-
Αν το καταλαβαινω καλα απο οσα γραφεις νομιζω οτι θες πιο θετικο μπροστινο στα δυσκολα. Κατα τη γνωμη μου ΜΗΝ το σκληραινεις (απο οσο διαβαζω θεωρειται ηδη αρκετα σκληρο) αλλα βαλε μια θολομπαρα μπροστα, που κακο δεν θα σου κανει ετσι κι αλλιως και ειναι και φτηνη. Μην σε πειραζει να εχεις και καμποσο περισσοτερη πιεση στα μπροστινα λαστιχα.
Μετα δες το για αποστατες στους τροχους αλλα μην το παρακανεις.
Τα ελατηρια ελαφρου (2cm) χαμηλωματος θα ηταν η 3η μου επιλογη, ιδανικα με καποιο αμορτισερ που τους ταιριαζει.
Αλλοι μπορει να σου πουν για σκληροτερη πισω αντιστρεπτικη, κατι επισης φτηνο, αλλα εγω θα προτιμουσα να βελτιωσω το μπροστινο παρα να χαλασω λιγο το πισω προκειμενου να εχω ισορροπια. -
Αν δεν θες να δωσεις πολλα χρηματα και να βαλεις μια ρυθμιζομενη αναρτηση(που οταν με το καλο ρυθμιστει σωστα το αυτοκινητο ειναι η μερα με τη νυχτα)ξεκινα με σκληροτερα αμορτισερ και ισως και σκληροτερα σινεμπλοκ.
Η θολομπαρα δεν ειναι κακη ιδεα οπως και η παχυτερη αντιστρεπτικη μπροστα.
Ελατηρια χαμηλοματος χωρις αναλογα αμορτισερ μη βαλεις γιατι μονο ζημια θα κανεις. -
Ο χρήστης adrivas έγραψε:
Αν το καταλαβαινω καλα απο οσα γραφεις νομιζω οτι θες πιο θετικο μπροστινο στα δυσκολα. Κατα τη γνωμη μου ΜΗΝ το σκληραινεις (απο οσο διαβαζω θεωρειται ηδη αρκετα σκληρο) αλλα βαλε μια θολομπαρα μπροστα, που κακο δεν θα σου κανει ετσι κι αλλιως και ειναι και φτηνη. Μην σε πειραζει να εχεις και καμποσο περισσοτερη πιεση στα μπροστινα λαστιχα.
Μετα δες το για αποστατες στους τροχους αλλα μην το παρακανεις.
Τα ελατηρια ελαφρου (2cm) χαμηλωματος θα ηταν η 3η μου επιλογη, ιδανικα με καποιο αμορτισερ που τους ταιριαζει.
Αλλοι μπορει να σου πουν για σκληροτερη πισω αντιστρεπτικη, κατι επισης φτηνο, αλλα εγω θα προτιμουσα να βελτιωσω το μπροστινο παρα να χαλασω λιγο το πισω προκειμενου να εχω ισορροπια.Σκληρό (ειδικά μπροστά) δεν είναι με τίποτα. Απλά λόγω χαμηλού προφίλ ελαστικών κοπανάει παραπάνω από το μέσο όρο. Με τις πιέσεις στα λάστιχα έπαιξα αρκετά. Βελτιώθηκε μεν η κατάσταση αλλά όχι στο βαθμό που θα ήθελα. Δεν ξέρω αν ίσως βοηθήσει κάποιο άλλο λάστιχο.
Αποστάτες και χαμήλωμα τα αποφεύγω όπως ο διάολος το λιβάνι. Η αντιστρεπτική μπροστά ίσως βοηθήσει αλλά αν δεν κάνω λάθος όσο σκληρότερη είναι, τόσο λιγότερο υπερστροφικό γίνεται το αυτοκίνητο .Αν δεν θες να δωσεις πολλα χρηματα και να βαλεις μια ρυθμιζομενη αναρτηση(που οταν με το καλο ρυθμιστει σωστα το αυτοκινητο ειναι η μερα με τη νυχτα)ξεκινα με σκληροτερα αμορτισερ και ισως και σκληροτερα σινεμπλοκ.
Η θολομπαρα δεν ειναι κακη ιδεα οπως και η παχυτερη αντιστρεπτικη μπροστα.
Ελατηρια χαμηλοματος χωρις αναλογα αμορτισερ μη βαλεις γιατι μονο ζημια θα κανεις.Ο λόγος που θέλω να αποφύγω την ρυθμιζόμενη ανάρτηση είναι πως δεν πιστεύω πως έχω τις ικανότητες να τη ρυθμίσω. Για την παχύτερη αντιστρεπτική μπροστά φοβάμαι πως θα το κάνει περισσότερο υποστροφικό.
-
Τις αντιστρεπτικτές αν τις αλλάξεις θα τις αλλάξεις πακέτο.
Όχι μια από εδώ και μια από εκεί.Εκτός αν θέλεις να καταργήσεις εντελώς την πίσω για να γίνει το αμάξι πιο εύκολο.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Τις αντιστρεπτικτές αν τις αλλάξεις θα τις αλλάξεις πακέτο.
Όχι μια από εδώ και μια από εκεί.Εκτός αν θέλεις να καταργήσεις εντελώς την πίσω για να γίνει το αμάξι πιο εύκολο.
Αυτό είναι το σωστό, αν είναι τις αλλάζεις και τις δύο. Αν βάλεις μόνο εμπρός θα πρέπει να το συνδυάσεις με φαρδύτερα λάστιχα (που νομίζω δεν επιτρέπεται όπως επιτρέπεται το αντίστοιχο στα πισωκίνητα).
Την κατάργηση μπορείς να την κάνεις δοκιμαστικά πολύ εύκολα, δηλαδή απλά την αποσυνδέεις από τη μια άκρη χωρίς να αφαιρέσεις κάτι.
Περί στησίματος