-
Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
Δεν εχουν και μεγαλη σχεση τα all season M+S με τα χειμερινα.
Σε σχεση με τα καλοκαιρινα,εχουν και παραεχουν.
Μπορουν να δουλεψουν στους 30 βαθμους και τα δυο? (all season & χειμερινα?)
-
οχι,στους 30 δεν δουλευει κανενα απο τα δυο......
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Δεν εχουν και μεγαλη σχεση τα all season M+S με τα χειμερινα.
Σε σχεση με τα καλοκαιρινα,εχουν και παραεχουν.
Μπορουν να δουλεψουν στους 30 βαθμους και τα δυο? (all season & χειμερινα?)
Τα χειμερινα δεν μπορουν να αποδωσουν το καλοκαιρι.
Ζεστενονται και πετανε κομματια γομας.
Τα αλλα μπορουν ,απλα δεν θα εχουν την ιδια αποδοση με τα καλοκαιρινα.
Ας πουμε το γκουντγιαρ all season που εχει παραδοση ,ειναι ενα καλο λαστιχο που αποδιδει σε ολες τις εποχες.
Δεν ειναι το λαστιχο που θα το πιεσεις στις στροφες ιδιαιτερα το καλοκαιρι. -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
οχι,στους 30 δεν δουλευει κανενα απο τα δυο......Εχεις οδηγησει αυτοκινητο με all season ποτε?Με χειμερινα?
Εγω εχω ενα με all season στο garage και μια χαρα δουλευουν... -
Ο χρήστης SoKoFLiKo έγραψε:
Ειδικά το συγκεκριμένο ελαστικό (ΡΕ2) με έχει κουφάνει τελείως... έχει κάνει ήδη 80.000 χμ, έχει προ πολλού συμπληρώσει τον 4ο χρόνο πάνω στο αυτοκίνητο και πάει για τον 5ο! το έβγαλα στον επαρχιακό και ειλικρινά δεν πίστευα τα περιθώρια πρόσφυσης που εξακολουθεί να προσφέρει!!!
Τόσο που πλέον σκοπεύω να αλλάξω ζάντες αλουμινίου στο αυτοκίνητο γιατί το ελαστικό αυτό δεν βγαίνει πια σε 185/60/14 και σε αυτή τη διάσταση τα ελαστικά είναι μαύρα χάλια αν οδηγείς γρήγορα...
Σε τι αυτοκίνητο;
(να γιατί λέμε ότι εκτός από τη διάσταση ελαστικού ρόλο παίζει και σε τι αυτοκίνητο τοποθετείται. Στο δικό μου δε με ικανοποίησαν καθόλου, τα Pirelli είναι πολύ καλύτερα.)
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Σε τι αυτοκίνητο;
(να γιατί λέμε ότι εκτός από τη διάσταση ελαστικού ρόλο παίζει και σε τι αυτοκίνητο τοποθετείται.
+500
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
οχι,στους 30 δεν δουλευει κανενα απο τα δυο......
Εχεις οδηγησει αυτοκινητο με all season ποτε?Με χειμερινα?
Εγω εχω ενα με all season στο garage και μια χαρα δουλευουν...οχι δεν εχω βαλει ποτε all season λαστιχα.......αλλα εγω αναφερομαι στα M+S και στα χειμερινα
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
οχι,στους 30 δεν δουλευει κανενα απο τα δυο......
Εχεις οδηγησει αυτοκινητο με all season ποτε?Με χειμερινα?
Εγω εχω ενα με all season στο garage και μια χαρα δουλευουν...οχι δεν εχω βαλει ποτε all season λαστιχα.......αλλα εγω αναφερομαι στα M+S και στα χειμερινα
Και εγω στα all season M+S ανφερομαι.Τετοια φοραω.
-
τα MUD & SNOW ειναι all season;;;;
-
Ναι.
The All Season tire classification is a compromise between one developed for use on dry and wet roads during summer and one developed for use under winter conditions. The type of rubber and the tread pattern best suited for use under summer conditions cannot, for technical reasons, give good performance on snow and ice. The all-season tire is a compromise, and is neither an excellent summer tire nor an excellent winter tire. They have, however, become ubiquitous as original and replacement equipment on automobiles marketed in the United States, due to their convenience and their adequate performance in most situations. Even so, in other parts of the world, like Germany, it is common to have a designated tire set for winter and summer. All-Season tires are also marked for mud and snow the same as winter tires but rarely with a snowflake. Owing to the compromise with performance during summer, winter performance is usually poorer than a winter tire. -
Λοιπόν έχωντας δοκιμάσει τα Pirelli P400 που είναι all season έχω να πω:
Πολύς θόρυβος
Αθλιο κρατημα στο στεγνο
Ικανοποιητικό κράτημα στο βρεγμένο
Ξεράθηκαν αντί να φαγώθούν και φυσικά γλυστρούσαν απίστευτα σε λιγότερο από 30000 αν θυμάμαι καλά
Λιγότερη άνεση
Χιόνι και πάγο δεν έχω εμπειρία δεν πάτησαν175/70/13Τ
Σε σύκριση με τα Uniroyal rain expert που τα αντικατέστησανκαι ειναι πιστεύω λογικό δεν μπορείς να έχεις ένα προιόν το οποίο είναι εξειδικευμένο (θερινό ή χειμερινό ελαστικό) και να περιμένεις από ένα άλλο να κάνει εξίσου καλά την δουλειά και των δύο χωρίς να έχει τεχνολογικές ή κατασκευαστικές διαφορές και να έχει περίπου την ίδια τιμή.
-
M+s βεβαια μπορει να ειναι οποιοδηποτε λαστιχο ειτε χειμερινο ειτε καλοκαιρινο ειτε 4 εποχων
-
Θερινο που κανει και για χιονι δεν ειναι all season?
-
Δε νομιζω, εχω δει σημανση m+s σε λαστιχα ψιλο-εκτος δρομου (80/20 κ 50-50) σε λαστιχα επαγγελματικων και σε κατι pirelli p3000 που φορουσα παλαιοτερα, που χαρακτηριζονται ως θερινα. κι ενα αρθρο που εξηγει λιγο τη σημανση αυτη.. http://www.safedriver.gr/index.php?productID=16
-
Κανενα θερινο απο αυτα που πωλουνται ευρεως δεν ειναι Μ+S, ουτε εχει αξιοπρεπη αποδοση στο χιονι.
(Με εξαιρεση τα ER300 που κακως χαρακτηριζονται θερινα.) -
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Δε νομιζω, εχω δει σημανση m+s σε λαστιχα ψιλο-εκτος δρομου (80/20 κ 50-50) σε λαστιχα επαγγελματικων και σε κατι pirelli p3000 που φορουσα παλαιοτερα, που χαρακτηριζονται ως θερινα. κι ενα αρθρο που εξηγει λιγο τη σημανση αυτη.. http://www.safedriver.gr/index.php?productID=16Μα δε διαφωνω.Η μεγαλη διαφορα των χειμερινων,εκτος της χαραξης, βρισκεται στη συσταση της γομας.Για αυτο και δεν μπορεις να τα χρησιμοποιησεις καλοκαιρι.
Απο τη στιγμη ομως που καποιο ελαστικο φερει σημανση M+S δεν μπορεις να το χαρακτηρισεις απλα θερινο επειδη δεν τα καταφερνει καλα.Εγω οπως εγραψα παραπανω εχω μεινει ικανοποιημενος. -
Mετα απο 6.000 χλμ με ER300 185/60/14 σε κορολλα 1.4 ας γραψω μερικες εντυπωσεις.
Πολυ στιβαρο λαστιχο. Δε σε νοιαζει αν θα πεσεις σε λακουβα ή αν θα χτυπησεις πεζοδρομιο.
Γενικα αυτο ειναι προσον κατα τη γνωμη μου για τους ελληνικους δρομους.
Αλλα αυτο εχει ως τιμημα τη μειωμενη ανεση και αυξημενο θορυβο απο τα χτυπηματα της αναρτησης.
Σαν κυλιση ειναι ωραιο, ταξιδιαρικο λαστιχο gt θα ελεγα,οχι ιδιαιτερα θορυβωδες.
Απο κρατηματα, στο στεγνο δεν εχω πιεσει πολυ αλλα οσο πιεσα κραταγε. Μαλλον ειναι περισσοτερο λαστιχο απο οσο χρειαζεται το κορολλα.
Στο βρεγμενο κανενα προβλημα. Εμπνεει εμπιστοσυνη παντου και παντα, ειτε σε πολλα νερα, ειτε σε φρεναρισμα.
Θα ελεγα εξισου καλο με το exalto2!
Αυτα τα ολιγα, αν κρατησει ετσι 1 χρονο ακομα(5μηνες το εχω), θα μιλαμε για επιτυχια. -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Mετα απο 6.000 χλμ με ER300 185/60/14 σε κορολλα 1.4 ας γραψω μερικες εντυπωσεις.
Πολυ στιβαρο λαστιχο. Δε σε νοιαζει αν θα πεσεις σε λακουβα ή αν θα χτυπησεις πεζοδρομιο.
Γενικα αυτο ειναι προσον κατα τη γνωμη μου για τους ελληνικους δρομους.
Αλλα αυτο εχει ως τιμημα τη μειωμενη ανεση και αυξημενο θορυβο απο τα χτυπηματα της αναρτησης.
Σαν κυλιση ειναι ωραιο, ταξιδιαρικο λαστιχο gt θα ελεγα,οχι ιδιαιτερα θορυβωδες.
Στο βρεγμενο κανενα προβλημα. Εμπνεει εμπιστοσυνη παντου και παντα, ειτε σε πολλα νερα, ειτε σε φρεναρισμα.
Θα ελεγα εξισου καλο με το exalto2!
Αυτα τα ολιγα, αν κρατησει ετσι 1 χρονο ακομα(5μηνες το εχω), θα μιλαμε για επιτυχια.Συμφωνω με 1000 σε ολα εκτος απο το θορυβο... Ειναι απο τα πιο θορυβωδη λαστιχα που κυκλοφορουν και σε αυτο τον τομεα πασχει για touring λαστιχο...
Επισης μην ανησυχεις, θα κρατησει, γενικα αντεχει παρα πολυ χωρις να πεφτει η αποδοση του.
Απλα πρεπει να συμβιβαστεις με το ποσο θεοσκληρο ειναι. -
Κραταει χωρις να πέφτει η αποδοση?
Θα μας τρελάνεις? -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Κραταει χωρις να πέφτει η αποδοση?
Θα μας τρελάνεις?Το λαστιχο κραταει πολυ καιρο εννοω αγαπη μου...
Το αν εχει κρατημα στο δρομο ή οχι ειναι αλλο θεμα...
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]