-
Γιατί θα κλωτσάει στην κατηφόρα;
Στην ανηφόρα, ναι... -
μια φορα που εβαλα ταχυτητα μου σβησε γι αυτο και δεν ξαναδοκιμασα..θα το προσπαθησω ξανα
-
οδηγα οπως σε βολευει εσενα, δεν τρεχει τιποτα αν πηγαινεις με 20χλμ πχ σε μια κατιφορα σε στενα μεσα, χωρις ταχυτητα
επισεις οταν εισαι σταματημενος, νεκρο και δεν πατας συμπλεκτη,μονο φρενο
-
Το να κανεις λαθος και να βαλεις βενζινα δεν τρεχει και τιποτα συμπληρωνεις με πετρελαιο μεχρι πανω και αντε γεια.
Αμα βαλεις πετρελαιο σε βενζινα δεν το βλεπω να το κουνας απο την αντλια.Με σπροξιμο το πας στην ακρη για αδειασμα. -
Ο χρήστης Diselakias έγραψε:
Το να κανεις λαθος και να βαλεις βενζινα δεν τρεχει και τιποτα συμπληρωνεις με πετρελαιο μεχρι πανω και αντε γεια.
Αμα βαλεις πετρελαιο σε βενζινα δεν το βλεπω να το κουνας απο την αντλια.Με σπροξιμο το πας στην ακρη για αδειασμα.Και τα δυο προβλημα ειναι.Εκτος αν βαζεις 5€ καυσιμο .
-
θα βαλω ενα αυτοκολλητο μονο ντιζελ εξω απο το καπακι...ή τελος παντων θα πληρωνω καποιον ως αλλος Δαρείος να μου λεει ψιθυριστα τα πρωινα ' μην ξεχνας την ντιζελ'
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το να κανεις λαθος και να βαλεις βενζινα δεν τρεχει και τιποτα συμπληρωνεις με πετρελαιο μεχρι πανω και αντε γεια.
Αμα βαλεις πετρελαιο σε βενζινα δεν το βλεπω να το κουνας απο την αντλια.Με σπροξιμο το πας στην ακρη για αδειασμα.Και τα δυο προβλημα ειναι.Εκτος αν βαζεις 5€ καυσιμο .
+1
Θα σπάσει ο πετρελαιοκινητήρας αν δουλεύει με βενζίνη.
Επίσης, η βενζίνη δεν έχει λιπαντική ικανότητα (όπως το πετρέλαιο) και μπορεί να χαλάσει η ακριβή αντλία πετρελαίου.
-
κυριοι νομιζω και τα στομια των ντεποζιτων οπως και τα κροφυσια ειναι διαφορετικα. Μαλλον θα πρεπει να ειναι καποιος πολύ ντουντουκας για να τα μπερδεψει
-
Ο χρήστης nEK έγραψε:
κυριοι νομιζω και τα στομια των ντεποζιτων οπως και τα κροφυσια ειναι διαφορετικα. Μαλλον θα πρεπει να ειναι καποιος πολύ ντουντουκας για να τα μπερδεψειEιναι, αλλα το μικροτερο ακροσωληνιο (βενζινης) μπαινει στο μεγαλυτερο στομιο (πετρελαιου)
Επισης παλια βενζινοκινητα εχουν μεγαλο στομιο,αμα χτυπανε και βαλβιδες το 'περνας' για πετρελαιο.
Ασε τα σμαρτ πετρελαιο που εχουν πρασινα στομια οπως τα βενζινοκινητα ή κατι τρακαρισμενα που αλλο γραφουν στην ταπα και αλλο στο πορτακι .
Για αυτο ρωταμε τι βαζουμε για να ειμαστε σιγουροι .
-
συνηθος η αντλιες diesel ειναι σε ξεχωρη θεση και λιγο παραπερα απο τις ανλιες βενζινης......οποτε αν πας ΕΣΥ και σταματησεις σε αντλια βενζινης......τι να πω!
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
συνηθος η αντλιες diesel ειναι σε ξεχωρη θεση και λιγο παραπερα απο τις ανλιες βενζινης......οποτε αν πας ΕΣΥ και σταματησεις σε αντλια βενζινης......τι να πω!Συνηθως σε ξεχωριστη θεση ειναι εκεινες για φορτηγα που εχουν πολυ μεγαλο στομιο που συνήθως ,και λογω δυναμης,δεν μπαινουν σε μικρα αμαξια.
-
Ο χρήστης ELEAZAR έγραψε:
στα φαναρια λιγο πριν σταματησω στα τελευταια 5 μετρα βαζω νεκρα και φρεναρω...ετσι εμαθα..ελπιζω να μην ειναι λαθοςΠρώτα φρενάρεις, ακριβώς πριν ακινητοποιηθείς (άντε και πριν σκορτσάρει) πατάς συμπλέκτη και αφού σταματήσεις βάζεις νεκρά και αφήνεις συμπλέκτη. Μη βάζεις νεκρά από πριν.
Στην κατηφόρα κατάλαβα, εκεί αναγκαστικά θα κατέβεις φρεναριστός αλλά πάλι καλύτερα με 1η και έτοιμος για συμπλέκτη αν πάει να σβήσει. Σκέψου αν σπάσουν τα φρένα, δε θές να έχεις νεκρά. -
Ο χρήστης ELEAZAR έγραψε:
αυτο το φοβαμαι και γω μην τυχον κανω λαθος και βαλω βενζινη!νεκρα π.χ σε περιοχες σαν τα καστρα στην θεσσαλονικη μπορει να βγαινεις σε εναν φοβερα κατηφορικο δρομο ο οποιος να διαρκει για 20,30 μετρα ε εκει νεκρα βαζω
στα φαναρια λιγο πριν σταματησω στα τελευταια 5 μετρα βαζω νεκρα και φρεναρω...ετσι εμαθα..ελπιζω να μην ειναι λαθοςTρως άδικα τα φρένα σου.
-
και μια και μιλαμε για φρενα...δεν εκανα αυτο που λεω...να αφησω σε νεκρο το αμαξι και να πατησω φρενα...δεν πηγα καν σε ανηφορες...αλλα προς το τελος της ημερας(πρωτη μερα)...βρωμοκοπησε...εγινε αποπνικτικη η ατμοσφαιρα στην καμπινα..τι να συνεβη?τα φρενα λεω ή μηπως και ο συμπλεκτης?ειναι φυσιολογικο αυτο για καινουριο αμαξι?!!(πριν λιγες μερες το πηρα)
κατι ακομα τα ντιζελ ολα βγαζουν ενα τρεμουλο?ιδιως στις μπροστινες θεσεις της καμπινας!δεν ειναι τραγικο,αλλα παντως ειναι σαφως πιο εντονοα πο τα βενζιναδικα..το νιωθεις ολη την ωρα...ετσι ειναι ολα?
-
Για τι αμαξι μιλας?
Κοιτα.... οσο αφορα της κατηφορες και της ταχυτητες εγω ειμαι πολυ της ταχυτητας.... δηλαδη παντα κοβω με το κιβωτιο... και πολλες φορες παταω το φρενο ελαφρια μονο και μονο για να αναψουν τα φωτο του στοπ για να μην μου σκασει κανενας πισω!
Ακομα και σε κατηφορα εντονη (μεσα στην πολη) μπορει να βαλω και πρωτη και να το αφησω να κατεβενει αργα με φρενο απο το μοτερ!!!Τι εκανες πριν αρχισει να βρωμαει?
-
μου ειπαν η μυρωδια ειναι απο το κερι πανω στον κινητηρα...θα κρατησει λιγες μερες.
το τρεμουλο απο τον ντιζελ
αυτα...δεν εκανα τιποτα εξωφρενικο..νορμαλ ολα
-
...και ξανα ρωταω... γιατι αμαξι μιλαμε???
-
ok επιβεβαιωσα..το κερι ειναι..στα 300 χλμ θα φυγει λενε thnx για το ενδιαφερον
-
Ο χρήστης ELEAZAR έγραψε:
αυτο το φοβαμαι και γω μην τυχον κανω λαθος και βαλω βενζινη!νεκρα π.χ σε περιοχες σαν τα καστρα στην θεσσαλονικη μπορει να βγαινεις σε εναν φοβερα κατηφορικο δρομο ο οποιος να διαρκει για 20,30 μετρα ε εκει νεκρα βαζω
στα φαναρια λιγο πριν σταματησω στα τελευταια 5 μετρα βαζω νεκρα και φρεναρω...ετσι εμαθα..ελπιζω να μην ειναι λαθοςαν ειχανε στομα τα φρενα σου και τι δεν θα ακουγες!!
-
τελικα τρεις μηνες ειχα να οδηγησω..βαζω δευτερα μωρε συμπλεκτη,φρενακι..συνδυασμος
-
σε πετρελαιοκινητο αυτοκινητο με turbo αν δεν παιρνει μπρος, ενω εχουν ελεγθει και αποκλειστηκαν immobilizer, τροφοδοσια πετρελαιου, προθερμανσεις, μπορει να οφειλεται σε χαλασμενο turbo;
Εχω diesel αυτοκινητο,τι να προσεξω