-
η μπαταρία μου τα έφτυσε... Ποσο τιραμόλας πρεπει να ειναι κανείς για να την βγάλει απο εκει μέσα?
-
Τη μια φορά που αλλάξαμε έλειπα, αλλά νταξ, συνήθως όσο πολύπλοκο και να φαίνεται αρκεί μια μικρή απλή κίνηση. Αν θυμάμαι ένα λουρί έχει που περνάει πάνω της, ε; Αλλά είναι κάτω από μια τραβερσούλα;
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Τη μια φορά που αλλάξαμε έλειπα, αλλά νταξ, συνήθως όσο πολύπλοκο και να φαίνεται αρκεί μια μικρή απλή κίνηση. Αν θυμάμαι ένα λουρί έχει που περνάει πάνω της, ε; Αλλά είναι κάτω από μια τραβερσούλα;και μια κουβέρτα γύρω γύρω, και κάτι καλώδια που πρέπει να πάνε στην άκρη προσεκτικά....
Δεν είναι εύκολο αλλά δεν γίνεται και κάθε μέρα....
-
Κατάλαβα... Μπροστά του, δλδ, το 206 ήταν τέρας εργονομίας.
-
Το πιο δυσκολο είναι η τραβέρσα που είπε ο Βελισσάριος. Κατά τα άλλα είναι σαν να αλλάζεις μπαταρία σε οποιδήποτε αυτοκίνητο.
-
αναπολω το τις παλιες καλες μερες του Punto... και λαμπες και μπαταριες αλλαζες για πλακα... Τέσπα, θα κάνω τον μάγο Σανκάρα γιατι απο την ακινησια κατέστρεψα την μπαταρια. Δεν την φροντιζα οσο θα επρεπε (καθολου) ενω ειχα και φορτιστη και απο ολα.... Τωρα δεν παιρνει φορτιο πλέον οσο και να την αφήσω στην φορτιση.
stupid me...
-
Σωστα μεν αλλα εκεινα τα αυτοκινητα ηταν και της πλακας με συγκριση το Bravo αλλα και τα αλλα συγχρονα αυτοκινητα.
Τυχαινει σε θεμα σερβις να ειναι λιγο πιο περιπλοκα λογω περιορισμενου χωρου ωστε να χωρεσουν τα υπολοιπα καλουδια των συγχρονων ηλεκτρονικων αλλα η δυσκολια προσβασης ειναι αμελητεα σε σχεση με το τι αυτοκινητο εχεις τωρα σε συγκριση με το τι αυτοκινητο ηταν πχ ενα προηγουμενο Punto κλπ κλπ. -
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Δεν προκειται να δεις καμμια διαφορα εκτος και αν βαλεις κατι με μεγαλυτερη διατομη οπων απ'οπου περναει ο αερας.
Αυτο βεβαια ειναι και πιο επικινδυνο καθοτι ετσι περνανε και διαφορα μικροσκουπιδακια/σκονη (ενταξει μην φανταστεις κατι που το βλεπεις με το ματι) τα οποια σιγα σιγα ομως κανουν τη ζημια τους. Οσο για αυτα τα εμποτισμενα, ναι μεν θεωρητικα κρατανε αυτα τα μικροσωματιδια εχοντας πιο ελευθερη ροη αλλα και εκει διακινδυνυεις την εισοδο καποιων μεγαλυτερων σωματιδιων, γιατι για να εχεις καλυτερη ροη αερα αναγκαστικα και παλι πρεπει να μεγαλωσεις τις διοδους. Ασε που στα επαναχρησιμοποιουμενα πρεπει να τα φροντιζεις/καθαριζεις το οποιο και κοστος εχει αλλα και να εισαι σιγουρος οτι δεν γινεται ποτε τελειος καθαρισμος με αποτελεσμα να βουλωνουν σταδιακα. Ολα αυτα τα φιλτρα εξελιχθηκαν για συγκεκριμενους σκοπους, ειδικα για αγωνες, σε ελεγχομενο παντα περιβαλλον (οχι χωματα/σκονες/ρυπανση, εκτος για αγωνες rallye/wrc οπου και εκει ειναι παλι ειδικα σχεδιασμενα) και οχι για μακροζωια. Εξ'αλλου αυτοι οι κινητηρες τις περισσοτερες φορες λυνονται μετα απο αγωνες και διορθωνονται οποιοες φθορες προκαλουνται με τον ενα η αλλο τροπο.
Για μενα μονο εργοστασιακα φιλτρα η αντιστοιχα, γιατι η διαφορα απο ενα πιο ελευθερο ειναι σχεδον ανεπαισθητη (εκτος αντε απο ενα καλυτερο αρπαγμα στα χαμηλα) και επιβαρυνεσαι με περισσοτερο θορυβο και μακροχρονια φθορες απο την εισοδο μη επιτρεπτων σωματιδιων στον θαλαμο καυσης.Επίσης να μην ξεχνάμε και τον παράγοντα δικού μας λάθους οταν λαδώνουμε το φίλτρο/χοάνη κτλ.Δεν πρέπει να το τιγκάρουμε στο λάδι γιατι μπορεί να εισχωρήσει στον θάλαμο κάυσης αλλα ούτε και αλάδωτο και περνάνε όλα μέσα.Θέλει προσεκτική δουλεία.Όλα αυτά βεβαία θα τα σκεφτόμουν αν το φίλτρο ήταν κάπου που να μπορώ να το βγάζω εύκολα για πλύσιμο λίπανση κτλ.Χθές που τελικά άλλαξα φίλτρο σε αντιπροσωπέια και είδα οτι είναι μέσα στο αριστερό φτερό και ο μηχανικός το σήκωσε και μπήκε απο κάτω κατευθείαν διαλύθηκε καθε πιθανότητα να βαλω aftermarket.!!!Γενικά όλα δυσπρόσιτα είναι στο αυτοκίνητο.Μπουζί , φίλτρο λαδιού (αυτο δεν παλέυεται με τπτ),αέρος και μπαταρία όπως βλέπω και παραπάνω.Το φίλτρο καμπίνας είναι καπου ευκολά τουλάχιστον?
-
Αν τα υπολοιπα που ειναι και σε εμφανη σημεια ειναι δυσπροσιτα φανταζομαι οτι αυτο θα πρεπει να κλεισεις ραντεβου μαζι του για να το δεις.
-
Και μιας και είπαμε για μπουζι, άλλαξα τα μπουζι στο service των 60 και ενώ η ακιδα ειναι άψογη τα σπειρώματα και των τεσσάρων έχουν ίχνη λαδιού!!!προβληματιζομαι;;;
-
-
Ναι ρε φίλε!
-
Καλημέρα!
με αφορμη μια αγγελία που διάβασα , οτι το αμάξι φοράει τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας διάβασα κάτι άρθρα σε περιοδικά οταν πρωτοπαρουσιάστηκε το αυτοκίνητο τα οποία το επιβεβαιώνουν.Απ'όσο γνωρίζω όμως προς το παρών μόνο τα diesel εχουν τέτοιου είδους turbo.
Kαι για του λόγου το αληθές : http://www.autotriti.gr/data/magazine/v ... /32079.asp
Τελικά τι ισχύει??? -
Χλωμο το βλεπω για το βενζινοκινητο BRavo. Τα diesel μπορει.
H 911T εχει ομως σιγουρα. -
Αυτη η δημοσιευση ειναι απο το 2006.
-
Όχι ρε παιδιά, τι μεταβλητής γεωμετρίας το t-jet. Μόνο τα m-jet, και όχι όλα. Ο 1300άρης με τα 75, π.χ., δεν έχει.
-
Σημερα μετά το πλύσιμο παρατήρησα ένα ξεφλούδισμα στο βερνίκι σε μεγεθος κέρματος.....Τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση?
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Όχι ρε παιδιά, τι μεταβλητής γεωμετρίας το t-jet. Μόνο τα m-jet, και όχι όλα. Ο 1300άρης με τα 75, π.χ., δεν έχει.1,3mjet 85/95cv
1,6mjet 120cv
1,9mjet 16v
2.0mjetΧλωμο το βλεπω για το βενζινοκινητο BRavo. Τα diesel μπορει.
H 911T εχει ομως σιγουρα.lancia thesis λίγο νωρίτερα
-
Σε ποιον κινητήρα;
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Σε ποιον κινητήρα;2,0 turbo 20V (και φυσικά και στον 2,4mjet 20V)
από το manual χρήσης και συντήρησης (αν θυμάμαι σωστά ο τύπος της είναι garrett gt 2052)
http://www.digitar.it/Thesis/Manuale ... %20346.pdf
Fiat Bravο 2007