-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Όλες τις φορές ήταν καινούργιοι οι δίσκοι, όπως και τώρα. Μόνο μία φορά έτριψα τους brembo και σταμάτησε για ένα διάστημα, αλλά δε μπορώ να το κάνω αυτό συνέχεια. Δε διαθέτω τόσο χρόνο και υπομονή.
Κι εγώ αν και προσέχω να μην ακινητοποιώ το αμάξι με τους δίσκους να καίνε, είχα μια καλή στάμπα από το τακάκι πάνω στους δύο δίσκους.
Έκανε 2-3 χρόνια να φύγει το σημάδι.
Στάμπες δεν υπάρχουν πάνω στους δίσκους. Απλώς φαίνεται ότι είναι βουτυρένιοι οι δίσκοι και αναγκαστικά και τα τακάκια είναι από χυλό και στην παραμικρή ευκαιρία αφήνουν την πάστα τους πάνω στους δίσκους
Που είναι γ@μώτο μου το corolla του πατέρα μου που τα τακάκια άντεξαν 120000 χλμ και τους δίσκους τους έχει ακόμα στα 200000χλμ σχεδόν χωρίς δόντι και όλα αυτά σε κίνηση πόλης κατά 80%
Αν δεν έχει στάμπα το τακάκι πάνω στο δίσκο δεν υπάρχει πρόβλημα.
Η στάμπα πειράζει γιατί στο φρενάρισμα ο δίσκος τραντάζει (φρενάρει περισσότερο και λιγότερο καθώς περιστρέφεται και περνάει η στάμπα κάτω από το τακάκι) και νομίζεις ότι είναι στραβός. -
Βέβαια το δέσιμο της μηχανής μου έφαγε 3 τετράστερα μεταξά….. και οι πατρονοι μου, μου έφερνα τα αμορτισέρ σε κιβώτιο.
Α.Eχουν βγει τετραστερα Μεταξα ?
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Όλες τις φορές ήταν καινούργιοι οι δίσκοι, όπως και τώρα. Μόνο μία φορά έτριψα τους brembo και σταμάτησε για ένα διάστημα, αλλά δε μπορώ να το κάνω αυτό συνέχεια. Δε διαθέτω τόσο χρόνο και υπομονή.
Κι εγώ αν και προσέχω να μην ακινητοποιώ το αμάξι με τους δίσκους να καίνε, είχα μια καλή στάμπα από το τακάκι πάνω στους δύο δίσκους.
Έκανε 2-3 χρόνια να φύγει το σημάδι.
Στάμπες δεν υπάρχουν πάνω στους δίσκους. Απλώς φαίνεται ότι είναι βουτυρένιοι οι δίσκοι και αναγκαστικά και τα τακάκια είναι από χυλό και στην παραμικρή ευκαιρία αφήνουν την πάστα τους πάνω στους δίσκους
Που είναι γ@μώτο μου το corolla του πατέρα μου που τα τακάκια άντεξαν 120000 χλμ και τους δίσκους τους έχει ακόμα στα 200000χλμ σχεδόν χωρίς δόντι και όλα αυτά σε κίνηση πόλης κατά 80%
Αν δεν έχει στάμπα το τακάκι πάνω στο δίσκο δεν υπάρχει πρόβλημα.
Η στάμπα πειράζει γιατί στο φρενάρισμα ο δίσκος τραντάζει (φρενάρει περισσότερο και λιγότερο καθώς περιστρέφεται και περνάει η στάμπα κάτω από το τακάκι) και νομίζεις ότι είναι στραβός.Οπότε θα τα αφήσω όπως είναι προς το παρόν και βλέπουμε. Ευχαριστώ όλους
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Όλες τις φορές ήταν καινούργιοι οι δίσκοι, όπως και τώρα. Μόνο μία φορά έτριψα τους brembo και σταμάτησε για ένα διάστημα, αλλά δε μπορώ να το κάνω αυτό συνέχεια. Δε διαθέτω τόσο χρόνο και υπομονή.
Κι εγώ αν και προσέχω να μην ακινητοποιώ το αμάξι με τους δίσκους να καίνε, είχα μια καλή στάμπα από το τακάκι πάνω στους δύο δίσκους.
Έκανε 2-3 χρόνια να φύγει το σημάδι.
Στάμπες δεν υπάρχουν πάνω στους δίσκους. Απλώς φαίνεται ότι είναι βουτυρένιοι οι δίσκοι και αναγκαστικά και τα τακάκια είναι από χυλό και στην παραμικρή ευκαιρία αφήνουν την πάστα τους πάνω στους δίσκους
Που είναι γ@μώτο μου το corolla του πατέρα μου που τα τακάκια άντεξαν 120000 χλμ και τους δίσκους τους έχει ακόμα στα 200000χλμ σχεδόν χωρίς δόντι και όλα αυτά σε κίνηση πόλης κατά 80%
Τι λες μορεεεεεεεεεε, ΚΕ25 ΚΕ30?. Μετά από 15 αγώνες και ένα τοίχο κύπελλα, μόνον λάδια…..
Μπερδεύεις της τότε βούρτσες με της σημερινές τσούτσες?
Τα γιάπ και τα σαμάρια, ήταν εθνικός δρόμος!!!..... μόνο του έφτανε στον τερματισμό!.
Συγκρίνεις ανόμοια πράγματα…..
Βέβαια το δέσιμο της μηχανής μου έφαγε 3 τετράστερα μεταξά….. και οι πατρονοι μου, μου έφερνα τα αμορτισέρ σε κιβώτιο.
Α.Πωπωωωωωωωωωωωω!!! Η μηχανή του χρόνου !!!! Που έφτασες;
Ε100 είναι. Δε σπάει, δε χαλάει, δεν καίει, γενικώς δεν ασχολείσαι
Ήθελε να την αλλάξει κιόλας αλλά έπεσε . Την ψυλιάστηκε όταν σε ένα βενζινάδικο τον ρωτούσε ένας πόσο την πουλάει!!!
-
Ο χρήστης p_george έγραψε:
Βέβαια το δέσιμο της μηχανής μου έφαγε 3 τετράστερα μεταξά….. και οι πατρονοι μου, μου έφερνα τα αμορτισέρ σε κιβώτιο.
Α.Eχουν βγει τετραστερα Μεταξα ?
[/quote:1v20cr4c]
Όταν άνηκε στο συγκρότημα Μποδοσάκη!. Τώρα οι ξένοι δεν θέλουν να υπάρχουν πολλά προϊόντα από κάθε μάρκα.
Α. -
-
-
οχι ακριβως φρενα αλλα χειροφρενα.
πηγα το πρωϊ να ξεκινησω, αλλα το χειροφρενο δεν κατεβαινε.
πατουσα το κουμπακι και εμπαινε μεσα χωρις προβλημα αλλα ο μοχλος δεν πηγαινε κατω.τελικα με δυο ελαφρες σφαλιαριτσες κατεβηκε.
δευτερευοντα γεγονοτα.
παρκαρισμενο με πλαγια κλιση, με συνοδηγο.
με το που κατεβηκε ο συνοδηγος και εφαγε την σφαλιαρα αμεσως εφτιαξε.
παιζει ρολο ή ηταν ασχετο γεγονος;;τωρα στην επιστροφη μια χαρα δουλευε και το ανεβοκατεβασα 4-5 φορες....
να επαιξε ρολο που χτες παρκαροντας το ανεβασα λες και ειχα πισωκουνα σε ντριφτ;;
-
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
photo sharing sites
Και τα δυο πανέμορφα φίλε!!!!!!!!!!.......
Πιστεύω ότι και τα δυο είναι δικά σου!!!!!...... (για το αυτοκινούμενο, εννοώ του μικρού!....)
Α. -
Δεν είναι δικά μου, τα μωρά μου είναι μεγαλύτερα, και τα φρένα μου μικρότερα.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Δεν είναι δικά μου, τα μωρά μου είναι μεγαλύτερα, και τα φρένα μου μικρότερα.
……και άρχισα να ελπίζω για της δικες μου……
Α. -
Update από εδώ.
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Το πεντάλ του φρένου, κατά το πρώτο πάτημα, έχει μια σπογγώδη αίσθηση και η διαδρομή του είναι ιδιαίτερα αυξημένη. Με ενα-δυο πατήματα γίνεται σχεδόν φυσιολογικό. Μέχρι το επόμενο πάτημα του πενταλ βέβαια (αφού μεσολαβήσουν 2-3 λεπτά από το τελευταίο).
Καμία ιδέα τι μπορεί να είναι;Δεν ξερω αν η τρομπα σου δουλευει με υποπίεση. Λογικά αυτό συμβαίνει ωσπου να ανακτήσει την πίεσή της η τρόμπα στα κυλινδρακια της.
Απο την αλλη αν εχεις αλλάξει τακακια ή χρειαστηκε να επισκευασεις σωληνώσεις ή ειχες διαρροή και αλλαξες υγρά και δεν εγινε εξαέρωση σωστή ή καθόλου τότε υπαρχει θέμα.Έγινε αλλαγή υγρών φρένων, αλλάχτηκε και η τρόμπα φρένων αλλά το πρόβλημα παρέμεινε. Μέχρι που αλλάχτηκε και η μονάδα ABS και τα φρένα είναι σαν καινούργια
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Update από εδώ.Το πεντάλ του φρένου, κατά το πρώτο πάτημα, έχει μια σπογγώδη αίσθηση και η διαδρομή του είναι ιδιαίτερα αυξημένη. Με ενα-δυο πατήματα γίνεται σχεδόν φυσιολογικό. Μέχρι το επόμενο πάτημα του πενταλ βέβαια (αφού μεσολαβήσουν 2-3 λεπτά από το τελευταίο).
Καμία ιδέα τι μπορεί να είναι;Δεν ξερω αν η τρομπα σου δουλευει με υποπίεση. Λογικά αυτό συμβαίνει ωσπου να ανακτήσει την πίεσή της η τρόμπα στα κυλινδρακια της.
Απο την αλλη αν εχεις αλλάξει τακακια ή χρειαστηκε να επισκευασεις σωληνώσεις ή ειχες διαρροή και αλλαξες υγρά και δεν εγινε εξαέρωση σωστή ή καθόλου τότε υπαρχει θέμα.Έγινε αλλαγή υγρών φρένων, αλλάχτηκε και η τρόμπα φρένων αλλά το πρόβλημα παρέμεινε. Μέχρι που αλλάχτηκε και η μονάδα ABS και τα φρένα είναι σαν καινούργια
Η μονάδα ABS γιατί αλλάχτηκε, τι είχε πάθει αυτή καθεαυτή?. Αλλαγή λόγο ατόπου απαγωγής?!.... λύνονται και φτιάχνονται!.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Η μονάδα ABS γιατί αλλάχτηκε, τι είχε πάθει αυτή καθεαυτή?. Αλλαγή λόγο ατόπου απαγωγής?!.... λύνονται και φτιάχνονται!.
Α.Δεν έχω ιδέα πως κατέληξαν στο να αλλάξουν τη μονάδα ABS (το αυτοκίνητο είναι του πεθερού μου). Πάντως όταν την άλλαξαν, αφού σε προηγούμενες επισκέψεις είχαν αλλάξει τρόμπα και υγρά, εξαλείφθηκε το πρόβλημα. Παίζει δηλαδή να ήταν και τυχαίο;
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Η μονάδα ABS γιατί αλλάχτηκε, τι είχε πάθει αυτή καθεαυτή?. Αλλαγή λόγο ατόπου απαγωγής?!.... λύνονται και φτιάχνονται!.
Α.Δεν έχω ιδέα πως κατέληξαν στο να αλλάξουν τη μονάδα ABS (το αυτοκίνητο είναι του πεθερού μου). Πάντως όταν την άλλαξαν, αφού σε προηγούμενες επισκέψεις είχαν αλλάξει τρόμπα και υγρά, εξαλείφθηκε το πρόβλημα. Παίζει δηλαδή να ήταν και τυχαίο;
Σίγουρα όχι τυχαίο, μα με τι κόστος?. Διότι επισκευάζονται από αυτόν που γνωρίζει!.
Α. -
τι γνώμη έχετε για το συνδυασμο τακακια ferodo DS2500 με δισκοπλακες ferodo (μπροστινη εφαρμογη) ?
προοριζονται για προσθιοκινητο αυτοκινητο ατμοσφαιρικο περι τα 200 HP με βαρος περι τα 1.300κιλα
(σημειωση η brembo ΔΕΝ βγαζει για το συγκεκριμενο αυτοκινητο απλη σειρα δισκοπλακες...) -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Σίγουρα όχι τυχαίο, μα με τι κόστος?. Διότι επισκευάζονται από αυτόν που γνωρίζει!.
Α.Το κόστος ανταλλακτικού και εργασίας ήταν γύρω στα 150 ευρώ. Μεταχειρισμένο φυσικά.
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Σίγουρα όχι τυχαίο, μα με τι κόστος?. Διότι επισκευάζονται από αυτόν που γνωρίζει!.
Α.Το κόστος ανταλλακτικού και εργασίας ήταν γύρω στα 150 ευρώ. Μεταχειρισμένο φυσικά.
Με το 90% φίλε μου, το πρόβλημα του ABS , είναι ιζήματα που δημιουργούντα από τα υγρά. Με ένα κατάλληλο καθάρισμα από άνθρωπο που ξέρει, αποκαθίσταται το κάθε πρόβλημα. 60e.
Σίγουρα σε ένα βόριο χώρο, τα πολυκαιρισμένα υγρά των φρένων, σίγουρα υδρόφιλα, έχουν και νερό που διαστελλόμενο σε παγωνιά, προκαλούν πρόβλημα στα πλαστικά των βαλβίδων του ABS.
Έτσι μένω επιφυλακτικός όταν συμβουλεύω τον Κωστάκη στο Όσλο, ή την κόρη μου στα Παρίσι, η έλεγχο ABS στην Αθήνα.
Έτσι τα 150 ευρώ αναλόγως που εδόθησαν, έχουν άλλη βαρύτητα.
Οπωσδήποτε η περιοχή του αβαταρ σου, έχει 0 έως 1 βαθμό, και αυτό εγείρει υπόνοιες που σου προ είπα!.
Στην Αθήνα δεν θα έπαιρνα έναν με/νο.
Φιλικά
Α. -
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
τι γνώμη έχετε για το συνδυασμο τακακια ferodo DS2500 με δισκοπλακες ferodo (μπροστινη εφαρμογη) ?
προοριζονται για προσθιοκινητο αυτοκινητο ατμοσφαιρικο περι τα 200 HP με βαρος περι τα 1.300κιλα
(σημειωση η brembo ΔΕΝ βγαζει για το συγκεκριμενο αυτοκινητο απλη σειρα δισκοπλακες...)
Ρε φιλαράκο μου καλέ, η μάρκα και μοντέλο, καθώς και η χρονολογία, παίζουν καταλυτικό ρόλο στης επιλογές!. Αλλιώς θα σου απαντούσα αυθαίρετα.
Α.
Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις