-
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
το ειδα το site, το δικο μου φαινεται στην υπογραφη μου.
Για να το έχω ρωτήσει 2 φορές σημαίνει δεν το βλέπω, από tapatalk δεν φαίνεται η υπογραφή. Μάλλον ήταν κόπος να το πεις. Τεσπα...εγώ τη βοήθεια μου την έδωσα anyway
Sent from my Neo V using Tapatalk
Που να το ξερω βρε συ σορρυ
Accent LC, (του 2001), 1500cc
Κατασκευη απο 09/2000 εως ~2003 -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
το ειδα το site, το δικο μου φαινεται στην υπογραφη μου.
Για να το έχω ρωτήσει 2 φορές σημαίνει δεν το βλέπω, από tapatalk δεν φαίνεται η υπογραφή. Μάλλον ήταν κόπος να το πεις. Τεσπα...εγώ τη βοήθεια μου την έδωσα anyway
Sent from my Neo V using Tapatalk
Που να το ξερω βρε συ σορρυ
Accent LC, (του 2001), 1500cc
Κατασκευη απο 09/2000 εως ~2003Ε μα λες να το είχα μπροστά στα μάτια μου και να ρωτούσα 2 φορές?
1500αρι? Χμμ...νομίζω ο κετσελιδη το λέει 47 για το 1500αρι της γενιάς σου. Θα ξαναδώ και θα σου πω.Άκυρο...μπερδεύτηκα...όλα τα ίδια ειναι...35.41 ευρώ κανει. 47 έχει το βεντιλατερ λέει του a/c.
Επιμένω λοιπόν να επιλέξεις λύση καινούριου.
Και ρωτα και για εγγύηση, δεν χάνεις τίποτα, 1 χρόνο σύμφωνα με το νόμο έχει το οτιδήποτε προϊόν πωλείται εντός Ελλάδας (για 2 χρονια εγγύηση δεν έχει ενσωματωθεί ακόμα η ευρωπαϊκή οδηγια, οπότε 2 χρονια δίνουν μόνο οποίοι θέλουν δυστυχώς..ίσως κι από το φόβο μην τους τρέξει κανείς σε δικαστήρια). Αλλα ο ένας χρόνος υπάρχει στην ελληνική νομοθεσία, που φυσικά υπερέχει οποιασδήποτε πολιτικής καταστήματος.Sent from my Neo V using Tapatalk
-
Συμφωνώ για καινούργιο με αυτή την τιμή, δεν το συζητώ κάν, δεν αξίζει ούτε να ξαναλερωθείς, το βάζεις και καθάρισες για χρόνια.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Δεν φαίνεται να ανοίγει, τι θα έκανα εγώ τώρα, θα το ζέσταινα περίπου 40-45c εκεί στον άξονα που είναι το ρουλεμάν και θα του έσταζα λίγο βαλβολίνη, με τη θερμοκρασία θα έχει σχετικά διασταλεί τι ρουλεμάν και θα λεπτύνει η βαλβολίνη εισχωρόντας στο ρουλεμάν, πίσω μάλλον έχει κουζινέτο και όχι ρουλεμάν, εκεί θα έκανα λοξά στο εξόγκωμα προσεκτικά μια μικρή τρύπα 1.5 - 2mm και θα του έσταζα 4-5 σταγόνες λάδι, θα το σκούπιζα και θα έκλεινα την τρύπα με λίγη σιλικόνη.Θα το έκανα, έτσι, για την πλάκα μου και θα πήγαινα να πάρω σουβλάκια και μπύρες τα ευρά του μεταχείρο.
Ταπεινή μου γνώμη καλέ μου φίλε είναι, να μην μπερδεύεις, της γνώσεις και την ικανότητα μας, να βοηθήσουμε τον εαυτό μας, με τους φίλους μας……. ένα με/νο μοτέρ κάνει 10ε στην Λιοσίων, και έχει και εγγύηση.
Α. -
Aντώνη η πρόταση μου ήταν όταν είδα κάτι 150άρια € που έβαλε ο φίλος στην αρχή, μετά που το κόστος του καινούργιου είναι κάτω από 40€ είπα να μπεί καινούργιο.
-
A.
-
Χθες σαββατο πρωι πηγα ωραια εκδρομη 550π χλμ (αθηνα-φιλιατρα-αθηνα). Κανενα προβλημα, ολα καλα, και γκαζι οσο θελαμε λογω πολυ καλου δρομου ελαχιστης κινησησ και ελειψης περιπολικων. Σε ορισμενα ανοιχτα κομματια το 200αρισαμε και ημασταν ολα γκουντ.
Στον γυρισμο και 200 μετρα πριν το σπιτι στην ανηφορα με το που παω να κατεβασω ταχυτητα ωστε να ανεβω την ανηφορα του σπιτιου μου κανει κατι γκουχ-γκουχ και χοροπηδηματα (οπως οταν μενουμε απο βενζινη)...πατησα γκαζι και αυτο εσβυσε.
Οκ...πηγα να το ξαναβαλω μπροστα και στα 2 δευτερολεπτα ξανα εσβησε ....ειτε παταγα γκαζι ειτε οχι το ιδιο πραγμα. Γκουχ γκουχ ασταθεςστατο ραλαντι χοροπηδημα και σβησιμο.Το αφηνω 15 λεπτα....μιζαρω και σαν να μην ειχε προβλημα πηρε μπροστα κανονικα, 1η και ξεκιναω, αλλα μολισ πηγα να αλλαξω ταχυτητα σε 2α ξανα τα ιδια σε 50 μετρα. Τσαντιζομαι το κλειδωνω 150 μετρα απο το σπιτι, τηλεφωνω στη συζυγο και ερχεται με το αμαξι της να μας παρει-μαζεψει και παμε για ποτακι. Μετα απο 1-1.5 ωρες, στισ 11 το βραδυ γυρνωντας λεω δεν ξαναδοκιμαζω να το βαλω μπροστα...και ναι οπως φανταστηκατε πηρε μπροστα κανονικοτατα.
Επειδη ειναι η τριτη φορα που μου το κανει σε 1 χρονο (δηλαδη θελει το χρονο του να ξαναπαρει και να κρατησει ρελαντι)
και επειδη φοβαμαι μη μου το κανει οταν εχω πολλα χλμ στην Ε.Ο πχ και ειναι επικινδυνο, εχετε καμμια ιδεα τι μπορει να ειναι?Σημειωστε οτι
- και τις 3 φορες το εκανε μετα απο σχετικα μεγαλη διαδρομη σε χλμ και ζωηρη οδηγηση-οχι σκισιμο-και μονο οταν εριχνα
πολυ ρυθμο σε κατοικοιμενη περιοχη και κατεβαζα ταχυτητα για να ανεβω καποια ανηφορα. - και τις 3 φορες μετα απο σχετικη αναμονη ξανα-επαιρνε κανονικα , σε σημειο που ρεζιλευτικα στην οδικη βοηθεια την 1η
φορα. Ηρθε ο κ. Ο.Β , τσακ το κλειδι και πηρε με τη μια κανονικοτατα και γελαγε μαζι μου. - Παρετηρησα οτι η αντλια βενζινης λειτουργουσε (ακουγα το σχετικο βουητο 2-3 δευτερολεπτα καθε φορα που
εσβηνα εντελως με το κλειδι για να βαλω μπροστα.)
Οταν το ειχε κανει πρωτη φορα, μετα απο αγορα σαν μεταχ. και παμμεγιστο προληπτικο σερβισ με ιμαντεα και μεταβλητο, ρωτησα τον ειδικευμενο στο γκρουπο που το πηγα, και μου ειπε πιθανολογικα
α. λογω ακινησιασ πριν το παρεισ
β. τυχαιο
γ. αισθητηρας ραλαντι
δ. αισθητηρας στροφαλου η εκκεντροφορου...(ωχ ωχ ωχ & αναστεναξε βαθεια κυτταζοντας με λυπημενα)
στ. κακη βενζινακατι αλλο ?.......και καθε αλλη αποψη δεκτη. Που παει το μυαλο σας?
'αν στο ξανακανει, φερτο να το δουμε αλλα πρεπει να 'μου το κανει και εμενα', για να δω τι φταιει'., ειπε το σοφο ΠΟΥΛΙ του GRUPPO.
Πως να του το κανει, βρε παιδια, ομως, μπροστα του, αφου, μολισ το αφησω λιγο σβηστο, στα 15-20 λεπτα ξαναπαιρνει κανονικα σαν να μην τρεχει τιποτα?
Τι λετε και εσεις?...
- και τις 3 φορες το εκανε μετα απο σχετικα μεγαλη διαδρομη σε χλμ και ζωηρη οδηγηση-οχι σκισιμο-και μονο οταν εριχνα
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
Χθες σαββατο πρωι πηγα ωραια εκδρομη 550π χλμ (αθηνα-φιλιατρα-αθηνα). Κανενα προβλημα, ολα καλα, και γκαζι οσο θελαμε λογω πολυ καλου δρομου ελαχιστης κινησησ και ελειψης περιπολικων. Σε ορισμενα ανοιχτα κομματια το 200αρισαμε και ημασταν ολα γκουντ.Στον γυρισμο και 200 μετρα πριν το σπιτι στην ανηφορα με το που παω να κατεβασω ταχυτητα ωστε να ανεβω την ανηφορα του σπιτιου μου κανει κατι γκουχ-γκουχ και χοροπηδηματα (οπως οταν μενουμε απο βενζινη)...πατησα γκαζι και αυτο εσβυσε.
Οκ...πηγα να το ξαναβαλω μπροστα και στα 2 δευτερολεπτα ξανα εσβησε ....ειτε παταγα γκαζι ειτε οχι το ιδιο πραγμα. Γκουχ γκουχ ασταθεςστατο ραλαντι χοροπηδημα και σβησιμο.Το αφηνω 15 λεπτα....μιζαρω και σαν να μην ειχε προβλημα πηρε μπροστα κανονικα, 1η και ξεκιναω, αλλα μολισ πηγα να αλλαξω ταχυτητα σε 2α ξανα τα ιδια σε 50 μετρα. Τσαντιζομαι το κλειδωνω 150 μετρα απο το σπιτι, τηλεφωνω στη συζυγο και ερχεται με το αμαξι της να μας παρει-μαζεψει και παμε για ποτακι. Μετα απο 1-1.5 ωρες, στισ 11 το βραδυ γυρνωντας λεω δεν ξαναδοκιμαζω να το βαλω μπροστα...και ναι οπως φανταστηκατε πηρε μπροστα κανονικοτατα.
Επειδη ειναι η τριτη φορα που μου το κανει σε 1 χρονο (δηλαδη θελει το χρονο του να ξαναπαρει και να κρατησει ρελαντι)
και επειδη φοβαμαι μη μου το κανει οταν εχω πολλα χλμ στην Ε.Ο πχ και ειναι επικινδυνο, εχετε καμμια ιδεα τι μπορει να ειναι?Σημειωστε οτι
- και τις 3 φορες το εκανε μετα απο σχετικα μεγαλη διαδρομη σε χλμ και ζωηρη οδηγηση-οχι σκισιμο-και μονο οταν εριχνα
πολυ ρυθμο σε κατοικοιμενη περιοχη και κατεβαζα ταχυτητα για να ανεβω καποια ανηφορα. - και τις 3 φορες μετα απο σχετικη αναμονη ξανα-επαιρνε κανονικα , σε σημειο που ρεζιλευτικα στην οδικη βοηθεια την 1η
φορα. Ηρθε ο κ. Ο.Β , τσακ το κλειδι και πηρε με τη μια κανονικοτατα και γελαγε μαζι μου. - Παρετηρησα οτι η αντλια βενζινης λειτουργουσε (ακουγα το σχετικο βουητο 2-3 δευτερολεπτα καθε φορα που
εσβηνα εντελως με το κλειδι για να βαλω μπροστα.)
Οταν το ειχε κανει πρωτη φορα, μετα απο αγορα σαν μεταχ. και παμμεγιστο προληπτικο σερβισ με ιμαντεα και μεταβλητο, ρωτησα τον ειδικευμενο στο γκρουπο που το πηγα, και μου ειπε πιθανολογικα
α. λογω ακινησιασ πριν το παρεισ
β. τυχαιο
γ. αισθητηρας ραλαντι
δ. αισθητηρας στροφαλου η εκκεντροφορου...(ωχ ωχ ωχ & αναστεναξε βαθεια κυτταζοντας με λυπημενα)
στ. κακη βενζινακατι αλλο ?.......και καθε αλλη αποψη δεκτη. Που παει το μυαλο σας?
'αν στο ξανακανει, φερτο να το δουμε αλλα πρεπει να 'μου το κανει και εμενα', για να δω τι φταιει'., ειπε το σοφο ΠΟΥΛΙ του GRUPPO.
Πως να του το κανει, βρε παιδια, ομως, μπροστα του, αφου, μολισ το αφησω λιγο σβηστο, στα 15-20 λεπτα ξαναπαιρνει κανονικα σαν να μην τρεχει τιποτα?
Τι λετε και εσεις?...
Τα ίδια ακριβώς όπως τα περιγράφεις μου έκανε και εμένα ένα Opel Astra που είχα, και ήταν πολαπλασιαστής. Όταν το έπιανε μουλάρωνε , έβηχε , σκορτάριζε, και όταν το έσβηνα για περίπου 20 λεπτά μετά τίποτα όλα καλά, και μπορεί να πήγαινε εντάξει για μέρες, ωσπου κάποια στιγμή πάνω σε ένα δυνατό άνοιγμα το έπιασε πάλι, με αποτέλεσμα, αν το πιστευεις, να μου κόψει το ένα εκεντροφόρο!!!!
Όπότε πλήρωσα το πολαπλασιαστή ( το Opel είχε και τους τέσσερις μαζί, εσένα αν δε κάνω λάθος είναι χωριστοί ) 180,00 € και άλλα 350,00 € τον εκεντροφόρο και άλλα 100,00 € εργασία, σύνολο το κουσταμάκι 630,00€. - και τις 3 φορες το εκανε μετα απο σχετικα μεγαλη διαδρομη σε χλμ και ζωηρη οδηγηση-οχι σκισιμο-και μονο οταν εριχνα
-
Σε Punto sporting με παρόμοια συμπτώματα ήταν η αντλία βενζίνης (παρότι ακουγόταν όταν γύριζες το κλειδί).
-
εαν εχω 4 πολλ/στες (1 για καθε κυλινδρο) οπως ειπε ο φιλος, υπαρχει τροπος να ελεχθει ποιος ειναι ο 'βλαμμενος' ωστε να αντικατασταθει η παω για σετακι χ 4 ?...μιλαμε για το μοτερ φιατ 1.8 16v vvt του 99 που φορουσε και το ΦΙΑΤ πουντο 1.8 (εμενα ειναι σε barchetta)
επισης και η αντλια η και το φιλτρο βενζινης παιζει σαν θεμα ?..., διοτι μου μυριζει και λιγο βενζινη...στο ρελαντι
υπαρχει περιπτωση να ειναι καταλυτης η αισθητηρας Λαμδα ?..τον καταλυτη τον εχω αλλαξει πριν 7000 χλμ.
-
αν στο έχει καταγράψει σαν βλάβη το διαγνωστικό σε κάποιον κύλινδρο τους κάνεις αλλαγή και αν στο ξανακάνει βλέπεις αν μετακομίζει το πρόβλημα στον κύλινδρο που έκανες την αλλαγή. Η αντλία παίζει, μπορεί να ζεσταίνεται και να σου κάνει θέματα.
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
εαν εχω 4 πολλ/στες (1 για καθε κυλινδρο) οπως ειπε ο φιλος, υπαρχει τροπος να ελεχθει ποιος ειναι ο 'βλαμμενος' ωστε να αντικατασταθει η παω για σετακι χ 4 ?...μιλαμε για το μοτερ φιατ 1.8 16v vvt του 99 που φορουσε και το ΦΙΑΤ πουντο 1.8 (εμενα ειναι σε barchetta)επισης και η αντλια η και το φιλτρο βενζινης παιζει σαν θεμα ?..., διοτι μου μυριζει και λιγο βενζινη...στο ρελαντι
υπαρχει περιπτωση να ειναι καταλυτης η αισθητηρας Λαμδα ?..τον καταλυτη τον εχω αλλαξει πριν 7000 χλμ.
Aν υπάρχει διαρροή ρεύματος όταν ζεσταίνεται η μόνωση του πως θα τον μετρήσεις ?
Αν σου μυρίζει βενζίνη στο ρελαντί υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να κατουράει κάποιο μπέκ, ή περισσότερα από 1, ακόμα και ο καταλύητης να ήταν χαλασμένος ή να έλλειπε αν η καύση είναι σωστή και ο κινητήρας σε καλή κατάσταση, δεν μυρίζει. -
Ο χρήστης gakost έγραψε:
αν στο έχει καταγράψει σαν βλάβη το διαγνωστικό σε κάποιον κύλινδρο τους κάνεις αλλαγή και αν στο ξανακάνει βλέπεις αν μετακομίζει το πρόβλημα στον κύλινδρο που έκανες την αλλαγή. Η αντλία παίζει, μπορεί να ζεσταίνεται και να σου κάνει θέματα.το θεμα ειναι οτι μεχρι να παει στο μαστορα να βαλει διαγνωστικο για να δει ποιος πολ/στης χανει, αυτο στρωνει (ειπαμε στα 20 λεπτα μετα την 'κομπλα' κατι κρυωνει, και ολα καλα, και δεν νομιζω αυτη η γενηα, 95 τεχνολογια στο μοντελακι, να εχει μνημη να καταγραφει τι συμβαινει, ωστε να τα δει μετα ο μαστορας).
Και αυτο με την αντλια που λες, λογικο ακουγεται...να ζεσταινεται δηλ, αλλα 550 ζωηρα χλμ δεν εκανε κιχ και μολις εφτασα σπιτι ενω ειχα κοψει ρυθμο αρκετα πιο πριν (λογω κατοικημενησ περιοχης), λες να εβγαλε τα ψυχολογικα του 9ενταξει Φιατ ειναι αυτη)?...Αυτο ο μαστορας μπορει να το ελεγξει οταν του το παω, αφου θα εχει κανει μονο 20 χλμ...?
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
αν στο έχει καταγράψει σαν βλάβη το διαγνωστικό σε κάποιον κύλινδρο τους κάνεις αλλαγή και αν στο ξανακάνει βλέπεις αν μετακομίζει το πρόβλημα στον κύλινδρο που έκανες την αλλαγή. Η αντλία παίζει, μπορεί να ζεσταίνεται και να σου κάνει θέματα.
το θεμα ειναι οτι μεχρι να παει στο μαστορα να βαλει διαγνωστικο για να δει ποιος πολ/στης χανει, αυτο στρωνει (ειπαμε στα 20 λεπτα μετα την 'κομπλα' κατι κρυωνει, και ολα καλα, και δεν νομιζω αυτη η γενηα, 95 τεχνολογια στο μοντελακι, να εχει μνημη να καταγραφει τι συμβαινει, ωστε να τα δει μετα ο μαστορας).
Και αυτο με την αντλια που λες, λογικο ακουγεται...να ζεσταινεται δηλ, αλλα 550 ζωηρα χλμ δεν εκανε κιχ και μολις εφτασα σπιτι ενω ειχα κοψει ρυθμο αρκετα πιο πριν (λογω κατοικημενησ περιοχης), λες να εβγαλε τα ψυχολογικα του 9ενταξει Φιατ ειναι αυτη)?...Αυτο ο μαστορας μπορει να το ελεγξει οταν του το παω, αφου θα εχει κανει μονο 20 χλμ...?
Κι εγώ πίστευα ότι το δικό μου σαραβαλάκι δεν θα κατέγραφε τις βλάβες αλλά τις καταγράφει τελικά. Μια βόλτα από τον μάστορα θα μας λύσει την απορία
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
Και αυτο με την αντλια που λες, λογικο ακουγεται...να ζεσταινεται δηλ, αλλα 550 ζωηρα χλμ δεν εκανε κιχ και μολις εφτασα σπιτι ενω ειχα κοψει ρυθμο αρκετα πιο πριν (λογω κατοικημενησ περιοχης), λες να εβγαλε τα ψυχολογικα του 9ενταξει Φιατ ειναι αυτη)?...Αυτο ο μαστορας μπορει να το ελεγξει οταν του το παω, αφου θα εχει κανει μονο 20 χλμ...?
sτο θεμα της αντλιας δεν παιζει ρολο το οτι εσυ εκοψες μολις εφθασες σπιτι.Η λειτουργια της (5 ωρες) ειναι αρκετη για να ζεσταθει και να αρχισει τις παρενεργειες.Θα ξεκινουσα απο αντλια βενζινης παντως με αυτα τα συμπτωματα.Πηγαινε τουλαχιστον και μετρα την μετα απο αρκετη ωρα που θα ειναι σε λειτουργια.
-
Το SΕΑΤ το 2011 που παρουσίασε μέσα σε 1 χρόνο 2 φορές παρόμοιο πρόβλημα ρεταρίσματος-σβησίματος, την 1η φορά ήταν ο αισθητήρας ΛΑΜΔΑ και τη 2η η αντλία βενζίνης. Κάθε φορά , απο 120-150€ ντουφεκιά.
Και αν θυμάμαι καλά, τη φορά που κρύωνε και δούλευε ξανά σωστά, μέχρι να ξαναφτάσει τους 85-90ο ο κινητήρας οπότε δεν τράβαγε καθόλου και σε 1 λεπτό τελικά έσβηνε, ήταν ο αισθητήρας . -
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
εαν εχω 4 πολλ/στες (1 για καθε κυλινδρο) οπως ειπε ο φιλος, υπαρχει τροπος να ελεχθει ποιος ειναι ο 'βλαμμενος' ωστε να αντικατασταθει η παω για σετακι χ 4 ?...μιλαμε για το μοτερ φιατ 1.8 16v vvt του 99 που φορουσε και το ΦΙΑΤ πουντο 1.8 (εμενα ειναι σε barchetta)επισης και η αντλια η και το φιλτρο βενζινης παιζει σαν θεμα ?..., διοτι μου μυριζει και λιγο βενζινη...στο ρελαντι
υπαρχει περιπτωση να ειναι καταλυτης η αισθητηρας Λαμδα ?..τον καταλυτη τον εχω αλλαξει πριν 7000 χλμ.
Aντλία καυσίμου θα έλεγα εγώ.
Δοκίμασε να ανοίξεις και την τάπα της βενζίνης όταν στο κάνει.Αν τραβήξει πολύ αέρα και μετά πάρει αμέσως μπροστά η μηχανή μήπως έχεις πρόβλημα με την εξαέρωση του ρεζερβουαρ.
-
...χμ και εγω αρχιζω να εστιαζω στο συστημα τροφοδοσιας καυσιμου / ρεζερβουαρ, σε συνδυασμο, μετα απο αυτα που μου ειπατε, δηλ συμπεραινω.
- μετα απο 550 χλμ, σχεδον συνεχομενα με σταση 1 ωρα για φαγητο, η αντλια ταλαιπωρηθηκε ξεσταθηκε και αναθυμιασεις
συσσωρευτηκαν - Πριν ξανα-φουλαρω στην Κυπαρισια ημουν στο κοκκινο για αρκετο χρονο οποτε ισως κανα σκουπιδακι (εψαχνα και φτηνη
βενζινη τρομαρα μου) το ρουφηξε και εφαγε εξτρα ζορι υπερθερμανσης. - η μυρωδια βενζινης ερχεται απο το πισω μερος (ρεζερβουαρ), οποτε, ισωσ, σημαινει συσσωρευση αναθυμιασεων στο
ρεζερβουαρ (μυριζει εντονα κυριως μετα απο βολτα...οχι στη διαρκεια της βολτας. Το εχουν σχολιασει+κραξει και η
συζυγος+κορη+μαμα+φιλοι οταν το βαζω στο κλειστο γκαραζ επιστρεφοντας απο βολτα) - βεβαια ενδεχεται και η αντλια να ειναι στα τελευταια της...14 ετων ειναι.
- Παρετηρησα, σημερα, που πηγα δοκιμαστικη βολτα ξανα, οτι οταν δουλευει η αντλια καυσιμου κανει το γνωστο ελαφρυ
βουητο- βομβο συνεχως, ενω οταν ειχα το προβλημα και δεν επαιρνε-εβηχε-χοροπηδουσε-εσβηνε ακουγα 2-3
2-3 2τερολεπτα το βουητο και μετα σταματαγε...οποτε ΤΩΡΑ συμπεραινω οτι μαλλον σταματαγε μονη της η αντλια για
λογους αυτο-προστασιας απο θερμανση, η υπεραυαισθησιας λογω ηλικιας, η απο συγκεντρωσησ αναθυμιασεων (λογω
κακης εξαερωσης και αλλαγη πιεσης στο χωρο του ρεζερβουαρ)
Το αμαξι σε ολη τη διαδρομη (570 χλμ) ηταν Α-Ψ-Ο-Γ-Ο, ουτε ρεταρισματα, ουτε θερμοκρασιες, ανοιγε οπως επρεπε, κανενα θεμα, και απο καταναλωση 7.3 λ/100 (μια χαρα δηλ για 1.8, τεχνολογιας του 95, μοτερ). Τα πρωτα 250 χλμ ζωηρα και στιγμιαια πολυυυ ζωηρα (εγω, στο πηγαινε, για δοκιμη) και στην επιστροφη ο κολλητος με 120-140 σταθερα και στρωτα. Το περιεργο ειναι οτι τα 200 τα εβγαλε με 4η και 6500-6700 στροφες, ενω με 5η μεχρι 180 πηγε, και με το ζορι, με 6000, παραπανω γιοκ στην 5η.
- μετα απο 550 χλμ, σχεδον συνεχομενα με σταση 1 ωρα για φαγητο, η αντλια ταλαιπωρηθηκε ξεσταθηκε και αναθυμιασεις
-
Γεια σου ρε Τασούλι βαρκοπιλότε!!!!! ... (εκ του barchetta !).
Πήρες όλες της πιθανές μέχρι και απίθανες γνωματεύσεις.
Η πλέον απλή γνωμάτευση της υποπίεσης με την τάπα που σου είπε ο Βασίλης αν είναι αλήθεια τι θα κάνεις?. Θα πέσεις από κάτω, θα ελέγξεις σωλήνα, ή θα φυσήξεις την βαλβίδα ανάκαυσης των αναθυμιάσεων?!…….
Όσο για αυτόν που σου είπε ότι θέλει να το κάνει εμπρός του για να το αιτιολογήσει……. είναι σβηστός από τον κλάδο των σύγχρονων σκεπτόμενων συναδέλφων!.
Όσο για το εάν το «αφήσω» να κρυώσει δεν το κάνει……. Μην το αφήσεις, μην σβήσεις την μηχανή μέχρι να μετρηθεί!......
Όλα μα όλα μετριούνται και με αναμμένη την μηχανή, πλην την κυλινδρομέτρηση.
Σίγουρα όταν έχεις τα εργαλεία και ξέρεις να τα χειριστείς!.Α.
-
To ρεζερβουάρ είναι πίσω απο τα καθίσματα και όχι στο πορτμπαγκάζ.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........