-
Ας μην φτάσουμε να έχουμε ξεψυχισμένες εκδόσεις που θα είναι επικίνδυνες.... ειδικά τώρα που τα αυτοκίνητα είναι βαρειά.
Θα βγούνε βέβαια ειδικές εκδόσεις 'ελληνικές' του κάθε κινητήρα πχ 1,4 Tsi με 100 άλογα ονομαστικά που στο πρώτο σέρβις να σου το κάνουν 160....έναντι μικρού αντιτίμου.
Έτσι κι αλλιώς τα δυνατά αυτοκίνητα είναι πιο ακριβά από τα αντίστοιχα και καίνε πιο πολύ οπότε τα πιάνουν και ο φόρος της βενζίνης και αυτός της εργοαστασιακής.
Πχ το 206 GT είναι πιο ακριβό από το 206 το απλό οπότε καλύπτεται με την εργοστασιακή. Το να προσπαθούμε να εξισώσουμε τα πχ 180 άλογα ενός 207 με τα 180 μιας E-class μόνο άδικο μου φαίνεται. Μάλιστα το σωστό θα ήταν να είναι πιο ακριβά τα ίδια άλογα σε ελαφρύ αυτοκίνητο παρά σε βαρύ που τα χρειάζεται για να κυκλοφορήσει με ασφάλεια. Οποιαδήποτε προσπάθεια φορολόγησης της ιπποδύναμης μόνης της θα κατέληγε σε αποτυχία. -
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
...το κράτος που δεν θα πάρει δεκάρα από τα χιλιάδες αυτοκίνητα των οποίων οι ιδιοκτήτες παραδίδουν πινακίδες.Και δεν θα πάρει δεκάρα ούτε από τα τέλη, ούτε από την βενζίνη, ούτε από ασφάλεια, ούτε από ΦΠΑ για σέρβις επισκευές κλπ.... η χασούρα είναι πολλαπλή και σημαντικά μεγαλύτερη από το τέλη.
-
Τέλη ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ. ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
Τί σχέση έχουν τα κυβικά ή οι ίπποι ή το βάρος ή η παλαιότητα ή ακόμα και η τιμή του. Εφόσον φορολογείται η κυκλοφορία και εφόσον η φορολογία θέλουν να είναι αναλογική, τότε η μοναδική λύση είναι να πάει ο φόρος στο καύσιμο. -
από dim8 » 24/03/13 18:37
dstou έγραψε:
Διάβασες αυτό που έγραψα? Γιατί το εξηγώ.δεν το καταλαβα
Εν τάχει
Ford Mondeo 1.000cc vs Citroen C5 1.600cc
Mercedes E 1.8 Komp vs BMW 530i
Audi TTS vs Mustag V6Τα αυτοκίνητα αυτά, ανά ζεύγη βέβαια, εξυπηρετούν χοντρικά τις ίδιες ακριβώς ανάγκες και απευθύνονται στους ίδιους καταναλωτές. Όμως φορολογούνται διαφορετικά και κατά την ταξινόμησή τους και κατά την ετήσια δήλωση εφορίας. Ο λόγος είναι το εντελώς παρωχημένο σύστημα των κυβικών πάνω στο οποίο βασίζεται η φορολογία τους.
Αν αλλάξεις τα κυβικά και βάλεις στη θέση τους την ιπποδύναμη, και πεις π.χ. μέχρι 80 άλογα 0% τέλος ταξινόμησης, 81-120 άλογα 10%, 121-150 'αλογα 20% κ.ο.κ., τα αυτοκίνητα αυτά θα έρθουν, ανά ζεύγη και πάλι, στον ίδιο παρονομαστή. 'Οπως και πρέπει άλλωστε, κάνουν τα ίδια πράγματα, απευθύνονται στον ίδιο χρήστη για τις ίδιες του ανάγκες (μη βγει κανένας βλακάκος και πει ότι το Μπεμβέ δεν έχει στάνταρντ τα ζίνον που έχει το Μερσεντέ, άρα είναι άλλο πράμα κ.α. αρλούμπες).Το αυτό και για το φόρο εισοδήματος. Είναι βλακώδες και άδικο το Μοντέο να κατατάσσεται σε χαμηλότερη κλάση τεκμηρίου από το Σιτροέν εφόσον είναι πάνω κάτω το ίδιο πράγμα. Ακόμη πιο ανόητο το κάθε Μάσταγκ να έχει ΠΟΛΥ μεγαλύτερο τεκμαρτό εισόδημα από το ΤΤΣ επειδή το τελευταίο είναι 2.000 κυβικά ενώ το Φορντ 3.000, τη στιγμή μάλιστα που το Άουντι έχει πολύ μεγαλύτερο κόστος αγοράς, απευθύνεται σε πολύ πιο φουσκωμένα πορτοφόλια και εξήχθησαν περισσότερα χρήματα για την αγορά του.
Όλα αυτά διορθώνονται με μια απλή κίνηση, αντί να μετράμε τα κυβικά μετράμε την ιπποδύναμη.Το κράτος παίρνει πάνω κάτω τα ίδια με πριν, ίσως να χρειαστούν γι' αυτό και κάποιες επιπλέον προσαρμογές-σιγά τα ωά, αλλά τα παίρνει τίμια και ξεκάθαρα. Και τα υποζύγια νιώθουν λιγότερο βλάκες από πριν.
Και τα τέλη κυκλοφορίας στα καύσιμα, ούτε αυτοκόλλητα-ηλιοκουρτίνες, ούτε ουρές σε εφορία, ούτε ιντερνέτ, ούτε μπαμπεσιές σε στάιλ ταξινομείται ένα τουτού τον Δεκέμβρη και πληρώνει για όλη την χρονιά.
Καις κύριε? Πλέρω._Τι ΔΕΝ καταλαβαίνεις?
-
clio rs 2,0 vs 316 bmw.
τι τελη θα πληρωνουν? -
Αν μπει ο (επιπλέον) φόρος στα καύσιμα και ξεπεράσει τα 2 ευρώ θα σας κυνηγάνε όλοι στο φόρουμ με τέτοιες ιδέες.
Μην είστε αφελείς. Αύξηση στη βενζίνη θα επηρεάσει αναπόφευκτα προς τα πάνω τις τιμές στα αγαθά που υπόκεινται σε μεταφορές. Δηλαδή στην ουσία η αύξηση (πχ 5%) στο πετρέλαιο λόγω του 'φόρου/τέλους κυκλοφορίας' θα περάσει κατευθείαν στον καταναλωτή.
Το είδαμε το έργο όταν πήρε τα 'πάνω' της η βενζίνη.
Πάντως αυτό που λέει ο dstou για την ιπποδύναμη έχει μια λογική και νομίζω κάπως έτσι είναι και στο εξωτερικό.
Ίσως το καλύτερο θα είναι ένας συνδυασμός ρύπων (που αυξημένοι ρύποι σημαίνει και μεγαλύτερη κατανάλωση, άρα 'καις, πληρώνεις') και ιπποδύναμης άρα γίνεται πιο δίκαιο για το 2λτ KIA των 140 αλόγων.
-
Πχ το 206 GT είναι πιο ακριβό από το 206 το απλό οπότε καλύπτεται με την εργοστασιακή. Το να προσπαθούμε να εξισώσουμε τα πχ 180 άλογα ενός 207 με τα 180 μιας E-class μόνο άδικο μου φαίνεται. Μάλιστα το σωστό θα ήταν να είναι πιο ακριβά τα ίδια άλογα σε ελαφρύ αυτοκίνητο παρά σε βαρύ που τα χρειάζεται για να κυκλοφορήσει με ασφάλεια. Οποιαδήποτε προσπάθεια φορολόγησης της ιπποδύναμης μόνης της θα κατέληγε σε αποτυχία
Όταν το ισχύον σύστημα εξισώνει το τέλος ταξινόμησης (ως ποσοστό φόρου επί της αξίας τσιφ) του Α160 CDI με τους ...82 ημίονους, με το Α45 AMG των 360 αλόγων, αλλά και το τεκμαρτό εισόδημά των δύο κατόχων επειδή αμφότερα είναι 2.000 κυβικά είναι καλό?
