Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Scirocco καδένα πήδηξε δόντι...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Scirocco καδένα πήδηξε δόντι...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    25
    53
    1401
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      ggab last edited by

      Ο χρήστης maik79 έγραψε:
      με ολα αυτα που ακουω θα με κανεται να μην αλλαξω ποτε αυτοκινητο και να μεινω με το παμπαλαιο αθανατο Α4 Β5

      δεν ειναι απαραιτητο να παρεις ξανα γκρουπ vw..........

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • elteo
        elteo last edited by

        Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:

        θεωρητικα , η καδενα ειναι αθανατη και θελει απλως συντηρηση στους τεντωτηρες-γλυστρες καθε 100000 χλμ περιπου.
        σιγουρα εχει καδενα και οχι ιμαντα χρονισμου?..διοτι η VAG τα μπερδευει..αλλα μοτερ ειναι με καδενα και αλλα με ιμαντα

        Οι tsi ειναι καδενατοι.

        Οχι όλοι. Του s3 φοράει ιμάντα.

        Sent from my i9023 using Tapatalk 2

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 2
          21-quadra last edited by

          ο Eltassos έγραψε

          θεωρητικα , η καδενα ειναι αθανατη και θελει απλως συντηρηση στους τεντωτηρες-γλυστρες καθε 100000 χλμ περιπου.
          σιγουρα εχει καδενα και οχι ιμαντα χρονισμου?..διοτι η VAG τα μπερδευει..αλλα μοτερ ειναι με καδενα και αλλα με ιμαντα

          Αυτό συνέβαινε όταν οι καδένες ήταν Regina - Tsubaki κλπ, σήμερα που όλες είναι Κινέζικες, στις καδένες έχει γίνει ευθανασία από το εργοστάσιο ακόμα πρίν λειτουργήσουν.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            maik79 last edited by

            Μεγαλη κουβεντα!!

            πεθανε η καδενα δηλαδη;;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • 2
              21-quadra last edited by

              Ο χρήστης maik79 έγραψε:
              Μεγαλη κουβεντα!!

              πεθανε η καδενα δηλαδη;;

              Η αξιοπιστία των υλικών πέθανε, όχι η μέθοδος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                r200 last edited by

                Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                ο Eltassos έγραψε

                θεωρητικα , η καδενα ειναι αθανατη και θελει απλως συντηρηση στους τεντωτηρες-γλυστρες καθε 100000 χλμ περιπου.
                σιγουρα εχει καδενα και οχι ιμαντα χρονισμου?..διοτι η VAG τα μπερδευει..αλλα μοτερ ειναι με καδενα και αλλα με ιμαντα

                Αυτό συνέβαινε όταν οι καδένες ήταν Regina - Tsubaki κλπ, σήμερα που όλες είναι Κινέζικες, στις καδένες έχει γίνει ευθανασία από το εργοστάσιο ακόμα πρίν λειτουργήσουν.

                ναι οι 1.2-1.4 tsi κινητηρες εχουν οντως καδενα, προβλημα με καδενα στο vag group ειχαν και οι ατμοσφαιρικοι τρικυλινδροι κινητηρες 1.2 απο το 2003-,δεν ξερω αν πραγματικα οφειλεται σε αστοχια υλικου(μαπα κραμα),αραγε η vw μια δεκαετια εχει τον ιδιο προμηθευτη για καδενα, η ελλειπης λιπανση της καδενας(στα συνεργεια αυτο μου ειπαν για τον 1.2κινητηρα)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  ggab last edited by

                  Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                  Μεγαλη κουβεντα!!

                  πεθανε η καδενα δηλαδη;;

                  Η αξιοπιστία των υλικών πέθανε, όχι η μέθοδος.

                  το οτι εχουν θεμα ποιοτητας οι γερμανοι δεν νομιζω οτι πρεπει να το γενικευσουμε.....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • elteo
                    elteo last edited by

                    Ο χρήστης r200 έγραψε:

                    ναι οι 1.2-1.4 tsi κινητηρες εχουν οντως καδενα,

                    και οι 1.8 tsi

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      r200 last edited by

                      https://www.youtube.com/watch?v=nznuIPCgA6Y
                      golf tsi με προβλημα στην καδενα
                      στο 1:52 & 1:58 αν δεν το εβλεπα να ηταν χαλαρη σε αυτα τα σημεια η καδενα δεν θα το πιστευα, στο προβλημα υπαρχει σε ολους τους κινητηρες & μοντελα tsi του vag, και αυτα που εχουν κατασκευαστει σε εργοστασιο στην γερμανια;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 2
                        21-quadra last edited by

                        Ο εντατήρας είναι μηχανικός / υδραυλικός, το μηχανικό κομμάτι του εντατήρα κρατάει την τάση της καδένας μέχρι να σηκώσει πίεση το λάδι και να τον σφίξει σωστά, το μηχανικό μέρος αποδείχτηκε μαλακό, από ότι ξέρω άλλαξαν τον εντατήρα με σκληρότερο μηχανικό τμήμα ώστε να μην χτυπάει μέχρι να ανέβει η πίεση του λαδιού.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          giorgos20 last edited by

                          ασχετο,αλλα νομιζω οτι τα καινουρια tsi που εχουν τα Golf 7 και Leon 3 κ.τ.λ εχουν ιμαντα χρονισμου αντι για καδενα..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kostis20 last edited by

                            Ο χρήστης r200 έγραψε:
                            https://www.youtube.com/watch?v=nznuIPCgA6Y
                            golf tsi με προβλημα στην καδενα
                            στο 1:52 & 1:58 αν δεν το εβλεπα να ηταν χαλαρη σε αυτα τα σημεια η καδενα δεν θα το πιστευα, στο προβλημα υπαρχει σε ολους τους κινητηρες & μοντελα tsi του vag, και αυτα που εχουν κατασκευαστει σε εργοστασιο στην γερμανια;

                            Εγω για τα διλιτρα TFSI με καδενα ,δεν εχω ακουσει παρομοιο προβλημα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              georgt last edited by

                              τωρα που το λετε, θελει να παρω τη νεα έκδοση εντατηρα για το πολο κ να παω να μου το αλλάξουν κάποια στιγμη!

                              ποσο παιζει η αλλαγη εντατηρα πανω κατω, εχει κανένας υποψιν?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • rocsta
                                rocsta last edited by

                                Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
                                ασχετο,αλλα νομιζω οτι τα καινουρια tsi που εχουν τα Golf 7 και Leon 3 κ.τ.λ εχουν ιμαντα χρονισμου αντι για καδενα..

                                Σωστά, τα EA211 μοτέρ έχουν ιμάντα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1
                                • 2
                                • 3
                                • 3 / 3
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr