιώ για μετακίνηση και όχι για επίδειξη η για test δυνατοτήτων του οχήματος μου. (Θέλω να πιστεύω ότιόυτε εσύ το κάνεις). Δεν ζητάω πολλά από το αυτοκίνητο μου θέλω να με μεταφέρει με ασφάλεια και άνεση.
Προς θεού δεν σε θεωρώ αργόμισθο, αλλά δεν έχει και πολλή αξία να σκοτωνόμαστε για το αν το ένα 1,400 αυτοκίνητο είναι καλύτερο από το άλλο.
Μην μου πεις ότι αν μπορούσες να πάρεις Enzo δεν θα την έπαιρνες.Πέρα από την πλάκα που όπως κατάλαβες έκανα παραπάνω, σοβαρά τώρα, θεωρώ μέγιστο τον αφορισμό που κάνεις για την οδηγική ευχαρίστηση με οτιδήποτε κάτω από Porsche. Αν ήταν έτσι δεν θα κυκλοφορούσαν στην αγορά αυτοκίνητα όπως τα 106/205 Rallye, 205 και Golf GTi, CRX V-TEC αλλά ακόμη και Cinquecento Sporting.
Έπιασες το ένα άκρο (μετακίνηση από το Α σημείο στο Β) κατηγορώντας τους υπόλοιπους για το άλλο άκρο (επιδειξιομανία). Απορώ σε ποιον επιδεικνύομαι όταν μία φορά τα δύο χρόνια ανεβαίνω τις 17 φουρκέτες του Πάπιγκου και ξαναβρίσκω το χαμόγελό μου για την επόμενη... διετία!
Η επίδειξη άλλωστε κατά βάση γίνεται με λίγα έως μηδενικά χ.α.ω. και πίστεψέ με δεν έχει να κάνει σε τίποτε με τα κυβικά...
Αντιθέτως, θεωρώ την άποψή σου όχι μόνο αφοριστική αλλά και άκρως επικίνδυνη και είναι αυτή ακριβώς που στιλιτεύω με το -τύπου 'χρονογραφήματος' - αρχικό μου μήνυμα. Δηλαδή, εκείνο το σκεπτικό που λέει ότι οποιοσδήποτε κοιτάζει τις ρεπρίζ, το κράτημα και την αμεσότητα στην οδήγηση είναι... επιδειξιομανής. Μου θυμίζει τους 'καμικάζι' με τις streetάδικες και τα εντούρο . Αυτή ακριβώς η φιλοσοφία είναι που αποστέωσε την απόλαυση από την καθημερινή αυτοκίνηση, που με κόλπα μάρκετινγκ μόνο και μόνο για την εύκολη αύξηση των κερδών, οδήγησε σε πανομοιότυπα τετράτροχα κατασκευάσματα 'τύπου Golf'.
Αν είναι έτσι, θα έπρεπε να κυκλοφορούν μόνο πενταθέσια στέγαστρα με μέγιστη ταχύτητα 120χαω (βρέξει-χιονίσει), που καίνε 2 λίτρα καθαρό καύσιμο στα 100 χιλιόμετρα. Μήπως όμως τελικά προς τα εκεί οδεύουμε;Α, και για να σου λύσω την απορία. Δεν θα αγόραζα ΠΟΤΕ ΕΝΖΟ:
- Δεν ξέρω να την οδηγήσω. Θεωρώ ότι θα αποτελούσα ιεροσυλία πίσω από το τιμόνι της...
- Δεν διαθέτω προσωπική πίστα, ούτε θα πέταγα τα λεφτά για να την αποκτήσω.
- Θεωρώ οτιδήποτε σε super-sport για χρήση στο ελληνικό δίκτυο, σπατάλη δίχως νόημα... (ας κάνω κι εγώ έναν αφορισμό)
Δηλαδή εσύ δεν βλέπεις επιδειξίες στον δρόμο.
Πήγαινε καμιά βόλτα στην παραλιακή και τα λέμε
Σε λίγα χρόνια που θα χεις το παιδάκι σου στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου σου θα τα ξαναπούμε. Και να μου πεις τι θα λες για τους άλλους οδηγούς.
Ένα γρήγορο αυτοκίνητο με καλά φρένα μπορεί να σε σώσει αλλά μπορεί να σε τιμωρήσει αν το παίξεις πολύ μάγκας. Το πως θα το χρησιμοποιήσεις είναι δική σου υπόθεση.
Πάντως ένα rallye η οποιοδήποτε Gti από (125 έως 225 άλογα) πρέπει να φορολογείται διαφορετικά από ένα αυτοκίνητο ιδίων κυβικών με μικρότερη ιπποδύναμη. Το ίδιο ισχύει και για τις ασφάλειες. Αυτοί που επιλέγουν συγκεκριμένα αυτοκίνητα είναι (μερικές φορές) και πιο επικίνδυνοι στον δρόμοι και όταν θα ρθει η ώρα που τα ασφάλιστρα θα πάνε στα ύψη για κάποια αυτοκίνητα θα δούμε πως θα αντιδράσουν και για πιο λόγο τα αγόρασαν.
Τα GTI είναι αυτοκίνητα για μεγάλο τουρισμό και τα Rallye είναι για να τρέχουν στο Ακρόπολις. Τώρα αν το 2002 έχουν μπασταρδέψει αυτό είναι άλλο θέμα.
Λυπάμαι γιατί πρέπει να φύγω. Απαντήσεις αύριο. -
Οι επιδειξίες βρίσκονται παντού και είναι για γέλια... αν και μερικοί είναι για τα σίδερα Για το κατά πόσο το μικρό GT τιμωρεί όποιον δε το σέβεται το έχω γράψει και αλλού.
Μη με βάζεις στο τριπάκι των στατιστικών που βολεύουν τις ασφαλιστικές, γιατί θα σου μπορούσα να σου απαντήσω ότι ο κάτοχος μίας Mercedes 1.8 θα έπρεπε να πληρώνει πολύ περισσότερα από τον κάτοχο ενός FIAT Punto HGT (ίδιου κυβισμού) για μικτή ασφάλεια, γιατί τα ανταλλακτικά της πρώτης κοστίζουν υπερπολλαπλάσια από τα ανταλλακτικά του τελευταίου. Ή αντίστοιχα ένα αυτοκίνητο με καπώ μήκους 1,5 μέτρου θα έπρεπε να πληρώνει αναλογικά περισσότερα από εμένα με το μισό μέτρο καπώ, γιατί όταν βγαίνει να κοιτάξει στα ΣΤΟΠ είναι πιο επικίνδυνο από εμένα για πρόκληση ατυχήματος και άλλα πολλά (φαιδρά).
Όσο για την κατάσταση του 2002, μάλλον το αντίθετο συμβαίνει. Πού βρίσκονται τα NSU TT και οι Alfetta του '70, πού βλέπεις Alfasud και Golf/205 GTi του '80, ποιος κατασκευαστης προσφέρει πλέον 106 Rallye για τους κοινούς θνητούς; Μήπως όλα τα παραπάνω ήταν για τις πίστες; Δε νομίζω...
Όταν με το καλό κάνω παιδί, που θα αλλάξουν και οι προτεραιότητές μου, θα σε ενημερώσω πάλι. 'Προτεραιότητες'... ο λέξη κλειδί. Και βέβαια επιμένω ότι δεν μπορείς να αφορίζεις όποιον δεν έχει τις ίδιες προτεραιότητες με εσένα.
-
Μια και που πιάσαμε το θέμα των ασφαλιστικών, στην Αμερική που αν δεν απατώμαι η ασφάλεια είναι υποχρεωτικά μικτή, πόσα ασφάλιστρα πληρώνει πχ ο Gavriil τον χρόνο; Για να έχουμε μια σύγκριση με τα δικά μας μέτρα... Γιατί βλέπω στα αμερικάνικα forum κάτι ακριβά τρακαρισμένα αμάξια που εδώ θα λέγαμε ότι είναι ένα εκατομμύριο ζημιά και παιδεύεσαι να στα φτιάξει η ασφαλιστική εκεί τους αγόρασαν καινούργιο.
Επίσης, είστε απόλυτα σίγουροι ότι σήμερα θα θέλατε να οδηγείτε καθημερινά τα 'αριστουργήματα' του '70 ή και του '80; Πέρα από το να τα βγάζετε βόλτα το Σ/Κ όπως ένας φίλος μου τον Σκαραβαίο του... Σκεφτείτε τον θόρυβο, τη ζέστη, την έλλειψη εργονομίας, τα πολύ συχνά σέρβις, κλπ, και πείτε μου αν είναι καλύτερα.
-
Φίλε TGD νομίζεις ότι θα είταν εκτός εποχής αν κυκλοφορούσες σήμερα με μία Lancia Beta Sport ή Volumex, ένα Fiat 124 Sport (όχι το cabrio) ή στο τέλος μια Alfa Romeo Julia 1750. Εγώ πάντως πολύ ευχαρίστως θα τα κυκλοφορούσα. Εξ άλλου μην νομίζεις ότι στην πραγματικότητα άλλαξαν και πολλά απο τότε. Marketing φίλε μου marketing.
-
φίλε cpp ... Θα μπορούσα να ρωτήσω μόνο την ηλικία σου (για την οικογενειακή σου κατάσταση κατάλαβα ότι έχεις και παιδί αν δεν κατάλαβα λάθος) απλά και μόνο για να μπορέσω να δω το θέμα από την δική σου μεριά?
Δε νομίζεις ότι είσαι λίγο απόλυτος στο παραπάνω post σου?
Πόσοι από εδώ δε θα ήθελαν να είχαν την οικονομική άνεση ή την ευκαιρία να συμμετέχουν σε κάποιο πρωτάθλημα - κύπελλο, ή ακόμα να κάνουν έστω και ένα αγώνα το χρόνο?
Όσο γι’αυτους που έχουν ένα 1300ων, ένα 1400ων, ένα 1600ων κυβικών αυτοκίνητο, και δε μπορούν να έχουν κάτι καλύτερο για οικονομικούς λόγους, αλλά ταυτόχρονα είναι ερωτευμένοι με την οδήγηση... Τι λιγότερο έχουν δηλαδή αυτοί από τους αντίστοιχους κατόχους EVO, Porsche, Impreza, Ferrari, εκτός από μερικά έως πολλά εκατομμύρια λιγότερα? Αυτοί δεν έχουν δικαίωμα δηλαδή να ευχαριστιούνται την οδήγηση?
Αυτό που θέλω να πω, είναι ότι σωστά ανέφερες ότι όπως έχει γίνει η κατάσταση (δε μιλάω μόνο για τα μέτρα της τροχαίας) οι δημόσιοι δρόμοι είναι για να μας μεταφέρουν από το ένα σημείο στο άλλο. Αλλά αυτό δεν ισχύει μόνο για τους οδηγούς των αυτοκινήτων με 100ιππους και 1300κιλα, αλλά για όλους τους οδηγούς.
Η πίστες (οι ποιες???) ας πουμε, είναι μια λύση που απευθύνεται σε όλους τους οδηγούς.Δε ξέρω αν παρερμήνευσα κάτι από το post σου, κι αν δεν το εννοούσες όπως το φάνηκε.
Φιλικά Νικος.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Μην μου πεις ότι αν μπορούσες να πάρεις Enzo δεν θα την έπαιρνες.Αναφέρεσαι στον Petros, αλλά μιας και είναι forum και είμαι πολυλογάς θα πεταχτώ σφήνα και θα πω και την δική μου άποψη! ( )
Αν είχα τα χρήματα να πάρω ΜΙΑ ΕΝΖΟ δεν θα το έκανα με τίποτα. Ακόμη και αν είχα και επιπλέον αρκετά για μια αξιοπρεπή ζωή.
Θα προτιμούσα να ζήδω μια ΠΛΟΥΣΙΑ ζωή, να τρέχω στους αγώνες με κιτ καρ, και ετός από τις άλλες 2 Φεράρι που ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ για να πάρεις ΕΝΖΟ θα έπαιρνα και μία 911, ένα άνετο μεγάλο για ταξίδια, και αν περισέψουν και τίποτα ψιλά (κοινώς τα σέρβις της ΕΝΖΟ...) θα έπαιρνα και κανένα φουσκωτό (μικρό, 4μ το πολύ, δεν με ενθουσιάζουν τα μεγάλα) για να μάθω καταδύσεις και να με βοηθάει στην πρόσβαση των θέσεων.
Βεβαίως μπορώ αντί να μπλέκω με οοοοοοοοοοοολη αυτήν την ιστορία να πάρω μια ΕΝΖΟ, να πουλήσω μετά τις άλλες 2 Φεράρι, ώστε να την συντηρώ για αρκετό καιρό, και να τελειώνω.
Δυστυχώς θα πάρω την τρίτη λύση, δηλαδή θα ξυπνήσω από το όνειρο...
-
Ο χρήστης kilo έγραψε:
Φίλε TGD νομίζεις ότι θα είταν εκτός εποχής αν κυκλοφορούσες σήμερα με μία Lancia Beta Sport ή Volumex, ένα Fiat 124 Sport (όχι το cabrio) ή στο τέλος μια Alfa Romeo Julia 1750.Χμμμ, για να θυμηθώ. Τη συγκεκριμένη Lancia την έιχε ένας γείτονας όταν ήμουν μικρός. Ακόμα μου θυμάμαι τι εντύπωση μου είχε κάνει! Αλλά θυμάμαι και ότι ήταν πολύ συχνά στο συνεργείο. Το Fiat 124 Sport το έχω απλά δει και θαυμάσει, αλλά μην μου πείτε ότι η ποιότητα του εσωτερικού είναι τίποτα το σπουδαίο. Τέλος, αν η συγκεκριμένη Julia είναι αυτή που θυμάμαι σε κάτι συγγενείς (σε 1200;), με το ζόρι έμπαινα στο πίσω κάθισμα και τότε πήγαινα στο γυμνάσιο.
Την ίδια εποχή κυκλοφορούσαν και ανεκδιήγητα κατασκευάσματα. Τουλάχιστον τώρα είναι όλα υποφερτά. Αλήθεια, τι τιμή είχαν τότε τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα σε σχέση με το εισόδημα; Γιατί πρέπει να ήταν ακριβά. Δηλαδή, πόσους μισθούς κόστιζε τότε ένα AlfaSud και πόσους τώρα ένα 106; Θυμάται κανείς; Μήπως τα 'πραγματικά αυτοκίνητα' του τότε κοστίζουν όσο σήμερα μια Lotus;
Για ένα παράδειγμα από άλλο χώρο, το πρώτο στερεοφωνικό στο σπίτι μας κόστισε ακριβώς ένα μισθό το 1975. Το δεύτερο κόστισε ένα μισθό το 1990. Και το δεύτερο ήταν πολύ, μα πάρα πολύ καλύτερο. Ενώ με το ισόποσο του 1975 έπαιρνες μόλις ένα φορητό.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Αν είχα τα χρήματα να πάρω ΜΙΑ ΕΝΖΟ δεν θα το έκανα με τίποτα. Ακόμη και αν είχα και επιπλέον αρκετά για μια αξιοπρεπή ζωή.Αντιγράφω από γνωστό μου του αυτοκινητιστικού χώρου:
Όταν τον ρώτησα
'Μα ποιος θα δώσει $$$ λεφτά για το ΧΧΧ αυτοκίνητο και δεν θα πάρει το ΨΨΨ;'
η απάντηση ήταν
'Κανένας που έχει $$$ λεφτά για αυτοκίνητο δεν θα πάρει το ΧΧΧ. Θα το πάρει αυτός που έχει $$$$$$$$$$$$ λεφτά και ήδη άλλα τρία αυτοκίνητα.' -
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Αν είχα τα χρήματα να πάρω ΜΙΑ ΕΝΖΟ δεν θα το έκανα με τίποτα. Ακόμη και αν είχα και επιπλέον αρκετά για μια αξιοπρεπή ζωή.
Αντιγράφω από γνωστό μου του αυτοκινητιστικού χώρου:
Όταν τον ρώτησα
'Μα ποιος θα δώσει $$$ λεφτά για το ΧΧΧ αυτοκίνητο και δεν θα πάρει το ΨΨΨ;'
η απάντηση ήταν
'Κανένας που έχει $$$ λεφτά για αυτοκίνητο δεν θα πάρει το ΧΧΧ. Θα το πάρει αυτό πους έχει $$$$$$$$$$$$ λεφτά και ήδη άλλα τρία αυτοκίνητα.'Ακριβώς. Οπότε με το ζόρι να δούμε μια ΕΝΖΟ όλη κι όλη στην Ελλάδα, στα χέρια του αντιπροσώπου της στην Ελλάδα, σωστά; Τουλάχιστον την μοναδική F50 που έχω δει στην ζωή μου εν κινήσει από αυτόν την είδα ένα βράδυ στο Μικρολίμανο (09/2000). Και τι ήχος.......... Ιταλική οπερέτα!!
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Μη με βάζεις στο τριπάκι των στατιστικών που βολεύουν τις ασφαλιστικές, γιατί θα σου μπορούσα να σου απαντήσω ότι ο κάτοχος μίας Mercedes 1.8 θα έπρεπε να πληρώνει πολύ περισσότερα από τον κάτοχο ενός FIAT Punto HGT (ίδιου κυβισμού) για μικτή ασφάλεια, γιατί τα ανταλλακτικά της πρώτης κοστίζουν υπερπολλαπλάσια από τα ανταλλακτικά του τελευταίου.
Ο τρόπος που δουλεύουν οι ασφάλειες στο Τορόντο είναι ότι η Μερσέντες θα πληρώσει τα ίδια ή και λιγότερα από το το Πουντο (ή το Χιουντάι Κουπέ) γιατί θεωρείται ότι υπάρχουν λιγότερες πιθανότητες να προκαλέσει ατύχημα ο κατοχος της Μερσ. από τον κάτοχο του Πούντο.
Σας φαίνετε λογικό;
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Μια και που πιάσαμε το θέμα των ασφαλιστικών, στην Αμερική που αν δεν απατώμαι η ασφάλεια είναι υποχρεωτικά μικτή, πόσα ασφάλιστρα πληρώνει πχ ο Gavriil τον χρόνο; Για να έχουμε μια σύγκριση με τα δικά μας μέτρα... Γιατί βλέπω στα αμερικάνικα forum κάτι ακριβά τρακαρισμένα αμάξια που εδώ θα λέγαμε ότι είναι ένα εκατομμύριο ζημιά και παιδεύεσαι να στα φτιάξει η ασφαλιστική εκεί τους αγόρασαν καινούργιο.Επίσης, είστε απόλυτα σίγουροι ότι σήμερα θα θέλατε να οδηγείτε καθημερινά τα 'αριστουργήματα' του '70 ή και του '80; Πέρα από το να τα βγάζετε βόλτα το Σ/Κ όπως ένας φίλος μου τον Σκαραβαίο του... Σκεφτείτε τον θόρυβο, τη ζέστη, την έλλειψη εργονομίας, τα πολύ συχνά σέρβις, κλπ, και πείτε μου αν είναι καλύτερα.
Οι ασφάλειες στην Αμερική πάνε ανάλογα με την πόλη. Το Σικάγο είναι σχετικά φτηνό. Τοροντο ακριβό. Το μεγιστο που μπορεί να πληρ'ωσει κανείς στο Τοροντο για το Τζέτα (φθηνό αυτοκίνητο) είναι 3000 CAD τον χρόνο για μικτή ασφάλεια.
Υπάρχουν και ασφάλειες για ειδικές κατηγορίες(όπως μηχανι΄κοί, απόφοιτοι πανεπιστημίων). Τον δεύτερο χρόνο πλήρωσα 2200.
Μετά τις 9/11 όλες οι ασφάλειες πηγαν 15% πάνω. Γενικά όταν παλιώνει το αυτοκίνητο και αποκτάει ο οδηγός περισσότερη εμπειρία (χρόνια ασφάλισης χωρ΄΄ις ατύχημα) οι ασφάλειες πέφτουν πολύ.
-
Apantisi sto proto thema :
Toulaxiston autoi(amerikani-germanoi ktl) exoun autokintobiomixanies kai bgazoun oximata oxi san emas me tin apotiximeni tin Elbo pou bgazi fasonika oximata apo alou to amaksoma apo allou h mixani edo exi i Leukorosia biomixania oximaton/amaksomaton kai den exoume emis kai milate gia katantia tis aytokinisis prota dite ta dika mas ta xalia kai istera ton allonon....Dimitris....
-
Ο χρήστης Dimitris_ έγραψε:
Apantisi sto proto thema :
Toulaxiston autoi(amerikani-germanoi ktl) exoun autokintobiomixanies kai bgazoun oximata oxi san emas me tin apotiximeni tin Elbo pou bgazi fasonika oximata apo alou to amaksoma apo allou h mixani edo exi i Leukorosia biomixania oximaton/amaksomaton kai den exoume emis kai milate gia katantia tis aytokinisis prota dite ta dika mas ta xalia kai istera ton allonon....Dimitris....
Σωστά. Εγώ που μένω σε μια πόλη που παράγει 1.5 εκατ. αυτοκίνητα κάθε χρόνο (και επίσης παράγει εξαρτήματα για τα BMW Z3 & X5 των γκλαμουράτων της γειτονιάς σας) δεν μπορώ να δω καθόλου την αυτοκίνηση σε κρίση. Αντίθετα βλέπω κάθε χρόνο και καλύτερα αυτοκίνητα.
Επίσης όταν μπορείς να πάρει ένα Skoda 4x4 turbo (που βασικά είναι ένα Audi με μέτριας ποιότητας πλαστικά) με 48 άτοκες δόσεις, τότε τι παράπονο να έχεις και γιατί να ζητάς να επιστρέψεις στα διάφορα Rallie και Alfasud;
Aκόμα και η 147 μου φάνηκε αυτοκινητάκι.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Σωστά. Εγώ που μένω σε μια πόλη που παράγει 1.5 εκατ. αυτοκίνητα κάθε χρόνο (και επίσης παράγει εξαρτήματα για τα BMW Z3 & X5 των γκλαμουράτων της γειτονιάς σας) δεν μπορώ να δω καθόλου την αυτοκίνηση σε κρίση. Αντίθετα βλέπω κάθε χρόνο και καλύτερα αυτοκίνητα.Επίσης όταν μπορείς να πάρει ένα Skoda 4x4 turbo (που βασικά είναι ένα Audi με μέτριας ποιότητας πλαστικά) με 48 άτοκες δόσεις, τότε τι παράπονο να έχεις και γιατί να ζητάς να επιστρέψεις στα διάφορα Rallie και Alfasud;
Aκόμα και η 147 μου φάνηκε αυτοκινητάκι.
Ως προς την ποιότητα κατασκευής, την εργονομία κλπ. 'ποιοτικά' χαρακτηριστικά τα αυτοκίνητα έχουν κάνει άλματα.
Ωστόσο, στο πνεύμα του αρχικού post, νομίζω πως υπάρχουν μερικά αδιαμφισβήτητα γεγονότα (σε κάθε περίπτωση μιλάω για την Ευρώπη, δεν ξέρω καθόλου την αγορά και τα αυτοκίνητα των ΗΠΑ):
ο Τα αυτοκίνητα όλα και μοιάζουν περισσότερο μεταξύ τους από την άποψη των οδικών χαρακτηριστικών, και μάλιστα προς την κατεύθυνση της 'Γερμανικής σχολής' (πχ. το 306 ήταν 'Peugeot' ενώ το 307 είναι περισσότερο 'VW'), την οποία πολλοί θεωρούν 'βαρετή', ενώ παλαιότερα υπήρχε μεγαλύτερη δυνατότητα διαφοροποίησης.
o H Γερμανία σίγουρα οδηγεί τις εξελίξεις. Πχ. στις ΗΠΑ είχαν καταλύτες από το 1970. Πότε αποκτήσαμε στην Ευρώπη ? Οταν η VW και η Γερμανική υποδομή (TUV, κύκλωμα παραγωγής-διανομής-εμπορίας καυσίμου) ήταν έτοιμες (και οι άλλες χώρες ανέτοιμες, βλ. Ιταλικούς κινητήρες των αρχών της δεκαετίας του 90). Ομοίως και για τη μανία με την παθητική ασφάλεια. Ποιοί απέκτησαν πρώτοι αερόσακους και τους διαφήμισαν τόσο πολύ ώστε όλοι αναγκάστηκαν να βάλουν ? Κοκ.
ο Τα 'fun cars' παλιά ήταν πολλά και προσιτά (διάφορα Fiat, σχεδόν όλες οι Alfa και οι Lancia, Renault 5, Mini (original) κα.), ενώ τώρα, με την εξαίρεση των Rallye (αλλά θα αντικατασταθούν από νέα μοντέλα στο εγγύς μέλλον, πάω στοίχημα πως θα μοιάζουν με Polo ) και 2-3 ακόμα περιπτώσεων, είναι πολύ ακριβά (στην κατηγορία των Impreza, Evo κτλ.) ενώ με 'λίγα λεφτά' αγοράζει κανείς ένα 'ασφαλές καθημερινό' αυτοκίνητο, δηλ. fun γιόκ.
Γενικά δηλ. είναι όλο και δυσκολότερο να βρείς ένα 'διαφορετικό' αυτοκίνητο, και αν θεωρείς το 'μέσο όρο' που βρίσκεις μη αποδεκτό (πχ. λόγω 'βαρετής' οδικής συμπεριφοράς) τότε είναι λογικό να βρίσκεις την όλη κατάσταση 'κατάντια'.
Νομίζω όμως πως πρέπει να είμαστε ρεαλιστές και να αντιλαμβανόμαστε πως το αυτοκίνητο έχει γίνει πια καταναλωτικό προϊόν και ως τέτοιο είναι λογικό να μην 'εξιτάρει' πια όπως παλιά (τι excitement δίνει ένα ψυγείο ? ) Αν όμως προσπαθήσει κάποιος, σίγουρα μπορεί να βρεί κάτι 'όπως παλιά' και ας αγοράζουν άλλοι τα αυτοκίνητα της 'κατάντιας'.
-
Είμαι 27 χρονών και είμαι ανύπαντρος.
Νο 1 για μένα η οδική ασφάλεια.
Δεν μπορούν να κυκλοφορούν στο δρόμο επικίνδυνοι και προκλητικοί οδηγοί (αλήθεια γιατί πάνε όλοι με τους προβολείς ομίχλης συνέχεια αναμμένους τι νομίζουν ότι κάνουν) που είναι για τα σίδερα.
Θρηνούμε κάθε χρόνο χιλιάδες νεκρούς και τα νοσοκομεία είναι γεμάτα.
Εύχομαι κανείς σας να μην έχει χάσει γνωστό του στους άθλιους ελληνικούς δρόμους όπου κυκλοφορούν αρκετοί άθλιοι οδηγοί (μεθυσμένοι, έχουν λαδώσει για το δίπλωμα, κ.λ.π.) με άθλια αυτοκίνητα.
Πρέπει να είμαστε ρεαλιστές και να παραδεχθούμε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία έχει προοδεύσει σημαντικά (Στην Ελλάδα δεν απολαμβάνουμε τα επιτεύγματα της αυτοκινητοβιομηχανίας), έστω και αν αυτό λειτουργεί εις βάρος της οδηγικής ευχαρίστησης όπως την αντιλαμβάνονται κάποιοι. Για μένα οδηγική ευχαρίστηση είναι να πηγαίνω και να οδηγώ kart. Δεν κάνω αναβάσεις σε δημόσιους δρόμους με ανοικτή την κυκλοφορία. Δεν υστερούν σε τίποτα αυτοί που έχουν 1,300 ή 1,400. Ίσα ίσα μπορεί να είναι και εξυπνότεροι γιατί χρησιμοποιούν το σωστό αυτοκίνητο για την Ελλαδίτσα. Απλά, πρέπει να είναι συνειδητοποιημένοι και να αντιλαμβάνονται τι οδηγούν. Για μένα για παράδειγμα ότι αυτοκίνητο δρόμου είναι κάτω από 1,800 κυβικά είναι κουβάς. Δεν θέλω να συμφωνήστε. Έχω ένα 1,800cc το οποίο το θεωρώ ικανό να μεταφέρει με ασφάλεια και έχω και ένα κουβά 1,300cc για την Αθήνα (τον οποίο ξέρω καλά γιατί τον αγόρασα και δεν ζητάω τίποτα παραπάνω)Φίλε Νίκο δεν έχω κανένα πρόβλημα μαζί σου, αλλά δεν θα ήταν ωραία να κλείνει η τροχαία τον δρόμο από το τελεφερικ μέχρι την Πάρνηθα μια φορά τον μήνα για να δοκιμάσει όποιος θέλει το όχημα του (με κράνος ξέροντας πάντα τις συνέπειες). Στην τελευταία ανάβαση Βαρνάβα αν θυμάμαι καλά που πήγα να δω κάτι φίλους που έτρεχαν με έχει περάσει πριν τη διαδρομή ένα αυτοκίνητο με απίστευτα χιλιόμετρα μες στις στροφές. Λίγο παρακάτω έφυγε σε γκρεμό 100 μέτρων. Δεν είναι για τα σίδερα αυτός? Άμα μείνει στο καροτσάκι για μια ζωή τι θα λεει μετά?
-
Ο χρήστης Dimitris_ έγραψε:
Apantisi sto proto thema :
Toulaxiston autoi(amerikani-germanoi ktl) exoun autokintobiomixanies kai bgazoun oximata oxi san emas me tin apotiximeni tin Elbo pou bgazi fasonika oximata apo alou to amaksoma apo allou h mixani edo exi i Leukorosia biomixania oximaton/amaksomaton kai den exoume emis kai milate gia katantia tis aytokinisis prota dite ta dika mas ta xalia kai istera ton allonon....Dimitris....
Η απάντησή σου φίλε Δημήτρη είναι άσχετη και με το θέμα και με το πνεύμα του αρχικού post. Ωστόσο, άνοιξε ένα νέο thread με το ζήτημα της δυστυχούς ιστορίας της ελληνικής βιομηχανίας για να το συζητήσουμε και βέβαια να... συμφωνήσουμε (εκεί να δεις μπινελίκι που έχει να πεσει )
ΚΑΤΗΓΟΡΩ! Για την κατάντια της αυτοκίνησης...