Καμόν, το σύστημα των ίππων αντί των κυβικών είναι κατά πολύ καλύτερο και τιμιώτερο, χωρίς να είναι απολύτως τέλειο και αυτό με τη σειρά του φυσικά.Ας μην φτάσουμε να έχουμε ξεψυχισμένες εκδόσεις που θα είναι επικίνδυνες.... ειδικά τώρα που τα αυτοκίνητα είναι βαρειά.
Θα βγούνε βέβαια ειδικές εκδόσεις 'ελληνικές' του κάθε κινητήρα πχ 1,4 Tsi με 100 άλογα ονομαστικά που στο πρώτο σέρβις να σου το κάνουν 160....έναντι μικρού αντιτίμου.Ξεψυχισμένες εκδόσεις έχουμε έτσι κι αλλιώς και τώρα, βλέπε Πεζώ 301 με 72 ατίθασους αραβίας, αλλά για άλλους λόγους. Την γενικότερη κρίση και αφραγκία.
Για το β τώρα, ναι υπάρχει θέμα, όχι τόσο μεγάλο όσο φαίνεται αρχικώς. Ο φόρος στην χαμηλή ιπποδύναμη και στα καθημερινά αυτοκίνητα (την εντελώς συντριπτική πλειοψηφία των πωλήσεων) έτσι κι αλλιώς θα είναι μικρός, οπότε λίγο άνθρακας ο θησαυρός.
Στις μεγάλες ιπποδυνάμεις το αντίτιμο της μετατροπής δεν είναι μικρό, και σίγουρα είναι πολύ λιγότερα τα αυτοκίνητα, άρα μικρές οι διαρροές φορολογίας και παραθυράκια. Επίσης είπαμε ο φόρος του οχήματος δεν θα είναι μόνο η ιπποδύναμη, αλλά και ο φόρος πολυτελείας. Με κατάλληλη ρύθμιση των ορίων, οι επιπλέον προσαρμογές που προείπα, θα μπορείς να πάρεις αυτά που θέλεις ενώ παράλληλα θα αφήνεις μικρότερα ή και καθόλου παράθυρα για εξυπναδακισμούς και μπαμπεσιές.
Όπως είπα στην αρχή, αφενός οποιαδήποτε μονοδιάστατη φορολόγηση με βάση ένα κριτήριο χάσκει, μόνο η ιπποδύναμη δηλαδή θα ήταν θέμα, αφεδύο πρέπει να κοιτάμε το θέμα συγκριτικά. Ήτοι τι έχω τώρα, μια μαλακία και μισή δηλαδή, και πόσο σωστότερο και τιμιότερο μπορεί να γίνει.
Τέλειο μπορεί να μην γίνει ποτέ, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι επειδή δεν μπορώ να έχω την τελειότητα πρέπει να μείνει έτσι. -
ολα αυτα θα ειχαν νοημα εαν το κρατος ειχε την παραμικρη διαθεση να εφαρμοσει δικαια μετρα. Ποσες 10ετιες πρεπει να περασουν μεχρι να καταλαβουμε οτι ΔΕΝ εχει;;;
τα ΤΚ οπως και 100αδες αλλοι φοροι και χαρατσια εχουν αποκλειστικο σκοπο να γεμισουν τα ταμεια. Στα παπαρι@ τους αν αυτο γινει με δικαιο ή μη τροπο.
-
Φταίμε και μεις.Πήγε κανένα ΙΝΚΑ-ΕΛΠΑ-ΜΚΟ-ΠΑΜΕ-ΦΥΓΑΜΕ κ.α. να μιλήσει ανθρώπινα και με επιχειρήματα στην πολιτεία για την αυτοκίνηση και να προτείνει μέτρα? Όχι. Μετά μας φταίνε οι πολιτικοί μας και η τρόικα.
