-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Αν είδα καλά στα κοντινά που έκανε το λάστιχα του φορτηγού είναι τελειωμένα προ πολλού. Αν είναι έτσι είναι για κλάματα.Σε ποιόν άξονα τα βλέπεις τελειωμένα; Γιατί εγώ δεν μπορώ να διακρίνω κάτι απο το βίντεο .
-
λίγο μετά το 1.25 το πέλμα των πίσω δες πόση διαφορά έχει με την ρεζέρβα. Ίσως να είναι και τη ποιότητα βέβαια αλλά έτσι μου μοιάζει
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
λίγο μετά το 1.25 το πέλμα των πίσω δες πόση διαφορά έχει με την ρεζέρβα. Ίσως να είναι και τη ποιότητα βέβαια αλλά έτσι μου μοιάζειο τελευταίος άξονας ,αυτός με το μονό λάστιχο,είναι ο 'τεμπέλης' .Στην φωτό πρέπει να είναι ανεβασμένος άρα και άδειο το φορτηγό .Σε αυτόν τον άξονα πάντα βάζουν τα πιο ταλαιπωρημένα λάστιχα γιατί φθείρονται στις στροφές και στις μανούβρες. Το έχω δει και σε φορτηγά που πάνε Ευρώπη οπότε δεν πρέπει να είναι ελληνική πατέντα
-
Δε δαγκωναμε τη γλωσσα μας καλυτερα, που λεγαμε για μηχανες πριν...
-
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Γι' αυτο ακριβώς όταν σταματάει ένας μοτοσυκλετιστης σε πολυσύχναστο φανάρι, πριν από το οποίο συνήθως αναπτύσονται υψηλές ταχύτητες, ποτέ δεν κάθεται στη μέση του δρόμου, παρά μόνο τέρμα δεξιά.
Γνωστός μου με πολλές εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα σε δίκυκλα μου έχει πει οτι αν έχουν γίνει 10 ατυχήματα μεταξύ αυτοκινήτου και μηχανής με φταίχτη το αυτοκίνητο, τα 8 θα μπορούσε ο δικυκλιστής να τα γλιτώσει. Και αν το αναλύσουμε και το καλοσκεφτεί κανείς, έχει δίκιο.Μονο και μονο το οτι ο δικυκλιστης εχει τεραστια περιθωρια ελιγμου σε νορμαλ ταχυτητες ενω το αυτοκινητο ελαχιστα ειναι αρκετο για να προβληματιστει κανεις.
Eγώ δε μιλάω για δυνατότητες ελιγμού, αλλά για το τι μπορεί να κάνει για να μη χρειαστεί να μπει σε διαδικασία ελιγμού.
-
Mια μηχανη, πολυ απλα δεν εχει δυνατοτητα ελιγμου μεσα στην πολη.
Μεχρι να κανεις το γυροσκοπικο σου, να μεταφερεις το βαρος και να γειρεις, να φρεναρεις σωστα και με το πισω και το εμπρος φρενο, παει... κλαφτα!!
Οσοι επιμενουν, μαλλον δεν εχουν οδηγησει αρκετα ή το ενα ή το αλλο (μηχανη/αυτοκινητο) για να συγκρινουν.
Με οποιοδηποτε αυτοκινητο, πολυ απλα θα φρεναρεις χωρις να σε νοιαξει αν θα γλιστρησεις, θα εχεις την ανεση να κοψεις το τιμονι δεξια η αριστερα.
-
Ο χρήστης Morx έγραψε:
Mια μηχανη, πολυ απλα δεν εχει δυνατοτητα ελιγμου μεσα στην πολη.Μεχρι να κανεις το γυροσκοπικο σου, να μεταφερεις το βαρος και να γειρεις, να φρεναρεις σωστα και με το πισω και το εμπρος φρενο, παει... κλαφτα!!
Οσοι επιμενουν, μαλλον δεν εχουν οδηγησει αρκετα ή το ενα ή το αλλο (μηχανη/αυτοκινητο) για να συγκρινουν.
Με οποιοδηποτε αυτοκινητο, πολυ απλα θα φρεναρεις χωρις να σε νοιαξει αν θα γλιστρησεις, θα εχεις την ανεση να κοψεις το τιμονι δεξια η αριστερα.
Διαφωνω οριζοντιως και καθετως.
Η αισθηση αφαλειας στο αυτοκινητο πηγαζει απο την απομονωση απο τους εξωτερικους παραγοντες + τις λαμαρινες που σε περιβαλλουν.
Στην μοτο απο την αμεσοτητα των αντιδρασεων, ακουει πολυ πιο αμεσα σε φρενο- γκαζι και επειδη εισαι εκτεθειμενος ακους και αντιλαμβανεσαι καλυτερα ποιος ειναι διπλα σου, πισω σου κλπ.
Μετα απο 27 χρονια αυτοκινητο και 25 μοτο, αυτο εχω καταλαβει. Απλα στην μοτο χρειαζεται εξασκηση για να πεις οτι την ελεγχεις καλα.
Επισης στο αυοκινητο αποσπαται η προσοχη ευκολοτερα απο μουσικη , τηλεφωνα, επιβατες. Στη μοτο οχι. -
Νικο, δε μιλαω για καμια 'ψευδαισθηση' ασφαλειας του αυτ/του ... ουτε για τις αισθησεις μας που ειναι σε ετοιμοτητα οταν οδηγαμε μηχανη σε εμπολεμη ζωνη του κεντρου !!
Μιλαω για τα γεγονοτα:
-
Στη μηχανη ο μεσος οδηγος, δεν ξερει τι εστι γυροσκοπικο, ποιο απο τα δυο φρενα οριζει την τροχια κατα την επιβραδυνση σε στροφη, μεταφορα βαρους πριν η κατα τη διαρκεια του σλαλομ κλπ κλπ
-
Στο αυτοκινητο, ο μεσος οδηγος, μπορει να πατησει το πεταλ του φρενου ΤΕΡΜΑ και να στριψει το τιμονι για ελιγμο αποφυγης χωρις καν να αγχωθει αν θα πεσει, αν θα χτυπησει... κλπ κλπ.
-
Ενα μεσο αυτοκινητο πολης, με 4 δισκοφρενα και ΑBS φρεναρει πολυ πολυ καλυτερα απο μια street μηχανη.
Στη μοτοσυκλετα, αυτο που θελω να πω, ειναι πως ναι μεν εχεις τεραστιο οπτικο πεδιο, ναι μεν ακους γυρω σου, ναι μεν εισαι σε εγρηγορση.... αλλα το οτι υπαρχει μεγαλυτερη αμεσοτητα φρενου/γκαζιου... δε μου λεει κατι. Ειδικα στο φρενο, τι να λεει αν στο ξαφνικο της υποθεσης δεν το χειριστεις σωστα.
Εχεις μεγαλυτερη εμπειρια απο μενα σε μηχανη, επομενως θα σου πω το εξης.
Μεσα στην πολη, κινδυνευεις απο τα εξης:
- Αυτοκινητα που θα σου πεταχτουν λογω παραβιασης προτεραιοτητας / Σηματοδοτη
- Πεζοι που θα σε γραψουν στ'αρχιδια τους
- Επικινδυνοι ελιγμοι διαφορων οχηματων.
Ξερεις πολυ καλα, οτι με πλατος το πολυ 1 μετρο, χωρας σχεδον παντου. Σε σχεση με τα 2 μετρα προφυλακτηρα αυτοκινητου, εισαι ηδη ο μισος... δεν ειναι ο ελιγμος που μπορεις να κανεις, ειναι αυτο το ΜΙΣΟ και παραπανω του πλατους που σε σωζει.
Θα περασεις ξυστα διπλα απο εκεινον που θα κλεισει το μισο δρομο, βγαζοντας τη μουρη απο στοπ για να δει.
Θα περασεις ξυστα απο εκεινον που θα κανει ελιγμο χωρις να δει καθρεπτη
Θα περασεις ξυστα απο εκεινο τον πεζο που θα πεταχτει μπροστα σου... ΘΑ τρεξει ομως συνεχιζοντας την πορεια του;; Θα κοκκαλωσει στη μεση ή θα κανει βηματα προς τα πισω... ενω εσυ θα κανεις ελιγμο κατα πανω του αν εισαι γκαντεμης ;;Οσο για την εξασκηση, ναι χρειαζεσαι... περα απο την εξασκηση εκεινο που μετραει ειναι να βλεπεις μπροστα και σκεφτεσαι τι ειναι αυτο που μπορει να μη βλεπεις !! Πολλοι, κορναρουν τον περαστικο φιλο τους στο πεζοδρομιο... οχι επειδη ο πεζος προσεξε τον Κυρ Τακη στο αυτοκινητο, αλλα ο Τακης ο αυνανας χαζευε κωλαρακια και ειδε τον Μητσο.
Οσες φορες με εχει χαιρετησει καποιος/καποια απο πεζοδρομιο η κοντα στο δρομο οταν περναω, δεν τον εχω δει.
Μου εχουν πει αρκετες φορες πως 'σε χαιρετησα, δε με ειδες?? Στην κοσμαρα σου ησουν?'
Αντε βγαλε ακρη... -
-
Όπως ακριβώς μου έχει πει ο άνθρωπος που προανέφερα, 'όταν είμαι στο δίκυκλο και τη μάνα μου να δω να περπατάει στην άκρη του δρόμου, δε θα την αναγνωρίσω'
-
Ο χρήστης Morx έγραψε:
Νικο, δε μιλαω για καμια 'ψευδαισθηση' ασφαλειας του αυτ/του ... ουτε για τις αισθησεις μας που ειναι σε ετοιμοτητα οταν οδηγαμε μηχανη σε εμπολεμη ζωνη του κεντρου !!Μιλαω για τα γεγονοτα:
- Στη μηχανη ο μεσος οδηγος, δεν ξερει τι εστι γυροσκοπικο, ποιο απο τα δυο φρενα οριζει την τροχια κατα την επιβραδυνση σε στροφη, μεταφορα βαρους πριν η κατα τη διαρκεια του σλαλομ κλπ κλπ
Δεν χρειαζεται, ολα γινονται μηχανικα, εξασκηση θελει. - Στο αυτοκινητο, ο μεσος οδηγος, μπορει να πατησει το πεταλ του φρενου ΤΕΡΜΑ και να στριψει το τιμονι για ελιγμο αποφυγης χωρις καν να αγχωθει αν θα πεσει, αν θα χτυπησει... κλπ κλπ.
Το ιδιο μπορει να κανει αναβατης μηχανης με ABS. - Ενα μεσο αυτοκινητο πολης, με 4 δισκοφρενα και ΑBS φρεναρει πολυ πολυ καλυτερα απο μια street μηχανη.
ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ, εδω το σκουτερακι μου φρεναρει καλυτερα απο το αμαξι μου.
Στη μοτοσυκλετα, αυτο που θελω να πω, ειναι πως ναι μεν εχεις τεραστιο οπτικο πεδιο, ναι μεν ακους γυρω σου, ναι μεν εισαι σε εγρηγορση.... αλλα το οτι υπαρχει μεγαλυτερη αμεσοτητα φρενου/γκαζιου... δε μου λεει κατι. Ειδικα στο φρενο, τι να λεει αν στο ξαφνικο της υποθεσης δεν το χειριστεις σωστα.
Εχεις μεγαλυτερη εμπειρια απο μενα σε μηχανη, επομενως θα σου πω το εξης.
Μεσα στην πολη, κινδυνευεις απο τα εξης:
- Αυτοκινητα που θα σου πεταχτουν λογω παραβιασης προτεραιοτητας / Σηματοδοτη
- Πεζοι που θα σε γραψουν στ'αρχιδια τους
- Επικινδυνοι ελιγμοι διαφορων οχηματων.
Ξερεις πολυ καλα, οτι με πλατος το πολυ 1 μετρο, χωρας σχεδον παντου. Σε σχεση με τα 2 μετρα προφυλακτηρα αυτοκινητου, εισαι ηδη ο μισος... δεν ειναι ο ελιγμος που μπορεις να κανεις, ειναι αυτο το ΜΙΣΟ και παραπανω του πλατους που σε σωζει.
Θα περασεις ξυστα διπλα απο εκεινον που θα κλεισει το μισο δρομο, βγαζοντας τη μουρη απο στοπ για να δει.
Θα περασεις ξυστα απο εκεινον που θα κανει ελιγμο χωρις να δει καθρεπτη
Θα περασεις ξυστα απο εκεινο τον πεζο που θα πεταχτει μπροστα σου... ΘΑ τρεξει ομως συνεχιζοντας την πορεια του;; Θα κοκκαλωσει στη μεση ή θα κανει βηματα προς τα πισω... ενω εσυ θα κανεις ελιγμο κατα πανω του αν εισαι γκαντεμης ;;Οσο για την εξασκηση, ναι χρειαζεσαι... περα απο την εξασκηση εκεινο που μετραει ειναι να βλεπεις μπροστα και σκεφτεσαι τι ειναι αυτο που μπορει να μη βλεπεις !! Πολλοι, κορναρουν τον περαστικο φιλο τους στο πεζοδρομιο... οχι επειδη ο πεζος προσεξε τον Κυρ Τακη στο αυτοκινητο, αλλα ο Τακης ο αυνανας χαζευε κωλαρακια και ειδε τον Μητσο.
Οσες φορες με εχει χαιρετησει καποιος/καποια απο πεζοδρομιο η κοντα στο δρομο οταν περναω, δεν τον εχω δει.
Μου εχουν πει αρκετες φορες πως 'σε χαιρετησα, δε με ειδες?? Στην κοσμαρα σου ησουν?'
Αντε βγαλε ακρη...Στα υπολοιπα που γραφεις να σου πω οτι πιο πολυ εχω κινδυνευσει με το αυτοκινητο παρα με την μηχανη.
Στα χρονια που οδηγω εχω 2 τρακαρισματα με το αμαξι και 1 με την μηχανη, που ειχα και τραυματισμο. Σε κανενα δεν εφταιγα εγω. - Στη μηχανη ο μεσος οδηγος, δεν ξερει τι εστι γυροσκοπικο, ποιο απο τα δυο φρενα οριζει την τροχια κατα την επιβραδυνση σε στροφη, μεταφορα βαρους πριν η κατα τη διαρκεια του σλαλομ κλπ κλπ
-
Η μονη ενσταση μου ειναι η διαφωνια σου σχετικα με το αν φρεναρει γρηγοροτερα μια μηχανη η ενα μεσο αυτοκινητο με 4 δισκοφρενα.
Το αυτοκινητο φρεναρει καλυτερα και για να ειμαστε ρεαλιστες χωρις να συγκρινουμε οτι να 'ναι... δε μιλαω για παπακια με ενα δισκοφρενο και ελαστικα του πουτσου. Μιλαω για οικογενειακο αυτοκινητο η μεσαιο πολης, σε συγκριση με μια φυσιολογικη μηχανη βαρους 160+ κιλων με 2 δισκοφρενα.
-
Απο εδω
http://auto-kult.com/motorcycle-vs-car- ... ances.html -
Ο χρήστης Morx έγραψε:
Η μονη ενσταση μου ειναι η διαφωνια σου σχετικα με το αν φρεναρει γρηγοροτερα μια μηχανη η ενα μεσο αυτοκινητο με 4 δισκοφρενα.Το αυτοκινητο φρεναρει καλυτερα και για να ειμαστε ρεαλιστες χωρις να συγκρινουμε οτι να 'ναι... δε μιλαω για παπακια με ενα δισκοφρενο και ελαστικα του πουτσου. Μιλαω για οικογενειακο αυτοκινητο η μεσαιο πολης, σε συγκριση με μια φυσιολογικη μηχανη βαρους 160+ κιλων με 2 δισκοφρενα.
Μιλησε κανεις για φρεναρισμα in the first place?
Για ελιγμο ειπαμε. Στην πολη πολυ σπανια ενα αυτοκινητο θα εχει χωρο για ελιγμο, ειτε βρισκεται σε στενακι ειτε σε κεντρικο δρομο, γιατι απλα εχει περιθωριο το πολυ 1 μετρο δεξια αριστερα.
Αρα ο,τι του μπλοκαρει το δρομο για παραπανω απο 1 μετρο ειναι βεβαιη στουκα.
Ενταξει στο φρεναρισμα εχεις δικιο, αλλα δε νομιζω οποιος εχει ιδεα απο μηχανη, σκεφτεται το φρενο πρωτα και μετα τον ελιγμο...
Εδω εγω που οδηγω αυτοκινητο δε φρεναρω ποτε κατα τη διαρκεια ελιγμων, ισα ισα συνηθως παταω πολυ γκαζι. Ποσο μαλλον μια μηχανη που αν θελει εχει διανυσει ενα τετραγωνο σε 2 δευτερολεπτα... -
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
Απο εδω
http://auto-kult.com/motorcycle-vs-car- ... ances.htmlΣτα 100 χλμ/ωρα ξερεις πολλα αμαξια να θελουν 60 μετρα για να σταματησουν?
Γυρω στα 35-40 μετρα ειναι ολα τα αυτοκινητα απο το 2005 και μετα.
Λαθος ειναι ολες οι αποστασεις... -
Δες τις διαφορες της μοτο, πανω-πανω με τα αυτοκινητα απο κατω, τα οποια δεν τα λες καθημερινα.
-
Δεν είναι προφανές ότι όσο μεγαλύτερη αδράνεια έχει ένα σώμα τόσο πιο δύσκολα σταματάει; Και η μάζα ενός αυτοκινήτου και μιας μηχανής διαφέρουν πάρα πολύ...
-
Οποιος έχει οδηγησει supersport μηχανή και έχει κάνει γερό φρενάρισμα, δε χρειαζεται να διαβάσει τους πίνακες. ...
-
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
Δες τις διαφορες της μοτο, πανω-πανω με τα αυτοκινητα απο κατω, τα οποια δεν τα λες καθημερινα.
Δε ξερω τι ισχυει για τις μηχανες. Δεν εχω ασχοληθει. Τα νουμερα των αμαξιων ειναι λαθος.
Με το δικο μου ταπεινο μυαλο, σε συνθηκες οχι τελειας προσφυσης μια μηχανη θα θελει πολυ παραπανω να σταματησει, γιατι η επιφανεια επαφης της με το δρομο ειναι πραγματικα αστεια σε σχεση με αυτη του αμαξιου.
Δε μιλαμε για ταχυτητες αυτοκινητοδρομου παιδια... Εκει βοηθαει και η αεροδυναμικη σε τεραστιο βαθμο, που η μηχανη απλα δεν εχει...
Εγω μιλαω για ταχυτητες πολης, αντε μεχρι 80... -
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Δες τις διαφορες της μοτο, πανω-πανω με τα αυτοκινητα απο κατω, τα οποια δεν τα λες καθημερινα.
Δε ξερω τι ισχυει για τις μηχανες. Δεν εχω ασχοληθει. Τα νουμερα των αμαξιων ειναι λαθος.
Με το δικο μου ταπεινο μυαλο, σε συνθηκες οχι τελειας προσφυσης μια μηχανη θα θελει πολυ παραπανω να σταματησει, γιατι η επιφανεια επαφης της με το δρομο ειναι πραγματικα αστεια σε σχεση με αυτη του αμαξιου.
Δε μιλαμε για ταχυτητες αυτοκινητοδρομου παιδια... Εκει βοηθαει και η αεροδυναμικη σε τεραστιο βαθμο, που η μηχανη απλα δεν εχει...
Εγω μιλαω για ταχυτητες πολης, αντε μεχρι 80...Για να σταματάει μία μηχανή που είναι 1 τόνο ελαφρύτερη από ένα αυτοκίνητο σε μεγαλύτερη απόσταση από αυτό πρέπει η πρόσφυση των ελαστικών της να είναι δραματικά μικρή. Φυσικά όσο μικραίνουν οι ταχύτητες η διαφορά της απόστασης μικραίνει κι αυτή...
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#