-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Τα ford αγορι μου (δε μιλαω για duratec αλλα για zetec) απο οτι ξερω η 'πατεντα' εχει ερθει απο Αμερικη και οχι απο Ιαπωνια.Επειδη και τα δυο βγαζουν προβληματα με το υγραεριο ντε και καλα να τα βγαλουμε ιδια???Δηλαδη αν βγουνε 2 πιτσιρικια απο διαφορετικο μ@υνι με την ιδια αναπηρια τι τα λεμε αδερφια (και δε μιλαω για ιδιο πατερα).
Για Z tech ο λόγος, παράγραφος κινητήρας επιδόσεις..yamaha-ztech, κάπου το έχουμε ξανασυζητήσει
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=1435τότε στην τέταρτη γραμή τί εννοεί?
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Sigma_engine -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Τα ford αγορι μου (δε μιλαω για duratec αλλα για zetec) απο οτι ξερω η 'πατεντα' εχει ερθει απο Αμερικη και οχι απο Ιαπωνια.Επειδη και τα δυο βγαζουν προβληματα με το υγραεριο ντε και καλα να τα βγαλουμε ιδια???Δηλαδη αν βγουνε 2 πιτσιρικια απο διαφορετικο μ@υνι με την ιδια αναπηρια τι τα λεμε αδερφια (και δε μιλαω για ιδιο πατερα).
Για Z tech ο λόγος, παράγραφος κινητήρας επιδόσεις..yamaha-ztech, κάπου το έχουμε ξανασυζητήσει
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=1435
Φίλε μου εν έτι 2013, και με της τιμές που έχουν κατεβάσει, το να μιλάμε για καινούργιο και βενζίνα, είναι βλακεία στην νιοστή δύναμη.
Έχουν αρχίσει να πρωτοστατούν τα diesel, αυτό που γίνετε περισσότερο από μια δεκαετία στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Όταν βλέπω διαφημίσεις βενζινοκίνητων, σκέπτομαι ότι αδειάζουν τα stock!.
A.diesel, βέβαια..Αφού όλα τα καινούρια αυτοκίνητα είναι από μικρές κατηγορίες πολύ βαριά χρειάζονται τη ροπή φορτηγού..μαζί με το ότι οι σημερινοί βενζινοκινητήρες έχουν αδιάφορο ήχο..οπότε καλό είναι να μιμηθούμε αυτόματα τους ευρωπαίους..το πετρέλαιο αν πλησιάσει την βενζίνη κάποια στιγμή τιμολογιακά,όταν'το πάρουμε όλοι',τότε θα υπάρχει μεγαλύτερο κέρδος από αυτό ,μιας που έχει λιγότερη επεξεργασία αφού η βενζίνη είναι απόσταγμα ελαφρύτερό του.Σωστά?
Συχνά λέει οι εγγυήσεις εξερούν την ανλία πετρελαίου η οποία είναι ακριβό ανταλλακτικό..τα ντιζελοκίνητα δέν είναι περισσότερο μπροστόβαρα μιάς και έχουν άλλα μέταλλα για να αντέχουν τις συμπιέσεις- θερμοκρασίες?Υ.Γ τελικά ο φίλος με την αρχική ερώτηση έφτασε σε κάποιο συμπέρασμα?
-
Ο χρήστης akis_drive έγραψε:
Τα ford αγορι μου (δε μιλαω για duratec αλλα για zetec) απο οτι ξερω η 'πατεντα' εχει ερθει απο Αμερικη και οχι απο Ιαπωνια.Επειδη και τα δυο βγαζουν προβληματα με το υγραεριο ντε και καλα να τα βγαλουμε ιδια???Δηλαδη αν βγουνε 2 πιτσιρικια απο διαφορετικο μ@υνι με την ιδια αναπηρια τι τα λεμε αδερφια (και δε μιλαω για ιδιο πατερα).
Για Z tech ο λόγος, παράγραφος κινητήρας επιδόσεις..yamaha-ztech, κάπου το έχουμε ξανασυζητήσει
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=1435τότε στην τέταρτη γραμή τί εννοεί?
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Sigma_engineΕγω ειπα για τους zeta!
-
Ο χρήστης akis_drive έγραψε:
Τα ford αγορι μου (δε μιλαω για duratec αλλα για zetec) απο οτι ξερω η 'πατεντα' εχει ερθει απο Αμερικη και οχι απο Ιαπωνια.Επειδη και τα δυο βγαζουν προβληματα με το υγραεριο ντε και καλα να τα βγαλουμε ιδια???Δηλαδη αν βγουνε 2 πιτσιρικια απο διαφορετικο μ@υνι με την ιδια αναπηρια τι τα λεμε αδερφια (και δε μιλαω για ιδιο πατερα).
Για Z tech ο λόγος, παράγραφος κινητήρας επιδόσεις..yamaha-ztech, κάπου το έχουμε ξανασυζητήσει
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=1435
Φίλε μου εν έτι 2013, και με της τιμές που έχουν κατεβάσει, το να μιλάμε για καινούργιο και βενζίνα, είναι βλακεία στην νιοστή δύναμη.
Έχουν αρχίσει να πρωτοστατούν τα diesel, αυτό που γίνετε περισσότερο από μια δεκαετία στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Όταν βλέπω διαφημίσεις βενζινοκίνητων, σκέπτομαι ότι αδειάζουν τα stock!.
A.diesel, βέβαια..Αφού όλα τα καινούρια αυτοκίνητα είναι από μικρές κατηγορίες πολύ βαριά χρειάζονται τη ροπή φορτηγού..μαζί με το ότι οι σημερινοί βενζινοκινητήρες έχουν αδιάφορο ήχο..οπότε καλό είναι να μιμηθούμε αυτόματα τους ευρωπαίους..το πετρέλαιο αν πλησιάσει την βενζίνη κάποια στιγμή τιμολογιακά,όταν'το πάρουμε όλοι',τότε θα υπάρχει μεγαλύτερο κέρδος από αυτό ,μιας που έχει λιγότερη επεξεργασία αφού η βενζίνη είναι απόσταγμα ελαφρύτερό του.Σωστά?
Συχνά λέει οι εγγυήσεις εξερούν την ανλία πετρελαίου η οποία είναι ακριβό ανταλλακτικό..τα ντιζελοκίνητα δέν είναι περισσότερο μπροστόβαρα μιάς και έχουν άλλα μέταλλα για να αντέχουν τις συμπιέσεις- θερμοκρασίες?Υ.Γ τελικά ο φίλος με την αρχική ερώτηση έφτασε σε κάποιο συμπέρασμα?
καί εκτός των παραπάνω ,για τα diesel, αποκλύεται όταν 'τα πάρουμε όλοι' να διαπιστόσουν οι ειδικοί ότι στο λεκανοπέδιο της αττικής(που είμαστε κλειστά λόγω βουνών γύρω γύρω) εγκλωβίζονται σωματίδια από την καύση πετρελαίου και δημιουργείται τύπου νέφους καί ώρα μετά για νέους φόρο-περιορισμούς? Εντάξει, ας πούμε στη Θεσσαλονίκη ανοικτά ,σαν ανάγλυφο εδάφους. . μήπως την πατήσουμε με τα diesel παντου?
Είμαστε ελπίζω on topic... -
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Τα ford αγορι μου (δε μιλαω για duratec αλλα για zetec) απο οτι ξερω η 'πατεντα' εχει ερθει απο Αμερικη και οχι απο Ιαπωνια.Επειδη και τα δυο βγαζουν προβληματα με το υγραεριο ντε και καλα να τα βγαλουμε ιδια???Δηλαδη αν βγουνε 2 πιτσιρικια απο διαφορετικο μ@υνι με την ιδια αναπηρια τι τα λεμε αδερφια (και δε μιλαω για ιδιο πατερα).
Για Z tech ο λόγος, παράγραφος κινητήρας επιδόσεις..yamaha-ztech, κάπου το έχουμε ξανασυζητήσει
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=1435τότε στην τέταρτη γραμή τί εννοεί?
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Sigma_engineΕγω ειπα για τους zeta!
To κάνουμε λίγο πιό σαφές? (δέν είμαι και πολύ ξενογλωσομαθείς). Οι zeta μπορούν να είναι και ztech?
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Zetec_engine -
zetec ειναι κινητηρες βαση στη πλατφορα zeta οπου οπως λεει και η wikipedia αντικατεστησαν τους cvh και ηταν 16v κλπ κλπ και προηρθαν απο τους Αμερικανους.Τωρα τα s απο οτι ξερω φτιαχτηκαν αργοτερα σε μια συνεργασια με τη yamaha.Ο μονος ισως κινητηρας που αξιζει ειναι αυτος του puma που οι π@π@ρες δεν ειπαν να τον βαλουν στο focus και ο 1.25!.
-
Ο χρήστης akis_drive έγραψε:
Τα ford αγορι μου (δε μιλαω για duratec αλλα για zetec) απο οτι ξερω η 'πατεντα' εχει ερθει απο Αμερικη και οχι απο Ιαπωνια.Επειδη και τα δυο βγαζουν προβληματα με το υγραεριο ντε και καλα να τα βγαλουμε ιδια???Δηλαδη αν βγουνε 2 πιτσιρικια απο διαφορετικο μ@υνι με την ιδια αναπηρια τι τα λεμε αδερφια (και δε μιλαω για ιδιο πατερα).
Για Z tech ο λόγος, παράγραφος κινητήρας επιδόσεις..yamaha-ztech, κάπου το έχουμε ξανασυζητήσει
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=1435
Φίλε μου εν έτι 2013, και με της τιμές που έχουν κατεβάσει, το να μιλάμε για καινούργιο και βενζίνα, είναι βλακεία στην νιοστή δύναμη.
Έχουν αρχίσει να πρωτοστατούν τα diesel, αυτό που γίνετε περισσότερο από μια δεκαετία στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Όταν βλέπω διαφημίσεις βενζινοκίνητων, σκέπτομαι ότι αδειάζουν τα stock!.
A.diesel, βέβαια..Αφού όλα τα καινούρια αυτοκίνητα είναι από μικρές κατηγορίες πολύ βαριά χρειάζονται τη ροπή φορτηγού..μαζί με το ότι οι σημερινοί βενζινοκινητήρες έχουν αδιάφορο ήχο..οπότε καλό είναι να μιμηθούμε αυτόματα τους ευρωπαίους..το πετρέλαιο αν πλησιάσει την βενζίνη κάποια στιγμή τιμολογιακά,όταν'το πάρουμε όλοι',τότε θα υπάρχει μεγαλύτερο κέρδος από αυτό ,μιας που έχει λιγότερη επεξεργασία αφού η βενζίνη είναι απόσταγμα ελαφρύτερό του.Σωστά?
Συχνά λέει οι εγγυήσεις εξερούν την ανλία πετρελαίου η οποία είναι ακριβό ανταλλακτικό..τα ντιζελοκίνητα δέν είναι περισσότερο μπροστόβαρα μιάς και έχουν άλλα μέταλλα για να αντέχουν τις συμπιέσεις- θερμοκρασίες?Υ.Γ τελικά ο φίλος με την αρχική ερώτηση έφτασε σε κάποιο συμπέρασμα?
Όλα αυτά που γράφεις, έτσι τα γνωρίζω και εγώ. Δεν θα πω επειδή μου έρχονται τα καινούργια, ότι μπορώ να απαντήσω, διότι δεν τα ξέρω καλά.
Έχω περιοριστεί στο service.
Την άλλη εβδομάδα γίνετε ένα διήμερο 10ωρο σεμινάριο, θα είναι 3 ιδικοί που θα εξηγήσουν και με λιμένα μοτέρ, μα και με ρυθμίσεις σε λειτουργία.
Θα βγει και βιβλίο.
Έχω 6 γαλλικά και 3 γερμανικά πελάτες, χοντρούς ταξιδιάρηδες, εμπόρους. Ο ποιο παλιός 230000κμ, και ο ποιο τελευταίος 144000κμ σήμερα στο συνεργείο.
Έχω βγάλει σε τρις αντλίες για service και μόνον. Με ελάχιστα χρήματα ο τρομπάς μου της σερβάρισε και της ρύθμισε.
Βέβαια είναι εργαλεία τους και φυσάνε και το γιαούρτι!. Του τελευταίου 2 χρόνου.
Μα έχω και μερικές χιλιάδες ακόμα, παλιότερα diesel,ή μετατροπή ή μαμά, με πολλά χιλιόμετρα, κυρίως επαγγελματίες, που με εξαίρεση ελαχίστων περιπτώσεων, δεν είχα προβλήματα με τρόμπες. Έτσι λιπών πιστεύω, ότι αυτά ακούγονται από μαντράδες περισσότερο, είναι για να ξεφορτωθούν τα πτώματα που στοιβάζουν, και από ασχέτους συναδέλφους, άσχετους από το diesel .
A. -
Ο χρήστης akis_drive έγραψε:
Τα ford αγορι μου (δε μιλαω για duratec αλλα για zetec) απο οτι ξερω η 'πατεντα' εχει ερθει απο Αμερικη και οχι απο Ιαπωνια.Επειδη και τα δυο βγαζουν προβληματα με το υγραεριο ντε και καλα να τα βγαλουμε ιδια???Δηλαδη αν βγουνε 2 πιτσιρικια απο διαφορετικο μ@υνι με την ιδια αναπηρια τι τα λεμε αδερφια (και δε μιλαω για ιδιο πατερα).
Για Z tech ο λόγος, παράγραφος κινητήρας επιδόσεις..yamaha-ztech, κάπου το έχουμε ξανασυζητήσει
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=1435
Φίλε μου εν έτι 2013, και με της τιμές που έχουν κατεβάσει, το να μιλάμε για καινούργιο και βενζίνα, είναι βλακεία στην νιοστή δύναμη.
Έχουν αρχίσει να πρωτοστατούν τα diesel, αυτό που γίνετε περισσότερο από μια δεκαετία στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Όταν βλέπω διαφημίσεις βενζινοκίνητων, σκέπτομαι ότι αδειάζουν τα stock!.
A.diesel, βέβαια..Αφού όλα τα καινούρια αυτοκίνητα είναι από μικρές κατηγορίες πολύ βαριά χρειάζονται τη ροπή φορτηγού..μαζί με το ότι οι σημερινοί βενζινοκινητήρες έχουν αδιάφορο ήχο..οπότε καλό είναι να μιμηθούμε αυτόματα τους ευρωπαίους..το πετρέλαιο αν πλησιάσει την βενζίνη κάποια στιγμή τιμολογιακά,όταν'το πάρουμε όλοι',τότε θα υπάρχει μεγαλύτερο κέρδος από αυτό ,μιας που έχει λιγότερη επεξεργασία αφού η βενζίνη είναι απόσταγμα ελαφρύτερό του.Σωστά?
Συχνά λέει οι εγγυήσεις εξερούν την ανλία πετρελαίου η οποία είναι ακριβό ανταλλακτικό..τα ντιζελοκίνητα δέν είναι περισσότερο μπροστόβαρα μιάς και έχουν άλλα μέταλλα για να αντέχουν τις συμπιέσεις- θερμοκρασίες?Υ.Γ τελικά ο φίλος με την αρχική ερώτηση έφτασε σε κάποιο συμπέρασμα?
καί εκτός των παραπάνω ,για τα diesel, αποκλύεται όταν 'τα πάρουμε όλοι' να διαπιστόσουν οι ειδικοί ότι στο λεκανοπέδιο της αττικής(που είμαστε κλειστά λόγω βουνών γύρω γύρω) εγκλωβίζονται σωματίδια από την καύση πετρελαίου και δημιουργείται τύπου νέφους καί ώρα μετά για νέους φόρο-περιορισμούς? Εντάξει, ας πούμε στη Θεσσαλονίκη ανοικτά ,σαν ανάγλυφο εδάφους. . μήπως την πατήσουμε με τα diesel παντου?
Είμαστε ελπίζω on topic...
Οπωσδήποτε, υπάρχει οικονομία 30%+. Λες να μην μας πάρουν μερικά!!!!!!.......
Α. -
Akis_ drive έγραψε
τα ντιζελοκίνητα δέν είναι περισσότερο μπροστόβαρα μιάς και έχουν άλλα μέταλλα για να αντέχουν τις συμπιέσεις- θερμοκρασίες?
Tα παλαιότερα ντήζελ δεν είχαν άλλα μέταλλα, είχαν περισσότερο μέταλλο. Τα καινούργια μοτέρ ντήζελ φτιάχνονται από μαντέμι CGI ( Compacted Graphite Iron ) είναι μαντέμι και αυτό, αλλά πολύ ανθεκτικότερο οπότε δεν χρειάζεται να έχουν τα μπλόκ παχύτερα τοιχώματα, συντονίζεται λιγότερο άρα έχει χαμηλότερο NVH ( Noise, Vibration and Harness ), όπως επίσης πολλά σημερινά ντήζελ μπλόκ είναι αλουμινένια όπως της SUBARU
http://boxerdiesel.com/engineering/en/03.htmlΤα αγωνιστικά AUDI, της BMW τα ντήζελ,τα Χ5, Χ6, με τα 3 turbo, το 120 και άλλα.
-
BASKET.....
A.
Τα κόκκινα turbo diesel του μεγάλου ολυμπιακού, συνέτριψαν την ρώσικη βεντέτα.!!!!.... κουράγιο έλληνες…. Μπορούμε να βάλουμε στο καναβάτσο τους αντιπάλους μας διεθνώς, αρκεί να το πιστέψουμε, ότι είμαστε παντού καλύτεροι!!!.....
Μακριά από της πολυθρόνες……
69 – 52!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.............................
Μια νίκη για όλους τους έλληνες.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Φίλε μου εν έτι 2013, και με της τιμές που έχουν κατεβάσει, το να μιλάμε για καινούργιο και βενζίνα, είναι βλακεία στην νιοστή δύναμη.Μάστορα πάρτο αλλιώς, θα βρεις. Εκτός του ότι την δύναμη αλλά και τα χαρακτηριστικά λειτουργίας της βενζίνης δεν θα τα βρεις ποτέ στα μαζούτ, πολλές φορές συμφέρει να πάρεις βενζινοκίνητο αν δεν κάνεις πολλά χλμ!
Όταν βλέπω διαφημίσεις βενζινοκίνητων, σκέπτομαι ότι αδειάζουν τα stock!
Δώσε μου ένα Peugeot 207 Rallye από στοκ και δεν θα στεναχωρηθώ.
diesel, βέβαια..Αφού όλα τα καινούρια αυτοκίνητα είναι από μικρές κατηγορίες πολύ βαριά χρειάζονται τη ροπή φορτηγού..μαζί με το ότι οι σημερινοί βενζινοκινητήρες έχουν αδιάφορο ήχο
Μάλλον λάθος αυτοκίνητα οδήγησες. Δες τι 110-140 έχει ένα Fiesta 100 Ecoboost και πόσο έχει το αντίστοιχο ντιζελ και τότε μιλάμε. (τυχαίο το παράδειγμα). Επίσης για τον ήχο καμία σύγκριση. Έχεις ακούσει σύγχρονη Alfa TBi άραγε;
ας πούμε στη Θεσσαλονίκη ανοικτά ,σαν ανάγλυφο εδάφους. . μήπως την πατήσουμε με τα diesel παντου?
Η Θεσσαλονίκη είναι το ίδιο και χειρότερη από την Αθήνα σε αυτό το θέμα. Για πολλά χρόνια είμασταν πάνω σε μικροσωμματίδια σε σχέση με εσάς.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Φίλε μου εν έτι 2013, και με της τιμές που έχουν κατεβάσει, το να μιλάμε για καινούργιο και βενζίνα, είναι βλακεία στην νιοστή δύναμη.
Μάστορα πάρτο αλλιώς, θα βρεις. Εκτός του ότι την δύναμη αλλά και τα χαρακτηριστικά λειτουργίας της βενζίνης δεν θα τα βρεις ποτέ στα μαζούτ, πολλές φορές συμφέρει να πάρεις βενζινοκίνητο αν δεν κάνεις πολλά χλμ!
Όταν βλέπω διαφημίσεις βενζινοκίνητων, σκέπτομαι ότι αδειάζουν τα stock!
Δώσε μου ένα Peugeot 207 Rallye από στοκ και δεν θα στεναχωρηθώ.
diesel, βέβαια..Αφού όλα τα καινούρια αυτοκίνητα είναι από μικρές κατηγορίες πολύ βαριά χρειάζονται τη ροπή φορτηγού..μαζί με το ότι οι σημερινοί βενζινοκινητήρες έχουν αδιάφορο ήχο
Μάλλον λάθος αυτοκίνητα οδήγησες. Δες τι 110-140 έχει ένα Fiesta 100 Ecoboost και πόσο έχει το αντίστοιχο ντιζελ και τότε μιλάμε. (τυχαίο το παράδειγμα). Επίσης για τον ήχο καμία σύγκριση. Έχεις ακούσει σύγχρονη Alfa TBi άραγε;
ας πούμε στη Θεσσαλονίκη ανοικτά ,σαν ανάγλυφο εδάφους. . μήπως την πατήσουμε με τα diesel παντου?
Η Θεσσαλονίκη είναι το ίδιο και χειρότερη από την Αθήνα σε αυτό το θέμα. Για πολλά χρόνια είμασταν πάνω σε μικροσωμματίδια σε σχέση με εσάς.
Ας ζητήσουν τον ρύπο πετρελαίου από βενζίνα……
Δυο τσιγαράκια!!!!!....
Α. -
Τον 21 τον μελετάει κανένας ?. κρίνετε για να κρίνεται?. **edit mod **κρίνετε!. Η πραγματικότητα πόρων απέχει!. Η τεχνική γνώση, απέχει της πραγματικότητας των περιστασιακών ‘σοφών, της ασχετοσύνης, η μόνη λύσεις σας.
Καλώ βράδυ.
Α. -
To θέμα ξεφυγε τοσο που δεν χρησιμεύει σε κάτι πλεον.Τα διαφορα VS έχουν παιξει σε πολλά άλλα θέματα του φόρουμ.[mod]
Απορια για Γερμανικα - Ιαπονεζικα αυτοκινητα