Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Bravο 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Bravο 2007
    • 1
    • 2
    • 605
    • 606
    • 607
    • 608
    • 609
    • 640
    • 641
    • 607 / 641
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    12816
    120272
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      corsair last edited by

      η μπαταρία μου τα έφτυσε... Ποσο τιραμόλας πρεπει να ειναι κανείς για να την βγάλει απο εκει μέσα?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sinanai last edited by

        Τη μια φορά που αλλάξαμε έλειπα, αλλά νταξ, συνήθως όσο πολύπλοκο και να φαίνεται αρκεί μια μικρή απλή κίνηση. Αν θυμάμαι ένα λουρί έχει που περνάει πάνω της, ε; Αλλά είναι κάτω από μια τραβερσούλα;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          velissarios last edited by

          Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
          Τη μια φορά που αλλάξαμε έλειπα, αλλά νταξ, συνήθως όσο πολύπλοκο και να φαίνεται αρκεί μια μικρή απλή κίνηση. Αν θυμάμαι ένα λουρί έχει που περνάει πάνω της, ε; Αλλά είναι κάτω από μια τραβερσούλα;

          και μια κουβέρτα γύρω γύρω, και κάτι καλώδια που πρέπει να πάνε στην άκρη προσεκτικά....

          Δεν είναι εύκολο αλλά δεν γίνεται και κάθε μέρα....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sinanai last edited by

            Κατάλαβα... Μπροστά του, δλδ, το 206 ήταν τέρας εργονομίας.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sakaflias last edited by

              Το πιο δυσκολο είναι η τραβέρσα που είπε ο Βελισσάριος. Κατά τα άλλα είναι σαν να αλλάζεις μπαταρία σε οποιδήποτε αυτοκίνητο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                corsair last edited by

                αναπολω το τις παλιες καλες μερες του Punto... και λαμπες και μπαταριες αλλαζες για πλακα... Τέσπα, θα κάνω τον μάγο Σανκάρα γιατι απο την ακινησια κατέστρεψα την μπαταρια. Δεν την φροντιζα οσο θα επρεπε (καθολου) ενω ειχα και φορτιστη και απο ολα.... Τωρα δεν παιρνει φορτιο πλέον οσο και να την αφήσω στην φορτιση.

                stupid me...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pantelis-kapsalakis last edited by

                  Σωστα μεν αλλα εκεινα τα αυτοκινητα ηταν και της πλακας με συγκριση το Bravo αλλα και τα αλλα συγχρονα αυτοκινητα.
                  Τυχαινει σε θεμα σερβις να ειναι λιγο πιο περιπλοκα λογω περιορισμενου χωρου ωστε να χωρεσουν τα υπολοιπα καλουδια των συγχρονων ηλεκτρονικων αλλα η δυσκολια προσβασης ειναι αμελητεα σε σχεση με το τι αυτοκινητο εχεις τωρα σε συγκριση με το τι αυτοκινητο ηταν πχ ενα προηγουμενο Punto κλπ κλπ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    anastasis_k13 last edited by

                    Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
                    Δεν προκειται να δεις καμμια διαφορα εκτος και αν βαλεις κατι με μεγαλυτερη διατομη οπων απ'οπου περναει ο αερας.
                    Αυτο βεβαια ειναι και πιο επικινδυνο καθοτι ετσι περνανε και διαφορα μικροσκουπιδακια/σκονη (ενταξει μην φανταστεις κατι που το βλεπεις με το ματι) τα οποια σιγα σιγα ομως κανουν τη ζημια τους. Οσο για αυτα τα εμποτισμενα, ναι μεν θεωρητικα κρατανε αυτα τα μικροσωματιδια εχοντας πιο ελευθερη ροη αλλα και εκει διακινδυνυεις την εισοδο καποιων μεγαλυτερων σωματιδιων, γιατι για να εχεις καλυτερη ροη αερα αναγκαστικα και παλι πρεπει να μεγαλωσεις τις διοδους. Ασε που στα επαναχρησιμοποιουμενα πρεπει να τα φροντιζεις/καθαριζεις το οποιο και κοστος εχει αλλα και να εισαι σιγουρος οτι δεν γινεται ποτε τελειος καθαρισμος με αποτελεσμα να βουλωνουν σταδιακα. Ολα αυτα τα φιλτρα εξελιχθηκαν για συγκεκριμενους σκοπους, ειδικα για αγωνες, σε ελεγχομενο παντα περιβαλλον (οχι χωματα/σκονες/ρυπανση, εκτος για αγωνες rallye/wrc οπου και εκει ειναι παλι ειδικα σχεδιασμενα) και οχι για μακροζωια. Εξ'αλλου αυτοι οι κινητηρες τις περισσοτερες φορες λυνονται μετα απο αγωνες και διορθωνονται οποιοες φθορες προκαλουνται με τον ενα η αλλο τροπο.
                    Για μενα μονο εργοστασιακα φιλτρα η αντιστοιχα, γιατι η διαφορα απο ενα πιο ελευθερο ειναι σχεδον ανεπαισθητη (εκτος αντε απο ενα καλυτερο αρπαγμα στα χαμηλα) και επιβαρυνεσαι με περισσοτερο θορυβο και μακροχρονια φθορες απο την εισοδο μη επιτρεπτων σωματιδιων στον θαλαμο καυσης.

                    Επίσης να μην ξεχνάμε και τον παράγοντα δικού μας λάθους οταν λαδώνουμε το φίλτρο/χοάνη κτλ.Δεν πρέπει να το τιγκάρουμε στο λάδι γιατι μπορεί να εισχωρήσει στον θάλαμο κάυσης αλλα ούτε και αλάδωτο και περνάνε όλα μέσα.Θέλει προσεκτική δουλεία.Όλα αυτά βεβαία θα τα σκεφτόμουν αν το φίλτρο ήταν κάπου που να μπορώ να το βγάζω εύκολα για πλύσιμο λίπανση κτλ.Χθές που τελικά άλλαξα φίλτρο σε αντιπροσωπέια και είδα οτι είναι μέσα στο αριστερό φτερό και ο μηχανικός το σήκωσε και μπήκε απο κάτω κατευθείαν διαλύθηκε καθε πιθανότητα να βαλω aftermarket.!!!Γενικά όλα δυσπρόσιτα είναι στο αυτοκίνητο.Μπουζί , φίλτρο λαδιού (αυτο δεν παλέυεται με τπτ),αέρος και μπαταρία όπως βλέπω και παραπάνω.Το φίλτρο καμπίνας είναι καπου ευκολά τουλάχιστον?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pantelis-kapsalakis last edited by

                      Αν τα υπολοιπα που ειναι και σε εμφανη σημεια ειναι δυσπροσιτα φανταζομαι οτι αυτο θα πρεπει να κλεισεις ραντεβου μαζι του για να το δεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        anastasis_k13 last edited by

                        Και μιας και είπαμε για μπουζι, άλλαξα τα μπουζι στο service των 60 και ενώ η ακιδα ειναι άψογη τα σπειρώματα και των τεσσάρων έχουν ίχνη λαδιού!!!προβληματιζομαι;;;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          konstantinos last edited by

                          *Μερική Επαναφορά * σε παλιούς καλούς γνώριμους ρυθμούς σε κομμάτια της ΕΟ Τρικάλων - Άρτας και ελαφρά αυξημένη κίνηση λόγω Κυριακής.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sinanai last edited by

                            Ναι ρε φίλε!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              anastasis_k13 last edited by

                              Καλημέρα!

                              με αφορμη μια αγγελία που διάβασα , οτι το αμάξι φοράει τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας διάβασα κάτι άρθρα σε περιοδικά οταν πρωτοπαρουσιάστηκε το αυτοκίνητο τα οποία το επιβεβαιώνουν.Απ'όσο γνωρίζω όμως προς το παρών μόνο τα diesel εχουν τέτοιου είδους turbo.
                              Kαι για του λόγου το αληθές : http://www.autotriti.gr/data/magazine/v ... /32079.asp
                              Τελικά τι ισχύει???

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kostis20 last edited by

                                Χλωμο το βλεπω για το βενζινοκινητο BRavo. Τα diesel μπορει.
                                H 911T εχει ομως σιγουρα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pantelis-kapsalakis last edited by

                                  Αυτη η δημοσιευση ειναι απο το 2006.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sinanai last edited by

                                    Όχι ρε παιδιά, τι μεταβλητής γεωμετρίας το t-jet. Μόνο τα m-jet, και όχι όλα. Ο 1300άρης με τα 75, π.χ., δεν έχει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mpampinos last edited by

                                      Σημερα μετά το πλύσιμο παρατήρησα ένα ξεφλούδισμα στο βερνίκι σε μεγεθος κέρματος.....Τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        alba-parietti last edited by

                                        Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
                                        Όχι ρε παιδιά, τι μεταβλητής γεωμετρίας το t-jet. Μόνο τα m-jet, και όχι όλα. Ο 1300άρης με τα 75, π.χ., δεν έχει.

                                        1,3mjet 85/95cv
                                        1,6mjet 120cv
                                        1,9mjet 16v
                                        2.0mjet

                                        Χλωμο το βλεπω για το βενζινοκινητο BRavo. Τα diesel μπορει.
                                        H 911T εχει ομως σιγουρα.

                                        lancia thesis λίγο νωρίτερα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kostis20 last edited by

                                          Σε ποιον κινητήρα;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            alba-parietti last edited by

                                            Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
                                            Σε ποιον κινητήρα;

                                            2,0 turbo 20V (και φυσικά και στον 2,4mjet 20V)

                                            από το manual χρήσης και συντήρησης (αν θυμάμαι σωστά ο τύπος της είναι garrett gt 2052)
                                            http://www.digitar.it/Thesis/Manuale ... %20346.pdf

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 605
                                            • 606
                                            • 607
                                            • 608
                                            • 609
                                            • 640
                                            • 641
                                            • 607 / 641
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr