Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • 1
    • 2
    • 134
    • 135
    • 136
    • 137
    • 138
    • 189
    • 190
    • 136 / 190
    Περί αυτοκίνησης
    43
    3781
    47489
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      k_kb312 last edited by

      Ο χρήστης sotirakis έγραψε:
      ευχαριστω πολυ παιδες, αλλα εχω φαει το ιντερνετ να βρω τη πιο φτηνη να τη περασω στον αδελφο μου, αλλα ολες οι ονλαην φορμες τον ιδιοκτητη/κυριο οδηγο τον εχουν μαζι.. κ βεβαια ζητανε κ αριθμο διπλωματος... θα βγω σεριανι στην αγορα μαλλον τη δευτερα να ρωταω ασφαλιστικες επι τοπου....
      ευχαριστω κ τους τρεις για το χρονο σας.

      Πάρε τηλ στο insurancemarket και ρώτα τους λέγοντας όλα τα στοιχεία (του αυτοκινήτου και του διπλώματος). Εκεί θα βρεις τη φθηνότερη ασφάλεια.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sotirakis last edited by

        Ο χρήστης k_kb312 έγραψε:

        ευχαριστω πολυ παιδες, αλλα εχω φαει το ιντερνετ να βρω τη πιο φτηνη να τη περασω στον αδελφο μου, αλλα ολες οι ονλαην φορμες τον ιδιοκτητη/κυριο οδηγο τον εχουν μαζι.. κ βεβαια ζητανε κ αριθμο διπλωματος... θα βγω σεριανι στην αγορα μαλλον τη δευτερα να ρωταω ασφαλιστικες επι τοπου....
        ευχαριστω κ τους τρεις για το χρονο σας.

        Πάρε τηλ στο insurancemarket και ρώτα τους λέγοντας όλα τα στοιχεία (του αυτοκινήτου και του διπλώματος). Εκεί θα βρεις τη φθηνότερη ασφάλεια.

        α εχουν κ τηλεφωνικο κεντρο, μου διεφυγε. νομιζα πως ειναι απλα μηχανη αναζητησης. πολυ ομορφα τοτε. σε ευχαριστω πολυ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          corsair last edited by

          Ο χρήστης Dodger έγραψε:

          Έχω την εντύπωση πως το δεύτερο γίνεται.

          Όταν πας να ασφαλίσεις το αυτοκίνητο στο όνομά σου, ζητάνε και άδεια οδήγησης (δίπλωμα). Οπότε δεν.

          Οπως ειπε και ο Ντινος γίνεται... Ειναι περιουσιακό μου στοιχείο και το ασφαλίζω. Απο εκει και πέρα οποιος το οδηγει σίγουρα θα πρεπει να ειναι κάτοχος διπλωματος οδηγησης. Το οτι ζητάνε διάφορα οι ασφαλιστικές δεν εχει και πολυ σημασία.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mjacob last edited by

            Ο χρήστης k_kb312 έγραψε:

            1. Ναι, αυτό είναι το μόνο που μπορείς να κάνεις. Ή στου αδερφού σου ή γενικότερα στο όνομα κάποιου από την οικογένεια με κατοχή διπλώματος.
              2)Όχι.

            νομίζω πως κανείς δεν μπορεί να είναι δικαιούχος ασφάλειας ενός πράγματος που δεν του ανήκει.

            Εξαιρούνται τα CDS

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sotirakis last edited by

              ευχαριστω πολυ παιδια, το ψιλοεπιβεβαιωσα κ με ασφαλιστη. θα βγει στο ονομα μου ασχετως διπλωματος. Δευτερα θα ξερω 100%.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sotirakis last edited by

                Ο χρήστης mjacob έγραψε:

                1. Ναι, αυτό είναι το μόνο που μπορείς να κάνεις. Ή στου αδερφού σου ή γενικότερα στο όνομα κάποιου από την οικογένεια με κατοχή διπλώματος.
                  2)Όχι.

                νομίζω πως κανείς δεν μπορεί να είναι δικαιούχος ασφάλειας ενός πράγματος που δεν του ανήκει.

                Εξαιρούνται τα CDS

                η λογικη αυτο προσταζει, αλλα εννοειτε οτι εξαιρουνται τα CDS.. δε χρειαζοταν καν να το αναφερεις..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  k_kb312 last edited by

                  Ο χρήστης sotirakis έγραψε:
                  ευχαριστω πολυ παιδια, το ψιλοεπιβεβαιωσα κ με ασφαλιστη. θα βγει στο ονομα μου ασχετως διπλωματος. Δευτερα θα ξερω 100%.

                  Αυτό πάλι πώς γίνεται;;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    corsair last edited by

                    Ο χρήστης k_kb312 έγραψε:

                    ευχαριστω πολυ παιδια, το ψιλοεπιβεβαιωσα κ με ασφαλιστη. θα βγει στο ονομα μου ασχετως διπλωματος. Δευτερα θα ξερω 100%.

                    Αυτό πάλι πώς γίνεται;;

                    Τι παει να πει 'πως γίνεται?' Αμα έχει έννομο συμφέρον μπορεί να ασφαλισει οτι θελει! Και σπιτι και φορητό υπολογιστη και αεροπλάνο... αρκεί να ειναι ο κάτοχος ή να έχει καποιου ειδους νομιμο συμφερον για να ασφαλίσει κάτι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      bebes last edited by

                      δηλαδη τα αυτοκινητα που ειναι δηλωμενα σε γιαγιαδες θειαδες κλπ (λογω τεκμηριου, ή λογω ποθεν εσχες) πως ασφαλιζονται;

                      παλια δεν ζητουσαν καθολου διπλωμα, τωρα ζητανε ΕΝΑ (τυχαιο) διπλωμα και ο κατοχος του δηλωνεται ως οδηγος.

                      φυσικα το αυτοκινητο το οδηγα χωρις κανενα προβλημα οποιος εχει διπλωμα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sotirakis last edited by

                        UPDATE

                        καποιες εταιριες το δεχονται κ καποιες δεν αναλαμβανουν συμβολαια με αυτα τα χαρακτηριστικα.
                        Η ασφαλιση θα γινει χωρις επασφαλιστρο κ μολις εχω το διπλωμα στα χερια μου θα παω να την αλλαξω για να προστεθει κ να μπορω να κυκλοφορησω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          k_kb312 last edited by

                          Ο χρήστης bebes έγραψε:
                          δηλαδη τα αυτοκινητα που ειναι δηλωμενα σε γιαγιαδες θειαδες κλπ (λογω τεκμηριου, ή λογω ποθεν εσχες) πως ασφαλιζονται;

                          παλια δεν ζητουσαν καθολου διπλωμα, τωρα ζητανε ΕΝΑ (τυχαιο) διπλωμα και ο κατοχος του δηλωνεται ως οδηγος.

                          φυσικα το αυτοκινητο το οδηγα χωρις κανενα προβλημα οποιος εχει διπλωμα

                          Νομίζω ότι κάνεις λάθος. Όπως λες, ο κάτοχος του διπλώματος δηλώνεται ως οδηγός. Οπότε οπωσδήποτε πρέπει να υπάρχε δίπλωμα. Επίσης όποιος άλλος πρόκειται να οδηγήσει το όχημα, **θα πρέπει να συμπεριλαμβάνεται στην ασφάλεια το όνομά του και όλα του τα στοιχεία. ** Αυτά λέει η νομοθεσία αλλά φυσικά κανένας δεν τα τηρεί!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            bebes last edited by

                            Ο χρήστης k_kb312 έγραψε:
                            [ Επίσης όποιος άλλος πρόκειται να οδηγήσει το όχημα, **θα πρέπει να συμπεριλαμβάνεται στην ασφάλεια το όνομά του και όλα του τα στοιχεία. **

                            αυτο δεν ειναι λογικο.

                            δηλαδη αν θελησω να παω καπου με το αυτοκινητο πχ του αδερφου μου ή της γυναικας μου και με σταματησουν θα με ρωτησουν γιατι δεν ειναι το ονομα (διπλωμα) μου στην ασφαλεια;

                            Επι χρονια ειχαμε ασφαλισμενο ενα αυτοκινητο που ανηκε στη μητερα μου η οποια δεν ειχε διπλωμα (τοτε δεν μας ζητουσαν ουτε το διπλωμα).

                            επισης πιο προσφατο παραδειγμα, ενα Βιταρα που ανηκει τυπικα στην πεθερα μου, μεχρι τωρα χρησιμοποιουσαμε το διπλωμα του πεθερου και στην τελευταια ανανεωση εβαλα το δικο μου γιατι το προηγουμενο ειχε ληξει.

                            Αυτο το να δηλωνεται οδηγος εχει μια λογικη να ισχυει σε περιπτωση υπαρξης λογου για επασφαλιστρο (νεος οδηγός ή πολυ μεγαλος σε ηλικια).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pgm21 last edited by

                              Για να μην γράφονται λανθασμένες απόψεις λόγω άγνοιας του αντικειμένου , οιοδήποτε όχημα (Ε.Ι.Χ , Φ.Ι.Χ , Φ.Ι.Χ. ΑΓΡΟΤΙΚΟ ,Φ.Δ.Χ ,ΤΑΞΙ ,ΑΓΟΡΑΙΟ , ΜΟΤ/ΤΑ , ΕΛΚΥΣΤΗΡΑΣ , ΜΗΧ.ΕΡΓΩΝ , ΜΟΤ/ΤΟ κλπ) ασφαλίζεται στο όνομα του ή των ιδιοκτητών υποχρεωτικά.
                              Ο ιδιοκτήτης/συμβαλλόμενος δεν απαιτείται να οδηγεί το όχημα , ούτε καν να έχει δίπλωμα οδήγησης.
                              Ο ιδιοκτήτης/συμβαλλόμενος πρέπει να γνωστοποιήσει στην εταιρία τον/τους οδηγούς για να διαπιστωθεί εάν χρειάζεται η ύπαρξη επασφαλίστρου στο ασφαλιστήριο ( σύμφωνα με τους όρους που έχει η κάθε ασφαλιστική εταιρία για το θέμα αυτό).-

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sotirakis last edited by

                                Ο χρήστης PGM21 έγραψε:
                                Για να μην γράφονται λανθασμένες απόψεις λόγω άγνοιας του αντικειμένου , οιοδήποτε όχημα (Ε.Ι.Χ , Φ.Ι.Χ , Φ.Ι.Χ. ΑΓΡΟΤΙΚΟ ,Φ.Δ.Χ ,ΤΑΞΙ ,ΑΓΟΡΑΙΟ , ΜΟΤ/ΤΑ , ΕΛΚΥΣΤΗΡΑΣ , ΜΗΧ.ΕΡΓΩΝ , ΜΟΤ/ΤΟ κλπ) ασφαλίζεται στο όνομα του ή των ιδιοκτητών υποχρεωτικά.
                                Ο ιδιοκτήτης/συμβαλλόμενος δεν απαιτείται να οδηγεί το όχημα , ούτε καν να έχει δίπλωμα οδήγησης.
                                Ο ιδιοκτήτης/συμβαλλόμενος πρέπει να γνωστοποιήσει στην εταιρία τον/τους οδηγούς για να διαπιστωθεί εάν χρειάζεται η ύπαρξη επασφαλίστρου στο ασφαλιστήριο ( σύμφωνα με τους όρους που έχει η κάθε ασφαλιστική εταιρία για το θέμα αυτό).-

                                με αυτη την εντυπωση εμεινα κ εγω, παρολο που οι περισσοτερες δε με δεχονται χωρις διπλωμα. ευτυχως υπαρχουν κ οι υπολοιπες που μου ειπαν, 'κανενα προβλημα, αλλα εσεις δε θα μπορειτε να το οδηγησετε. για να γινει αυτο θα μας φερετε το διπλωμα, μολις το αποκτησετε, να το προσθεσουμε στο συμβολαιο σας μαζι με το επασφαλιστρο, ωστε να μπορειτε να κινηθειτε νομιμα.'

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  k_kb312 last edited by

                                  Ο χρήστης sotirakis έγραψε:
                                  με αυτη την εντυπωση εμεινα κ εγω, παρολο που οι περισσοτερες δε με δεχονται χωρις διπλωμα. ευτυχως υπαρχουν κ οι υπολοιπες που μου ειπαν, 'κανενα προβλημα, αλλα εσεις δε θα μπορειτε να το οδηγησετε. για να γινει αυτο θα μας φερετε το διπλωμα, μολις το αποκτησετε, να το προσθεσουμε στο συμβολαιο σας μαζι με το επασφαλιστρο, ωστε να μπορειτε να κινηθειτε νομιμα.'

                                  Αυτό λέω κι εγώ, ότι για κάποιο λόγο οι ασφαλιστικές στο σύνολό τους, ζητούν υποχρεωτικά δίπλωμα.

                                  αυτο δεν ειναι λογικο.

                                  δηλαδη αν θελησω να παω καπου με το αυτοκινητο πχ του αδερφου μου ή της γυναικας μου και με σταματησουν θα με ρωτησουν γιατι δεν ειναι το ονομα (διπλωμα) μου στην ασφαλεια;

                                  Επι χρονια ειχαμε ασφαλισμενο ενα αυτοκινητο που ανηκε στη μητερα μου η οποια δεν ειχε διπλωμα (τοτε δεν μας ζητουσαν ουτε το διπλωμα).

                                  επισης πιο προσφατο παραδειγμα, ενα Βιταρα που ανηκει τυπικα στην πεθερα μου, μεχρι τωρα χρησιμοποιουσαμε το διπλωμα του πεθερου και στην τελευταια ανανεωση εβαλα το δικο μου γιατι το προηγουμενο ειχε ληξει.

                                  Αυτο το να δηλωνεται οδηγος εχει μια λογικη να ισχυει σε περιπτωση υπαρξης λογου για επασφαλιστρο (νεος οδηγός ή πολυ μεγαλος σε ηλικια).

                                  Νομίζω ότι ο ασφαλιστής που γράφει στο φόρουμ μπορεί να το πιστοποιήσει. Όσοι οδηγούν ένα αυτοκίνητο πρέπει να αναγράφονται στην ασφάλεια, ασχέτως αν στην Ελλάδα δεν τηρείται επειδή και η τροχαία με τη σειρά της δεν το ρωτάει. Είναι πολλοί οι νόμοι που στην Ελλάδα δεν τηρούνται και οι αρχές κάνουν τα στραβά μάτια, ένα τέτοιο παράδειγμα είναι και αυτός.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    bebes last edited by

                                    Ο χρήστης k_kb312 έγραψε:
                                    [

                                    αυτο δεν ειναι λογικο.

                                    δηλαδη αν θελησω να παω καπου με το αυτοκινητο πχ του αδερφου μου ή της γυναικας μου και με σταματησουν θα με ρωτησουν γιατι δεν ειναι το ονομα (διπλωμα) μου στην ασφαλεια;

                                    Επι χρονια ειχαμε ασφαλισμενο ενα αυτοκινητο που ανηκε στη μητερα μου η οποια δεν ειχε διπλωμα (τοτε δεν μας ζητουσαν ουτε το διπλωμα).

                                    επισης πιο προσφατο παραδειγμα, ενα Βιταρα που ανηκει τυπικα στην πεθερα μου, μεχρι τωρα χρησιμοποιουσαμε το διπλωμα του πεθερου και στην τελευταια ανανεωση εβαλα το δικο μου γιατι το προηγουμενο ειχε ληξει.

                                    Αυτο το να δηλωνεται οδηγος εχει μια λογικη να ισχυει σε περιπτωση υπαρξης λογου για επασφαλιστρο (νεος οδηγός ή πολυ μεγαλος σε ηλικια).

                                    Νομίζω ότι ο ασφαλιστής που γράφει στο φόρουμ μπορεί να το πιστοποιήσει. Όσοι οδηγούν ένα αυτοκίνητο πρέπει να αναγράφονται στην ασφάλεια, ασχέτως αν στην Ελλάδα δεν τηρείται επειδή και η τροχαία με τη σειρά της δεν το ρωτάει. Είναι πολλοί οι νόμοι που στην Ελλάδα δεν τηρούνται και οι αρχές κάνουν τα στραβά μάτια, ένα τέτοιο παράδειγμα είναι και αυτός.

                                    προσεξε λιγο τι γραφει ο συνφορουμιτης που ειναι και ασφαλιστης:

                                    Ο ιδιοκτήτης/συμβαλλόμενος δεν απαιτείται να οδηγεί το όχημα , ούτε καν να έχει δίπλωμα οδήγησης.
                                    Ο ιδιοκτήτης/συμβαλλόμενος πρέπει να γνωστοποιήσει στην εταιρία τον/τους οδηγούς για να διαπιστωθεί εάν χρειάζεται η ύπαρξη επασφαλίστρου στο ασφαλιστήριο ( σύμφωνα με τους όρους που έχει η κάθε ασφαλιστική εταιρία για το θέμα αυτό).-

                                    περιπου το ιδιο ανεφερα κι εγω

                                    δεν την ενδιαφερει την ασφαλιστικη ποιος οδηγει το οχημα, αρκει να ειναι νομιμος.
                                    στην δικη μου περιπτωση που εψαξα για επασφαλιστρο στον πεθερο λογω μεγαλης ηλικιας ειναι καποιες ασφαλιστικες οι οποιες δεν το χρεωνουν

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pgm21 last edited by

                                      Υπάρχουν εταιρίες που η τιμολόγηση διαφέρει ανάλογα με την ηλικία/δίπλωμα του/των οδηγών και ζητάνε τα σχετικά στοιχεία (όχι για να γράψουν τα ονόματα ως οδηγούς στο ασφαλιστήριο αλλά για να τιμολογήσουν τον κίνδυνο που αναλαμβάνουν ).

                                      Τα οχήματα με καταχωρημένους οδηγούς στην άδεια κυκλοφορίας είναι ειδικές κατηγορίες όπως π.χ.τα αναπηρικά/αδασμολόγητα . Σε αυτήν την περίπτωση οι ασφαλιστικές εταιρίες καλύπτουν την οδήγηση από τα αναγραφόμενα πρόσωπα στην άδεια κυκλοφορίας.Αν υπάρξει ζημιά με οδηγό άλλο πρόσωπο τότε η εταιρία θα αποζημιώσει τον τρίτο αλλά αποκτά αναγωγικό δικαίωμα επανείσπραξης του συνόλου της ζημιάς από τον ασφαλισμένο της.-

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kalmik last edited by

                                        Είναι ηλίθιο να δηλώνονται οποιοιδήποτε πιθανόν οδηγήσουν το όχημα. Το ασφάλιστρο παρακολουθεί και καλύπτει τον ιδιοκτητη για αστικη ευθύνη ανεξάρτητα ποιός οδηγεί. Αποτελεί ευθύνη του ιδιοκτήτη να μην παραχωρήσει τη χρήση σε οδηγό χωρίς δίπλωμα ή σε άτομο που η κάλυψή του συνεπάγεται επασφάλιστρο (οδηγός με πρόσφατο δίπλωμα, νέος σε ηλικία οδηγός). Τότε η εταιρία μπορεί να αρνηθεί την κάλυψη. ¨Ομως ο ιδιοκτήτης μπορεί να παραχωρήσει τη χρήση σε όλα τα άλλα άοτομα με νόμιμα προσόντα (δίπλωμα, ηλικία). Απλά υπάρχουν γκρίζες περιοχές στο bonus/malus που δεν έχει μπει στον κόπο η πολιτεία να νομοθετήσει με σαφήνεια και οι εταιρίες αλωνίζουν.

                                        Αλλιώς θα μπαίναμε στον παραλογισμό να μην θεωρείται ασφαλισμένο το όχημα που για κάποιο λόγο (π.χ. εξυπηρέτηση, αδυναμία οδηγού, έκτακτη ανάγκη, εκ περιτροπής οδήγηση σε μεγάλο ταξίδι) οδηγηθεί από άλλο άτομο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pgm21 last edited by

                                          Ο χρήστης kalmik έγραψε:
                                          Είναι ηλίθιο να δηλώνονται οποιοιδήποτε πιθανόν οδηγήσουν το όχημα. Το ασφάλιστρο παρακολουθεί και καλύπτει τον ιδιοκτητη για αστικη ευθύνη ανεξάρτητα ποιός οδηγεί. Αποτελεί ευθύνη του ιδιοκτήτη να μην παραχωρήσει τη χρήση σε οδηγό χωρίς δίπλωμα ή σε άτομο που η κάλυψή του συνεπάγεται επασφάλιστρο (οδηγός με πρόσφατο δίπλωμα, νέος σε ηλικία οδηγός). Τότε η εταιρία μπορεί να αρνηθεί την κάλυψη. ¨Ομως ο ιδιοκτήτης μπορεί να παραχωρήσει τη χρήση σε όλα τα άλλα άοτομα με νόμιμα προσόντα (δίπλωμα, ηλικία. Απλά υπάρχουν γκρίζες περιοχές στο bonus/malus που δεν έχει μπει στον κόπο η πολιτεία να νομοθετήσει με σαφήνεια και οι εταιρίες αλωνίζουν.Αλλιώς θα μπαίναμε στον παραλογισμό να μην θεωρείται ασφαλισμένο το όχημα που για κάποιο λόγο (π.χ. εξυπηρέτηση, αδυναμία οδηγού, έκτακτη ανάγκη, εκ περιτροπής οδήγηση σε μεγάλο ταξίδι) οδηγηθεί από άλλο άτομο.

                                          Οταν γράφεις για ''γκρίζες ζώνες στο Β/Μ '' αναφέρεσαι στο ''ξέπλυμα'' του ιστορικού ζημιών που κάνουν πολλές εταιρίες προκειμένου να εντάξουν νέα οχήματα (με ζημιές) στο χαρτοφυλάκιο τους πουλώντας ασφαλιστήρια με χαμηλότερο ασφάλιστρο από ότι πρέπει να εισπράξουν ή σε κάτι άλλο ??

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • kostas-s
                                            kostas-s last edited by

                                            Νομικά κενά» στη νομοθετική ρύθμιση για τα ανασφάλιστα ΙΧ..

                                            Στον «αέρα» κινδυνεύει να τιναχθεί η νομοθετική ρύθμιση που αφορά στα πρόστιμα για τα περίπου 1,5 εκατ. ανασφάλιστα οχήματα καθώς νομικοί κύκλοι επισημαίνουν πως από την στιγμή που δεν υπάρχει βεβαιωμένη παράβαση στον κάτοχο ενός ΙΧ που έχει προκαταβάλλει τα Τέλη Κυκλοφορίας για ολόκληρη την χρονιά χωρίς να το έχει κυκλοφορήσει!
                                            Ειδικότερα η νομοθετική ρύθμιση για τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα παρουσιάζει τρομερές ελλείψεις που σύμφωνα με νομικούς κύκλους δεν μπορούν να επιβληθούν στους ιδιοκτήτες ΙΧ. Μάλιστα όπως τονίζουν νομικοί μιλώντας στην «Η»: «Δεν μπορεί ένας ιδιοκτήτης αυτοκινήτου που έχει προκαταβάλλει τα Τέλη Κυκλοφορίας του οχήματός του στα τέλη του 2012 για την επόμενη χρονιά και το διατηρεί ασφαλισμένο για το πρώτο 3μηνο ή 6μηνο και λόγω ανωτέρας βίας (απόλυση ή μη καταβολή μισθών) να πρέπει να έχει ασφαλισμένο το όχημά του τη στιγμή που βρίσκεται ακινητοποιημένο στο γκαράζ του. Παράλληλα το μέτρο έχει καθαρά φοροεισπρακτικό χαρακτήρα και αν κάποιος ιδιοκτήτης κινηθεί νομικά εναντίον του κράτους είναι πολύ πιθανό να δικαιωθεί. Οι λόγοι είναι πολλοί αλλά μπορούμε να εστιάσουμε στους βασικότερους που περιλαμβάνουν την ακινητοποίηση του ΙΧ λόγω έκτακτων οικονομικών συνθηκών (ανεργία, μη καταβολή μισθών), την ακινητοποίηση λόγω μηχανικής βλάβης, την κίνηση κάποιου οχήματος λόγω απουσίας του ιδιοκτήτη στο εξωτερικό (επιχειρηματίες, ναυτικοί) ή σε κάποιο άλλο μέρος της χώρας, λόγω συνταξιοδότησης και χιλιάδες άλλους λόγους που μπορεί να σκεφθεί κανείς...».
                                            Όλα τα παραπάνω δεν συνθέτουν κάποιο αδίκημα με αποτέλεσμα ο ιδιοκτήτης ο οποίος θα προσφύγει στη δικαιοσύνη είναι πολύ πιθανό να δικαιωθεί.
                                            Αν πάλι το κράτος απαιτήσει την κατάθεση των πινακίδων κυκλοφορίας με την αιτιολογία της προσωρινής ακινησίας τότε οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων μπορούν σύμφωνα με νομικούς κύκλους να απαιτήσουν να εισπράξουν πίσω μέρος των χρημάτων που έχουν προκαταβάλλει για τα Τέλη Κυκλοφορίας της χρονιάς που κατατίθενται οι πινακίδες.
                                            Ειδικότερα αν κάποιος ιδιοκτήτης έχει καταβάλλει τα Τέλη Κυκλοφορίας για το 2013 στα τέλη Δεκεμβρίου του 2012 και για κάποιον από τους παραπάνω λόγους καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας τον Φεβρουάριο τότε θα πρέπει το Κράτος να του επιστρέψει αναλογικά τα υπόλοιπα χρήματα. Αν δηλαδή έχει καταβάλει 500 ευρώ για Τέλη Κυκλοφορίας το 2013 και κίνησε το όχημά του μόνο για 2 μήνες το Κράτος θα πρέπει να του επιστρέψει τα 10/12 των 500 ευρώ τα οποία αναλογούν σε 416,6 ευρώ!
                                            Είναι εύκολο λοιπόν να αντιληφθεί κανείς πως αν τελικά περάσει η συγκεκριμένη νομοθετική ρύθμιση για τα ανασφάλιστα ΙΧ το μόνο που θα κάνει η κυβέρνηση είναι να ανοίξει τους ασκούς του Αιόλου με απίστευτα δυσμενείς συνέπειες για τα δημοσιονομικά έσοδα καθώς από την μία θα πολλαπλασιαστούν οι πινακίδες κυκλοφορίας που κατατίθενται κάθε χρόνο μειώνοντας περαιτέρω το στόλο των οχημάτων που κυκλοφορούν και δημιουργώντας μεγάλα ελλείμματα στα κρατικά ταμεία όχι μόνο από την μη καταβολή των Τελών Κυκλοφορίας αλλά και από τις Επιστροφές χρημάτων που πρέπει να πραγματοποιήσουν οι εφορίες στους ιδιοκτήτες ΙΧ που έχουν προκαταβάλλει τα Τέλη Κυκλοφορίας.
                                            Χιλιάδες ΙΧ προς πώληση
                                            Τεράστιο θέμα έχει προκύψει με το χαράτσι στα ανασφάλιστα ΙΧ καθώς χιλιάδες από αυτά με πληρωμένα τα Τέλη Κυκλοφορίας βρίσκονται και διατίθενται σε εμπορίες αυτοκινήτων είτε οικειοθελώς από τους ιδιοκτήτες τους είτε από εμπόρους που τα έχουν αποκτήσει μέσω ανταλλαγών. Μάλιστα όπως τονίζουν έμποροι αυτοκινήτων στην «Η» πως: «Χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων έχουν αφήσει για επίδειξη και πώληση τα αυτοκίνητά τους σε εμπορίες αυτοκινήτων. Σχεδόν όλα αυτά τα αυτοκίνητα δεν έχουν ασφάλεια καθώς βρίσκονται ακινητοποιημένα στις εκθέσεις αυτοκινήτων και θα ήταν τουλάχιστον άδικο αυτοί οι άνθρωποι που προσπαθούν να δώσουν όσο-όσο τα οχήματά τους ώστε να πάρουν λίγα μετρητά να πρέπει να καταβάλλουν το χαράτσι για τα ανασφάλιστα ΙΧ! Παράλληλα χιλιάδες έμποροι αυτοκινήτων που έχουν αποκτήσει μέσω ανταλλαγών δεκάδες χιλιάδες ΙΧ κινδυνεύουν επίσης να βρεθούν αντιμέτωποι με το νέο χαράτσι που μπορεί να αποβεί μοιραίο για τις επιχειρήσεις τους. Η κυβέρνηση πρέπει να σταματήσει επιτέλους να αντιμετωπίζει το αυτοκίνητο ως εύκολη λύση για άμεση είσπραξη μετρητών αν θέλει να κυκλφοορούν το 2013 αυτοκίνητα στους δρόμους...».
                                            Χάος με τα «νοικιάρικα» 250.000 ΙΧ!
                                            Ενα ακόμα σοβαρότατο πρόβλημα και σύμφωνα με πληροφορίες έχει γινει μεγάλο θέμα στο υπουργείο αφορά στις εταιρείες των ενοικιαζομένων αυτοκινήτων και μοτοσικλετών που δραστηροποιούνται τους καλοκαιρινούς μήνες στα νησιά και που είναι πάνω απο 3.500 χιλιάδες και ο στόλος τους ξεπερνάει τα 250.000 οχήματα και που καταβάλουν τα τέλη κυκλοφορίας στο τέλος κάθε ετους. Κατά συντριπτική πλειοψηφία οι εταιρείες δεν παραδίδουν τις πινακίδες μιας και τα αυτοκίνητα παραμένουν σε κλειστά γκαράζ η πάρκινγκ και φυλάσσονται για αρκετούς μήνες μέχρι την επόμενη σαιζόν. Με τον καινούργιο νόμο που συζητείται βρίσκονται στην ουσία στον αέρα μιας και σε όποια διασταύρωση στοιχείων γίνει φαίνονται ότι στην ουσία είναι ανασφάλιστα. Το πρόβλημα γίνεται ακόμα σοβαρότερο αν σκεφτεί κανείς τι θα προκύψει αν όλες αυτές οι εταιρείες αναγκαστούν να καταθέτουν πινακίδες κάθε τέλος της τουριστκής περιόδου και να κάνουν άρση της ακινησίας κάθε αρχή αυτής. Είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς τι πρόβλημα λειτουργικό θα δημιουργείται στις Εφορίες μιας και θα πρέπει να προβλεφθούν κατάλληλοι χώροι και επιπλέον προσωπικό. Επίσης το κράτος πλέον δεν θα εισπράττει τα τέλη κυκλοφορίας κάθε τέλος του χρόνου αφού οι εταιρείες καθώς οι εταιρείες θα καταθέτουν τις πινακίδες των οχημάτων τους δημιουργώντας τεράστια ελλείμματα στα έσοδα για τον κρατικό προυπολογισμό.
                                            Κόβονται οι ανεξόφλητες ανανεώσεις συμβολαίων
                                            Κατάργηση του καθεστώτος αυτόματης ανανέωσης των ασφαλιστηρίων συμβολαίων αυτοκινήτων προωθεί η Τράπεζα της Ελλάδος με στόχο των περιορισμό των ζημιών που καταγράφουν οι εταιρείες του κλαδου ετησίως. Σύμφωνα με πληροφορίες η ανανέωση των ασφαλιστηρίων συμβολαίων θα γίνεται βάσει μιας νέας διαδικασίας που θα περιλαμβάνει την αποστολή επιστολής από την ασφαλιστική εταιρεία 30 ημέρες πριν τη λήξη του συμβολαίου και την ταυτόχρονη κοινοποίηση της ίδιας επιστολής στην Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων ή στο Κέντρο Πληροφοριών κλάδου Αυτοκινήτων. Η κάλυψη του ασφαλισμένου θα ισχύει μόλις 16 ημέρες μετά τη λήξη του συμβολαίου και αν ο κάτοχος του οχήματος δεν προβεί στην εξόφληση του κόστους ασφάλισης εντός του παραπάνω χρονικού ορίου τότε αυτομάτως το όχημά του θα είναι ανασφάλιστο.

                                            πηγή: http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=27199&subid=2&pubid=112993155

                                            Suzuki Swift 1.2L GL+,2016

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 134
                                            • 135
                                            • 136
                                            • 137
                                            • 138
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 136 / 190
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr