Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2013 - Gulf Air Bahrain Grand Prix
    1. Home
    2. Formula 1
    3. 2013 - Gulf Air Bahrain Grand Prix
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 12
    • 13
    • 7 / 13
    Formula 1
    47
    250
    345
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      greo last edited by

      Ο χρήστης UnicornF1 έγραψε:
      Ο Ρόζμπεργκ κατάφερε από πρώτος να τελειώσει ένατος πίσω και από τον Αλόνσο!!!

      Του γαμησε την ψυχολογία η Μαλαισία. Θα κάνει μερικα χρόνια να το ξεπεράσει

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        speedy-gio last edited by

        το αν ο φετελ σημερα ηταν απιαστος αφηστε το....μηλαμε εκ του αποτελεσματος που ειδαμε και οχι με το τι αγωνα θα βλεπεμε αν ο αλονσο δεν ειχε το θεμα του με το 'κινητο στοιχειο της πισω αεροτομης'

        anyway κι αυτα με στους αγωνες ειναι...μπραβο στο φετελ πηρε μια ανετη νικη!
        μασσα ελεος δεν εχω κατι με τον μασσα αλλα δεν γινετε αυτο ρε πουστη μου δεν γινετε!!!

        κατι που μου εκανε εντυπωση στην Τ.Π περιγραφη...ειναι σε καποιο σημειο του αγωνα λεει ' η νεα γομα της πιρελι βολευει πολυ την rbr πια'
        τελικα μετα τα παραπονα της τα αλλαξανε τα λαστιχα τι εγινε εχω χαθει λιγο ενημερωστε

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          speedy-gio last edited by

          Ο χρήστης ttc έγραψε:
          Γερο ξυλο εφαγε παλι ο αλονσο.

          Και τον κερδισε καθαρα στην μεταξυ του μαχη ο φετελ στους πρωτους γυρους αλλα και εμεινε απο drs. Eτσι ειναι αυτα, μπορει να σε κανουν μαγκα τη μια με τις ευκολες προσπερασεις στην κινα αλλα και να σε χαντακωσουν.

          ο γκαστονε θα λες εσυ μην το ξεχναμε

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            ladaman11 last edited by

            Αρχιζω και εκτιμω ιδιαιτερα τον Ουιτμαρς. (Τωρα τον ακουω απο την αγγλικη μεταδοση)
            Οσο μαλακας ηταν ο Ντενις (με εκανε να αλλαξω ομαδα μετα απο 15 χρονια -το 2007) τοσο καλος ειναι ο Ουιτμαρς.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stk last edited by

              Ο χρήστης speedy gio έγραψε:
              το αν ο φετελ σημερα ηταν απιαστος αφηστε το....μηλαμε εκ του αποτελεσματος που ειδαμε και οχι με το τι αγωνα θα βλεπεμε αν ο αλονσο δεν ειχε το θεμα του με το 'κινητο στοιχειο της πισω αεροτομης'

              Προσεξα σε καποια σημεια του αγωνα, οτι Vettel και Alonso ειχανε παρομοιο ρυθμο. Και δε μιλαω για φαση που ο ενας πιεζε και ο αλλος οχι..

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                arji78 last edited by

                Φέτελ πολύ καλός και μην ξαναδώ κανένα σχόλιο που να λέει πως αν δεν ξεκινήσει πρώτος δεν κερδίζει..
                Έχει αποδείξει πως ξέρει να μάχεται και δεν το παρατάει και τα απέδειξε για άλλη μια φορά σήμερα.
                Έχει καταντήσει μεγάλη αηδία το πράγμα με τα λάστιχα..
                Σε σχέση με πέρυσι, βλέπω πως τα βουντού για εγκαταλείψεις στον Φέτελ ξεκίνησαν πολύ νωρίτερα..
                Επίσης, οι ρουβίτσες ή Φερναντίτσες με το παραπάνω δείχνουν εντελώς οπαδική συμπεριφορά καθώς ανάλογα με την χρονιά είναι αντικιμικοί, αντιλουικοί και τα τελευταία χρόνια αντιφετελικοί..
                Είπαμε το παληκάρι είναι στους τοπ αλλά δεν τρέχει μόνος του, είναι κι άλλοι στην πίστα..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  speedy-gio last edited by

                  Ο χρήστης STK έγραψε:

                  το αν ο φετελ σημερα ηταν απιαστος αφηστε το....μηλαμε εκ του αποτελεσματος που ειδαμε και οχι με το τι αγωνα θα βλεπεμε αν ο αλονσο δεν ειχε το θεμα του με το 'κινητο στοιχειο της πισω αεροτομης'

                  Προσεξα σε καποια σημεια του αγωνα, οτι Vettel και Alonso ειχανε παρομοιο ρυθμο. Και δε μιλαω για φαση που ο ενας πιεζε και ο αλλος οχι..

                  εσυ να μην μηλας καλυτερα γιατι εχθες σου ειπα κατι
                  τι εκανες ρε στο drs του αλονσο?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stk last edited by

                    Ο χρήστης speedy gio έγραψε:

                    το αν ο φετελ σημερα ηταν απιαστος αφηστε το....μηλαμε εκ του αποτελεσματος που ειδαμε και οχι με το τι αγωνα θα βλεπεμε αν ο αλονσο δεν ειχε το θεμα του με το 'κινητο στοιχειο της πισω αεροτομης'

                    Προσεξα σε καποια σημεια του αγωνα, οτι Vettel και Alonso ειχανε παρομοιο ρυθμο. Και δε μιλαω για φαση που ο ενας πιεζε και ο αλλος οχι..

                    εσυ να μην μηλας καλυτερα γιατι εχθες σου ειπα κατι
                    τι εκανες ρε στο drs του αλονσο?

                    Εγω τιποτα, ισα ισα του εβαλα και λαδι για να γλυστραει.. αλλα τελικα αλιωσε και τη γευση

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vasilakis last edited by

                      Ο χρήστης sparticle έγραψε:
                      Ήταν τελείως αχρείαστο να το ρισκάρουν. Νομίζω και στο παρελθόν άλλα μονοθέσια είχαν πρόβλημα με το drs και το κρατήσανε κλειστό σε όλο τον αγώνα (νομίζω MS πέρσι;). Δεν χρειαζόταν να..'ελέγξουν' τη λειτουργικότητά του με το που βγήκε ο Alonso από τα pit και σε προσπέρασμα νομίζω σε Marussia (θα μπορούσαν πχ να το δοκιμάσουν πριν το δεύτερο προγραμματισμένο του pit stop, αν είχε βέβαια μονοθέσιο μπροστά του)

                      Ο αγώνας του δεν θα είχε καταστραφεί σχεδόν καθόλου, αφού άλλαξε λάστιχα στον 7ο γύρο, όταν ο Vettel άλλαξε στον 10ο.

                      Δεν νομιζω να το δοκιμαζαν οταν περνουσε την Μαρουλια καθως δεν επιτρεποταν σε εκεινη την ευθεια να ανοιξει το DRS. Αρα λογικα μονο του ανοιξε (και δεν εκλεινε μετα παλι). Περιεργος ο τροπος παντως. Απο την πρωτη στιγμη στον 3ο γυρο που ενεργοποιηθηκε η χρηση του DRS και ηταν πισω απο τον Ροσμπεργκ στην μεγαλη ευθεια, ειχε ανοιξει το DRS πριν την επιτρεπτη γραμμη (και το ειχε κλεισει οταν το πατησε στην γραμμη που προφανως δεν γνωριζε ειχε ανοιξει - και τον περασε πισω ο Ροσμπεργκ), μετα ανοιξε παλι και εμεινε ανοικτο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        speedy-gio last edited by

                        Φέτελ πολύ καλός και μην ξαναδώ κανένα σχόλιο που να λέει πως αν δεν ξεκινήσει πρώτος δεν κερδίζει..
                        Έχει αποδείξει πως ξέρει να μάχεται και δεν το παρατάει και τα απέδειξε για άλλη μια φορά σήμερα.

                        επισης και αυτο εχει καταντηση αηδια να προσπαθουμε να πεισουμε τον εαυτο μας
                        ποιες μαχες εδωσε παλι? σε δυο στροφες με τον αλονσο...και με εναν ροσμπεργκ που τον περνουσαν και του ριχναν και μια καρπαζια

                        οι μετις τορο ροσο..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          speedy-gio last edited by

                          Περιεργος ο τροπος παντως. Απο την πρωτη στιγμη στον 3ο γυρο που ενεργοποιηθηκε η χρηση του DRS και ηταν πισω απο τον Ροσμπεργκ στην μεγαλη ευθεια, ειχε ανοιξει το DRS πριν την επιτρεπτη γραμμη (και το ειχε κλεισει οταν το πατησε στην γραμμη που προφανως δεν γνωριζε ειχε ανοιξει - και τον περασε πισω ο Ροσμπεργκ), μετα ανοιξε παλι και εμεινε ανοικτο.

                          οντως ανοιξε σε ακυρα σημεια...και επισης υπαρχει δυνατοτητα απο την ΦΙΑ να ανοιγει? περισυ στο μικαελ 3 ατομα το βαραγανε κι αυτο δεν εκλεινε και εδω ισα που το ακουμπησαν και εκλεισε...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            liostemi last edited by

                            Ο χρήστης speedy gio έγραψε:

                            Φέτελ πολύ καλός και μην ξαναδώ κανένα σχόλιο που να λέει πως αν δεν ξεκινήσει πρώτος δεν κερδίζει..
                            Έχει αποδείξει πως ξέρει να μάχεται και δεν το παρατάει και τα απέδειξε για άλλη μια φορά σήμερα.

                            επισης και αυτο εχει καταντηση αηδια να προσπαθουμε να πεισουμε τον εαυτο μας
                            ποιες μαχες εδωσε παλι? σε δυο στροφες με τον αλονσο...και με εναν ροσμπεργκ που τον περνουσαν και του ριχναν και μια καρπαζια

                            οι μετις τορο ροσο..

                            ...μου αρκούν οι δυό στροφές με τον Αλόνσο!..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              aggelosf last edited by

                              Ο χρήστης speedy gio έγραψε:

                              Περιεργος ο τροπος παντως. Απο την πρωτη στιγμη στον 3ο γυρο που ενεργοποιηθηκε η χρηση του DRS και ηταν πισω απο τον Ροσμπεργκ στην μεγαλη ευθεια, ειχε ανοιξει το DRS πριν την επιτρεπτη γραμμη (και το ειχε κλεισει οταν το πατησε στην γραμμη που προφανως δεν γνωριζε ειχε ανοιξει - και τον περασε πισω ο Ροσμπεργκ), μετα ανοιξε παλι και εμεινε ανοικτο.

                              οντως ανοιξε σε ακυρα σημεια...και επισης υπαρχει δυνατοτητα απο την ΦΙΑ να ανοιγει? περισυ στο μικαελ 3 ατομα το βαραγανε κι αυτο δεν εκλεινε και εδω ισα που το ακουμπησαν και εκλεισε...

                              Σωστός δεν έκλεινε με τίποτα και εγκατέληψε. Αυτή η εικόνα μου είχε έρθει αμέσως στο μυαλό και με το που βλέπω τον Alonso να μπαίνει στα pit λέω τελείωσε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                ripper last edited by

                                Επιγραμματικά:

                                Πολύ καλός αγώνας λόγω του ότι στο 4-8 γινόταν της ανωμαλίας καθόλη την διάρκεια και με διαφορετικούς πρωταγωνιστές.
                                Η McLaren για άλλη μια φορά απέδειξε ότι είναι δημοκρατική μέχρι βλακείας. Χάσανε πολλές θέσεις αλλά μαγκιά τους.
                                Για τις ποινές έχει δωθεί καμιά οδηγία φέτος; Όλοι εξετάζονται μετά τον αγώνα, παντελής απουσία drive through.
                                Whitmars και κυρίως Button α-π-ο-λ-α-υ-σ-τ-ι-κ-ο-ι στον Sky. Αν δεν το είδατε, δείτε το.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  arji78 last edited by

                                  Ο χρήστης speedy gio έγραψε:

                                  Φέτελ πολύ καλός και μην ξαναδώ κανένα σχόλιο που να λέει πως αν δεν ξεκινήσει πρώτος δεν κερδίζει..
                                  Έχει αποδείξει πως ξέρει να μάχεται και δεν το παρατάει και τα απέδειξε για άλλη μια φορά σήμερα.

                                  επισης και αυτο εχει καταντηση αηδια να προσπαθουμε να πεισουμε τον εαυτο μας
                                  ποιες μαχες εδωσε παλι? σε δυο στροφες με τον αλονσο...και με εναν ροσμπεργκ που τον περνουσαν και του ριχναν και μια καρπαζια

                                  οι μετις τορο ροσο..

                                  Με κάποιον που τον έχουν κάποιοι για θεό..
                                  Επίσης ο Ρόσμπεργκ, στους πρώτους γύρους, μια χαρά πήγαινε..
                                  Δεν χρειάζεται να προσπαθήσεις πολύ, απλά άνοιξε τα μάτια σου και δες..
                                  Αν ζορίζεσαι και πάλι, έχω μια παλιά ασπρόμαυρη τηλεόραση να σου δώσω..Ίσως αν δεν βλέπεις χρώματα να καταλάβεις τι γίνεται..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    speedy-gio last edited by

                                    ...μου αρκούν οι δυό στροφές με τον Αλόνσο!..

                                    μονο??

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stk last edited by

                                      Ο χρήστης ripper έγραψε:

                                      Whitmars και κυρίως Button α-π-ο-λ-α-υ-σ-τ-ι-κ-ο-ι στον Sky. Αν δεν το είδατε, δείτε το.

                                      Δωσε μας τα φωτα σουυυυυυυ..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mikeerfol last edited by

                                        Ο χρήστης ripper έγραψε:

                                        Whitmars και κυρίως Button α-π-ο-λ-α-υ-σ-τ-ι-κ-ο-ι στον Sky. Αν δεν το είδατε, δείτε το.

                                        +οο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          sparticle last edited by

                                          Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:

                                          Δεν νομιζω να το δοκιμαζαν οταν περνουσε την Μαρουλια καθως δεν επιτρεποταν σε εκεινη την ευθεια να ανοιξει το DRS. Αρα λογικα μονο του ανοιξε (και δεν εκλεινε μετα παλι). Περιεργος ο τροπος παντως. Απο την πρωτη στιγμη στον 3ο γυρο που ενεργοποιηθηκε η χρηση του DRS και ηταν πισω απο τον Ροσμπεργκ στην μεγαλη ευθεια, ειχε ανοιξει το DRS πριν την επιτρεπτη γραμμη (και το ειχε κλεισει οταν το πατησε στην γραμμη που προφανως δεν γνωριζε ειχε ανοιξει - και τον περασε πισω ο Ροσμπεργκ), μετα ανοιξε παλι και εμεινε ανοικτο.

                                          Έχεις δίκιο για το άνοιγμα πριν τη γραμμή κι εγώ το είχα δει και αρχικά νόμιζα ότι ο Rosberg άργησε να το ανοίξει! Κι έτσι εξηγείται το γεγονός ότι τον ξαναπέρασε ο Γερμανός στην ίδια ευθεία!

                                          Δεν διάβασα ακόμα δηλώσεις, όμως εξαιτίας της ροής αέρα, φαντάζομαι ότι όταν του το έκλεισαν μετά το πρώτο pit stop θα έμενε εκεί αν δεν το ενεργοποιούσε ξανά. Αυτό δηλαδή που φαίνεται ότι συνέβη μετά το δεύτερο stop του (δε νομίζω να έκαναν κάτι διαφορετικό να το...'σφηνώσουν' κλειστό). Άρα φαντάζομαι ότι επέλεξε να το χρησιμοποιήσει.

                                          Αυτό που λες για την ευθεία με τη Marussia, ομολογώ ότι δεν κατάλαβα πού ήταν κι αν δικαιούταν εκεί drs ή όχι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            greo last edited by

                                            Δικαιούταν. Ήταν στην ευθεία εκκίνησης της μικρής χάραξης

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 7 / 13
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr