Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ενα σωστό βήμα..
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ενα σωστό βήμα..
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    15
    37
    56
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sirbasil last edited by

      Πρόστιμα για παρανομίες πάντως πρέπει να μπαίνουν συνεχώς!
      Έχουν ασφαλώς αποτέλεσμα, ο άλλος δε νοιάζεται (ή δεν καταλαβαίνει...) για το αν τον γλυκοκοιτάζει ο χάρος, αλλά το καβούρι στην τσέπη έχει άλλη άποψη...

      Ιδιωτικοποιήσεις πρέπει να γίνουν παντού! (προσπαθούνε στην Ολυμπιακή, αλλά είναι τόσο εξαθλιωμένη που καλύτερα να πάρεις ένα απ΄τα 'πανάθλια αυτοκίνητα')

      Ε και ο Κακλαμάνης μόνο φιγούρα είναι... Ο άλλος ο καθηγητής-χειρούργος ο υφυπουργός (δε θυμάμαι το όνομα) είναι πολύ πιο άξιος

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        manosk last edited by

        Επαναλαμβάνω ότι δεν πρόκειται για πολιτική συζήτηση (mod, μ'ακούουουουςςς;;;), μιλάμε για τις συγκοινωνίες κτλ.

        Η κρίσιμη διαφορά είναι ότι οι εξαγγελίες υλοποιούνται. Ίσως είναι περίεργο, αλλά οι μεγάλοι σταθμοί για τα ΜΜΜ ήταν δύο: (1) η ιδιωτικοποίηση των αστικών λεωφορείων επί Μητσοτάκη, η οποία μπορεί να έγινε στραβά κι ανάποδα, όμως ανάγκασε τους λεωφορειατζήδες να τηρούν τα δρομολόγια, να μην οδηγούν με σαγιονάρα και βερμούδα, να είναι πιο ευγενικοί. (2) αυτό που γίνεται τώρα, δηλαδή ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ λεωφορειολωρίδες, όχι μπάτε σκύλοι και ταρίφες, περισσότερες γραμμές ΜΜΜ, ενοποιημένο σύστημα ΜΜΜ, το εισιτήριο του 1

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vitoribo last edited by

          Ο χρήστης manosk έγραψε:
          Επαναλαμβάνω ότι δεν πρόκειται για πολιτική συζήτηση (mod, μ'ακούουουουςςς;;;), μιλάμε για τις συγκοινωνίες κτλ.

          Πες μου λοιπόν ποιος προκάτοχος του Λιάπη ήταν καλύτερος ή έστω το ίδιο αποτελεσματικός;

          Μα δε γίνεται σύγκριση όταν ο άλλος έχει στο ενεργητικό του, για τον οποιοδήποτε λόγο, Εθνικές οδούς, κομβικές αρτηρίες στην Αθήνα κτλ...

          Για τις λεωφορειολωρίδες(το γραψα σωστά? ) δεν μπορώ να εκφέρω άποψη καθότι δεν κινούμαι πρωινές ώρες, αιχμής γενικότερα, σε τέτοιoυς δρόμους.

          Στα στρουμφάκια δεν περιλαμβάνεις ελπίζω τον τύπο που ρεχλιάζει συνεχώς στην είσοδο για Ελευσίνα από Περιφεριακή Υμηττού..ο φραπεδιάς...κ που δουλεύει τι κάνει? άντε να ποστάρει στο carspotting.

          Για τις νταλίκες δεν το συζητώ...μια χαρά κυκλοφορούν...δεν πιάνεται η Παρασκευή που μας πέρασε...

          άσε που την Κυριακή, κατά τις 8μμ, κοντά στο Ξυλόκαστρο σταματούσαν ΙΧ με 140χλμ περίπου, και όχι δυο συγκεκριμένες νταλίκες με min. 130

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            manosk last edited by

            Να τα αλλάξουμε κι αυτά τα στραβά. Βεβαίως ο τροχονόμος Μούχλας είτε με Κωστάκη, είτε με Σημίτη, είτε με Πατακό τα ίδια θα έκανε. Όμως ελπίζουμε.

            Όπως εσύ πάντως δεν κυκλοφορείς πολύ στους αστικούς δρόμους (και δεν ξέρεις τι γίνεται με τους κάφρους που κλείνουν ολόκληρους δρόμους για καμιά ωρίτσα 'γιατί έχουμε δουλειά ρε φίλε'), έτσι εγώ δεν κυκλοφορώ πολύ στις Ε.Ο. για να γνωρίζω από πρώτο χέρι τι κάνουν οι νταλίκες τα Σαββατοκύριακα. Οι τροχαίοι στα διόδια που τις βλέπουν να περνάνε δεν κάνουν τίποτα;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lkar last edited by

              Ο χρήστης manosk έγραψε:
              Αντιρρήσεις; Να τις ακούσουμε.

              Συζητάει να επεκτείνει το ήδη αποτυχημένο τραμ, αρκεί;

              Ή μήπως να αναφέρω τον προ-αστειακό;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                manosk last edited by

                Το τραμ αρχίζει να γίνεται αποδεκτό και πιστεύω ότι όσο θ'αυξάνονται τα αυτοκίνητα, τόσο περισσότερο θα το χρησιμοποιεί ο κόσμος.
                Ο προαστιακός εφόσον ενωθεί με τις γραμμές του ΗΣΑΠ θα επιτύχει.
                Θεωρώ πως αυτά τα δύο ΜΜΜ προορίζονται για το μέλλον, όταν οι δρόμοι θα είναι ακόμα μεγαλύτερη κόλαση για ΙΧ και λεωφορεία και όταν όλο και περισσότεροι θ'αρχίσουν να μετακομίζουν σε μακρινά προάστια ερχόμενοι καθημερινά στην Αθήνα για τη δουλειά τους. Όπως Αμερική!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lkar last edited by

                  Ο χρήστης manosk έγραψε:
                  Το τραμ αρχίζει να γίνεται αποδεκτό και πιστεύω ότι όσο θ'αυξάνονται τα αυτοκίνητα, τόσο περισσότερο θα το χρησιμοποιεί ο κόσμος.
                  Ο προαστιακός εφόσον ενωθεί με τις γραμμές του ΗΣΑΠ θα επιτύχει.
                  Θεωρώ πως αυτά τα δύο ΜΜΜ προορίζονται για το μέλλον, όταν οι δρόμοι θα είναι ακόμα μεγαλύτερη κόλαση για ΙΧ και λεωφορεία και όταν όλο και περισσότεροι θ'αρχίσουν να μετακομίζουν σε μακρινά προάστια ερχόμενοι καθημερινά στην Αθήνα για τη δουλειά τους. Όπως Αμερική!

                  Τι θα κάνει ο κόσμος; Έχεις άποψη για το πόσο ΑΔΕΙΑ είναι μονίμως τα βαγόνια του τραμ;

                  Με 6-8 ευρώ εισιτήριο ο προαστιακός και έξω από το σπίτι του να περνάει, χλωμό να μπεις μέσα

                  Καλό θα ταν να μετακομίσουν σε μακρικά προάστεια να παίρνει τρένα ο κόσμος για ν'αδειάσουν οι δρόμοι

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    trelos last edited by

                    ÌÜëëïí åêÝé èá êáôáíôÞóïõí óå ëßãï üëïé ó÷åäüí ïé êÜôïéêïé ôçò ÁèÞíáò

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vitoribo last edited by

                      Ο χρήστης lkar έγραψε:

                      Καλό θα ταν να μετακομίσουν σε μακρικά προάστεια να παίρνει τρένα ο κόσμος για ν'αδειάσουν οι δρόμοι

                      Έχει ήδη αρχίσει...Κοίτα τιμές στα Μέγαρα, στο Αλεποχώρι, και θα καταλάβεις. Κ γιατί όχι? Αν μένεις κοντά στην Κόρινθο, με τον προαστιακό είσαι σε 45' σε στάση του Μετρό. Τόσο κάνω και εγώ από Γλυφάδα για Παναγούλη το πρωί.

                      Όσο για το τραμ? Ακόμα περιμένουμε τα 'πράσινα φανάρια'.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        droemmen last edited by

                        Το τραμ αποδεικνύεται σιγά σιγά ίσως το πιο άχρηστο ΜΜΜ το πρόβλημα είναι ότι το πληρώσαμε και από τη στιγμή που το πληρώσαμε (πληρώνουμε και θα πληρώνουμε) κάπως πρέπει να το εκμεταλλευτούμε-διαφημίσουμε κλπ... Ελπίζω κάποια στιγμή σύντομα ν'αποδώσει και να μην καταλήξει σαν την Ολυμπιακή.

                        Ο προαστιακός ήταν (ακόμα είναι, αλλά λιγότερο) υπερτιμημένος γι'αυτό και η 25% μείωση του εισιτηρίου σε μόλις ένα χρόνο (?) λειτουργίας. Μετά την μείωση τα πράγματα είναι σαφώς καλύτερα και με την ολοκλήρωση της ένωσης με ΗΣΑΠ η χρήση του θα είναι η αναμενόμενη. Όταν συνδεθεί και με το δίκτυο του ΟΑΣΑ των περιοχών που μπορεί να εξυπηρετεί (μεσόγεια) θα χρησιμοποιείται καθημερινά από πολύ περισσότερο κόσμο.

                        Οι λεωφορειολωρίδες προσωπικά μ εκνευρίζουν διότι έγιναν (και συνεχίζουν να γίνονται) χωρίς κανένα σχεδιασμό. Πάντως τον τελευταίο καιρό (κυρίως μετά τους Ολυμπιακούς) έχω την εντύπωση πως τις καταπατούν λιγότερο...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          takisb last edited by

                          Προσωπική εμπειρία:

                          Κατοικώ στο Ίλιον ( πρώην Νέα Λιόσια, πολύ κοντά στα όρια με Πετρούπολη και Περιστέρι).

                          Εργάζομαι στο Μαρούσι, επί της Λ.Κηφισίας, απέναντι στο κτίριο του ΟΤΕ.
                          Μέχρι πρότινος χρησιμοποιούσα το αυτοκίνητό μου για την διαδρομή σπίτι-εργασία-σπίτι, έχοντας δύο εναλλακτικές διαδρομές:

                          1. Λεωφόρος Φυλής-κόμβος Άνω Λιοσίων-Αττική Οδός-κόμβος Κηφισίας-λεωφόρος Κηφισίας. Κόστος: διόδια 2x2,15
                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cpp last edited by

                            Νομίζω ότι οι Αθηναίοι αν είναι στην αγορά αυτοκίνητου πρέπει να σκεφτούν ότι η πόλη ως το 2008 θα έχει πολύ καλό δίκτυο ΜΜΜ.....
                            Επεκτάσεις metro.... βάλτε κάτι ελεγχόμενες σταθμεύσεις κάτι αλκοτεστ τα βράδυα που έχουν πυκνώσει (προχθες απο του Ψειρρη δεν έφευγες χωρίς αλκοτεστ με τίποτα... Στην κουμουνδούρου τους έλεγχαν όλους όσους ήταν στο φανάρι)
                            Μάλλον πάμε για ποδήλατα και ένα καλό εργαλείο για ταξίδια.....
                            Μετά το 2008 μια επέκταση του Μετρό από πανόρμου για Μαρούσι μέσω Κιφησίας

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              skullone last edited by

                              Ρε παιδιά, γι'αυτό το'χουν σκεπάσει το τραμ με διαφημίσεις; Για να μη φαίνεται ότι πηγαινοέρχεται πιο άδειο κι απ'το κρανίο του μέσου κατοίκου της Bible Belt;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                giatros last edited by

                                και απο φορολογια?ακομη να δω ταριφα με μηχανακι-ταμειακη.συγκρινονται με την ευρωπη οι καθροι.σε διπλοκουρσα τι αποδειξη θα δωσουν.μακαρι να ημουνα ελεγκτης του ΣΔΟΕ.θα τους ξεσκιζα ολους τους ψευτομαγκες.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  gto250swb last edited by

                                  Ο χρήστης cpp έγραψε:
                                  Νομίζω ότι οι Αθηναίοι αν είναι στην αγορά αυτοκίνητου πρέπει να σκεφτούν ότι η πόλη ως το 2008 θα έχει πολύ καλό δίκτυο ΜΜΜ.....
                                  Επεκτάσεις metro.... βάλτε κάτι ελεγχόμενες σταθμεύσεις κάτι αλκοτεστ τα βράδυα που έχουν πυκνώσει (προχθες απο του Ψειρρη δεν έφευγες χωρίς αλκοτεστ με τίποτα... Στην κουμουνδούρου τους έλεγχαν όλους όσους ήταν στο φανάρι)
                                  Μάλλον **πάμε για ποδήλατα **και ένα καλό εργαλείο για ταξίδια.....
                                  Μετά το 2008 μια επέκταση του Μετρό από πανόρμου για Μαρούσι μέσω Κιφησίας

                                  Καλη φαση τα ποδηλατα αλλα ας φτιαξουν ειδικο βαγονι στο μετρο ή ενα συστημα δανεισμου παρομοιου με αυτο της Κοπεγχαγης , το κακο ειναι οτι δεν εχουμε και τοσο flat διαδρομες και δυσκολα τα αφηνεις στο πεζοδρομιο εστω και κλειδωμενα(μου εχουν κλεψει δυο ,ενα στα Εξαρχεια και ενα στη Φιλοθεη!!!)

                                  Στο τραμ εχω αναφερθει και στο παρελθον ,η χαραξη ειναι λαθος αλλα οταν δικτυωθει στο ευρυτερο λεκανοπεδιο θα ειναι πολυ πρακτικο και ευελικτο τωρα δεν καταλαβαινω γιατι καποιοι συγκρινουν το τραμ με τα μονορεϊλ ή το μετρο?(αρθρο Κ.Κ.)
                                  (Το ενα εξυπηρετει σε επιπεδο γειτονιας-κοινοτητας τα αλλα δυο ειναι αποτελεσματικα ως υπερτοπικα δικτυα)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vitoribo last edited by

                                    Ο χρήστης gto250swb έγραψε:
                                    [, το κακο ειναι οτι δεν εχουμε και τοσο flat διαδρομες και δυσκολα τα αφηνεις στο πεζοδρομιο εστω και κλειδωμενα(μου εχουν κλεψει δυο ,ενα στα Εξαρχεια και ενα στη Φιλοθεη!!!)

                                    Τι να πουν και όσοι μένουν στο Άμστερνταμ?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      gto250swb last edited by

                                      Ο χρήστης vitoribo έγραψε:

                                      [, το κακο ειναι οτι δεν εχουμε και τοσο flat διαδρομες και δυσκολα τα αφηνεις στο πεζοδρομιο εστω και κλειδωμενα(μου εχουν κλεψει δυο ,ενα στα Εξαρχεια και ενα στη Φιλοθεη!!!)

                                      Τι να πουν και όσοι μένουν στο Άμστερνταμ?

                                      Μωρε ας ζουσα στο Αμστερνταμ(κανεις και το τσιγαρακι σου.. ) και θα πηγαινα και με πατινια στη δουλεια μου...το μονο προβλημα ειναι μη πεσεις σε κανενα καναλι απο υπερβολικη ταχυτητα+γλιτσιασμενα λιθοστρωτα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lkar last edited by

                                        Ο χρήστης vitoribo έγραψε:

                                        Τι να πουν και όσοι μένουν στο Άμστερνταμ?

                                        Κανένα πρόβλημα, πας σαν τουρίστας, ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ποδήλατο με... 5 ευρώ και μετά το... παρατάς!!

                                        Εκεί δεν έχουν πρόβλημα με το πάρκινγκ αυτοκινήτων, αλλά... ποδηλάτων! Στα ειδικά stands που έχουν επικρατεί το αδιαχώρητο!

                                        Πολλοί βέβαια χρησιμοποιούν για να κατεβαίνουν κέντρο και τις... βάρκες τους

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1
                                        • 2
                                        • 2 / 2
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr