-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Ειναι κουκλα επιτελους να σπαει η 'ιερη' γερμανικη τριαδα
... Ήμουν στη Ρώμη 5 μέρες και τη γύρισα πάνω κάτω. Ούτε μία Maserati στο δρόμο, έστω και για δείγμα.
Λογικό αφού μιλάμε για ένα brand με παραγωγή περίπου 6000 αυτοκινήντων το χρόνο,από τα οποία μόνο το 1/5 καταλήγει στην ευρωπαϊκή αγορά...
Για καποιο λογο τις λατρευουν οι Αγγλοι. Γεματο το Λονδινο απο Μαζερατι.
-
αν στην Ιταλια η 4πορτε στοιχιζει 110χιλ αυτο το κουκλακι ποσο θα παει;
Κατω απο 75? -
12/6 πανιταλικη παρουσιαση στη Μπολωνια μονο με προσκλησεις,σε event σε ενα μεσαιωνικο κτηριο...
την προσκληση την πηρα αλλα δεν ξερω αν θα προλαβω να παω.
αντε να δω το μωρακι! -
Πικ, ενδιαφερεσε να το αγορασεις;
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Πικ, ενδιαφερεσε να το αγορασεις;καποια στιγμη ναι ,καλα να ειμαστε,αλλα σε 2/3χρονια.
εξαλλου ποιος δεν ενδιαφερεται να την αγορασει;Τα πρωτα αμαξια θα παραδοθουν τον Σεπτεμβριο.
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
αν στην Ιταλια η 4πορτε στοιχιζει 110χιλ αυτο το κουκλακι ποσο θα παει;
Κατω απο 75?65K περίπου η diesel (versione italiana) και από 80-90Κ oι V6 και Q4 (oι τιμές σε Βέλγιο είναι 66.500 για diesel και €83.490 για Q4).
ΥΓ.η 4porte απογοητευτική δια ζώσης..... -
porcazz.....
και θελει τα κλασσικα
ζαντες Tritone,Titano παει πολυ αλλα θα ειναι....
χρωμα Blu Passione-Oceano
και τα γνωστα δερματα κοκκινα ή μαυρα...ή συνδυασμο.http://www.ebrochure.maserati.com/ebroc ... _it.html#/
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
porcazz.....και θελει τα κλασσικα
ζαντες Tritone,Titano παει πολυ αλλα θα ειναι....
χρωμα Blu Passione-Oceano
και τα γνωστα δερματα κοκκινα ή μαυρα...ή συνδυασμο.H πιο έξυπνη αγορά σήμερα.....και τα ρέστα βενζίνες και.......superbollo (και άσε την καινούργια να κουρεύεται)
http://cerca.automobile.it/auto-inserzi ... geNumber=2
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
porcazz.....
και θελει τα κλασσικα
ζαντες Tritone,Titano παει πολυ αλλα θα ειναι....
χρωμα Blu Passione-Oceano
και τα γνωστα δερματα κοκκινα ή μαυρα...ή συνδυασμο.H πιο έξυπνη αγορά σήμερα.....και τα ρέστα βενζίνες και.......superbollo (και άσε την καινούργια να κουρεύεται)
http://cerca.automobile.it/auto-inserzi ... geNumber=2
και που να δεις ποσες km zero υπαρχουν...
sti cazzi.... -
Ο χρήστης pik. έγραψε:
και που να δεις ποσες km zero υπαρχουν...
εδώ υπάρχουν California και 458 spider στα αζήτητα.....τους παλιομπολσεβίκους
-
Καθε φορα που διαβαζω ποστ του Alba, αισθανομαι οτι... δεν του αρεσει και τοσο το περιβαλλον εργασιας του!!
-
τελειο χρωμα!!!!!
-
Αυτή υποτίθεται ότι συγκρίνεται τιμολογιακά με 5αρα και Α6;
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Αυτή υποτίθεται ότι συγκρίνεται τιμολογιακά με 5αρα και Α6;αναλογα με την εκδοση ναι,ειναι κοντα στην Ε500 πχ...ενω καποια εκδοση παει και κατω απο την 7αρα τιμολογιακα.
Ακομα ομως δεν εχουμε κατι επισημο για τιμες.
Ετσι και αλλιως με ελληνικες πινακιδες και 3000κυβικα δεν αγοραζω ουτε να ημουν ο ΓΑΠ. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Αυτή υποτίθεται ότι συγκρίνεται τιμολογιακά με 5αρα και Α6;Eddie με εξαίρεση την 'αποκλειστικότητα' (καθώς ευελπιστούν να πλασάρουν 20Κ κομμάτια τo xρόνo, τη στιγμή που η 5er πλασάρει 350Κ και η E klasse 310K),τη γοητεία του σήματος και το γεγονός ότι η Ghibli δεν διατίθεται με 'μίζερα' δίλιτρα τετρακύλινδρα συνολάκια,δεν βλέπω πόσο πολύ μπορεί να υπερτερεί (σε σχέση με BMW και MB).....
Καλή χρυσή και άγια η Ghibli....αλλά μην ξεχνάς ότι κάτω από τα ρούχα υπάρχει το δάπεδο του 300c/thema,ένας diesel της VM (που τερμάτισε αρκετά μακριά από τα υποσχόμενα 320 άλογα),ένας πρωτοξάδερφος του pentastar (με μπλοκ made in USA),τα ηλεκτρονικά της Mopar και το lay out...... του Jeep GC.
Προσωπικά βρίσκω σωστή την τιμολογιακή πολιτική (κοντά στο ψυχολογικό φράγμα των 70Κ),αλλά και πάλι δεν είναι λίγες οι αγορές που η ghibli θα έχει δύσκολο έργο στο να πείσει (ενδεικτικά με 50Κ στην Ιταλία αγοράζεις καλοεξοπλισμένη 530d και με 75Κ 730d pronta consegna).Eνδεικτικά αναφέρω ότι στο Βέλγιο μια Jaguar XF 3.0 V6DS 275cv κοστίζει 54800 Euro (ΦΠΑ συμπεριλαμβανομένου) τη στιγμή που για την αντίστοιχη ghibli ζητάνε 66Κ.......
-
Νομίζω ότι ο σχεδιασμός και το exclusivity είναι τέτοια που οι εύποροι μπαρμπάδες που θα τα πάρουν (no offence pik ) χεστήκαν για τα πόσα άλογα βγάζει ο diesel.
Θα δούμε και '169' από το ίδιο σασί;
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Αυτή υποτίθεται ότι συγκρίνεται τιμολογιακά με 5αρα και Α6;
Eddie με εξαίρεση την 'αποκλειστικότητα' (καθώς ευελπιστούν να πλασάρουν 20Κ κομμάτια τo xρόνo, τη στιγμή που η 5er πλασάρει 350Κ και η E klasse 310K),τη γοητεία του σήματος και το γεγονός ότι η Ghibli δεν διατίθεται με 'μίζερα' δίλιτρα τετρακύλινδρα συνολάκια,δεν βλέπω πόσο πολύ μπορεί να υπερτερεί (σε σχέση με BMW και MB).....
Καλή χρυσή και άγια η Ghibli....αλλά μην ξεχνάς ότι κάτω από τα ρούχα υπάρχει το δάπεδο του 300c/thema,ένας diesel της VM (που τερμάτισε αρκετά μακριά από τα υποσχόμενα 320 άλογα),ένας πρωτοξάδερφος του pentastar (με μπλοκ made in USA),τα ηλεκτρονικά της Mopar και το lay out...... του Jeep GC.
Προσωπικά βρίσκω σωστή την τιμολογιακή πολιτική (κοντά στο ψυχολογικό φράγμα των 70Κ),αλλά και πάλι δεν είναι λίγες οι αγορές που η ghibli θα έχει δύσκολο έργο στο να πείσει (ενδεικτικά με 50Κ στην Ιταλία αγοράζεις καλοεξοπλισμένη 530d και με 75Κ 730d pronta consegna).Eνδεικτικά αναφέρω ότι στο Βέλγιο μια Jaguar XF 3.0 V6DS 275cv κοστίζει 54800 Euro (ΦΠΑ συμπεριλαμβανομένου) τη στιγμή που για την αντίστοιχη ghibli ζητάνε 66Κ.......
perdona la mia ignoranza....αλλα σε σχεση με τι εβγαζαν τα τελευταια χρονια προτιμω ενα σασι απο αλλο αμαξι και συγχρονο σχετικα,εκτος απο ασφαλες και αξιοπιστο,παρα ενα σασι που να γινονται sconti.
Πχ για να παρουμε μια ιδεα,επρεπε να παμε σε MC/sport για να παρουμε μια σωστη εκδοση της coupe...
για να μην μιλησω για τα θεματακια που ειχαν...αν θελεις πολυ ευχαριστως!Αρα...εκτος αν προκειται πχ για δοκιμασμενο trademark πχ golf/3 series/S class/911 ,συμφωνω οτι μπορει να βγει και μαπα,ομως μπορει να βγει και το καλυτερο αμαξι της τα τελευταια χρονια απο αξιοπιστια κλπ.
Σχεδιαστικα,σαν κινητηρες,εσωτερικο και prestige μονο μια jag μπορει να σταθει διπλα της ,και αν.
Νομίζω ότι ο σχεδιασμός και το exclusivity είναι τέτοια που οι εύποροι μπαρμπάδες που θα τα πάρουν (no offence pik ) χεστήκαν για τα πόσα άλογα βγάζει ο diesel.
Θα δούμε και '169' από το ίδιο σασί;
ουτε μπαρμπας ειμαι ουτε εχω βαλει πουθενα υπογραφη,απλα δηλωνω γοητευμενος
Βαλε και το οτι η τριαινα ειναι στο αγαλμα του Ποσειδωνα της πολης που σπουδασα και μενω,και καταλαβαινεις.ομως εννοειται αν αποδειχθει ψευτικη, ἀρώσιμοι γὰρ χἀτέρων εἰσὶν γύαι
-
Μια Ghibli ή μια XF? Μόνο αυτές υπάρχουν για τους connoisseurs!!! Τα γερμανικά ταξί είναι μόνο για τις πιάτσες...
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
perdona la mia ignoranza....αλλα σε σχεση με τι εβγαζαν τα τελευταια χρονια προτιμω ενα σασι απο αλλο αμαξι και συγχρονο σχετικα,εκτος απο ασφαλες και αξιοπιστο,παρα ενα σασι που να γινονται sconti.
Πχ για να παρουμε μια ιδεα,επρεπε να παμε σε MC/sport για να παρουμε μια σωστη εκδοση της coupe...
για να μην μιλησω για τα θεματακια που ειχαν...αν θελεις πολυ ευχαριστως!Αρα...εκτος αν προκειται πχ για δοκιμασμενο trademark πχ golf/3 series/S class/911 ,συμφωνω οτι μπορει να βγει και μαπα,ομως μπορει να βγει και το καλυτερο αμαξι της τα τελευταια χρονια απο αξιοπιστια κλπ.
Αφήνοντας στην άκρη τα απομεινάρια της εποχής biturbo της δεκαετίας του 90, οι τελευταίες μοντενέζικες maserati έπασχαν εξαιτίας του χειρωνακτικού και καθόλου σύγχρονου τρόπου συναρμολόγησής τους.
Εδώ,από την άλλη, έχουμε να κάνουμε με ένα αυτοκίνητο patchwork που (σε επίπεδο project,εκτέλεσης και μηχανικών μερών) εκτελεί πλέον τροχιά γύρω από το γαλαξία Chrysler-Fiat....και όχι Ferrari.....με ό,τι αυτό σημαίνει.
Kαι επειδή σαν πελάτης πρέπει να κάνω και γω τους λογαριασμούς μου (όπως κάνει ο Wester τους δικούς του),κρίνω με βάση αυτά που μου ζητούν να βγάλω από το πορτοφόλι.... 15-20% περισσότερα χρήματα από μια 550i δεν τους τα δίνω,γιατί η αποκλειστικότητα απαιτώ να πηγαίνει λίγο μακρύτερα από τους ρυθμούς παραγωγής (πχ σε αλουινένιο χωροδικτύωμα με αρκετά κοινά μέρη με Ferrari .....όπως προγραμμάτιζαν πριν το fusion με την Chrysler).Θα δούμε και '169' από το ίδιο σασί;
To 2016 (αν στο μεταξύ δεν αναθεωρήσουν).........αλλά δεν βλέπω το λόγο για τον οποίο κάποιος alfista πρέπει να αδημονεί για το αν θα πέσει κανένα ψίχουλο από το τραπέζι (τι θα δώσει δηλ. η Maserati),αφού το τι ακριβώς εννοεί η Fiat ως premium.... το διαπιστώσαμε στην thema.
Νομίζω ότι ο σχεδιασμός και το exclusivity είναι τέτοια που οι εύποροι μπαρμπάδες που θα τα πάρουν (no offence pik ) χεστήκαν για τα πόσα άλογα βγάζει ο diesel.
Σχεδιαστικα,σαν κινητηρες,εσωτερικο και prestige μονο μια jag μπορει να σταθει διπλα της ,και αν.
Για το λόγο αυτό θεωρώ ότι η f10 εξακολουθεί να είναι το πληρέστερο αυτοκίνητο της κατηγορίας.
-
αρκει να μην την μεγαλωσουν ομως...και ελπιζω να μην την χαλασουν...ΚΑΙ αυτην... (την F10)
πχ χωρις Μ Πακ ,ζαντουλες πολυακτινες,σκουρο χρωματακι και ολα τα καλουδια νικελ ,δεν βλεπεται και αυτη...
αλλα ,συμφωνω...ειναι κατι το αυθεντικο...ειναι ομως κουκλα η ιταλιδα...
Maserati Ghibli (2013)