-
Το Energy Saver εχει 400.
Το Energy Saver All Season εχει 480.
Νομιζω εδω μεσα μιλατε παντα για Energy Saver κι οχι για A/S.Τα treadwear δεν διαφερουν απο εταιρια σε εταιρια ακριβως. Η μετρηση γινεται απο ανεξαρτητο φορεα, με την ταυτοχρονη χρηση του ελαστικου προς εξεταση και ενος στανταρ ελαστικου ως βαση (που θεωρειται οτι εχει Treadwear 100). Στο τελος της μετρησης (καμια 10αρια χιλιαδες χλμ), μετρουν την φθορα του πελματος στο ελαστικο, την συγκρινουν με του βασικου ελαστικου και δινουν ενα νουμερο. Το αν αυτο το νουμερο θα το βαλει η εταιρια ή οχι, δεν εχει σχεση με αυτο ομως, καθως η εταιρια μπορει να το αλλαξει λιγο πανω ή λιγο κατω. Με λιγα λογια, μπορει να τους πουν: εσενα εχει 220, εσενα εχει 300 και οι δυο εταιριες να βαλουν 260 και ολοι να λενε 'τι ωραια, τι καλα, ειτε βαλω το ενα ειτε το αλλο τα ιδια χλμ θα βγαλω'.
Επισης, το treadwear δεν εχει σχεση μονο με την γομα και το ποσο ευκολα τρωγεται αυτη! Αν ενα ελαστικο εχει αυλακια 2 εκατοστα μεγαλυτερα απο ενα αλλο -κι αυτοματα 2 εκατοστα παραπανω γομα- θα εχει σιγουρα μεγαλυτερο treadwear, καθως αυτο δεν μετραει το ποσο ευκολα/γρηγορα τρωγεται η γομα αλλα το ποσο γρηγορα θα τελειωσει και θα φτασει στους δεικτες φθορας. Αρα για παραδειγμα: 'το Energy εχει σκληρη γομα γιατι εχει μεγαλο TW αλλα ζεσταινεται γρηγορα αρα ειναι λαστιχαρα, ενω το RE050A εχει μαλακη γιατι εχει πολυ μικρο TW κι αρα ειναι παπαρια εφοσον δεν μπορω να το ζεστανω' δεν στεκει...
-
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
Τα 71 db που πιανει δε το λες και απουσια...
ξερεις πολλα σπορ λαστιχα με db κατω των 70-71;;;;
http://www.camskill.co.uk/m61b0s134p102 ... se%3A_68dB
Fulda SportControl 225-40-18...68db
Sent from my Neo V using Tapatalk
δεν ειπα οτι δεν υπαρχουν............ αλλα η πλειοψηφια ειναι απο εκει και πανω
-
Το tradeware σου δείχνει το ρυθμό φθοράς του ελαστικού και τίποτε άλλο. Άρα ξέρεις ότι αν έχεις ελαστικό με tradeware 250 και πάρεις ένα με tradeware 200, ξέρεις ότι θα σου κρατήσει περίπου 20% λιγότερο άρα τα 50.000χλμ για να φαγωθεί θα γίνουν 40.000χλμ (τυχαία νούμερα).
Έχει ελάχιστη έως καμία σχέση με το είδος της γόμας και πως αυτή συμπεριφέρεται κρύα και πολύ ζεστή. Πχ. τα Yokohama S drive ήταν ξύλινα έως επικίνδυνα κρύα. Έχω μια κατηφορική γλυστερή διασταύρωση 200 μέτρα από το σπίτι μου και κάθε φορά το φρενάρισμα με αυτά ήταν εμπειρία. Αντίθετα τα Michelin Exalto δε μου δημιούργησαν ποτέ τέτοιο πρόβλημα. -
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Αρα για παραδειγμα: 'το Energy εχει σκληρη γομα γιατι εχει μεγαλο TW αλλα ζεσταινεται γρηγορα αρα ειναι λαστιχαρα, ενω το RE050A εχει μαλακη γιατι εχει πολυ μικρο TW κι αρα ειναι παπαρια εφοσον δεν μπορω να το ζεστανω' δεν στεκει...Εχουμε πει γιατι ζεσταινεται το energy και οχι το 050Α ενα εκατομμυριο φορες...
Το treadwear δεν εχει να κανει με το ζεσταμα... -
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Αρα για παραδειγμα: 'το Energy εχει σκληρη γομα γιατι εχει μεγαλο TW αλλα ζεσταινεται γρηγορα αρα ειναι λαστιχαρα, ενω το RE050A εχει μαλακη γιατι εχει πολυ μικρο TW κι αρα ειναι παπαρια εφοσον δεν μπορω να το ζεστανω' δεν στεκει...
Εχουμε πει γιατι ζεσταινεται το energy και οχι το 050Α ενα εκατομμυριο φορες...
Το treadwear δεν εχει να κανει με το ζεσταμα...Δεν είναι μόνο το ζέσταμα πάντως. Είναι και το πως συμπεριφέρεται το λάστιχο από την 1η στροφή και γενικά όσο είναι κρύο (πέρα από το πόσο θα του πάρει να ζεσταθεί). Κάποια ελαστικά τα κρύα πρωινά σε γλυστερή άσφαλτο δεν πατάνε καθόλου κάτω όσο είναι κρύα, κάποια σου δίνουν το 60% ή 80% αυτού που σου δίνουν ζεστά από το 1ο μέτρο. Για εμένα αυτό είναι πιο σημαντικό.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Αρα για παραδειγμα: 'το Energy εχει σκληρη γομα γιατι εχει μεγαλο TW αλλα ζεσταινεται γρηγορα αρα ειναι λαστιχαρα, ενω το RE050A εχει μαλακη γιατι εχει πολυ μικρο TW κι αρα ειναι παπαρια εφοσον δεν μπορω να το ζεστανω' δεν στεκει...
Εχουμε πει γιατι ζεσταινεται το energy και οχι το 050Α ενα εκατομμυριο φορες...
Το treadwear δεν εχει να κανει με το ζεσταμα...Δεν είναι μόνο το ζέσταμα πάντως. Είναι και το πως συμπεριφέρεται το λάστιχο από την 1η στροφή και γενικά όσο είναι κρύο (πέρα από το πόσο θα του πάρει να ζεσταθεί). Κάποια ελαστικά τα κρύα πρωινά σε γλυστερή άσφαλτο δεν πατάνε καθόλου κάτω όσο είναι κρύα, κάποια σου δίνουν το 60% ή 80% αυτού που σου δίνουν ζεστά από το 1ο μέτρο. Για εμένα αυτό είναι πιο σημαντικό.
Προφανως!!!
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Δεν είναι μόνο το ζέσταμα πάντως. Είναι και το πως συμπεριφέρεται το λάστιχο από την 1η στροφή και γενικά όσο είναι κρύο (πέρα από το πόσο θα του πάρει να ζεσταθεί). Κάποια ελαστικά τα κρύα πρωινά σε γλυστερή άσφαλτο δεν πατάνε καθόλου κάτω όσο είναι κρύα, κάποια σου δίνουν το 60% ή 80% αυτού που σου δίνουν ζεστά από το 1ο μέτρο. Για εμένα αυτό είναι πιο σημαντικό.Απόλυτα σύμφωνοι. Υπάρχει κάποιος από τους δείκτες του ελαστικού που να προϊδεάζει γι' αυτή τους την ικανότητα ή θα πρέπει να το δούμε στα τεστ ή να το διαπιστώσουμε ιδιίοις εξόδοις;
-
Ο χρήστης kavy έγραψε:
Απόλυτα σύμφωνοι. Υπάρχει κάποιος από τους δείκτες του ελαστικού που να προϊδεάζει γι' αυτή τους την ικανότητα ή θα πρέπει να το δούμε στα τεστ ή να το διαπιστώσουμε ιδιίοις εξόδοις;
Δεικτης οχι... Το ποσο μαλακα πλαινα εχει ισως ειναι ενας παραγοντας... Και παλι θα ηταν πολυ χοντρικο να το πουμε...
Πρεπει να το διαπιστωσεις μονος σου. Εξαρταται κι απο τη διασταση και το στησιμο του αμαξιου σιγουρα...
Τρεχα γυρευε δηλαδη. -
Το μαλακό πλαϊνό βοηθάει στο να ζεσταθεί γρηγορότερα ένα λάστιχο λόγω της εσωτερικής τριβής των μορίων του, αυτό σύμφωνα με την κοινή λογική, αλλά πιστεύω ότι ισχύει αφού η τριβή είναι ο βασικός κανόνας ανόδου της θερμοκρασίας, αν σε ένα λάστιχο βάλεις τη μισή πίεση από το κανονικό και κάνεις μια μικρή διαδρομή 3 χλμ και μετρήσεις τη θερμοκρασία του θα είναι κατά πολύ υψηλότερη από το ίδιο λάστιχο στην ίδια διαδρομή που θα έχει όμως την κανονική πίεση, απλά και μόνο από την εσωτερική τριβή των μορίων του ελαστικού, το ίδιο πάνω - κάτω συμβαίνει με τα μαλακά πλαϊνά.
-
Καλησπέρα.. Έχω ένα kia ceed μοντέλο 04/2008, 1.400 κυβικά/109hp, και σκέφτομαι να αλλάξω λάστιχα (205/55-R16). Τώρα έχω τα michelin energy αλλά δεν είμαι τόσο ικανοποιημένος ώστε να βάλω τα ίδια..Ο λαστιχάς μου είπε ότι το καινούριο P1 της pirelli είναι καλό λάστιχο σε όλες τις κατηγορίες και ένα της continental επίσης..Ξέρει κάποιος ανάμεσα σε αυτά τα 3 ποιο είναι το καλύτερο ή έχει να προτείνει κάποιο καλύτερο;;
-
Ο χρήστης marbela έγραψε:
Καλησπέρα.. Έχω ένα kia ceed μοντέλο 04/2008, 1.400 κυβικά/109hp, και σκέφτομαι να αλλάξω λάστιχα (205/55-R16). Τώρα έχω τα michelin energy αλλά δεν είμαι τόσο ικανοποιημένος ώστε να βάλω τα ίδια..Ο λαστιχάς μου είπε ότι το καινούριο P1 της pirelli είναι καλό λάστιχο σε όλες τις κατηγορίες και ένα της continental επίσης..Ξέρει κάποιος ανάμεσα σε αυτά τα 3 ποιο είναι το καλύτερο ή έχει να προτείνει κάποιο καλύτερο;;Ζορικο το δειλημα σου... Κλασσικοτατο βεβαια...
Εγω θα σου ελεγα να δοκιμασεις τα Pirelli P7 cinturato. Ειναι μια κατηγορια πανω απο τα P1, και θα μεινεις ικανοποιημενος σιγουρα...
Ολα αυτα τα λαστιχα που λες ειναι στην οικολογικη κατηγορια ενω τα P7 ειναι στην premium.
Η διασταση σου εχει απο τα περισσοτερα λαστιχα που μπορουν να υπαρξουν για να διαλεξεις, θα σου ελεγα να επιλεξεις κατι απο την premium κατηγορια. Μερικες προτασεις ισαξιες πανω κατω ειναι οι εξης :-Hankook Ventus Prime 2 K115
-Pirelli P7 Cinturato
-Continental Premium Contact 5
-Dunlop SP sport Blueresponse
-Goodyear Efficient Grip Performance
-Michelin Primacy 3 (αν το βρεις σε νορμαλ τιμη)Ολα ειναι λιγο πολυ ισαξια για νορμαλ χρηση, ειναι ολα σχετικα καινουργια ελαστικα και θα μεινεις ικανοποιημενος. Ρωτα τον λαστιχά σου για τιμες και αποφασισε αναλογως. Αν κανεις και συχνα μεγαλες διαδρομες τοτε τα Primacy 3 θα σου ταιριαξουν γαντι.
-
Μην ξεχνάς και τα Vredestein Sportrac 5 που τα έχουν πάει πολύ καλά σε πολλά τεστ. Πολλοί λαστιχάδες θα σου πουν ότι δεν τα φέρνουν λόγω προβλημάτων στην αντιπροσώπευση. Η αλήθεια είναι ότι εδώ και καιρό υπάρχει εισαγωγέας στη Λάρισα με υποκατάστημα στη Θεσσαλονίκη.
-
Και μια φωτογραφια απο τα δικα μου ελαστικα... 22.000 χιλιομετρα και μηδενικη προσφυση τωρα την ανοιξη προφανως...
-
δειχνουν πολυ ταλαιπωρημενα-ξεραμενα για σχετικα λιγα χλμ
τα ''βιαζεις'';;;;; -
Τελικα τα εβαλα τα dunlop. Για να δουμε εντυπωσεις.
Λοιπον ελαχιστα χιλιομετρα οδηγησης και δεν μπορω να εχω σαφηνεια με εξαιρεση το θορυβο που ειναι πιο χαμηλος. Εγινε και ευθυγραμμιση και το τιμονι ειναι σαν βουτυρο τωρα.
Καποια τσαλιμακια στο δρομο με χαμηλη ταχυτητα εδειξαν καλη σχετικη αποκριση στις αλλαγες πορειας. Αλλα αν δεν κανω τι κλασσικο μου τεστ (Σουνιο και πισω με ταχυτητες διασκεδασης) δεν μπορω ακομα να βγαλω συμπερασμα.
Κοστος 250€ για την τετραδα. Ελαστικα με Β δεικτη οσοσν αφορα την καταναλωση και Α δεικτη οσοσν αφορα το φρεναρισμα στο βρεγμενο. Κατα τα Αμερικανικα προτυπα καυηγοριας Α και στις δυο κατηγοριες. Χαμηλοτερος δεικτης αντοχης 340 απο 400 του Energy Saver αλλα τα τελευταια μετα απο 48,000 χιλιομετρα ειχαν ακομα ψωμι. Τελος ολα τα ελαστικα made in Poland και της 5ης εβδομαδας του 2013.
Ο Λαστιχας οπως μου ειπε δεν εχει γνωση το ποσο καλα ειναι απο χρηστες. Εχει βαλει αρκετα και η αποψη του ηταν οτι η επιλογη ηταν η σωστη για το συγκεκριμενο αμαξι αλλα εστιασε στο να με ενημερωσει οτι θεωρει το ελαστικο ειναι πολυ μαλακο καο θα χρειαστει προσοχη τοσο με τα πεζοδρομια οσο και με τις λακουβες.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
δειχνουν πολυ ταλαιπωρημενα-ξεραμενα για σχετικα λιγα χλμ
τα ''βιαζεις'';;;;;Exουν στο ενεργητικο τους μια πιστα και αρκετες στροφοβολτες...
Αλλα γενικα η καθημερινη μου οδηγηση ειναι πολυ ηπια... -
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
δειχνουν πολυ ταλαιπωρημενα-ξεραμενα για σχετικα λιγα χλμ
τα ''βιαζεις'';;;;;Exουν στο ενεργητικο τους μια πιστα και αρκετες στροφοβολτες...
Αλλα γενικα η καθημερινη μου οδηγηση ειναι πολυ ηπια...Τι ελαστικό είναι και σε τι διαστάσεις;
-
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
δειχνουν πολυ ταλαιπωρημενα-ξεραμενα για σχετικα λιγα χλμ
τα ''βιαζεις'';;;;;Exουν στο ενεργητικο τους μια πιστα και αρκετες στροφοβολτες...
Αλλα γενικα η καθημερινη μου οδηγηση ειναι πολυ ηπια...Τι ελαστικό είναι και σε τι διαστάσεις;
Bridgestone ER 300 215/45/16
-
Exουν στο ενεργητικο τους μια πιστα
α,καλα κρατανε τοτε......
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Exουν στο ενεργητικο τους μια πιστα
α,καλα κρατανε τοτε......
Bασικα αυτο που με ανησυχει ειναι οτι ξεραθηκανε σε 1,5 χρονο...
Απ' οτι καταλαβα, φαγανε ολο το 4μηνο Ιουνιο, Ιουλιο, Αυγουστο, Σεπτεμβριο, στο τελωνιο και ψηνοντουσαν στο λιοπυρι..
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]