-
Εγω γνωριζω οτι ισχύει. Πρωτου βαθμου συγγένεια στην ιδια στεγη δε υφίσταται αστικη ευθυνη... Τωρα αν σε πληρωσουν μια χαρά!!! Θα μου κανεις και μήνυση;
-
Πιθανώς να είχες κάλυψη για διασταυρούμενη. Λχ η Μινέττα τη βάζει εδώ και λίγο καιρό σε όλα τα συμβόλαια της.
-
Τι γνώμη έχετε για την Hellas Direct?
Πήρα προσφορά για το αμάξι μου μέσα από το site τους κατά 17% ποιο οικονομική από την ERGO που είμαι τώρα (κι έχω και οικογενειακή έκπτωση υποτίθεται) και με 25% μεγαλύτερη ασφαλιζόμενη αξία οχήματος (οι άλλοι ούτε που ξέρουν το συγκεκριμένο μοντέλο που έχω και παίρνουν τιμή ό,τι να 'ναι από autotriti)...Ψήνομαι να μετακομίσω προς τα κει...
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Τι γνώμη έχετε για την Hellas Direct?
Πήρα προσφορά για το αμάξι μου μέσα από το site τους κατά 17% ποιο οικονομική από την ERGO που είμαι τώρα (κι έχω και οικογενειακή έκπτωση υποτίθεται) και με 25% μεγαλύτερη ασφαλιζόμενη αξία οχήματος (οι άλλοι ούτε που ξέρουν το συγκεκριμένο μοντέλο που έχω και παίρνουν τιμή ό,τι να 'ναι από autotriti)...Ψήνομαι να μετακομίσω προς τα κει...
Την αξία την καθορίζει πραγματογνόμωνας.Αν μπορέσεις και το ασφαλίσεις on line σε υψηλότερη τιμή δεν σημαίνει ότι και θα αποζημιωθείς αν συμβεί κάτι σε αυτό το ποσό.
Μην κοιτάς πόσα θα γλυτώσεις στην ανάληψη αλλά πόσα και πως θα αποζημιωθείς σε περίπτωση ζημίας. -
Όλα έχουν σημασία και όλα τα κοιτάω Γιώργο, και αυτό που βλέπω είναι ότι οι καλύψεις τους είναι κάπου λίγο καλύτερες, κάπου αισθητά καλύτερες και κάπου αλλού ελάχιστα χειρότερες, καθώς κι ότι η τρέχουσα αξία του αμαξιού μου είναι η 'σωστή' (υπάρχει επιλογή για το σωστό μοντέλο) ενώ στην ERGO έχω βαρεθεί να εξηγώ ότι δεν έχω το 2.0 GTi το οποίο απλά έχει τα ίδια κυβικά...
Ερώτημα:
Αν ΔΕΝ αποζημιώνεσαι με βάση το ποσό που μπαίνει στο ασφαλιστήριο (από το οποίο προκύπτουν και τα ασφάλιστρα που πληρώνεις) τι νόημα έχει να έρθει να δει το αμάξι πραγματογνώμονας και πώς δεσμεύεται η ασφαλιστική?Καμία άποψη περί H.D. γενικότερα?
-
Σχεδον ολες το ασφαλιζουν στη τρεχουσα τιμη της αγορας.Με τις τιμες απο car.gr πλεον.Τουλαχιστον για τις συνηθισμενες περιπτωσεις.Δε ξερω τι παιζει με τα αυτοκινητα υψηλου κυβισμου που λογω φορολογιας οι τιμες τους εχουν καταβαραθρωθει...
Λογικα και εκαι θα ισχυει το ιδιο,ειδικα μετα απο διαφορες περιεργες περιπτωσεις ... -
ΑΠΕΙΛΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ
«Νομικά κενά» στη νομοθετική ρύθμιση για τα ανασφάλιστα ΙΧ
Του Γιώργου Ανδρή
Στον «αέρα» κινδυνεύει να τιναχθεί η νομοθετική ρύθμιση που αφορά στα πρόστιμα για τα περίπου 1,5 εκατ. ανασφάλιστα οχήματα καθώς νομικοί κύκλοι επισημαίνουν πως από την στιγμή που δεν υπάρχει βεβαιωμένη παράβαση στον κάτοχο ενός ΙΧ που έχει προκαταβάλλει τα Τέλη Κυκλοφορίας για ολόκληρη την χρονιά χωρίς να το έχει κυκλοφορήσει!
Ειδικότερα η νομοθετική ρύθμιση για τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα παρουσιάζει τρομερές ελλείψεις που σύμφωνα με νομικούς κύκλους δεν μπορούν να επιβληθούν στους ιδιοκτήτες ΙΧ. Μάλιστα όπως τονίζουν νομικοί μιλώντας στην «Η»: «Δεν μπορεί ένας ιδιοκτήτης αυτοκινήτου που έχει προκαταβάλλει τα Τέλη Κυκλοφορίας του οχήματός του στα τέλη του 2012 για την επόμενη χρονιά και το διατηρεί ασφαλισμένο για το πρώτο 3μηνο ή 6μηνο και λόγω ανωτέρας βίας (απόλυση ή μη καταβολή μισθών) να πρέπει να έχει ασφαλισμένο το όχημά του τη στιγμή που βρίσκεται ακινητοποιημένο στο γκαράζ του. Παράλληλα το μέτρο έχει καθαρά φοροεισπρακτικό χαρακτήρα και αν κάποιος ιδιοκτήτης κινηθεί νομικά εναντίον του κράτους είναι πολύ πιθανό να δικαιωθεί. Οι λόγοι είναι πολλοί αλλά μπορούμε να εστιάσουμε στους βασικότερους που περιλαμβάνουν την ακινητοποίηση του ΙΧ λόγω έκτακτων οικονομικών συνθηκών (ανεργία, μη καταβολή μισθών), την ακινητοποίηση λόγω μηχανικής βλάβης, την κίνηση κάποιου οχήματος λόγω απουσίας του ιδιοκτήτη στο εξωτερικό (επιχειρηματίες, ναυτικοί) ή σε κάποιο άλλο μέρος της χώρας, λόγω συνταξιοδότησης και χιλιάδες άλλους λόγους που μπορεί να σκεφθεί κανείς...».
Ολα τα παραπάνω δεν συνθέτουν κάποιο αδίκημα με αποτέλεσμα ο ιδιοκτήτης ο οποίος θα προσφύγει στη δικαιοσύνη είναι πολύ πιθανό να δικαιωθεί.
Αν πάλι το κράτος απαιτήσει την κατάθεση των πινακίδων κυκλοφορίας με την αιτιολογία της προσωρινής ακινησίας τότε οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων μπορούν σύμφωνα με νομικούς κύκλους να απαιτήσουν να εισπράξουν πίσω μέρος των χρημάτων που έχουν προκαταβάλλει για τα Τέλη Κυκλοφορίας της χρονιάς που κατατίθενται οι πινακίδες.
Ειδικότερα αν κάποιος ιδιοκτήτης έχει καταβάλλει τα Τέλη Κυκλοφορίας για το 2013 στα τέλη Δεκεμβρίου του 2012 και για κάποιον από τους παραπάνω λόγους καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας τον Φεβουάριο τότε θα πρέπει το Κράτος να του επιστρέψει αναλογικά τα υπόλοιπα χρήματα. Αν δηλαδή έχει καταβάλει 500 ευρώ για Τέλη Κυκλοφορίας το 2013 και κίνησε το όχημά του μόνο για 2 μήνες το Κράτος θα πρέπει να του επιστρέψει τα 10/12 των 500 ευρώ τα οποία αναλογούν σε 416,6 ευρώ!
Είναι εύκολο λοιπόν να αντιληφθεί κανείς πως αν τελικά περάσει η συγκεκριμένη νομοθετική ρύθμιση για τα ανασφάλιστα ΙΧ το μόνο που θα κάνει η κυβέρνηση είναι να ανοίξει τους ασκούς του Αιόλου με απίστευτα δυσμενείς συνέπειες για τα δημοσιονομικά έσοδα καθώς από την μία θα πολλαπλασιαστούν οι πινακίδες κυκλοφορίας που κατατίθενται κάθε χρόνο μειώνοντας περαιτέρω το στόλο των οχημάτων που κυκλοφορούν και δημιουργώντας μεγάλα ελλείμματα στα κρατικά ταμεία όχι μόνο από την μη καταβολή των Τελών Κυκλοφορίας αλλά και από τις Επιστροφές χρημάτων που πρέπει να πραγματοποιήσουν οι εφορίες στους ιδιοκτήτες ΙΧ που έχουν προκαταβάλλει τα Τέλη Κυκλοφορίας.
Χιλιάδες ΙΧ προς πώληση
Τεράστιο θέμα έχει προκύψει με το χαράτσι στα ανασφάλιστα ΙΧ καθώς χιλιάδες από αυτά με πληρωμένα τα Τέλη Κυκλοφορίας βρίσκονται και διατίθενται σε εμπορίες αυτοκινήτων είτε οικειοθελώς από τους ιδιοκτήτες τους είτε από εμπόρους που τα έχουν αποκτήσει μέσω ανταλλαγών. Μάλιστα όπως τονίζουν έμποροι αυτοκινήτων στην «Η» πως: «Χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων έχουν αφήσει για επίδειξη και πώληση τα αυτοκίνητά τους σε εμπορίες αυτοκινήτων. Σχεδόν όλα αυτά τα αυτοκίνητα δεν έχουν ασφάλεια καθώς βρίσκονται ακινητοποιημένα στις εκθέσεις αυτοκινήτων και θα ήταν τουλάχιστον άδικο αυτοί οι άνθρωποι που προσπαθούν να δώσουν όσο-όσο τα οχήματά τους ώστε να πάρουν λίγα μετρητά να πρέπει να καταβάλλουν το χαράτσι για τα ανασφάλιστα ΙΧ! Παράλληλα χιλιάδες έμποροι αυτοκινήτων που έχουν αποκτήσει μέσω ανταλλαγών δεκάδες χιλιάδες ΙΧ κινδυνεύουν επίσης να βρεθούν αντιμέτωποι με το νέο χαράτσι που μπορεί να αποβεί μοιραίο για τις επιχειρήσεις τους. Η κυβέρνηση πρέπει να σταματήσει επιτέλους να αντιμετωπίζει το αυτοκίνητο ως εύκολη λύση για άμεση είσπραξη μετρητών αν θέλει να κυκλφοορούν το 2013 αυτοκίνητα στους δρόμους...».
Χάος με τα «νοικιάρικα» 250.000 ΙΧ!
Ενα ακόμα σοβαρότατο πρόβλημα και σύμφωνα με πληροφορίες έχει γινει μεγάλο θέμα στο υπουργείο αφορά στις εταιρείες των ενοικιαζομένων αυτοκινήτων και μοτοσικλετών που δραστηροποιούνται τους καλοκαιρινούς μήνες στα νησιά και που είναι πάνω απο 3.500 χιλιάδες και ο στόλος τους ξεπερνάει τα 250.000 οχήματα και που καταβάλουν τα τέλη κυκλοφορίας στο τέλος κάθε ετους. Κατά συντριπτική πλειοψηφία οι εταιρείες δεν παραδίδουν τις πινακίδες μιας και τα αυτοκίνητα παραμένουν σε κλειστά γκαράζ η πάρκινγκ και φυλάσσονται για αρκετούς μήνες μέχρι την επόμενη σαιζόν. Με τον καινούργιο νόμο που συζητείται βρίσκονται στην ουσία στον αέρα μιας και σε όποια διασταύρωση στοιχείων γίνει φαίνονται ότι στην ουσία είναι ανασφάλιστα. Το πρόβλημα γίνεται ακόμα σοβαρότερο αν σκεφτεί κανείς τι θα προκύψει αν όλες αυτές οι εταιρείες αναγκαστούν να καταθέτουν πινακίδες κάθε τέλος της τουριστκής περιόδου και να κάνουν άρση της ακινησίας κάθε αρχή αυτής. Είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς τι πρόβλημα λειτουργικό θα δημιουργείται στις Εφορίες μιας και θα πρέπει να προβλεφθούν κατάλληλοι χώροι και επιπλέον προσωπικό. Επίσης το κράτος πλέον δεν θα εισπράττει τα τέλη κυκλοφορίας κάθε τέλος του χρόνου αφού οι εταιρείες καθώς οι εταιρείες θα καταθέτουν τις πινακίδες των οχημάτων τους δημιουργώντας τεράστια ελλείμματα στα έσοδα για τον κρατικό προυπολογισμό.
Κόβονται οι ανεξόφλητες ανανεώσεις συμβολαίων
Κατάργηση του καθεστώτος αυτόματης ανανέωσης των ασφαλιστηρίων συμβολαίων αυτοκινήτων προωθεί η Τράπεζα της Ελλάδος με στόχο των περιορισμό των ζημιών που καταγράφουν οι εταιρείες του κλαδου ετησίως. Σύμφωνα με πληροφορίες η ανανέωση των ασφαλιστηρίων συμβολαίων θα γίνεται βάσει μιας νέας διαδικασίας που θα περιλαμβάνει την αποστολή επιστολής από την ασφαλιστική εταιρεία 30 ημέρες πριν τη λήξη του συμβολαίου και την ταυτόχρονη κοινοποίηση της ίδιας επιστολής στην Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων ή στο Κέντρο Πληροφοριών κλάδου Αυτοκινήτων. Η κάλυψη του ασφαλισμένου θα ισχύει μόλις 16 ημέρες μετά τη λήξη του συμβολαίου και αν ο κάτοχος του οχήματος δεν προβεί στην εξόφληση του κόστους ασφάλισης εντός του παραπάνω χρονικού ορίου τότε αυτομάτως το όχημά του θα είναι ανασφάλιστο.
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =112993155
-
Ο χρήστης pefkiotis έγραψε:
Εγω γνωριζω οτι ισχύει. Πρωτου βαθμου συγγένεια στην ιδια στεγη δε υφίσταται αστικη ευθυνη... Τωρα αν σε πληρωσουν μια χαρά!!! Θα μου κανεις και μήνυση;Ίσως θα έπρεπε να σας κάνει κανείς (γενικά μιλάω), μπας και μάθετε να ενημερώνεστε και κάνετε σωστά τη δουλειά σας και να μην παίρνετε κόσμο στο λαιμό σας επειδή 'εγώ ετσι ξέρω'. Τι θα πει εγώ έτσι ξέρω? Προφανώς για να λένε άλλα οι ασφαλιστικές κάποιος δεν ξέρει και δεν κανει σωστά τη δουλεια του. Μετά κλαιγεστε και κατηγορείτε τις online ασφαλιστικές, αλλα αν ειναι να πρέπει να απευθυνόμαστε απευθείας στις εταιρίες και να τρέχουμε εμείς, γίνεστε περιττοί και από μόνοι σας βγαίνετε από την εξίσωση, δεν χρειάζεται να σας πληρώνουμε
Οι καλοί, ενημερωμένοι και που κοιτουν τα συμφέροντα του πελάτη τους και νοιάζονται γι αυτόν ειναι καλοδεχούμενοι, οι υπόλοιποι ας αλλάξουν επάγγελμα απλά.Sent from my Neo V using Tapatalk
-
Αγόρασα ένα Peugeot 307 sw 1600 αλλά επειδή έχει χώρο για άλλες δύο θέσεις η άδεια λέει 7θεσιο και η ασφάλεια ειναι 50 ευρώ παραπάνω ανά 6μηνο από τα κλασσικά 5θεσια.εγώ δεν φυσικά ένα παιδί έχω ούτε καν έχω τα δύο καθίσματα τα έξτρα.υπάρχει τρόπος να αλλάξει η άδεια αφού δεν κάνω χρήση για 7θεσιο;
Sent from my Desire S using tapatalk!
-
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
Εγω γνωριζω οτι ισχύει. Πρωτου βαθμου συγγένεια στην ιδια στεγη δε υφίσταται αστικη ευθυνη... Τωρα αν σε πληρωσουν μια χαρά!!! Θα μου κανεις και μήνυση;
Ίσως θα έπρεπε να σας κάνει κανείς (γενικά μιλάω), μπας και μάθετε να ενημερώνεστε και κάνετε σωστά τη δουλειά σας και να μην παίρνετε κόσμο στο λαιμό σας επειδή 'εγώ ετσι ξέρω'. Τι θα πει εγώ έτσι ξέρω? Προφανώς για να λένε άλλα οι ασφαλιστικές κάποιος δεν ξέρει και δεν κανει σωστά τη δουλεια του. Μετά κλαιγεστε και κατηγορείτε τις online ασφαλιστικές, αλλα αν ειναι να πρέπει να απευθυνόμαστε απευθείας στις εταιρίες και να τρέχουμε εμείς, γίνεστε περιττοί και από μόνοι σας βγαίνετε από την εξίσωση, δεν χρειάζεται να σας πληρώνουμε
Οι καλοί, ενημερωμένοι και που κοιτουν τα συμφέροντα του πελάτη τους και νοιάζονται γι αυτόν ειναι καλοδεχούμενοι, οι υπόλοιποι ας αλλάξουν επάγγελμα απλά.Sent from my Neo V using Tapatalk
ξανά. πρώτος βαθμός συγγένειας στην ίδια στέγη δεν υπάρχει αστική ευθύνη. Η ασφάλεια του αυτοκινήτου καλύπτει την αστική ευθύνη. Τι δεν καταλαβαίνεις;;;; Μπορείς να κάνεις αγωγή στη γυναίκα σου να φτιάξει το σπίτι σας που το έκαψε κατα λάθος;;;;;
Τώρα αν έχεις κάποιο συμβόλαιο σε μια εταιρία που έχει επέκταση της κάλυψης και σε καλύπτει άλλο θέμα. Αν όχι, λυπάμαι αλλά δε νομίζω να σε πληρώσουν. (Είπαμε πρώτος βαθμός στην ίδια στέγη)
Όταν ρωτάμε κάτι όμως οι ερωτήσεις να είναι σαφείς για να παίρνουμε σαφείς απαντήσεις. Πχ. πήρε φωτιά το αμάξι μου με καλύπτει η ασφάλεια του αυτοκινήτου; Η απάντηση είναι οχι. Αν εσύ έχεις και κάλυψη πυρός και δε το ξέρεις η απλά θεωρείς περιττό να το αναφέρεις λογικό είναι να πάρεις λάθος απάντηση.
Παρόλα αυτά όταν πληρωθείς θα ήθελα σε παρακαλώ να το αναφέρεις να το γνωρίζω και να το ψάξω λίγο παραπάνω. θα ήθελα να αναφέρεις και την εταιρία.
Σε ευχαριστώ... -
ποτε μπορεις να ακυρωσεις συμβολαιο?εκανα πριν 20 μερες τριμηνο και τωρα θελω να το ακυρωσω γιατι το πουλαω το αμαξι
-
Ανα πάσα στιγμή....κανονικα!!!!
-
Ο χρήστης pefkiotis έγραψε:
Ανα πάσα στιγμή....κανονικα!!!!οκ ευχαριστω!το νεο αμαξι θα παει μαλλον anytime γιατι με τον νεο ποσειδων μου λενε 240/6μηνο και τις ιδιες παροχες τις δινει η anytime με 134!επειδη η αδεια λεει 7θεσιο ο νεος ποσειδων μου βαζει και καπακι 50/τριμηνο!ενω δεν εχω καν τριτη σειρα καθισματων.μιλαω για peugeot 307 sw 1600cc του 2002
-
Είναι τεράστια η διαφορά. Εντάξει φτηνή η anytime αλλά οχι τόσο μεγάλες διαφορές. Δε ρωτάς τον ασφαλιστή σου πρώτα για καμιά άλλη εταιρία; Το νεο ποσειδώνα δε το ξέρω ούτε το τιμολόγιό του.. Τι περιοχή είσαι;
-
Ο χρήστης pefkiotis έγραψε:
Είναι τεράστια η διαφορά. Εντάξει φτηνή η anytime αλλά οχι τόσο μεγάλες διαφορές. Δε ρωτάς τον ασφαλιστή σου πρώτα για καμιά άλλη εταιρία; Το νεο ποσειδώνα δε το ξέρω ούτε το τιμολόγιό του.. Τι περιοχή είσαι;ναι καλα ο ασφαλιστης μου ηξερε για την anytime αλλα σημερα που το ειπα μου ειπε χμμμ ναι το ηξερα ...αστα μονοι μας πρεπει να το ψαχνουμε.η αδεια θα βγει εδεσσα που ειναι το πατρικο της γυναικας μου παροτι μενουμε αθηνα.αλλα ε οχι και 100 ευρω παραπανω ανα 6μηνο για 7θεσιο που δεν εχει καν 7 θεσεις.βασικα στην anytime δεν ειχαν προβλεψη για το αμαξι μου γιατι λεει ειναι ιχ επιβατικο -φορτηγακι και θα επρεπε να παρω την ιντεραμερικαν αλλα η κοπελα στην anytime μου ειπε-ρωτωντας προισταμενο- οτι θα κανει την εγγραφη απο αλλη εφαρμογη και οτι θα μου βγει το προγραμα value 134 ευρω μονο!
και οχι μονο αυτο ο ασφαλιστης μου μου ειπε οτι πρωτο συμβολαιο και τριμηνο δεν μπορω να το ακυρωσω!γιαυτο σας ρωτησαγιατι δεν μου ερχονται ειδοποιησεις για νεες απαντησεις πλεον?
-
Να κάνω λίγο τον δικηγόρο του διαβολου.
Δεν τις απασχολεί τις ασφαλιστικές το γεγονός ότι αρκετοί δηλώνουν εικονικές διευθύνσεις ενώ τα αυτοκίνητα πραγματικά κυκλοφορούν σε περιοχές υψηλότερου ρίσκου? -
καταρχήν μη συγκρίνεις τιμολόγιο Αθήνας με Εδεσσας. Μετά δε θα σου πρότεινα να το βάλεις επαρχεία αν η έδρα σου είναι εδώ γιατί ενδεχομένως να έχεις σοβαρά προβλήματα αποζημίωσης στο μέλλον.
Τώρα για την ακύρωση, γιαυτό έβαλα το ''κανονικά''. Είναι λίγο φασαρία να ακυρώσει το τρίμηνο ο ασφαλιστής, αλλά άμα επιμένεις είναι υποχρεωμένος και αυτός και η εταιρία να τη κάνει. -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Να κάνω λίγο τον δικηγόρο του διαβολου.
Δεν τις απασχολεί τις ασφαλιστικές το γεγονός ότι αρκετοί δηλώνουν εικονικές διευθύνσεις ενώ τα αυτοκίνητα πραγματικά κυκλοφορούν σε περιοχές υψηλότερου ρίσκου?εγω παντως ειχα ενα μικρο ατυχημα στον πειραια και παροτι --ενω η αδεια ελεγε αθηνα--η ασφαλεια ειχε δεχτει διευθυνση προφορικα την κορινθο που ειναι το δικο μου πατρικο και ολα καλα επειδη εφταιγα πληρωσε τον αλλον μια χαρα.στο νεο αμαξι δηλωσα στην μεταβιβαση στο υπουργειο συγκοινωνιων διευθυνση εδεσσα που ειναι και το πατρικο της γυναικας μου.δεν νομιζω να μπορει καποιος να μου απαγορεψει να γυρναω ολη την ελλαδα.αν θελουν ας βαλουν ιδιες τιμες για ολη την ελλαδα.δεν θα κλαψω κιολας.αρκετα συνεπης ημουν τοσα χρονια.
-
Ο χρήστης pefkiotis έγραψε:
καταρχήν μη συγκρίνεις τιμολόγιο Αθήνας με Εδεσσας. Μετά δε θα σου πρότεινα να το βάλεις επαρχεία αν η έδρα σου είναι εδώ γιατί ενδεχομένως να έχεις σοβαρά προβλήματα αποζημίωσης στο μέλλον.
Τώρα για την ακύρωση, γιαυτό έβαλα το ''κανονικά''. Είναι λίγο φασαρία να ακυρώσει το τρίμηνο ο ασφαλιστής, αλλά άμα επιμένεις είναι υποχρεωμένος και αυτός και η εταιρία να τη κάνει.δεν καταλαβες αυτα που σου λεω ειναι για εδεσσα και τα δυο.120/τριμηνο ο ποσειδωνας 134/6μηνο η anytime
απλα η anytime δεν μου χρεωνει 100ευρω/6μηνο παραπανω για 7θεσιο.
επισης γιατι αν εγω καθε μηνα γυρναω την ελλαδα τι σημασια εχει που ειναι η εδρα?και οπως εγραψα στο προηγουμενο ποστ τρακαρα και εφταιγα και ο ποσειδωνας πληρωσε μια χαρα -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Να κάνω λίγο τον δικηγόρο του διαβολου.
Δεν τις απασχολεί τις ασφαλιστικές το γεγονός ότι αρκετοί δηλώνουν εικονικές διευθύνσεις ενώ τα αυτοκίνητα πραγματικά κυκλοφορούν σε περιοχές υψηλότερου ρίσκου?φυσικά και τις απασχολεί. Άλλες όμως το ψάνουν πριν δώσουν κάλυψη άλλες στην έχουν φυλαμένη για όταν τσακάρεις. Έχω γράψει σε προηγούμενο ποστ για αυτό το θέμα....
ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