-
Πάντως μετά από όλα αυτά δεν θα απορήσω αν ο Γούεμπα καλέσει φέτος τον Φέττελ για διακοπές Down Under και τον φάνε κατά λάθος τα dingos...
-
ωραιο αρθρο
Team orders και Formula 1! Σχέσεις πάθους και μίσους!
http://www.autoblog.gr/2013/03/25/team- ... ai-misoys/
-
Με τετοια πραγματα που ακουει πως να μην τη ψωνισει μετα και να μην νομιζει οτι μπορει να οδηγησει με σπασμενη πτερυγα.
Remarkable line from Ferrari president Luca di Montezemolo on @alo_oficial in latest Motor Sport magazine.Di Montezemolo says @alo_oficial not only best driver in F1, but best driver 'in a race' he's ever worked with (Lauda/Schumacher etc)
-
Σκασε ρε Μοντετζεμολο και λοιποι ασχετοι!!!!
ο ttc ΞΕΡΕΙ!!!!!!!!
-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
Σκασε ρε Μοντετζεμολο και λοιποι ασχετοι!!!!ο ttc ΞΕΡΕΙ!!!!!!!!
...ναι, εντάξει, αλλά υπάρχει και η περίπτωση να άκουσε τίποτα μπινελίκια απ' τον 'υπάλληλό' του, οπότε τό 'ριξε λίγο στην υπερβολή έτσι για... καλόπιασμα!
-
Αν κάποιος άκουσε μπινελίκια ήταν ο υπάλληλος που πήγε και έσκασε στο τσογλανάκι πάνω!
-
Την πιθανοτητα να αλληλομπινελικωνονται δεν την σκεφτηκατε;
*Ειμαστε μια ωραια ατμοσφαιρα. *
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αν κάποιος άκουσε μπινελίκια ήταν ο υπάλληλος που πήγε και έσκασε στο τσογλανάκι πάνω!Στο παράλληλο σύμπαν που οι ομάδες της Φ1 ειναι οργανωμένες όπως το έχεις εσύ στο μυαλό σου, ίσως
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Αν κάποιος άκουσε μπινελίκια ήταν ο υπάλληλος που πήγε και έσκασε στο τσογλανάκι πάνω!
Στο παράλληλο σύμπαν που οι ομάδες της Φ1 ειναι οργανωμένες όπως το έχεις εσύ στο μυαλό σου, ίσως
Όταν πάει οδηγός στην Ferrari, το πρώτο που του λέει ο Πρόεδρος είναι πως οδηγεί για την Ομάδα και όχι για το τομάρι του! Αποδείξεις άπειρες. Το πως έδωσε ο Μπαρικέλλο νίκες στον Σουμάχερ, το πως γύρισε ο Σουμάχερ άρον άρον από τον τραυματισμό για να βοηθήσει τον Ιρβάιν, το πως αλληλοβοηθούνταν μετά Ράικκονεν-Μάσσα, ανάλογα με το ποιός είχε πιθανότητες για Τίτλο. Δεν είναι μπάτε σκύλοι αλέστε και αλεστικά μη δίνεται η Ferrari. Έτσι είναι οργανωμένη!!! Πειθαρχία στην Ιεραρχία!!!
ΥΓ: Να θυμήσω τον Μπεχρά που έφυγε κλοτσηδόν ή τον Προστ που απολύθηκε επειδή κακολογούσε το μονοθέσιο; Για να μη μιλήσω για τον Έντσο που θεωρούσε πως έκανε χάρη σε όποιον πιλότο οδηγούσε τα αυτοκίνητα του.
-
Mπερδεύεις πράματα και καταστάσεις. Άλλο αυτό που λες και άλλο η πιθανότητα να έχει φάει έστω και για 5' μπινελίκι ο Αλόνσο ή ο Σουμάχερ. Στη Φερράρι θέλουν οδηγό ηγέτη και απαιτητικό που να έχει τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που πήρε παπούτσι άρον-άρον και ο δικός σου.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
ΥΓ: Να θυμήσω τον Μπεχρά που έφυγε κλοτσηδόν ή τον Προστ που απολύθηκε επειδή κακολογούσε το μονοθέσιο;
Kαι ο αλονσο κακολογουσε περυσι το μονοθεσιο και σε υπερβολικο βαθμο μαλιστα αλλα δεν τον πειραξε κανεις.
-
Μονο υπερβολικο??Και λιγα λες
-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
Μονο υπερβολικο??Και λιγα λεςΣιγά, δεν είπε και τίποτα. Ότι υπολείπεται του ανταγωνισμού έλεγε που ήταν αλήθεια. Ο Προστ έλεγε ότι ήταν φορτηγό κι ας έχασε τον τίτλο επειδή έπεσε πάνω του ο Σέννα.
Από εκεί και πέρα η Ferrari έχει αποδείξει ότι δεν σηκώνει νταϊλίκια. Αν ο Φέττελ οδηγούσε Ferrari τις προάλλες τώρα θα τον είχαν στήσει ήδη στον τοίχο.
-
Αν ο Φέτελ οδηγούσε Φερράρι δε θα υπήρχε θέμα Τον Γουεμπερ ισως να τον είχαν απολύσει, όντως
-
Το θέμα δεν είναι ποιος θα είναι μπροστά, το θέμα είναι ότι δεν παρακούς ποτέ εντολές!!!
Εξάλλου έχουν υπάρξει περιπτώσεις με τον Barichello μπροστά από το Schumacher και η εντολή ήταν να φέρουν τα αυτοκίνητα στον τερματισμό. -
Ο χρήστης greo έγραψε:
Αν ο Φέτελ οδηγούσε Φερράρι δε θα υπήρχε θέμα Τον Γουεμπερ ισως να τον είχαν απολύσει, όντωςΠραγματι...
Βασικα, αν ηντουσαν στην Φερραρι, στο τελευταιο pist stop (ή στο δευτερο, ή και στο πρωτο), θα ειχε μια 'ατυχια' ο Γουεμπερ (θα χαλουσε κανα μπουζοκλειδο, κανα νεροπιστολο, κατι τις τελοσπαντων) και θα εβγαινει 'κατα συμπτωση' πισω απο τον Φετελ.
-
...πρέπει όμως να επισημάνω μια παράμετρο πολύ σημαντική που παραβλέπετε (κυρίως οι φερραρικοί).
Ο υπάλληλος που ακούει στο όνομα Φερνάντο Αλόνσο, δεν είναι κάνας τυχαίος, αλλά ο ικανότερος όλων(!) - προς το παρόν τουλάχιστον - και επίσης 'κουβαλάει' μαζί του και μια τεράστια τράπεζα!!!... μιλάμε δηλαδή για πολλά, μα πάαααρα πολλλλάαααα προσόντα!.. μάλλον θα πρέπει να του λένε και ευχαριστώ που βρίσκεται ακόμα στη Φερράρι!.. -
Ο χρήστης liostemi έγραψε:
...πρέπει όμως να επισημάνω μια παράμετρο πολύ σημαντική που παραβλέπετε (κυρίως οι φερραρικοί).
Ο υπάλληλος που ακούει στο όνομα Φερνάντο Αλόνσο, δεν είναι κάνας τυχαίος, αλλά ο ικανότερος όλων(!) - προς το παρόν τουλάχιστον - και επίσης 'κουβαλάει' μαζί του και μια τεράστια τράπεζα!!!... μιλάμε δηλαδή για πολλά, μα πάαααρα πολλλλάαααα προσόντα!.. μάλλον θα πρέπει να του λένε και ευχαριστώ που βρίσκεται ακόμα στη Φερράρι!..Ετσι οπως τα εκανε, δεν πιστευω να ειχε και πολλες επιλογες (για ανταγωνιστικη ομαδα, δε μιλαμε για αλλες).
Αν κρινεις παντως, βλεποντας συνολικα τα πραγματα, κι εκεινος θα επρεπε να λεει ευχαριστω που τον δεχτηκαν και τον εχουν φυσικα και νουμερο 1. Αν το τελευταιο το λες επειδη δεν εχει παρει πρωταθλημα ακομα, τι να πει και ο Schumacher δηλαδη, που ηρθε το '96 και εκανε 5 χρονια να δει τιτλο.. ο Ισπανος εχει 3 χρονιες ηδη βεβαια.. -
Ο χρήστης greo έγραψε:
Αν ο Φέτελ οδηγούσε Φερράρι δε θα υπήρχε θέμα Τον Γουεμπερ ισως να τον είχαν απολύσει, όντωςΜε τόσα team orders που έχει παρακούσει και τόση γλώσσα που έχει βγάλει... ΣΙΓΟΥΡΑ!
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Βασικα, αν ηντουσαν στην Φερραρι, στο τελευταιο pist stop (ή στο δευτερο, ή και στο πρωτο), θα ειχε μια 'ατυχια' ο Γουεμπερ (θα χαλουσε κανα μπουζοκλειδο, κανα νεροπιστολο, κατι τις τελοσπαντων) και θα εβγαινει 'κατα συμπτωση' πισω απο τον Φετελ.Θα του έλεγαν ένα απλό 'Σεμπάστιαν ιζ φάστερ δαν γιου' και καθάρισαν...
ΚΑΦΕΝΕΙΟΝ "ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΠΑΝΤΟΚ"