Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    "Ποιότητα" vs ισχύος
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. "Ποιότητα" vs ισχύος
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    40
    78
    55
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vitoribo last edited by

      Ο χρήστης manosk έγραψε:
      Κριτήριο επιλογής είναι η κύρια χρήση και οι δρόμοι που οδηγεί συνήθως κάποιος.

      Δε νομίζω ότι επιδέχεται περισσότερης συζήτησης το θέμα, τα΄πε όλα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vaglan last edited by

        ψήφισα δύναμη. Λόγω δουλειάς περισσότερο κινούμαι εκτός πόλης και θεωρώ απαραίτητη την ενεργητική ασφάλεια. Πλέον τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν σα βασικό εξοπλισμό τουλάχιστον air-condition(υπάρχουν και εξαιρέσεις) που θεωρώ ότι συμβάλει και αυτό στην ασφάλεια, επειδή αλλιώς είναι να οδηγείς άνετα και αλλιώς να δυσφορείς. Τι να το κάνω ένα ψόφιο αυτοκίνητο 1300+ κιλά με δέρματα, υποβραχιόνια κ.λ.π , όταν θα πρέπει να σκέφτομαι πως να κάνω μια ασφαλή προσπέραση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • C
          cpp last edited by

          Αν διαθέτεις 30,000 euro και πάνω για υτοκίνητο έχεις και τα δυο πανέυκολα!!!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lkar last edited by

            Ο χρήστης cpp έγραψε:
            Αν διαθέτεις 30,000 euro και πάνω για υτοκίνητο έχεις και τα δυο πανέυκολα!!!!!

            Είσαι προκλητικός!

            Η 316 έχει δύναμη;;;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cpp last edited by

              Ο χρήστης lkar έγραψε:

              Αν διαθέτεις 30,000 euro και πάνω για υτοκίνητο έχεις και τα δυο πανέυκολα!!!!!

              Είσαι προκλητικός!

              Η 316 έχει δύναμη;;;

              Κάνει τόσο? δεν το ήξερα... τι λες τώρα??
              Πλάκα κάνεις, 30,000 euro για 316....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                droemmen last edited by

                Πάντα παίζει η λάθος επιλογή

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  theorallye last edited by

                  Μήπως τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας είναι λίγο πλασματικά; Δηλαδή, πόσοι από αυτούς που ψήφισαν τη δύναμη, δεν μπορούσαν να πάρουν με τα ίδια λεφτά που αγόρασαν το αυτοκίνητό τους, κάποιο άλλο πιο δυνατό αλλά με λιγότερο εξοπλισμό; Χωρίς να ξέρω, πιστεύω πολλοί

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spiros last edited by

                    Ο χρήστης TheoRallye έγραψε:
                    Μήπως τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας είναι λίγο πλασματικά; Δηλαδή, πόσοι από αυτούς που ψήφισαν τη δύναμη, δεν μπορούσαν να πάρουν με τα ίδια λεφτά που αγόρασαν το αυτοκίνητό τους, κάποιο άλλο πιο δυνατό αλλά με λιγότερο εξοπλισμό; Χωρίς να ξέρω, πιστεύω πολλοί

                    ειναι σαν αυτους που εκθειαζουν το Type-R και οταν ειναι να παρουν αμαξι επιλεγουν το Golf (gti)

                    και πολλα αλλα τετοια παραδειγματα!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spiros last edited by

                      γιατι αν δεν ισχυε αυτο που γραφω παραπανω, το 95% των μελων του φορουμ θα ειχαν:

                      • peugeot rallye
                      • saxo vts
                      • alfa 147
                      • rx-8
                      • type-R
                      • EVO

                      αλλα οταν ερχεται η ωρα για το ταμειο, ξαφνικα θυμομαστε οτι:

                      • μωρε εχει σκληρη αναρτηση και μεσα στη πολη θα μου κοπαναει τη μεση
                      • καιει πολυ μεσα στη πολη και αλλωστε σπανια παω ταξιδια
                      • τελικα δεν τρεχω και τοσο πολυ, ουτε θα το πιεσω ποτε αρκετα το αυτοκινητο για να το χαρω
                      • δεν ειναι 'μουρη', θα με χαρακτηρισουν 'καπως', δεν μπορω να δικαιολογησω την αγορα του στην γυναικα-γονεις-φιλους
                      • μα τοσα πολλα λεφτα και να μην εχει ενα δερματινο σαλονι?
                      • ε μα να βγαινει μονο σε 3 χρωματα?

                      Επειδη λοιπον το αυτοκινητο ειναι μια σειρα συμβιβασμων (εκτος αν εχεις χρημα και μπορεις να εχεις 4), αναγκαστικα οι επιλογες μας διαφερουν απο αυτο που θα θελαμε να εχουμε

                      *ενοειται οτι τα παραπανω αυτοκινητα ειναι εξαιρετικα, απλα δεν ειναι για ολους

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lkar last edited by

                        Ο χρήστης spiros έγραψε:

                        ειναι σαν αυτους που εκθειαζουν το Type-R και οταν ειναι να παρουν αμαξι επιλεγουν το Golf (gti)

                        και πολλα αλλα τετοια παραδειγματα!!!

                        Δεν είναι και το καταλληλότερο παράδειγμα, κανένα από τα δύο δεν έχει έλλειψη ισχύος

                        δίλιτρο Mondeo όμως με 316 ή Α4 1.6;

                        βασικό δίλιτρο Mondeo ή 1.8 Ghia;

                        GTI ή... 120i (βασική) ή μήπως 116 'full';

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spiros last edited by

                          Ο χρήστης lkar έγραψε:
                          Δεν είναι και το καταλληλότερο παράδειγμα, κανένα από τα δύο δεν έχει έλλειψη ισχύος

                          Ελλειψη ισχυος δεν εχουν, αλλα εχουν διαφορετικο χαρακτηρα, αυτο θελω να τονισω.
                          Για τα αλλα εχεις δικιο επισης.

                          Εχω φιλο που 'ορκιζεται' οτι ειναι σπορ οδηγος, και οταν αγορασε αυτοκινητο πηρε μια corolla 1.3 του 1998!!!!! Γιατι λεει ειναι ...σπορ και αξιοπιστη!!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            hunter last edited by

                            Iπποδύναμη.
                            Ετσι κι'αλλοιώς,ακόμα καί οι 'φτηνές' εκδόσεις,έχουν αρκετά καλούδια.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              skullone last edited by

                              Ο χρήστης spiros έγραψε:
                              Εχω φιλο που 'ορκιζεται' οτι ειναι σπορ οδηγος, και οταν αγορασε αυτοκινητο πηρε μια corolla 1.3 του 1998!!!!! Γιατι λεει ειναι ...σπορ και αξιοπιστη!!!!

                              Ο φίλος σου είναι όλα τα λεφτά! Πού τον βρήκε τον σπορ χαρακτήρα ένα αμάξι που ΠΑΝΤΟΥ υποστρέφει και, όταν θυμηθεί να διώξει κώλο, το κάνει άτσαλα και άγαρμπα;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Power
                                Οι λόγοι αναφέρθηκαν πιο πάνω , εκτός του ότι όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα διαθέτουν όλα τα απαραίτητα καλούδια ακόμα και στις φτωχότερες εκδόσεις.

                                Aλλωστε το έχω κάνει στην πράξη. Το 1994 όταν αγόρασα τη Delta όλοι οι γνωστοί με 'έφαγαν' γιατί δεν πήρα 318 αφού είχαν τα ίδια λεφτά

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  skullone last edited by

                                  Εσύ όμως ξέρεις πολύ καλά το γιατί την αγόρασες και το απολαμβάνεις, αφήνοντας τους άλλους να απορούν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mad_n last edited by

                                    έχω μία απορία!
                                    Η ερώτηση είναι power vs 'ποιότητα' κ όχι power vs εξοπλισμό!

                                    Από ότι βλέπω όμως όλοι συγκρίνουν τις επιδόσεις με το τι αξεσουάρ κ έξτρα έχει το κάθε μοντέλο!

                                    Δεν νομίζω ότι τίθεται (για εμένα τουλάχιστον) θέμα αν θα συγκρίνουμε εξοπλισμό με 'ίππους' γιατί τότε θα ψήφιζα ΔΥΝΑΜΗ! αφού ένα αυτοκίνητο το οποίο θα σερνόταν πιο πολύ κ από σαλίγκαρο με λουμπάγκο φυσικά κ ΔΕΝ θα το αγόραζα!

                                    Εν κατακλείδι ψήφισα ποιότητα εννοώντας ότι θα προτιμούσα ένα αυτοκίνητο σβέλτο το οποίο όμως θα είχε καλή ποιότητα κατασκευής κ κύλισης με αποτέλεσμα να μην τρίζει σαν πόρτα βγαλμένη από θρίλερ ούτε μετά από ένα ταξίδι από τη σκληρή ανάρτηση κ άθλια καθίσματα θα ήταν το τέλειο γιατρικό για να πέσουν οι πέτρες από τα νεφρά κ να εμφανιστούν κοίλες δίσκων στην σπονδυλική στήλη!

                                    Επομένως αναδιατυπώνω την απάντηση μου:

                                    Για ένα κ μόνο αυττοκίνητο προτιμώ ποιότητα κ φυσικά ένα σβέλτο αυτοκίνητο
                                    Αν υπάρχει ήδη οικογενειακό τότε επιθυμώ κ ένα μικρό (ή κ όχι) τέρας (ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ) για παιχνίδι!

                                    Φιλικά
                                    Νικόλας

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lkar last edited by

                                      Ο χρήστης mad_n έγραψε:

                                      Επομένως αναδιατυπώνω την απάντηση μου:

                                      Για ένα κ μόνο αυττοκίνητο προτιμώ ποιότητα κ φυσικά ένα σβέλτο αυτοκίνητο
                                      Αν υπάρχει ήδη οικογενειακό τότε επιθυμώ κ ένα μικρό (ή κ όχι) τέρας (ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ) για παιχνίδι!

                                      Φιλικά
                                      Νικόλας

                                      Δίλιτρο Golf ή A3 1.6;

                                      Οι διαφορές στο στήσιμο είναι ελάχιστες (ίδια αυτοκίνητα είναι), άρα;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mad_n last edited by

                                        δύσκολα θα αγόραζα Α3 ξανά ύστερα από προβλήματα που βιώσαμε με S3 που κυριολεκτικά διαλύθηκε
                                        Επίσης 1.6 δύσκολα σε αυτό το μέγεθος!

                                        Τώρα για Golf αν κ το GTi μου αρέσει ακόμα έχω κάποιους ενδοιασμούς με τους FSI κινητήρες κ τα 'ελληνικά καύσιμα'.....

                                        Οπότε .... απάντηση απλή κ καθαρή από εμένα δυστυχώς δεν υπάρχει

                                        Τέλος πριν αγοράσω οτιδήποτε πρέπει οπωσδήποτε να πάρω μία γεύση (taste drive είναι αυτό!)

                                        Φιλικά
                                        Νικόλας

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tsilis last edited by

                                          Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                          Ανάμεσα σε ποιότητα και full εξοπλισμό, και δύναμη με αξιοπρεπή ποιότητα και εξοπλισμό, ψηφίζω ΔΥΝΑΜΗ.
                                          Για μένα η δυναμική συμπεριφορά (κινητήρας-κράτημα) είναι κυρίαρχο στοιχείο, αλλά βέβαια παίζει ρόλο και η αξιοπιστία και ο εξοπλισμός, αφού το χρησιμοποιώ και σε normal καταστάσεις.

                                          μαζί σου σε όλα.

                                          Kαι εγώ μαζί του είμαι!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            gvala last edited by

                                            Ο χρήστης tsilis έγραψε:

                                            Ανάμεσα σε ποιότητα και full εξοπλισμό, και δύναμη με αξιοπρεπή ποιότητα και εξοπλισμό, ψηφίζω ΔΥΝΑΜΗ.
                                            Για μένα η δυναμική συμπεριφορά (κινητήρας-κράτημα) είναι κυρίαρχο στοιχείο, αλλά βέβαια παίζει ρόλο και η αξιοπιστία και ο εξοπλισμός, αφού το χρησιμοποιώ και σε normal καταστάσεις.

                                            μαζί σου σε όλα.

                                            Kαι εγώ μαζί του είμαι!

                                            Ανάμεσα σε Full εξοπλισμό, ικανοποιητική ποιότητα και ικανοποιητική δύναμη και λιγότερο εξοπλισμό με παραπλήσια ποιότητα, αρκετά λιγότερο εξοπλισμό και (αρκετά) παραπάνω δύναμη στις μεσαίες στροφές (και εξάρι κιβώτιο) τι να διαλέξω;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr