-
Η δουλειά του ΔΥ δεν διαφέρει από αυτήν του τραπεζικού, του λογιστή ή του γραμματέα ως προς τον τρόπο εργασίας. Όλοι πάνω κάτω το ίδιο πράγμα κάνουν ΑΛΛΑ οι ΔΥ έχουν λιγότερες ώρες εργασίας συν τα ΣΚ συν τη μονιμότητα συν τον μεγαλύτερο μισθό οπότε είναι πιο ευνοημένοι.
Για τους καθηγητές/δασκάλους δεν τίθεται θέμα σύγκρισης με κανένα επάγγελμα πλην του εισοδηματία και του λυκειάρχη/γυμνασιαρχη, δεν θέλει πολύ μυαλό για να το καταλάβει κάποιος. Max 5 ώρες εργασίας την ημέρα, ελεύθερα ΣΚ, μονιμότητα (φυσικά βγάζουμε έξω τους αναπληρωτές), 15 μέρες καθισιό Χριστούγεννα/Πάσχα επι πληρωμή και κανα 2 μήνες το καλοκαίρι. Οι μεταθέσεις δεν είναι τίποτα μπροστά σε όλα αυτά τα θετικά.
Οι μόνοι καθηγητές που κουράζονται είναι του ΙΤ, προετοιμασία στο σπίτι και πολλές ώρες παράγοντας έργο. Ο ΔΥ, στα @@ του αν θα μάθει κάτι στους μαθητές αφού ξέρει ότι από το φροντιστήριο τα περιμένουν όλα.
Αν κάποιος καθηγητής θεωρεί δύσκολο το να αντιμετωπίσει τα παιδάκια τραβάει αποβολές, καλεί γονείς και λύνει το μεγάλο πρόβλημά του με το να τα βάζει με ''ταραξίες''. Αυτά βέβαια για τον καθηγητή βολεψάκια, γιατί αυτός που αγαπάει το επάγγελμα αγαπάει τα παιδιά και ξέρει να τα χειρίζεται. Είχα πετύχει πολύ καλούς καθηγητές που κάναν σοβαρά το μάθημά τους και ξέραν να επιβληθούν στους μαθητές χωρίς αυστηρότητα και πειθαρχία, μια χαρά καλαμπουρίζαμε και ξέραν να κρατάν τα όρια.
Τα σώματα ασφαλείας με εξαίρεση του πυροσβέστη δεν έχον τίποτα θετικό εκτός από τη μονιμότητα. Μεταθέσεις, βραδυνά, υπερωρίες, ΣΚ και περιορισμένα ρεπό δεν τα έχει κανείς στο δημόσιο.
Πάντως το ότι ένα μεγάλο ποσοστό ΔΥ είναι δυσαρεστημένο ισχύει. -
Ο χρήστης kacey έγραψε:
στο δικο μου παραδειγμα κ με απλα λογια: δεν μπορει ο δασκαλος που δουλευει 4/6 (τελικα ποσες?) ωρες την ημερα επι 9 μηνες το χρονο να ζηταει τα ιδια λεφτα με τον εφοριακο που δουλευει 11 μηνες το χρονο, ουτε καν να επιχειρηματολογει για αυτο με δηθεν δυσκολες συνθηκες κλπ κλπelteo
να μην κλαιγονται για παπαριες, επειδη ειχαν συνηθισει να τις εχουν, οταν ο υπολοιπος κοσμος διπλα τους καιγεται. Θελουν λεει να απεργησουν μεσα στις πανελληνιες, κρατωντας ομηρο μαθητες κ γονεις, για να μην αυξηθει το ωραριο τους 2 ωρες/εβδομαδα. Ε να τους κοψουν τα @@.
Οπως συνήθως το έχεις τελικιάσει στην ανοησία. Ελεγα να μη γράψω αλλά ας γράψω. Κατ'αρχήν ξέρεις για ποιο λόγο θα απεργήσουν οι καθηγητές της Μέσης; Όχι (δεν υπάρχει λόγος να το αντικρούσεις - μπαμ κάνει). Εχεις όμως άποψη ότι το κάνουν κακώς.
Και φυσικά συγκρίνεις τον εφοριακό (που προ κρίσης επαιρνε πολύ πάνω απο 3 χιλιάρικα, μπορεί και 5) με τον καθηγητή που είχε ταβάνι τα 1500 με βάση τις ώρες όχι δουλειάς αλλά παρουσίας στην υπηρεσία. Νταξ πιο ασχετος πεθαίνεις.
Γενικά μη συγκρίνετε ανόμοια πράματα, οποιος δεν εχει μπει σε ταξη να διδάξει ούτε καν να φανταστεί δεν μπορεί τι σημαίνει αυτό. Εχω δουλεψει και σε εργοστάσιο και σε γεωτρήσεις και σε χωράφι. Ηλίθια η συγκριση. Στις παραπάνω δουλειές κουράζεσαι σωματικά. Με έναν ύπνο επανέρχεσαι. Όποιος μπει όμως 6 ωρες σε τάξη πρακτικά η μέρα του πάει χαμένη. Προφανώς και οι μήνες δουλειάς είναι κάτι παραπάνω απο ικανοποιητικοί, η εμπειρία κερδίζει πολύ σε ελεύθερο χρόνο - ένας νέος δουλεύει πολύ πάνω απο 40 ώρες εβδομαδιαίως, ο παλιός κάνει το μαθημά του και τις διορθώσεις και πρακτικά δουλεύει αντε 25 ώρες τη βδομάδα- αλλα από την άλλη τα λεφτά είναι λίγα και για πολλά χρόνια είναι σαφώς λιγότερα από τα έξοδα, άρα κάποιος πρακτικά επενδύει στη δουλειά αυτή. Και επενδύει με πολλά χρόνια κούρασης και μιζέριας, απλά για να έχει πιο άνετη ζωή στα 45 ή 50+. Ειλικρινά δε βλέπω κάτι να ζηλεψω σ'αυτό πέρα από το δίμηνο το καλοκαίρι το οποίο όμως αν δεν εχεις δικό σου σπίτι κάπου αλλού ή κάτι τέτοιο, το τρως στο σπίτι σου γιατί τα λεφτά δε φτάνουν με την καμμία.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
elteoνα μην κλαιγονται για παπαριες, επειδη ειχαν συνηθισει να τις εχουν, οταν ο υπολοιπος κοσμος διπλα τους καιγεται. Θελουν λεει να απεργησουν μεσα στις πανελληνιες, κρατωντας ομηρο μαθητες κ γονεις, για να μην αυξηθει το ωραριο τους 2 ωρες/εβδομαδα. Ε να τους κοψουν τα @@.
οι 2 ώρες .. μπροστά στις αναγκαστικές μεταθέσεις σε όλη την Ελλάδα δεν είναι τπτ.
προφανώς και δεν έχεις κάνει πότε μάθημα σε παιδιά ....
η 'όποια' δουλεία γραφείου είναι πολύ πολύ πιο 'εύκολη' και με δυνατότητα προγραμματισμού.
για να κάνεις μάθημα πρέπει ....
-να το έχεις προετοιμάσει , μιας και τα σχολικά βιβλία τις περισσότερες φορές δεν είναι καλά / δεν αρκούν ...
-δεν μπορείς να αργήσεις ούτε 1min στη δουλειά σου, μιας και τα παιδιά 30+ είναι εκεί και περιμένουν ...
-έχεις δουλεία σπίτι να διορθώσεις γραπτά / ασκήσεις
-πρέπει να αλληλεπιδράσεις με άλλους 30 ανθρώπους, προσπαθώντας να τους μεταφέρεις 'πράγματα' μέσα σε
ένα αφιλόξενο ελληνικό σχολείο (και για τους μαθητές και για τους καθηγητές), χωρίς καμιά υποδομή.Τώρα σχετικά με την απεργία, 'ακόμα και μέσα στις όποιες εξετάσεις' που κάθε χρόνο οι θέσιες θα είναι και λιγότερες .... μακάρι και γίνουν (που χλωμό το βλέπω βλέπε ΟΛΜΕ), να είχαμε σοβαρά σωματεία με αποθεματικά, να ήταν διαρκείας και να υπήρχε κάποια πιθανότητα αναμέτρησης με την χουντάρα.
αλλά ο υπ.παιδείας θα έχει ζητήσει συνάντηση με την ΟΛΜΕ, να τους γλύψει, να προσφέρει στους συνδικαλιστές δώρα, για
να χειραγωγήσουν τους εκπαιδευτικούς, ενώ αν δεν το καταφέρει ...... η εύκολη λύση, επιστράτευση. -
Ο χρήστης kacey έγραψε:
..απλα εχουμε βαρεθει να βλεπουμε κοσμο με ευκολες κ καλες δουλειες να λεει ΠΙΠΕΣ κ να γκρινιαζει γιατι αντι για Merenda του βαλανε Nutella στο ψωμι του (γιατι τετοιου επιπεδου ειναι τα 'προβληματα' κ τα επιχειρηματα αυτων των κλαδων).Εμένα προσωπικά με διασκεδάζεις και μου αρέσει που το τραβάς. Εκτός των άλλων με δικαιώνεις που δεν ασχολήθηκα.
Τα παιδιά πιο πάνω είπαν να γράψουν 5 κουβέντες. Δεν δίνω πολλές ελπίδες, αν και έχω μάθει στη ζωή να το βλέπω μισογεμάτο...
Πρόσεξε μόνο διότι κινδυνεύεις να ξεπεράσεις τον (δάσκαλο του είδους) panossss.... -
Ρε αστερια μου, θα μου απαντησετε τα εξης απλα?
α) ποσες ωρες δουλευει ενας εκπαιδευτικος την ημερα?
β) ποσους μηνες το χρονο?
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
...Οι μεταθέσεις δεν είναι τίποτα μπροστά σε όλα αυτά τα θετικά.....Για μένα προσωπικά αλλά και αρκετούς που ξέρω είναι μεγάλο πρόβλημα. Ειδικά τώρα που θα είναι υποχρεωτικές σε όλη την Ελλάδα.
Ας μεριμνούσε το κράτος να μπορούσε να μετακινηθεί η οικογένεια όπως π.χ. στους στρατιωτικούς. Διότι 2ο & 3ο σπίτι αυτή την εποχή ΔΕΝ ανοίγει εύκολα. -
Ο χρήστης soch έγραψε:
Για μένα προσωπικά αλλά και αρκετούς που ξέρω είναι μεγάλο πρόβλημα. Ειδικά τώρα που θα είναι υποχρεωτικές σε όλη την Ελλάδα.
Ας μεριμνούσε το κράτος να μπορούσε να μετακινηθεί η οικογένεια όπως π.χ. στους στρατιωτικούς. Διότι 2ο & 3ο σπίτι αυτή την εποχή ΔΕΝ ανοίγει εύκολα.Ειναι σιγουρο οτι δεν θα μετακινηται και η/ο συζυγος αν ειναι και αυτος Δ.Υ.?
Μου φαινεται περιεργο .
Αν οντως ισχυει οπως τα λεει ο soch ,ειναι μεγαλο προβλημα και αδικο. -
Ναι είναι απόλυτα σίγουρο. Έχω σύζυγο, όχι απλά ΔΥ αλλά εκπαιδευτικό και ξέρω.
Αν με μετακινήσουν το Σεπτέμβρη, θα αφήσω γυναίκα και παιδί για... ποιος ξέρει που. -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
elteo
να μην κλαιγονται για παπαριες, επειδη ειχαν συνηθισει να τις εχουν, οταν ο υπολοιπος κοσμος διπλα τους καιγεται. Θελουν λεει να απεργησουν μεσα στις πανελληνιες, κρατωντας ομηρο μαθητες κ γονεις, για να μην αυξηθει το ωραριο τους 2 ωρες/εβδομαδα. Ε να τους κοψουν τα @@.
οι 2 ώρες .. μπροστά στις αναγκαστικές μεταθέσεις σε όλη την Ελλάδα δεν είναι τπτ.
προφανώς και δεν έχεις κάνει πότε μάθημα σε παιδιά ....
η 'όποια' δουλεία γραφείου είναι πολύ πολύ πιο 'εύκολη' και με δυνατότητα προγραμματισμού.
για να κάνεις μάθημα πρέπει ....
-να το έχεις προετοιμάσει , μιας και τα σχολικά βιβλία τις περισσότερες φορές δεν είναι καλά / δεν αρκούν ...
-δεν μπορείς να αργήσεις ούτε 1min στη δουλειά σου, μιας και τα παιδιά 30+ είναι εκεί και περιμένουν ...
-έχεις δουλεία σπίτι να διορθώσεις γραπτά / ασκήσεις
-πρέπει να αλληλεπιδράσεις με άλλους 30 ανθρώπους, προσπαθώντας να τους μεταφέρεις 'πράγματα' μέσα σε
ένα αφιλόξενο ελληνικό σχολείο (και για τους μαθητές και για τους καθηγητές), χωρίς καμιά υποδομή.Τώρα σχετικά με την απεργία, 'ακόμα και μέσα στις όποιες εξετάσεις' που κάθε χρόνο οι θέσιες θα είναι και λιγότερες .... μακάρι και γίνουν (που χλωμό το βλέπω βλέπε ΟΛΜΕ), να είχαμε σοβαρά σωματεία με αποθεματικά, να ήταν διαρκείας και να υπήρχε κάποια πιθανότητα αναμέτρησης με την χουντάρα.
αλλά ο υπ.παιδείας θα έχει ζητήσει συνάντηση με την ΟΛΜΕ, να τους γλύψει, να προσφέρει στους συνδικαλιστές δώρα, για
να χειραγωγήσουν τους εκπαιδευτικούς, ενώ αν δεν το καταφέρει ...... η εύκολη λύση, επιστράτευση.Αυτο ελειπε να μπορεις να αργησεις!! Αν και γινεται αλλα οχι τακτικα οπως σε ολα τα επαγγελματα αλλωστε.
Δουλεια στο σπιτι δεν εχεις. Μπορεις να τηρησεις το οραριο του ΔΥ και να διορθωνεις τα γραπτα στο σχολειο στα κενα.
Σιγα την προετοιμασια, για σχολειο μιλαμε οχι για φροντιστηριο. Και αντε θες προετοιμασια, για ποσο? 1-2-3-5 χρονια μεχρι να διδαξεις σε ολες τις ταξεις? Μετα τι προετοιμασια θες, η υλη δεν αλλαζει. -
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Σιγα την προετοιμασια, για σχολειο μιλαμε οχι για φροντιστηριο.Πόσο πιο χοντρή μαλακία θα γραφτεί εδώ πέρα;
-
Αυτο ειναι μεγαλη βλακεια του υπουργειου.Εχεις ενημερωση αν θα μετακινουν πρωτα τους αγαμους ας πουμε/Θα ειναι μονιμες οι μεταθεσεις ή προσωρινες?
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
στο δικο μου παραδειγμα κ με απλα λογια: δεν μπορει ο δασκαλος που δουλευει 4/6 (τελικα ποσες?) ωρες την ημερα επι 9 μηνες το χρονο να ζηταει τα ιδια λεφτα με τον εφοριακο που δουλευει 11 μηνες το χρονο, ουτε καν να επιχειρηματολογει για αυτο με δηθεν δυσκολες συνθηκες κλπ κλπ
elteo
να μην κλαιγονται για παπαριες, επειδη ειχαν συνηθισει να τις εχουν, οταν ο υπολοιπος κοσμος διπλα τους καιγεται. Θελουν λεει να απεργησουν μεσα στις πανελληνιες, κρατωντας ομηρο μαθητες κ γονεις, για να μην αυξηθει το ωραριο τους 2 ωρες/εβδομαδα. Ε να τους κοψουν τα @@.
Οπως συνήθως το έχεις τελικιάσει στην ανοησία. Ελεγα να μη γράψω αλλά ας γράψω. Κατ'αρχήν ξέρεις για ποιο λόγο θα απεργήσουν οι καθηγητές της Μέσης; Όχι (δεν υπάρχει λόγος να το αντικρούσεις - μπαμ κάνει). Εχεις όμως άποψη ότι το κάνουν κακώς.
Και φυσικά συγκρίνεις τον εφοριακό (που προ κρίσης επαιρνε πολύ πάνω απο 3 χιλιάρικα, μπορεί και 5) με τον καθηγητή που είχε ταβάνι τα 1500 με βάση τις ώρες όχι δουλειάς αλλά παρουσίας στην υπηρεσία. Νταξ πιο ασχετος πεθαίνεις.
Γενικά μη συγκρίνετε ανόμοια πράματα, οποιος δεν εχει μπει σε ταξη να διδάξει ούτε καν να φανταστεί δεν μπορεί τι σημαίνει αυτό. Εχω δουλεψει και σε εργοστάσιο και σε γεωτρήσεις και σε χωράφι. Ηλίθια η συγκριση. Στις παραπάνω δουλειές κουράζεσαι σωματικά. Με έναν ύπνο επανέρχεσαι. Όποιος μπει όμως 6 ωρες σε τάξη πρακτικά η μέρα του πάει χαμένη. Προφανώς και οι μήνες δουλειάς είναι κάτι παραπάνω απο ικανοποιητικοί, η εμπειρία κερδίζει πολύ σε ελεύθερο χρόνο - ένας νέος δουλεύει πολύ πάνω απο 40 ώρες εβδομαδιαίως, ο παλιός κάνει το μαθημά του και τις διορθώσεις και πρακτικά δουλεύει αντε 25 ώρες τη βδομάδα- αλλα από την άλλη τα λεφτά είναι λίγα και για πολλά χρόνια είναι σαφώς λιγότερα από τα έξοδα, άρα κάποιος πρακτικά επενδύει στη δουλειά αυτή. Και επενδύει με πολλά χρόνια κούρασης και μιζέριας, απλά για να έχει πιο άνετη ζωή στα 45 ή 50+. Ειλικρινά δε βλέπω κάτι να ζηλεψω σ'αυτό πέρα από το δίμηνο το καλοκαίρι το οποίο όμως αν δεν εχεις δικό σου σπίτι κάπου αλλού ή κάτι τέτοιο, το τρως στο σπίτι σου γιατί τα λεφτά δε φτάνουν με την καμμία.
Μια ερώτηση...αφού η μέρα του λες πάει χαμένη...μετά πως έβρισκαν/βρίσκουν το κουράγιο και λιώνουν στα ιδιαίτερα? Περίεργο πράγμα βρε παιδί μου...στο σχολείο κουράζονται υπέρμετρα και μετά κουμπωνουν σουπερμαντολινη?!?!
Sent from my Neo V using Tapatalk
-
....Όπως καταγγέλλει άλλοι συνάδελφοί του προσέφεραν 'πραγματική διδασκαλία' μόνο στα ιδιωτικά φροντιστήρια, ώστε να ενισχύσουν το εισόδημά τους.
Ο Χριστοδούλου καταγγέλλει ότι κάποιοι από τους πρώην συναδέλφους του έβαζαν ακόμα και χαμηλή βαθμολογία στους μαθητές τους για να τους ωθήσουν προς ιδιωτικά μαθήματα μετά το σχολείο.....
http://news247.gr/eidiseis/oikonomia/er ... 38918.html
Natalemeafta
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Αυτο ειναι μεγαλη βλακεια του υπουργειου.Εχεις ενημερωση αν θα μετακινουν πρωτα τους αγαμους ας πουμε/Θα ειναι μονιμες οι μεταθεσεις ή προσωρινες?Σύμφωνα με το πρόγραμμα:
- αυξάνεται το διδακτικό ωράριο κατά 2 ώρες.
- αυξάνεται ο μέγιστος αριθμός μαθητών ανά τμήμα
- συγχωνεύονται ή/και κλείνουν σχολεία
- δίνεται δυνατότητα 2ης ανάθεσης ώστε να μπορούν να διδάξουν μαθήματα καθηγητές άλλης ειδικότητας
όλα αυτά ώστε να προκύψουν εκπαιδευτικοί που δεν θα συμπληρώνουν ωράριο σε 1 σχολείο. Αυτοί θα γυρνάνε σε 2-3-4 σχολεία μέσα στην εβδομάδα ώστε να βγουν άλλοι χωρίς ωράριο και οι οποίοι θα μετακινηθούν όπου υπάρχει κενό σε όλη την Ελλάδα.
Ο στόχος είναι να κλείσουν τα κενά χωρίς προσλήψεις και με ελάχιστους αναπληρωτές. Η πρόβλεψη για την επόμενη σχολική χρονιά είναι 2.000 όταν φέτος πήραν κάπου 10.000
Οι πρώτοι υποψήφιοι για μετακινήσεις είναι αυτοί που δεν έχουν οργανική καθώς και αυτοί που θα την χάσουν λόγω συγχώνευσης ή κλεισίματος της σχολικής μονάδας.
Οι μεταθέσεις είναι μόνιμες. Αν και όταν ανοίξει κενό στην πόλη που έμενες, βλέπουμε... -
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
Μια ερώτηση...αφού η μέρα του λες πάει χαμένη...μετά πως έβρισκαν/βρίσκουν το κουράγιο και λιώνουν στα ιδιαίτερα? Περίεργο πράγμα βρε παιδί μου...στο σχολείο κουράζονται υπέρμετρα και μετά κουμπωνουν σουπερμαντολινη?!?!
Sent from my Neo V using Tapatalk
Σωστη παρατηρηση.
Εγω θυμαμαι παρα πολλους απο τους καθηγητες που ειχα κατα καιρους να κανουν ιδιαιτερα... -
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
Μια ερώτηση...αφού η μέρα του λες πάει χαμένη...μετά πως έβρισκαν/βρίσκουν το κουράγιο και λιώνουν στα ιδιαίτερα? Περίεργο πράγμα βρε παιδί μου...στο σχολείο κουράζονται υπέρμετρα και μετά κουμπωνουν σουπερμαντολινη?!?!Τι ποσοστό καθηγητών ΜΕ κάνει ιδιαίτερα; Να πούμε 10%; Πολύ λέμε, αλλά δε θέλω να χαλάω χατήρια. Σε πόσες ειδικότητες; 3; 4; Το πολύ. Μήπως την έχεις κάνει περδικολάστιχο;
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Μια ερώτηση...αφού η μέρα του λες πάει χαμένη...μετά πως έβρισκαν/βρίσκουν το κουράγιο και λιώνουν στα ιδιαίτερα? Περίεργο πράγμα βρε παιδί μου...στο σχολείο κουράζονται υπέρμετρα και μετά κουμπωνουν σουπερμαντολινη?!?!
Τι ποσοστό καθηγητών ΜΕ κάνει ιδιαίτερα; Να πούμε 10%; Πολύ λέμε, αλλά δε θέλω να χαλάω χατήρια. Σε πόσες ειδικότητες; 3; 4; Το πολύ. Μήπως την έχεις κάνει περδικολάστιχο;
Μήπως αυτοαναιρεισαι? Δεν υπάρχει άτομο εδώ μέσα που δεν ήξερε καθηγητή του να μην κανει ιδιαίτερα! Αλλα μια έτσι μια γιουβέτσι ε? Μια κουραζομαστε και μια σιγά μωρέ...10%. Ποιο 10%?! Φιλόλογοι θες? Φυσικοί? Μαθηματικοί? Χημικοί? Βιολόγοι? Ακόμα ακόμα μουσικοί (ναι δεν κατάλαβα...αυτοί έχουν δικαίωμα να κάνουν το οποιοδήποτε ιδιαίτερο ενώ διδάσκουν σε σχολείο? Όχι!). Τώρα...αν ο θρησκευτικός (σε περίπτωση που δεν έκανε ιδιαίτερα σε φιλολογικά μαθήματα ε) η ο γυμναστής (σε περίπτωση που ο ΤΟΣΟ κουρασμένος καθηγητής δεν πήγαινε το απόγευμα σε κάνα γυμναστήριο μαύρα) δεν κάνουν...οκ, αυτοί οι δύο αποτελούν 10% μάλλον!
Και μετά τα λεγόμενα σου ξυπνήσαμε όλοι σε ένα ωραίο παράλληλο σύμπαν! Χαχαχα!
Sent from my Neo V using Tapatalk
-
Μπορεί να μην έχω διδάξει αλλά μαθητής υπήρξα (έστω part time στο Λύκειο).
Όποιος καθηγητής ζοριζόταν με τα παιδιά απλά δεν ήταν κατάλληλος για αυτή τη δουλειά.Έβλεπες κάτι υστερικές τύπισσες και κάτι άλλους ψυχαναγκαστικούς που τους ανέβαινε το αίμα στο κεφάλι επειδή ζητούσαν από κάποιον 15χρονο να το βουλώσει και -προβλέψιμα- αυτός δεν το βούλωνε.
Γνώσεις παιδικής/εφηβικής ψυχολογίας μηδέν.
Αντίληψη μηδέν.Έχω εργαστεί κάποια χρόνια ως πωλητής (εξωτερικός).
Όλη μέρα σε ένα τιμόνι και ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ψυχολογική φθορά επειδή είχες να αντιμετωπίσεις 10-15 πελάτες τη μέρα.
Όταν λέμε να αντιμετωπίσεις όχι να πεις 'Γιωργάκη σκάσε' αλλά να φας στη μάπα ότι ιδιοτροπία σου πετάξουν και να προσπαθήσεις να βγάλεις και τον άρτο τον επιούσιο.Κάποιοι σε αυτή τη δουλειά τα παρατάνε σε μήνες.
Εμένα μου άρεσε (εντάξει βοηθούσε και το ότι ήμουν σε σοβαρή-σωστή εταιρεία) και αν δεν προέκυπταν εξωτερικοί παράγοντες δεν θα είχα πρόβλημα να συνεχίσω να την κάνω.Αν σου αρέσει μια δουλειά και είσαι κατάλληλος για αυτήν βρίσκεις τρόπο να ανταπεξέλθεις σε όλες τις δυσκολίες και να τις εντάξεις στην καθημερινότητα σου.
Το να αναφέρεστε σε εκπαιδευτικούς που δίδασκαν 6 ώρες τη μέρα παιδιά ως μια μέρα στο χαράκωμα με εφ' όπλου λόγχη, σημαίνει ότι αναφέρεστε σε άτομα που δεν ήταν κατάλληλοι για αυτή τη δουλειά.Και εδώ το Δημόσιο vs Ιδιωτικό είναι άριστο case study γιατί στο πρώτο ο εκπαιδευτικός μπορεί να γράψει τα πάντα στα τσιλιβιθρόνια του και να μιλάει στα παιδάκια για ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ή για τη Eurovision αντί για μαθηματικά (ποιό μούλικο θα διαμαρτυρηθεί; ) ενώ στο δεύτερο θα πρέπει να φάει στη μάπα το κακομαθημένο του Θεμιστοκλέους Παπασταύρου γιατί αν κάνει τίποτα πιο δραστικό (πχ αποβολή) μπορεί να βρει και το μπελά του.
-
Θα ηθελα να αμοιβονται πολυ καλα οι καθηγητες, ωστε να ειναι ευχαριστημενοι με τη δουλεια τους και να γουσταρουν.
Αλλα θα ηθελα να ελεγχονται και πολυ αυστηρα, ωστε αν δεν κανουν καλα τη δουλεια τους => τον πουλο.
Οπως οι πραγματογνωμωνες. Να μη σκεφτονται να κανουν μλκια, γιατι θα χασουν την καλη αμοιβη.
Ομως αυτα ειναι 'θα ηθελα' και μοιαζουν με εκθεση ιδεων μαθητη, οποτε η αληθεια παραμενει, η πλειοψηφια των καθηγητων ειναι κοπροσκυλα και τεμπεληδες.
Οποιος το αμφισβητει ειναι καθηγητης, εχει αμεσο οφελος απο καθηγητη ή αγοραζει αγρο -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
....Όπως καταγγέλλει άλλοι συνάδελφοί του προσέφεραν 'πραγματική διδασκαλία' μόνο στα ιδιωτικά φροντιστήρια, ώστε να ενισχύσουν το εισόδημά τους.
Ο Χριστοδούλου καταγγέλλει ότι κάποιοι από τους πρώην συναδέλφους του έβαζαν ακόμα και χαμηλή βαθμολογία στους μαθητές τους για να τους ωθήσουν προς ιδιωτικά μαθήματα μετά το σχολείο.....
http://news247.gr/eidiseis/oikonomia/er ... 38918.html
Natalemeafta
Τι να λέμε, δεν είναι γνωστά;
Εγώ βλέπω συναδέλφους να κάνουν ιδιαίτερα μαθήματα σε παιδιά του σχολείου τους, κάτι το οποίο θεωρώ εκτός από ανήθικο και επικίνδυνο. Ανά πάσα ώρα και στιγμή μπορεί το παιδί να σε κάνει ξεφτίλα μέσα στην τάξη.Επαναλαμβάνω κάτι που περνάτε στα ψιλά: δεν έχουν όλοι οι εκπαιδευτικοί δυνατότητα να κάνουν ιδιαίτερα. Στην εκπαίδευση υπάρχουν κάπου 30 ειδικότητες και μόνο οι κλασσικές 5-6 ειδικότητες έχουν πεδίο δράσης. Και βέβαια από αυτούς δεν κάνουν όλοι τους.
Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....