-
Μα που να μήνει μέσα; Δεν του είχε αφήσει καθόλου χώρο.
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Μαλλον λουκουμι για την RBR η διακοπή.
Παμε τρενακι μεχρι τον τερματισμο, εκτος αν μεινει καποιος απο λαστιχα στο τελος.Δεν μπορούν να αλλάξουν λάστιχα τώρα;
-
Ο Whitmars λέει ότι έχει δωθεί εντολή να δώσει ο Alonso την θέση.
-
Θα προλάβει να ολοκληρωθει ο αγωνας στο διωρο? Γιατι αλλιως δεν βλεπω να παιζουν τοσο ρολο τα λαστιχα..
-
Ο χρήστης GranTurismoOmologato έγραψε:
ο Alonso δεν πρέπει να δώσει τη θέση;
Νομίζω του είπαν ότι είναι ok.
Για μένα θα έπρεπε.Αν βγαίνεις έξω,πρέπει να δίνεις τη θέση σου in my book.
To θέμα είναι αν βγαίνεις έξω ή αν σε πετάνε έξω. Έχει διαφορά.
-
Καθε οδηγός οφείλει να αφήνει χώρο ενός μονοθεσίου δίπλα του αν έχει άλλον. Ο Περες δεν εκανε κάτι τέτοιο με την καμμία. Αν δώσανε εντολή στον Αλόνσο να δώσει τη θεση άλλο ένα σκανδαλάκι. Να δούμε πότε θα ξεχασουν οι αγγλάρες τα τόσα χρόνια πίκρα
Καινούργια λάστιχα για όλους.
-
Παρακαλειται ο χορηγος Chilton να παραδωσει αμεσα τη super licence στον πριγκηπα Αλβερτο, στην ξαπλωστρα 4 στην πισινα.
Επαναλαμβανω, ο χορηγος Chilton να παρουσιαστει αμεσως στην πισινα, με την αδεια παραμασχαλα. Θα λαβει αναλογικη επιστροφη των χορηγιων, με τις οποιες ο πατερας του εξαγορασε τη θεση του Γκλοκ.
-
Σκατά 'πίστα' ... τρενάκια ... ατυχήματα , SC και γύρω γύρο όλοι .
-
16:35 επανεκκίνηση.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Καθε οδηγός οφείλει να αφήνει χώρο ενός μονοθεσίου δίπλα του αν έχει άλλον. Ο Περες δεν εκανε κάτι τέτοιο με την καμμία. Αν δώσανε εντολή στον Αλόνσο να δώσει τη θεση άλλο ένα σκανδαλάκι. Να δούμε πότε θα ξεχασουν οι αγγλάρες τα τόσα χρόνια πίκραΚαινούργια λάστιχα για όλους.
Μην τρελαθουμε τωρα, οτι ο Αλονσο πρεπει να δωσει θεση. Που να πηγαινε δηλαδη;;;
-
Ο χρήστης aggelosf έγραψε:
Μα που να μήνει μέσα; Δεν του είχε αφήσει καθόλου χώρο.Δεν έχει σημασία.Ας έπεφτε πάνω του.Αν υπήρχε μπαριέρα τι θα έκανε?Απλά θα φρέναρε ώστε να μην πέσει πάνω(ή να περιορίσει σε μια μικρή σύγκρουση).
Το αν ήταν μπροστά-δίπλα-πάνω δεν με ενδιαφέρει.Πρέπει να τελειώνει αυτό το 'είμαι σε μάχη αλλά κόβω δρόμο για να μην τρακάρω'Και η FIA του είπε να τη δώσει πίσω...
Παρότι Ferrari στηρίζω,πρέπει να πούμε ότι πιάστηκε στον ύπνο ο Fernando εδώ.
-
Όντως είπαν ότι πρέπει να την δώσει μετά το restart. Βλακείες...
-
Αν δεν έκοβε ο Αλόνσο, θα του άφηνε χώρο ο Πέρεζ..
-
Ο χρήστης GranTurismoOmologato έγραψε:
Μα που να μήνει μέσα; Δεν του είχε αφήσει καθόλου χώρο.
Δεν έχει σημασία.Ας έπεφτε πάνω του.Αν υπήρχε μπαριέρα τι θα έκανε?Απλά θα φρέναρε ώστε να μην πέσει πάνω(ή να περιορίσει σε μια μικρή σύγκρουση).
Το αν ήταν μπροστά-δίπλα-πάνω δεν με ενδιαφέρει.Πρέπει να τελειώνει αυτό το 'είμαι σε μάχη αλλά κόβω δρόμο για να μην τρακάρω'Και η FIA του είπε να τη δώσει πίσω...
Παρότι Ferrari στηρίζω,πρέπει να πούμε ότι πιάστηκε στον ύπνο ο Fernando εδώ.
Καλά μας δουλεύεις; Αν είχε τοίχο και τον κολλούσε στον τοίχο ο Πέρες θα λέγαμε μπράβο στον Πέρες;
-
Ο χρήστης aggelosf έγραψε:
Μαλλον λουκουμι για την RBR η διακοπή.
Παμε τρενακι μεχρι τον τερματισμο, εκτος αν μεινει καποιος απο λαστιχα στο τελος.Δεν μπορούν να αλλάξουν λάστιχα τώρα;
Ναι, γιαυτο λεω οτι βοηθηθηκαν, επειδη μαλλον τα λαστιχα τους πρεπει να ηταν στη χειροτερη κατασταση απο ολους (αν κρινουμε και απο τα radio messages)
-
Ο χρήστης ARJI78 έγραψε:
Αν δεν έκοβε ο Αλόνσο, θα του άφηνε χώρο ο Πέρεζ..Σωστα, ειδικα εκει μπλοκαρισμενος που ηταν πριν την εισοδο, σιγουρακι
-
...μαλακίες λένε... ο Πέρεζ δεν ήταν έστω και λίγο μπροστά από τον Αλόνσο, ήταν στο πλάι του και τον έσπρωξε έξω, δεν του άφησε χώρο... αν είχε τοίχο όπως ο Μαλντονάντο, θα είχε στουκάρει!..
-
Ήθελα να μην έκοβε ο Αλόνσο το σικέιν και να χτυπάγανε...τότε να δω τι θα έλεγε ο Whitmarsh...
-
Ο χρήστης ARJI78 έγραψε:
Αν δεν έκοβε ο Αλόνσο, θα του άφηνε χώρο ο Πέρεζ..Δεν υποχρεούταν ,είχε τη racing line ούτως η άλλως.Ήταν επιλογή του Alonso αν θα φρενάρει ,τρακάρει ή κόψει δρόμο.
Ελάτε ρε παιδιά το ίδιο έκανε και o Perez στον Button,έκοψε δρόμο και έμεινε μπροστά του. -
Η σεζόν της Φ1 θα πρέπει να δίνει πολλών ειδών προκλήσεις. Γρήγορες πίστες, αργες πίστες, με πολλές ευθείες, κλπ, κλπ.
Ε, το Μονακό με τις πολλές ιδιαιτερότητες του είναι μια πρόκληση κι αυτό.
2013 - Grand Prix de Monaco