Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Εχω diesel αυτοκινητο,τι να προσεξω
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Εχω diesel αυτοκινητο,τι να προσεξω
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    16
    40
    1081
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • bassstarlet
      bassstarlet last edited by

      Γιατί θα κλωτσάει στην κατηφόρα;
      Στην ανηφόρα, ναι...

      «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • E
        eleazar last edited by

        μια φορα που εβαλα ταχυτητα μου σβησε γι αυτο και δεν ξαναδοκιμασα..θα το προσπαθησω ξανα

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • U
          umaga last edited by

          οδηγα οπως σε βολευει εσενα, δεν τρεχει τιποτα αν πηγαινεις με 20χλμ πχ σε μια κατιφορα σε στενα μεσα, χωρις ταχυτητα

          επισεις οταν εισαι σταματημενος, νεκρο και δεν πατας συμπλεκτη,μονο φρενο

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • D
            diselakias last edited by

            Το να κανεις λαθος και να βαλεις βενζινα δεν τρεχει και τιποτα συμπληρωνεις με πετρελαιο μεχρι πανω και αντε γεια.
            Αμα βαλεις πετρελαιο σε βενζινα δεν το βλεπω να το κουνας απο την αντλια.Με σπροξιμο το πας στην ακρη για αδειασμα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης Diselakias έγραψε:
              Το να κανεις λαθος και να βαλεις βενζινα δεν τρεχει και τιποτα συμπληρωνεις με πετρελαιο μεχρι πανω και αντε γεια.
              Αμα βαλεις πετρελαιο σε βενζινα δεν το βλεπω να το κουνας απο την αντλια.Με σπροξιμο το πας στην ακρη για αδειασμα.

              Και τα δυο προβλημα ειναι.Εκτος αν βαζεις 5€ καυσιμο .

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                eleazar last edited by

                θα βαλω ενα αυτοκολλητο μονο ντιζελ εξω απο το καπακι...ή τελος παντων θα πληρωνω καποιον ως αλλος Δαρείος να μου λεει ψιθυριστα τα πρωινα ' μην ξεχνας την ντιζελ'

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • L
                  leonp last edited by

                  Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                  Το να κανεις λαθος και να βαλεις βενζινα δεν τρεχει και τιποτα συμπληρωνεις με πετρελαιο μεχρι πανω και αντε γεια.
                  Αμα βαλεις πετρελαιο σε βενζινα δεν το βλεπω να το κουνας απο την αντλια.Με σπροξιμο το πας στην ακρη για αδειασμα.

                  Και τα δυο προβλημα ειναι.Εκτος αν βαζεις 5€ καυσιμο .

                  +1

                  Θα σπάσει ο πετρελαιοκινητήρας αν δουλεύει με βενζίνη.

                  Επίσης, η βενζίνη δεν έχει λιπαντική ικανότητα (όπως το πετρέλαιο) και μπορεί να χαλάσει η ακριβή αντλία πετρελαίου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • N
                    nek last edited by

                    κυριοι νομιζω και τα στομια των ντεποζιτων οπως και τα κροφυσια ειναι διαφορετικα. Μαλλον θα πρεπει να ειναι καποιος πολύ ντουντουκας για να τα μπερδεψει

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης nEK έγραψε:
                      κυριοι νομιζω και τα στομια των ντεποζιτων οπως και τα κροφυσια ειναι διαφορετικα. Μαλλον θα πρεπει να ειναι καποιος πολύ ντουντουκας για να τα μπερδεψει

                      Eιναι, αλλα το μικροτερο ακροσωληνιο (βενζινης) μπαινει στο μεγαλυτερο στομιο (πετρελαιου)

                      Επισης παλια βενζινοκινητα εχουν μεγαλο στομιο,αμα χτυπανε και βαλβιδες το 'περνας' για πετρελαιο.

                      Ασε τα σμαρτ πετρελαιο που εχουν πρασινα στομια οπως τα βενζινοκινητα ή κατι τρακαρισμενα που αλλο γραφουν στην ταπα και αλλο στο πορτακι .

                      Για αυτο ρωταμε τι βαζουμε για να ειμαστε σιγουροι .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        ggab last edited by

                        συνηθος η αντλιες diesel ειναι σε ξεχωρη θεση και λιγο παραπερα απο τις ανλιες βενζινης......οποτε αν πας ΕΣΥ και σταματησεις σε αντλια βενζινης......τι να πω!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                          συνηθος η αντλιες diesel ειναι σε ξεχωρη θεση και λιγο παραπερα απο τις ανλιες βενζινης......οποτε αν πας ΕΣΥ και σταματησεις σε αντλια βενζινης......τι να πω!

                          Συνηθως σε ξεχωριστη θεση ειναι εκεινες για φορτηγα που εχουν πολυ μεγαλο στομιο που συνήθως ,και λογω δυναμης,δεν μπαινουν σε μικρα αμαξια.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης ELEAZAR έγραψε:
                            στα φαναρια λιγο πριν σταματησω στα τελευταια 5 μετρα βαζω νεκρα και φρεναρω...ετσι εμαθα..ελπιζω να μην ειναι λαθος

                            Πρώτα φρενάρεις, ακριβώς πριν ακινητοποιηθείς (άντε και πριν σκορτσάρει) πατάς συμπλέκτη και αφού σταματήσεις βάζεις νεκρά και αφήνεις συμπλέκτη. Μη βάζεις νεκρά από πριν.
                            Στην κατηφόρα κατάλαβα, εκεί αναγκαστικά θα κατέβεις φρεναριστός αλλά πάλι καλύτερα με 1η και έτοιμος για συμπλέκτη αν πάει να σβήσει. Σκέψου αν σπάσουν τα φρένα, δε θές να έχεις νεκρά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              panosft last edited by

                              Ο χρήστης ELEAZAR έγραψε:
                              αυτο το φοβαμαι και γω μην τυχον κανω λαθος και βαλω βενζινη!

                              νεκρα π.χ σε περιοχες σαν τα καστρα στην θεσσαλονικη μπορει να βγαινεις σε εναν φοβερα κατηφορικο δρομο ο οποιος να διαρκει για 20,30 μετρα ε εκει νεκρα βαζω
                              στα φαναρια λιγο πριν σταματησω στα τελευταια 5 μετρα βαζω νεκρα και φρεναρω...ετσι εμαθα..ελπιζω να μην ειναι λαθος

                              Tρως άδικα τα φρένα σου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                eleazar last edited by

                                και μια και μιλαμε για φρενα...δεν εκανα αυτο που λεω...να αφησω σε νεκρο το αμαξι και να πατησω φρενα...δεν πηγα καν σε ανηφορες...αλλα προς το τελος της ημερας(πρωτη μερα)...βρωμοκοπησε...εγινε αποπνικτικη η ατμοσφαιρα στην καμπινα..τι να συνεβη?τα φρενα λεω ή μηπως και ο συμπλεκτης?ειναι φυσιολογικο αυτο για καινουριο αμαξι?!!(πριν λιγες μερες το πηρα)

                                κατι ακομα τα ντιζελ ολα βγαζουν ενα τρεμουλο?ιδιως στις μπροστινες θεσεις της καμπινας!δεν ειναι τραγικο,αλλα παντως ειναι σαφως πιο εντονοα πο τα βενζιναδικα..το νιωθεις ολη την ωρα...ετσι ειναι ολα?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alexis-5 last edited by

                                  Για τι αμαξι μιλας?

                                  Κοιτα.... οσο αφορα της κατηφορες και της ταχυτητες εγω ειμαι πολυ της ταχυτητας.... δηλαδη παντα κοβω με το κιβωτιο... και πολλες φορες παταω το φρενο ελαφρια μονο και μονο για να αναψουν τα φωτο του στοπ για να μην μου σκασει κανενας πισω!
                                  Ακομα και σε κατηφορα εντονη (μεσα στην πολη) μπορει να βαλω και πρωτη και να το αφησω να κατεβενει αργα με φρενο απο το μοτερ!!!

                                  Τι εκανες πριν αρχισει να βρωμαει?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    eleazar last edited by

                                    μου ειπαν η μυρωδια ειναι απο το κερι πανω στον κινητηρα...θα κρατησει λιγες μερες.

                                    το τρεμουλο απο τον ντιζελ

                                    αυτα...δεν εκανα τιποτα εξωφρενικο..νορμαλ ολα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alexis-5 last edited by

                                      ...και ξανα ρωταω... γιατι αμαξι μιλαμε???

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        eleazar last edited by

                                        ok επιβεβαιωσα..το κερι ειναι..στα 300 χλμ θα φυγει λενε thnx για το ενδιαφερον

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          maik79 last edited by

                                          Ο χρήστης ELEAZAR έγραψε:
                                          αυτο το φοβαμαι και γω μην τυχον κανω λαθος και βαλω βενζινη!

                                          νεκρα π.χ σε περιοχες σαν τα καστρα στην θεσσαλονικη μπορει να βγαινεις σε εναν φοβερα κατηφορικο δρομο ο οποιος να διαρκει για 20,30 μετρα ε εκει νεκρα βαζω
                                          στα φαναρια λιγο πριν σταματησω στα τελευταια 5 μετρα βαζω νεκρα και φρεναρω...ετσι εμαθα..ελπιζω να μην ειναι λαθος

                                          αν ειχανε στομα τα φρενα σου και τι δεν θα ακουγες!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            eleazar last edited by

                                            τελικα τρεις μηνες ειχα να οδηγησω..βαζω δευτερα μωρε συμπλεκτη,φρενακι..συνδυασμος

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • R
                                              r200 last edited by

                                              σε πετρελαιοκινητο αυτοκινητο με turbo αν δεν παιρνει μπρος, ενω εχουν ελεγθει και αποκλειστηκαν immobilizer, τροφοδοσια πετρελαιου, προθερμανσεις, μπορει να οφειλεται σε χαλασμενο turbo;

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1
                                              • 2
                                              • 2 / 2
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr