Ο χρήστης raptispan έγραψε:
Ποιος ο λογος να αφαιρεθει απο ενα αυτοκινητο ενα εξαρτημα που κανει μια συγκεκριμενη δουλεια χωρις να δημιουργει προβληματα? Κ αν βγει ποιος ξερει τι επιπτωσεις μπορει να εχει στη συμπεριφορα του αυτοκινητου? Στο δικο μου με 31000 κμ δν εχει κανει ακομη αναγεννηση. Αλλα κ οσοι κινουνται μεσα στην πολη δν νομιζω να εχουν προβλημα. Μια στο τοσο ολο κ θα τυχει να βρεθειτε σε καμια αδεια συγγρου, βουλιαγμενης,κηφισο,ποσειδωνος κ.α. Ουτως η αλλως δν χρειαζεται να πηγαινετε τελικη.Οι 2500-3000 στροφες για λιγη ωρα την κανουν την δουλεια τους.
φιλε μου εγω κανω 60,000 χιλ το χρονο ... και με αποτελεσμα .και στην ιδια την αντιπροσωπεια της ford να μου πουνε οτι με το πετραιλεο που εχουμε δεν μου εγγυονται τπτ ...γιαυτο !!! και οτι το φιλτρο μπορει και να μου βουλωσει ..και στα 70,000 χλμ ,,παλι ..δλδ θα θελω καθε χρονο και απο ενα φιλτρο ...τουτεστιν 900 ευρω το φιλτρο + το υγρο για την ανναγγενηση * εργασια .... κλαψτα χαραλαμπε ....