-
ειναι πανεμορφο...
ερωτας ειναι βασικα... -
Γαμει!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αρρώστια είναι!!!
Ωρε τι 'ναι τουτο
-
Δίπορτο κουπέ ?
Υπάρχει ενδεχόμενο (λόγω εσωτερικών διαστάσεων) να μην μπορεί να πάρει δελτίο αναγνώρισης για αγώνες, το οποίο θα μου φαινόταν παράξενο για Impreza... -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δίπορτο κουπέ ?
Υπάρχει ενδεχόμενο (λόγω εσωτερικών διαστάσεων) να μην μπορεί να πάρει δελτίο αναγνώρισης για αγώνες, το οποίο θα μου φαινόταν παράξενο για Impreza...
4 πόρτες έχει το απο πάνω (βλέπουμε τις δυο μόνο αλλά το υποθέτουμε ) -
Ωχ ναι, στραβομάρα
Ο περιορισμός που λέω δεν είναι στις πόρτες (πχ. τα DS3, Fiesta κτλ. είναι 3πορτα) αλλά στο εσωτερικό ύψος στα πίσω καθίσματα και στην απόσταση από την πλάτη των πίσω καθισμάτων έως τα πεντάλ. Πρακτικά απαγορεύει την αναγνώριση για αγώνες ράλι 2θέσιων και 2+2θέσιων αυτοκινήτων. Πχ. το GT86 αμφιβάλλω (όπως το βλέπω, δεν ξέρω αυτές τις διαστάσεις) αν θα μπορούσε να αναγνωριστεί...
-
Ωραίο σχέδιο πάντως!!
-
Θα μπορουσε ομως να αναγνωριστει για GT πρωταθληματα, σωστα;
-
Εκπληκτικο σχεδιο, τρελη εμπνευση ειχαν τα παιδια... Επιτελους...
Απλα σκεφτομαι οτι αν το απλο Impreza κρατησει το ιδιο σχεδιο με το WRX θα εχει μηδενικους χωρους μεσα ετσι οπως το βλεπω... Αρα μονο οικογενειακο αυτοκινητο δε θα ειναι πια... -
@Billopoulos
Ναι μιλάω για ράλι και 'τουρισμού' (πχ. WTCC). Για ράλι θα μπορούσε να αναγνωριστεί στην κλάση 'R-GT' (όπως η 911) και για GT είναι ΟΚ (δεν ξέρω όμως αν θα ήταν ανταγωνιστικό).
Τέλος πάντων, θεωρίες είναι αυτές πάνω σε ένα concept, για να δούμε... -
Βεβαια για GT εχουν το BRZ, οποτε κατι αλλο εχουν σκεφτει.
Πιθανα να μην θελουν αυτο να παρει homologation για ραλλυ.Παντως, απο το πισωγυρισμα το προηγουμενο Impreza, τι να λεμε τωρα, αυτο ειναι 20 χρονια μπροστα!
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Παντως, απο το πισωγυρισμα το προηγουμενο Impreza, τι να λεμε τωρα, αυτο ειναι 20 χρονια μπροστα!
Καλα ασχημο μπορει να το ελεγε καποιος το προηγουμενο Impreza, πισωγυρισμα ομως δε το λες!
-
Για να προσγειωθούμε λίγο
-
Γιατί έβαλες το concept της προηγούμενης (τωρινής) γενιάς Impreza και το τωρινό Impreza επίσης?
In other news, κι ένα ωραίο video
-
Γκ@υλ@ λεμε....
πολυ ωραιο -
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Γιατί έβαλες το concept της προηγούμενης (τωρινής) γενιάς Impreza και το τωρινό Impreza επίσης?Προφανώς για να δείξει πώς από το κόνσεπτ πήγαμε στο μοντέλο παραγωγής.
-
Αυτό είναι πιο ειδικό (λέμε τώρα).
Μπορεί να μην το χαλάσουν τόσο.
-
Οκ, κατάλαβα
Η αλήθεια είναι οτι κοιτούσα και σκέφτηκα :
'απο εδώ το είχανε απο κει το είχανε, σαν το τωρινό μοιάζει πάλι' -
Δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν βγαζουν τα πρωτοτυπα στην παραγωγη οπως ειναι; ΟΚ δεν μιλαω για τα τρελα υλικα, τους φωτισμους κτλ αλλα τουλαχιατον για το αμαξωμα.
-
Ο χρήστης Paris.gr έγραψε:
Δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν βγαζουν τα πρωτοτυπα στην παραγωγη οπως ειναι; ΟΚ δεν μιλαω για τα τρελα υλικα, τους φωτισμους κτλ αλλα τουλαχιατον για το αμαξωμα.Οι λόγοι μπορεί να είναι: 1) οτι είναι απλά σχεδιαστικές μελέτες 2) δεν υπάρχει πλατφόρμα που να μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ίδιο αποτέλεσμα 3) κανονισμοί ασφαλείας 4) πολλά ακόμα.
Subaru WRX (2014)