Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αμορτισέρ σε 206
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αμορτισέρ σε 206
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 14
    • 15
    • 1 / 15
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    286
    2066
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      markvag last edited by

      Τα αμορτισέρ του 206 μου (1,6XS 16ν 110 ps) μετά από 42.000χλμ περίπου βρίσκονται πολύ κοντά στο να συναντήσουν τον κάλαθο των αχρήστων (αίσθηση που επαληθεύτηκε και από σχετική μέτρηση στο συνεργείο). Τα πίσω μάλιστα βρίσκονται σε αρκετά πιο οριακή κατάσταση από τα εμπρός που τρώγονται ακόμα. Προσωπικά μου φαίνεται ότι δεν θα πρέπει να αλλάξω τα πίσω και να κρατήσω τα παλιά μπροστά.
      Τι πιστεύετε;;; Μία αλλαγή μόνο των πίσω θα δημιουργούσε προβλήματα;;;

      Από την άλλη, αφού θα τ' αλλάξω που θα τ' αλλάξω, σκέφτομαι να βάλω κάτι διαφορετικό από της Peugeot με στόχο τον περιορισμό των κλίσεων (αν και γνωρίζω ότι μόνο με αμορτισέρ δεν θα δω και μεγάλες διαφορές). Τα κανονικά του αμορτισέρ κάνουν περί τα 350 ευρώ στη Lion.

      Σε πρωινή βολτίτσα από σχετικό μαγαζί κοντά στο σπίτι μου, μου πρότειναν (όταν τους εξήγησα τι θέλω - βλ. παρακάτω) τα Bilstein τα μαύρα, καθώς και σετ της KAYABA, με κόστος και για τα δύο μεταξύ των 250-280 ευρώ (δεν ρώτησα για πιο ακριβή τιμή, γιατί πήγα απλά εγκυκλοπαιδικά).

      Ο στόχος μου (αν τελικά προχωρήσω στην αγορά κάποιου aftermarket αμορτισέρ) είναι να βελτιωθεί ελαφρώς το κράτημα/φρενάρισμα και να περιοριστούν κάπως οι κλίσεις, χωρίς όμως να κάνω υπερβολικές παραχωρήσεις σε άνεση (επαναλαμβάνω γνωρίζω ότι δεν θα γίνουν και θαύματα - μια μικρή βελτίωση θέλω). Τι θα μου προτείνατε;;;

      Κάποια άλλη λύση ίσως;;;

      Σημαντική παράμετρος είναι και το κόστος. Λόγω σχετικής στενότητας, δεν θα ήθελα να ξεφύγω από τα 350 ευρώ, άντε 380. Προφανώς, λύσεις όπως τα κίτρινα Koni που φοράει το C2 του 0-100-0 Μαρτίου αποκλείονται. Από την άλλη όμως δεν θα βάλω ένα aftermarket που θα αλλάξει δραματικά τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου μου ή δεν είναι τουλάχιστον όσο καλό όσο το εργοστασιακό απλά και μόνο επειδή θα εξοικονομίσω κάποια λεφτά... Ελπίζω να γίνομαι κατανοητός!

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        markvag last edited by

        Τα αμορτισέρ του 206 μου (1,6XS 16ν 110 ps) μετά από 42.000χλμ περίπου βρίσκονται πολύ κοντά στο να συναντήσουν τον κάλαθο των αχρήστων (αίσθηση που επαληθεύτηκε και από σχετική μέτρηση στο συνεργείο). Τα πίσω μάλιστα βρίσκονται σε αρκετά πιο οριακή κατάσταση από τα εμπρός που τρώγονται ακόμα. Προσωπικά μου φαίνεται ότι δεν θα πρέπει να αλλάξω τα πίσω και να κρατήσω τα παλιά μπροστά.
        Τι πιστεύετε;;; Μία αλλαγή μόνο των πίσω θα δημιουργούσε προβλήματα;;;

        Από την άλλη, αφού θα τ' αλλάξω που θα τ' αλλάξω, σκέφτομαι να βάλω κάτι διαφορετικό από της Peugeot με στόχο τον περιορισμό των κλίσεων (αν και γνωρίζω ότι μόνο με αμορτισέρ δεν θα δω και μεγάλες διαφορές). Τα κανονικά του αμορτισέρ κάνουν περί τα 350 ευρώ στη Lion.

        Σε πρωινή βολτίτσα από σχετικό μαγαζί κοντά στο σπίτι μου, μου πρότειναν (όταν τους εξήγησα τι θέλω - βλ. παρακάτω) τα Bilstein τα μαύρα, καθώς και σετ της KAYABA, με κόστος και για τα δύο μεταξύ των 250-280 ευρώ (δεν ρώτησα για πιο ακριβή τιμή, γιατί πήγα απλά εγκυκλοπαιδικά).

        Ο στόχος μου (αν τελικά προχωρήσω στην αγορά κάποιου aftermarket αμορτισέρ) είναι να βελτιωθεί ελαφρώς το κράτημα/φρενάρισμα και να περιοριστούν κάπως οι κλίσεις, χωρίς όμως να κάνω υπερβολικές παραχωρήσεις σε άνεση (επαναλαμβάνω γνωρίζω ότι δεν θα γίνουν και θαύματα - μια μικρή βελτίωση θέλω). Τι θα μου προτείνατε;;;

        Κάποια άλλη λύση ίσως;;;

        Σημαντική παράμετρος είναι και το κόστος. Λόγω σχετικής στενότητας, δεν θα ήθελα να ξεφύγω από τα 350 ευρώ, άντε 380. Προφανώς, λύσεις όπως τα κίτρινα Koni που φοράει το C2 του 0-100-0 Μαρτίου αποκλείονται. Από την άλλη όμως δεν θα βάλω ένα aftermarket που θα αλλάξει δραματικά τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου μου ή δεν είναι τουλάχιστον όσο καλό όσο το εργοστασιακό απλά και μόνο επειδή θα εξοικονομίσω κάποια λεφτά... Ελπίζω να γίνομαι κατανοητός!

        Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          markvag last edited by

          Τα αμορτισέρ του 206 μου (1,6XS 16ν 110 ps) μετά από 42.000χλμ περίπου βρίσκονται πολύ κοντά στο να συναντήσουν τον κάλαθο των αχρήστων (αίσθηση που επαληθεύτηκε και από σχετική μέτρηση στο συνεργείο). Τα πίσω μάλιστα βρίσκονται σε αρκετά πιο οριακή κατάσταση από τα εμπρός που τρώγονται ακόμα. Προσωπικά μου φαίνεται ότι δεν θα πρέπει να αλλάξω τα πίσω και να κρατήσω τα παλιά μπροστά.
          Τι πιστεύετε;;; Μία αλλαγή μόνο των πίσω θα δημιουργούσε προβλήματα;;;

          Από την άλλη, αφού θα τ' αλλάξω που θα τ' αλλάξω, σκέφτομαι να βάλω κάτι διαφορετικό από της Peugeot με στόχο τον περιορισμό των κλίσεων (αν και γνωρίζω ότι μόνο με αμορτισέρ δεν θα δω και μεγάλες διαφορές). Τα κανονικά του αμορτισέρ κάνουν περί τα 350 ευρώ στη Lion.

          Σε πρωινή βολτίτσα από σχετικό μαγαζί κοντά στο σπίτι μου, μου πρότειναν (όταν τους εξήγησα τι θέλω - βλ. παρακάτω) τα Bilstein τα μαύρα, καθώς και σετ της KAYABA, με κόστος και για τα δύο μεταξύ των 250-280 ευρώ (δεν ρώτησα για πιο ακριβή τιμή, γιατί πήγα απλά εγκυκλοπαιδικά).

          Ο στόχος μου (αν τελικά προχωρήσω στην αγορά κάποιου aftermarket αμορτισέρ) είναι να βελτιωθεί ελαφρώς το κράτημα/φρενάρισμα και να περιοριστούν κάπως οι κλίσεις, χωρίς όμως να κάνω υπερβολικές παραχωρήσεις σε άνεση (επαναλαμβάνω γνωρίζω ότι δεν θα γίνουν και θαύματα - μια μικρή βελτίωση θέλω). Τι θα μου προτείνατε;;;

          Κάποια άλλη λύση ίσως;;;

          Σημαντική παράμετρος είναι και το κόστος. Λόγω σχετικής στενότητας, δεν θα ήθελα να ξεφύγω από τα 350 ευρώ, άντε 380. Προφανώς, λύσεις όπως τα κίτρινα Koni που φοράει το C2 του 0-100-0 Μαρτίου αποκλείονται. Από την άλλη όμως δεν θα βάλω ένα aftermarket που θα αλλάξει δραματικά τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου μου ή δεν είναι τουλάχιστον όσο καλό όσο το εργοστασιακό απλά και μόνο επειδή θα εξοικονομίσω κάποια λεφτά... Ελπίζω να γίνομαι κατανοητός!

          Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tsilis last edited by

            Με εμπειρία από το δικό μου ευρωπαικό δεν θα έβαζα ούτε Bilstein μαύρα,ούτε ΚΥΒ.

            Γιατί δεν κοιτάς τα DeCarbon Performance?
            Ο ΒΑΣΙΛΗΣ λέγει ότι είναι πολύ καλά (και τον ΒΑΣΙΛΗ τον εμπιστεύομαι τυφλά), και στο επίπεδο κόστους που θέλεις να κινηθείς.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              obelix last edited by

              De carbon performance εβαλε και mirage στην xsara και έχει μείνει ικανοποιημένος .

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tazz last edited by

                όχι bilstein μαύρα!!!!!! σου μιλάει παθών

                στην τιμή που ψάχνεις, έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για koni κόκκινα (φτηνότερα από τα κίτρινα, και, απ' ό,τι λένε, πιο άνετα). δεν γνωρίζω όμως αν ρυθμίζονται όπως τα κίτρινα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kouk last edited by

                  Εβαλα Monroe (χρυσά) αλλά ειναι καλά σχετικά!
                  Με τελειωμένα λάστιχα [ ] κι όμως βελτιώθηκε το φρένο και οι κλίσεις!
                  Δείχνουν όμως να επηρεάζεται πολύ γρήγορα η απόδοση τους!

                  Κι εγω ΚΟΝΙ θα σου έλεγα!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mirage last edited by

                    Μάρκο για τα DeCarbon έχεις pm αλλά δεν σου εγγυώμαι οτι θα βρείς για 206. Αλήθεια τι νούμερα έδειξε το αμορτισερόμετρο?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mark last edited by

                      Δε γνωρίζω δυστυχώς σου πω για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, όμως σήμερα έτυχε να διαβάζω το τεύχος 374 των 4Τ από το Νοέμβριο του 2001, όπου είχε συκριτική δοκιμή αναρτήσεων για 206. Αν θες ρίξε μια ματιά. Εδώ είναι το link από το 4Τ library : http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=7804 .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        msamaro last edited by

                        Προσωπικά δεν συμφωνώ με την αλλαγή μόνο δύο αμορτισέρ από τα τέσσερα. Πόσο μάλλον αν είναι να αλλάξεις μόνο 2 με διαφορετικής μάρκας από αυτά της μάνας του. Πάντως με καινούργια αμορτισέρ πίσω και φθαρμένα μπροστά η συμπεριφορά του αυτοκινήτου θα είναι τουλάχιστον 'περίεργη'
                        Με τα λεφτά που λες, μην περιμένεις μεγάλες βελτιώσεις στο κράτημα. Για να δεις μεγάλη διαφορά στα κρατήματα πρέπει από την μικρή μου εμπειρία να σκάσεις τουλάχιστον 500 ευρώ. Από προσωπική εμπειρία με bilstein κίτρινα στο αμάξι του πατέρα μου, τα κρατήματα βελτιώθηκαν πολύ, το τιμόνι το ίδιο και η άνεση χειροτέρεψε σε σημείο που τον πόνεσε η μέση του ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tony-pap last edited by

                          Μάρκο και εγω είμαι έτοιμος για αλλαγή αμορτισερ στο 5θυρο 206 1600 που έχω. Φοράω για 42000 χλμ sachs performance, αρχικά με μαμά ελατήρια και στην συνέχεια με H&R (-3π).
                          Αν 1ο κριτήριο είναι το κόστος, η ασφάλεια και η άνεση βάζεις 4 καινούργια μαμά peugeot και είσαι πολύ καλός. (όχι φτηνά μαυρα ή άλλα αμορτισερ).
                          Αν 1ο κριτήριο είναι το κράτημα με ταυτόχρονη όμως χειροτέρευση στην άνεση πληρώνεις 500-700 ευρώ (τοποθετημένα με κούρδισμα και ευθυγράμμιση) για (bilstein,sachs performance ή ... και ελατήρια eibach ή Η&R ή ....)
                          Ισως ιδανική λύση για κάποιον που η τσέπη του αντέχει (1100-1300ευρώ)είναι μια ρυθμιζόμενη σε υψος και σκληρότητα ανάρτηση εφόσον βέβαια το ξεζουμίζει το 206 του

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Y
                            yianniswalker last edited by

                            Γενικά από γνωστούς μου με διάφορα after market αμορτισέρ δεν έχω τρελαθεί από το αποτέλεσμα.

                            Στην επιλογή Sachs + H&R έχω μπει επιβάτης και βρήκα την ανάρτηση άσκοπα σκληρή για χρήση δρόμου.

                            Από την άλλη τα κόκκινα KONI και τα Bilstein Sport που έχω δει σε Ibiza δεν με έχουν τρελάνει.

                            Με βάση τα παραπάνω κατέληξα στα εξής:

                            1. Αν σε ικανοποιούσε το αμάξι όπως ήταν βάλε τα εργοστασιακά
                            2. Αν θέλεις το κάτι παραπάνω πιστεύω ότι αυτό το κάτι παραπάνω θα βγει από το πορτοφόλι σου. Με αυτό θέλω να πω ότι (κατά την ταπεινή μου άποψη) μόνο λύσεις επιπέδου KYB AGX ή Bilstein Sprint ή KONI κίτρινα αξίζουν τον κόπο από πλευράς απόδοσης (με τα εργοστασιακά ελατήρια).
                              Τότε μόνο πιστεύω ότι η απόσβεση μπορεί να χαρακτηριστεί (σημαντικά) καλύτερη από τα νορμάλ και επιπλέον θα έχει και διάρκεια στο χρόνο.

                            Τα KONI τα κόκκινα, Bilstein sport και τα απλά KYB θα τα χαρακτήριζα after market λύσεις αντικατάστασης των εργοστασιακών χωρίς να περιμένεις βελτίωση στην απόσβεση ή μεγαλύτερη διάρκεια ζωής ή αντοχή στην σκληρή χρήση. Επιπλέον τα KONI τα μαύρα και τα αντίστοιχά τους θα τα χαρακτήριζα λύσεις με κριτήριο την ελαχιστοποίηση του κόστους αλλαγής των αμορτισέρ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              funkyreverend last edited by

                              Δύο καινούρια και δυο παλιά, μήπως σου κάνουν άνω κάτω τη σταθερότητα; Δεν ξέρω, με απλή λογική ρωτάω!

                              Όσο για το τι αμορτισέρ θα βάλεις, θα βάλεις ό,τι σου πει ο Μαστρομήτσος! Κίτρινα θα πει; Κίτρινα θα βάλεις!
                              Κόκκινα θα πει; Κόκκινα θα βάλεις!
                              Πετάει ο γάιδαρος; Βρε, πετάει...!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                astrakitcar last edited by

                                η FK ρυθμιζομενη καθ υψος με ελατηρια-αμορτισερ στα 800€ τοποθετημενη, με δυο ευθυγραμισεις στην τιμη...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  s3 last edited by

                                  Ενας απο τους γνωστους του YiannisWalker ειμαι εγω, που φοραω τα sachs-HR

                                  Λοιπον, ο συνδυασμος ειναι σφικτος θα ελεγα εγω και προσωπικα δεν το θεωρω το σετ σκληρο.
                                  Εγω θα το ηθελα ακομα πιο σκληρο για τα δικα μου γουστα.
                                  Το οτι δεν ειναι πολυ σκληρο μπορεις πανευκολα να το καταλαβεις σε μια γρηγορη βολτα σε 'βουνισιο στροφιλικι'
                                  Για μεσα στην πολη ειναι κουραστικο στα σαμαρακια, αλλα και στην εργοστασιακη του μορφη το 206 με ενοχλουσε σε αυτον τον τομεα.
                                  Συνολικα για τα sachs performance να πω πως προκειται για μια value for money λυση, με κυριο μειονεκτημα για μενα την διαρκεια αποδοσης.
                                  Δηλαδη μετα απο μερικους γυρους στην πιστα θα εχουν μαλακωσει πολυ,ή σε ενα ταξιδι μετα απο 100-150 χλμ, επισης χανουν την αποδοση τους.
                                  Αυτα βεβαια τα παρατηρω υστερα απο 30.000 χλμ με τα συγκεκριμενα αμορτισερ.
                                  Η τιμη τους περυσι ηταν στα 360 ευρω για 206.
                                  Επισης προτεινω να κοιταξεις και για boge και de carbon οπως ειπωθηκε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tsilis last edited by

                                    Προς Yianniswalker:
                                    Έχω την εντύπωση ότι τα Bilstein sport είναι αντίστοιχα των sprint,μόνο που αφορούν αυτοκίνητα με εργοστασιακό ύψος,ενώ τα δεύτερα αυτοκίνητα χαμηλωμένα..

                                    Προς S3:
                                    η Boge είναι θυγατρική της Sachs βγάζει αντίστοιχα με αυτή μοντέλα ονοματίζοντάς τα διαφορετικά!
                                    Μάλιστα,έχω την εντύπωση ότι δεν βγάζει αντίστοιχο του καλού Sachs Performance,αλλά το Βοge Turbo είναι αντίστοιχο του Sachs Superturing (ή κάπως έτσι ).

                                    Για περισσότερες πληροφορίες http://www.sachs.de/katalog

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tony-pap last edited by

                                      S3 θα συμφωνήσω μαζί σου καθώς φοράω τα ίδια με σένα.
                                      Τώρα με 42000χλμ είναι για πέταμα και χάλασαν και τα top mount.
                                      Την μια βάση της μηχανής μου που κόπηκε αλλά και την μέση μου που άρχισε να με πονάει σκέφτομαι... και πάω κατευθείαν για μαμά peugeot ειδικά τώρα που με τα σκαψίματα για το φυσικό αέριο & τις γραμμές του τραμ που περνάω κάθε μέρα νομίζω ότι το αμάξι θα διαλυθεί.

                                      Κάποτε πριν κανενα δεκάρι χρόνια μου έλεγε ο nass ''πρόσεξε μην σου φύγει κανένα σφράγισμα'' με την σκληρή ανάρτηση και γελούσα ... τώρα που τα σκάω σε εξετάσεις, γιατρούς και φάρμακα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΣΤΕΙΟ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        gskarmou last edited by

                                        Koni êïêêéíá ç ðñüôáóç ...
                                        Ôþñá ãéá Kayaba êáé 206 Ýôóé êáé Ýôóé ðïëëÝò êáé äéöïñïýìåíåò áðüøåéò .Áí Þôáí ãéá ãéáðùíÝæï ìå êëåéóôÜ ìÜôéá áëëÜ ãéá ãÜëëï

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          markvag last edited by

                                          Αρχικά, να ευχαριστήσω όλους όσους ασχολήθηκαν με το θέμα του 206!!!

                                          Οι λύσεις που ξεφεύγουν από τα 350 ευρώ της αντιπροσωπείας, δεν μ΄ενδιαφέρουν, γιατί απλούστατα τα χρήματα είναι αρκετά περιορισμένα...

                                          Απ' ότι βλέπω μάλλον είμαι μεταξύ των De Carbon (αν υπάρχουν για 206), ΚΟΝΙ κόκκινα και εργοστασιακών. Και θα αλλαχτούν και τα 4...

                                          Θα πάρω τηλέφωνα και θα σας ενημερώσω και για το τι παίζει με τις τιμές!

                                          Ευχαριστώ και πάλι!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            gskarmou last edited by

                                            ÌÜñêï áí íïìßæåéò üôé èá ôçí ãëõôþóåéò Ýôóé ôçí ðÜôçóåò. .. åìåßò èá ðåñéìÝíïõìå êáé review áðï ôçí ôïðïèÝôçóç êáé ÷ñÞóç

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 1 / 15
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr