Δευτερο συνεχομενο GP που βλεπω απο SKY κονσερβα, λογω ανωτερας βιας, και αρχιζει να μου αρεσει. Το μονο προβλημα, Geo, ειναι οτι μετα πρεπει να διαβαζουμε μαζεμενες 20-30-40 σελιδες...
Αρκετα και ενδιαφεροντα οσα εγιναν, τα γραφω οπως τα θυμαμαι, σε τυχαια σειρα:
-Ο Αλονσο εκανε ενα αρκετα 'παιδικο' λαθος στην εκκινηση. Πρεπει να πουμε βεβαια οτι γενικα ειναι πολυ καλος στο να παιζει στα χιλιοστα με τη θεση του στην πιστα, και συνηθως ξερει πολυ καλα τι κανει. Καποιες φορες μοιραια δεν θα του βγει. Μονο μου κανει εντυπωση η βιασυνη του και ελπιζω να ειναι ενα απλο λαθος και οχι ενδειξη κινησεων 'απελπισιας' (που δεν το πιστευω). Το ρισκο που πηραν μετα, αν και εκ των υστερων φαινεται ανοητο, μπορω να το δεχτω, δεδομενων των συνθηκων. Και παλι ομως, για 2ο αγωνα, φαινεται κινηση υπερβολικου ρισκου. Αλλο να το κανεις στον τελευταιο αγωνα, αλλο στον 2ο.
-Για τον Φετελ συμφωνω με την αποψη του Sparticle (οπως και με αυτα που γραφει στο pm του ). Ο Γουεμπερ προσπαθησε στο παρελθον να επιβαλλει τον τσαμπουκα του, εφαγε τα μουτρα του απο τον μικρο, και τωρα κλαιγεται.
Προσωπικα προτιμω να βλεπω στην πιστα μαχες σαν αυτες της RBR (το ειχα γραψει και για την Τουρκια το 2010) παρα να βλεπουμε τρενακι, οταν ειναι βεβαιο οτι οι απο πισω (SV και NR) μπορουν να περασουν ευκολα τους μπροστινους. Καποιος πολυ ευστοχα εγραψε οτι ετσι ακυρωνεται ολη η στρατηγικη των 'στρωτων' οδηγων, να κανουν οικονομια, ωστε να εχουν λαστιχο στο τελος για να επιτεθουν και εισπραττουν ενα 'μεινε οπως εισαι γιατι θα βρεις'.
-Παρα τα παραπανω, εχουμε και το θεμα της ομαδας και των team orders. Εκει εχει δικιο ο ripper, οτι ειναι λιγοτερο κατακριτεα μια εντολη του τυπου 'Μαλακες, μεινεται οπως ειστε, εχουμε το 1-2 (ή 3-4) και ειναι χαζομαρα να σκοτωθειτε μεταξυ σας'. Αν και προσωπικα δεν μου αρεσει, μπορω να το καταλαβω. Οταν εβλεπα τον αγωνα, στην αρχη δεν ειχα καταλαβει οτι ο Φετελ αγνοησε ρητη εντολη, και σκεφτομουν 'μπραβο που τους αφηνουν να παλεψουν μεταξυ τους'. Οταν στο τελος καταλαβα τι εγινε, ειχα αναμικτα συναισθηματα (αν ηταν μαλακας ο Φετελ, ο Χορνερ, ο Γουμπερ κτλ). Το θεμα παντως, οπως διαβασα και στο φορουμ, γεννησε πολλα υπαρξιακα και αναπαντητα ερωτηματα...
-Δεν με ενοχλησε λοιπον η τακτικη του Φετελ στον αγωνα (εκτος αν παιχτηκε πουστια με τον κωδικο 21, που εγραψε ο γκρεο), αλλα οι δηλωσεις οσιοπαρθενας μετα. Βγες και πες ή (α) οτι θολωσα και εκανα μαλακια, σορι ή (β) ετσι ειναι οι αγωνες, ειμαι ο ανυποτακτος Σεμπ και σε οποιον αρεσω ή (γ) μην λες τιποτα, μιλησες στον αγωνα και οποιος καταλαβε-καταλαβε. Οι παπαριες δεν καταλαβα, δεν ηξερα, δεν ακουσα, ΔΞ/ΔΑ, απλα σε κανουν ρομπα.
-H φαγωμαρα στη RBR, μονο καλο μπορει να κανει στο πρωταθλημα. Αλλα θελω να καταλαβω τι εννοει ο Γουεμπα 'θα το σκεφτω τι θα κανω'. Εκτος απο την παραιτηση, τι αλλο δηλ. να κανεις ρε φιλε; Θα νικησεις τον μικρο και θα τον διωξουν ή θα κανεις μια νεα καριερα στα 37;
-Αφηνω ενα μικρο περιθωριο στον χοντρο Μπρον (πως εγινε ετσι αυτος ρε;), να εχει συμφωνησει αυτην την τακτικη με τους 2 πιλοτους, οπως δηλωσε, και την επομενη φορα να ευνοηθει ο NR. Δεν το πολυπιστευω, αλλα ειμαι λιγο ρομαντικος...
-Για τον Κιμι: Ο Κιμι εδειξε και σε αυτον τον αγωνα, ποσο καθαρος και προσεκτικος ειναι. Παρα την απελπισμενη αμυνα του Χουλκ, εκανε τη δουλεια του, εστω και με (μεγαλη) καθυστερηση, χωρις να ειναι πουθενα αντιαθλητικος. Απο το γεγονος οτι δεν μπορουσε (με DRS) να περασει Χουλκ και Περεζ, ενω ο Γκροζαν τους εφαγε ανετα, κλινω στην ερμηνεια του EDDIE περι τελικης ή στου sparticle περι ζημιας απο την εξοδο ή και στα δυο.
Αυτο ομως που θελω να σχολιασω ειναι το εξης: Στον πρωτο αγωνα του πηγαν ολα καλα (εκκινηση-στατηγικη) και τερματισε απο 7ος => 1ος. Στον δευτερο του πηγαν ολα στραβα (εκκινηση-εξοδοι-traffic) και τερματισε απο 10ος => 7ος. Ο Γκροζαν, με περιπου αντιθετη μοιρα, ηταν 8=>10 και 11=>6. Δηλαδη, χωρις τα προβληματα του Φιλανδου (για τα οποια φυσικα φταιει ο ιδιος) κερδισε μονο μια θεση (βασικα περασε μονο τον Κιμι, και αυτο απο την εκκινηση). Δεν βλεπω πουθενα κανενα Βατερλο του παγωτακια.
-Για τα λαστιχα: Διαβασα το αμιμητο 'αντε να τελειωνει το συμβολαιο της Πιρελι, να ξεκουμπιστουν'. Παιδια, οι ανθρωποι καναν αυτο που τους ζητηθηκε: Λαστιχα-φουσκες, που να επιβαλλουν πολλα στοπς και να επιτρεπουν εναλλακτικες στρατηγικες. Δεν ειναι οτι δεν μπορουν να κανουν λαστιχα που να αντεχουν, ημαρτον. Τωρα, για αυτο που λεει ο ριπερ: Και μενα δεν μου αρεσει να βλεπω τις 24 ωρες του ΛεΜαν, δηλ. οδηγους να μπορουν να πανε πιο γρηγορα, αλλα να κανουν οικονομια. Επειδη ομως το κριτηριο μου για θεαμα δεν ειναι η απολυτη ταχυτητα (αυτο το βλεπουμε στα quals), προτιμω εναν αγωνα με ενδιαφερον, εστω και με αυτον τον τεχνητο τροπο (πχ στρατηγικη Κιμι στην Αυστραλια, προσπερασματα στο τελος, διαφορετικες γομες μεταξυ teammates κτλ).
-Προεκταση του προηγουμενου για τα λαστιχα: Πιστευω οτι η αλλαγη στις γομες, για την οποια κλαψουριζει η RBR, ειναι ενας εμμεσος τροπος για να χασει το πλεονεκτημα της. Οπως γραφτηκε σε διαφορα sites, φαινεται να τιμωρειται, με υπερβολικη φθορα, το καλο downforce που εχουν οι ταυροι. Αυτος ειναι ενας τροπος να ανακατευτει η τραπουλα, χωρις αλλαγη στους κανονες, οπως γινοταν επι μονοκρατοριας Φερραρι. Εφοσον εγινε απο την αρχη της σεζον, και με συνθηκες ιδιες για ολους, με βρισκει συμφωνο. Πρωτον αλλαζει καπως τις ισορροπιες και δευτερον, οι πιο μαγκες ας βρουν τις λυσεις.
Σορι για το σεντονι, αλλα να ληφθει υποψη οτι ειναι 5-6 διαφορετικα μηνυματα συγκεντρωμενα σε ενα.