Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυτοκινητο μεχρι 1300cc..
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αυτοκινητο μεχρι 1300cc..
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    21
    36
    196
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spyros-s last edited by

      είχε και ένα μιτσουμπίσι κολτ κάμπριο θυμάμαι...αν σου αρέσει!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mr-copen last edited by

        Ευχαριστω αλλα ειναι 1500cc..Δεν βλεπω να το εβγαζε μικροτερο..ΚΑι φιανεται οκ σαν αμαξακι..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spyros-s last edited by

          δεν αξίζει τον κόπο αν είναι 1500...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • V
            vargas last edited by

            το κοπεν παντως αργο δεν ειναι ...μια χαρα παει για 1300 κυβικα

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dimitris72 last edited by

              Εχουν κυκλοφορησει ομως ελαχιστα.Σπανια βλεπεις κανενα στο δρομο.Αν ο μη γενοιτο ενα μικροτρακαρισμα υπαρχει εστω και βιδα απο αυτο και σε τι τιμη?Απο την αλλη αν σε μερικα χρονια θελησεις να το πουλησεις υπαρχει αγοραστικο ενδιαφερον για αυτο και σε τι τιμη?Το σκεπτικο σου ειναι σωστο για ενα μικρο αυτοκινητο αλλα μπως αν πηγαινες σε λιγο μεγαλυτερο να σου εβγαινε τελικα φθηνοτερο?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • M
                mr-copen last edited by

                Μιλαμε παντα με τον παραγοντα οτι αν παιχτει η ασχημη(αν φταιω κιολας μακρια απο μας τοσα χρονια ποτε δεν το εχω παθει..) θα ψαχνομαι για ανταλλακτικα και θα ατιμασω την ωρα που το πηρα απο οικονομικο θεμα..?Δεν θελω να σκεφτομαι ετσι αν και πρεπει γιατι ολα στο παιχνιδι ειναι..Απο την αλλη το θεμα μεταπωλησης δεν με πολυενδιαφερει διοτι ηταν ενα αμαξι των ~20.000 και μετα απο 5 χρονια που εχει βγει το παιρνεις ~7000 μην πω και λιγοτερο αναλογα την περιπτωση..Εχουν αλλαξει οι εποχες κατα την γνωμη μου,παλιοτερα οντως επαιρνες αμαξι και το πουλαγες μετα απο καποια χρονια τωρα οτι παιρνεις το παντρευεσαι(το κρατας ειδαλως το σκοτωνεις..) θελοντας και μη..Εγω εχω ενα swiftακι απο το 2000 αγορασμενο καινουργιο τωρα ποια για να παρω λεφτα απο πιθανη πωληση του(μην πω να δωσω κιολας.. )ειναι πιθανοτητες οσες και το τζοκερ..Εγω θελω να το παρω και να το κρατησω απλα θελω να εχω κανει μια επιλογη που να μου καλυπτει και την τσεπη και τα γουστα μου..Αυτα ευχαριστω ολους οσους γραφεται η καθε γνωμη ειναι σεβαστη και την κραταω..

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  kinq1 last edited by

                  Ο κινητήρας και τα μηχανικά μέρη του copen είναι της Toyota και είναι ίδια με του yaris. Αρα θέμα ανταλλακτικών δεν υπάρχει. Τώρα, αν δεν θες 1.400 κυβικά για τα 100 ευρώ παραπάνω τέλη κυκλοφορίας, αύριο μπορεί να σου χαλάσει κάτι που στο «Χ» όχημα να κοστίζει 60 ευρώ ενώ στο copen 160 ευρώ και να έρθεις στα ίσα σου. Λαχείο είναι όλα αυτά. Αν σου αρέσει και δεν σε νοιάζουν τα μειονεκτήματά του, πάρτο. Μειονεκτήματά του είναι βασικά οι χώροι του, μετά η έλλειψη μεταχειρισμένων/ημιτασιόν ανταλλακτικών (κυρίως φανοποιίας) και τρίτον η χαμηλή παθητική ασφαλεια που προσφέρει, λόγω χαμηλού όγκου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • M
                    mr-copen last edited by

                    Αυτο με την παθητικη ασφαλεια το εχω σκεφτει(παει και πακετο με την ευρεση ανταλλακτικων μεταχειρο)σε περιπτωση στραβης αλλα δεν ισχυει σε ολα τα μινι cars?Πολυ σημαντικη πληροφορια αυτη για το μοτερ του δνε το γνωριζα..Ειναι σιγουρο αυτο φοραει μοτερ και μηχανικα μερη kαθεαυτου απο yaris?Να οι λογοι που ειναι καλο να συζητας(και η υπαρξη..)σε ενα φορουμ δεν πας μετα με κλειστα ματια για την αγορα..Σε καλο πιστευω σου βγαινει αυτο..Τι να πω τα σκεφτομαι ολα να δουμε ποτε και που θα καταληξω..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      georgetz last edited by

                      Ναι είναι

                      Πληροφοριακά, στην Ιαπωνία ο κινητήρας ήταν 660cc turbo με 64 ίππους.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mr-copen last edited by

                        Παλι καλα που στην ελλαδα βαλανε τον 1300 απο το yaris που λετε να εχουμε και κεφαλι μας ησυχο..
                        Αντε να δουμε που θα καταληξω..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimau last edited by

                          Το Toyota Yaris έχει τον 2NZ-FE 1.3 L , Και τον 2SZ-FE με VVT-i. που φτιάχνεται στην Κίνα.
                          the 1.3L and 1.5L SZ engines are built in Tianjin FAW Toyota Engine Co., Ltd. (TFTE)
                          TO Daihatsu Copen έχει τον 1.3 L K3-VE I4 που μπορεί να φτιάχνεται μέχρι και στη Μαλαισία.
                          Τελικά αυτοί οι σχιστομάτηδες υποστηρίζονται πολύ μεταξύ τους….

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Άντε και το βλέπεις απέξω και σου αρέσει. Και φαίνεται καλά φτιαγμένο και ελαφρύ για να μην σέρνεται και οικονομικό αλλά και κάπως μικρό και από μέσα. Πρέπει να μπεις μέσα (και να βγεις, έχει σημασία, ειδικά αν είσαι δίπλα σε πεζοδρόμιο και μάλιστα να το κάνεις αυτό με κλειστή την οροφή) να το νιώσεις, να το πας βόλτα και βέβαια να δοκιμάσεις να σκεφτείς και πως θα πας εκδρομή (κλειστός με τα πράματά σου ή ανοιχτός με το νεσεσέρ σου (νομίζω ανοιχτό ο χώρος αποσκευών είναι 12, ολογράφως δώδεκα λίτρα) και μετά τα λέμε.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              georgetz last edited by

                              Όντως , απο τα 210 λίτρα πέφτει σε σχεδόν...καθόλου με την οροφή ανοιχτή.

                              Υπάρχει κι αυτό πάντως, αν οι ανάγκες είναι ...ανυποχώρητες

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mr-copen last edited by

                                Σιγουρα μια δοκιμη απο κοντα θαναι το ιδανικοτερο και θα γινει απλα μεχρι τοτε ηθελα να παρω μερικες πληροφοριες..Αυτο με τις μπαρες στο πισω μερος ενδιαφερον..Ευχαριστω..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mr-copen last edited by

                                  Γιαυτο τι εχετε να πειτε?Δεν το ηξερα οτι εβγαινε και 1300..
                                  http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3480810/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    efthymis last edited by

                                    Ειναι 1,3 γιατι φοραει το ντιζελ μοτερ, που δεν πρεπει να εισηχθη καν τοτε που εβγαινε το μοντελο... Το συγκεκριμενο ειναι εισαγωγης οποτε θελει πολυ καλο ελεγχο, αν εχει ιστορικο σερβις στο επισημο δικτυο -θα φανει μεσω του συστηματος της αντιπροσωπιας- ειναι καλο σημαδι, οποτε κρινεις οσα προκυψουν κ αποφασιζεις.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      panosft last edited by

                                      Δε σε απασχολεί που ίσως δυσκολευτείς να το πουλήσεις και ίσως και σε χαμηλή τιμή;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1
                                      • 2
                                      • 2 / 2
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr