-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ο δικος μου αριθμος ειναι ΗΚΙ 42**. Την επομενη που το πηρα (Σαββατο)ειδα ΗΚΙ 62**. Ειναι δυνατον τοσο μεγαλη διαφορα;
Η άδεια τι γράφει; δεν ήταν ταξινομημένο το 2004;
Αφου η αδεια αργει, ετσι δεν ειναι; Συνηθως παιρνει 30-40 μερες μεχρι να βγει.
-
έχεις δίκιο,αγαπητε Δημήτρη για τη Μεσσηνία. να φανταστείς, την περασμένη χρονιά πέρασε διαστημα μηνών που δέν υπήρχαν πινακίδες γενικώς και τα καινούργια αυτοκίνητα κυκλοφορούσαν με κάτι χάρτινες στο ταμπλώ με σφραγίδα του συγκοινωνιών
έτυχε εκείνη την περίοδο να πάρει αυτοκίνητο η αδερφή μου και τελικά της έδωσαν πινακίδες Σπάρτης ΑΚΑ! μετά επανήλθαν οι ΚΜΗ.... -
Δυο παρατηρησεις εκανα χθες:
Η πρωτη ηταν ΚΟΗ 44 σε χαρτι.
Την δευτερη περιμενω να την μαντεψει ο Δημητρης (εχει σχεση με την πρωτη) -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Ο δικος μου αριθμος ειναι ΗΚΙ 42**. Την επομενη που το πηρα (Σαββατο)ειδα ΗΚΙ 62**. Ειναι δυνατον τοσο μεγαλη διαφορα;
Η άδεια τι γράφει; δεν ήταν ταξινομημένο το 2004;
Αφου η αδεια αργει, ετσι δεν ειναι; Συνηθως παιρνει 30-40 μερες μεχρι να βγει.
Ρενω πήρες; Δε διαβάζεις καλυτερα εδω μηπως σε αφορά;
-
Ψαχνοντας μεσα στο αμαξι βρηκα μεσα στο τσαντακι τη φωτοτυπια της προσωρινης αδειας κυκλοφοριας.
Ειναι στο ονομα της Ρενω και με ημερομηνια ταξινομησης 29/12/04.
-
προς Megane98hp: Μάλλον έπεσα μέσα στην εκτίμησή μου (πράγμα σπάνιο
τελευταία). Τέλος πάντων καλότυχο και καλοτάξιδο να'ναι και τα άλλα
είναι λεπτομέρειες (διάβαζα χθες τις περιπέτειές σου, ο Θεός να σε/μας
φυλάει).strato έτσι είναι, για την ακρίβεια τα ΚΜΗ έφτασαν ως το 8299 πέρσι το
Μάρτη, ακολούθησαν ΑΚΖ-2800 ως 3299 (από Λακωνία), ΗΑΗ-8100 ως
8499 (από Ηλεία), οπότε τον Ιούλιο άρχισαν να κυκλοφορούν χαρτιά
με ΚΜΗ από το 8300 και μετά. Το εντυπωσιακό στην περίπτωση της
Μεσσηνίας (δεν το είδα αλλού-ίσως μόνο στην Αργολίδα για λίγο) είναι ότι
τα χαρτιά δίνονταν επίσημα από τη διεύθυνση συγκοινωνιών του νομού
και ανέφεραν ρητά ότι 'δεν χορηγήθηκαν κρατικές πινακίδες'. Και
πράγματι κυκλοφόρησαν για αρκετό καιρό πολλά χαρτιά εκεί αφού και η
προσωρινού-παλιού τύπου παρτίδα που δόθηκε (ΚΜΗ-8300 ως 8599)
στις αρχές Αυγούστου δεν ήταν αρκετή. Οι πρώτες νέου τύπου (από το
8600) δεν κυκλοφόρησαν πριν τις αρχές Οκτωβρίου και ήδη στις αρχές
Γενάρη είχαν τελειώσει. Να δούμε τι παίζει τώρα εκεί, ελπίζω να κατέβω
ως το Πάσχα καμιά βόλτα (θα έχει λουλουδιάσει ο τόπος, η Μεσσηνιακή
Μάνη στα καλύτερά της).greo για τα ΚΟΗ τι να ξαναλέμε, απλώς όταν τελειώσουν θα σας πω μέχρι
πότε είχε απόθεμα η Κομοτηνή. Πρόβλεψη για την παρατήρησή σου:- ΚΟΗ τυπωμένο 1*** παλιού τύπου (θα εκπλαγώ αν είναι νέου)
- ΝΗΑ-84+ σε χαρτί
- ΑΗΚ-14
Για πες...
Χθεσινές παρατηρήσεις: ΙΕΡ-29 (πάει γρήγορα, μάλλον είναι ο κλάδος της
Κεντρικής Αθήνας), ΙΒΧ-19, ΖΥΤ-94 και μία έκπληξη: στην αντιπροσωπεία
της Hyundai στην Κηφισίας ολοκαίνουργιο (με σακούλες) Tucson με
πινακίδες ΧΙΒ-980* !! -
Πολυ κοντα!
ΚΟΗ 20 παλιου τυπου!
Επισης ειδα και ενα ΧΝΡ 16 (δεν ξερω αν εχει αναφερθει) και ξαναειδα νεου τυπου πινακιδα απο το Αγιο Ορος. Ηταν ΑΟ 025-14 και επειδη αποκλειεται να εχουν δωθει 2514 πινακιδες στο Αγιο Ορος σκεφτηκα οτι το δευτερο νουμερο ισως ειναι κωδικος μονης. Το αλλο που ειχα δει ηταν ΑΟ 001-16. Η γραμματοσειρα ηταν η γερμανικη. -
Ο χρήστης greo έγραψε:
Πολυ κοντα!
ΚΟΗ 20 παλιου τυπου!
Επισης ειδα και ενα ΧΝΡ 16 (δεν ξερω αν εχει αναφερθει) και ξαναειδα νεου τυπου πινακιδα απο το Αγιο Ορος. Ηταν ΑΟ 025-14 και επειδη αποκλειεται να εχουν δωθει 2514 πινακιδες στο Αγιο Ορος σκεφτηκα οτι το δευτερο νουμερο ισως ειναι κωδικος μονης. Το αλλο που ειχα δει ηταν ΑΟ 001-16. Η γραμματοσειρα ηταν η γερμανικη.Πω πω...δηλαδή η Κομοτηνή τους έφαγε όλους σε απόθεμα και δεν έδωσε
πουθενά πέρσι με το χαμό πριν τις ν.τ., η τσιγγούνα! Είχε δηλαδή απόθεμα
για περισσότερο καιρό ακόμα και από την Ξάνθη που έδωσε τότε πολύ
πράμα σε Καβάλα και (λιγότερο) Έβρο. Απορώ πως δεν έδωσε τότε η
Κομοτηνή στην Αθήνα, το απόθεμά της έφτανε για αρκετές μέρες. Δηλαδή
η Λήμνος που μας έστειλε πιο κοντά βρίσκεται (με αεροπλάνο είναι... );
Αφού ανέφερες ΚΟΗ-44, παίζουν για σημεία αλλαγής από παλιές σε ν.τ.
στο ΚΟΗ-23, πιο πιθανό όμως το 28 και το 33. Και φυσικά κάπου στο 4799
ή το 5299 πρέπει να τελειώσει το παραμύθι.Για το ΧΝΡ πήγαινε εδώ.
Πολύ πιθανό αυτό που σκέφτηκες για το Άγιο Όρος. Θα'χε ενδιαφέρον να
τη δούμε σε καμιά φωτογραφία και μεις οι νότιοι. -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Ψαχνοντας μεσα στο αμαξι βρηκα μεσα στο τσαντακι τη φωτοτυπια της προσωρινης αδειας κυκλοφοριας.Ειναι στο ονομα της Ρενω και με ημερομηνια ταξινομησης 29/12/04.
είχαν στόχους να πιάσουν
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ψαχνοντας μεσα στο αμαξι βρηκα μεσα στο τσαντακι τη φωτοτυπια της προσωρινης αδειας κυκλοφοριας.
Ειναι στο ονομα της Ρενω και με ημερομηνια ταξινομησης 29/12/04.
είχαν στόχους να πιάσουν
Δηλαδη για να εχουμε καλο ρωτημα, εγω τωρα τι θα λεω, οτι το αμαξι μου θα ειναι μοντελο 2004 ή 2005;
-
Μένω Θεσσαλονίκη και το καινούριο αυτοκίνητο έχει πινακίδες Κομοτηνής.
Γιατιιιί?
Τους τέλειωσαν οι πινακίδες στη Νομαρχία και τώρα όλα τα καινούρια στη Θεσσαλονίκη έχουν πινακίδες Κομοτηνής!!!!!ΥΓ Όταν λέω τους τέλειωσαν δε λέω τα γράμματα (ακόμη στο ΝΗΑ ήμασταν)!
Εννοώ ότι τους τέλειωσαν κυριολεκτικά οι πινακίδες...!!!! -
Ειδικοί σε πινακίδες τα φώτα σας.....
Γιατί αφού τελειώσε η σειρά ια ΚΤΕΟ με πινακίδες ΥΖ* *** πήγαμε στα ΥΧΡ **** και όχι στα ΥΗ* ****? -
cpp είναι λογικό διότι περνούν από έλεγχο τα αυτοκίνητα όλων των
διευθύνσεων της Αττικής και όχι μόνο της Αθήνας: τα ΥΖ* αφορούν
(γενικά...) την Κεντρική Αθήνα, τα ΥΧΡ δόθηκαν στη Ανατ. Αθήνα το
1996, την ίδια εποχή περίπου με τα ΥΕΥ της Κ. Αθήνας. Τα ΥΗ* ξεκίνησαν
το 1998 οπότε θα πρέπει πρώτα να ελεγχθούν όλα τα Υ** όλων των
διευθύνσεων, μέχρι και το 1997, σωστά;sirbasil το έχουμε (παρα)αναλύσει το θέμα σ'αυτό το thread και
εξακολουθούμε να παρατηρούμε το φαινόμενο. Η έλλειψη αυτή
εμφανίζεται και σε άλλους νομούς, απλώς για τη Θεσ/νίκη είναι η πρώτη
φορά (greo δεν πρέπει να θυμάσαι ξανά κάτι τέτοιο) και σας κάνει
εντύπωση. Επειδή μόλις άρχισαν νέοι συνδυασμοί στην Αθήνα, πιθανολογώ
ότι υπάρχει νέα παρτίδα και σ'αυτήν την περίπτωση η κατάσταση θα
εξομαλυνθεί σύντομα και στη Θεσ/νίκη και παντού.Χθεσινή παρατήρηση: το πρώτο ΕΜΗ: ΕΜΗ-1111, ένα εντυπωσιακό Χ5!
-
Megane αν δε σου εκαναν εκπτωση, εχεις καθε δικαιωμα να τα κανεις λαμπογυαλο παντως. Αν σου εκαναν, μολις ανακαλυψες οτι η αιτια δεν ειναι τα ωραια σου ματια
Δημητρη οντως δεν εχω ξαναδει κατι τετοιο αλλα μολις ειδα την ΚΟΗ 20 παλια βεβαιωθηκα για την αρχικη μου σκεψη. Οτι δηλαδη πιο πολυ για να τελειωσουν τα ΚΟΗ εγινε η δουλεια παρα για να καλυφτουν οι εδω αναγκες.
Τα ΙΒΡ-ΙΒΤ-ΙΒΥ τα πηδηξατε;
-
greo τα λες σωστά στον Megane, δεν ήθελα να τον κακοκαρδίσω εγώ,
νομίζω όμως ότι στο σχετικό topic είχε αναφέρει ότι ένα Megane που του
πρότειναν ήταν ήδη ταξινομημένο, όχι;Δε συμφωνώ μαζί σου για τα ΚΟΗ. Τα ΚΟΗ ήταν η προφανής λύση σε ένα
πρόβλημα έλλειψης το οποίο αρχικά αντιμετωπίστηκε, όπως έχεις πει, με
πινακίδες από τον Βόλο που δεν είμαι καθόλου βέβαιος ότι δε θα του
λείψουν στο άμεσο μέλλον! (Το σενάριο 'έδωσα αλλού αλλά τώρα μου
λείπουν και μένα' είχε παιχτεί πέρσι στη Λαμία, την Ηλεία, πιθανότατα και
αλλού). Άρα το πρόβλημα ήταν ότι τους τελείωσαν τα ΝΗΑ κάπου γύρω στο
84/85 απ'ότι έχεις αναφέρει.Όσον αφορά την Αθήνα, όταν υπάρχει απόθεμα αρκετό ή έστω σχεδιασμός
ότι θα υπάρξει κάτι τέτοιο, δίνονται στους 4 κλάδους όχι γειτονικοί
συνδυασμοί ώστε να υπάρχει κάποια προοπτική και συνέχεια στους
συνδυασμούς. Αυτό μοιάζει να γίνεται και τώρα, δηλαδή δεν πήδηξαν τα
ΙΒΡ,ΙΒΤ και ΙΒΥ αλλά τα έδωσαν/σκοπεύουν να τα δώσουν στη Δυτική
Αθήνα μαζί με τα ΙΒΟ από το 8300 και μετά καθώς έχουν χαθεί τα ίχνη
του ΙΒΟ μετά το 82: η Νότια Αθήνα φτάνοντας στο ΙΒΟ-8299 πήρε λίγα
ΙΒΟ γύρω στο 28 με 30 και μετά άρχισαν τα ΙΕΙ (είδα σήμερα ΙΕΙ της
Hertz). Η Νότια Αθήνα μοιάζει ότι θα πάρει και τα ΙΕΚ,ΙΕΜ,ΙΕΝ,ΙΕΟ.
Τα ΙΕΡ ξεκίνησαν μάλλον στην Κεντρική Αθήνα (είδα σήμερα ΙΕΡ-34)
που θα συνεχίσει με ΙΕΤ, ΙΕΥ κλπ, ενώ τα ΙΒΧ στην Αν. Αθήνα που θα
πάρει και τα ΙΕΑ,ΙΕΒ,ΙΕΕ,ΙΕΖ,ΙΕΗ.Πάλι κακή κατανομή! Τα ΙΒΟ ως ΙΒΥ θα κρατήσουν σχεδόν δύο χρόνια στα
Δυτικά, τα ΙΒΧ ως ΙΕΗ αρκετά λιγότερο στα Ανατ., τα ΙΕΙ ως ΙΕΟ μόνο ένα
χρόνο στα Νότια. -
Τωρα που μαλλον εχουν τελειωσει τα ΕΕΚ στην Πελλα ειδα ολοκαινουργιο Renault με ΙΒΟ-7*** απο την τοπικη Renault. Να δουμε τι αλλο θα φερουν
Παντως το μπαχαλο ειναι ατελειωτο
-
τελικα πολλα παλια κοη αλλα και κοη που φθανουν τα 35** ειδα ομως και ΚΗΟ Τι ειναι παλι τουτο?
-
Τα ΚΟΗ 36-- δεν θα είναι νέου τύπου?
-
Ο χρήστης vagemm έγραψε:
Τωρα που μαλλον εχουν τελειωσει τα ΕΕΚ στην Πελλα ειδα ολοκαινουργιο Renault με ΙΒΟ-7*** απο την τοπικη Renault. Να δουμε τι αλλο θα φερουνΠαντως το μπαχαλο ειναι ατελειωτο
Ανταποκριτής από Γιαννιτσά! Αγαπητέ θέλουμε τις παρατηρήσεις σας!
Τι παίζει σε σας από νέες; Ο greo έχει μιλήσει για ΕΕΚ από 7600 ως 8***
(ίσως 8799) ενώ τα 8800 ως 9999 δόθηκαν μάλλον στην Έδεσσα.
Παίζει καθόλου ΕΕΜ; Πήρατε μήπως από άλλο νομό (είχα υποθέσει ότι
σε σας δόθηκαν τα ΙΝΜ-95 ως 99);Και για να τα ξεκαθαρίζουμε, (όλα) τα ΙΒΟ-7*** δόθηκαν στη Νότια Αθήνα
πριν από 2-3 εβδομάδες, ίσως είδες κάποιο νεοφερμένο από τα μέρη μας.
Το μπάχαλο όντως συνεχίζεται, να δούμε μέχρι πότε. Όπως και να'χει
σε αυτό το thread προσπαθούμε να λύνουμε όλες τις απορίες, τις δικές μας
και των άλλων, για να ξεδιαλύνουμε τι συμβαίνει μέσα στο μπάχαλο!giatre μου, είδες σίγουρα ΚΗΟ; Γιατί ΚΗΟ είναι πορτοκαλιές πινακίδες με
μαύρα γράμματα που δίνονται σε κρατικές υπηρεσίες (όπως και τα ΚΗΥ,
και πιο πρόσφατα ΚΗΙ). Αν ήταν άσπρες για ΙΧ τότε δε μπορεί παρά να
είδες ΚΗΑ (μεγάλη η ιστορία του Καρπενησίου).Είδες και ΚΟΗ-35 παλιά; Αυτό είναι απόθεμα! Προτείνω να δώσουμε
και στη Βουλγαρία και στα Σκόπια και στην πολυπληθή Τουρκία, δε
μπορεί, θα έχουν κι αυτοί έλλειψη πότε-πότε.sirbasil δε σου έδωσαν πινακίδες; (αυτό το ποστ δε θα σταλεί ποτέ)
-
Αριθμό μου έδωσαν ΚΟΗ 36-- αλλά προσωρινά έχω τις χάρτινες (μια βδομάδα το έχω το μεταφορικό μέσο)
Car Plate Spotting!!!