-
Οκ...μουφα το tw...140 μεν αλλα κουτσουρο, θα εχετε δικιο... Αληθεια τι tw εχουν τα μαλακα λαστιχα που βαλατε και για τι διαστασεις μιλαμε?
Νικο εσενα ηταν και run flat σωστα? Οποτε ακυρη η οποια συγκριση...
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Νικο εσενα ηταν και run flat σωστα? Οποτε ακυρη η οποια συγκριση...Ήταν, ναι. Σε 205/50/17 στην 1. Tι tw έχουν τα rft? Ίδιο ή διαφορετικό?
Δεν εστιάζομαι τόσο στην άνεση (που προφανώς λόγω rft ήταν χειρότερη) όσο στα χαρακτηριστικά του ελαστικού, δηλαδή στο ζέσταμα και τη φθορά.
Δεν είδα λοιπόν τα χαρακτηριστικά που λες εσύ και τα είχα τόσο στην 1 όσο και στην si.
Τα PZERO τώρα δε ξέρω τι tw έχουν, πάντως είναι εκπληκτικά. Και γρήγορα ζεσταίνονται και άνετα είναι και έχουν φοβερά χαρακτηριστικά. Τώρα από φθορά θα σου πω σε λίγο καιρό, συνήθως κράτημα και μικρή φθορά δε πάνε μαζί.
-
Εγώ στο δικό μου έβαλα τα conti sport 5
Μια χαρά σχετικά δεν έχω πρόβλημα.
Είχα και εγώ τα re050
Ωραίο ελαστικό αν ήσουν όλη μέρα στην ιμολα η στο Μουτζελλοinviato da un cellulare
-
Τα potenza ta φοραει απο μαμα το Α5.Εχω τις χειροτερες εντυπωσεις.Θορυβος, πολυ σκληρα πλαινα.Και αργουν να ζεσταθουν.
Επισης οχι τοσο καλα οταν εχει πολυ νερο ο δρομος.
Εχω 33000χμ και δε παρατηρω μεγαλη φθορα και διαφορα στα μπροστα με τα πισω.
Παρολαυτα εχουν αρχισει τελευταια και σπιναρουν πολυ περισσοτερο... -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Νικο εσενα ηταν και run flat σωστα? Οποτε ακυρη η οποια συγκριση...
Ήταν, ναι. Σε 205/50/17 στην 1. Tι tw έχουν τα rft? Ίδιο ή διαφορετικό?
Δεν εστιάζομαι τόσο στην άνεση (που προφανώς λόγω rft ήταν χειρότερη) όσο στα χαρακτηριστικά του ελαστικού, δηλαδή στο ζέσταμα και τη φθορά.
Δεν είδα λοιπόν τα χαρακτηριστικά που λες εσύ και τα είχα τόσο στην 1 όσο και στην si.
Τα PZERO τώρα δε ξέρω τι tw έχουν, πάντως είναι εκπληκτικά. Και γρήγορα ζεσταίνονται και άνετα είναι και έχουν φοβερά χαρακτηριστικά. Τώρα από φθορά θα σου πω σε λίγο καιρό, συνήθως κράτημα και μικρή φθορά δε πάνε μαζί.
Εχω βαλει 3 σετ 050Α, ιδια διασταση που ειχες στον 1, αλλα οχι rft. Τα rft εχουν διαφορετικα χαρακτηριστικα και πιθανον και διαφορετικο tw. Το ιδιο ισως ισχυει και για διαφορετικες διαστασεις. Σε 3 λαστιχαδες που πηγα τωρα ψαχνοντας τα 050 δεν πιστευαν οταν εβλεπαν tw 140 στο sidewall του ελαστικου. Και γρηγορα ζεσταινονται, και κρατανε κολασμενα, και δεν σαπουνιαζουν. Στο βρεγμενο δεν ηταν τοσο καλα, και τα ετρωγα πολυ ευκολα και λογω μαλακης γομας αλλα και λογω αυξημενου καμπερ. Απο ανεση ετσι κι ετσι (ειναι και XL) αλλα απο θορυβο επισης δεν ειναι καθολου ασχημα.
Για να δουμε τι θα κανουν και τα 002...@kostis εσυ θα μας λυσεις την απορια λοιπον αφου τα φορας ακομα...Τι tw εχουν και τι διασταση?
-
tw :140 ,245/45/17.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Περι 050Α απλα αστειοτητες...Με 140tw παιζει να ειναι το πιο μαλακο λαστιχο της αγορας, και φυσικα μια χαρα ευκολα ζεσταινονται. Βεβαια εχουν γρηγορη φθορα, ακριβως επειδη εχουν 140tw...
Καλά αυτό που λες δεν ισχύει, διαφωνώ εννοείται...αλλά ας μη το κάνουμε θέμα.
Σε δυο αυτοκίνητα τα είχα, ήταν πολύ σκληρά στην άνεση κι αργούσαν πολύ ζεσταθούν. Επίσης είχαν πολύ μα πολύ αργή φθορά.
Γενικώς όλα αντίθετα από αυτά που γράφεις.
Δεν φαγωθηκαν γιατι δεν τα ζεστανες ποτε.
Εγω τα εχω δει να ζεσταινονται παντως, οχι απευθειας βεβαια, αλλα χωρις να χρειαζεται κι ο μισος γυρος της γης.
Κι ειναι λαστιχαρα απο τις λιγες. -
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Τα γράφω αυτά γιατί δεν μου 'κάθετε' καλά (1) να αγοράζουν σπορ λάστιχα όσοι δεν τα χρειάζονται και (2) να λένε σε κάτι 'τρελλαμένους' ότι το αυτοκίνητο σου δεν θα ζεσταίνει το λάστιχο, χωρίς να ξέρουν τι κάνει στο δρόμο!
Δυστυχως ειναι συχνο φαινομενο αμαξια οικογενειακου χαρακτηρα να εχουν διαστασεις που απευθυνονται σε σπορ ελαστικα...
Τωρα για τους αθλιους δρομους της Ελλαδας το θεωρω απαραιτητο ολα τα αυτοκινητα να εχουν τουλαχιστον ενα premium κατηγοριας λαστιχο, και οχι ενεργειακο, γιατι οπως εχουμε δει ειτε δε φθειρονται ποτε, ειτε δεν εχουν καλη αποδοση στην δικη μας ασφαλτο, ειτε δεν ειναι καλα στις δικες μας βρεγμενες συνθηκες με σκονη, λασπη, λακουβες με νερο και ρυακια μεσα στη μεση της εθνικης.
Τελικά τα οικολογικά ελαστικά σε νορμάλ χρήση είναι ή δεν είναι επικίνδυνα στους ελληνικούς δρόμους;
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Τα γράφω αυτά γιατί δεν μου 'κάθετε' καλά (1) να αγοράζουν σπορ λάστιχα όσοι δεν τα χρειάζονται και (2) να λένε σε κάτι 'τρελλαμένους' ότι το αυτοκίνητο σου δεν θα ζεσταίνει το λάστιχο, χωρίς να ξέρουν τι κάνει στο δρόμο!
Δυστυχως ειναι συχνο φαινομενο αμαξια οικογενειακου χαρακτηρα να εχουν διαστασεις που απευθυνονται σε σπορ ελαστικα...
Τωρα για τους αθλιους δρομους της Ελλαδας το θεωρω απαραιτητο ολα τα αυτοκινητα να εχουν τουλαχιστον ενα premium κατηγοριας λαστιχο, και οχι ενεργειακο, γιατι οπως εχουμε δει ειτε δε φθειρονται ποτε, ειτε δεν εχουν καλη αποδοση στην δικη μας ασφαλτο, ειτε δεν ειναι καλα στις δικες μας βρεγμενες συνθηκες με σκονη, λασπη, λακουβες με νερο και ρυακια μεσα στη μεση της εθνικης.
Τελικά τα οικολογικά ελαστικά σε νορμάλ χρήση είναι ή δεν είναι επικίνδυνα στους ελληνικούς δρόμους;
Tι να σου πω, εγω θα τα απεφευγα ο,τι αυτοκινητο και να ειχα. Υπαρχουν και αλλα μη οικολογικα λαστιχα τα οποια βγαζουν πολλα χιλιομετρα, και η διαφορα στη καταναλωση δεν ειναι και τεραστια πια. Αν μαθεις να οδηγεις λιγο πιο οικονομικα μπορεις να την εξισορροπησεις και να χεις και το κεφαλι σου ησυχο οτι δε θα κανεις τον σταυρο σου αν συναντησεις ποταμι μεσα στη μεση της εθνικης.
Σε 3 λαστιχαδες που πηγα τωρα ψαχνοντας τα 050 δεν πιστευαν οταν εβλεπαν tw 140 στο sidewall του ελαστικου. Και γρηγορα ζεσταινονται, και κρατανε κολασμενα, και δεν σαπουνιαζουν. Στο βρεγμενο δεν ηταν τοσο καλα, και τα ετρωγα πολυ ευκολα και λογω μαλακης γομας αλλα και λογω αυξημενου καμπερ. Απο ανεση ετσι κι ετσι (ειναι και XL) αλλα απο θορυβο επισης δεν ειναι καθολου ασχημα.
Για να δουμε τι θα κανουν και τα 002...Κωνσταντινε εχεις 200πολλα αλογα και τετρακινηση που ξεκολαει σφραγισματα... Δε νομιζω να θεωρειται το δικο σου αμαξι σημειο αναφορας για δοκιμη ελαστικων για το ελληνικο κοινο...
Καλα χρυσα τα 050Α για τετοια αυτοκινητα, αλλα σε δικινητο θελουν δουλεια για να ζεσταθουν, που εξαρταται πολυ απο την οδηγηση και το στησιμο του αυτοκινητου.
-
Όταν δε ζεσταίνονται είναι πιο διασκεδαστικά.
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Περι 050Α απλα αστειοτητες...Με 140tw παιζει να ειναι το πιο μαλακο λαστιχο της αγορας, και φυσικα μια χαρα ευκολα ζεσταινονται. Βεβαια εχουν γρηγορη φθορα, ακριβως επειδη εχουν 140tw...
Καλά αυτό που λες δεν ισχύει, διαφωνώ εννοείται...αλλά ας μη το κάνουμε θέμα.
Σε δυο αυτοκίνητα τα είχα, ήταν πολύ σκληρά στην άνεση κι αργούσαν πολύ ζεσταθούν. Επίσης είχαν πολύ μα πολύ αργή φθορά.
Γενικώς όλα αντίθετα από αυτά που γράφεις.
Δεν φαγωθηκαν γιατι δεν τα ζεστανες ποτε.
Εγω τα εχω δει να ζεσταινονται παντως, οχι απευθειας βεβαια, αλλα χωρις να χρειαζεται κι ο μισος γυρος της γης.
Κι ειναι λαστιχαρα απο τις λιγες.Στην 1 αργούσαν να ζεσταθούν περισσότερο απ'ότι στη 3άρα. Δεν είπα ότι δε τα ζέστανα ΠΟΤΕ...απλά αργούσαν να ζεσταθούν. ...ήθελαν ένα τεταρτάκι.
Επίσης, don't get me wrong, όταν ζεσταινόντουσαν ήταν απίστευτο λάστιχο αλλά κοπανούσε τρελά στη runflat εκδοχή του, κάτι που δε κάνει το pirelli.
Τέλος, δεν είπα ότι δε φαγώθηκαν. Είπα ότι είχαν αργή φθορά.
-
ενα τεταρτακι της ημερας ηθελαν για να ζεσταθουν!!!!
η φθορα τους παρολο που χαζοσπιναραν ηταν αμελητεα....... -
Τωρα μιλαμε για το ιδιο λαστιχο σε 4Χ4 225 αλογων, πισωκινητο 170 ατμοσφαιρικων και προσθιοκινητο 130??? Εννοειται πως δεν κανουν ολα τα ελαστικα για ολα τα αυτοκινητα, ουτε καν για διαφορετικους οδηγους ακομα κ με το ιδιο αυτοκινητο
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Τωρα μιλαμε για το ιδιο λαστιχο σε 4Χ4 225 αλογων, πισωκινητο 170 ατμοσφαιρικων και προσθιοκινητο 130??? Εννοειται πως δεν κανουν ολα τα ελαστικα για ολα τα αυτοκινητα, ουτε καν για διαφορετικους οδηγους ακομα κ με το ιδιο αυτοκινητο+1000
-
Δηλωνω ερωτευμένος με τα re 002 ! Πολυ καλύτερα για πολιτική χρήση σε σχεση με τα r1r!!!
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Δηλωνω ερωτευμένος με τα re 002 ! Πολυ καλύτερα για πολιτική χρήση σε σχεση με τα r1r!!!Βρε τι μαθαινει κανεις πρωι πρωι...
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Τωρα μιλαμε για το ιδιο λαστιχο σε 4Χ4 225 αλογων, πισωκινητο 170 ατμοσφαιρικων και προσθιοκινητο 130??? Εννοειται πως δεν κανουν ολα τα ελαστικα για ολα τα αυτοκινητα, ουτε καν για διαφορετικους οδηγους ακομα κ με το ιδιο αυτοκινητο
+1000
Καλα προφανως..ομως εδω μιλαμε για το tw. Εχει ή δεν εχει σημασια να το συγκρινουμε? Οσο μεγαλυτερο tw τοσο σκληροτερη γομα, επομενως αν ενα πισωκινητο 170 αλογων ή ενα μπροσθιοκινητο 125 αλογων δεν μπορουν να ζεστανουν ενα λαστιχο με tw140 (100 ειναι η βαση αρα μαλακοτατο), πως μπορουν να ζεστανουν οτιδηποτε με υψηλοτερο δεικτη?
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Τωρα μιλαμε για το ιδιο λαστιχο σε 4Χ4 225 αλογων, πισωκινητο 170 ατμοσφαιρικων και προσθιοκινητο 130??? Εννοειται πως δεν κανουν ολα τα ελαστικα για ολα τα αυτοκινητα, ουτε καν για διαφορετικους οδηγους ακομα κ με το ιδιο αυτοκινητο
+1000
Καλα προφανως..ομως εδω μιλαμε για το tw. Εχει ή δεν εχει σημασια να το συγκρινουμε? Οσο μεγαλυτερο tw τοσο σκληροτερη γομα, επομενως αν ενα πισωκινητο 170 αλογων ή ενα μπροσθιοκινητο 125 αλογων δεν μπορουν να ζεστανουν ενα λαστιχο με tw140 (100 ειναι η βαση αρα μαλακοτατο), πως μπορουν να ζεστανουν οτιδηποτε με υψηλοτερο δεικτη?
Μεγαλο ρολο αν οχι το μεγαλυτερο, παιζει η κατασκευη του ελαστικου κι ο σκελετος του.
Ενα ακαμπτο ελαστικο ζεσταινεται πιο αργα απο ενα πιο ευπλαστο.
Και το 050Α οπως και ολα τα Bridgestone ειναι παρα μα παρα πολυ ακαπμτα σα σκελετος. Γι αυτο κιολας δινουν τοσο ωραιο και πληροφοριακο τιμονι... -
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Τωρα μιλαμε για το ιδιο λαστιχο σε 4Χ4 225 αλογων, πισωκινητο 170 ατμοσφαιρικων και προσθιοκινητο 130??? Εννοειται πως δεν κανουν ολα τα ελαστικα για ολα τα αυτοκινητα, ουτε καν για διαφορετικους οδηγους ακομα κ με το ιδιο αυτοκινητομεσα στην πολη ειτε 225 αλογα εχεις ειτε 125,ειτε 500 αντε να βγαζεις στο δρομο τα 100 και εκει το 050Α δεν ζεστενεται με τιποτα.....
-
Καλησπερα σε ολους..επειδη ειναι παααρα πολλες οι σελιδες σχετικα με το θεμα κ ηδη εχω διαβασει τα απειρα κ εχω μπερδευτει παρακαλω τα φωτα σας..σε kia proceed 1.6 με διαστασεις 205/55-16 τι μου προτεινετε; Θελω ενα καλο λαστιχο με καλο κρατημα κ οικονομικο στην τιμη οσο γινεται οχι πανω απο τα 400 e.ευχαριστω εκ των προτερων..
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]