Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βλάβη Ford Escort
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Βλάβη Ford Escort
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    17
    77
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      john-boy last edited by

      χαιρετω ολουσ εχω ενα εσκορτ του 97 με μοτερ βετεκ 1600δεν βγαινουν τα μπουζι και οταν εβγαλα το μπουζοκλειδο ειχε ενα ποντο λαδι σκεπτομαι μηπωσ η φλατζατου ψευτοκαπακου παρακαλω πολυ τσ γνωμεσ σασ για τα 2 προβληματα ευχαριστω πολυ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        john-boy last edited by

        χαιρετω ολουσ εχω ενα εσκορτ του 97 με μοτερ βετεκ 1600δεν βγαινουν τα μπουζι και οταν εβγαλα το μπουζοκλειδο ειχε ενα ποντο λαδι σκεπτομαι μηπωσ η φλατζατου ψευτοκαπακου παρακαλω πολυ τσ γνωμεσ σασ για τα 2 προβληματα ευχαριστω πολυ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          john-boy last edited by

          χαιρετω ολουσ εχω ενα εσκορτ του 97 με μοτερ βετεκ 1600δεν βγαινουν τα μπουζι και οταν εβγαλα το μπουζοκλειδο ειχε ενα ποντο λαδι σκεπτομαι μηπωσ η φλατζατου ψευτοκαπακου παρακαλω πολυ τσ γνωμεσ σασ για τα 2 προβληματα ευχαριστω πολυ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Τα μπουζί δεν βγαίνουν γιατί για χ λόγους έχουν κολλήσει (κακό). Αν το ζορίσεις με το σωστό μπουζόκλειδο θα βγούν αλλά ίσως γίνει ζημιά, περίμενε να μας πουν οι ειδικοί μήπως δεν χρειάζεται κόπος αλλά υπάρχει τρόπος!
            Το λάδι μάλλον είναι αυτό που λες, είτε η φλάτζα είτε ρωγμή του ψευτοκάπακου. Εκτός αν κάποιος όταν άλλαζε λάδια τον έλουζε τον κινητήρα....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              athanas25 last edited by

              Η πίπες είναι οκ ή το προστατευτικό που έχουν εχει φθαρεί? ήταν κουμπωμένες σωστά οι πίπες? η προηγούμενη αλλαγή μπουζί έγινε σωστά (μήπως στραβοβιδώθηκαν) ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                driver01 last edited by

                Ο χρήστης john boy έγραψε:
                χαιρετω ολουσ εχω ενα εσκορτ του 97 με μοτερ βετεκ 1600δεν βγαινουν τα μπουζι και οταν εβγαλα το μπουζοκλειδο ειχε ενα ποντο λαδι σκεπτομαι μηπωσ η φλατζατου ψευτοκαπακου παρακαλω πολυ τσ γνωμεσ σασ για τα 2 προβληματα ευχαριστω πολυ

                μήπως δοκιμασες να ξεβιδωσεις τα μπουζι με ζεστο τον κινητηρα ? εχε υποψιν σου , πως η αλλαγη των μπουζί πρέπει να γίνει με εντελως κρυα τη μηχανη .
                σχετικά με το 2ο προβλημα που αναφερεις, μπορει να φταιει αυτο που λες , μπορει όμως και κατα την προσπαθεια πληρωσης του κινητηρα με λαδι , να χυθηκε ... εξω . Καλό είναι, αρχικά να το παρακολουθήσεις .

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  john-boy last edited by

                  ευχαριστω φιλοι μου για το ενδιαφερον...μπορω μονος μου να βγαλω το ψευτοκαπακο για να σκουπισω το λαδι απο την πανω πλευρα των μπουζι ή χρειαζεται δυναμοκλειδο για το σφιξιμο του καπακιου;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    trident1971 last edited by

                    Δε θα θελεις φλατζουλα καινουρια μετα?
                    αν βαλεις πανι με υπομονη γυρω απο μια θεση μπουζι, αφου τα βγαλεις, θα το στεγνωσεις μια χαρα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Αγόρασε τη φλάντζα και τα λαστιχάκια για τα μπουζί (όχι μόνο τη φλάντζα).
                      Δεν είναι ακριβά και χαλάνε σε μερικά χρόνια (μετά τρέχουν λάδια).

                      Σφίγγεις ΕΛΑΦΡΑ το καπάκι αφού βεβαιωθείς ότι η φλάντζα πατάει σωστά και δεν τσαλακώθηκε/βγήκε.
                      Αν το σφίξεις με δύναμη θα σπάσεις τις βίδες.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        john-boy last edited by

                        εφχαριστω πολυ ολουσ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          panosft last edited by

                          Ο χρήστης leonp έγραψε:
                          Αγόρασε τη φλάντζα και τα λαστιχάκια για τα μπουζί (όχι μόνο τη φλάντζα).
                          Δεν είναι ακριβά και χαλάνε σε μερικά χρόνια (μετά τρέχουν λάδια).

                          Σφίγγεις ΕΛΑΦΡΑ το καπάκι αφού βεβαιωθείς ότι η φλάντζα πατάει σωστά και δεν τσαλακώθηκε/βγήκε.
                          Αν το σφίξεις με δύναμη θα σπάσεις τις βίδες.

                          Το καπάκι των βαλβίδων από όσο κατάλαβα εννοείτε. Αυτό με δυναμόκλειδο δεν είναι καλό να σφίγγει;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            antonis-team last edited by

                            Το καπάκι σφίγγετε με κιλά και μοίρες μόνον!.
                            Πρέπει να πάει στον καπακά για έλεγχο φρεζάρισμα και πιθανόν πλάνισμα.
                            Τα λάδια γύρο από τα μπουζί δεν είναι από αυτά. Δεν υπάρχουν λαστιχάκια στα μπουζί!.
                            Α.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης panosft έγραψε:
                              Το καπάκι των βαλβίδων από όσο κατάλαβα εννοείτε. Αυτό με δυναμόκλειδο δεν είναι καλό να σφίγγει;

                              Αυτό είναι το ψευτοκάπακο, που απλά καλύπτει εκκεντροφόρους κλπ κι έχει και μια τρύπα για να βάζεις το λάδι και που αν δεν το βιδώσεις με ροπόκλειδο δεν χάθηκε ο κόσμος. Ανάμεσα σε αυτό και το πραγματικό καπάκι υπάρχει ελαστική φλάντζα (η οποία δεν δέχεται ιδιαίτερες πιέσεις). Διαρροή αυτής της φλάντζας είναι που θα σου δώσει λαδάκι γύρω από τα μπουζί ή διαρροή στα πλάγια του κινητήρα αλλά δεν θα επηρεάσει μηχανολογικά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                antonis-team last edited by

                                Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                                Το καπάκι των βαλβίδων από όσο κατάλαβα εννοείτε. Αυτό με δυναμόκλειδο δεν είναι καλό να σφίγγει;

                                Αυτό είναι το ψευτοκάπακο, που απλά καλύπτει εκκεντροφόρους κλπ κι έχει και μια τρύπα για να βάζεις το λάδι και που αν δεν το βιδώσεις με ροπόκλειδο δεν χάθηκε ο κόσμος. Ανάμεσα σε αυτό και το πραγματικό καπάκι υπάρχει ελαστική φλάντζα (η οποία δεν δέχεται ιδιαίτερες πιέσεις). Διαρροή αυτής της φλάντζας είναι που θα σου δώσει λαδάκι γύρω από τα μπουζί ή διαρροή στα πλάγια του κινητήρα αλλά δεν θα επηρεάσει μηχανολογικά.


                                +100%
                                A.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • J
                                  john-boy last edited by

                                  οταν λετε λαστιχακια των μπουζι τι ενωειτε`

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Όταν τα μπουζί μπαίνουν μέσα στο καπάκι των βαλβίδων, το καπάκι εκτός από την λαστιχένια φλάντζα περιμετρικά έχει και 4 κυκλικά λαστιχάκια που μπαίνουν στο καπάκι στις τρύπες των μπουζί.

                                    Την λαστιχένια φλάντζα και τα λαστιχάκια των μπουζί τα αλλάζεις κάθε λίγα χρόνια (δεν είναι ακριβά) για να μην έχεις διαρροές λαδιού.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      antonis-team last edited by

                                      Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                      Όταν τα μπουζί μπαίνουν μέσα στο καπάκι των βαλβίδων, το καπάκι εκτός από την λαστιχένια φλάντζα περιμετρικά έχει και 4 κυκλικά λαστιχάκια που μπαίνουν στο καπάκι στις τρύπες των μπουζί.

                                      Την λαστιχένια φλάντζα και τα λαστιχάκια των μπουζί τα αλλάζεις κάθε λίγα χρόνια (δεν είναι ακριβά) για να μην έχεις διαρροές λαδιού.


                                      Τώρα η φλάντζα στο ψευτοκάπακο, βγαίνει και με ενσωματωμένα λαστιχάκια.
                                      Α.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        panosft last edited by

                                        Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                                        Το καπάκι των βαλβίδων από όσο κατάλαβα εννοείτε. Αυτό με δυναμόκλειδο δεν είναι καλό να σφίγγει;

                                        Αυτό είναι το ψευτοκάπακο, που απλά καλύπτει εκκεντροφόρους κλπ κι έχει και μια τρύπα για να βάζεις το λάδι και που αν δεν το βιδώσεις με ροπόκλειδο δεν χάθηκε ο κόσμος. Ανάμεσα σε αυτό και το πραγματικό καπάκι υπάρχει ελαστική φλάντζα (η οποία δεν δέχεται ιδιαίτερες πιέσεις). Διαρροή αυτής της φλάντζας είναι που θα σου δώσει λαδάκι γύρω από τα μπουζί ή διαρροή στα πλάγια του κινητήρα αλλά δεν θα επηρεάσει μηχανολογικά.

                                        Σε ευχαριστώ onyx για την πληροφόρηση

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr