-
ψυχρά και αντικειμενικά να δηλώσω πως αν είχα τα $$$ θα ήμουν για κάτι άλλο, οπότε με μία δόση συμβιβασμού και με την υπόσχεση για κάτι άλλο (metal top) στο μέλλον, κατέληξα εκεί.
Δύο οχήματα του ιδίου/παρόμοιου βεληνεκούς με κάποιες επιμέρους διαφορές...
Το LSD και η full time 4x4 του Φαρίνα στα δυνατά (+) του.
(-) οι χώροι και η σχεδίαση μέσαστο zuki τώρα και στα (+) η εσωτερική σχεδίαση, οι χώροι και τα 'εύκολα' upgrades/ανταλακτικά
τα (-) προκύπτουν από τα του farina (δηλ διαφορικό και 4κίνηση). Ακόμα τα λιγότερα αλόγατα/ροπήΕρώτηση: ΠΟΙΟ από τα δύο για 140 εθνική χωρίς τάματα και ανελέητο σπάσιμο στα βράχια, και service όποτε λάχει(βλάβη); (οπαδός του 'αν δεν είναι χαλασμένο μην το φτιάξεις)
Δυστυχώς δεν τα είχα δίπλα-δίπλα αλλά οι χώροι του φαρινα μου φάνηκαν αισθητά μικρότεροι.
ακόμα οι λαμαρίνες του vitara 'δείχνουν' flimsy...
Εξωτερικά ΚΑΙ τα 2 δείχνουν ωραία, το καθένα για τους λόγους του.
Ερώτηση (κουτή): ηλιοροφή του φαρίνα επηρρεάζει καθόλου ακαμψία;;;
Ερώτηση(θεωρητική): αν αντικαταστήσουμε το 2,0 vitara με το 2,5, καλύπτει με την εξτρα ροπη τα (-) όπως lsd;
Διχάζομαι άσχημα! Αφήστε που με στοιχειώνουν και SUV του παρελθόντος, τα οποία αποκλείστηκαν.
Έκλεισε ένα από τα δύο του θέματος!
ευχαριστώ -
ψυχρά και αντικειμενικά να δηλώσω πως αν είχα τα $$$ θα ήμουν για κάτι άλλο, οπότε με μία δόση συμβιβασμού και με την υπόσχεση για κάτι άλλο (metal top) στο μέλλον, κατέληξα εκεί.
Δύο οχήματα του ιδίου/παρόμοιου βεληνεκούς με κάποιες επιμέρους διαφορές...
Το LSD και η full time 4x4 του Φαρίνα στα δυνατά (+) του.
(-) οι χώροι και η σχεδίαση μέσαστο zuki τώρα και στα (+) η εσωτερική σχεδίαση, οι χώροι και τα 'εύκολα' upgrades/ανταλακτικά
τα (-) προκύπτουν από τα του farina (δηλ διαφορικό και 4κίνηση). Ακόμα τα λιγότερα αλόγατα/ροπήΕρώτηση: ΠΟΙΟ από τα δύο για 140 εθνική χωρίς τάματα και ανελέητο σπάσιμο στα βράχια, και service όποτε λάχει(βλάβη); (οπαδός του 'αν δεν είναι χαλασμένο μην το φτιάξεις)
Δυστυχώς δεν τα είχα δίπλα-δίπλα αλλά οι χώροι του φαρινα μου φάνηκαν αισθητά μικρότεροι.
ακόμα οι λαμαρίνες του vitara 'δείχνουν' flimsy...
Εξωτερικά ΚΑΙ τα 2 δείχνουν ωραία, το καθένα για τους λόγους του.
Ερώτηση (κουτή): ηλιοροφή του φαρίνα επηρρεάζει καθόλου ακαμψία;;;
Ερώτηση(θεωρητική): αν αντικαταστήσουμε το 2,0 vitara με το 2,5, καλύπτει με την εξτρα ροπη τα (-) όπως lsd;
Διχάζομαι άσχημα! Αφήστε που με στοιχειώνουν και SUV του παρελθόντος, τα οποία αποκλείστηκαν.
Έκλεισε ένα από τα δύο του θέματος!
ευχαριστώ -
ψυχρά και αντικειμενικά να δηλώσω πως αν είχα τα $$$ θα ήμουν για κάτι άλλο, οπότε με μία δόση συμβιβασμού και με την υπόσχεση για κάτι άλλο (metal top) στο μέλλον, κατέληξα εκεί.
Δύο οχήματα του ιδίου/παρόμοιου βεληνεκούς με κάποιες επιμέρους διαφορές...
Το LSD και η full time 4x4 του Φαρίνα στα δυνατά (+) του.
(-) οι χώροι και η σχεδίαση μέσαστο zuki τώρα και στα (+) η εσωτερική σχεδίαση, οι χώροι και τα 'εύκολα' upgrades/ανταλακτικά
τα (-) προκύπτουν από τα του farina (δηλ διαφορικό και 4κίνηση). Ακόμα τα λιγότερα αλόγατα/ροπήΕρώτηση: ΠΟΙΟ από τα δύο για 140 εθνική χωρίς τάματα και ανελέητο σπάσιμο στα βράχια, και service όποτε λάχει(βλάβη); (οπαδός του 'αν δεν είναι χαλασμένο μην το φτιάξεις)
Δυστυχώς δεν τα είχα δίπλα-δίπλα αλλά οι χώροι του φαρινα μου φάνηκαν αισθητά μικρότεροι.
ακόμα οι λαμαρίνες του vitara 'δείχνουν' flimsy...
Εξωτερικά ΚΑΙ τα 2 δείχνουν ωραία, το καθένα για τους λόγους του.
Ερώτηση (κουτή): ηλιοροφή του φαρίνα επηρρεάζει καθόλου ακαμψία;;;
Ερώτηση(θεωρητική): αν αντικαταστήσουμε το 2,0 vitara με το 2,5, καλύπτει με την εξτρα ροπη τα (-) όπως lsd;
Διχάζομαι άσχημα! Αφήστε που με στοιχειώνουν και SUV του παρελθόντος, τα οποία αποκλείστηκαν.
Έκλεισε ένα από τα δύο του θέματος!
ευχαριστώ -
Ποιο είναι αυτό το ΦΑΡΙΝΑ;
-
Me dedomeno oti to G. Vitara allazei montelo se kana xrono, den ksero an einai kali epilogi.
Gi' afto loipon proteino farina.To LSD kai i monimi tetrakinisi (an ejeraisoyme tin katanalosi) einai magala syn.
Episis i genikoteri poiotita kataskevis einai klaseis anoteri apo toy G. Vitara.To esoteriko toy, mporei na min einai omorfo san toy Suzuki alla einai ekseretika leitoyrgiko, opos prepei na einai se ena tzip.O de kinitiras toy fobera elastikos kai poiotikos.
Me kleista matia loipon FARINA.Y.G Den exo tin paramikri idea pio sto diaolo einai to FARINA
Exei sxesi me thn FARINA GIOTIS ????Syggnomi alla den mporoysa na kratitho )
-
Ο χρήστης Johnkok έγραψε:
Y.G Den exo tin paramikri idea pio sto diaolo einai to FARINAExei sxesi me thn FARINA GIOTIS ????
Syggnomi alla den mporoysa na kratitho )
Sostos kata to imisi giati metraei i plaka pou tha ekana kai go.
To farina einai Mitsubishi PAJERO PININ GDI 2.0 Farina.AKOU ekei FARINA...fouskoni moni tis!
-
Ο χρήστης Archi έγραψε:
ψυχρά και αντικειμενικά να δηλώσω πως αν είχα τα $$$ θα ήμουν για κάτι άλλο, οπότε με μία δόση συμβιβασμού και με την υπόσχεση για κάτι άλλο (metal top) στο μέλλον, κατέληξα εκεί.Δηλαδη γιατι ξεκινας υποτιμωντας τα δυο οχηματα ....??
Ολοι μας ...ΑΝ τοτε ΘΑ .....
Παντως σε πληροφορω οτι κ τα δυο αυτα αυτοκινητα βαζουν τα γυαλια σε πολυ $$$ ακριβοτερα ... για λογους βαρους , διαστασεων ,αξιοπιστιας, after αξεσουαρ και πολλα αλλα που αν κανεις μια 'βολτα' σε καθε site που ασχολειτε με 4χ4 θα διαπιστωσεις εξ ιδιων ...Γνωμη μου λοιπον οποιο και να παρεις , θα κανεις μαλλον χαρη στον εαυτο σου παρα συμβιβασμο .....
Υ.Γ 1 > Ερώτηση: ΠΟΙΟ από τα δύο για 140 εθνική χωρίς τάματα και ανελέητο σπάσιμο στα βράχια, και service όποτε λάχει(βλάβη); (οπαδός του 'αν δεν είναι χαλασμένο μην το φτιάξεις)
Aν καποιος εχει $$$ θα επαιρνε για τετοια χρηση ,Range Rover (το νεο) Porche Cayenne turbo ή για κατι ποιο οικονομικο το LC ...
Υ.Γ 2 για να σιγουρευτεις με τις λαμαρινες , κανε το τεστ της βαριοπουλας !!
(και εγω δεν αντεξα )
-
Δηλαδη γιατι ξεκινας υποτιμωντας τα δυο οχηματα ....??
Το σίγουρο είναι ότι δεν υποτιμώ τις δυνατότητές τους οι οποίες είμαι σίγουρος ότι, για αρχή τουλάχιστον, θα υπερκαλύψουν τις εκτός δρόμου ανησυχίες μου. Το πιο σίγουρο είναι ότι υστερίες για γρατζουνιές/χαρακιές/βαθουλώματα δεν θα χωρέσουν στη 'σχέση' μου με κάποιο από τα συγκεκριμένα ενώ προβλέπεται πόση του αίματός τους με το μπουρί της σόμπας. Κάτι τέτοιο πιθανόν να ερμηνευτεί ως υποτίμηση αλλά περισσότερο μου κάνει ως εκμετάλλευση.
Σίγουρα ένα εξωτικό 4x4, στο οποίο η γρατζουνιά πάει 100 Ευρώ/cm, θα είχε άλλη αντιμετώπιση.
Κάτι σαν σκυλιά... κυνηγόσκυλο το μεν, να μένει σε κομμένο βαρέλι και να τη 'βγάζει' με ένα ξεροκόμματο (με εξαίρεση 2-3 μέρες πριν κληθεί να 'δουλέψει'- οπότε θα τρέφεται σωστά) και να μεταφέρεται στον 'τόπο εργασίας' σε ετοιμόρροπο ξύλινο κουτί 5cm πάνω από την άσφαλτο που πάει με 120km/h, ενώ το άλλο καθαρόαιμο/αγώνων, να μένει σε σωστό 'σπιτάκι', να μεταφέρεται στο πίσω δερμάτινο κάθισμα με δικιά του ζώνη ασφαλείας και να τρέφεται καλύτερα και από εμένα, ικανό να κάνει τη δουλειά της ράτσας του οποοιαδήποτε στιγμή ενώ πάντα να είναι 'μούρη'... Ακριβό το ένα, πιό ακριβό το άλλο, αν το ανάγουμε σε $$$, ενώ και τα 2 με συγκεκριμένο λόγο ύπαρξης.
(Σημ. ο γραφών είναι αντι-κυνηγός με ιστορικό ακτιβισμού ενάντια στο ξύλινο κουτί από την κόλαση)Ολοι μας ...ΑΝ τοτε ΘΑ .....
Δεν ξέρω κατα πόσο ισχύει γιατί έχω διαβάσει μερικά:
'και H1 να μου έδιναν εγώ το NIVA/WRANGLER/MAVERICK/SPORTAGE κλπ δεν θα το άλλαζα.'
Να πω πως εγώ σίγουρα θα το άλλαζα, και τα 4 μαζί αν τα είχα.Παντως σε πληροφορω οτι κ τα δυο αυτα αυτοκινητα βαζουν τα γυαλια σε πολυ $$$ ακριβοτερα ... για λογους βαρους , διαστασεων ,αξιοπιστιας, after αξεσουαρ και πολλα αλλα που αν κανεις μια 'βολτα' σε καθε site που ασχολειτε με 4χ4 θα διαπιστωσεις εξ ιδιων ...
μετά από βόλτες πολλών μηνών στα site που λες...συμφωνώ απόλυτα
Γνωμη μου λοιπον οποιο και να παρεις , θα κανεις μαλλον χαρη στον εαυτο σου παρα συμβιβασμο .....
Μου άρεσε αυτό. Μακάρι να είναι έτσι!
Aν καποιος εχει $$$ θα επαιρνε για τετοια χρηση ,Range Rover (το νεο) Porche Cayenne turbo ή για κατι ποιο οικονομικο το LC ...
υποννοείς ότι με τα 2 εν λόγω οχήματα τα 140 τα ξεχνάμε; xanthia 1.8 σε βρεγμένο επαρχιακό (1λωρ./κατεύθ.) με στροφιλίκια σταθερά 100... και σκάει η farina από πίσω και με αφήνει μαλάκα, 120 και να έχει και άλλο... ομολογουμένως τον κόλλησα μετά αλλά στις στροφές απλά τον έχανα! πουτ@ν@ τετρακίνηση!
Όσον αφορά τα οχήματα που λες, δεν ζω στο hollywood με ένα pajerάκι metal top θα είμαι complet που λέει και το γιαούρτι. -
Ο χρήστης Archi έγραψε:
Όσον αφορά τα οχήματα που λες, δεν ζω στο hollywood με ένα pajerάκι metal top θα είμαι complet που λέει και το γιαούρτι.
εδω συμφωνουμε απολυτα ...... Αλλα αν σε ενδιαφερουν τα ποιο πολλα after market καλουδια και η καλυτερη αντιπροσωπεια , τοτε κοιτα και λιγο το Suzuki
κατάληξη; G.Vit - Farina. (2.0L)