-
Γεια σας. Είμαι νέο μέλος και θα ήθελα τα φώτα σας. Σκέφτομαι ένα μικρό οικογένειας. Έχω δει αρκετά αλλά λόγω τιμής και value for money μου αρέσουν τα KIA ceed 1.4 uptown isg και το I30 comfort 1,4. Κόντρα στη μόδα των diesel επιλέγω βενζίνη. Για τα χλμ που κάνω δεν αξίζει το diesel.
- Μήπως ξέρει κανένας αντιπροσωπεία να τεσταρω KIA η Hyundai τον κινητήρα βενζίνης;πήγα σε 1 2 και μου είπαν ότι testdrive έχουν μόνο diesel
- Έχω διαβάσει κάποια άρθρα για το I30 βενζίνη αλλά δεν έχω βρει τίποτα για το KIA βενζίνη θεωρώ ότι κιβώτιο, αναρτήσεις, στήσιμο θα είναι το ίδιο. Το ΚΙΑ είναι λίγο βαρύτερο αλλά 0-100 πιο γρήγορο.γιατί νομίζετε συμβαίνει αυτό;
Ευχαριστω
Γ. -
Γεια σας. Είμαι νέο μέλος και θα ήθελα τα φώτα σας. Σκέφτομαι ένα μικρό οικογένειας. Έχω δει αρκετά αλλά λόγω τιμής και value for money μου αρέσουν τα KIA ceed 1.4 uptown isg και το I30 comfort 1,4. Κόντρα στη μόδα των diesel επιλέγω βενζίνη. Για τα χλμ που κάνω δεν αξίζει το diesel.
- Μήπως ξέρει κανένας αντιπροσωπεία να τεσταρω KIA η Hyundai τον κινητήρα βενζίνης;πήγα σε 1 2 και μου είπαν ότι testdrive έχουν μόνο diesel
- Έχω διαβάσει κάποια άρθρα για το I30 βενζίνη αλλά δεν έχω βρει τίποτα για το KIA βενζίνη θεωρώ ότι κιβώτιο, αναρτήσεις, στήσιμο θα είναι το ίδιο. Το ΚΙΑ είναι λίγο βαρύτερο αλλά 0-100 πιο γρήγορο.γιατί νομίζετε συμβαίνει αυτό;
Ευχαριστω
Γ. -
Γεια σας. Είμαι νέο μέλος και θα ήθελα τα φώτα σας. Σκέφτομαι ένα μικρό οικογένειας. Έχω δει αρκετά αλλά λόγω τιμής και value for money μου αρέσουν τα KIA ceed 1.4 uptown isg και το I30 comfort 1,4. Κόντρα στη μόδα των diesel επιλέγω βενζίνη. Για τα χλμ που κάνω δεν αξίζει το diesel.
- Μήπως ξέρει κανένας αντιπροσωπεία να τεσταρω KIA η Hyundai τον κινητήρα βενζίνης;πήγα σε 1 2 και μου είπαν ότι testdrive έχουν μόνο diesel
- Έχω διαβάσει κάποια άρθρα για το I30 βενζίνη αλλά δεν έχω βρει τίποτα για το KIA βενζίνη θεωρώ ότι κιβώτιο, αναρτήσεις, στήσιμο θα είναι το ίδιο. Το ΚΙΑ είναι λίγο βαρύτερο αλλά 0-100 πιο γρήγορο.γιατί νομίζετε συμβαίνει αυτό;
Ευχαριστω
Γ. -
Ξέχασα να αναφερω ότι θα κάνω κάτω από 10000 χλμ τον χρονο κα επίσης ότι είδα auris και civic εκδόσεις με παραπλήσιο εξοπλισμό κ βγαίνουν λίγο ακριβότερα κα όπως διάβασα με μικρότερη ροπή κινητήρα αν παίζει κάποιο ρόλο.Επίσης να πω ότι άνεση και όχι επιδόσεις είναι προτιμητεα για μενα
Ευχαριστω -
Ανήκουν και τα δυο στην ίδια εταιρία και ουσιαστικά είναι ίδια. Τα ΚΙΑ τα έχει για πιο σπορ και τα HUYNDAI για πιο άνετα. Άρα θα πάρετε το δεύτερο.
Πάντως σίγουρα στη θέση σου θα έπαιρνα ντίζελ, πιο καλό με τεράστιες ροπές για οικογενειακή χρήση, ασύγκριτα μεγαλύτερη μεταπώληση. Και πιθανά στο μέλλον να κάνετε περισσότερα χιλιόμετρα. Ειδικά εσύ ως νέος όταν το δανείζεσαι θα θες μικρή κατανάλωση, ενώ δεν θα συμβάλεις να το αγοράσουν -
Αυτό που λες κάπου το διάβασα κ γω. Δηλ KIA λίγο πιο σφιχτή ανάρτηση για σπορ ενώ I30 πιο ανετη. Το ζήτημα που ρωταγα είναι γιατί το ΚΙΑ μου αρέσει λίγο πιο πολύ σαν ομορφιά κυρίως μέσα. Υποκειμενικό βέβαια.
Για αυτό ρωταγα αν οδηγώντας πχ ένα I30 testdrive θα είχα την ίδια αίσθηση σε νορμάλ συνθήκες.Δεν είμαι οδηγός που πιεζω το αμάξι.
Για το diesel που λες στο περίπου 2 λτ διαφορά καταναλωση επί 0.5 ευρώ διαφορά τιμής βενζ πετρ θα κάνω απόσβεση σε 3 με 4 χρόνια -
Τη διαφορά στην τιμή την κερδίζεις ακριβώς την ίδια στη μεταπώληση χωρίς να χάσεις καθόλου. Κατά τη γνώμη μου επειδή το ντίζελ αφορά τις μεταφορές αγαθών (φορτηγά) στην Ελλάδα, κάθε αύξηση του θα τινάζει τον πληθωρισμό. Ενώ το να αυξάνεις την τιμή στην βενζίνη και έσοδα έχεις και ανώδυνα για το κράτος είναι. Ίσα-ίσα πιέζεις τον κόσμο να τα αλλάξει σε ντίζελ οπότε κινείς την αγορά, φαίνεσαι καλός στους εταίρους της ΕΟΚ (Γερμανία Ιταλία Γαλλία)
H αίσθηση για το ΚΙΑ είναι με λιγότερες κλίσεις, του Huyndai πιο μαλακό. Μάλλον θα πρέπει να τα οδηγήσεις και τα δύο για να δεις. Αφού κοιτάς μόνο την αίσθηση σου κάνει να οδηγήσεις και με άλλο κινητήρα. Πάντως χαοτικές αλλαγές μην περιμένεις. Η ΚΙΑ μου φαίνεται όμως ότι έχει 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση ενώ η HUYNDAI όχι! Σε μένα η πλάστιγγα οριστικά θα έγερνε προς ΚΙΑ που άλλωστε δεν είναι και κανένα σκληρό αυτοκίνητο, στα περιοδικά λένε ότι και σε αυτό η άνεση είναι η προτεραιότητα -
Συμφωνώ και εγώ με τον antonn. Είναι άλλο πράγμα νε επιβαρυνθείς λίγο παρά πάνω στην αγορά και άλλο να έχεις αυξημένα έξοδα σε ολόκληρο το κύκλο ζωής του αυτοκινήτου. Πιστεύω ότι το δεύτερο είναι πολύ χειρότερο. Έχοντας πρόσφατη εμπειρία από την αγορά αυτοκινήτου θα σου σύστηνα ανεπιφύλακτα να πάρεις diesel.
Επίσης δεν πιστεύω ότι οι διαφορές στα αυτοκίνητα είναι τόσο μεγάλες ώστε να αποτελέσουν τον αποφασιστικό παράγοντα για την επιλογή. Η διαφορά όμως στην εγγύηση είναι πραγματικά πολύ μεγάλη. Και εγώ επίσης θα προσέθετα σαν αποφασιστικό παράγοντα και το προσωπικό γούστο. Αν σου αρέσει περισσότερο ένα αυτοκίνητο τότε πιστεύω ότι αυτή είναι η καλύτερη επιλογή. -
Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις πληροφορίες και γνώμες. Πρέπει όντως να σκεφτώ και το diesel, απλά μέχρι τώρα είχα μάλλον αποφασίσει να μην το δω. Σε αυτή την περίπτωση όμως μπαίνουν και άλλοι παίκτες στο παιχνίδι.
Δεν τα έχω δει αλλά έχω διαβάσει σχετικά καλά λόγια για τα γαλλικά c4 και megane DIESEL που πρέπει και αυτά λόγω προωθητικών να βγαίνουν σε καλές τιμές.Όσο αφορά testdrive επειδή έχω πάει σε 2-3 Hyun-KIA μου λένε συνέχεια δεν έχω βενζίνη έχω μόνο diesel testdrive. Αυτό ενισχύει και αυτό που λέτε. Ο κόσμος λενε ζητάει diesel ΛΟΓΙΚΟ, απλά δεν ξέρω αν η διαφορά τιμής είναι μέσα στα πλαίσια μου ήόχι
Ευχαριστώ και πάλι.
Γ. -
Αγαπητέ gm1978, βλέπω ότι το ψάχνεις καλά το θέμα. Το πρόβλημα είναι ότι τα περιοριδικά (από όπου αντλούμε τις περισσότερες πληροφορίες) δεν είναι πάντα αξιόπιστα. Είναι αλήθεια ότι και εγώ διαβάζοντας μερικά άρθρα σχημάτισα την εντύπωση ότι υπάρχει κάποιο όριο, κοντά στα 15000 χιλιόμετρα/χρόνο, κάτω από το οποίο δεν συμφέρει να αγοράσεις diesel. Ευτυχώς δεν τα πίστεψα και αγόρασα ένα μικρό diesel. Η διαφορά στην κατανάλωση (σε ευρώ/χιλιόμετρο) είναι τεράστια ενώ το κερασάκι στην τούρτα είναι ότι δεν πληρώνεις τέλη. Η απόσβεση της διαφοράς στην τιμή αγοράς θα γίνει πολύ γρήγορα. Αν μάλιστα όπως γράφει παραπάνω ο antonn τα diesel θα εχουν καλύτερη τιμή μεταπώλησης (πράγμα που ακούγεται λογικό) τότε θα είναι μια πολύ συμφέρουσα αγορά.
Ένα άλλο πλεονέκτημα που είναι σημαντικό για μένα είναι η μεγάλη αυτονομία των diesel. Όταν γεμίζω το ρεζερβουάρ (45 lt) η αυτονομία του αυτοκινήτου ξεπερνάει τα 1000 km. Όταν δεν έχω κάποιο μεγάλο ταξίδι πηγαίνω στο βενζινάδικο κάθε τρεις εβδομάδες. -
αν σε παιρνει το μπατζετ σου ,επελεξε ενα απο τα 2 στα 1.6cc 128hp diesel
ειναι ιδανικη επιλογη για allaround χρηση.......και ατελως! -
Φίλε ggab βγαίνει πολύ ακριβά. Αν θα σκεφτόμουν diesel θα έπαιζε μόνο ο 1.4 κινητήρας. Το μόνο κακό είναι ότι θα ήθελα κλιματισμό.Ρώτησα και μου είπαν ότι στο KIA δεν μπαίνει σαν προαιρετικό και το ίδιο στο Hyundai εκτός αν πας στην έκδοση την τελευταία που είναι μέσα. Κρίμα γατί στην Hyundai Γερμανίας είδα ότι υπάρχει κλίμα πακέτο προαιρετικό με κόστος μόλις 590
Θα με ενδιέφερε η comfort αλλά με κλίμα ή η uptown αλλά με κλίμα
Σας ευχαριστω πολύ -
Στα Hyundai/Kia στην Ελλάδα δεν γίνεται να βάλεις επιπλέον έξτρα, γιατί ο Δάβαρης φέρνει αυτοκίνητα σε μεγάλο στοκ με ατού τους μικρούς χρόνους παράδοσης, αλλά με κατά τον καιρό που ''κάθεται'' το καινούριο αυτοκίνητο ακίνητο στον τελωνειακό χώρο.
Πλέον κάνουν μεγάλες παραγγελίες από διάφορα μοντέλα, για να πετυχαίνουν καλύτερη τιμή απ' το εργοστάσιο, αλλιώς δεν εξηγείται το γεγονός ότι τα πρώτα Rio Diesel 1.4 για τα οποία ανακοινώθηκαν τιμές τον Νοέμβρη, θα έρθουν Ελλάδα τον...Ιούλιο!!
Επίσης, το diesel σε κάμποσα χρόνια θα έχει μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία, ενώ το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν τραβάει ιδιαίτερα καλά με τον ατμοσφαιρικό βενζίνης. Θα έχεις ένα καλύτερο αυτοκίνητο, δηλαδή. Ο κόσμος ζητάει diesel, όπως σου λένε και στις εκθέσεις...
Όσο για το ποιό είναι καλύτερο, προσωπικά θα επέλεγα cee'd επειδή γουστάρω περισσότερο τα Kia από τα Hyundai λόγω σχεδιαστικής ταυτότητας, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει πως το Hyundai είναι άσχημο (ίσα-ίσα!!) ή πως είναι κακό.
Το μόνο που έχεις να κάνεις όμως είναι να οδηγήσεις δύο i30-cee'd με αντίστοιχους κινητήρες και να βρείς διαφορές στις λεπτομέρειες, ποιό σου ταιριάζει περισσότερο. Και να ξέρεις ότι η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά..!! -
Και τα δύο Γαλλικά που ανάφερες είναι εξαιρετικά. Μόνο ότι η C4 θα αλλάξει σύντομα μοντέλο και το megane είναι με μικρό χώρο στα πίσω καθίσματα. Κάτσε στα πίσω καθίσματα και πρόσεχε ιδιαίτερα αν χωράει το κεφάλι σου.
Έχεις μείνει σε αυτοκίνητο με κλιματισμό; Γιατί εμένα μου φαίνεται λίγο βλακεία. Όλο στο manual το βάζαμε στην BMW του φίλου μου. Πιο σημαντικό μου φαίνεται το crouse control. -
Για πες antonn για το κλίμα. Η γυναίκα μου μου λέει να έχουμε κλίμα. Τελικά αξίζει ή όχι; ο αυτόματος διζωνικος κάτι πρεπει να προσφέρει σε σχέση με το ac η όχι;
-
Ο χρήστης gm1978 έγραψε:
Για πες antonn για το κλίμα. Η γυναίκα μου μου λέει να έχουμε κλίμα. Τελικά αξίζει ή όχι; ο αυτόματος διζωνικος κάτι πρεπει να προσφέρει σε σχέση με το ac η όχι;Βασικά με τον αυτόματο απλά βάζεις μια θερμοκρασία και ξενοιάζεις.... εγώ βάζω 22 το χειμώνα και 24 το καλοκαίρι και σπάνια χρειάζεται να επιλέξω από πού να βγαίνει. Οπότε το βρίσκω καλό. Φίλος μου όμως αισθάνεται ότι δεν βγάζουν τόσο κρύο αέρα όσο τα απλά (ξυλιάζω όποτε μπαίνω στο αυτοκίνητό του).
Το διζωνικό το βρίσκω πολύ άχρηστο, απλά αναγκάζεις το σύστημα να λειτουργεί συνέχεια αφού η μία μεριά θα επηρεάζει την άλλη.... Σε κάποιες περιπτώσεις όμως, γυναίκα που κρυώνει ή συνεπιβάτης στον ήλιο ίσως αξίζει.
Και τα δύο μπορεί σε κάποιους να είναι σημαντικά ενώ σε άλλους όχι, πρέπει να τα δοκιμάσεις και να αποφασίσεις.
Εγώ πάντως δεν θα τα θεωρούσα αποφασιστικό παράγοντα αγοράς.... -
απο μενα το ι30 διοτι πιστευω οτι ειναι μεγαλυτερο εσωτερικα...αν και μου αρεσει περισσοτερο το ΚΙΑ εξωτερικα, βεβαια πολλοι θα πουν οτι το i30 ειναι ποιο ομορφο...γουστα ειναι αυτα!
-
το κλιμα ειναι πολύ βολικο. ειδικά σε ταξίδια όπου με το απλό μπορεί κ να 'παγώσεις' χωρίς να το καταλάβεις. Επίσης, το διζωνικό είναι καλό αν ταξιδεύεις με γυναίκα όπως λέει κ ο φίλος πιο πανω
-
Νομίζω και γω ότι κάτι πρέπει να προσφέρει σε σχ΄σεση με το απλό. Το ζήτημα είναι ότι το kia το προσφέρει μόνο σε 1,6 diesel έκδοση cosmic (Η τιμή είναι πολύ εκτός budget μου) και το i30 στην έκδοση Style η οποία βγαίνει και αυτή αρκετά ειδικά σε diesel 1,4. Εγώ όπως φαίνεται και στην αρχή του νήματος σκεφτόμουν μόνο βενζίνη αλλά μου βάλατε ιδέεες για diesel.
-
Εγώ giannis39 είχα μια μικρή κλίση προς το κια γιατί μου άρεσε αυτό πιο πολύ εσωτερικά και το ι30 εξωτερικά
Πάντως και για κάποιο άγνωστο λόγο το κια είναι και περίπου 75 κιλά βαρύτερο από το ι30 αλλά ταχύτερο σε 0-100 από το ι30
kia ceed vs hyundai i30 βενζίνη 1,4