-
Ντούκου.....
-
Συνταγματικό δικαίωμα κιόλας.
-
Αραγε ο τεχνικος ασφαλειας τι να λεει επ'αυτου;
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Έχεις κάθε δικαίωμα να βρίσκεσαι δίπλα στο αμάξι σου!!!!!Και άμα σου αρχίσουν τα γνωστά........έ από πορτοκαλιές δόξα τω θεώ......Ο επαγγελματίας ποτέ δεν έχει τέτοιο πρόβλημα....το λαμόγιο έχει!!Βασικα δεν εχεις κανενα δικαιωμα απλα στα περισσοτερα συνεργεια τυγχανει τα ανυψωτικα να βρισκονται μπροστα στην εισοδο του καταστηματος.
Ετσι ο πελατης περιφερεται μεσα εξω και παρακολουθει.
Βεβαια εαν σου πει ο μηχανικος ,θα παρεξηγηθεις και δεν θα ξαναπας.
Καπου εκει αναγκαζεται ο μαστορας και σε ανεχεται , για να μην σε χασει απο πελατη. -
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
....Ο επαγγελματίας ποτέ δεν έχει τέτοιο πρόβλημα....το λαμόγιο έχει!! -
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
....Ο επαγγελματίας ποτέ δεν έχει τέτοιο πρόβλημα....το λαμόγιο έχει!!
Επειδη πεταξες μια κορωνα ειναι και σωστη;
Εσυ στο βουλκανιζατερ σου τους αφηνεις να σουλατσαρουν ανενοχλητοι; -
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
....Ο επαγγελματίας ποτέ δεν έχει τέτοιο πρόβλημα....το λαμόγιο έχει!!
Αμα σου πέσει κανα γαλλικο κλειδι στο ποδι ή κανα κιβώτιο ή γενικά χτυπήσεις θα ζητάς τα ρέστα μετά έτσι;
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
....Ο επαγγελματίας ποτέ δεν έχει τέτοιο πρόβλημα....το λαμόγιο έχει!!
Χανεις το δικιο σου.
Οταν πας στο εστιατοριο, καθεσαι πανω απτο κεφαλι του μαγειρα; -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
....Ο επαγγελματίας ποτέ δεν έχει τέτοιο πρόβλημα....το λαμόγιο έχει!!
Επειδη πεταξες μια κορωνα ειναι και σωστη;
Εσυ στο βουλκανιζατερ σου τους αφηνεις να σουλατσαρουν ανενοχλητοι;Όχι βέβαια,γιατί....δεν έχω βουλκανιζατέρ!! Anyway...καλό είναι να έχεις οπτική επαφή με το αμάξι.Μετράει βέβαια και το που-σε ποιόν έχεις συνηθίσει να κάνεις τα service....
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
....Ο επαγγελματίας ποτέ δεν έχει τέτοιο πρόβλημα....το λαμόγιο έχει!!
Επειδη πεταξες μια κορωνα ειναι και σωστη;
Εσυ στο βουλκανιζατερ σου τους αφηνεις να σουλατσαρουν ανενοχλητοι;Όχι βέβαια,γιατί....δεν έχω βουλκανιζατέρ!! Anyway...καλό είναι να έχεις οπτική επαφή με το αμάξι.Μετράει βέβαια και το που-σε ποιόν έχεις συνηθίσει να κάνεις τα service....
Αλλο οπτικη επαφη και αλλο να εισαι πανω απο το κεφαλι του μηχανικου .
-
Αντε και εισαι διπλα στο αυτοκινητο. αν δεν εχεις ιδεα τι και πως πρεπει να γινει, τι θα καταλαβεις ?
Σε καποια συνεργεια υπαρχει ανοχη, σε αλλα οχι. κανονικα απαγορευεται να εισαι στον χωρο του σερβις για λογους ασφαλειας. -
Ε...εντάξει,είπαμε...όχι και πάνω από το κεφάλι του....δεν είναι ωραίο...δεν αρέσει σε μένα πρώτα απ'όλα!Αλλά(όπως προείπα) να έχεις οπτική επαφή.....
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
Αντε και εισαι διπλα στο αυτοκινητο. αν δεν εχεις ιδεα τι και πως πρεπει να γινει, τι θα καταλαβεις ?
Σε καποια συνεργεια υπαρχει ανοχη, σε αλλα οχι. κανονικα απαγορευεται να εισαι στον χωρο του σερβις για λογους ασφαλειας.Άν δεν έχεις ιδέα,το αφήνεις και φεύγεις....
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Ε...εντάξει,είπαμε...όχι και πάνω από το κεφάλι του....δεν είναι ωραίο...δεν αρέσει σε μένα πρώτα απ'όλα!Αλλά(όπως προείπα) να έχεις οπτική επαφή.....Αντε και εισαι διπλα στο αυτοκινητο. αν δεν εχεις ιδεα τι και πως πρεπει να γινει, τι θα καταλαβεις ?
Σε καποια συνεργεια υπαρχει ανοχη, σε αλλα οχι. κανονικα απαγορευεται να εισαι στον χωρο του σερβις για λογους ασφαλειας.Άν δεν έχεις ιδέα,το αφήνεις και φεύγεις....
Ρε παιδιά, κάθε ηλικίας εννοείται ,
σας ευχαριστώ για τη βοήθεια, και για τα φώτα σας...
Απλά, από ένα σημείο και πέρα, μάλλον περάσατε στη μεγάλη σκάλα, και με 'στραβώσατε'...!!Αφενός, δεν μου πάει να γίνομαι ο 'σπασο-κλαμπάνιας' της υπόθεσης, και να φορτίζω τον κάθε μηχανικό,
που προσπαθεί να βγάλει το μεροκάματό του...
Βέβαια, το θέμα είναι,
**να βγάλει απλά το μεροκάματό του, και όχι, και μερικά εξαρτήματα από το αυτοκίνητό σου...! **Κάτι σημαντικό, που θα πρέπει να σας αναφέρω, είναι και το παρακάτω :
Ομολογουμένως, μετά από άγριο παζάρι στην τιμή και στα διάφορα extras,
κατάφερα να κλείσω, πριν από ένα χρόνο, το deal, έχοντας πάρει και δύο χρόνια δωρεάν Service!!!Βέβαια, αυτό, όσο γ@μ@το κι αν ήταν, τη χρονική εκείνη στιγμή της επιτυχίας (!!!),
τόσο, 'παγίδα', μπορεί να αποδειχθεί τώρα......
Δηλαδή,
τον ξεπετάμε και δεν του αλλάζουμε τίποτα, μιας και, θα του κόψουμε μηδενικό Τιμολόγιο...!Προσωπικά, από την πρώτη στιγμή, αυτό που θέλω να κάνω, είναι,
ένα καλό φιλοδώρημα στο μηχανικό που θα με αναλάβει...με την ελπίδα, να μου κάνει φιλότιμη δουλειά...Για φαντάσου όμως, να τα σκάσεις, για να είσαι εντάξει με τη συνείδησή σου,
και τελικά, το πλατύ χαμόγελο, και η αντρίκια -'ξηγημένη χειραψία,
να αποδειχθούν, αυτό που λέμε : 'κερατάς και δαρμένος'......! -
Ο χρήστης anasmzak έγραψε:
Κάτι σημαντικό, που θα πρέπει να σας αναφέρω, είναι και το παρακάτω :
Ομολογουμένως, μετά από άγριο παζάρι στην τιμή και στα διάφορα extras,
κατάφερα να κλείσω, πριν από ένα χρόνο, το deal, έχοντας πάρει και δύο χρόνια δωρεάν Service!!!Βέβαια, αυτό, όσο γ@μ@το κι αν ήταν, τη χρονική εκείνη στιγμή της επιτυχίας (!!!),
τόσο, 'παγίδα', μπορεί να αποδειχθεί τώρα......
Δηλαδή,
τον ξεπετάμε και δεν του αλλάζουμε τίποτα, μιας και, θα του κόψουμε μηδενικό Τιμολόγιο...!Γεια χαρά!
Να υποθέσω ότι, μετά από αυτό που σας ξεφούρνισα,
θεωρείτε την περίπτωση μου, 'καμμένη από χέρι'??Δηλαδή, με άλλα λόγια :
'Ζήσε το μύθο (της αυταπάτης) σου στο Εξουσιοδοτημένο της επιλογής σου'...?? -
Ενός χρόνου αυτοκίνητο αμφιβάλω αν θελήσει κάτι παραπάνω από τα προβλεπόμενα άρα δεν βλέπω τον λόγο να ανησυχείς. Η μόνη περίπτωση που βλέπω είναι να θέλει κάτι κυρίως από κακή χρήση όπως πχ πολλά πεζοδρόμια και να θέλεις μπαλάκια αλλά πάλι εκεί θα τα πληρώσεις ούτως ή άλλως.
-
Ο χρήστης anasmzak έγραψε:
Κάτι σημαντικό, που θα πρέπει να σας αναφέρω, είναι και το παρακάτω :
Ομολογουμένως, μετά από άγριο παζάρι στην τιμή και στα διάφορα extras,
κατάφερα να κλείσω, πριν από ένα χρόνο, το deal, έχοντας πάρει και δύο χρόνια δωρεάν Service!!!Βέβαια, αυτό, όσο γ@μ@το κι αν ήταν, τη χρονική εκείνη στιγμή της επιτυχίας (!!!),
τόσο, 'παγίδα', μπορεί να αποδειχθεί τώρα......
Δηλαδή,
τον ξεπετάμε και δεν του αλλάζουμε τίποτα, μιας και, θα του κόψουμε μηδενικό Τιμολόγιο...!Γεια χαρά!
Να υποθέσω ότι, μετά από αυτό που σας ξεφούρνισα,
θεωρείτε την περίπτωση μου, 'καμμένη από χέρι'??Δηλαδή, με άλλα λόγια :
'Ζήσε το μύθο (της αυταπάτης) σου στο Εξουσιοδοτημένο της επιλογής σου'...??καλα δεν ειπαμε οτι ειναι ολοι εγκληματιες και θα σε ξαφρισουν.... αν ανησυχεις, κλεισε ραντεβου, ζητα το service να ξεκιναει την ωρα που εχεις κλεισει ραντεβου, παρε μια 2ωρη αδεια απο τη δουλεια σου και κατσε στο χωρο του service... οπως λεει και ο φιλος το πρωτο service ειναι συνηθως της πλακας, εκτος αν εχεις κανει κανα αρκουδιλικι... λαδακια, φιλτρακια, διαγνωστικο, οπτικος ελεγχος και 'χαιρεται'... χτισε μια καλη σχεση με το συνεργειο και θα εισαι και στο μελλον μια χαρα..
Δεν χρειαζεται να 'λαδωσεις' με φακελακια κλπ, οπως γραφεις παραπανω... παρε και τις πληροφοριες σου για το συγκεκριμενο εξουσιοδοτημενο και ολα οκ...
-
Παντως το θεμα του ειμαι στο συνεργειο και παρακολουθω το εχετε παρεξηγησει αρκετοι βλεπω.
Για παραδειγμα εγω,οποτε παω για σερβις το αυτοκινητο μου προφανως και δεν ειμαι κατω απο το ανυψωτικο οταν αλλαζει λαδια ο μηχανικος,η οταν καθαριζει τα φρενα,η οταν εκτελει οποιαδηποτε εργασια γιατι η απλη λογικη λεει οτι δεν πρεπει να το κανεις αυτο αλλα εννοειται πως οτιδηποτε κανει ο μηχανικος θα το συζητησει μαζι μου θα μου πει το λογο και θα τεσταρουμε και μαζι μετα το αμαξι στο δρομο αν εγινε οπως πρεπει.
Και για αλλη μια φορα,αλλο το μπλεκομε στα ποδια του μηχανικου και αλλο το παρακολουθω το τι γινεται στο αυτοκινητο στο οποιο εμπιστευομαι τη ζωη μου και σε τελικη αναλυση αν δεν του πω ακριβως τι θελω πως θα ξερει και ο μηχανικος τι να κανει.
Στην τογιοτα που ειχα παει το γιαρις για παραδειγμα εχουν το σερβις βιτρινα στους πελατες,ε πληρωνω που πληρωνω καθομουνα μπαστακας στο τζαμι και εβλεπα τι κανουν στο αμαξι ,που μετα θα μπουν μεσα ο πατερας μου η μανα μου και τα αδερφια μου. -
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Ενός χρόνου αυτοκίνητο αμφιβάλω αν θελήσει κάτι παραπάνω από τα προβλεπόμενα άρα δεν βλέπω τον λόγο να ανησυχείς.
Η μόνη περίπτωση που βλέπω είναι να θέλει κάτι κυρίως από κακή χρήση όπως πχ πολλά πεζοδρόμια και να θέλεις μπαλάκια αλλά πάλι εκεί θα τα πληρώσεις ούτως ή άλλως.Όντως, ενός έτους αυτοκίνητο, και με δεδομένο ότι,
δεν το πολυ-κυκλοφορώ...εκεί που έχει φτάσει η βενζίνη...Όμως, εδώ είναι το λεπτό σημείο...!
Ότι δηλαδή, αν έχει το παραμικρό προβληματάκι, λόγω κακής χρήσης μου, σιγά μην ασχοληθεί να μου το αλλάξει...
Κι αυτό γιατί,
όταν λέμε 'Δωρεάν Service', δεν εννοώ, απλά, την 'Εγγύηση Ford',
αλλά, εντελώς Δωρεάν Service από την Αντιπροσωπεία (εκεί στη Βουλιαγμένης... ), που το αγόρασα...!Οπότε, αν για παράδειγμα, ήθελε 'μπαλάκια',
στα 'μπαλάκια' τους, θα με γράψουν...
Σιγά μην μου τα αλλάξουν, αφού ξέρουν, ότι θα μου κόψουν ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ...! -
Τι σχεση εχει ο αρχιμηχανικος που θα παραδωσεις το αυτοκινητο και θα του πεις τι θες, με το λογιστηριο που θα κοστολογησει το κοστος ?
Στις καθετες μοναδες, με αλλον μιλας, αλλος το κανει σερβις,αλλος το κανει δοκιμη και αλλος σου λεει το κοστος. -
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
Τι σχεση εχει ο αρχιμηχανικος που θα παραδωσεις το αυτοκινητο και θα του πεις τι θες, με το λογιστηριο που θα κοστολογησει το κοστος ?
Στις καθετες μοναδες, με αλλον μιλας, αλλος το κανει σερβις,αλλος το κανει δοκιμη και αλλος σου λεει το κοστος.Έχει και παραέχει, οτιδήποτε είναι να γίνει δωρεάν ή εγγύηση ξέρεις τι καλά επικοινωνούν και πόσο γρήγορα....
@anasmazak μάλλον έχεις μπερδέψει το κόστος του σέρβις με την επισκευή ζημιάς. Το λογικό είναι ότι έχεις 2 χρόνια δωρεάν περιοδική συντήρηση όπως την ορίζει ο κατασκευαστής και ότι περιλαμβάνει. Αυτό που σου είπα είναι ζημιά και δεν πιστεύω θα στην καλύψει κανένας δωρεάν ούτως ή αλλως όπως πχ αν χτύπα ξύλο είχες ατύχημα, τι θα έλεγες φτιαξτε το γιατί έχω δωρεάν σέρβις για 2 χρόνια;
Ετήσιο Service σε Εξουσιοδοτημένο...