-
χαιρετω ολουσ εχω ενα εσκορτ του 97 με μοτερ βετεκ 1600δεν βγαινουν τα μπουζι και οταν εβγαλα το μπουζοκλειδο ειχε ενα ποντο λαδι σκεπτομαι μηπωσ η φλατζατου ψευτοκαπακου παρακαλω πολυ τσ γνωμεσ σασ για τα 2 προβληματα ευχαριστω πολυ
-
χαιρετω ολουσ εχω ενα εσκορτ του 97 με μοτερ βετεκ 1600δεν βγαινουν τα μπουζι και οταν εβγαλα το μπουζοκλειδο ειχε ενα ποντο λαδι σκεπτομαι μηπωσ η φλατζατου ψευτοκαπακου παρακαλω πολυ τσ γνωμεσ σασ για τα 2 προβληματα ευχαριστω πολυ
-
χαιρετω ολουσ εχω ενα εσκορτ του 97 με μοτερ βετεκ 1600δεν βγαινουν τα μπουζι και οταν εβγαλα το μπουζοκλειδο ειχε ενα ποντο λαδι σκεπτομαι μηπωσ η φλατζατου ψευτοκαπακου παρακαλω πολυ τσ γνωμεσ σασ για τα 2 προβληματα ευχαριστω πολυ
-
Τα μπουζί δεν βγαίνουν γιατί για χ λόγους έχουν κολλήσει (κακό). Αν το ζορίσεις με το σωστό μπουζόκλειδο θα βγούν αλλά ίσως γίνει ζημιά, περίμενε να μας πουν οι ειδικοί μήπως δεν χρειάζεται κόπος αλλά υπάρχει τρόπος!
Το λάδι μάλλον είναι αυτό που λες, είτε η φλάτζα είτε ρωγμή του ψευτοκάπακου. Εκτός αν κάποιος όταν άλλαζε λάδια τον έλουζε τον κινητήρα.... -
Η πίπες είναι οκ ή το προστατευτικό που έχουν εχει φθαρεί? ήταν κουμπωμένες σωστά οι πίπες? η προηγούμενη αλλαγή μπουζί έγινε σωστά (μήπως στραβοβιδώθηκαν) ?
-
Ο χρήστης john boy έγραψε:
χαιρετω ολουσ εχω ενα εσκορτ του 97 με μοτερ βετεκ 1600δεν βγαινουν τα μπουζι και οταν εβγαλα το μπουζοκλειδο ειχε ενα ποντο λαδι σκεπτομαι μηπωσ η φλατζατου ψευτοκαπακου παρακαλω πολυ τσ γνωμεσ σασ για τα 2 προβληματα ευχαριστω πολυμήπως δοκιμασες να ξεβιδωσεις τα μπουζι με ζεστο τον κινητηρα ? εχε υποψιν σου , πως η αλλαγη των μπουζί πρέπει να γίνει με εντελως κρυα τη μηχανη .
σχετικά με το 2ο προβλημα που αναφερεις, μπορει να φταιει αυτο που λες , μπορει όμως και κατα την προσπαθεια πληρωσης του κινητηρα με λαδι , να χυθηκε ... εξω . Καλό είναι, αρχικά να το παρακολουθήσεις . -
ευχαριστω φιλοι μου για το ενδιαφερον...μπορω μονος μου να βγαλω το ψευτοκαπακο για να σκουπισω το λαδι απο την πανω πλευρα των μπουζι ή χρειαζεται δυναμοκλειδο για το σφιξιμο του καπακιου;
-
Δε θα θελεις φλατζουλα καινουρια μετα?
αν βαλεις πανι με υπομονη γυρω απο μια θεση μπουζι, αφου τα βγαλεις, θα το στεγνωσεις μια χαρα. -
Αγόρασε τη φλάντζα και τα λαστιχάκια για τα μπουζί (όχι μόνο τη φλάντζα).
Δεν είναι ακριβά και χαλάνε σε μερικά χρόνια (μετά τρέχουν λάδια).Σφίγγεις ΕΛΑΦΡΑ το καπάκι αφού βεβαιωθείς ότι η φλάντζα πατάει σωστά και δεν τσαλακώθηκε/βγήκε.
Αν το σφίξεις με δύναμη θα σπάσεις τις βίδες. -
εφχαριστω πολυ ολουσ
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αγόρασε τη φλάντζα και τα λαστιχάκια για τα μπουζί (όχι μόνο τη φλάντζα).
Δεν είναι ακριβά και χαλάνε σε μερικά χρόνια (μετά τρέχουν λάδια).Σφίγγεις ΕΛΑΦΡΑ το καπάκι αφού βεβαιωθείς ότι η φλάντζα πατάει σωστά και δεν τσαλακώθηκε/βγήκε.
Αν το σφίξεις με δύναμη θα σπάσεις τις βίδες.Το καπάκι των βαλβίδων από όσο κατάλαβα εννοείτε. Αυτό με δυναμόκλειδο δεν είναι καλό να σφίγγει;
-
Το καπάκι σφίγγετε με κιλά και μοίρες μόνον!.
Πρέπει να πάει στον καπακά για έλεγχο φρεζάρισμα και πιθανόν πλάνισμα.
Τα λάδια γύρο από τα μπουζί δεν είναι από αυτά. Δεν υπάρχουν λαστιχάκια στα μπουζί!.
Α. -
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Το καπάκι των βαλβίδων από όσο κατάλαβα εννοείτε. Αυτό με δυναμόκλειδο δεν είναι καλό να σφίγγει;Αυτό είναι το ψευτοκάπακο, που απλά καλύπτει εκκεντροφόρους κλπ κι έχει και μια τρύπα για να βάζεις το λάδι και που αν δεν το βιδώσεις με ροπόκλειδο δεν χάθηκε ο κόσμος. Ανάμεσα σε αυτό και το πραγματικό καπάκι υπάρχει ελαστική φλάντζα (η οποία δεν δέχεται ιδιαίτερες πιέσεις). Διαρροή αυτής της φλάντζας είναι που θα σου δώσει λαδάκι γύρω από τα μπουζί ή διαρροή στα πλάγια του κινητήρα αλλά δεν θα επηρεάσει μηχανολογικά.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Το καπάκι των βαλβίδων από όσο κατάλαβα εννοείτε. Αυτό με δυναμόκλειδο δεν είναι καλό να σφίγγει;
Αυτό είναι το ψευτοκάπακο, που απλά καλύπτει εκκεντροφόρους κλπ κι έχει και μια τρύπα για να βάζεις το λάδι και που αν δεν το βιδώσεις με ροπόκλειδο δεν χάθηκε ο κόσμος. Ανάμεσα σε αυτό και το πραγματικό καπάκι υπάρχει ελαστική φλάντζα (η οποία δεν δέχεται ιδιαίτερες πιέσεις). Διαρροή αυτής της φλάντζας είναι που θα σου δώσει λαδάκι γύρω από τα μπουζί ή διαρροή στα πλάγια του κινητήρα αλλά δεν θα επηρεάσει μηχανολογικά.
+100%
A. -
οταν λετε λαστιχακια των μπουζι τι ενωειτε`
-
Όταν τα μπουζί μπαίνουν μέσα στο καπάκι των βαλβίδων, το καπάκι εκτός από την λαστιχένια φλάντζα περιμετρικά έχει και 4 κυκλικά λαστιχάκια που μπαίνουν στο καπάκι στις τρύπες των μπουζί.
Την λαστιχένια φλάντζα και τα λαστιχάκια των μπουζί τα αλλάζεις κάθε λίγα χρόνια (δεν είναι ακριβά) για να μην έχεις διαρροές λαδιού.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Όταν τα μπουζί μπαίνουν μέσα στο καπάκι των βαλβίδων, το καπάκι εκτός από την λαστιχένια φλάντζα περιμετρικά έχει και 4 κυκλικά λαστιχάκια που μπαίνουν στο καπάκι στις τρύπες των μπουζί.Την λαστιχένια φλάντζα και τα λαστιχάκια των μπουζί τα αλλάζεις κάθε λίγα χρόνια (δεν είναι ακριβά) για να μην έχεις διαρροές λαδιού.
Τώρα η φλάντζα στο ψευτοκάπακο, βγαίνει και με ενσωματωμένα λαστιχάκια.
Α. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Το καπάκι των βαλβίδων από όσο κατάλαβα εννοείτε. Αυτό με δυναμόκλειδο δεν είναι καλό να σφίγγει;
Αυτό είναι το ψευτοκάπακο, που απλά καλύπτει εκκεντροφόρους κλπ κι έχει και μια τρύπα για να βάζεις το λάδι και που αν δεν το βιδώσεις με ροπόκλειδο δεν χάθηκε ο κόσμος. Ανάμεσα σε αυτό και το πραγματικό καπάκι υπάρχει ελαστική φλάντζα (η οποία δεν δέχεται ιδιαίτερες πιέσεις). Διαρροή αυτής της φλάντζας είναι που θα σου δώσει λαδάκι γύρω από τα μπουζί ή διαρροή στα πλάγια του κινητήρα αλλά δεν θα επηρεάσει μηχανολογικά.
Σε ευχαριστώ onyx για την πληροφόρηση
Βλάβη Ford Escort