-
Επιτρέπεται το πλύσιμο της μηχανής; Νομίζω ότι μερικά αυτοκίνητα έχουν πρόβλημα. Στα καινούργια αυτοκίνητα τι γίνεται;
-
Επιτρέπεται το πλύσιμο της μηχανής; Νομίζω ότι μερικά αυτοκίνητα έχουν πρόβλημα. Στα καινούργια αυτοκίνητα τι γίνεται;
-
Επιτρέπεται το πλύσιμο της μηχανής; Νομίζω ότι μερικά αυτοκίνητα έχουν πρόβλημα. Στα καινούργια αυτοκίνητα τι γίνεται;
-
λογικά το πρόβλημα που λες είναι ο εγκέφαλος ο οποίος δεν πρέπει να βραχεί
-
Ειδικά στα καινούρια αυτοκίνητα θέλει μεγάλη προσοχή. Καλύτερα να πάρεις ένα στουπί με πετρέλαιο και να κάνεις 'στεγνό' καθάρισμα. Το νερό αν πάει στα ηλεκτρικά ή, ακόμα χειρότερα, στα ηλεκτρονικά, μπορεί να δημιουργήσει τρελά προβλήματα.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ειδικά στα καινούρια αυτοκίνητα θέλει μεγάλη προσοχή. Καλύτερα να πάρεις ένα στουπί με πετρέλαιο και να κάνεις 'στεγνό' καθάρισμα. Το νερό αν πάει στα ηλεκτρικά ή, ακόμα χειρότερα, στα ηλεκτρονικά, μπορεί να δημιουργήσει τρελά προβλήματα.Το βιβλίο του κατασκευαστή προτείνει πλύσιμο μηχανής σε τακτά χρονικά διαστήματα και μου φάνηκε περίεργο!!!!!!!
-
Κάποια καθαριστηκά μηχανής είναι καλά ή πολύ δυνατά?
-
στο παλιο αυτοκίνητο μου είχα πλύνει την μηχανή σε βενζινάδικο και από την πίεση του μηχανήματος κάποια καλώδια είχαν βγεί και δεν το πήρα χαμπάρι...
Τα καλώδια αυτά ήταν που συνδέουν το ψυγείο με το δυναμό(ή κάτι τέτοιο) με αποτέλεσμα χωρίς να ξέρω τί φταίει να μου υπερθερμένεται το ψυγείο συνέχεια...πιστεύω ότι το στουπί για 'στεγνό' πλύσιμο είναι ότι καλύτερο και ανώδυνο
-
Πάντως και το συχνό στεγνό καθάρισμα με στουπί και πετρέλαιο (μου έχουν πει ότι) φθείρει τα πλαστικά μέρη (καλωδιώσεις,καπάκια κ.α.) του κινητήρα...
-
Πραγματικά ποιός ο λόγος να καθαρίζεις τη μηχανή συχνά; Δε λέω-αν δε φαίνεται τίποτα από τη σκόνη και τη βρωμιά-εντάξει. Αλλά υπάρχουν τόσα καλώδια και καπάκια που πιθανότερο μου φαίνεται να κάνεις καμιά ζημιά παρά καλό. Να φέρω σαν παράδειγμα το καθάρισμα των υπολογιστών: πολλοί στην προσπάθειά τους έχουν κάψει αντιστάσεις και πυκνωτές ή έχουν χάσει τζαμπεράκια...Εγώ δεν τον έχω καθαρίσει ποτέ και δεν έχω συναντήσει κανένα πρόβλημα.
-
Πλήσιμο μηχανής μόνο με ατμό.......το νερό με πίεση απο μόνο του δεν κάνει σχεδόν τίποτα. Στις πιο καινούργιες μηχανές που δέν χάνουν λάδι απο τις στιμούχες πεπιεσμένος αέρας αρκεί.
-
Εγω παντως φοβαμαι να την πλυνω κ ετσι στα 5 χρονια(παρα 10 ημερες) που το εχω δεν εχω επιχειρησει ποτε να καθαρισω το χωρο της μηχανης...
-
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Εγω παντως φοβαμαι να την πλυνω κ ετσι στα 5 χρονια(παρα 10 ημερες) που το εχω δεν εχω επιχειρησει ποτε να καθαρισω το χωρο της μηχανης...ομοίως
βέβαια ούτε το υπόλοιπο αυτοκίνητο καθαρίζω συχνά...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Εγω παντως φοβαμαι να την πλυνω κ ετσι στα 5 χρονια(παρα 10 ημερες) που το εχω δεν εχω επιχειρησει ποτε να καθαρισω το χωρο της μηχανης...
ομοίως
βέβαια ούτε το υπόλοιπο αυτοκίνητο καθαρίζω συχνά...
Χεχεχε.
Οχι οχι-εγω το καθαριζω συχνα το υπολοιπο...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Εγω παντως φοβαμαι να την πλυνω κ ετσι στα 5 χρονια(παρα 10 ημερες) που το εχω δεν εχω επιχειρησει ποτε να καθαρισω το χωρο της μηχανης...
ομοίως
βέβαια ούτε το υπόλοιπο αυτοκίνητο καθαρίζω συχνά...
Τελικα ειμαστε πολλοι!!!
-
πιο πολλοί από όσο νομίζεις!!!
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 84&start=0 -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
πιο πολλοί από όσο νομίζεις!!!
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 84&start=0ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΩ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ
Το 'δε θυμαμαι τι χρωμα το αγορασα' παραλιγο να με ριξει απο τη καρεκλα.
Το ειχα ξεχασει αυτο το θεμα. -
Κ εγω Γαλλικό κ πλύσιμο δεν νομίζω ότι συμβαδίζουν οπότε κανένα από τα 3 δεν έχει πλυθεί εντός κινητήρα... ας είναι καλά στο συνεργείο που στα μεγάλα service τα περιποιούνται!
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι το Citroen που ο χώρος του κινητήρα παραμένει σε πολύ καλή κατάσταση παρόλα τα χρονάκια του....
αντίθετα ειδικά το clio I γίνεται ελεϊνότατο......
Τώρα για το εξωτερικό το citroen καθαρίζει κ με σκέτο νεράκι οπότε κάποιες φορές το καθαρίζω (μέσα είναι πιο καλά ταπράγματα!)
Το clio II είναι σχεδόν πάντα γυαλισμένο μέσα έξω κ αν βρίσκεται Πάτρα κ κουκουλωμένο (παρότι υπόγειο παρκινγκ την σκόνη την σηκώνουν τα άλλα αυτοκίνητα)
Το Ι παλιά ανά 6 μήνες το γυάλιζα με κρέμες, τεφλόν κ ότι άλλο (καλά για πλύσιμο.... δεν το συζητάμε )
Τώρα πια δεν υπάρχει ελεύθερος χρόνος, οπότε έχει να πλυθεί από τον Ιούλιο ντρέπομεεεεεεεεεεε
Κάτι έχω κάνει μέσα αλλά απέξω...... ας είναι καλά τα ταξίδια με βροχή που εμφανίζουν το χρώμα του....
Κάποια στιγμή όμως θα το τιμήσω -
Σφουγγαράκι με μπόλικη σαπουνάδα, και πέρασμα όπου φτάνει το μάτι και μετά το χέρι. Για το ξέβγαλμα, σωλήνα νερού με την πίεση σε mode 'ψεκασμός φυτών'!
Μετά το βάζω να δουλέψει 5 λεπτά οπότε στεγνώνει μόνο του και με πανί παίρνω το περίσσεμα νερού από τις 'φωλιές' που βρίσκονται τα μπουζόνια της κυλινδροκεφαλής.
Τζάμι σας λέω!
-
Ομοίως κι εγώ δε έχω πλύνει ποτέ τον κινητήρα.
Το μόνο που κάνω όταν πλένω το τουτού είναι με ένα στουπί, ή βετέξ να σκουπίζω κάποια τμηματα στο χώρο του κινητήρα που χρειάζεται να υπάρχει οπτικός έλεγχος π.χ. δοχείο υγρών φρένων.
πλυσιμο κινητηρα