-
Δυστυχως το φιατακι μου εχει διαρροη ψυκτικου υγρου (περιπου 100ml στα 100χλμ) απο την ταπα πισω
απο το βολαν....
Επειδη το κοστος να κατεβει το σασμαν για μια ταπα κρινετε σχεδον απαγορευτικο υπαρχει καποια αλλη λυση?
πχ. ενα καλο στεγανοποιητικο μπορει να πιασει την διαρροη? ή ειναι ρισκο μηπως βουλωσει τιποτα?
Θα εχει διαρκεια ή μονο για λιγο θα κρατησει?
Ειμαι αναμεσα σε αυτα...
K-Seal Cooling System Leak Repair
http://www.ebay.co.uk/itm/K-Seal-Coolin ... 4844b8b307
HOLTS 'RADWELD PLUS' SEALS RADIATOR LEAKS
http://www.ebay.co.uk/itm/HOLTS-RADWELD ... 5adea8f4ef
ABRO Heavy Duty Cooling System Stop Leak
http://www.ebay.co.uk/ctm/Abro-Cooling- ... Stop-Leak-Εχει δοκιμασει κανεις αν κανουν δουλεια σε παρομοιες περιπτωσεις?
Ευχαριστω! -
Δυστυχως το φιατακι μου εχει διαρροη ψυκτικου υγρου (περιπου 100ml στα 100χλμ) απο την ταπα πισω
απο το βολαν....
Επειδη το κοστος να κατεβει το σασμαν για μια ταπα κρινετε σχεδον απαγορευτικο υπαρχει καποια αλλη λυση?
πχ. ενα καλο στεγανοποιητικο μπορει να πιασει την διαρροη? ή ειναι ρισκο μηπως βουλωσει τιποτα?
Θα εχει διαρκεια ή μονο για λιγο θα κρατησει?
Ειμαι αναμεσα σε αυτα...
K-Seal Cooling System Leak Repair
http://www.ebay.co.uk/itm/K-Seal-Coolin ... 4844b8b307
HOLTS 'RADWELD PLUS' SEALS RADIATOR LEAKS
http://www.ebay.co.uk/itm/HOLTS-RADWELD ... 5adea8f4ef
ABRO Heavy Duty Cooling System Stop Leak
http://www.ebay.co.uk/ctm/Abro-Cooling- ... Stop-Leak-Εχει δοκιμασει κανεις αν κανουν δουλεια σε παρομοιες περιπτωσεις?
Ευχαριστω! -
Δυστυχως το φιατακι μου εχει διαρροη ψυκτικου υγρου (περιπου 100ml στα 100χλμ) απο την ταπα πισω
απο το βολαν....
Επειδη το κοστος να κατεβει το σασμαν για μια ταπα κρινετε σχεδον απαγορευτικο υπαρχει καποια αλλη λυση?
πχ. ενα καλο στεγανοποιητικο μπορει να πιασει την διαρροη? ή ειναι ρισκο μηπως βουλωσει τιποτα?
Θα εχει διαρκεια ή μονο για λιγο θα κρατησει?
Ειμαι αναμεσα σε αυτα...
K-Seal Cooling System Leak Repair
http://www.ebay.co.uk/itm/K-Seal-Coolin ... 4844b8b307
HOLTS 'RADWELD PLUS' SEALS RADIATOR LEAKS
http://www.ebay.co.uk/itm/HOLTS-RADWELD ... 5adea8f4ef
ABRO Heavy Duty Cooling System Stop Leak
http://www.ebay.co.uk/ctm/Abro-Cooling- ... Stop-Leak-Εχει δοκιμασει κανεις αν κανουν δουλεια σε παρομοιες περιπτωσεις?
Ευχαριστω! -
Ο χρήστης ilias1.4tsi έγραψε:
Δυστυχως το φιατακι μου εχει διαρροη ψυκτικου υγρου (περιπου 100ml στα 100χλμ) απο την ταπα πισω
απο το βολαν....
Επειδη το κοστος να κατεβει το σασμαν για μια ταπα κρινετε σχεδον απαγορευτικο υπαρχει καποια αλλη λυση?
πχ. ενα καλο στεγανοποιητικο μπορει να πιασει την διαρροη? ή ειναι ρισκο μηπως βουλωσει τιποτα?
Θα εχει διαρκεια ή μονο για λιγο θα κρατησει?
Ειμαι αναμεσα σε αυτα...
K-Seal Cooling System Leak Repair
http://www.ebay.co.uk/itm/K-Seal-Coolin ... 4844b8b307
HOLTS 'RADWELD PLUS' SEALS RADIATOR LEAKS
http://www.ebay.co.uk/itm/HOLTS-RADWELD ... 5adea8f4ef
ABRO Heavy Duty Cooling System Stop Leak
http://www.ebay.co.uk/ctm/Abro-Cooling- ... Stop-Leak-Εχει δοκιμασει κανεις αν κανουν δουλεια σε παρομοιες περιπτωσεις?
Ευχαριστω!Σε ένα punto gt που είχα παλιά στο Τέξας, είχα χρησιμοποιήσει ανάλογο προιόν, και μπορώ να σου
πω ότι δούλεψε για αρκετά χλμ. Το θέμα είναι ότι η διαρροή που είχα εγώ ήταν πολύ μικρή(δάκρυζε απο την φλάντζα κεφαλής). Οπότε φαντάζομαι ότι σε διαρροή μεγαλύτερη απο αυτό το μέγεθος δεν νομίζω ότι θα γίνει κάτι.
Και για να ευθυμήσουμε και λίγο..... Θυμήθηκα ένα επεισόδιο του Macgyver, που για να σφραγίσει μια τρύπα σε ένα
ψυγείο απο τζιπάκι το οποίο είχε γίνει σαν σουρωτήρι, είχε χρησιμοποιήσει το ασπράδι απο το αβγό αν θυμάμαι καλά.
Αν δουλεύει στα αλήθεια πραγματικά δεν το ξέρω. -
για ρηγμα στην κεφαλη που εχει εχω χρησιμοποιησει μισο μπουκαλι της Χολτζς αλλα το wondarweld.
σε αντιθεση με την επιλεγόμενη στην 'μαστορατζιδικη' φωκια ή οποια δουλευε για κανα 6μηνο πανω κατω, αυτο δουλευει σχεδον 1 χρονο οπου παρολο το θερμοστατη που εβαλα για το χειμωνα παρολο το υγραεριο ( η ρογμη προϋπηρχε του υγραεριου ) και παρολο το παραφλου ( που το wondarweld στις πρωτες μερες του σιχαινεται ) ακομα αντεχει
και τωρα που καλοκαιριαζει θα ξαναβγαλω το θερμοστατη καλου κακου ( κατεβαινει η πιεση στο κυκλωμα ετσι )
κι εννοειται προσεχω να μη ζοριζω το μοτερ οσο γινεται με ψηλές στροφες και ζοριζματα.αλλα ομως ΔΕΝ το θεωρω ως επισκευη...
το θεωρω ως ημημετρο μεχρι να μαζευτει χρημα για την οπως πρεπει επισκευη. -
Πραγματι και εγω το θεωρω ημιμετρο για να καθυστερησω οσο γινεται το κατεβασμα του κιβωτιου μιας και την τωρινη περιοδο τα εξοδα δεν τα προλαβαινουμε...
Αυτο παλι με το αυγο το εχω ξανακουσει οπως επισης και την λυση του ελληνικου καφε...
Εδωσα παραγγελια το K SEAL οποτε και θα ενημερωσω μετα την τοποθετηση..
-
Ενημερωτικα εβαλα το k seal εδω και 5 μερες και η διαρροη δειχνει να σταματησε!
-
Ο χρήστης ilias1.4tsi έγραψε:
Ενημερωτικα εβαλα το k seal εδω και 5 μερες και η διαρροη δειχνει να σταματησε!Don't tell it to the priest.
Το θέμα είναι πόσο θα κρατήσει.
Εντελώς άσχετο. Χθες το πρωί είδα στον alpha το επεισόδιο με τον Macgyver και το αβγό που έβαλε για να κλείσει τις τρύπες
στο ψυγείο ενός τζιπ. -
Ο χρήστης piii έγραψε:
Ενημερωτικα εβαλα το k seal εδω και 5 μερες και η διαρροη δειχνει να σταματησε!
Don't tell it to the priest.
Το θέμα είναι πόσο θα κρατήσει.
Εντελώς άσχετο. Χθες το πρωί είδα στον alpha το επεισόδιο με τον Macgyver και το αβγό που έβαλε για να κλείσει τις τρύπες
στο ψυγείο ενός τζιπ.Αν μου βγαλει το καλοκαιρι, ευχαριστημενος θα ειμαι!
-
Όταν οι τάπες σκουριάσουν και αρχίσουν να λιώνουν, η αρχή του τέλους άρχισε…..
Όλα τα μη ολοκληρωτικά μέτρα, αντικατάσταση, είναι μικρής διάρκειας και εάν επιτευχτεί αυτή.
Η φώκιες, είναι όχι για αυτόν το σκοπό!.
100μλ, στα 100κλ, σημαίνει τρύπα….
Σίγουρα λυπάμαι που το λέω τέτοια μέρα, αλλά τα μεταξωτά βρακιά, είναι για τους επιδέξιους κ……… αλλιώς το καίς και πάπαλα!.
Α. -
Ποσο ειναι το μεγιστο που δινεις Μαστορα????
Γιατι το wondarweld εκλεισε σχεδον χρονο και περιπου 12.000 χλμ....( 40.000 συνολο με 'φωκιες' και 'πιγκουινους' που οντως δεν κρατησαν πανω απο 6μηνο)
και με υγραεριο και με θερμοστατη στη θεση του ( αυξημενη πιεση ) και 249.923 κοντερισια χλμ.... -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Ποσο ειναι το μεγιστο που δινεις Μαστορα????
Γιατι το wondarweld εκλεισε σχεδον χρονο και περιπου 12.000 χλμ....( 40.000 συνολο με 'φωκιες' και 'πιγκουινους' που οντως δεν κρατησαν πανω απο 6μηνο)
και με υγραεριο και με θερμοστατη στη θεση του ( αυξημενη πιεση ) και 249.923 κοντερισια χλμ....Φωκιονα αλλο το ρηγμα στο καπακι ή τον κορμο και αλλο η ταπα κορμου, η ταπα εχει σαπισει και η τρυπα συνεχεια μεγαλωνει, σημερα μπορει να ειναι 0,5mm η τρυπα και η φωκια να κανει δουλεια και σε 1 μηνα 5mm, εκει η φωκια δεν κανει δουλεια.
σε ταξι primera βενζινη GA16 κινητηρας με γνωστα προβληματα στο καπακι, με φωκια εκανε 170000km και τελικα αλλαξε μηχανη γιατι βαρεσε στροφαλο, αλλα σε καμμενη φλαντζα ή ταπα κορμου τα παραγματα ειναι πολυ δυσκολα. -
Δε ξερω οσα εσεις οι μαστοροι - προς Θεου..
Απλά σε ενα κακοποιημενο βασανιζμενο μοτερ που η φωκια δε δουλεψε το wondarweld προς το παρον εκανε δουλεια...
εννοειται οτι η οποια εμπειρεια μου βασιζεται στο αυτοκινητο μου και μονο
εννοειται οτι προσωπικά δεν το θεωρω επισκευη αλλα μπαλωμα εξ αναγκης
εννοειται οτι δεν συστηνω σε κανενα λογω των ανωτερω λογων τι να κανει στο αυτοκινητο του.απλά παραθετω την εμπειρεια μου γιατι 'δεν ειχα τιποτα αλλο να χασω' ( δηλ δεν μπορουσα να πληρωσω κανονική επισκευη)
Ηξερα τα ρισκα μου και τα πηρα...Ηλια ( εισαι ο ιδιος με το autogas??) κρατα οτι στην πραξη δε ξερουμε, ΜΠΟΡΕΙ να μην εχω ρηγμα αλλα φλατζα στον 4ο - γνωστη ευαισθησια του 4ου κυλινδρου στο συγκεκριμενο μοτερ λογο ηλιθιου σχεδιασμου στο κυκλωμα ψηξης οταν απο 'καθετο' στο 626 εγινε 'καταμηκος' στο σπορτ ( παρομοιο θεμα με τα μιατα )
Παντως με 20 ευρω μου αγορασε 'αερα'.... αμα δε πιασει δεν επιασε στο φιλο...
Καταλαβαινεις πως το λεω.... -
Ηλιας Α
**ταξι primera βενζινη GA16 κινητηρας με γνωστα προβληματα στο καπακι, με φωκια εκανε 170000km και τελικα αλλαξε μηχανη γιατι βαρεσε στροφαλο, αλλα σε καμμενη φλαντζα ή ταπα κορμου τα παραγματα ειναι πολυ δυσκολα.ΜΠΟΡΕΙ να μην εχω ρηγμα αλλα φλατζα στον 4ο - γνωστη ευαισθησια του 4ου κυλινδρου στο συγκεκριμενο μοτερ λογο ηλιθιου σχεδιασμου στο κυκλωμα ψηξης οταν απο 'καθετο' στο 626 εγινε 'καταμηκος' στο σπορτ ( παρομοιο θεμα με τα μιατα )
**Mα καλά, αυτά τα θηρία μοτέρ δεν κρατάγανε στο άλλο τόπικ 2.000.000 χλμ που με έκοψε κρύος ιδρώτας όταν είδα τα νούμερα ? τι πάθανε τώρα και κλατάρανε ?
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Όταν οι τάπες σκουριάσουν και αρχίσουν να λιώνουν, η αρχή του τέλους άρχισε…..
Όλα τα μη ολοκληρωτικά μέτρα, αντικατάσταση, είναι μικρής διάρκειας και εάν επιτευχτεί αυτή.
Η φώκιες, είναι όχι για αυτόν το σκοπό!.
100μλ, στα 100κλ, σημαίνει τρύπα….
Σίγουρα λυπάμαι που το λέω τέτοια μέρα, αλλά τα μεταξωτά βρακιά, είναι για τους επιδέξιους κ……… αλλιώς το καίς και πάπαλα!.
Α.Φυσικα και το γνωριζω κ. Αντωνη...
Το παρακολουθω τακτικα (κρυο) για να δω αν χανει νερα και δεν κανω μακρυνες αποστασεις.
Το εχω αμεση προτεραιοτητα οπως τονισα παραπανω, μολις μαζευτει κανα φραγκο να κατεβασω σασμαν.
Για να μην ακινητοποιηθει τελειως το αμαξι θεωρω για 14 ευρω οτι ειναι καλη προσωρινη βεβαιως, λυση μιας και δειχνει να 'επιασε' την διαρροη. -
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Ηλιας Α
**ταξι primera βενζινη GA16 κινητηρας με γνωστα προβληματα στο καπακι, με φωκια εκανε 170000km και τελικα αλλαξε μηχανη γιατι βαρεσε στροφαλο, αλλα σε καμμενη φλαντζα ή ταπα κορμου τα παραγματα ειναι πολυ δυσκολα.ΜΠΟΡΕΙ να μην εχω ρηγμα αλλα φλατζα στον 4ο - γνωστη ευαισθησια του 4ου κυλινδρου στο συγκεκριμενο μοτερ λογο ηλιθιου σχεδιασμου στο κυκλωμα ψηξης οταν απο 'καθετο' στο 626 εγινε 'καταμηκος' στο σπορτ ( παρομοιο θεμα με τα μιατα )
**Mα καλά, αυτά τα θηρία μοτέρ δεν κρατάγανε στο άλλο τόπικ 2.000.000 χλμ που με έκοψε κρύος ιδρώτας όταν είδα τα νούμερα ? τι πάθανε τώρα και κλατάρανε ?
εδω ταιριαζει η φραση ''το γ.μησαν και ψοφησε'
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Ηλιας Α
**ταξι primera βενζινη GA16 κινητηρας με γνωστα προβληματα στο καπακι, με φωκια εκανε 170000km και τελικα αλλαξε μηχανη γιατι βαρεσε στροφαλο, αλλα σε καμμενη φλαντζα ή ταπα κορμου τα παραγματα ειναι πολυ δυσκολα.ΜΠΟΡΕΙ να μην εχω ρηγμα αλλα φλατζα στον 4ο - γνωστη ευαισθησια του 4ου κυλινδρου στο συγκεκριμενο μοτερ λογο ηλιθιου σχεδιασμου στο κυκλωμα ψηξης οταν απο 'καθετο' στο 626 εγινε 'καταμηκος' στο σπορτ ( παρομοιο θεμα με τα μιατα )
**Mα καλά, αυτά τα θηρία μοτέρ δεν κρατάγανε στο άλλο τόπικ 2.000.000 χλμ που με έκοψε κρύος ιδρώτας όταν είδα τα νούμερα ? τι πάθανε τώρα και κλατάρανε ?
1, κοσμογυρισμενε σε εχει πιασει τετοιος πανικος που παλι μπερδευτικες και τα εκανες να μην πω τι........ ειτε βιαζεσε και προσπερνας πραγματα, ειτε διαβαζεις και δεν καταλαβαινεις τι διαβαζεις τα lancer ειχαν αυτα τα χιλιομετρα, (ξαναδιαβασε τα απο την αρχη και αυριο με τον κηδεμονα σου) δεν σου τα ειπανε αυτα στην χιροσιμα στο ναγκασακι και δεν ξερω οπου αλλου πηγες ? μηπως απο τα πολλα ταξιδια ξεχασες τα ελληνικα ?
2, εκανα μια πρωτη κινηση αλλα ουτε αυτη την καταλαβες, δεν εχω προβλημα να συνεχισω αυτη την αντιπαραθεση για οσο θες, αλλα πιστευω οτι εχει καταντησει μ@λ@κι@ για οσους την διαβαζουν. -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Δε ξερω οσα εσεις οι μαστοροι - προς Θεου..
Απλά σε ενα κακοποιημενο βασανιζμενο μοτερ που η φωκια δε δουλεψε το wondarweld προς το παρον εκανε δουλεια...
εννοειται οτι η οποια εμπειρεια μου βασιζεται στο αυτοκινητο μου και μονο
εννοειται οτι προσωπικά δεν το θεωρω επισκευη αλλα μπαλωμα εξ αναγκης
εννοειται οτι δεν συστηνω σε κανενα λογω των ανωτερω λογων τι να κανει στο αυτοκινητο του.απλά παραθετω την εμπειρεια μου γιατι 'δεν ειχα τιποτα αλλο να χασω' ( δηλ δεν μπορουσα να πληρωσω κανονική επισκευη)
Ηξερα τα ρισκα μου και τα πηρα...Ηλια ( εισαι ο ιδιος με το autogas??) κρατα οτι στην πραξη δε ξερουμε, ΜΠΟΡΕΙ να μην εχω ρηγμα αλλα φλατζα στον 4ο - γνωστη ευαισθησια του 4ου κυλινδρου στο συγκεκριμενο μοτερ λογο ηλιθιου σχεδιασμου στο κυκλωμα ψηξης οταν απο 'καθετο' στο 626 εγινε 'καταμηκος' στο σπορτ ( παρομοιο θεμα με τα μιατα )
Παντως με 20 ευρω μου αγορασε 'αερα'.... αμα δε πιασει δεν επιασε στο φιλο...
Καταλαβαινεις πως το λεω....αντιστοιχα και το seal-up κρατησε 2 καλοκαιρια και 24.000χλμ με 18Ε αξιας, σε προβλημα στεγανοποιησης σε μεταλλικη φλατζα κεφαλης στο fire-ring
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Ηλιας Α
**ταξι primera βενζινη GA16 κινητηρας με γνωστα προβληματα στο καπακι, με φωκια εκανε 170000km και τελικα αλλαξε μηχανη γιατι βαρεσε στροφαλο, αλλα σε καμμενη φλαντζα ή ταπα κορμου τα παραγματα ειναι πολυ δυσκολα.ΜΠΟΡΕΙ να μην εχω ρηγμα αλλα φλατζα στον 4ο - γνωστη ευαισθησια του 4ου κυλινδρου στο συγκεκριμενο μοτερ λογο ηλιθιου σχεδιασμου στο κυκλωμα ψηξης οταν απο 'καθετο' στο 626 εγινε 'καταμηκος' στο σπορτ ( παρομοιο θεμα με τα μιατα )
**Mα καλά, αυτά τα θηρία μοτέρ δεν κρατάγανε στο άλλο τόπικ 2.000.000 χλμ που με έκοψε κρύος ιδρώτας όταν είδα τα νούμερα ? τι πάθανε τώρα και κλατάρανε ?
1, κοσμογυρισμενε σε εχει πιασει τετοιος πανικος που παλι μπερδευτικες και τα εκανες να μην πω τι........ ειτε βιαζεσε και προσπερνας πραγματα, ειτε διαβαζεις και δεν καταλαβαινεις τι διαβαζεις τα lancer ειχαν αυτα τα χιλιομετρα, (ξαναδιαβασε τα απο την αρχη και αυριο με τον κηδεμονα σου) δεν σου τα ειπανε αυτα στην χιροσιμα στο ναγκασακι και δεν ξερω οπου αλλου πηγες ? μηπως απο τα πολλα ταξιδια ξεχασες τα ελληνικα ?
2, εκανα μια πρωτη κινηση αλλα ουτε αυτη την καταλαβες, δεν εχω προβλημα να συνεχισω αυτη την αντιπαραθεση για οσο θες, αλλα πιστευω οτι εχει καταντησει μ@λ@κι@ για οσους την διαβαζουν.Καλά Χριστούγενα μικρούλη, από γενικά για Ιαπωνικούς ( αλεξίσφαιρους κατά τα λεγόμενα σου ) κινητήρες άρχισε η εξιδείκευση, - δεν είπα αυτό, εννούσα τον άλλο - κλπ, εντάξει καταλάβαμε, άντε γειά.
-
Καλά Χριστούγενα μικρούλη, από γενικά για Ιαπωνικούς ( αλεξίσφαιρους κατά τα λεγόμενα σου ) κινητήρες άρχισε η εξιδείκευση, - δεν είπα αυτό, εννούσα τον άλλο - κλπ, εντάξει καταλάβαμε, άντε γειά.[/quote]
αν μεγαλωνωντας υπαρχει περιπτωση να σου μοιασω εστω και στο μισο, μπαινω στον καταψυκτη τωρα μπας και το καθυστερησω.
Περι στεγανοποιητικων συστηματος ψυξης