-
Αυτό το τελευταίο είναι σωστό. Είναι τέλειο οι πολίτες να θέλουν να πάρουν μετρό ή λεωφορείο ή τρόλεϊ αντί για το τουτού γιατί καταλαβαίνουν ότι έχουν οι ίδιοι κέρδος από αυτό.
-
Ο χρήστης nintza έγραψε:
αρα ολα τα λεφτα απο τον φορο καυσιμων πανε εκει...
δεν ειδα διπλασιασμο ποιοτητας δρομων,φαναριων,γραμμων,μεροκαματων απο τη μερα που διπλασιαστηκε ο φορος στα καυσιμα.Ακομα και αν ολα τα λεφτα πανε εκει, που δεν το γνωριζει κανεις*, για να δεις 'διπλασιασμο' θα επρεπε να δεις και 'διπλασιασμο' στο χρηματικο αποτελεσμα της φορολογιας, το ποσοστο απο μονο του δε λεει κατι. .
*Ενδεχομενως καποια να πηγαινουν και για τα ΜΜΜ, οποτε ευφράνσου, το αιτημα σου για χαμηλο εισητηριο, βαινει προς υλοποίηση, και βοηθας και εσυ σ αυτο.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
αρα ολα τα λεφτα απο τον φορο καυσιμων πανε εκει...
δεν ειδα διπλασιασμο ποιοτητας δρομων,φαναριων,γραμμων,μεροκαματων απο τη μερα που διπλασιαστηκε ο φορος στα καυσιμα.Ακομα και αν ολα τα λεφτα πανε εκει, που δεν το γνωριζει κανεις*, για να δεις 'διπλασιασμο' θα επρεπε να δεις και 'διπλασιασμο' στο χρηματικο αποτελεσμα της φορολογιας, το ποσοστο απο μονο του δε λεει κατι. .
*Ενδεχομενως καποια να πηγαινουν και για τα ΜΜΜ, οποτε ευφράνσου, το αιτημα σου για χαμηλο εισητηριο, βαινει προς υλοποίηση, και βοηθας και εσυ σ αυτο.
ηταν ρητορικη η ερωτηση μου
προφανως και δε πανε εκει
πανε στα εισιτηρια του πασοκ.
οποτε δε βρισκω το λογο να συντηρω λαμογια καθε φορα που παταω το γκαζι. -
Ο χρήστης nintza έγραψε:
αρα ολα τα λεφτα απο τον φορο καυσιμων πανε εκει...
δεν ειδα διπλασιασμο ποιοτητας δρομων,φαναριων,γραμμων,μεροκαματων απο τη μερα που διπλασιαστηκε ο φορος στα καυσιμα.Ακομα και αν ολα τα λεφτα πανε εκει, που δεν το γνωριζει κανεις*, για να δεις 'διπλασιασμο' θα επρεπε να δεις και 'διπλασιασμο' στο χρηματικο αποτελεσμα της φορολογιας, το ποσοστο απο μονο του δε λεει κατι. .
*Ενδεχομενως καποια να πηγαινουν και για τα ΜΜΜ, οποτε ευφράνσου, το αιτημα σου για χαμηλο εισητηριο, βαινει προς υλοποίηση, και βοηθας και εσυ σ αυτο.
ηταν ρητορικη η ερωτηση μου
προφανως και δε πανε εκει
πανε στα εισιτηρια του πασοκ.
οποτε δε βρισκω το λογο να συντηρω λαμογια καθε φορα που παταω το γκαζι.Μπορεις να πηγαινεις πιο συντηρητικα, για να μη πληρωνεις τοσο πολυ...
Αν βεβαια νομιζεις οτι δεν πληρωνεις και ΝΔ και ΚΚΕ, γελιεσαι. -
Υπάρχουν και τα ποδήλατα...
-
Σε αρκετές Ευρωπαικές χώρες , η είσοδος στο λεωφορείο γίνεται μόνο από μπροστά , έτσι ο οδηγός παίζει το ρόλο κ του ελεγκτή..
Επίσης στο μετρό για να κατέβεις προς την αποβάθρα (Λονδίνο , Παρίσι,,,) πρέπει να βάλεις το εισιτήριο στο scanner ή την oyster card για να σου ανοίξει η σιδεριά και να κατέβεις.. όχι ότι έτσι δεν μπορεί κάποιος να πηδήξει , αλλά με τόση αστυνομία και security ψηλοκολώνεις.. -
Αυτό με το λεωφορείο δεν γίνεται. Όταν θέλουν να επιβιβαστούν 100 άτομα σε γραμμές όπως τα 703, 608 θα θέλουν μια βδομάδα μόνο για να μπουν και άλλη μία να ελέγχουν εισιτήρια. Το άλλο στο μετρό είναι σωστό.
-
Όταν θέλουν να επιβιβαστούν 100 άτομα σε γραμμές όπως τα 703, 608 θα θέλουν μια βδομάδα μόνο για να μπουν
Σημαντικό, έχω παρατηρήσει περιπτώσεις έξω όπου ο οδηγός εκδίδει και εισιτήρια, και ελέγχει τους επιβαίνοντες. Με μία διαφορά, η κίνηση στα λεωφορεία αυτά γενικά είναι χαλαρή αφού σε αυτές τις περιπτώσεις το μετρό ή το ΙΧ έχουν τον πολύ τον κόσμο. Στην Αθήνα ισχύει το αντίστροφο.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Όταν θέλουν να επιβιβαστούν 100 άτομα σε γραμμές όπως τα 703, 608 θα θέλουν μια βδομάδα μόνο για να μπουν
Σημαντικό, έχω παρατηρήσει περιπτώσεις έξω όπου ο οδηγός εκδίδει και εισιτήρια, και ελέγχει τους επιβαίνοντες. Με μία διαφορά, η κίνηση στα λεωφορεία αυτά γενικά είναι χαλαρή αφού σε αυτές τις περιπτώσεις το μετρό ή το ΙΧ έχουν τον πολύ τον κόσμο. Στην Αθήνα ισχύει το αντίστροφο.
Και γενικά σε άλλες πόλεις το μετρό είναι πιο πλήρες ενώ στην Αθήνα ακόμα είναι σχετικά μικρό το δίκτυο οπότε τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ σηκώνουν μεγάλο βάρος.
-
1,5 μιλλούνια με την ΕΘΕΛ, 650 χιλιάδες με το μετρό κάθε μέρα. Τα ΜΜΜ λεωφορειοκρατούνται.
-
Και από πού και πώς προκύπτουν τα παραπάνω νούμερα?
-
Mε γκουγκλάρισμα, τι άλλο? Γενικά πάντως το έχω ακούσει και από αρμόδια χείλη, τον πρόεδρα της ΕΘΕΛ.
-
Πάντως πλέον ΕΘΕΛ δεν υπάρχει πια. Ούτε ΗΛΠΑΠ. ΟΣΥ υπάρχει.
Νομίζω πάντως πως το μετρό είναι 1ο και μετά τα λεωφορεία.
http://www.metaforespress.gr/o-dragster ... -tram.html
Αυτό για το 2011 και δημοσιεύτηκε το Μάρτιο του 2013. -
Στη Θεσσαλονίκη,ο ΟΑΣΘ,στη γραμμή 10,Σιδηροδρομικός Σταθμός-Χαριλάου,έχει εφαρμόσει την είσοδο να γίνεται από τις 2 μπροστινές πόρτες και την αποβίβαση από τις 2 τελευταίες.Στην μπροστινή ο οδηγός βλέπει αν ακυρώνουν τα εισιτηρια στο μηχάνημα που είναι δίπλα του και στο ακυρωτικό στη μεσαία πόρτα υπάρχει ο ελεγκτής που είναι μόνιμα εγκατεστημένος στο λεωφορείο.Παρ'όλα αυτά υπάρχουν επιβάτες που ανεβαίνουν στο λεωφορείο και από τις υπόλοιπες πόρτες...
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
αρα ολα τα λεφτα απο τον φορο καυσιμων πανε εκει...
δεν ειδα διπλασιασμο ποιοτητας δρομων,φαναριων,γραμμων,μεροκαματων απο τη μερα που διπλασιαστηκε ο φορος στα καυσιμα.Ακομα και αν ολα τα λεφτα πανε εκει, που δεν το γνωριζει κανεις*, για να δεις 'διπλασιασμο' θα επρεπε να δεις και 'διπλασιασμο' στο χρηματικο αποτελεσμα της φορολογιας, το ποσοστο απο μονο του δε λεει κατι. .
*Ενδεχομενως καποια να πηγαινουν και για τα ΜΜΜ, οποτε ευφράνσου, το αιτημα σου για χαμηλο εισητηριο, βαινει προς υλοποίηση, και βοηθας και εσυ σ αυτο.
ηταν ρητορικη η ερωτηση μου
προφανως και δε πανε εκει
πανε στα εισιτηρια του πασοκ.
οποτε δε βρισκω το λογο να συντηρω λαμογια καθε φορα που παταω το γκαζι.Μπορεις να πηγαινεις πιο συντηρητικα, για να μη πληρωνεις τοσο πολυ...
Αν βεβαια νομιζεις οτι δεν πληρωνεις και ΝΔ και ΚΚΕ, γελιεσαι. -
Ο χρήστης VANGSKG έγραψε:
Στη Θεσσαλονίκη,ο ΟΑΣΘ,στη γραμμή 10,Σιδηροδρομικός Σταθμός-Χαριλάου,έχει εφαρμόσει την είσοδο να γίνεται από τις 2 μπροστινές πόρτες και την αποβίβαση από τις 2 τελευταίες.Στην μπροστινή ο οδηγός βλέπει αν ακυρώνουν τα εισιτηρια στο μηχάνημα που είναι δίπλα του και στο ακυρωτικό στη μεσαία πόρτα υπάρχει ο ελεγκτής που είναι μόνιμα εγκατεστημένος στο λεωφορείο.Παρ'όλα αυτά υπάρχουν επιβάτες που ανεβαίνουν στο λεωφορείο και από τις υπόλοιπες πόρτες...Εντολη ελεγκτη στον οδηγο να σταματησει, και κατεβαινουν μαζι να καπνίσουν ενα τσιγαρακι ή δυο. Κατσε να καθυστερησουν λιγο οι νομοταγεις και να νιωσουν μαλακες σε σχεση με τους αυτους που μπαινουν χυμα απο τις αλλες πορτες, και θα δεις τι θα γινει.
-
Ο χρήστης nintza έγραψε:
αρα ολα τα λεφτα απο τον φορο καυσιμων πανε εκει...
δεν ειδα διπλασιασμο ποιοτητας δρομων,φαναριων,γραμμων,μεροκαματων απο τη μερα που διπλασιαστηκε ο φορος στα καυσιμα.Ακομα και αν ολα τα λεφτα πανε εκει, που δεν το γνωριζει κανεις*, για να δεις 'διπλασιασμο' θα επρεπε να δεις και 'διπλασιασμο' στο χρηματικο αποτελεσμα της φορολογιας, το ποσοστο απο μονο του δε λεει κατι. .
*Ενδεχομενως καποια να πηγαινουν και για τα ΜΜΜ, οποτε ευφράνσου, το αιτημα σου για χαμηλο εισητηριο, βαινει προς υλοποίηση, και βοηθας και εσυ σ αυτο.
ηταν ρητορικη η ερωτηση μου
προφανως και δε πανε εκει
πανε στα εισιτηρια του πασοκ.
οποτε δε βρισκω το λογο να συντηρω λαμογια καθε φορα που παταω το γκαζι.Μπορεις να πηγαινεις πιο συντηρητικα, για να μη πληρωνεις τοσο πολυ...
Αν βεβαια νομιζεις οτι δεν πληρωνεις και ΝΔ και ΚΚΕ, γελιεσαι.Θα εφτιαχνα ενα γραφηματακι με 'you' και 'logic' αλλα βαριεμαι.
-
μπερδευεις τη βαρεμαρα με την ανικανοτητα σκεψης.
-
Εννοεις οτι εγω βαριεμαι και εσυ εισαι ανικανος να σκεφτεις?
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Στη Θεσσαλονίκη,ο ΟΑΣΘ,στη γραμμή 10,Σιδηροδρομικός Σταθμός-Χαριλάου,έχει εφαρμόσει την είσοδο να γίνεται από τις 2 μπροστινές πόρτες και την αποβίβαση από τις 2 τελευταίες.Στην μπροστινή ο οδηγός βλέπει αν ακυρώνουν τα εισιτηρια στο μηχάνημα που είναι δίπλα του και στο ακυρωτικό στη μεσαία πόρτα υπάρχει ο ελεγκτής που είναι μόνιμα εγκατεστημένος στο λεωφορείο.Παρ'όλα αυτά υπάρχουν επιβάτες που ανεβαίνουν στο λεωφορείο και από τις υπόλοιπες πόρτες...
Εντολη ελεγκτη στον οδηγο να σταματησει, και κατεβαινουν μαζι να καπνίσουν ενα τσιγαρακι ή δυο. Κατσε να καθυστερησουν λιγο οι νομοταγεις και να νιωσουν μαλακες σε σχεση με τους αυτους που μπαινουν χυμα απο τις αλλες πορτες, και θα δεις τι θα γινει.
Δουλεια του οδηγου ειναι να κανει το δρομολογιο και οχι τον δικαστη/τιμωρο ολων των επιβατων.....Αφου νοιαζεται τοσο πολυ για τα εσοδα του οργανισμου ας φερει τη γυναικα του και τη πεθερα του να φυλανε τις αλλες πορτες.....
Σοβαρα τωρα δεν μπορει σε καθε σταση να διαπληκτιζεται με τον καθε επιβατη που επειδη ( ΙΣΩΣ) εχει καρτα η ελευθερας θεωρει οτι δεν ειναι υποχρεωμενος να ακολουθει την ουρα.....
Απεργία στα Αθηναϊκά ΜΜΜ.