-
σκέφτομαι για αγορά αυτοκινήτου μέσα στο έτος, επιπλέον αυτού που έχω και προτιμούσαμε diesel για να έχει χαμηλή κατανάλωση.
Θα άρεσε να έχει πανοραμική οροφή, όμως να μονώνεται καλά στις μέρες με ηλιοφάνεια, γιατί από ό,τι ξέρω τα διθέσια δεν έχουν ούτε κουρτινάκι στην οροφή, οπότε κάνεις ηλιοθεραπεία υποχρεωτικά το καλοκαίρι
ESP, crouse control, abs, αυτόματο (αλλά όχι το ξεπερασμένο 4τρατάχυτο με μετατροπέα ροπής που δεν τραβά και καίει τα άντερά του) πολύ βασικά. Σε αυτή την κατηγορία μόνο το smart for four τα διαθέτει.
Για service και προβλήματα μπορούμε να τρέχουμε αλλά μέχρι ένα όριο. Δηλαδή είναι αξιόπιστο; Στο φόρουμ εδώ πολλές φορές αναφέρθηκε ότι βασίζεται στο Mitsubishi colt. Είναι όμως ίδια μάρκα και το αυτόματο κιβώτιο; Επίσης λειτουργεί της προκοπής το αυτόματο ή είναι μια αποτυχία, γιατί δυστυχώς το αυτοκίνητο σταμάτησε να παράγεται και κάποιος λόγος θα υπάρχει για αυτό. Ξέρω ότι το κιβώτιο είναι ΜΜΤ όπως τα διθέσια, αλλά είναι ακριβώς ίδιο ή προέρχεται από Ιαπωνία;
Θα βρίσκω ανταλλακτικά φανοποιείας; γιατί τα αμάξια τα συντηρώ καλά και μου μένουν, μην μείνω στο τέλος χωρίς φτερά! Λέω να το κρατήσω τουλάχιστον δεκαετία! Είμαι αισιόδοξος;
Να δύο που βρήκα, ο ιδιώτης φυσικά προηγείται αλλά όλα είναι κομματάκι μακριά από την Αθήνα… -
σκέφτομαι για αγορά αυτοκινήτου μέσα στο έτος, επιπλέον αυτού που έχω και προτιμούσαμε diesel για να έχει χαμηλή κατανάλωση.
Θα άρεσε να έχει πανοραμική οροφή, όμως να μονώνεται καλά στις μέρες με ηλιοφάνεια, γιατί από ό,τι ξέρω τα διθέσια δεν έχουν ούτε κουρτινάκι στην οροφή, οπότε κάνεις ηλιοθεραπεία υποχρεωτικά το καλοκαίρι
ESP, crouse control, abs, αυτόματο (αλλά όχι το ξεπερασμένο 4τρατάχυτο με μετατροπέα ροπής που δεν τραβά και καίει τα άντερά του) πολύ βασικά. Σε αυτή την κατηγορία μόνο το smart for four τα διαθέτει.
Για service και προβλήματα μπορούμε να τρέχουμε αλλά μέχρι ένα όριο. Δηλαδή είναι αξιόπιστο; Στο φόρουμ εδώ πολλές φορές αναφέρθηκε ότι βασίζεται στο Mitsubishi colt. Είναι όμως ίδια μάρκα και το αυτόματο κιβώτιο; Επίσης λειτουργεί της προκοπής το αυτόματο ή είναι μια αποτυχία, γιατί δυστυχώς το αυτοκίνητο σταμάτησε να παράγεται και κάποιος λόγος θα υπάρχει για αυτό. Ξέρω ότι το κιβώτιο είναι ΜΜΤ όπως τα διθέσια, αλλά είναι ακριβώς ίδιο ή προέρχεται από Ιαπωνία;
Θα βρίσκω ανταλλακτικά φανοποιείας; γιατί τα αμάξια τα συντηρώ καλά και μου μένουν, μην μείνω στο τέλος χωρίς φτερά! Λέω να το κρατήσω τουλάχιστον δεκαετία! Είμαι αισιόδοξος;
Να δύο που βρήκα, ο ιδιώτης φυσικά προηγείται αλλά όλα είναι κομματάκι μακριά από την Αθήνα… -
σκέφτομαι για αγορά αυτοκινήτου μέσα στο έτος, επιπλέον αυτού που έχω και προτιμούσαμε diesel για να έχει χαμηλή κατανάλωση.
Θα άρεσε να έχει πανοραμική οροφή, όμως να μονώνεται καλά στις μέρες με ηλιοφάνεια, γιατί από ό,τι ξέρω τα διθέσια δεν έχουν ούτε κουρτινάκι στην οροφή, οπότε κάνεις ηλιοθεραπεία υποχρεωτικά το καλοκαίρι
ESP, crouse control, abs, αυτόματο (αλλά όχι το ξεπερασμένο 4τρατάχυτο με μετατροπέα ροπής που δεν τραβά και καίει τα άντερά του) πολύ βασικά. Σε αυτή την κατηγορία μόνο το smart for four τα διαθέτει.
Για service και προβλήματα μπορούμε να τρέχουμε αλλά μέχρι ένα όριο. Δηλαδή είναι αξιόπιστο; Στο φόρουμ εδώ πολλές φορές αναφέρθηκε ότι βασίζεται στο Mitsubishi colt. Είναι όμως ίδια μάρκα και το αυτόματο κιβώτιο; Επίσης λειτουργεί της προκοπής το αυτόματο ή είναι μια αποτυχία, γιατί δυστυχώς το αυτοκίνητο σταμάτησε να παράγεται και κάποιος λόγος θα υπάρχει για αυτό. Ξέρω ότι το κιβώτιο είναι ΜΜΤ όπως τα διθέσια, αλλά είναι ακριβώς ίδιο ή προέρχεται από Ιαπωνία;
Θα βρίσκω ανταλλακτικά φανοποιείας; γιατί τα αμάξια τα συντηρώ καλά και μου μένουν, μην μείνω στο τέλος χωρίς φτερά! Λέω να το κρατήσω τουλάχιστον δεκαετία! Είμαι αισιόδοξος;
Να δύο που βρήκα, ο ιδιώτης φυσικά προηγείται αλλά όλα είναι κομματάκι μακριά από την Αθήνα… -
Διάβασα στο ιντερνετ ότι έχει 115 εκπομπές CO2, είναι 6 τάχυτο ημιαυτόματο (mercedes πιθανα), και ο κινητήρας diesel 95 ΗΡ είναι της Mercedes με ένα κύλινδρο λιγότερο! Τελικά ήταν ένα αυτοκίνητο που παράχθηκε από 2004 έως 2006.
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2
5,45 κατανάλωση λέει το sprintmonitor.de
στα Ελληνικά περιοδικά αυτοκινήτου δεν είχε παρουσιαστεί καθόλου τότε -
Υπάρχει λόγος που ο ιδιώτης που το δίνει είναι μακριά. Τόσα χρόνια απαγορευόταν το ντίζελ στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, αλλά οπουδήποτε αλλού έπαιρνες κανονικά. Το θέμα είναι πως τα μοντέλα που έχουν κυκλοφορήσει παλιότερα, όπως αυτό που είναι 6ετίας και βάλε είναι μέχρι euro 4, πράγμα που σημαίνει πως ακόμη απαγορεύεται να κυκλοφορεί στις πόλεις που είπαμε. Η άρση της απαγόρευσης ισχύει για τα νεότερα μοντέλα που καλύπτουν τις κλάσεις euro 5&6. Από εκεί και πέρα σκέψου αν πραγματικά θέλεις και σε συμφέρει ένα αμάξι με 162000χλμ ή ένα με 62000 από μάντρα(που μπορεί να έχει πραγματικά και περισσότερα από το άλλο) για να το κρατήσεις 10 χρόνια.(και που αν το κύκλοφορείς εκεί που απαγορεύεται υπάρχει και η πιθανότητα σε έλεγχο να ρίξουν πρόστιμο).Θα σου έλεγα καλύτερα να στραφείς σε κάτι άλλο, όσο το δυνατόν πιο καινούριο, έστω και μικρότερο.
-
Δύσκολο/Σπάνιο αυτοκίνητο... Ιδιαίτερα στα ανταλλακτικά του... Επειδή ο πατέρας μου έχει φανοβαφείο και ξέρω, έχουμε φτιάξει τέτοιο από μεγάλο τρακάρισμα και ανταλλακτικά βρίσκεις μόνο από εξωτερικό.
Εγώ θα πρότεινα να βρείς Colt Diesel Αυτόματο, Fiesta Diesel Αυτόματο, Yaris D-4D M-MT ή να κινηθείς προς καινούριο C3 Diesel e-HDI Attraction με 13 χιλιάρικα.
-
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας
Mark: με τίποτε να είμαι και παράνομος, εδώ φοβόμαστε να μην μας πιάσουν με σουγιαδάκι… δεν το ήξερα για τα euro 5, πολύ σημαντικό
Tasos96: καίρια επίσης η παρέμβαση. Άρα απορρίπτεται και τελείωσε. Θα δω για τα άλλα, βέβαια λένε ότι θα βγει καινούργιο smart με 5 πόρτες σε συνεργασία με τη Νissan -
Άρα έχουμε και λέμε: αν δεν μπορείς (ή δεν θέλεις...) για καινούριο C3, έχε υπ' όψην σου ότι πολλά Yaris Diesel πουλήθηκαν στην επαρχία άσχετα με την απαγόρευση, άρα βρίσκεις σχετικά εύκολα και αμάξι από ιδιώτη.
Τα 3 αυτά είναι ελληνικά (τα 2 τελευταία σίγουρα)
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3353688/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3276804/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3356762/
Θα έριχνα μια ματιά στο πρώτο γιατί μου φαίνεται ελληνικό (από διαίσθηση και μόνο, αφού πινακίδα δεν φαίνεται) και τα km του μου φαίνονται λογικά, ενώ η τιμή φαίνεται fair deal. Αυτά αν αγνοήσουμε τον παράγοντα ''αυτόματο''.Αν κοιτάξουμε για αυτόματο, θα κοιτούσα αυτό, εφόσον τα km του είναι πραγματικά.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3193022/ -
Νομίζω πως το προηγούμενο Yaris ήταν euro 4. Με μια μικρή επιφύλαξη για τα μοντέλα μετά το 2009, αλλά κάτα πάσα πιθανότητα έτσι πρέπει να είναι.
-
Με αυτα τα λεφτα βρισκεις αυτοκινητα μια κατηγορια απανω απο το four four...
-
Το forfour και το Colt φτιάχνονταν στο ίδιο εργοστάσιο στην Ολλανδία αν θυμάμαι καλά. Μηχανικά ήταν ίδια, οι όποιες διαφορές ήταν σε εξωτερική και εσωτερική εμφάνιση και ίσως χώρους (και ρυθμίσεις πιθανόν).
Το αυτόματο του Colt ήταν 6τάχυτο και νομίζω είχε καλή φήμη. Δεν ξέρω αν σε ντίζελ είχε το ίδιο.
Οποιαδήποτε σύγκριση με τα fortwo (τα γνωστά διθέσια σμαρτ) είναι άστοχη, δεν έχουν καμία σχέση και δεν μοιράζονται μηχανικά μέρη ούτε φυσικά το επίσης 6τάχυτο αλλά τραγικό κιβώτιό τους.
Σκέψεις για αγορά smart for four diesel