-
Πριν λιγο, εβαλα μπροστα το αυτοκινητο (της υπογραφης μου) για να το μετακινησω 2 θεσεις παραπερα.
Με το που το εβαλα μπροστα, αρχισε να λειτουργει και να κανει ενα ταρακουνημα γερο η μηχανη που το ενιωθα και στο τιμονι και στο καθισμα. Το λαμπακι τσεκ αναβοσβηνε συνεχεια. Το εσβησα και το ξαναβαλα μπροστα 2-3 φορες και επεστρεψε στα φυσιολογικα, εκανα μια βολτα 2-3 χιλιομετρα, φαινεται να λειτουργει ενταξει, το ταρακουνημα εχει σχεδον εξαφανιστει, μου εχει μεινει κατι στο τιμονι, αλλα ισως ειναι και ψυχολογικο πλεον.Τελευταια φορα το κουνησα χτες μεσημερι, εκανα 3/4 γυρω απο το τετραγωνο, κανενα προβλημα, οπως και τη Δευτερα με 45 χιλιομετρα πηγαινε ελα δεν παρουσιασε κατι.
Υγρασια σε μπουζι? (εβρεχε χτες και προχτες)
τι αλλο μπορει να ειναι? -
Πριν λιγο, εβαλα μπροστα το αυτοκινητο (της υπογραφης μου) για να το μετακινησω 2 θεσεις παραπερα.
Με το που το εβαλα μπροστα, αρχισε να λειτουργει και να κανει ενα ταρακουνημα γερο η μηχανη που το ενιωθα και στο τιμονι και στο καθισμα. Το λαμπακι τσεκ αναβοσβηνε συνεχεια. Το εσβησα και το ξαναβαλα μπροστα 2-3 φορες και επεστρεψε στα φυσιολογικα, εκανα μια βολτα 2-3 χιλιομετρα, φαινεται να λειτουργει ενταξει, το ταρακουνημα εχει σχεδον εξαφανιστει, μου εχει μεινει κατι στο τιμονι, αλλα ισως ειναι και ψυχολογικο πλεον.Τελευταια φορα το κουνησα χτες μεσημερι, εκανα 3/4 γυρω απο το τετραγωνο, κανενα προβλημα, οπως και τη Δευτερα με 45 χιλιομετρα πηγαινε ελα δεν παρουσιασε κατι.
Υγρασια σε μπουζι? (εβρεχε χτες και προχτες)
τι αλλο μπορει να ειναι? -
Πριν λιγο, εβαλα μπροστα το αυτοκινητο (της υπογραφης μου) για να το μετακινησω 2 θεσεις παραπερα.
Με το που το εβαλα μπροστα, αρχισε να λειτουργει και να κανει ενα ταρακουνημα γερο η μηχανη που το ενιωθα και στο τιμονι και στο καθισμα. Το λαμπακι τσεκ αναβοσβηνε συνεχεια. Το εσβησα και το ξαναβαλα μπροστα 2-3 φορες και επεστρεψε στα φυσιολογικα, εκανα μια βολτα 2-3 χιλιομετρα, φαινεται να λειτουργει ενταξει, το ταρακουνημα εχει σχεδον εξαφανιστει, μου εχει μεινει κατι στο τιμονι, αλλα ισως ειναι και ψυχολογικο πλεον.Τελευταια φορα το κουνησα χτες μεσημερι, εκανα 3/4 γυρω απο το τετραγωνο, κανενα προβλημα, οπως και τη Δευτερα με 45 χιλιομετρα πηγαινε ελα δεν παρουσιασε κατι.
Υγρασια σε μπουζι? (εβρεχε χτες και προχτες)
τι αλλο μπορει να ειναι? -
Tα είπες όλα μόνος σου, υγρασία ήταν και πάει.
-
Μακαρι!
-
Υγρασια σε κάνα μπουζι ή καλώδιο και μάλλον δουλευε με 3 κυλινδρους.
-
1971!, έλεγξε την υψηλή (καλώδια πίπες). Σήμερα δεν είναι 1970, τα αυτοκίνητα δεν ‘τσιμπάνε’ εύκολα στην υγρασία!. Μα το αναβόσβησα στο κίτρινο λαμπάκι, μετά χρειάζεται έναν έλεγχο από OBD.
Α. -
12 xρόνια το έχεις το χιουντάι πόσο ακόμα θες να το έχεις;; χιουντάι είναι
-
Η διαφορά ενός ακριβού από ένα φτηνό αυτοκίνητο είναι, ότι το ακριβό δεν τα ‘χώνεις’ σε τακτά χρονικά διαστήματα, ενώ στο φτηνό τα ‘ χώνεις’!.
Μερσεντές 200 από το 1990, και αντίστοιχα Χιουνταϊ σχετικά ίδια κυβικά 1990, πριν 10 μέρες με συνάδελφο φίλο. Του εξηγούσα ότι ήταν θετικότερο για αυτόν, ότι είναι ‘ομπρελάτος’ της Χιουνταϊ!.
Το κόστος των service + της ζημίες + το κόστος αγοράς έφτασαν στα 7/10 του ακριβού. Βέβαια αποτίμησα και τον χρόνο της μηδενικής εξυπηρέτησης κατά της επισκευές, σε 1.5 στα δέκα. Σίγουρα υπολογίζοντας και το prestige της μερσεντές σε 1.5 μονάδες εναντίων της χιουνταϊ, τότε έχουμε….
7+1,5+1,5 = 10!!!! Έναντι της ακριβής μάρκας!. Απλά τα πληρώνεις με δώσεις!. Οι πελάτες μου και φίλοι, πότε δεν ρώτησαν πόσο κοστίζει η εργασία, απλά μου έλεγαν «φτιάχτω». Όπως και μέχρι σήμερα είναι άψογα, και δεν πήγαν ΠΟΤΕ σε ομπρελάτο. Το χιουνταϊ έχει κάνει 35000 περισσότερα. Πλέων από 250000κμ+ το καθένα.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Η διαφορά ενός ακριβού από ένα φτηνό αυτοκίνητο είναι, ότι το ακριβό δεν τα ‘χώνεις’ σε τακτά χρονικά διαστήματα, ενώ στο φτηνό τα ‘ χώνεις’!.
Μερσεντές 200 από το 1990, και αντίστοιχα Χιουνταϊ σχετικά ίδια κυβικά 1990, πριν 10 μέρες με συνάδελφο φίλο. Του εξηγούσα ότι ήταν θετικότερο για αυτόν, ότι είναι ‘ομπρελάτος’ της Χιουνταϊ!.
Το κόστος των service + της ζημίες + το κόστος αγοράς έφτασαν στα 7/10 του ακριβού. Βέβαια αποτίμησα και τον χρόνο της μηδενικής εξυπηρέτησης κατά της επισκευές, σε 1.5 στα δέκα. Σίγουρα υπολογίζοντας και το prestige της μερσεντές σε 1.5 μονάδες εναντίων της χιουνταϊ, τότε έχουμε….
7+1,5+1,5 = 10!!!! Έναντι της ακριβής μάρκας!. Απλά τα πληρώνεις με δώσεις!. Οι πελάτες μου και φίλοι, πότε δεν ρώτησαν πόσο κοστίζει η εργασία, απλά μου έλεγαν «φτιάχτω». Όπως και μέχρι σήμερα είναι άψογα, και δεν πήγαν ΠΟΤΕ σε ομπρελάτο. Το χιουνταϊ έχει κάνει 35000 περισσότερα. Πλέων από 250000κμ+ το καθένα.
Α.Ποσο εκανε η Μερκ και ποσο το Χιουνται καινουργια;
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Η διαφορά ενός ακριβού από ένα φτηνό αυτοκίνητο είναι, ότι το ακριβό δεν τα ‘χώνεις’ σε τακτά χρονικά διαστήματα, ενώ στο φτηνό τα ‘ χώνεις’!.
Μερσεντές 200 από το 1990, και αντίστοιχα Χιουνταϊ σχετικά ίδια κυβικά 1990, πριν 10 μέρες με συνάδελφο φίλο. Του εξηγούσα ότι ήταν θετικότερο για αυτόν, ότι είναι ‘ομπρελάτος’ της Χιουνταϊ!.
Το κόστος των service + της ζημίες + το κόστος αγοράς έφτασαν στα 7/10 του ακριβού. Βέβαια αποτίμησα και τον χρόνο της μηδενικής εξυπηρέτησης κατά της επισκευές, σε 1.5 στα δέκα. Σίγουρα υπολογίζοντας και το prestige της μερσεντές σε 1.5 μονάδες εναντίων της χιουνταϊ, τότε έχουμε….
7+1,5+1,5 = 10!!!! Έναντι της ακριβής μάρκας!. Απλά τα πληρώνεις με δώσεις!. Οι πελάτες μου και φίλοι, πότε δεν ρώτησαν πόσο κοστίζει η εργασία, απλά μου έλεγαν «φτιάχτω». Όπως και μέχρι σήμερα είναι άψογα, και δεν πήγαν ΠΟΤΕ σε ομπρελάτο. Το χιουνταϊ έχει κάνει 35000 περισσότερα. Πλέων από 250000κμ+ το καθένα.
Α.Μπορεί κάποιος να μεταφράσει το παραπάνω ποστ στα Ελληνικά?
-
Εχεις δίκιο!!!!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Η διαφορά ενός ακριβού από ένα φτηνό αυτοκίνητο είναι, ότι το ακριβό δεν τα ‘χώνεις’ σε τακτά χρονικά διαστήματα, ενώ στο φτηνό τα ‘ χώνεις’!.
Μερσεντές 200 από το 1990, και αντίστοιχα Χιουνταϊ σχετικά ίδια κυβικά 1990, πριν 10 μέρες με συνάδελφο φίλο. Του εξηγούσα ότι ήταν θετικότερο για αυτόν, ότι είναι ‘ομπρελάτος’ της Χιουνταϊ!.
Το κόστος των service + της ζημίες + το κόστος αγοράς έφτασαν στα 7/10 του ακριβού. Βέβαια αποτίμησα και τον χρόνο της μηδενικής εξυπηρέτησης κατά της επισκευές, σε 1.5 στα δέκα. Σίγουρα υπολογίζοντας και το prestige της μερσεντές σε 1.5 μονάδες εναντίων της χιουνταϊ, τότε έχουμε….
7+1,5+1,5 = 10!!!! Έναντι της ακριβής μάρκας!. Απλά τα πληρώνεις με δώσεις!. Οι πελάτες μου και φίλοι, πότε δεν ρώτησαν πόσο κοστίζει η εργασία, απλά μου έλεγαν «φτιάχτω». Όπως και μέχρι σήμερα είναι άψογα, και δεν πήγαν ΠΟΤΕ σε ομπρελάτο. Το χιουνταϊ έχει κάνει 35000 περισσότερα. Πλέων από 250000κμ+ το καθένα.
Α.Ποσο εκανε η Μερκ και ποσο το Χιουνται καινουργια;
Περίπου 1/3 του ακριβού.
Α. -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Πριν λιγο, εβαλα μπροστα το αυτοκινητο (της υπογραφης μου) για να το μετακινησω 2 θεσεις παραπερα.
Με το που το εβαλα μπροστα, αρχισε να λειτουργει και να κανει ενα ταρακουνημα γερο η μηχανη που το ενιωθα και στο τιμονι και στο καθισμα. Το λαμπακι τσεκ αναβοσβηνε συνεχεια. Το εσβησα και το ξαναβαλα μπροστα 2-3 φορες και επεστρεψε στα φυσιολογικα, εκανα μια βολτα 2-3 χιλιομετρα, φαινεται να λειτουργει ενταξει, το ταρακουνημα εχει σχεδον εξαφανιστει, μου εχει μεινει κατι στο τιμονι, αλλα ισως ειναι και ψυχολογικο πλεον.Τελευταια φορα το κουνησα χτες μεσημερι, εκανα 3/4 γυρω απο το τετραγωνο, κανενα προβλημα, οπως και τη Δευτερα με 45 χιλιομετρα πηγαινε ελα δεν παρουσιασε κατι.
Υγρασια σε μπουζι? (εβρεχε χτες και προχτες)
τι αλλο μπορει να ειναι?Αν θες να μην ασχοληθείς πάλι με το πρόβλημα,πας και παίρνεις ενα σετ μπουζοκαλώδια γνήσια κατι λιγότερο απο 100 ευρώ.Ανοίγεις καπώ,ξεβιδώνεις το ασημένιο πλαστικό κάλυμα στην κεφαλή και αλλάζεις ενα-ενα τα μπουζοκαλώδια με το νουμερό τους.Βιδώνεις το καπάκι πάλι,κλείνεις το καπώ και φεύγεις για άλλα τόσα χρόνια Το πρόβλημα είναι στο κομμάτι που μπαίνει μέσα στην κεφαλή και συνήθως στον 3 κύλινδρο Με την ευκαιρία αν έχεις καιρό να αλλάξεις μπουζί,παίρνεις και ενα κουτάκι με 4 ngk,απο αντιπροσωπεία,φτηνά και αυτά και το εργαλείο Φίλτρο κανίστρου έχεις αλλάξει???
-
Τότε αγαπητέ antonis-team όλοι εμείς που δεν έχουμε πάρει mercedes είμαστε αδαείς …και φυσικά εξαίρεση η βόλτα επιστροφής με το Vito στην πλάτη της οδικής και αυτό εις διπλούν παρακαλώ.
Όσο για το λαμπάκι, σαν κάτοχος hyundai, νομίζω ότι το διαγνωστικό δεν θα δείξει τίποτα καθότι όσο αναβόσβηνε το check ο εγκέφαλος θα εμφάνισε τον κωδικό βλάβης, αλλά εφόσον τις επόμενες 2-3 φορές πήρε κανονικά εμπρός τον κωδικό αυτό τον διέγραψε και δεν τον αποθήκευσε.
Το λαμπάκι check engine αναβοσβήνει μόνο σε περίπτωση αφλογιστίας, σύμφωνα με τους Κορεάτες, για την προστασία του καταλύτη. Όμως η προληπτική αλλαγή των μπουζί/μπουζοκαλωδίων και της βαλβίδας κανίστρου (αν εννοεί αυτό ο postruck.) δεν είναι σίγουρο ότι θα εξαφανίσουν το πρόβλημα (επανάληψη ταακουνήματος). Ακόμα και η φύσα ενός μπεκ που δεν έκανε καλή επαφή μπορεί να αναβόσβηνε το λαμπάκι. -
Δεν περιμενα τετοιο ορυμαγδο απαντησεων, σιγουρα!
Για το ποσο θα το κρατησω... με τη σημεινη κατασταση, οσο παει, τοσο απλα! Χοντρα πραγματα δε βγαζει, οποτε μια χαρα.
Αυτη τη στιγμη δεν εχουμε για βενζινη οποτε τα μπουζοκαλωδια θα περιμενουν. Οντως το λαμπακι που αναβοσβηνει στα Χιουνται, ειναι φαση 'σβηστε το και περιμενετε στην ακρη' οπως λεει ο φιλος plokami.
Βγαζει ενα κωδικο λαθους εδω και μηνες, αλλα λογω ελλειψης ρευστου σε δραματικο επιπεδο, δε εχει κοιταχτει επισταμενα γιατι μιλαμε ή για πισω αισθητηρα λ, ή για καταλυτη ή για θεμα υποπιεσης (που ειναι καμμια 10αρια θεματα για ελεγχο απο μονο του, μαζι με τα οποια ειναι η βαλβιδα κανιστρου, που σε καποια φαση ειχε κοπει το καλωδιακι της και εχει ξανακολληθει).
-
αφου δεν παίζει χρήμα για μπουζοκαλώδια και μπουζί τι θα κάνεις?? Αν δουλεύει 3κύλινδρο τι πρόβλημα θα έχεις το ξέρεις?? Τουλάχιστον βγάλε ενα-ενα τα μπουζοκαλώδια και κοίτα αν έχουν ανοίξει οι πίπες.Θα φαίνεται αλλά θα σου μυρίζει και καμμένο πλαστικό.Οταν έχει πρόβλημα με το φίλτρο κανίστρου δεν παίρνει εμπρός,έχει ασταθές ρελαντί και σβύνει εν κινήσει.Αν δεν έχεις το 100αρικο για τα γνήσια δώσε 60 ευρώ για ημιτασιόν,αλλά σε κανα 3αρι χρόνια πάλι θα θέλουν αλλάγή plokami, δεν μίλησα για προληπτική αλλαγή σε μπουζοκαλώδια,αλλα για ΤΟ πρόβλημα και μάλιστα κατα 90% στον 3κύλινδρο ,αν έχει τα δικά του μπουζοκαλώδια ακόμη.Για το φίλτρο κανύστρου γράφω λεπτομερώς ποιο πάνω.
-
Το σχόλιο, χιουντάι είναι τι περιμένεις.... το θεωρώ άδικο.
Αντώνη μπορεί η αυξημένη αξιοπιστία κάποιων ακριβών αυτοκινήτων να ήταν αλήθεια το 1970-80 αλλά δεν μπορώ να συμφωνήσω μαζί σου για τα πιο σύγχρονα αυτοκίνητα. Μάλλον το αντίθετο συμβαίνει, τα ακριβά να βγάζουν και ακριβές ζημιές... (και επειδή το αντίστοιχο πράμα χρεώνεται πολύ ακριβότερα). Ειδικά για τα χιουντάι των τελευταίων κάμποσων ετών ακούγονται καλά πράματα.
Σημείωση δεν είμαι χιουντάκιας και από τα μοντέλα που έχουν βγάλει μέχρι τώρα δεν θέλησα ούτε θέλω κάποιο....Στο θέμα μας, συμφωνώ με την αρχική άποψη, το πιο πιθανό κάποιο θέμα στο ρεύμα υψηλής τάσης που το έκανε να λειτουργήσει με όχι όλους τους κυλίνδρους. Δεν θα βιαζόμουνα να αλλάξω κάτι αλλά θα τσέκαρα ότι τα καλώδια υψηλής τάσης και πίπες είναι σε καλή κατάσταση (ρωγμές, διαρροές) και εφαρμόζουν καλά.
-
Ο χρήστης plokami έγραψε:
Τότε αγαπητέ antonis-team όλοι εμείς που δεν έχουμε πάρει mercedes είμαστε αδαείς …και φυσικά εξαίρεση η βόλτα επιστροφής με το Vito στην πλάτη της οδικής και αυτό εις διπλούν παρακαλώ.
Όσο για το λαμπάκι, σαν κάτοχος hyundai, νομίζω ότι το διαγνωστικό δεν θα δείξει τίποτα καθότι όσο αναβόσβηνε το check ο εγκέφαλος θα εμφάνισε τον κωδικό βλάβης, αλλά εφόσον τις επόμενες 2-3 φορές πήρε κανονικά εμπρός τον κωδικό αυτό τον διέγραψε και δεν τον αποθήκευσε.
Το λαμπάκι check engine αναβοσβήνει μόνο σε περίπτωση αφλογιστίας, σύμφωνα με τους Κορεάτες, για την προστασία του καταλύτη. Όμως η προληπτική αλλαγή των μπουζί/μπουζοκαλωδίων και της βαλβίδας κανίστρου (αν εννοεί αυτό ο postruck.) δεν είναι σίγουρο ότι θα εξαφανίσουν το πρόβλημα (επανάληψη ταακουνήματος). Ακόμα και η φύσα ενός μπεκ που δεν έκανε καλή επαφή μπορεί να αναβόσβηνε το λαμπάκι.
Παρεξήγησες φίλε μου τα λόγια μου!. ούτε εσύ είσαι αδαείς ούτε εγώ!. Η οικονομική ευχέρεια οδηγεί τα βήματα μας στην αντίστοιχη αντιπροσωπία!. Μάλιστα από πλευράς μου, που χρειάζομαι πλέον του ενός προσωπικά οχήματα, καθώς και άλλα για την οικογένεια, το budget δεν είναι ατέλειωτο!. Και σίγουρα δεν πας στην ‘λαϊκή’ με εκατοσταριές άλογα, ούτε σκαρφαλώνεις με ανοχές 7cm, ούτε κυκλοφορείς στην Αθήνα με 4Χ4, εάν βεβαία έχεις την ευκαιρία να το κάνεις, σεβόμενος τον εαυτό σου!.
Βέβαια εάν προσωπικά αξίζεις και δεν το παίζεις δήθεν!. Ο εγκέφαλος όταν η βλάβη είναι περιφερική, ενώ την βαστάει, δεν την επιδεικνύει πάντοτε στο check engine. Μια βόλτα δεν θα έκανε κακό για έναν έλεγχο. Ο συνάδελφος που έχει ‘δέσει’ κάποιος, δεν παίρνει πότε χρήματα για κάτι τέτοιο!. Και πρέπει να γνωρίζεις ότι ο εγκέφαλος του οχήματος, όταν γράφει δεν ξεγραφεί ποτέ!. Γράφει σε ένα στιλ σαν στιχάκι, που μόνον ο συνάδελφος μπορεί να σβήσει, ή ο Παπακωνσταντίνου με τους άλλους παραβατικούς δορυφόρους του!!!!!.....
Σίγουρα όταν κάνουμε service, ελέγχουμε το ‘δάγκωμα’ στα διαφορά μπριζάκια και ρίχνουμε σπρέι ηλεκτρικών.Είμαι σίγουρος φίλε μου, ότι γνωρίζεις τα ελληνικά, της γλώσσας των εφημερίδων που γράφω, και δεν θα χρειαστείς τον μεταφραστή της Google που χρειάζονται ευτυχώς ελάχιστοι!!!!.
Μακριά από εμάς!.
Α. -
Οπως εγραψα και ατο αρχικο ποστ, μετα απο 1-2 κλεισε ανοιξε, συμπεριφερθηκε σχεδον φυσιολογικα. Το 'σχεδον' αφορα εμενα και το πως το ενιωθα, δεν ειμαι σιγουρος οτι ειχε θεμα. Δεν το εχω βαλει μπροστα απο τοτε να δω συμπεριφορα.
Ας πουμε πως ανοιγω το καπακι και βγαζω μπουζοπιπες. Τι ψαχνω (περα απο τα δραματικα εμφανη, καμενα λαστιχα κλπ)?
σπρευ για ηλ επαφες βοηθαει καθολου?
εδιτ
ΩΠ τωρα ειδα το ποστ του κυρ Αντώνη, θα φαει σπρευ αυριο αν δε βαριεμαι πολυ.
Ταρακουνημα σε μηχανη