-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Εννοείται, έπρεπε ανέκαθεν να βγαίνουν οι φόροι σύμφωνα με
α. Την ιπποδύναμη του οχήματος ΚΑΙ
β. την αξία τσιφΤα δε τέλη κυκλοφορίας να ενσωματωθούν στΑ καύσιμΑ.Όχι στο καύσιμΟ , να εξηγούμαστε.
ΝΑ ΜΕΤΡΑΝΕ και το βαρος και τα ελαστικα και την ενταση στην κορνα και το κλιματιστικο και αριθμος ηχειων και αεροσακων...+ αξια τελικη λιανικη (οχι τσιφ) +ΦΠΑ αφου εκει δεν γινονται μαιμουδιες διοτι στην τσιφ γινεται συμπαιγνια
-
Το βάρος και τα ελαστικά αλλά και την ιπποδύναμη τα πληρώνεις με τον φόρο στο καύσιμο.
Η εργοστασιακή αξία με μια ρεαλιστική μείωση με τα χρόνια είναι πολύ πιο σωστό. -
από red_monster » 24/03/13 0:09
Διαφωνώ για την ιπποδυναμη, στα κυβικά να μείνουν ...
Όταν το κριτήριο φορολόγησης είναι μονοδιάστατο, τότε ανοίγει μεγάλο παράθυρο για αδικίες.
Π.χ. λαμβάνοντας υπόψη στη φορολογία του τέλους ταξινόμησης ΜΟΝΟ τα κυβικά, πάγια τακτική μέχρι πριν από 3 περίπου χρόνια όπου εισήχθη και ο φόρος πολυτελείας, σου ξεφεύγουν τα υπερτροφό και τα ρόταρυ. Καλό για τους κατόχους των εν λόγω, κατάφωρη αδικία για τα άτμο, αλλά και την λογική που θέλει να συμμετέχουν όλοι ισότιμα στα βάρη. Το λουστήκαμε επί σειρά ετών, μου κάνει εντύπωση που υπάρχουν φορολογούμενοι που δεν κατάλαβαν ακόμη πόσο λάθος είναι. Ένα παράδειγμα αρκεί, Μερσεντέ E 1.800 με κομπρεσσέρ βς Μπεμβέ 530i.Φορολογώντας τώρα με κριτήριο την αξία τσιφ και μόνο, σου ξεφεύγουν τα φτηνά αλλά με αρκετή ισχύ αυτοκίνητα. Θα θέσω ένα ακραίο, αλλά υπαρκτό παράδειγμα. Το μέσο ΚΙΛ Σορέντο, ή Χιουντάι Τουσόν, ένα αυτοκίνητο που μπορεί να αγοράσει π.χ. ένας επαγγελματίας ή ένας αγρότης και για την οικογένειά του αλλά και για την δουλειά του αν έχει να πάει και σε χώμα ή σε χιόνι, έχει την ίδια τιμή τσιφ με ένα Μάσταγκ V6, ένα αυτοκίνητο που μάλλον θα αγοράσει κάποιος άλλος για να κάνει το παιγνίδι του και μόνο. Αν μάλιστα τα πρώτα είναι και ντίζελ, μπορεί να είναι και λίγο ακριβότερα.
Είναι ανόητο και άδικο, άσε που ενθαρύνεις την αγορά αυτοκινήτων χαμηλής σχετικά ενσωματωμένης τεχνολογίας, άρα και αντιοικονομικών, και πετάς μετά λεφτά σε εισαγόμενο αργό πετρέλαιο με το τσουβάλι.Αν τώρα ο φόρος ταξινόμησης είναι συνδυασμός ιπποδύναμης ΚΑΙ τιμής τσιφ, τότε το κάθε εισαγόμενο Μάσταγκ θα καταστεί λίγο ακριβότερο παιγνίδι, ενώ παράλληλα τα φτηνά και σχετικά μικρής και μεσαίας ιπποδύναμης αυτοκίνητα, αυτά που κατά βάση χρειάζεσαι για να εκπληρώσεις το βασικό μεταφορικό σου έργο δηλαδή και να λειτουργήσεις ως κοινωνία, δεν θα πληρώσουν το μάρμαρο.
Ακόλουθα ενσωματώνεις τα τέλη στα καύσιμα έτσι ώστε να πληρώνει κανείς ανάλογα με τη χρήση, και ορίζεις κλίμακα φορολόγησης εισοδήματος σύμφωνα με την εργοστασιακή αξία του ΙΧ και τα χρόνια, και όχι σύμφωνα με τα κυβικά και τα χρόνια.
Αν γινόταν κάτι τέτοιο, και ήταν ρεαλιστικό, κανένας δεν θα φώναζε. Αλλά είμαστε ζουλού γιατί ανεχόμαστε αναχρονιστικούς τρόπους φορολόγησης και δεν αντιδρούμε. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Φορολογώντας τώρα με κριτήριο την αξία τσιφ και μόνο, σου ξεφεύγουν τα φτηνά αλλά με αρκετή ισχύ αυτοκίνητα. ....Αν τώρα ο φόρος ταξινόμησης είναι συνδυασμός ιπποδύναμης ΚΑΙ τιμής τσιφ, τότε το κάθε εισαγόμενο Μάσταγκ θα καταστεί λίγο ακριβότερο παιγνίδι, ....
Ακόλουθα ενσωματώνεις τα τέλη στα καύσιμα έτσι ώστε να πληρώνει κανείς ανάλογα με τη χρήση, και ορίζεις κλίμακα φορολόγησης εισοδήματος σύμφωνα με την εργοστασιακή αξία του ΙΧ και τα χρόνια, και όχι σύμφωνα με τα κυβικά και τα χρόνια.
Αν γινόταν κάτι τέτοιο, και ήταν ρεαλιστικό, κανένας δεν θα φώναζε. Αλλά είμαστε ζουλού γιατί ανεχόμαστε αναχρονιστικούς τρόπους φορολόγησης και δεν αντιδρούμε.Από τη στιγμή που ήδη υπερφορολογείς τη βενζίνη πιάνεις βάρος, χρήση (χλμ ανά έτος) και ιπποδύναμη οπότε το βρίσκω πολύ ολοκληρωμένο να φορολογείς μόνο την αξία του αυτοκινήτου. Δε βλέπω γιατί να τιμωρήσεις την ισχύ επιπλέον και πέραν της κατανάλωσης. Άλλος πληρώνει για μούρη άλλος για άλογα δεν έχει σημασία, το τι πληρώνει έχει σημασία. Αρκεί να είναι ρεαλιστικές οι τιμές και οι μειώσεις.
-
Ακόμα καλύτερα θα ήταν να μην έχουμε καθόλου φόρους, αλλά αντιπροτείνω κάτι απόλυτα ρεαλιστικό και εύκολα εφαρμοστέο.Ένας φόρος στην ιπποδύναμη μπορεί και πρέπει να αντικαταστήσει αυτόν των κυβικών και θα κλείσει τα παραθυράκια και τις αδικίες που η παρωχημένη θεώρηση των κυβικών επισύρει.Αυτή είναι η κεντρική ιδέα. Αναλυτικά έχουμε :
Το δίπτυχο κυβικά-φόρος πολυτελείας για το αρχικό τέλος ταξινόμησης να γίνει ιπποδύναμη-φόρος πολυτελείας.
Το δίπτυχο κυβικά-ηλικία ΙΧ στο φόρο εισοδήματος της ετήσιας δήλωσης στη ΔΟΥ να γίνει αξία τσιφ-ηλικία.
Τα τέλη κυκλοφορίας στο καύσιμο και όχι σε χαρτάκια.Ο κυκλοφορών και πληρώνει αναλόγως._
Και θα τα πάρει και από τα ΙΧ με ξένες πινακίδες, μερικές εκατοντάδες χιλιάδες δηλαδή, που είτε ανήκουν σε μετανάστες γειτονικών χωρών, είτε τουρίστες, είτε διελεύσεις τράνζιτ, είτε εξυπνάκηδες που πήγαν Βουλγαρία και ταξινόμησαν εκεί το ΙΧ τους. Όλοι αυτοί για τέλη κυκλοφορίας δίνουν σήμερα το the longest of the three, αλλά το δημόσιο κοιμάται .Είναι απίστευτα βλακώδες να ανεχόμαστε να μας ρωτάει ο φοροτεχνικός 'πόσα κυβικά αυτοκίνητα έχεις', για να δει τι φόρο θα μας βάλει και να μην αντιδρούμε κι αποπάνω. Είναι πολύ πιο τίμιο και ξεκάθαρο να τον απασχολεί μόνο η αξία τσιφ αντί των κυβικών. Ακόμα και αν μας πάρει τελικά τον ίδιο φόρο με πριν, είναι πιο τίμιο.
Επίσης είναι άδικο αυτός που έχει ένα παλιό ΙΧ στο εξοχικό για να πηγαίνει τα χωράφια να πληρώνει τα ίδια τέλη με αυτόν που κάνει μερικές δεκάδες χλμ. το χρόνο.
Ας γίνουν πρώτα αυτά τα βήματα, άλματα δηλαδή, και μετά βλέπουμε για παρακάτω. -
και ποιος ο λογος να φορολογηθει η ιπποδυναμη?
-
Διάβασες αυτό που έγραψα? Γιατί το εξηγώ.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Διάβασες αυτό που έγραψα? Γιατί το εξηγώ.δεν το καταλαβα.
-
Το βασικότερο βήμα είναι να υπάρχει ένα ΣΤΑΘΕΡΟ και ΠΡΟΒΛΕΨΙΜΟ φορολογικό σύστημα.
Δεν είναι βιώσιμη φορολόγηση όταν ένα αυτοκίνητο που αγοράστηκε το 2008 και είχε τέλη €580/έτος σήμερα πρέπει να πληρώσει €3080/έτος. Και δεν είναι βιώσιμη ούτε για τους ιδιοκτήτες που αναγκάζονται να τα πουλήσουν για μια μπουκιά ψωμί, ούτε για το κράτος που δεν θα πάρει δεκάρα από τα χιλιάδες αυτοκίνητα των οποίων οι ιδιοκτήτες παραδίδουν πινακίδες.
-
Ας μην φτάσουμε να έχουμε ξεψυχισμένες εκδόσεις που θα είναι επικίνδυνες.... ειδικά τώρα που τα αυτοκίνητα είναι βαρειά.
Θα βγούνε βέβαια ειδικές εκδόσεις 'ελληνικές' του κάθε κινητήρα πχ 1,4 Tsi με 100 άλογα ονομαστικά που στο πρώτο σέρβις να σου το κάνουν 160....έναντι μικρού αντιτίμου.
Έτσι κι αλλιώς τα δυνατά αυτοκίνητα είναι πιο ακριβά από τα αντίστοιχα και καίνε πιο πολύ οπότε τα πιάνουν και ο φόρος της βενζίνης και αυτός της εργοαστασιακής.
Πχ το 206 GT είναι πιο ακριβό από το 206 το απλό οπότε καλύπτεται με την εργοστασιακή. Το να προσπαθούμε να εξισώσουμε τα πχ 180 άλογα ενός 207 με τα 180 μιας E-class μόνο άδικο μου φαίνεται. Μάλιστα το σωστό θα ήταν να είναι πιο ακριβά τα ίδια άλογα σε ελαφρύ αυτοκίνητο παρά σε βαρύ που τα χρειάζεται για να κυκλοφορήσει με ασφάλεια. Οποιαδήποτε προσπάθεια φορολόγησης της ιπποδύναμης μόνης της θα κατέληγε σε αποτυχία. -
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
...το κράτος που δεν θα πάρει δεκάρα από τα χιλιάδες αυτοκίνητα των οποίων οι ιδιοκτήτες παραδίδουν πινακίδες.Και δεν θα πάρει δεκάρα ούτε από τα τέλη, ούτε από την βενζίνη, ούτε από ασφάλεια, ούτε από ΦΠΑ για σέρβις επισκευές κλπ.... η χασούρα είναι πολλαπλή και σημαντικά μεγαλύτερη από το τέλη.
-
Τέλη ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ. ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
Τί σχέση έχουν τα κυβικά ή οι ίπποι ή το βάρος ή η παλαιότητα ή ακόμα και η τιμή του. Εφόσον φορολογείται η κυκλοφορία και εφόσον η φορολογία θέλουν να είναι αναλογική, τότε η μοναδική λύση είναι να πάει ο φόρος στο καύσιμο. -
από dim8 » 24/03/13 18:37
dstou έγραψε:
Διάβασες αυτό που έγραψα? Γιατί το εξηγώ.δεν το καταλαβα
Εν τάχει
Ford Mondeo 1.000cc vs Citroen C5 1.600cc
Mercedes E 1.8 Komp vs BMW 530i
Audi TTS vs Mustag V6Τα αυτοκίνητα αυτά, ανά ζεύγη βέβαια, εξυπηρετούν χοντρικά τις ίδιες ακριβώς ανάγκες και απευθύνονται στους ίδιους καταναλωτές. Όμως φορολογούνται διαφορετικά και κατά την ταξινόμησή τους και κατά την ετήσια δήλωση εφορίας. Ο λόγος είναι το εντελώς παρωχημένο σύστημα των κυβικών πάνω στο οποίο βασίζεται η φορολογία τους.
Αν αλλάξεις τα κυβικά και βάλεις στη θέση τους την ιπποδύναμη, και πεις π.χ. μέχρι 80 άλογα 0% τέλος ταξινόμησης, 81-120 άλογα 10%, 121-150 'αλογα 20% κ.ο.κ., τα αυτοκίνητα αυτά θα έρθουν, ανά ζεύγη και πάλι, στον ίδιο παρονομαστή. 'Οπως και πρέπει άλλωστε, κάνουν τα ίδια πράγματα, απευθύνονται στον ίδιο χρήστη για τις ίδιες του ανάγκες (μη βγει κανένας βλακάκος και πει ότι το Μπεμβέ δεν έχει στάνταρντ τα ζίνον που έχει το Μερσεντέ, άρα είναι άλλο πράμα κ.α. αρλούμπες).Το αυτό και για το φόρο εισοδήματος. Είναι βλακώδες και άδικο το Μοντέο να κατατάσσεται σε χαμηλότερη κλάση τεκμηρίου από το Σιτροέν εφόσον είναι πάνω κάτω το ίδιο πράγμα. Ακόμη πιο ανόητο το κάθε Μάσταγκ να έχει ΠΟΛΥ μεγαλύτερο τεκμαρτό εισόδημα από το ΤΤΣ επειδή το τελευταίο είναι 2.000 κυβικά ενώ το Φορντ 3.000, τη στιγμή μάλιστα που το Άουντι έχει πολύ μεγαλύτερο κόστος αγοράς, απευθύνεται σε πολύ πιο φουσκωμένα πορτοφόλια και εξήχθησαν περισσότερα χρήματα για την αγορά του.
Όλα αυτά διορθώνονται με μια απλή κίνηση, αντί να μετράμε τα κυβικά μετράμε την ιπποδύναμη.Το κράτος παίρνει πάνω κάτω τα ίδια με πριν, ίσως να χρειαστούν γι' αυτό και κάποιες επιπλέον προσαρμογές-σιγά τα ωά, αλλά τα παίρνει τίμια και ξεκάθαρα. Και τα υποζύγια νιώθουν λιγότερο βλάκες από πριν.
Και τα τέλη κυκλοφορίας στα καύσιμα, ούτε αυτοκόλλητα-ηλιοκουρτίνες, ούτε ουρές σε εφορία, ούτε ιντερνέτ, ούτε μπαμπεσιές σε στάιλ ταξινομείται ένα τουτού τον Δεκέμβρη και πληρώνει για όλη την χρονιά.
Καις κύριε? Πλέρω._Τι ΔΕΝ καταλαβαίνεις?
-
clio rs 2,0 vs 316 bmw.
τι τελη θα πληρωνουν? -
Αν μπει ο (επιπλέον) φόρος στα καύσιμα και ξεπεράσει τα 2 ευρώ θα σας κυνηγάνε όλοι στο φόρουμ με τέτοιες ιδέες.
Μην είστε αφελείς. Αύξηση στη βενζίνη θα επηρεάσει αναπόφευκτα προς τα πάνω τις τιμές στα αγαθά που υπόκεινται σε μεταφορές. Δηλαδή στην ουσία η αύξηση (πχ 5%) στο πετρέλαιο λόγω του 'φόρου/τέλους κυκλοφορίας' θα περάσει κατευθείαν στον καταναλωτή.
Το είδαμε το έργο όταν πήρε τα 'πάνω' της η βενζίνη.
Πάντως αυτό που λέει ο dstou για την ιπποδύναμη έχει μια λογική και νομίζω κάπως έτσι είναι και στο εξωτερικό.
Ίσως το καλύτερο θα είναι ένας συνδυασμός ρύπων (που αυξημένοι ρύποι σημαίνει και μεγαλύτερη κατανάλωση, άρα 'καις, πληρώνεις') και ιπποδύναμης άρα γίνεται πιο δίκαιο για το 2λτ KIA των 140 αλόγων.
-
Πχ το 206 GT είναι πιο ακριβό από το 206 το απλό οπότε καλύπτεται με την εργοστασιακή. Το να προσπαθούμε να εξισώσουμε τα πχ 180 άλογα ενός 207 με τα 180 μιας E-class μόνο άδικο μου φαίνεται. Μάλιστα το σωστό θα ήταν να είναι πιο ακριβά τα ίδια άλογα σε ελαφρύ αυτοκίνητο παρά σε βαρύ που τα χρειάζεται για να κυκλοφορήσει με ασφάλεια. Οποιαδήποτε προσπάθεια φορολόγησης της ιπποδύναμης μόνης της θα κατέληγε σε αποτυχία
Όταν το ισχύον σύστημα εξισώνει το τέλος ταξινόμησης (ως ποσοστό φόρου επί της αξίας τσιφ) του Α160 CDI με τους ...82 ημίονους, με το Α45 AMG των 360 αλόγων, αλλά και το τεκμαρτό εισόδημά των δύο κατόχων επειδή αμφότερα είναι 2.000 κυβικά είναι καλό?
Καμόν, το σύστημα των ίππων αντί των κυβικών είναι κατά πολύ καλύτερο και τιμιώτερο, χωρίς να είναι απολύτως τέλειο και αυτό με τη σειρά του φυσικά.Ας μην φτάσουμε να έχουμε ξεψυχισμένες εκδόσεις που θα είναι επικίνδυνες.... ειδικά τώρα που τα αυτοκίνητα είναι βαρειά.
Θα βγούνε βέβαια ειδικές εκδόσεις 'ελληνικές' του κάθε κινητήρα πχ 1,4 Tsi με 100 άλογα ονομαστικά που στο πρώτο σέρβις να σου το κάνουν 160....έναντι μικρού αντιτίμου.Ξεψυχισμένες εκδόσεις έχουμε έτσι κι αλλιώς και τώρα, βλέπε Πεζώ 301 με 72 ατίθασους αραβίας, αλλά για άλλους λόγους. Την γενικότερη κρίση και αφραγκία.
Για το β τώρα, ναι υπάρχει θέμα, όχι τόσο μεγάλο όσο φαίνεται αρχικώς. Ο φόρος στην χαμηλή ιπποδύναμη και στα καθημερινά αυτοκίνητα (την εντελώς συντριπτική πλειοψηφία των πωλήσεων) έτσι κι αλλιώς θα είναι μικρός, οπότε λίγο άνθρακας ο θησαυρός.
Στις μεγάλες ιπποδυνάμεις το αντίτιμο της μετατροπής δεν είναι μικρό, και σίγουρα είναι πολύ λιγότερα τα αυτοκίνητα, άρα μικρές οι διαρροές φορολογίας και παραθυράκια. Επίσης είπαμε ο φόρος του οχήματος δεν θα είναι μόνο η ιπποδύναμη, αλλά και ο φόρος πολυτελείας. Με κατάλληλη ρύθμιση των ορίων, οι επιπλέον προσαρμογές που προείπα, θα μπορείς να πάρεις αυτά που θέλεις ενώ παράλληλα θα αφήνεις μικρότερα ή και καθόλου παράθυρα για εξυπναδακισμούς και μπαμπεσιές.
Όπως είπα στην αρχή, αφενός οποιαδήποτε μονοδιάστατη φορολόγηση με βάση ένα κριτήριο χάσκει, μόνο η ιπποδύναμη δηλαδή θα ήταν θέμα, αφεδύο πρέπει να κοιτάμε το θέμα συγκριτικά. Ήτοι τι έχω τώρα, μια μαλακία και μισή δηλαδή, και πόσο σωστότερο και τιμιότερο μπορεί να γίνει.
Τέλειο μπορεί να μην γίνει ποτέ, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι επειδή δεν μπορώ να έχω την τελειότητα πρέπει να μείνει έτσι. -
ολα αυτα θα ειχαν νοημα εαν το κρατος ειχε την παραμικρη διαθεση να εφαρμοσει δικαια μετρα. Ποσες 10ετιες πρεπει να περασουν μεχρι να καταλαβουμε οτι ΔΕΝ εχει;;;
τα ΤΚ οπως και 100αδες αλλοι φοροι και χαρατσια εχουν αποκλειστικο σκοπο να γεμισουν τα ταμεια. Στα παπαρι@ τους αν αυτο γινει με δικαιο ή μη τροπο.
-
Φταίμε και μεις.Πήγε κανένα ΙΝΚΑ-ΕΛΠΑ-ΜΚΟ-ΠΑΜΕ-ΦΥΓΑΜΕ κ.α. να μιλήσει ανθρώπινα και με επιχειρήματα στην πολιτεία για την αυτοκίνηση και να προτείνει μέτρα? Όχι. Μετά μας φταίνε οι πολιτικοί μας και η τρόικα.
Αν μπει ο (επιπλέον) φόρος στα καύσιμα και ξεπεράσει τα 2 ευρώ θα σας κυνηγάνε όλοι στο φόρουμ με τέτοιες ιδέες
Πρόχειρα παλιά είχα κάνει μια εκτίμηση για επιβάρυνση 10 λεπτά το λίτρο. Ας μην ξεχνάμε και δύο πολύ σοβαρές παραμέτρους, Έτσι όπως είναι το σύστημα σήμερα, μέχρι το 2018 κανένα αυτοκίνητο δεν θα πληρώνει τέλη κυκλοφορίας αφού θα είναι κάτω από 100 γραμ. Το βάρος πέφτει στα παλιά, οροσμένα από τα οποία είτε αποσύρονται, είτε εξάγονται, είτε βουλγαροποιούνται, είτε καταθέτουν πινακίδες.
Βου, πολύ σοβαρό, το ξαναέγραψα παραπάνω. Πόσες εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες κυκλοφορούν στη χώρα είτε μόνιμα είτε περιστασιακά? Διερωτηθήκατε ποτέ? -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Φταίμε και μεις.Πήγε κανένα ΙΝΚΑ-ΕΛΠΑ-ΜΚΟ-ΠΑΜΕ-ΦΥΓΑΜΕ κ.α. να μιλήσει ανθρώπινα και με επιχειρήματα στην πολιτεία για την αυτοκίνηση και να προτείνει μέτρα? Όχι. Μετά μας φταίνε οι πολιτικοί μας και η τρόικα.Αν μπει ο (επιπλέον) φόρος στα καύσιμα και ξεπεράσει τα 2 ευρώ θα σας κυνηγάνε όλοι στο φόρουμ με τέτοιες ιδέες
Πρόχειρα παλιά είχα κάνει μια εκτίμηση για επιβάρυνση 10 λεπτά το λίτρο. Ας μην ξεχνάμε και δύο πολύ σοβαρές παραμέτρους, Έτσι όπως είναι το σύστημα σήμερα, μέχρι το 2018 κανένα αυτοκίνητο δεν θα πληρώνει τέλη κυκλοφορίας αφού θα είναι κάτω από 100 γραμ. Το βάρος πέφτει στα παλιά, οροσμένα από τα οποία είτε αποσύρονται, είτε εξάγονται, είτε βουλγαροποιούνται, είτε καταθέτουν πινακίδες.
Βου, πολύ σοβαρό, το ξαναέγραψα παραπάνω. Πόσες εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες κυκλοφορούν στη χώρα είτε μόνιμα είτε περιστασιακά? Διερωτηθήκατε ποτέ?What makes you think ότι ο νέος φόρος στα καύσιμα θα μπορούσε να είναι ΜΟΝΟ 10 λεπτά στο λίτρο?
-
Όσο άδικο είναι τα κυβικά, ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο άδικο θα είναι και οι ίπποι.
Φορολογικά δίκαιο θα είναι η τιμή αγοράς, αλλά θα είναι γενικά άδικο γιατί έχουν ήδη πληρωθεί υπέρογκα τέλη ταξινόμισης...
Και επιπλέον δεν έχει να κάνει σε τίποτα με την κυκλοφορία. Στα καύσιμα.-
Που είναι το δίκαιο να πληρώνει ο αγροτικός 100€ το χρόνο; Υπάρχουν escalade 6lt με τέλη 100€. Navara-tornado και πολλά άλλα Ι.Χ. στην ουσία. Τα ίδια με τους ταρίφες. Ακόμα περισσότερα αυτά με ξένες πινακίδες. Είτε τα νόμιμα τουριστικά, είτε τα 'παράνομα' Βουλγάρικα. Ή τα νοικιάρικα, με 100.000 χλμ το χρόνο και 90€ τέλη.
Καύσιμα και τέλος. Όσο το κυκλοφορείς, τόσο πληρώνεις
Τέλη κυκλοφορίας