-
Ανακοινωθηκαν και επισημα σημερα τα Ασφαλιστηρια Συμβολαια!
-
To ποσταρα και στο φορουμ του συνδεσμου αλλα απαντηση δεν.
Mαλιστα. Πολυ ωραια ολα αυτα. Αλλα εχω μια απορεια.
Λισανς, no objection letter, starting, permissions κλπ απο που θα περνουμε. Και ποια θα ειναι η διαδικασια για την lisence (δελτιο αθλητη? ) εφ οσον βαση αθλητικου νομου πρεπει να εισαι μελος αθλητικου σωματειου για να εκδοσεις δελτιο αθλητη αν δεν κανω λαθος.Αλλο ενα παραξενο. Το ασφαληστηριο τοσο γρηγορα θα το βγαλουνε? Δηλαδη ως δια μαγειας βρεθηκαν τα χχχ,000 ευρο με το που αναγνωριστηκε η ομοσπονδια?
Ρε παιδια φωναζατε για διαφανια τοσο καιρο και για ελειπη ενημερωση. Ε πειτε και σε εμας που ειμαστε μακρυα τι γινεται και μας ενδιαφερουν 5-10 πραγματα. Εχουμε πηξει στο ραδιο αρβυλα
-
Για λισανς κλπ σιγουρα θα κανει ανακοινωσεις η ΟΜΑΕ. Οσο για τα Ασφαλιστηρια εχουν εναρξη ισχυος απο αυτη τη Παρασκευη. Καποιοι προφανως δουλευαν απο καιρο για να καταληξουν στα συμβολαια
-
Ο χρήστης colin1 έγραψε:
Για λισανς κλπ σιγουρα θα κανει ανακοινωσεις η ΟΜΑΕ. Οσο για τα Ασφαλιστηρια εχουν εναρξη ισχυος απο αυτη τη Παρασκευη. Καποιοι προφανως δουλευαν απο καιρο για να καταληξουν στα συμβολαια
Αναμφίβολα ,όντας οι ίδιοι, δεν είχαν σταματήσει να εργάζονται…..
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Για λισανς κλπ σιγουρα θα κανει ανακοινωσεις η ΟΜΑΕ. Οσο για τα Ασφαλιστηρια εχουν εναρξη ισχυος απο αυτη τη Παρασκευη. Καποιοι προφανως δουλευαν απο καιρο για να καταληξουν στα συμβολαια
Αναμφίβολα ,όντας οι ίδιοι, δεν είχαν σταματήσει να εργάζονται…..
Α.Αν οντως το δουλευανε καιρο και ξερανε την καταληξη για το ασφαληστηριο εκ των προτερων, μην εκπλαγειτε αν βγει καποιος και πει οτι το θεμα αυτο με το ασφαληστηριο το ασκησανε ως μοχλο πιεσης για αναγνωριση της ομοσπονδιας για να παρουνε και τους αγωνισομενους με το πλευρο τους.
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Για λισανς κλπ σιγουρα θα κανει ανακοινωσεις η ΟΜΑΕ. Οσο για τα Ασφαλιστηρια εχουν εναρξη ισχυος απο αυτη τη Παρασκευη. Καποιοι προφανως δουλευαν απο καιρο για να καταληξουν στα συμβολαια
Αναμφίβολα ,όντας οι ίδιοι, δεν είχαν σταματήσει να εργάζονται…..
Α.Αν οντως το δουλευανε καιρο και ξερανε την καταληξη για το ασφαληστηριο εκ των προτερων, μην εκπλαγειτε αν βγει καποιος και πει οτι το θεμα αυτο με το ασφαληστηριο το ασκησανε ως μοχλο πιεσης για αναγνωριση της ομοσπονδιας για να παρουνε και τους αγωνισομενους με το πλευρο τους.
Αναμφίβολα ,όντας οι ίδιοι, δεν είχαν σταματήσει να εργάζονται….. και συμπληρώνοντας, ήταν και το μοναδικό τους χαρτί, απέναντι στην ΓΓΑ!.
Κατά συνέπεια ο συλλογισμός σου, είναι ακριβέστατος!.
Το θέμα είναι ότι δεν είναι το μόνο μέλημα της ομοσπονδίας, και το γνωρίζεις καλύτερα από εμένα!. Άρα πρέπει να είμαστε συνεχώς εν εγρήγορση, για να προλάβουμε και την εξέλιξη και άλλων θεμάτων.
Διότι σαφέστατα γνωρίζουμε, ότι όταν ήταν «ομοσπονδία», οι ενστάσεις μας ήταν πάμπολλες, που χτυπούσαν τοίχο, λόγο του ότι ένσταση προς το τίποτα, ήταν αίολη κίνηση!.
Σήμερα εγκρίνοντας την ομοσπονδία η ΓΓΑ, κρατικός φορέας, αυτόματα είναι συνυπεύθυνη για έκτροπες κινήσεις, των εγκεκριμένων από αυτήν σχημάτων!.
Και σίγουρα ο υπουργός βγαίνει με ψήφους, και δεν θα θέλει να τα βάλει με τους πολλούς, όσο και φίλοι του να είναι οι ελάχιστοι.
Και σίγουρα ο τέως υπουργός, δεν έσωσε πλέον τον υπόδικο φίλο του….. (όσοι κατάλαβαν κατάλαβαν)!.
φιλικά
Α. -
Eγω παντως βλεπω οτι μεχρι στιγμης σιγη ιχθυος στα σημαντικα πραγματα (το ασφαληστηριο και παλι πιστευω οτι κανανε λαθοσ που το πηραν ολο πανω τουσ) και ανακοινωσεις ιδιο νοημα αλλα με αλλες λεξεις. Απο οσο το εχω ψαξει και το εχω ζησει εξω, οι ομοσπονδιες δεν εχουν καμμια σχεση με την ΓΓΑ του καθε κρατους. Στην Ελλαδα το καναμε βαση ΓΓΑ χωρις να υπαρχει η υποδομη της ΓΓΑ για να στηριξει το δικο μας σπορ. Μακαρι να βγω λαθος.
-
Σίγουρα χρειάζονται λίγο χρόνο ακόμα…..
Η ανώτερη αρχή εκεί ποια είναι?.
Α. -
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Αν οντως το δουλευανε καιρο και ξερανε την καταληξη για το ασφαληστηριο εκ των προτερων, μην εκπλαγειτε αν βγει καποιος και πει οτι το θεμα αυτο με το ασφαληστηριο το ασκησανε ως μοχλο πιεσης για αναγνωριση της ομοσπονδιας για να παρουνε και τους αγωνισομενους με το πλευρο τους.Βρε λες;
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Σίγουρα χρειάζονται λίγο χρόνο ακόμα…..
Η ανώτερη αρχή εκεί ποια είναι?.
Α.Ειναι κατι σαν την ΕΛΠΑ. ΑTC UAE και ειναι αυτη που βαση FIA και FIM εχει το δικαιωμα να βγαζει λισανς, να αναθετει διοργανωσεις, κλπ κλπ κλπ. Υπαρχει και η Emirates Motorsport Federation που με την εποπτεια της πρωτης εχει αναλαβει τις δεξιοτεχνιες, τα autotest, motorcross και drift. Παντα ομως με την βοηθεια και την καθοδηγιση της ATC.
Απο εκει και περα δειτε και αλλες χωρες και οχι τους υποαναπτηκτους αραπαδες εδω κατω που εχουν λεφτα (αυτη ειναι εκφραση παλαιου Ελληνα αγωνιζομενου για τους εδω).
Δειτε τι γινεται σε αγγλια, γαλλια, Αμερικη, Αυστραλια κλπ χωρες που εχουν 1 αναγνωρισμενη απο την ΦΙΑ και παρα πολλα παρακλαδια απο κατω. Σε καμμια δεν εμπλεκεται η ΓΓΑ τησ χωρασ βαζοντασ βαση κανονισμων οπως στα υπολοιπα αθληματα. Ολες δρουν ξεχωρα. Μονο στην Ελλαδα κοιτανε να το πανε βαση αθλητικου νομου και εκει ειναι το μεγαλο μπερδεμα.
Παραδειγμα η ερωτηση καρτιστα απο αλλο τοπικ σε αυτο το φορουμ
Είμαι οδηγός/αθλητής και γράφομαι σε αθλητικό σωματείο. Στη μέση της χρονιάς παρεξηγιέμαι για διάφορους λόγους με το σωματείο και δεν με δηλώνουνε πλέον να τρέχω σε αγώνες αλλά ούτε με αποδεσμεύουνε για να μπορέσω να κάνω μεταγραφή σε άλλη ομάδα, τι γίνεται τότε? Πρέπει να περιμένω να περάσει 1 χρόνος απραξίας, δηλαδή 1 χρόνος χωρίς αγώνες για να μπορέσω να κάνω μεταγραφή και να ξανατρέξω στη μέση της ερχόμενης αγωνιστικής περιόδου, οπότε χάνω και την επόμενη χρονιά στην ουσία, ιδίως εαν θέλω να κυνηγήσω τις πρώτες θέσεις βαθμολογικά;
Καταλαβενεις λοιπον γιατι παραπονιεμαι?
Εγω και ο πατερασ μου που τρεχουμε εξω με ξενη λισανς. Απο που θα παρουμε no objection letter? Ο αδερφος μου που τρεχει με ελληνικη διεθνη λισανς; Πως θα την εκδοσει; Πρεπει να ειναι μελος καποιου αθλητικου σωματειου; Και απο που θα παρει starting permission; Και γιατι θα πρεπει να ειναι αθλητης καποιας αθλητικης λεσχης; Μπαζει απο παντου ο αθλητικος νομος και το γνωριζουνε καλα τοσα χρονια οσοι ασχοληθηκαν με την αναγνωριση της ΓΓΑ. ΕΚΤΟΣ και αν δεν μας εχουνε πει πραγματα απο την ομοσπονδια οπου δεν γνωριζουμε οπου θα επρεπε να τα ειχανε πει απο την αρχη. -
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Eγω παντως βλεπω οτι μεχρι στιγμης σιγη ιχθυος στα σημαντικα πραγματα (το ασφαληστηριο και παλι πιστευω οτι κανανε λαθοσ που το πηραν ολο πανω τουσ) και ανακοινωσεις ιδιο νοημα αλλα με αλλες λεξεις. Απο οσο το εχω ψαξει και το εχω ζησει εξω, οι ομοσπονδιες δεν εχουν καμμια σχεση με την ΓΓΑ του καθε κρατους. Στην Ελλαδα το καναμε βαση ΓΓΑ χωρις να υπαρχει η υποδομη της ΓΓΑ για να στηριξει το δικο μας σπορ. Μακαρι να βγω λαθος.
To be or not to be…..
Τελικά εσθάνομε με της αλήθειες που μας περιέγραψες σαν μαύρος στην χώρα μου, μα χωρίς χρήματα (από τον καρτίστα….)!.
1964,ολιμπικοι Αύγουστος. Πρωταθλητής Ελλάδος και αρχηγός της εθνικής. Τα έσπασα με το σωματείο μου, μα ο ΣΕΓΑΣ με τιμώρησε με 1 χρόνο απραξία…..
Ολυμπιονίκης, αυτός που την άνοιξη, έχασε από εμένα 5:1 και 5:2 σε φιλικό, στο Μπάρι!.
Επαναστατικό δίκαιο, συνέβησαν πολλά έκτροπα, και παραιτήθηκε ο έφορος του αθλήματος, ο πρόεδρος του σωματείου και ο πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ, αν τους έπαιρνε ας μην το κάνανε.
Βέβαια δεν με ήθελε κανένα σωματείο μετά από αυτό, έκανα τζιζ….. και έτσι ενεπλάκει με το αυτοκίνητο!!!!!.......
Ευτυχώς σε αυτήν την χώρα του βαλκανικού νότου, αυτά που συμβαίνουν στης προηγμένες χώρες δεν συμβαίνουν εδώ!.
Και βεβαίως αυτό που σωστά γράφεις «Μόνο στην Ελλάδα κοιτάνε να το πάνε βάση αθλητικού νομού και εκεί είναι το μεγάλο μπέρδεμα», και λόγο του ότι το ‘ψάρι δεν βρωμάει από το κεφάλι, μα βρωμάει ολόκληρο’!. Και ορθά γράφεις, «Στην Ελλάδα το κάναμε βάση ΓΓΑ χωρίς να υπάρχει η υποδομή της ΓΓΑ για να στηρίξει το δικό μας σπορ», και γνωρίζοντας αυτή της δικες της ατέλειες ενεργεί ανάλογα!. Περιμένει έγκυρες εμπεριστατωμένες καταγγελίες, και τότε ψάχνετε και ενεργεί σκληρά ενίοτε. Είπαμε δεν θέλει να χάσει ψήφους ο ΓΓ ή ο υφυπουργός και κάνει την δουλειά του.!!!!!..... σε αυτό εναποθέτω της ελπίδες μου. Μακάρι όλα να κυλίσουν σωστά για το σπορ μας!. μα περιμένω και κάτι άλλο…….
Φιλικά
Α. -
Αλεξ πιστευω οτι - ακομα θα ελεγα - οι Λεσχες/Αθλητικά σωματεια δεν εχουν 'απεναντι' στις ασφαλιστικές την 'διαπραγματευτικη ισχυ' (οι περισσότερες) ωστε να εχουν ενα συμβολαιο με ορους πληρωμης 'της προκοπής' οπως εχει η ΕΛΠΑ ΟΜΑΕ οπως θες πεστην εχωντας ολο το 'πακετο'
απο κει και περα υπαρχουν και αλλα θεματα που δεν ξερουμε τι ΕΞΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ θα ισχυσει για τους αγωνες αυτοκινητου..
Δοιηκιτικά θες??? Αθλητικά θες???Αληθεια οι 70βαλε λεσχες ποσους αγωνιζομενους/αθλητες θα ( ή πρεπει να) εχουν η καθε μια???
Δεν ειμαστε δα και Αγγλια που τρεχουν ακομα και με..... τροχόσπιτα... -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Αλεξ πιστευω οτι - ακομα θα ελεγα - οι Λεσχες/Αθλητικά σωματεια δεν εχουν 'απεναντι' στις ασφαλιστικές την 'διαπραγματευτικη ισχυ' (οι περισσότερες) ωστε να εχουν ενα συμβολαιο με ορους πληρωμης 'της προκοπής' οπως εχει η ΕΛΠΑ ΟΜΑΕ οπως θες πεστην εχωντας ολο το 'πακετο'Δεν λεω οχι σε αυτο. Ας εμπαινε εγκυητης ή οτιδηποτε αλλο. Το να πληρωσει παλι το μαρμαρο ενω εχουμε δει τι γινεται δεν το καταλαβαινω. Τους τρεχανε τα 140κ ευρο απο τα πατζακια? Κοιτα λιγο τα 2 ασφαληστηρια τι λενε. Το ενα των οδηγων εχει σχεδον 80 κα το αλλο 140. Μαντεψε ποιο ειναι των οδηγων που παλι αυτοι 8α πληρωσουν τον λογαριασμο.
απο κει και περα υπαρχουν και αλλα θεματα που δεν ξερουμε τι ΕΞΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ θα ισχυσει για τους αγωνες αυτοκινητου..
Δοιηκιτικά θες??? Αθλητικά θες???Μα αυτο ειναι το θεμα Φοκιωνα. Οτι πηγανε και φτιαξανε μια ομοσπονδια, με λεσχες που δεν τις ξερει η μανα τους, κλπ κλπ και τα βασικα δεν τα εχουν καν ανακοινωσει. Και λεω ανακοινωσει γιατι αρνουμε να πιστεψω οτι δεν τα εχουν συζητησει και δεν ξερουν απο που μπαζει. Αλλα υποτιθεται κανανε μια ομοσπονδια για να σπασουνε την απραξια της ΕθΕΑ/ΕΛΠΑ που παιζανε κρυφτουλι και δεν λεγανε/συζηταγανε τις κινησεις τους (ετσι δεν μας λεγανε προ μερικων μηνων ? ) και τωρα τσουουουουπ. Εγινε η ομοσπονδια και το πιο βασικο δεν το ξερουμε καν. Τι θα ισχυσει με τις λισανς? Ποιος, τι, που, πως,
κλπ. Βαση ΓΓΑ? Βαση ΦΙΑ? Βαση του παπα Βενενδικτου του τριτου? Τι?
Και οκ. Εμεις εχουμε λισανς. Οσοι δεν εχουν βγαλει ακομα ή οσοι εχουν ελληνικη και τρεχουν εξω και θελουν τα γνωστα τι γινεται? Ισχυει η λισανς τους? Πρεπει να βγαλουν καινουρια?
Σορρυ αλλα αυτα ολα μοιαζουν αρπακολιστικα.Αληθεια οι 70βαλε λεσχες ποσους αγωνιζομενους/αθλητες θα ( ή πρεπει να) εχουν η καθε μια???
Δεν ειμαστε δα και Αγγλια που τρεχουν ακομα και με..... τροχόσπιτα... -
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Δειτε τι γινεται σε αγγλια, γαλλια, Αμερικη, Αυστραλια κλπ χωρες που εχουν 1 αναγνωρισμενη απο την ΦΙΑ και παρα πολλα παρακλαδια απο κατω. Σε καμμια δεν εμπλεκεται η ΓΓΑ τησ χωρασ βαζοντασ βαση κανονισμων οπως στα υπολοιπα αθληματα. Ολες δρουν ξεχωρα. Μονο στην Ελλαδα κοιτανε να το πανε βαση αθλητικου νομου και εκει ειναι το μεγαλο μπερδεμα.Υποθέτω, ότι η αναγνώριση ΜΙΑΣ ομοσπονδίας από τη ΓΓΑ ήταν ο μοναδικός ρεαλιστικός τρόπος να αλλάξει το άρθρο 49 προσθέτοντας αυτό που είχε προστεθεί στο άρθρο 49 για τις μηχανές:
Ειδικότερα για αγώνες μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και τρίτροχων οχημάτων μπορεί η παραπάνω σύμφωνη γνώμη να εκφραστεί από Πανελλήνια Αθλητική Ομοσπονδία Μοτοσικλετών, σύμφωνα με κανόνες που ορίζει η Διεθνής Ομοσπονδία Μοτοσικλέτας (Δ.Ο.Μ).
αλλά η ΓΓΑ έθεσε όρους: (α) μία ομοσπονδία (πρόσεξε το 'ΠανελλήνιΑ ΟμοσπονδίΑ' όχι πληθυντικός... καλά και άγια έπραξε! άλλωστε ακριβώς το ίδιο έγινε και με τις μηχανές, πρώτα μία ομοσπονδία ΜΟΤΟΕ, μετά αναγνώριση) (β) αθλητικός νόμος (εδώ απ΄ό,τι αντιλαμβάνομαι υπάρχουν περιθώρια για κάποια προσαρμογή στο μέλλον). Να οι 'συμβιβασμοί' που έλεγε ο platis παραπάνω.
Παραδειγμα η ερωτηση καρτιστα απο αλλο τοπικ σε αυτο το φορουμ
Είμαι οδηγός/αθλητής και γράφομαι σε αθλητικό σωματείο. Στη μέση της χρονιάς παρεξηγιέμαι για διάφορους λόγους με το σωματείο και δεν με δηλώνουνε πλέον να τρέχω σε αγώνες αλλά ούτε με αποδεσμεύουνε για να μπορέσω να κάνω μεταγραφή σε άλλη ομάδα, τι γίνεται τότε?
Γιατί θα πρέπει η απάντηση στο παραπάνω για έναν αθλητή μηχανοκίνητου αθλήματος να είναι διαφορετική από έναν αθλητή οποιουδήποτε άλλου αθλήματος ? Ενας ερασιτέχνης ποδοσφαιριστής, μπασκετμπολίστας, βολειμπολίστας, αθλητής στίβου, κολυμβητής τι κάνει αν 'παρεξηγηθεί' ? Του έδωσαν ήδη τη σωστή απάντηση: 'μην παρεξηγηθείς'. Η επιλογή σωματείου-λέσχης είναι σοβαρή υπόθεση και δε βλέπω γιατί δεν θα πρέπει να αντιμετωπίζεται με σοβαρότητα.
Αλήθεια, οι μοτοσυκλετιστές τι κάνουν ?
Πρέπει να περιμένω να περάσει 1 χρόνος απραξίας, δηλαδή 1 χρόνος χωρίς αγώνες για να μπορέσω να κάνω μεταγραφή και να ξανατρέξω στη μέση της ερχόμενης αγωνιστικής περιόδου, οπότε χάνω και την επόμενη χρονιά στην ουσία, ιδίως εαν θέλω να κυνηγήσω τις πρώτες θέσεις βαθμολογικά;
E καλά φαντάζομαι η διάρκεια των 'δελτίων αθλητή' μπορεί να ρυθμιστεί μέχρι το τέλος κάθε αγωνιστικής χρονιάς, αυτό σίγουρα είναι θέμα της ομοσπονδίας.
Καταλαβενεις λοιπον γιατι παραπονιεμαι?
Οχι. Ειλικρινά.
Εγω και ο πατερασ μου που τρεχουμε εξω με ξενη λισανς. Απο που θα παρουμε no objection letter?
ΕΛΠΑ κατόπιν εισήγησης της OMAE. Θα μπορούσε να είναι διαφορετικά με ρεαλιστικούς όρους ? Στο μέλλον, αν η ΟΜΑΕ αντικαταστήσει την ΕΛΠΑ σαν μέλος της FIA, τότε θα είναι απευθείας από την ΟΜΑΕ.
Ο αδερφος μου που τρεχει με ελληνικη διεθνη λισανς; Πως θα την εκδοσει;
OMAE όπως όλες οι λισανς.
Πρεπει να ειναι μελος καποιου αθλητικου σωματειου;
Ναι.
Και απο που θα παρει starting permission;
Οπως παραπάνω.
Και γιατι θα πρεπει να ειναι αθλητης καποιας αθλητικης λεσχης;
Δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο κολλάνε πολλοί με το να 'ναι υποχρεωτικά μέλη λέσχης-σωματείου Η λέσχη-σωματείο είναι το τοπικό κύτταρο ανάπτυξης του αθλήματος και δουλεύει μια χαρά σε ΟΛΑ τα αθλήματα, δεν καταλαβαίνω γιατί να είναι διαφορετικά στο μηχανοκίνητο.
Βασικά η σωστή ερώτηση είναι 'γιατί όχι' ?
Μπαζει απο παντου ο αθλητικος νομος και το γνωριζουνε καλα τοσα χρονια οσοι ασχοληθηκαν με την αναγνωριση της ΓΓΑ.
Υπερβολές. Θέλει κάποιες τροποποιήσεις αλλά σιγά που 'μπάζει από παντού'...
ΕΚΤΟΣ και αν δεν μας εχουνε πει πραγματα απο την ομοσπονδια οπου δεν γνωριζουμε οπου θα επρεπε να τα ειχανε πει απο την αρχη.
Εγραψα την άποψή μου στην αρχή.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δειτε τι γινεται σε αγγλια, γαλλια, Αμερικη, Αυστραλια κλπ χωρες που εχουν 1 αναγνωρισμενη απο την ΦΙΑ και παρα πολλα παρακλαδια απο κατω. Σε καμμια δεν εμπλεκεται η ΓΓΑ τησ χωρασ βαζοντασ βαση κανονισμων οπως στα υπολοιπα αθληματα. Ολες δρουν ξεχωρα. Μονο στην Ελλαδα κοιτανε να το πανε βαση αθλητικου νομου και εκει ειναι το μεγαλο μπερδεμα.
Υποθέτω, ότι η αναγνώριση ΜΙΑΣ ομοσπονδίας από τη ΓΓΑ ήταν ο μοναδικός ρεαλιστικός τρόπος να αλλάξει το άρθρο 49 προσθέτοντας αυτό που είχε προστεθεί στο άρθρο 49 για τις μηχανές:
Ειδικότερα για αγώνες μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και τρίτροχων οχημάτων μπορεί η παραπάνω σύμφωνη γνώμη να εκφραστεί από Πανελλήνια Αθλητική Ομοσπονδία Μοτοσικλετών, σύμφωνα με κανόνες που ορίζει η Διεθνής Ομοσπονδία Μοτοσικλέτας (Δ.Ο.Μ).
Κοιτα το υπογραμισμενο. Δεν ειδα πουθενα στην ανακοινωση της ΟΜΑΕ να αναφερεται πουθενα η ΔΟΑ.
αλλά η ΓΓΑ έθεσε όρους: (α) μία ομοσπονδία (πρόσεξε το 'ΠανελλήνιΑ ΟμοσπονδίΑ' όχι πληθυντικός... καλά και άγια έπραξε! άλλωστε ακριβώς το ίδιο έγινε και με τις μηχανές, πρώτα μία ομοσπονδία ΜΟΤΟΕ, μετά αναγνώριση) (β) αθλητικός νόμος (εδώ απ΄ό,τι αντιλαμβάνομαι υπάρχουν περιθώρια για κάποια προσαρμογή στο μέλλον). Να οι 'συμβιβασμοί' που έλεγε ο platis παραπάνω.
Αυτο εννουσε ο γιατρος ή μηπως μονο το οικονομικο των λισανς απο το ταμειο της ΕΘΕΑ?
Παραδειγμα η ερωτηση καρτιστα απο αλλο τοπικ σε αυτο το φορουμ
Είμαι οδηγός/αθλητής και γράφομαι σε αθλητικό σωματείο. Στη μέση της χρονιάς παρεξηγιέμαι για διάφορους λόγους με το σωματείο και δεν με δηλώνουνε πλέον να τρέχω σε αγώνες αλλά ούτε με αποδεσμεύουνε για να μπορέσω να κάνω μεταγραφή σε άλλη ομάδα, τι γίνεται τότε?
Γιατί θα πρέπει η απάντηση στο παραπάνω για έναν αθλητή μηχανοκίνητου αθλήματος να είναι διαφορετική από έναν αθλητή οποιουδήποτε άλλου αθλήματος ? Ενας ερασιτέχνης ποδοσφαιριστής, μπασκετμπολίστας, βολειμπολίστας, αθλητής στίβου, κολυμβητής τι κάνει αν 'παρεξηγηθεί' ? Του έδωσαν ήδη τη σωστή απάντηση: 'μην παρεξηγηθείς'. Η επιλογή σωματείου-λέσχης είναι σοβαρή υπόθεση και δε βλέπω γιατί δεν θα πρέπει να αντιμετωπίζεται με σοβαρότητα.
Γιατι ο μηχανοκινητος αθλητισος ειναι τελειως διαφορετικα oriented παγκοσμιος απο τον κλασσικο αθλητισμο. Ενα απλο παραδειγμα ειναι τα εφοδια. Στον κλασσικο αθλητισμο (ερασιτεχνες) πληρωνει κανεις αθλητης απο την τσεπη του την φορμα του, τα συνεργα προπονησης, τον χωρο που θα ποροπονηθει κλπ? I dont think so. Εμεις λοιπον που ΟΛΑ ειναι απο την τσεπη μας, γιατι να εκπροσωπουμε ενα σωματειο το οποιο θα το πληρωνουμε και συνδρομη απο πανω? Για τα ωραια του τα ματια?
Αλήθεια, οι μοτοσυκλετιστές τι κάνουν ?
Ελα ντε. Καλα πρεπει να ειναι. Αν και δεν ακουγντε τωρα τελευταια. Αυτοι δεν γινανε ευρωπη μετα την αναγνωριση της ομοσπονδιας τους? Δεν ειδαν το φως το αληθινο? Δεν τους πηρανε τηεφωνο καμμια 200 μεσα ενημερωσης ωστε να προωθησουν τα πρωταθληματα τους? Μα διαολε.... Δεν εστειλαν εκρποσωπους μας στο εξωτερικο με τις ευλογιες της ομοσπονδιας μοτοσυκλετας? Δεν θα ξερουν πως θα γνεται μαλλον.
Πρέπει να περιμένω να περάσει 1 χρόνος απραξίας, δηλαδή 1 χρόνος χωρίς αγώνες για να μπορέσω να κάνω μεταγραφή και να ξανατρέξω στη μέση της ερχόμενης αγωνιστικής περιόδου, οπότε χάνω και την επόμενη χρονιά στην ουσία, ιδίως εαν θέλω να κυνηγήσω τις πρώτες θέσεις βαθμολογικά;
E καλά φαντάζομαι η διάρκεια των 'δελτίων αθλητή' μπορεί να ρυθμιστεί μέχρι το τέλος κάθε αγωνιστικής χρονιάς, αυτό σίγουρα είναι θέμα της ομοσπονδίας.
Καλα το φανταζεσαι αλλα ολα αυτα επρεπε να εχουν διευ8ετηθει και ανακοικωθει ηδη. Αν οχι απο πριν.
Καταλαβενεις λοιπον γιατι παραπονιεμαι?
Οχι. Ειλικρινά.
Μαλλον εχω ξεχασει να γραφω. θα στα πω απο κοντα.
Εγω και ο πατερασ μου που τρεχουμε εξω με ξενη λισανς. Απο που θα παρουμε no objection letter?
ΕΛΠΑ κατόπιν εισήγησης της OMAE. Θα μπορούσε να είναι διαφορετικά με ρεαλιστικούς όρους ? Στο μέλλον, αν η ΟΜΑΕ αντικαταστήσει την ΕΛΠΑ σαν μέλος της FIA, τότε θα είναι απευθείας από την ΟΜΑΕ.
ΕΛΠΑ? Μα η ομοσπονδια δεν ειναι η ΜΟΝΗ αρμοδια βαση ΓΓΑ? Δηλαδη εμεις δεν θα ανοικουμε στην Ομοσπονδια? Δεν θα ειμαστε Ελληνες αθλητες.
Ο αδερφος μου που τρεχει με ελληνικη διεθνη λισανς; Πως θα την εκδοσει;
OMAE όπως όλες οι λισανς.
Μα η ΟΜΑΕ εχει την αρμοδιοτητα ή η ΕΛΠΑ. Μπερδευτικα τωρα. Αποφασιστε ρε παιδια.Πρεπει να ειναι μελος καποιου αθλητικου σωματειου;
Ναι. Α ωραια. Δηλαδη θα εκπροσωπει ενα ελληνικο σωματειο, για αγωνες που κανει στο εξωτερικο αλλα αυτο το σωματειο δεν θα τον βοηθαει σε τιποτα που μπορει να χρειαστει (οπως πχ στον κλασσικο αθλητισμο). Μιλαμε τρελλη χαρα οι αγωνιζομενοι.
Και απο που θα παρει starting permission;
Οπως παραπάνω.
Ποιο παραπανω? Της ΕΛΠΑ / ΕΘΕΑ ή της ΟΜΑΕ?
Και γιατι θα πρεπει να ειναι αθλητης καποιας αθλητικης λεσχης;
Δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο κολλάνε πολλοί με το να 'ναι υποχρεωτικά μέλη λέσχης-σωματείου Η λέσχη-σωματείο είναι το τοπικό κύτταρο ανάπτυξης του αθλήματος και δουλεύει μια χαρά σε ΟΛΑ τα αθλήματα, δεν καταλαβαίνω γιατί να είναι διαφορετικά στο μηχανοκίνητο.
Βασικά η σωστή ερώτηση είναι 'γιατί όχι' ?
Σου απαντησα παραπανω. Γιατι θα υποχρεωθουμε να παμε σε μια λεσχη σωματειο / σωματειο που αντι να μας βοηθαει σε διαφορα (οπως στον κλασσικο αθλητισμο) θα του πηρωνουμε και συνδρομη στο τελος και θα μας κραταει στο χερι αν θελησουμε να αλλαξουμε σωματειο. Αληθεια εφ'οσον υπαρχουν αθητικα σωματεια πλεον, οι αγωνιστικες ομαδες τι θα απογινουν? θα μας δηλωνουν ως δανεικους απο το σωματειο μας?
Μπαζει απο παντου ο αθλητικος νομος και το γνωριζουνε καλα τοσα χρονια οσοι ασχοληθηκαν με την αναγνωριση της ΓΓΑ.
Υπερβολές. Θέλει κάποιες τροποποιήσεις αλλά σιγά που 'μπάζει από παντού'...
Ναι μωρε. Εχεις δικιο. απο τα 12 ballast tanks στο μπαζουν τα 8. Ε οκ. Δεν μπαζουν και τα 12.
ΕΚΤΟΣ και αν δεν μας εχουνε πει πραγματα απο την ομοσπονδια οπου δεν γνωριζουμε οπου θα επρεπε να τα ειχανε πει απο την αρχη.
Εγραψα την άποψή μου στην αρχή.
Και σε ευχαριστω. Αλλα με μπερδεψες ακομα περισσοτερο
-
Με συμβιβασμους εννοουσα οσα λετε παραπανω, εννοουσα το χιλιαρικο της απαλλαγης του ασφαλιστηριου αστικης, τα δικαιωματα λισανς. Επρεπε να γινει μια αρχη, φανταζομαι θα υπαρξει εξελιξη με προσαρμογες. Προς το παρον, όντως, εχουμε κοληματα (με ο, ελπιζω να μην υπαρξουν με ω).
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Ειδικότερα για αγώνες μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και τρίτροχων οχημάτων μπορεί η παραπάνω σύμφωνη γνώμη να εκφραστεί από Πανελλήνια Αθλητική Ομοσπονδία Μοτοσικλετών, σύμφωνα με κανόνες που ορίζει η Διεθνής Ομοσπονδία Μοτοσικλέτας (Δ.Ο.Μ).
Κοιτα το υπογραμισμενο. Δεν ειδα πουθενα στην ανακοινωση της ΟΜΑΕ να αναφερεται πουθενα η ΔΟΑ.
Ε και που δεν το είδες τι σημαίνει αυτό ? Πάω στοίχημα ό,τι θες ότι ακριβώς το ίδιο θα γράφει το μελλοντικό άρθρο 49 και για τα αυτοκίνητα.
Αυτο εννουσε ο γιατρος ή μηπως μονο το οικονομικο των λισανς απο το ταμειο της ΕΘΕΑ?
Δεν ξέρω τι εννοούσε ο γιατρός αλλά αυτός (αναγνώριση+άρθρο 49 vs. αθλητικός νόμος και ΓΓΑ πάνω από το κεφάλι μας) είναι ένας συμβιβασμός
Γιατι ο μηχανοκινητος αθλητισος ειναι τελειως διαφορετικα oriented παγκοσμιος απο τον κλασσικο αθλητισμο. Ενα απλο παραδειγμα ειναι τα εφοδια. Στον κλασσικο αθλητισμο (ερασιτεχνες) πληρωνει κανεις αθλητης απο την τσεπη του την φορμα του, τα συνεργα προπονησης, τον χωρο που θα ποροπονηθει κλπ? I dont think so. Εμεις λοιπον που ΟΛΑ ειναι απο την τσεπη μας, γιατι να εκπροσωπουμε ενα σωματειο το οποιο θα το πληρωνουμε και συνδρομη απο πανω? Για τα ωραια του τα ματια?
Εγώ πάντως όσα χρόνια έπαιζα βόλει πάντοτε αγόραζα ο ίδιος τα παπούτσια μου (το σωματείο φόρμες, μπάλες κτλ. ΟΚ...). Και όσα χρόνια έκανα (κάνω) ιστιοπλοία πάντα αγοράζω ο ίδιος τον εξοπλισμό μου.
Αν νομίζεις ότι 'σωματείο=σου πληρώνουν όλα τα έξοδα' είσαι γελασμένος, αυτά συμβαίνουν μόνο σε επαγγελματικού επιπέδου αθλήματα, σε ερασιτεχνικό επίπεδο οι αθλητές πληρώνουν ένα σωρό πράγματα (από μετακινήσεις έως εξοπλισμό) για να κάνουν το κέφι τους (ιδιαίτερα τελευταία λόγω κρίσης). Στο κάτω-κάτω, για χόμπι δε μιλάμε ? γιατί θεωρείς αδιανόητο το να πληρώσεις για να κάνεις το χόμπι σου αν είσαι σε αναγνωρισμένη ομοσπονδία ? Η οποία μάλιστα δεν θα είναι στην 'Α' κατηγορία' πως τι λένε 'εθνικού ενδιαφέροντος αθλήματα' που παίρνει επιχορηγήσεις κτλ. αλλά σε κατηγορία αντίστοιχη με το μπάτμιντον δηλαδή επιχορήγηση μηδέν -ποιός νομίζεις ότι συντηρεί αυτά τα αθλήματα αν όχι οι ίδιοι οι συμμετέχοντες ?Το σωματείο θα το εκπροσωπείς και θα το πληρώνεις για να κάνει πράγματα που δεν είναι δουλειά σου και ευθύνη σου να τα κάνεις εσύ αλλά χρειάζονται σε άλλο επίπεδο: επαφή με ομοσπονδία, οργάνωση αγώνων (και τώρα αυτό κάνεις), εκπαίδευση (πχ. σε κανονισμούς), προσέλκυση και προπόνηση νέων, κοινωνικές δράσεις, προβολή. Αν δεν τα κάνει αυτά το σωματείο σου, πας σε άλλο.
Αλήθεια, οι μοτοσυκλετιστές τι κάνουν ?
Ελα ντε. Καλα πρεπει να ειναι. Αν και δεν ακουγντε τωρα τελευταια. Αυτοι δεν γινανε ευρωπη μετα την αναγνωριση της ομοσπονδιας τους? Δεν ειδαν το φως το αληθινο? Δεν τους πηρανε τηεφωνο καμμια 200 μεσα ενημερωσης ωστε να προωθησουν τα πρωταθληματα τους? Μα διαολε.... Δεν εστειλαν εκρποσωπους μας στο εξωτερικο με τις ευλογιες της ομοσπονδιας μοτοσυκλετας? Δεν θα ξερουν πως θα γνεται μαλλον.
Δεν καταλαβαίνω γιατί είσαι τόσο ειρωνικός και μηδενιστής.
Τόσα χρόνια το σύνθημα ήταν 'να φύγει το άθλημα από την ΕΛΠΑ'.
Τώρα που έγινε αυτό (διότι περί αυτού πρόκειται), γκρινιάζεις για τους επιμέρους όρους.
Ε αν δεν σ΄αρέσει μπορείς να νοσταλγήσεις το παρελθόν.Καλα το φανταζεσαι αλλα ολα αυτα επρεπε να εχουν διευ8ετηθει και ανακοικωθει ηδη. Αν οχι απο πριν.
Μα τι λες τώρα Εδώ μιλάμε για τη μεγαλύτερη κρίση στην ιστορία του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού, και δεν έχει τελειώσει ακόμα (εκτός και αν νομίζεις ότι θα γίνει αγώνας ταχύτητας το άλλο ΣΚ ) αλλά τουλάχιστον φαίνεται φως στο τούνελ (*) και συ λες 'αααα, δεν είχαν ρυθμίσει τέλεια όλες τις λεπτομέρειες'. Νομίζω είσαι εκτός πραγματικότητας.
(*)
Ομοσπονδία --> Τσεκ
Οικονομικά --> Τσεκ
Ασφαλιστήριο --> Τσεκ
Κανονισμοί --> Νοτ τσεκ
Προϋποθέσεις συμμετοχής --> Νοτ τσεκ
κτλ.Εγω και ο πατερασ μου που τρεχουμε εξω με ξενη λισανς. Απο που θα παρουμε no objection letter?
ΕΛΠΑ κατόπιν εισήγησης της OMAE. Θα μπορούσε να είναι διαφορετικά με ρεαλιστικούς όρους ? Στο μέλλον, αν η ΟΜΑΕ αντικαταστήσει την ΕΛΠΑ σαν μέλος της FIA, τότε θα είναι απευθείας από την ΟΜΑΕ.
ΕΛΠΑ? Μα η ομοσπονδια δεν ειναι η ΜΟΝΗ αρμοδια βαση ΓΓΑ? Δηλαδη εμεις δεν θα ανοικουμε στην Ομοσπονδια? Δεν θα ειμαστε Ελληνες αθλητες.
Τώρα γιατί τρολλάρεις ? Αφού ξέρεις πολύ καλά ότι το no objection letter στο δίνει η ASN. Η οποία ΑΚΟΜΑ είναι η ΕΛΠΑ. Αρα:
Εντός της Ελλάδας, άρα και το να πάρεις λισανς, αρμόδια η ΟΜΑΕ
Οταν πας εκτός Ελλάδας, τότε θα πρέπει να περάσεις από ΕΛΠΑ (αλλά αναγκαστικά με σύμφωνη γνώμη ΟΜΑΕ πχ. δεν μπορεί η ΕΛΠΑ να σου δώσει no objection letter ενώ εντός Ελλάδας δεν έχεις λισανς πχ. έχεις τιμωρηθεί για πειθαρχικό παράπτωμα), για όσο καιρό η ΕΛΠΑ είναι η σύμφωνα με τη FIA ASN.Ναι. Α ωραια. Δηλαδη θα εκπροσωπει ενα ελληνικο σωματειο, για αγωνες που κανει στο εξωτερικο αλλα αυτο το σωματειο δεν θα τον βοηθαει σε τιποτα που μπορει να χρειαστει (οπως πχ στον κλασσικο αθλητισμο). Μιλαμε τρελλη χαρα οι αγωνιζομενοι.
Οταν κάποιος τρέχει στο εξωτερικό, σε όλα τα αθλήματα, δεν εκπροσωπεί το σωματείο του αλλά τη χώρα του.
Και γιατι θα πρεπει να ειναι αθλητης καποιας αθλητικης λεσχης;
Δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο κολλάνε πολλοί με το να 'ναι υποχρεωτικά μέλη λέσχης-σωματείου Η λέσχη-σωματείο είναι το τοπικό κύτταρο ανάπτυξης του αθλήματος και δουλεύει μια χαρά σε ΟΛΑ τα αθλήματα, δεν καταλαβαίνω γιατί να είναι διαφορετικά στο μηχανοκίνητο.
Βασικά η σωστή ερώτηση είναι 'γιατί όχι' ?
Σου απαντησα παραπανω. Γιατι θα υποχρεωθουμε να παμε σε μια λεσχη σωματειο / σωματειο που αντι να μας βοηθαει σε διαφορα (οπως στον κλασσικο αθλητισμο) θα του πηρωνουμε και συνδρομη στο τελος και θα μας κραταει στο χερι αν θελησουμε να αλλαξουμε σωματειο. Αληθεια εφ'οσον υπαρχουν αθητικα σωματεια πλεον, οι αγωνιστικες ομαδες τι θα απογινουν? θα μας δηλωνουν ως δανεικους απο το σωματειο μας?
- Δεν ξέρεις αν θα σε βοηθάει ή όχι. Πχ. το να αναλαμβάνει όλη τη γραφειοκρατία για τα no objection letters κτλ. αντί να το κάνεις, όπως σήμερα, ο ίδιος, θα είναι σίγουρα μια βοήθεια
- Το 'θα μας κρατάει αν θέλουμε να αλλάξουμε' είναι ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τον υπόλοιπο αθλητισμό και λύνεται με ακριβώς τον ίδιο τρόπο (κανονισμοί μετεγγραφών κτλ.) δε βλέπω καμία διαφορά
- Το να ανήκεις σε ένα σωματείο δεν θα σου απαγορεύει να ανήκεις και σε μία ομάδα. Και ο Armstrong ανήκε σε κάποιο ποδηλατικό σωματείο αλλά και στην US Postal Service ομάδα.
Μπαζει απο παντου ο αθλητικος νομος και το γνωριζουνε καλα τοσα χρονια οσοι ασχοληθηκαν με την αναγνωριση της ΓΓΑ.
Υπερβολές. Θέλει κάποιες τροποποιήσεις αλλά σιγά που 'μπάζει από παντού'...
Ναι μωρε. Εχεις δικιο. απο τα 12 ballast tanks στο μπαζουν τα 8. Ε οκ. Δεν μπαζουν και τα 12.
Μέχρι στιγμής συγνώμη αλλά πάντως δεν έχω δει σοβαρό επιχείρημα από πλευράς σου για το 'μπάζει από παντού'. ΟΚ σαφώς υπάρχουν προβλήματα αλλά δεν είναι όσο χάλια λες...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
...Ενθαρυντικό να υπάρχουν άνθρωποι στο χώρο που κοιτάνε μπροστά χωρίς συμπλέγματα και μίζερες προκαταλήψεις
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Εγώ πάντως όσα χρόνια έπαιζα βόλει πάντοτε αγόραζα ο ίδιος τα παπούτσια μου (το σωματείο φόρμες, μπάλες κτλ. ΟΚ...). Και όσα χρόνια έκανα (κάνω) ιστιοπλοία πάντα αγοράζω ο ίδιος τον εξοπλισμό μου.
Αν νομίζεις ότι 'σωματείο=σου πληρώνουν όλα τα έξοδα' είσαι γελασμένος, αυτά συμβαίνουν μόνο σε επαγγελματικού επιπέδου αθλήματα, σε ερασιτεχνικό επίπεδο οι αθλητές πληρώνουν ένα σωρό πράγματα (από μετακινήσεις έως εξοπλισμό) για να κάνουν το κέφι τους (ιδιαίτερα τελευταία λόγω κρίσης). Στο κάτω-κάτω, για χόμπι δε μιλάμε ? γιατί θεωρείς αδιανόητο το να πληρώσεις για να κάνεις το χόμπι σου αν είσαι σε αναγνωρισμένη ομοσπονδία ? Η οποία μάλιστα δεν θα είναι στην 'Α' κατηγορία' πως τι λένε 'εθνικού ενδιαφέροντος αθλήματα' που παίρνει επιχορηγήσεις κτλ. αλλά σε κατηγορία αντίστοιχη με το μπάτμιντον δηλαδή επιχορήγηση μηδέν -ποιός νομίζεις ότι συντηρεί αυτά τα αθλήματα αν όχι οι ίδιοι οι συμμετέχοντες ?Το σωματείο θα το εκπροσωπείς και θα το πληρώνεις για να κάνει πράγματα που δεν είναι δουλειά σου και ευθύνη σου να τα κάνεις εσύ αλλά χρειάζονται σε άλλο επίπεδο: επαφή με ομοσπονδία, οργάνωση αγώνων (και τώρα αυτό κάνεις), εκπαίδευση (πχ. σε κανονισμούς), προσέλκυση και προπόνηση νέων, κοινωνικές δράσεις, προβολή. Αν δεν τα κάνει αυτά το σωματείο σου, πας σε άλλο.
Mα εκει ακριβως ειναι το θεμα Νασσο. Δεν περιμενω να παρω ουτε επιχορηγηση ουτε τιποτα. Οπως πολυ σωστα ειπες αυτα ειναι για επαγγελματιες ή για να το θεσω καλυτερα για την Α' Εθνικη.
Παρολο που μονος σου ειπε οτι τα παππουτσια σου τα πληρωνες μονο σου αλλα τα υπολοιπα τα εβαζε το σωματειο (για το βολλευ).
Αλλα παλι δεν θελω να με πιασουν μαλακα και να πληρωνω απο πανω σωματειο το οποιο δεν μου προσφερει τιποτα και μαλιστα βαση αθλητικου νομου θα με κραταει απο τα τζολια αν θελησω να αλλαξω σωματειο σε περιπτωση που δεν μου αρεσει. Βλεπε το παραδειγμα της ερωτησης του καρτιστα.Δεν καταλαβαίνω γιατί είσαι τόσο ειρωνικός και μηδενιστής.
Τόσα χρόνια το σύνθημα ήταν 'να φύγει το άθλημα από την ΕΛΠΑ'.
Τώρα που έγινε αυτό (διότι περί αυτού πρόκειται), γκρινιάζεις για τους επιμέρους όρους.
Ε αν δεν σ΄αρέσει μπορείς να νοσταλγήσεις το παρελθόν.Δεν νοσταλγω κανενα παρελθον. Το μονο που βλεπω ειναι οτι ειχαμε την ευκαιρια να ξεκινησουμε απο το μηδεν και επιτελους να δουμε τι σκατα κανουν οι αλλες χωρες και να αντιγραψουμε και εμεις πηγαμε απο τελειως διαφορετικο και ασχετο για το σπορ μας χωματοδρομο.
Μα τι λες τώρα Εδώ μιλάμε για τη μεγαλύτερη κρίση στην ιστορία του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού, και δεν έχει τελειώσει ακόμα (εκτός και αν νομίζεις ότι θα γίνει αγώνας ταχύτητας το άλλο ΣΚ ) αλλά τουλάχιστον φαίνεται φως στο τούνελ (*) και συ λες 'αααα, δεν είχαν ρυθμίσει τέλεια όλες τις λεπτομέρειες'. Νομίζω είσαι εκτός πραγματικότητας.
(*)
Ομοσπονδία --> Τσεκ
Οικονομικά --> Τσεκ
Ασφαλιστήριο --> Τσεκ
Κανονισμοί --> Νοτ τσεκ
Προϋποθέσεις συμμετοχής --> Νοτ τσεκ
κτλ.Και περισυ ειχαμε κριση αλλα δεν εγινε τοσο της πουτανας. (σορρυ για τα γαλλικα).
Ομοσπονδια τσεκ βαση ΓΓΑ οχι βαση ΦΙΑ. Εκτος και αν ειναι παλι κατι το οποιο μας το κρατανε για εκπληξη.
Οικονομικα τσεκ. Για κοιτα ποσο γρηγορα βρεθηκαν 210,000 Ευρο εν μεσω της μεγαλυτερης κρισης στην ιστορια του ελληνικου μηχανοκινητου αθλητισμου. Οπου παλι αλλοι πληρωνουν αντι για αλλους το 140κ που ειναι το μεγαλυτερο κομματι για την καλυψη των τριτων. Ουτε αυτο δεν καλυπτουν οι οργανωτες / σωματεια και μου λες γιατι εχω φαει τοσο κολλημα με τα σωματεια που στην ουσια ειναι αυτα που θα βγουνε κερδισμενα και οι αθλητες παλι θα ειναι μαλακες της υποθεσης. Ξαναλεω λοιπον μακαρι να βγω λαθος αλλα μεχρι στιγμης με αυτα που μας εχουν ανακοινωσει μονο φως στο τουνελ δεν βλεπω.Τώρα γιατί τρολλάρεις ? Αφού ξέρεις πολύ καλά ότι το no objection letter στο δίνει η ASN. Η οποία ΑΚΟΜΑ είναι η ΕΛΠΑ. Αρα:
Εντός της Ελλάδας, άρα και το να πάρεις λισανς, αρμόδια η ΟΜΑΕ
Οταν πας εκτός Ελλάδας, τότε θα πρέπει να περάσεις από ΕΛΠΑ (αλλά αναγκαστικά με σύμφωνη γνώμη ΟΜΑΕ πχ. δεν μπορεί η ΕΛΠΑ να σου δώσει no objection letter ενώ εντός Ελλάδας δεν έχεις λισανς πχ. έχεις τιμωρηθεί για πειθαρχικό παράπτωμα), για όσο καιρό η ΕΛΠΑ είναι η σύμφωνα με τη FIA ASN.Μα για αυτο τρολλαρω Νασσο. Για βαση ΦΙΑ το δινει ο ΑΣΝ.
Εντος Ελλαδος πως δινει η ΟΜΑΕ εφ οσον δεν ειναι αναγνωρισμενη απο την ΦΙΑ. Αν θυαμαι καλα η ΕΛΠΑ πηρε πισω το δικαιωα που ειχε παραχωρισει στην ΟΜΑΕ για τις λισανς. Παλι για κατι δεν μας εχουν ενημερωσει και εσυ μου λες να μην τρολλαρω. Επισεις βαση ποιων κανονισμων η ΟΜΑΕ δινει λισανς εφ οσον δεν ειναι αναγνωρισμενη απο ΦΙΑ? Οποτε οι λισανς τους και οι αγωνες του θα θεωρηθουν παρανομοι και οσοι θα συμετασχουν με λισανς εκτος ΦΙΑ/ΑΣΝ σε αγωνα μη αναγνωρισμενο απο τον εκπροσωπο της ΦΙΑ εν Ελλαδι παραπεμπτεται στο πειθαρχικο της ΦΙΑ με την μεγαλυτερη ποινη που να μπορει να του επιβληθει να κρεμετε πανω απο το κεφαλι του.... να του παρουν την λισανς. (Σορρυ Νασσο μου αλλα την λισανς μου δεν την παιζω κορωνα γραμματα για τον οποιοδηποτε αλλο παρα μονο για τον εαυτο μου.)Οταν κάποιος τρέχει στο εξωτερικό, σε όλα τα αθλήματα, δεν εκπροσωπεί το σωματείο του αλλά τη χώρα του.
Οι αποψεις εδω ειναι λιιιγο διαφορετικες Νασσο μου. Και βαση αθλητικου νομου ΓΓΑ και βαση ΦΙΑ.
- Δεν ξέρεις αν θα σε βοηθάει ή όχι. Πχ. το να αναλαμβάνει όλη τη γραφειοκρατία για τα no objection letters κτλ. αντί να το κάνεις, όπως σήμερα, ο ίδιος, θα είναι σίγουρα μια βοήθεια
- Το 'θα μας κρατάει αν θέλουμε να αλλάξουμε' είναι ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τον υπόλοιπο αθλητισμό και λύνεται με ακριβώς τον ίδιο τρόπο (κανονισμοί μετεγγραφών κτλ.) δε βλέπω καμία διαφορά
- Το να ανήκεις σε ένα σωματείο δεν θα σου απαγορεύει να ανήκεις και σε μία ομάδα. Και ο Armstrong ανήκε σε κάποιο ποδηλατικό σωματείο αλλά και στην US Postal Service ομάδα.
1.Ποια γραφειοκρατεια ρε Νασσο μου? Να στειλω ενα mail / fax? Σιγα την γραφειοκρατεια που ειχε η ΕΘΕΑ. Τωρα να δουμε ποσο μανικι μπορει να γινει αν χρειαστει να περασει μεσω ΓΓΑ καμμια αιτηση. Θα γελασει και το παρδαλο κατσικι.
2.Ακριβως. Νταβαντζη δεν ειχαμε σε αυτα τα θεματα και νταβαντζη βαλαμε στο κεφαλι μας.
3. Οκ. Θα σου δωσω ενα παραδειγμα για το δικο μας αθλημα. Κανονικα για τις συμμετοχες στην δευετρη στηλη λεει το ονομα του entrant. Βαση κανονισμων αν δεν εχεις entrant lisance μπαινει το ονομα του πληρωματος. Τωρα τι θα μπαινει? Του σωματειου, του πληρωματος, της ομαδας, του σπονσορα τι? Παρεπιπτωντος βαση ΦΙΑ για το entrant πρεπει να εχεις λισανς σαν εντραντ που να την εχει εκδοσει ο ASN. Πχ. εδω κατω στοιχιζει 200 ευρο. Στην Ελλαδα ποιος απο ολους αυτους που φαινονται στην δευτερη στηλη εχουν τετοια αδεια?
Για πες μου λοιπον. τι θα ισχυσει απο ολα?Μέχρι στιγμής συγνώμη αλλά πάντως δεν έχω δει σοβαρό επιχείρημα από πλευράς σου για το 'μπάζει από παντού'. ΟΚ σαφώς υπάρχουν προβλήματα αλλά δεν είναι όσο χάλια λες...
Νασσο αν εσυ αυτα δεν τα βλεπεις σαν σοβαρα επιχειρηματα τοτε οποτε θες βρισκομαστε (χωρις μπριζολες γιατι ειμαι και σε διαιτα ) και με τους δυο κανονισμους (της ΓΓΑ και της ΦΙΑ) τα συγκρινουμε και βλεπεις το ποσο μπερδεμενα ειναι τα πραγματα και το ποσο ευκολο ειναι να γινει το λαθος. Ειδικα που δεν μας εχουν ανακοινωσει τιποτα ακομα αλλα δεν μας εχουνε πει ουτε τα ψιλα γραμματα της συμφωνιας της ΟΜΑΕ με το ΓΓΑ αλλα και με το ελληνικο ASN.
Επισεις δεν χρειαζεται να ζητας ουτε εσυ συγνωμη ουτε εγω ουτε κανενας. Συζητηση, ανταλλαγη αποψεων και λεμε τις ανυσηχιες μας (ενταξει με λιγη δοση τρολιας μεσα για να ταρακουνησουμε και κανεναν που μας διαβασει να ψαξει περισσοτερο τους κανονισμους ). Δεν κατηγορουμε κανεναν. Αν φαινεται κατι διαφορετικο απλα να το ξαναεπισημανω. Συζητηση και απορειες ειναι απο ολα αυτα που εχω διαβασει σχετικα με την ΦΙΑ και το τι ισχυει σε αλλες χωρες. -
Ο χρήστης zivas έγραψε:
...
Ενθαρυντικό να υπάρχουν άνθρωποι στο χώρο που κοιτάνε μπροστά χωρίς συμπλέγματα και μίζερες προκαταλήψεις
Κ. Ζηβα αν εσεις ειδικα, θεωρειτε μιζερες προκαταληψεις τις ανυσηχιες των οποιων οδηγων για τις λισανς τους, τα αγωνιστικα τους και τα λεφτα τους τοτε πραγματικα λυπαμαι.
Μαλλον πρεπει και εσεις να διαβασετε μεχρι τελευτας τελειας τι λεει η ΔΟΑ. Βεβαια στην θεση που ειστε μπορει να ξερετε τι λεει το fine printing πισω απο ολες αυτες τις αποφασεις και τα συμβολαια και να ειστε καλυμενος. Εγω για παραδειγμα δεν ειμαι (απο τα οσα εχω διαβασει στις επισημες ανακοινωσεις της ΟΜΑΕ) οπως και αλλοι φυσικα που απλα φοβουντε να μιλησουν ή να ρωτησουν για να μην τους απομονωσουν.
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΝ ΟΨΕΙ ???