-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Ειλικρινά, έχω βαρεθεί ν'ακούω 'κι αν το πας στην ΜΚΒ, τη Brabus κλπ, θα στο κάνουν και να πάει και να στρίβει και να φρενάρει...'Ώπα δηλαδή ρε παιδιά, τόσο μαλάκες μας περνάνε;
Προσέξτε κοροϊδία εκ μέρους των γερμανών:
- Σκας 30-35 χιλιάδες ευρώπουλα για να πάρεις ένα 'τεχνολογικό διαμάντι' με βάρος 1400-1500 κιλά, 1600 ή 1800 κ.εκ. με 122 άλογα, τιμόνι-λαγουδέρα και ανάρτηση φλωρέξ.
- Βλέπεις ότι τα φρένα είναι ψιλομούφα (δείτε στο Drive την SLK 350: 52,29 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χ.α.ω.). Καμία σχέση με τα 47,2 του γαλλικού κουβά που ακούει στο όνομα Clio 1200 ή τα 38,5 του ιταλικού κουβά Fiat Stilo 1600/1800...
- Πας στην ΜΚΒ και με 5-6 χιλιαρικάκια βάζεις κάτι φρενάρες τζιτζιλόνι, που κοντράρουν αυτές του Impreza WRX (37,5 μέτρα για την ακινητοποίηση από τα 100 χ.α.ω.).
- Έλα όμως που τ'αμάξι δεν πάει... ΟΚ, τελική 200 έχει. Χαίρω πολύ, Χαιρόπουλος! 200 χ.α.ω. τελική έχουν όλα σχεδόν τα 1600άρια μικρομεσαία και 1800άρια μεσαία. Πλεονέκτημα λοιπόν κανένα. Τι κάνεις; Α, σου λέει η Μ-Β, θα πας στον ΜΚΒ ή στον Brabus και θα σκάσεις άλλα 5-6-7-8-9-10 χιλιαρικάκια και θα στο κάνει το μοτέρ να πετάει! Θα στο κομπρεσσορίσει (αν δεν είναι ήδη κομπρεσσαρισμένο), θα στο υπερκυβίσει (με ρίσκο υπερθέρμανσης, βεβαίως-βεβαίως, αφού θα έχει γίνει λεπτότειχο το μπλοκ), οπότε θα τρέμεις να το σκίσεις!
- Πλεονέκτημα αξιοπιστίας εν σχέσει με τον Ιταλικό και Γαλλικό ανταγωνισμό απλώς δεν υπάρχει - πόσω μάλλον με τον Ιαπωνικό...
- Για τις αναρτήσεις; Α, μεγάλε, σου'χει η MKB, η Brabus, η Lorinser, η Carlsson κάτι αμορτισέρια, ζάντες, αντιστρεπτικές, ελατήρια τεφαρίκια! Μόλις 3-4 χιλιάρικα θα σκάσεις... Το ότι βασικά είναι Bilstein, KW, Sachs κλπ με άλλες φίρμες επάνω (και τριπλάσια τιμή) είναι άλλο θέμα. Άλλωστε, εσύ θα έχεις τη φίρμα της συμβεβλημένης με την Μ-Β εταιρείας!
Και τελικά έχεις πληρώσει τον κούκο αηδόνι. Βέβαια, η άσχετη γκομενίτσα θα θαμπωθεί απ'το αστέρι και θα τρέξει σ'εσένα... Αλλά επί της ουσίας, θα έχεις δώσει τα μαλλιά τση κεφαλής σου για να μπορείς να ρίξεις μια κενή περιεχομένου, άσχετη χαζογκομενίτσα, που θα μπορούσε να τη ρίξει εξίσου εύκολα και κάποιος με... Ibiza ή 206 (που δεν αποκλείεται να της ρυθμίζει τις ορμόνες όσο εσύ κοιμάσαι ήσυχος, επαναπαυόμενος στη γοητεία της Μ-Β σου).
Αν την έχεις βελτιώσει κιόλας, θα την έχεις πληρώσει ακόμη περισσότερο. Εν τω μεταξύ, η γκομενίτσα θα'χει πάει σ'αυτόν που της ρυθμίζει τις ορμόνες και ξοδεύει λεφτά για να κάνει ζημιά στα μαγαζιά για πάρτη της - λεφτά που εσύ σκας για να βελτιώσεις την σουπερντουπερκαραβασική έκδοση της C Sportcoupe (που, βέβαια, την πήρες για το 'αστέρι' - ΜερσέΝτες να'ναι κι ό,τι να'ναι, σκέφτηκες). Και, αν το κοράσιον δεν σ'έχει παρατήσει, θα πρέπει να φαρδύνεις τις πόρτες του σπιτιού σου (είναι κι ογκώδη τα κέρατα)... Αν, όμως, δει πως τα σκας σε μαλακίες (λέγε με ΜΚΒ), αντί στην καλοπέραση και στην κραιπάλη και στα δωράκια προς αυτήν, τότε φιλαράκο μου θα μείνεις με το αστέρι (και με κάτι άλλο...) στο χέρι.
Συγχαρητήρια, μόλις γίνατε ένα ακόμη μέλος της τιμημένης και ένδοξης οικογένειας των ιδιοκτητών βασικών εκδόσεων της Μ-Β (also known as Cuckolds Anonymous - Ανώνυμοι Κερατάδες ή Α.Κ. ελληνιστί)!
μπλα μπλα μπλα μπλα, αρχίσαμε πάλι τις μπαρούφες skullone?
αν ήταν να ενημερωνόμαστε από το drive και τα υπόλοιπα περιοδικά για τις μετρήσεις πάει το κλείσαμε το μαγαζίόλα τα περιοδικά κάνουν λάθη στις μετρήσεις τους,αλήθεια πόσες φορές έχεις μπει σε μερσεντές και πόσες φορές έχεις οδηγήσει για να φτάσεις να πεισθείς ότι από 100-0 χρειάζεται 52.29 μέτρα.Μου αρέσει και ακρίβεια σε 2ο δεκαδικό που μου βάζεις λες και είναι επαναλήψιμο μέγεθος.Όλα τα περιοδικά κάνουν τραγικά λάθη σε μετρήσεις και όταν λέω λάθη εννοώ τυπογραφικά.Αλλοι το κάνουν κατά λάθος,πχ Drive/4T και άλλοι το κάνουν εσκεμμένα (shower techniques etc).
Πχ εγώ δεν μπορώ να πιστέψω ότι στους 4Τ δεν γνωρίζουν πώς να υπολογίζουν διάμετρο τροχού,διάβαζα ένα τεστ ελαστικών από το 4Τ library και όλες οι διάμετροι είναι υπολογισμένοι λάθος.¨Εγραφε και ο ΚF στο άρθρο.
Επειδή όπως είπα λοιπόν τα περιοδικά κάνουν λάθη τυπογραφικά καλό είναι να κάνεις ενα search πριν πετάξεις τη μέγιστη μπαρούφα σου.Έξυπνο παιδί είσαι, το ίντερνετ ξέρεις να το χειρίζεσαι.
Πάρε λοιπόν μερικά λινκς να δεις τι ψάρια πιάνουν τα φρένα της Mercedes 350 (oπου Βremsweg σημαίνει απόσταση φρεναρίσματος-kalt-κρύα φρένα-warm- ζεστά)http://www.autozeitung.de/index.php?pag ... ¤t=2
Τι γράφει στο τεστ? 37 μέτρα κρύα?34.7 μέτρα ζεστά?Α ,αρχίζεις να κοκκινίζεις ή μου φαίνεται?
Πάρε και άλλο ένα τεστhttp://www.autozeitung.de/index.php?pag ... ¤t=2
Πάρε και μια λίστα για να δείς από ποια αυτοκίνητα είναι πιο γρήγορη η MK 350 στην πίστα της Motorvision-εγκριτη γερμανική εκπομπή αυτοκινήτου
http://www.sport1.de/coremedia/generato ... _2092.html
η λίστα είναι στο τέλος της σελίδας.
skullone εγώ εχω βαρεθεί να ακούω τις μέγιστες μπαρούφες της υπερβολής σε αυτό το φόρουμ, τουλάχιστος εσύ έπρεπε να είχες καταλάβει ότι είτε κάνανε τυπογραφικό λάθος είτε κάνανε λάθος στη μέτρηση, και να μην κάνεις ένα ποστ μόνο για εντυπωσιασμό
το ποστ σου διακατέχεται από ένα μίσος για τα μερσεντες,αδικαιολόγητο μπορώ να πω,τι έγινε σε πάτησε κανένα και ακόμη να το χωνέψεις?
Τα μερσεντες εχουν απίστευτα κρατήματα -τουλάχιστον στους γερμανικούς δρόμους-δεν φταίνε τα καημένα τα αμάξια αν οι οδηγοί τους στην Ελλάδα τα πηγαίνουν με 5.όσο για το συγκεκριμένο αμάξι,την C160, δεν νομίζω να πηγαίνει ο αναπρογραμματισμός πάνω από 1500-2000 ευρώ παράλληλα με αλλαγμένη τροχαλία για πάρεις 20-30 αλογάκια.Τα υπόλοιπα που γράφεις είναι φυσικά μπαρούφες,αν ήταν να δώσεις όλα αυτά τα χρήματα παίρνεις την 230 από την αρχή και τελείωσες.
Αλήθεις ποιο αυτοκίνητο νομίζεις είναι πιο γρήγορο,το κλιό σου ή το η μερσεντές?Ποιο νομίζεις ότι κάνει ασφαλέστερο προσπέρασμα?Εσύ ποιο θα προτιμούσες αν στα χαρίζανε και τα 2 και ήτανε να κάνεις Αθήνα-Θεσσαλονίκη κάθε εβδομάδα?Μην μου πεις το κλιο γιατί θα χάσω κάθε υπόληψη.Σορρυ για το ύφος της απάντησης,αλλά έχεις γίνει πλέον γραφικός,τείνεις σε συμπεριφορές τύπου G60 Power,δημιουργείς λανθασμένες εντυπώσεις για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο σε ένα φόρουμ που το διαβάζουν πολλοί
δεν είμαι μερσεντάκιας,ούτε ποτε θα πάρω μερσεντές,εγώ τογιοτάκιας είμαι αλλα τέτοιες μπαρούφες δεν μπορώ να βλέπω,και έπρεπε να απαντήσω
-
Ο χρήστης jd έγραψε:
Σωστόοοος......
Μπράβο αγόρι μου.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Ειλικρινά, έχω βαρεθεί ν'ακούω 'κι αν το πας στην ΜΚΒ, τη Brabus κλπ, θα στο κάνουν και να πάει και να στρίβει και να φρενάρει...'Ώπα δηλαδή ρε παιδιά, τόσο μαλάκες μας περνάνε;
Προσέξτε κοροϊδία εκ μέρους των γερμανών:
- Σκας 30-35 χιλιάδες ευρώπουλα για να πάρεις ένα 'τεχνολογικό διαμάντι' με βάρος 1400-1500 κιλά, 1600 ή 1800 κ.εκ. με 122 άλογα, τιμόνι-λαγουδέρα και ανάρτηση φλωρέξ.
- Βλέπεις ότι τα φρένα είναι ψιλομούφα (δείτε στο Drive την SLK 350: 52,29 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χ.α.ω.). Καμία σχέση με τα 47,2 του γαλλικού κουβά που ακούει στο όνομα Clio 1200 ή τα 38,5 του ιταλικού κουβά Fiat Stilo 1600/1800...
- Πας στην ΜΚΒ και με 5-6 χιλιαρικάκια βάζεις κάτι φρενάρες τζιτζιλόνι, που κοντράρουν αυτές του Impreza WRX (37,5 μέτρα για την ακινητοποίηση από τα 100 χ.α.ω.).
- Έλα όμως που τ'αμάξι δεν πάει... ΟΚ, τελική 200 έχει. Χαίρω πολύ, Χαιρόπουλος! 200 χ.α.ω. τελική έχουν όλα σχεδόν τα 1600άρια μικρομεσαία και 1800άρια μεσαία. Πλεονέκτημα λοιπόν κανένα. Τι κάνεις; Α, σου λέει η Μ-Β, θα πας στον ΜΚΒ ή στον Brabus και θα σκάσεις άλλα 5-6-7-8-9-10 χιλιαρικάκια και θα στο κάνει το μοτέρ να πετάει! Θα στο κομπρεσσορίσει (αν δεν είναι ήδη κομπρεσσαρισμένο), θα στο υπερκυβίσει (με ρίσκο υπερθέρμανσης, βεβαίως-βεβαίως, αφού θα έχει γίνει λεπτότειχο το μπλοκ), οπότε θα τρέμεις να το σκίσεις!
- Πλεονέκτημα αξιοπιστίας εν σχέσει με τον Ιταλικό και Γαλλικό ανταγωνισμό απλώς δεν υπάρχει - πόσω μάλλον με τον Ιαπωνικό...
- Για τις αναρτήσεις; Α, μεγάλε, σου'χει η MKB, η Brabus, η Lorinser, η Carlsson κάτι αμορτισέρια, ζάντες, αντιστρεπτικές, ελατήρια τεφαρίκια! Μόλις 3-4 χιλιάρικα θα σκάσεις... Το ότι βασικά είναι Bilstein, KW, Sachs κλπ με άλλες φίρμες επάνω (και τριπλάσια τιμή) είναι άλλο θέμα. Άλλωστε, εσύ θα έχεις τη φίρμα της συμβεβλημένης με την Μ-Β εταιρείας!
Και τελικά έχεις πληρώσει τον κούκο αηδόνι. Βέβαια, η άσχετη γκομενίτσα θα θαμπωθεί απ'το αστέρι και θα τρέξει σ'εσένα... Αλλά επί της ουσίας, θα έχεις δώσει τα μαλλιά τση κεφαλής σου για να μπορείς να ρίξεις μια κενή περιεχομένου, άσχετη χαζογκομενίτσα, που θα μπορούσε να τη ρίξει εξίσου εύκολα και κάποιος με... Ibiza ή 206 (που δεν αποκλείεται να της ρυθμίζει τις ορμόνες όσο εσύ κοιμάσαι ήσυχος, επαναπαυόμενος στη γοητεία της Μ-Β σου).
Αν την έχεις βελτιώσει κιόλας, θα την έχεις πληρώσει ακόμη περισσότερο. Εν τω μεταξύ, η γκομενίτσα θα'χει πάει σ'αυτόν που της ρυθμίζει τις ορμόνες και ξοδεύει λεφτά για να κάνει ζημιά στα μαγαζιά για πάρτη της - λεφτά που εσύ σκας για να βελτιώσεις την σουπερντουπερκαραβασική έκδοση της C Sportcoupe (που, βέβαια, την πήρες για το 'αστέρι' - ΜερσέΝτες να'ναι κι ό,τι να'ναι, σκέφτηκες). Και, αν το κοράσιον δεν σ'έχει παρατήσει, θα πρέπει να φαρδύνεις τις πόρτες του σπιτιού σου (είναι κι ογκώδη τα κέρατα)... Αν, όμως, δει πως τα σκας σε μαλακίες (λέγε με ΜΚΒ), αντί στην καλοπέραση και στην κραιπάλη και στα δωράκια προς αυτήν, τότε φιλαράκο μου θα μείνεις με το αστέρι (και με κάτι άλλο...) στο χέρι.
Συγχαρητήρια, μόλις γίνατε ένα ακόμη μέλος της τιμημένης και ένδοξης οικογένειας των ιδιοκτητών βασικών εκδόσεων της Μ-Β (also known as Cuckolds Anonymous - Ανώνυμοι Κερατάδες ή Α.Κ. ελληνιστί)!
Επειδή Mercedes έχω οδηγήσει πολλές και έτυχε να οδηγήσω και το Clio σε ένα μόνο πράγμα συμφωνούμε εμείς οι δύο.
Το Clio πράγματι είναι 'κουβάς' μπροστα στη Mercedes σε κάθε τομέα.Ζητώ χίλια συγνώμη απο τους υπόλοιπους κατόχους των Clio τα οποία για τα χρήματά τους είναι αξιοπρεπή αυτοκίνητα.
Και όσο για 1600 σε Mercedes C προσωπικά το θεωρώ απαράδεκτο.
Δημήτρης
ΥΓ. Σιγά μην θέλει και 100 μέτρα να σταματήσει. Δεν πάμε καλά. Τι άλλη ανοησία θα ακούσουμε σήμερα.
-
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Και όσο για 1600 σε Mercedes C προσωπικά το θεωρώ απαράδεκτο.
Δημήτρης
το συγκεκριμένο μερσεντές είναι 1800 κομπρεσσορ όχι 1600
-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
Ειλικρινά, έχω βαρεθεί ν'ακούω 'κι αν το πας στην ΜΚΒ, τη Brabus κλπ, θα στο κάνουν και να πάει και να στρίβει και να φρενάρει...'
Ώπα δηλαδή ρε παιδιά, τόσο μαλάκες μας περνάνε;
Προσέξτε κοροϊδία εκ μέρους των γερμανών:
- Σκας 30-35 χιλιάδες ευρώπουλα για να πάρεις ένα 'τεχνολογικό διαμάντι' με βάρος 1400-1500 κιλά, 1600 ή 1800 κ.εκ. με 122 άλογα, τιμόνι-λαγουδέρα και ανάρτηση φλωρέξ.
- Βλέπεις ότι τα φρένα είναι ψιλομούφα (δείτε στο Drive την SLK 350: 52,29 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χ.α.ω.). Καμία σχέση με τα 47,2 του γαλλικού κουβά που ακούει στο όνομα Clio 1200 ή τα 38,5 του ιταλικού κουβά Fiat Stilo 1600/1800...
- Πας στην ΜΚΒ και με 5-6 χιλιαρικάκια βάζεις κάτι φρενάρες τζιτζιλόνι, που κοντράρουν αυτές του Impreza WRX (37,5 μέτρα για την ακινητοποίηση από τα 100 χ.α.ω.).
- Έλα όμως που τ'αμάξι δεν πάει... ΟΚ, τελική 200 έχει. Χαίρω πολύ, Χαιρόπουλος! 200 χ.α.ω. τελική έχουν όλα σχεδόν τα 1600άρια μικρομεσαία και 1800άρια μεσαία. Πλεονέκτημα λοιπόν κανένα. Τι κάνεις; Α, σου λέει η Μ-Β, θα πας στον ΜΚΒ ή στον Brabus και θα σκάσεις άλλα 5-6-7-8-9-10 χιλιαρικάκια και θα στο κάνει το μοτέρ να πετάει! Θα στο κομπρεσσορίσει (αν δεν είναι ήδη κομπρεσσαρισμένο), θα στο υπερκυβίσει (με ρίσκο υπερθέρμανσης, βεβαίως-βεβαίως, αφού θα έχει γίνει λεπτότειχο το μπλοκ), οπότε θα τρέμεις να το σκίσεις!
- Πλεονέκτημα αξιοπιστίας εν σχέσει με τον Ιταλικό και Γαλλικό ανταγωνισμό απλώς δεν υπάρχει - πόσω μάλλον με τον Ιαπωνικό...
- Για τις αναρτήσεις; Α, μεγάλε, σου'χει η MKB, η Brabus, η Lorinser, η Carlsson κάτι αμορτισέρια, ζάντες, αντιστρεπτικές, ελατήρια τεφαρίκια! Μόλις 3-4 χιλιάρικα θα σκάσεις... Το ότι βασικά είναι Bilstein, KW, Sachs κλπ με άλλες φίρμες επάνω (και τριπλάσια τιμή) είναι άλλο θέμα. Άλλωστε, εσύ θα έχεις τη φίρμα της συμβεβλημένης με την Μ-Β εταιρείας!
Και τελικά έχεις πληρώσει τον κούκο αηδόνι. Βέβαια, η άσχετη γκομενίτσα θα θαμπωθεί απ'το αστέρι και θα τρέξει σ'εσένα... Αλλά επί της ουσίας, θα έχεις δώσει τα μαλλιά τση κεφαλής σου για να μπορείς να ρίξεις μια κενή περιεχομένου, άσχετη χαζογκομενίτσα, που θα μπορούσε να τη ρίξει εξίσου εύκολα και κάποιος με... Ibiza ή 206 (που δεν αποκλείεται να της ρυθμίζει τις ορμόνες όσο εσύ κοιμάσαι ήσυχος, επαναπαυόμενος στη γοητεία της Μ-Β σου).
Αν την έχεις βελτιώσει κιόλας, θα την έχεις πληρώσει ακόμη περισσότερο. Εν τω μεταξύ, η γκομενίτσα θα'χει πάει σ'αυτόν που της ρυθμίζει τις ορμόνες και ξοδεύει λεφτά για να κάνει ζημιά στα μαγαζιά για πάρτη της - λεφτά που εσύ σκας για να βελτιώσεις την σουπερντουπερκαραβασική έκδοση της C Sportcoupe (που, βέβαια, την πήρες για το 'αστέρι' - ΜερσέΝτες να'ναι κι ό,τι να'ναι, σκέφτηκες). Και, αν το κοράσιον δεν σ'έχει παρατήσει, θα πρέπει να φαρδύνεις τις πόρτες του σπιτιού σου (είναι κι ογκώδη τα κέρατα)... Αν, όμως, δει πως τα σκας σε μαλακίες (λέγε με ΜΚΒ), αντί στην καλοπέραση και στην κραιπάλη και στα δωράκια προς αυτήν, τότε φιλαράκο μου θα μείνεις με το αστέρι (και με κάτι άλλο...) στο χέρι.
Συγχαρητήρια, μόλις γίνατε ένα ακόμη μέλος της τιμημένης και ένδοξης οικογένειας των ιδιοκτητών βασικών εκδόσεων της Μ-Β (also known as Cuckolds Anonymous - Ανώνυμοι Κερατάδες ή Α.Κ. ελληνιστί)!
Επειδή Mercedes έχω οδηγήσει πολλές και έτυχε να οδηγήσω και το Clio σε ένα μόνο πράγμα συμφωνούμε εμείς οι δύο.
Το Clio πράγματι είναι 'κουβάς' μπροστα στη Mercedes σε κάθε τομέα.Ζητώ χίλια συγνώμη απο τους υπόλοιπους κατόχους των Clio τα οποία για τα χρήματά τους είναι αξιοπρεπή αυτοκίνητα.
Και όσο για 1600 σε Mercedes C προσωπικά το θεωρώ απαράδεκτο.
Δημήτρης
το συγκεκριμένο μερσεντές είναι 1800 κομπρεσσορ όχι 1600
oops ζητώ συγνώμη.
-
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
oops ζητώ συγνώμη.
η συγνώμη απορρίπτεται-στην πυρά!
-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
oops ζητώ συγνώμη.
η συγνώμη απορρίπτεται-στην πυρά!
-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
Και όσο για 1600 σε Mercedes C προσωπικά το θεωρώ απαράδεκτο.
Δημήτρης
το συγκεκριμένο μερσεντές είναι 1800 κομπρεσσορ όχι 1600
Σωστά ο ίδιος κινητήρας Μ271 που βγαίνει σε 180-200-230 είναι με άλλη χαρτογράφηση
Τίποτα το καινούριο δηλαδη απλως μειωμένη ισχύς. -
και για όσους δεν γνωρίζουν η ΜΚΒ ανήκει/διοικείται από Έλληνες
-
Τι έκανε λέει; Κομπρεσσοράτο και 122 άτια; Ως εκεί φτάσανε ρε οι ξεφτίλες για να ανακτήσουν τα αμάξια τους την χαμένη τους αξιοπιστία;
Χμμμ, τι μου θυμίζει αυτό... Α ναι! Τη Φάου-Βε, που έβγαζε εκείνο το ελεεινό χρέπι με τα 1600 κ.εκ. και μάξιμουμ 50 άτια, εξ ου και η... 'αξιοπιστία' του. Κι ο κάθε βλάκας το'χαφτε το παραμύθι, παρακάμπτοντας το γεγονός ότι το σκαθάρι ήταν ένα επικίνδυνο κατασκεύασμα που δεν έστριβε και δεν φρέναρε με τίποτα.
Για τα φρένα της SLK 350, προτιμώ τη γνώμη του Drive και τις μετρήσεις στις Ελληνικές συνθήκες. Την πίστα της Motorvision την έχω γραμμένη, γιατί οι δρόμοι στους οποίους κινούμαι δεν έχουν καμία σχέση μ'αυτήν και δεν πρόκειται στο εγγύς μέλλον να αποκτήσουν.
Να σου πω τι αντιπαθώ στις μερσεΝτές:
- Αμπλαούμπλα αίσθηση
- Τους κατόχους τους
- Υπερτιμολόγηση
- Ανύπαρκτη αξιοπιστία (έλα Αλέκο... Στους πίνακες αξιοπιστίας ήπιαν τσαγάκι ακόμα κι απ'τα φιατάκια)
Είμαι, βέβαια, φανατικός εχθρός της 'λογικής' που λέει στον αγοραστή:
'Πάρε αυτό το ακριβό αμάξι που δεν υπερέχει σε ΤΙΠΟΤΑ από τον ανταγωνισμό παρά μόνο στο γόητρο της φίρμας και μη σε νοιάζει που δε στρίβει, δεν πάει και δε φρενάρει. Αν μας το ξαναπληρώσεις, θα στο κάνουμε εμείς και να στρίβει, και να πάει, και να φρενάρει'
Αυτό ΔΕΝ είναι έντιμη πολιτική αντιμετώπισης του πελάτη. Βέβαια, θα μπορούσε κανείς να πει ότι η Μ-Β βρίσκει και τα κάνει. Έχει πάρει είδηση τι άτομα αγοράζουν τα αυτοκίνητά της και καθορίζει την πολιτική της. Απλά, επειδή εγώ θέλω τ'αμάξι μου να αντανακλά το 100% των χρημάτων που έδωσα γι'αυτό (να αξίζει δηλαδή και την τελευταία του δεκάρα), ΔΕΝ παίρνω μερσεΝτές.
Και ναι, προτιμώ το Clio, γιατί σε όλους τους τομείς μου έδειξε ότι άξιζε τα 12.500 ευρώ που έδωσα για να το πάρω. Μου έδωσε αυτά που περίμενα. Και όταν αποφασίσω να δώσω 40.000-50.000 ευρώ, θα πάρω ένα αυτοκίνητο που θα μου δείχνει σε ΟΛΟΥΣ τους τομείς (κράτημα, οδικη συμπεριφορά, φρένα, επιδόσεις, άνεση, ποιότητα, εμφάνιση, αξιοπιστία) ότι τα λεφτά που έδωσα πιάσανε τόπο.
Προφανώς, γραφικός είναι κάποιος αγοραστής που δεν είναι ικανός να σκεφτεί μ'αυτόν τον τρόπο, αλλά κοιτάζει μόνο το 'πουλ μουρ'. Για τέτοιους ανθρώπους φτιάχτηκε άλλωστε και η μερσεντέ Α-klasse... Το αμάξι για τη Μαντάμ Σουσού.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Τι έκανε λέει; Κομπρεσσοράτο και 122 άτια; Ως εκεί φτάσανε ρε οι ξεφτίλες για να ανακτήσουν τα αμάξια τους την χαμένη τους αξιοπιστία;Χμμμ, τι μου θυμίζει αυτό... Α ναι! Τη Φάου-Βε, που έβγαζε εκείνο το ελεεινό χρέπι με τα 1600 κ.εκ. και μάξιμουμ 50 άτια, εξ ου και η... 'αξιοπιστία' του. Κι ο κάθε βλάκας το'χαφτε το παραμύθι, παρακάμπτοντας το γεγονός ότι το σκαθάρι ήταν ένα επικίνδυνο κατασκεύασμα που δεν έστριβε και δεν φρέναρε με τίποτα.
Για τα φρένα της SLK 350, προτιμώ τη γνώμη του Drive και τις μετρήσεις στις Ελληνικές συνθήκες. Την πίστα της Motorvision την έχω γραμμένη, γιατί οι δρόμοι στους οποίους κινούμαι δεν έχουν καμία σχέση μ'αυτήν και δεν πρόκειται στο εγγύς μέλλον να αποκτήσουν.
Να σου πω τι αντιπαθώ στις μερσεΝτές:
- Αμπλαούμπλα αίσθηση
- Τους κατόχους τους
- Υπερτιμολόγηση
- Ανύπαρκτη αξιοπιστία (έλα Αλέκο... Στους πίνακες αξιοπιστίας ήπιαν τσαγάκι ακόμα κι απ'τα φιατάκια)
Είμαι, βέβαια, φανατικός εχθρός της 'λογικής' που λέει στον αγοραστή:
'Πάρε αυτό το ακριβό αμάξι που δεν υπερέχει σε ΤΙΠΟΤΑ από τον ανταγωνισμό παρά μόνο στο γόητρο της φίρμας και μη σε νοιάζει που δε στρίβει, δεν πάει και δε φρενάρει. Αν μας το ξαναπληρώσεις, θα στο κάνουμε εμείς και να στρίβει, και να πάει, και να φρενάρει'
Αυτό ΔΕΝ είναι έντιμη πολιτική αντιμετώπισης του πελάτη. Βέβαια, θα μπορούσε κανείς να πει ότι η Μ-Β βρίσκει και τα κάνει. Έχει πάρει είδηση τι άτομα αγοράζουν τα αυτοκίνητά της και καθορίζει την πολιτική της. Απλά, επειδή εγώ θέλω τ'αμάξι μου να αντανακλά το 100% των χρημάτων που έδωσα γι'αυτό (να αξίζει δηλαδή και την τελευταία του δεκάρα), ΔΕΝ παίρνω μερσεΝτές.
Και ναι, προτιμώ το Clio, γιατί σε όλους τους τομείς μου έδειξε ότι άξιζε τα 12.500 ευρώ που έδωσα για να το πάρω. Μου έδωσε αυτά που περίμενα. Και όταν αποφασίσω να δώσω 40.000-50.000 ευρώ, θα πάρω ένα αυτοκίνητο που θα μου δείχνει σε ΟΛΟΥΣ τους τομείς (κράτημα, οδικη συμπεριφορά, φρένα, επιδόσεις, άνεση, ποιότητα, εμφάνιση, αξιοπιστία) ότι τα λεφτά που έδωσα πιάσανε τόπο.
Προφανώς, γραφικός είναι κάποιος αγοραστής που δεν είναι ικανός να σκεφτεί μ'αυτόν τον τρόπο, αλλά κοιτάζει μόνο το 'πουλ μουρ'. Για τέτοιους ανθρώπους φτιάχτηκε άλλωστε και η μερσεντέ Α-klasse... Το αμάξι για τη Μαντάμ Σουσού.
δεν απαντάς στο ποστ μου,αντιθέτως ελίσεσαι για να καλύψεις τις μπαρούφες σου όπως πάντα
το drive εχει λάθος,πάρτο σαν δεδομένο,αν θές στείλε και ένα γράμμα να δεις τι θα σου πουν,προφανώς δεν έχεις εμπειρία από μερσεντές και το μόνο που γνωρίζεις να κάνεις καλά είναι να βγάζεις τα κόμπλεξ σου στο φόρουμ
το drive εβγαλε και το Fr 0-100 σε 7.6,τι λες ρε μεγάλε,ο schumacher είναι?για συζύτηση πάντως skullone είσαι απαράδεκτος
-
Προ ολίγου μίλησα με το παιδί που έκανε τη δοκιμή. Σόρρυ μάγκα μου, δεν ήταν λάθος.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Προ ολίγου μίλησα με το παιδί που έκανε τη δοκιμή. Σόρρυ μάγκα μου, δεν ήταν λάθος.nai oti peis,kai egw eimai o papas
-
Νομίζεις ότι είναι τόσο δύσκολο να βρεις τους συντάκτες των περιοδικών; Κάποιους τους ξέρω και προσωπικά (από το Cannonball 2004, που είχαν έρθει Χανιά).
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Νομίζεις ότι είναι τόσο δύσκολο να βρεις τους συντάκτες των περιοδικών; Κάποιους τους ξέρω και προσωπικά (από το Cannonball 2004, που είχαν έρθει Χανιά).σε αυτό δεν διαφωνώ,διαφωνώ όμως στο ότι δεν έκαναν λάθος.
δεν μπορεί πχ το κλιο στη γερμανια να βγάζει 100-0 σε 43 μέτρα
και στην Ελλάδα σε 44 (τυχαία νούμερα) και το μερσεντες να βγάζει 37 μέτρα στη Γερμανία και 53 μέτρα στην Ελλάδα.Δεν στέκει,πώς το να το πω πιο απλά?Μια βόλτα με οποιοδήποτε μερσεντες θα σου λύσει οποιαδήποτε απορία για τα φρένα τους. -
Παραβλέπεις τον σημαντικότερο παράγοντα:
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΤΟΣ
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Παραβλέπεις τον σημαντικότερο παράγοντα:ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΤΟΣ
στην ελληνική ασφαλτο το drive κάνει 0-100 καλύτερα από το εργοστάσιο στο ιμπιζα φρ άλλά το μερσεντες δεν μπορει να φρενάρει αποτελεσματικά?
εκεί τσι κρητη τι σας μαθαίνουν ήθελα να ξέρω στο πανεπιστήμιο.όλες οι μετρήσεις δεν πρέπει να γίνονται στο ίδιο μέρος και με παρόμοιες συνθήκες,τουλάχιστον?εκεί το χαβά σου,να μας πείσεις ότι το μερσέντες δεν έχει καλά φρένα,ενώ μάλλον δεν έχεις μπει ποτέ στη ζωή σου σε μερσέντες -
Έχω μπει, έχω οδηγήσει...
Και ΔΕΝ μου άρεσε.
Αλήθεια, μήπως μιλάς για τη δοκιμή του βελτιωμένου FR; Δεν έχω τώρα μπροστά μου το τεύχος, αλλά, αν δεν κάνω λάθος, στο τελευταίο τεύχος βελτιωμένο δοκιμάζανε.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Έχω μπει, έχω οδηγήσει...Και ΔΕΝ μου άρεσε.
Αλήθεια, μήπως μιλάς για τη δοκιμή του βελτιωμένου FR; Δεν έχω τώρα μπροστά μου το τεύχος, αλλά, αν δεν κάνω λάθος, στο τελευταίο τεύχος βελτιωμένο δοκιμάζανε.
οχι βελτιωμένο-το κανονικό.στο πρώτο τεύχος που δοκιμάστηκε.νομίζω καλοκαίρι.ψάξε τα κιτάπια σου,θα το βρεις σίγουρα.
απάντηση πάντως δεν δίνεις,με ελιγμούς πας να την βγάλεις λάδι,τεσπα θα σε αφήσω ήσυχο,έχω και άλλες δουλιές να κάνω από το να εκθέτω άσχετους,ο καθένας κατάλαβε ότι κατάλαβε από αυτό το τόπικ
-
Τελικά είσαι εντελώς βλάκας! Το ότι μπορεί να έχει κάποιος κάποια δουλειά να κάνει ή δεν θεωρεί άξια λόγου αυτά που λες το παίρνεις σαν ευκαιρία για να τον αποκαλέσεις άσχετο, ενώ εσύ λες κουλαμάρες!
Είτε σ'αρέσει είτε όχι, οι δρόμοι μας δεν είναι πίστες. Τι να το κάνω λοιπόν αν ένα αυτοκίνητο μου βγάλει 40 μέτρα για επιβράδυνση 100-0 στην πίστα και στο σαπούνι μου βγάλει 50; Θα οδηγώ στο γλιστερό οδόστρωμα θεωρώντας ότι ισχύουν οι τιμές της πίστας με την άσφαλτο 'δεν γλιστράω που να σκάσεις';
Καλά κάνουν λοιπόν τα περιοδικά και δοκιμάζουν σε δρόμους τα αυτοκίνητα. Στην τελική, το φυσικό περιβάλλον του αυτοκινήτου είναι ο ΔΡΟΜΟΣ κι εκεί αποδεικνύεται ποιος έχει κάνει καλή δουλειά σε φρένα, αναρτήσεις, κινητήρα, μετάδοση και πλαίσιο. Και επειδή είναι σοβαροί επαγγελματίες κι όχι καλαμπόρτζοι, παραθέτουν και τις συνθήκες θερμοκρασίας, ανέμου, πληρότητας ρεζερβουάρ, φορτίου, ώστε ο καθένας να μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του.
Mercedes C160 SportCoupe