-
Στην κατηγορία του έχει πιο φθηνό?
Ίδια πραματα να συγκρινετε.Λογικό αν συγκρινεις S class με C5 ή Skoda Superb (που ειναι στην ιδια κατηγορία σαν σχημα και διαστασεις) το Skoda να ειναι φθηνοτερο.Δεν ειναι το ίδιο αμαξι όμως με την S
Καποιος λοιπον που θελει crossover ουτε την C4 σου θα κοιταξει ουτε Leon, ουτε το Scenic -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
1.5 δικινητο έχει έρθει παλιοτερα?
Λάθος κανεις
Επσιης 16500 με την αποσυρση ειναι ακριβό?λαθος διατυπωση.
ενοουσα την γενικοτερη τιμη του μοντελου.
για τους (μεταξυ αλλων) λογους που αναφερονται και παραπανω, θεωρω πως
το δικινητο θα επρεπε να ειναι καπου στα 14-15 χιλιαρικα και κανα χιλιαρικο πιο πανω το τετρακινητο.
και πολυ λεω.
ας μην τα ξαναλεμε ομως.
η μαμα ρενο επιασε την καλη με την θυγατρικη και μαγκια της.
τρεχουν και οι υπολοιπες τωρα να προλαβουν... -
Ο χρήστης edmond έγραψε:
ας μην τα ξαναλεμε ομως.
η μαμα ρενο επιασε την καλη με την θυγατρικη και μαγκια της.
τρεχουν και οι υπολοιπες τωρα να προλαβουν...Aκριβώς αυτή ειναι η ουσία. Το Duster σε καμιά έκδοση δεν ήταν το 'φτηνό' που ίσως θα έπρεπε να είναι. Υπερτιμημένο αλλά έπιασε και μπράβο του.
Και εγω το βρίσκω το 2κινητο ακριβό. Με 2000€ επιπλέον ξεκινά το QQ 1,5 με τις έτη φωτός διαφορές!!! -
Aν κόστιζε .... 3000 ευρώ , θα ..... το σκεφτόμουνα............
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
ας μην τα ξαναλεμε ομως.
η μαμα ρενο επιασε την καλη με την θυγατρικη και μαγκια της.
τρεχουν και οι υπολοιπες τωρα να προλαβουν...Aκριβώς αυτή ειναι η ουσία. Το Duster σε καμιά έκδοση δεν ήταν το 'φτηνό' που ίσως θα έπρεπε να είναι. Υπερτιμημένο αλλά έπιασε και μπράβο του.
Και εγω το βρίσκω το 2κινητο ακριβό. Με 2000€ επιπλέον ξεκινά το QQ 1,5 με τις έτη φωτός διαφορές!!!+1 σε όλα, για εμένα στις τιμές του 2κίνητου και ακόμα πιο κάτω θα έπρεπε να είναι το 4χ4. Παρ'όλα αυτά πέτυχε μια χαρά.
-
Κυριοι,εγω θα μιλησω μονο για το τετρακινητο που εψαξα.Ο μονος ανταγωνιστης του ειναι το QQ στα 23 μισο περιπου,το οποιο ειναι αλλο,καλυτερο αυτοκινητο. Αρα απο εκει και κατω παιζει οπως θελει. Το honda και το rav που θα ερθουν πετρελαιο και 1.600 θα ειναι στο θεο η τιμη τους. Μαλλον το duster πετρελαιο και τετρακινηση,ειναι μονοδρομος σημερα για φθηνο με τετρακινητες αξιωσεις. Ειδωμεν...
Επισης-προσωπικα-δεν βρισκω για ποιο λογο να παρω suv χωρις τετρακινηση. -
Και ειδικα οταν η διαφορα στην καταναλωση ειναι σχεδον στο μηδεν...
+1 και απο εμενα για το 4x4 dCi...
Το 4x2 ηθελε ενα κλικ πιο κατω την τιμη!
-
Καλησπέρα σε όλους,έχω αισίως 4.000 χλμ και έχω δει κατανάλωση σε πόλη 9.5λ/100χλμ και εκτός περίπου 6.5λ/100 χλμ. Αν ανοίξει κι άλλο ο κινητήρας θα δώ κάτι πιο χαμηλό γιατί το 5.3λ/100χλμ είναι πολύ μακρινό....?
-
Ο χρήστης Northduster έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους,έχω αισίως 4.000 χλμ και έχω δει κατανάλωση σε πόλη 9.5λ/100χλμ και εκτός περίπου 6.5λ/100 χλμ. Αν ανοίξει κι άλλο ο κινητήρας θα δώ κάτι πιο χαμηλό γιατί το 5.3λ/100χλμ είναι πολύ μακρινό....?Καλησπερα φιλε,εγω δεν ξερω να σου πω,αλλα θα με ενδιεφερε,αν δεν σου κανει κοπο,να μας πεις τις μεχρι τωρα εντυπωσεις σου απ τ αμαξι.
Ευχαριστω. -
@Northduster: Νομίζω πέφτει κι άλλο αν θέλεις! Είναι η πρώτη φορά που έχεις diesel αυτοκίνητο; Ισως να κατεβάσεις τον αριθμό στροφών και να οδηγείς με μια σχέση πάνω εκμεταλλευόμενος τη ροπή του κινητήρα; Μου φαίνονται λίγο τσιμπημένες οι καταναλώσεις σου κι εμένα.
-
Όντως είναι το πρώτο μου diesel...πάντως δεν ξεφεύγω πάνω από τις 3.000 στροφές και δεν ζορίζω τον κινητήρα. Αυτά βέβαια που παρατηρώ είναι από το trip control, σε πραγματικά δεδομένα με ένα ρεζερβουάρ πάω περίπου 600 χλμ. Γενικά το αυτοκίνητο το προτείνω ανεπιφύλακτα για το όλο πακέτο (τίμιο). Δεν αποπνέει πολυτέλεια και δεν έχει όλα αυτά τα 'καλούδια' που έχει η πλειοψηφία των νέων μοντέλων αλλά αν το πάρει κάποιος θα το αγαπήσει γι'αυτά που του δίνει.
-
Πόσες?
Λοιπον μεσα στην πολη αλλαζε ταχυτητες μεχρι τις 2200-2400 και ριχνε την κοντη έκτη γρηγορα μεσα (στις 2500 παει με 100 νομιζω ) και θα δεις μεγαλη διαφορά.Εν ολιγοις δηλαδή προσπαθησε να εισαι μεταξυ 1900-2400 στροφών
Οι 3000 στα ντιζελ ειναι για να προσπερνας όχι για να κινεισαι νορμαλ -
Εγω παντως μονο σε πλακωματα παω στις 3000!
Και με κατω απο 2000 μπορει να κινηθεις πολυ ευκολα και πολυ σβελτα!
-
Ευχαριστώ παίδες!!!!!
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Πόσες?
Λοιπον μεσα στην πολη αλλαζε ταχυτητες μεχρι τις 2200-2400 και ριχνε την κοντη έκτη γρηγορα μεσα (στις 2500 παει με 100 νομιζω ) και θα δεις μεγαλη διαφορά.Εν ολιγοις δηλαδή προσπαθησε να εισαι μεταξυ 1900-2400 στροφών
Οι 3000 στα ντιζελ ειναι για να προσπερνας όχι για να κινεισαι νορμαλΕγω παντως μονο σε πλακωματα παω στις 3000!
Και με κατω απο 2000 μπορει να κινηθεις πολυ ευκολα και πολυ σβελτα!
Ετσι,να μαθαινουμε και εμεις οι βενζινοκινητοι!
Καποιος αλλος κυριος,να μας πει καταναλωση και εντυπωσεις-θορυβο-απ το duster?
Ευχαριστω. -
Ετσι για την ιστορια... και επειδη δεν ξερουμε ολοι τι αμαξι εχει ο καθενας... εγω μιλαω για Clio III dCi... αλλα εχω το ιδιο μοτερ με τον Σκονουλη!
-
Ξανα εκανα test drive σημερα και για λογους ταξης,να πω οτι ειχε λιγοτερο θορυβο απ το αλλο δεν ξερω γιατι.Ο πωλητης πρεσβευε καταναλωση,μεσα,γυρω στα 7.
-
Νομίζω ότι το 7 είναι ρεαλιστικό για το Duster 1.5 εντός πόλης με συνετή οδήγηση.
-
Εφικτοτατο ειναι το 7
-
7??? Θα είχα πνιγεί τότε!
Εγώ παιδιά με γέμισμα βγάζω 830 με 880 χλμ. Με συνδυασμό εντός και εκτός, κινούμε απο 2500 έως 3000 στροφές και σε προσπέραση έως 3800-4000. Το Σάββατο πήγα Ναύπλιο 130 σταθερα και κατανάλωση 6.
Dacia Duster