Αν μπει ο (επιπλέον) φόρος στα καύσιμα και ξεπεράσει τα 2 ευρώ θα σας κυνηγάνε όλοι στο φόρουμ με τέτοιες ιδέες
Πρόχειρα παλιά είχα κάνει μια εκτίμηση για επιβάρυνση 10 λεπτά το λίτρο. Ας μην ξεχνάμε και δύο πολύ σοβαρές παραμέτρους, Έτσι όπως είναι το σύστημα σήμερα, μέχρι το 2018 κανένα αυτοκίνητο δεν θα πληρώνει τέλη κυκλοφορίας αφού θα είναι κάτω από 100 γραμ. Το βάρος πέφτει στα παλιά, οροσμένα από τα οποία είτε αποσύρονται, είτε εξάγονται, είτε βουλγαροποιούνται, είτε καταθέτουν πινακίδες.
Βου, πολύ σοβαρό, το ξαναέγραψα παραπάνω. Πόσες εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες κυκλοφορούν στη χώρα είτε μόνιμα είτε περιστασιακά? Διερωτηθήκατε ποτέ? -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Φταίμε και μεις.Πήγε κανένα ΙΝΚΑ-ΕΛΠΑ-ΜΚΟ-ΠΑΜΕ-ΦΥΓΑΜΕ κ.α. να μιλήσει ανθρώπινα και με επιχειρήματα στην πολιτεία για την αυτοκίνηση και να προτείνει μέτρα? Όχι. Μετά μας φταίνε οι πολιτικοί μας και η τρόικα.Αν μπει ο (επιπλέον) φόρος στα καύσιμα και ξεπεράσει τα 2 ευρώ θα σας κυνηγάνε όλοι στο φόρουμ με τέτοιες ιδέες
Πρόχειρα παλιά είχα κάνει μια εκτίμηση για επιβάρυνση 10 λεπτά το λίτρο. Ας μην ξεχνάμε και δύο πολύ σοβαρές παραμέτρους, Έτσι όπως είναι το σύστημα σήμερα, μέχρι το 2018 κανένα αυτοκίνητο δεν θα πληρώνει τέλη κυκλοφορίας αφού θα είναι κάτω από 100 γραμ. Το βάρος πέφτει στα παλιά, οροσμένα από τα οποία είτε αποσύρονται, είτε εξάγονται, είτε βουλγαροποιούνται, είτε καταθέτουν πινακίδες.
Βου, πολύ σοβαρό, το ξαναέγραψα παραπάνω. Πόσες εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες κυκλοφορούν στη χώρα είτε μόνιμα είτε περιστασιακά? Διερωτηθήκατε ποτέ?What makes you think ότι ο νέος φόρος στα καύσιμα θα μπορούσε να είναι ΜΟΝΟ 10 λεπτά στο λίτρο?
-
Όσο άδικο είναι τα κυβικά, ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο άδικο θα είναι και οι ίπποι.
Φορολογικά δίκαιο θα είναι η τιμή αγοράς, αλλά θα είναι γενικά άδικο γιατί έχουν ήδη πληρωθεί υπέρογκα τέλη ταξινόμισης...
Και επιπλέον δεν έχει να κάνει σε τίποτα με την κυκλοφορία. Στα καύσιμα.-
Που είναι το δίκαιο να πληρώνει ο αγροτικός 100€ το χρόνο; Υπάρχουν escalade 6lt με τέλη 100€. Navara-tornado και πολλά άλλα Ι.Χ. στην ουσία. Τα ίδια με τους ταρίφες. Ακόμα περισσότερα αυτά με ξένες πινακίδες. Είτε τα νόμιμα τουριστικά, είτε τα 'παράνομα' Βουλγάρικα. Ή τα νοικιάρικα, με 100.000 χλμ το χρόνο και 90€ τέλη.
Καύσιμα και τέλος. Όσο το κυκλοφορείς, τόσο πληρώνεις -
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Όσο άδικο είναι τα κυβικά, ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο άδικο θα είναι και οι ίπποι.
Φορολογικά δίκαιο θα είναι η τιμή αγοράς, αλλά θα είναι γενικά άδικο γιατί έχουν ήδη πληρωθεί υπέρογκα τέλη ταξινόμισης...
Και επιπλέον δεν έχει να κάνει σε τίποτα με την κυκλοφορία. Στα καύσιμα.-
Που είναι το δίκαιο να πληρώνει ο αγροτικός 100€ το χρόνο; Υπάρχουν escalade 6lt με τέλη 100€. Navara-tornado και πολλά άλλα Ι.Χ. στην ουσία. Τα ίδια με τους ταρίφες. Ακόμα περισσότερα αυτά με ξένες πινακίδες. Είτε τα νόμιμα τουριστικά, είτε τα 'παράνομα' Βουλγάρικα. Ή τα νοικιάρικα, με 100.000 χλμ το χρόνο και 90€ τέλη.
Καύσιμα και τέλος. Όσο το κυκλοφορείς, τόσο πληρώνειςΚαι γιατί να μην πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας ανάλογα με τα χιλιόμετρα που κάνεις και τους ρύπους;
-
Έχουν ξαναγραφτεί εδώ μέσα, αλλά ας κάνουμε ένα review.....
Αυτός που κάνει πολλά χλμ καταναλώνει περισσότερο από αυτόν που κάνει λίγα.
Αυτός που γκαζώνει, τρέχει, κάνει μοντιφιές, τουρμπιζει κλπ κλπ, καταναλώνει αναπόφευκτα περισσότερα καύσιμα, από τον άλλο οδηγό που έχει το ίδιο αυτοκίνητο, αλλά είναι συνετός. Μιλάμε για αυτοκίνητα και όχι για τραπεζαρία. Η κατοχή δε σημαίνει και χρήση.
Πέρυσι το 2.0λτ μαζντα έκανε 3000χλμ το πολύ, ενώ το φιατάκι των 1.4λτ έγραψε πάνω από 35.000χλμ. Το δε 1.2 της πεθεράς μου έχει γράψει ακόμα περισσότερα. Ποιος ρύπανε περισσοτερο, ποιος έφθειρε περισσότερο το οδόστρωμα; -
Έχουμε ξεκαθαρίσει ότι ο φόρος στο καύσιμο είναι μεν ο πιο δίκαιος αλλά επηρεάζει τις τιμές των αγαθών.
Παρόλα αυτά εφαρμόζεται ήδη υπέρογκος φόρος στα καύσιμα, πάνε αυτά. Πρέπει να βρουν να βάλουν και κάπου αλλού.Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ίσως το καλύτερο θα είναι ένας συνδυασμός ρύπων (που αυξημένοι ρύποι σημαίνει και μεγαλύτερη κατανάλωση, άρα 'καις, πληρώνεις') και ιπποδύναμης άρα γίνεται πιο δίκαιο για το 2λτ KIA των 140 αλόγων.Το καις πληρώνεις εννοείται και ήδη ισχύει με το φόρο στη βενζίνη.
Όμως αν δεν καις με το 2-3-5000 κυβικά σου που το χρησιμοποιιείς ελάχιστα γιατί να πληρώνεις; Για την πρεμιουμοσύνη (αν υφίσταται ή και αν δεν υφίσταται) την πλήρωσες στην αγορά.
Το ίδιο και με την ιπποδύναμη, έχω 300 άλογα αλλά πηγαίνω σαν κότα και καίω λίγο και κάνω λίγα χλμ. Γιατί να χρεωθώ;
Συνεχίζω να θεωρώ την πραγματική (εμπορική) αξία του αυτοκινήτου σαν ένα πολύ καλό κριτήριο. Επειδή φυσικά η εμπορική είναι δύσκολο να υπολογιστεί σωστά και δίκαια ας ισχύσει τιμή πώλησης καινούργιο με μείωση παλαιότητας.
Βέβαια κι εκεί βλέπω ένα αγκάθι. Πώς θα υποχρεωθεί αυτός με το παλιό αυτοκίνητο να το δώσει και να πάρει κάτι πιο σύγχρονο, οικονομικό, ασφαλές και καθαρό;;
Οπότε θα αναγκαστώ να προτείνω συνδυασμό καυσαερίων και αξίας. Με τρόπο που να μην είναι απαγορευτικός για αυτόν που δεν μπορεί να πετάξει το παλιό του και να πάρει καινούργιο αλλά να τσούζει τόσο που να σε βάζει σε σκέψεις αν έχεις τη δυνατότητα. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Έχουμε ξεκαθαρίσει ότι ο φόρος στο καύσιμο είναι μεν ο πιο δίκαιος αλλά επηρεάζει τις τιμές των αγαθών.
Παρόλα αυτά εφαρμόζεται ήδη υπέρογκος φόρος στα καύσιμα, πάνε αυτά. Πρέπει να βρουν να βάλουν και κάπου αλλού.Ίσως το καλύτερο θα είναι ένας συνδυασμός ρύπων (που αυξημένοι ρύποι σημαίνει και μεγαλύτερη κατανάλωση, άρα 'καις, πληρώνεις') και ιπποδύναμης άρα γίνεται πιο δίκαιο για το 2λτ KIA των 140 αλόγων.
Το καις πληρώνεις εννοείται και ήδη ισχύει με το φόρο στη βενζίνη.
Όμως αν δεν καις με το 2-3-5000 κυβικά σου που το χρησιμοποιιείς ελάχιστα γιατί να πληρώνεις; Για την πρεμιουμοσύνη (αν υφίσταται ή και αν δεν υφίσταται) την πλήρωσες στην αγορά.
Το ίδιο και με την ιπποδύναμη, έχω 300 άλογα αλλά πηγαίνω σαν κότα και καίω λίγο και κάνω λίγα χλμ. Γιατί να χρεωθώ;
Συνεχίζω να θεωρώ την πραγματική (εμπορική) αξία του αυτοκινήτου σαν ένα πολύ καλό κριτήριο. Επειδή φυσικά η εμπορική είναι δύσκολο να υπολογιστεί σωστά και δίκαια ας ισχύσει τιμή πώλησης καινούργιο με μείωση παλαιότητας.
Βέβαια κι εκεί βλέπω ένα αγκάθι. Πώς θα υποχρεωθεί αυτός με το παλιό αυτοκίνητο να το δώσει και να πάρει κάτι πιο σύγχρονο, οικονομικό, ασφαλές και καθαρό;;
Οπότε θα αναγκαστώ να προτείνω συνδυασμό καυσαερίων και αξίας. Με τρόπο που να μην είναι απαγορευτικός για αυτόν που δεν μπορεί να πετάξει το παλιό του και να πάρει καινούργιο αλλά να τσούζει τόσο που να σε βάζει σε σκέψεις αν έχεις τη δυνατότητα.Αλλού είναι η ένστασή μου.
Στο ότι επηρεάζει τις τιμές αγαθών συμφωνούμε, άρα by default είναι αδύνατη η εφαρμογή τέτοιας λογικής.
Εκεί που διαφωνώ είναι στην υλοποίησή του γιατί δεν υπάρχει περίπτωση ο οποιοσδήποτε στη κυβέρνηση να αφαιρέσει εντελώς τα τέλη κυκλοφορίας (σημείωση: τον κατάλληλο τρόπο αρμέγματος και σίγουρου φόρου από 2λτ και κάτω) και να τα αντικαταστήσει με μια αύξηση στη βενζίνη ΜΟΝΟ 10 λεπτά το λίτρο πχ (που είπε ο dstou).
Σίγουρα θα βλέπαμε νούμερα άνω των 50 λεπτών, άρα βενζίνη άνω του 2ευρου (χωρίς να υπολογίζουμε τις αυξομειώσεις του πετρελαίου εντός του έτους), άρα θα έπεφταν κατακόρυφα οι μετακινήσεις και η κατανάλωση βενζίνης και τελικά ίσως να είχε λιγότερα έσοδα.
Η λογική του 'καις, πλήρωσε' εφαρμόζεται μια χαρά κι από τους ρύπους. Το πρόβλημα εκεί είναι ότι δεν υπολογίζει τη συχνότητα της μετακίνησης, άρα φθοράς οδοστρώματος κλπ κλπ κλπ.
Ίσως λοιπόν θα μπορούσε να εφαρμοστεί (μια σκέψη κάνω) μια ετήσια καταμέτρηση χιλιομέτρων σε ΚΤΕΟ από τα οποία θα μπορούσε να βγαίνει το 'τέλος κυκλοφορίας'.
Όμως όλοι γνωρίζουμε πως εμείς οι Έλληνες είμαστε μανούλες στο πείραγμα των χιλιομέτρων.
Εκτός αν έβαζαν από το ΚΤΕΟ δικό τους μετρητή ο οποίος θα μπορούσε μάλιστα να εγγυηθεί και γνήσια χιλιόμετρα για μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.
Έτσι πχ θα έβγαινε ένας μαθηματικός τύπος που θα υπολόγιζε χιλιόμετρα, ρύπους μείον παλαιότητα.
Το βρήκα λοιπόν.
Δέχομαι χορηγίες.
-
Μα το θεο προτιμω τα κυβικα και το υπαρχων συστημα απο τα καυσιμα.Οτι ακουμπας θα παρει ενα + στη τιμη του.. Ειναι τελειως κοντοφθαλμο να συμφωνει κανεις με τα τελη μεσω των καυσιμων.
-
Μα τα χλμ τα πληρώνεις ήδη με τα καύσιμα, δεν έχει νόημα να τα ξαναπληρώνεις με συσκευή που σημαίνει και επιπλέον έξοδο κλπ.
-
Τα χλμ δεν μπορείς να τα υπολογίσεις αξιόπιστα. Επιπλέον τα χλμ δεν έχουν την ίδια 'αξία'. Δηλαδή θέλω 1 ώρα μποτιλιαρισμένος για να πάω από ανατολικά-δυτικά στη Θεσσαλονίκη για 10χλμ. Και θέλω 50 λεπτά για να πάω στο χωριό στη Χαλκιδική που είναι 100χλμ.... Δεν μπορείς να χρεώσεις το ίδιο.
1ον γιατί δεν επιβαρύνει κανέναν η κίνηση στο επαρχιακό δίκτυο σε σχέση με το κέντρο μιας πόλης.
2ον το αυτό ισχύει και για τη ρύπανση. Άλλο η επιβάρυνση στην πόλη, και άλλη στη φύση.
3ον πόσους ρύπους ανά χλμ βγάζει το ένα με 'νεκρά -1η' και πόσους το άλλο με 6η και 2000 στροφές;Αρέσει δεν αρέσει, ΜΟΝΟ τα καύσιμα είναι ορθή λύση. Και όλα τα άλλα είναι μπούρδες. Υπάρχει λύση για όλα. Αρκεί να υπάρξει βούληση.
-
Δεν υπάρχει αλεξίσφαιρη λύση.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι περαιτέρω αύξηση στη τιμή της βενζίνης είναι αυτοκτονία.
Χίλιες φορές να μείνουν ως έχουν...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Μα τα χλμ τα πληρώνεις ήδη με τα καύσιμα, δεν έχει νόημα να τα ξαναπληρώνεις με συσκευή που σημαίνει και επιπλέον έξοδο κλπ.Δε ξαναπληρώνεις τίποτα. Τα καύσιμα για τις μετακινήσεις σου θα τα πλήρωνες ούτως ή άλλως.
Απλά αυτός ο τρόπος θα δείχνει πόσα χιλιόμετρα κάνεις το έτος από τα οποία θα μπορούσε να βγαίνει το τέλος κυκλοφορίας.
Τι κόστος να έχει μια μικρή συσκευή που μετράει χιλιόμετρα και θα πληρώνεις εφάπαξ? 20-40 ευρώ? Σιγά το έξοδο...
Όπως έγραψα και πριν όμως, δεν υπάρχει λύση χωρίς προβλήματα. Το θέμα είναι να βρεθεί αυτή με τα λιγότερα κι όχι αυτή που θα δημιουργήσει περισσότερα, πχ περισσότερες αυξήσεις σε καθημερινά αγαθά.
Τέλη κυκλοφορίας