-
ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΑΓΩΝΩΝ ΡΑΛΛΥ ΚΑΙ ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ 2013
15. ΟΝΟΜΑΤΑ ΟΔΗΓΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΗΓΩΝ
15.1 ΠΙΣΩ ΠΛΑΪΝΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ
Το επίθετο του οδηγού και του συνοδηγού, πρέπει να εμφανίζονται στα δύο πίσω πλαϊνά παράθυρα, προσκείμενα στον αριθμό συμμετοχής. Και από τις δύο πλευρές το όνομα του οδηγού πρέπει να εμφανίζεται πρώτο και μετά του συνοδηγού.
Τα ονόματα του πληρώματος πρέπει να είναι ευκρινώς γραμμένα.- Συνιστάται η πιο διαδεδομένη και ευκρινής γραφή , “HELVETICA”. Το πρώτο γράμμα κεφαλαίο και τα υπόλοιπα μικρά (πεζά).
- Σε λευκό χρώμα με διαφανές φόντο.
- Ύψος γραμμάτων 5cm και πάχος από 0,7 έως 1.5cm (ίδιο ύψος γραμμάτων για τον οδηγό και τον συνοδηγό
Σχόλιο: Το 2013 για την αναγραφή (επί του αυτοκινήτου) των στοιχείων του πληρώματος ισχύουν τα εξής:
-
Έχει αναιρεθεί η υποχρέωση των αγωνιζομένων να αναγράφουν την ομάδα αίματος στα πίσω πλαϊνά παράθυρα του
αγωνιστικού αυτοκινήτου. -
Αλλάζει η σειρά των ονομάτων του πληρώματος και καθιερώνεται η αναγραφή και από τις δυο πλευρές του αυτοκινήτου, πρώτα του ονόματος του οδηγού και από κάτω του ονόματος του συνοδηγού.
-
Η αναγραφή των ονομάτων με γράμματα τύπου “HELVETICA”, από υποχρεωτική καθίσταται πλέον προαιρετική και απλώς συνιστάται η εφαρμογή της.
-
Ενώ το ύψος των γραμμάτων παραμένει στα 5,0cm, το πάχος από 1,5cm μπορεί το 2013 να κυμαίνεται από 0,7cm έως 1.5cm.
Αγαπητέ mod, δεν άνοιξα νέο θέμα για να μην δημιουργείται επί πλέον σπατάλη τίτλων και θεμάτων και για να υπάρχει κάποια συνοχή και διαδοχή στα σχόλια και την συζήτηση επί των κανονισμών. Διέγραψε σε παρακαλώ, από τον τίτλο τον αριθμό '2012', έτσι ώστε το θέμα να είναι επίκαιρο και ταυτόχρονα διαχρονικό
-
Με το θέμα του αυτοκόλλητου στο εμπρός παρμπρίζ υπάρχει κάποια αλλαγή;
-
Ο χρήστης Antopc έγραψε:
Με το θέμα του αυτοκόλλητου στο εμπρός παρμπρίζ υπάρχει κάποια αλλαγή;Οχι δεν υπαρχει διαφοροποιηση απο τα 10 εκατοστα φαρδος.
Φιλικα,
'el-em'
-
Λωρη νομιζω φετος ισχυει το εξης:
ΑΡΘΡΟ 7 ΔIAΦHMIΣEIΣ
Eπιτρέπεται η τοποθέτηση ταινίας φάρδους το πολύ 15 cm στο επάνω τμήμα του παρ-μπρίζ και, εφόσον δεν εμποδίζει την ορατότητα του οδηγού, επιτρέπεται η τοποθέτηση μιας ταινίας φάρδους 15 cm το πολύ στο πίσω παράθυρο. -
Ο χρήστης poseidon έγραψε:
Λωρη νομιζω φετος ισχυει το εξης:ΑΡΘΡΟ 7 ΔIAΦHMIΣEIΣ
Eπιτρέπεται η τοποθέτηση ταινίας φάρδους το πολύ 15 cm στο επάνω τμήμα του παρ-μπρίζ και, εφόσον δεν εμποδίζει την ορατότητα του οδηγού, επιτρέπεται η τοποθέτηση μιας ταινίας φάρδους 15 cm το πολύ στο πίσω παράθυρο.Αγαπητε Ποσειδωνα,
Εχεις δικιο για τα 15 εκατοστα.
Αλλαξε αλλα μου ξεφυγε.Φιλικα,
'el-em'
-
Στο υποδειγμα ειδικών κανονισμών ραλλυ ( που κοιταξα μπορει να αναφερεται κι αλλου ) υπαρχει η εξης παραγραφος στο τελος του αρθρου 1.3
Η παράγραφος αυτή αφορά μόνο την οργάνωση
..........................................
Μαζί με τον κανονισμό, ο οργανωτής υποχρεούται να καταθέσει στην ΕΠΑ/ΕΘΕΑ σαν προκαταβολή το ποσό των 500€. Μετά τον αγώνα τα 500€ θα αφαιρεθούν από το ποσό που πρέπει να πληρώσει για την ασφάλιση του αγώνα. Εάν το συνολικό ποσό που προκύπτει για την ασφάλιση είναι λιγότερο από 1000€, ο οργανωτής υποχρεούται να πληρώσει στην ΕΠΑ/ΕΘΕΑ το ποσό των 1000€.
Εάν ο αγώνας δεν διεξαχθεί για λόγους που δεν οφείλονται σε ανωτέρα βία, τα 500€ δεν επιστρέφονται.Εάν περέλθει η προθεσμία των 30 ημερών πριν τον αγώνα και δεν έχει αποσταλεί ο συμπληρωματικός κανονισμός, ο αγώνας θα αφαιρείται από την Λέσχη και θα γίνεται προσπάθεια να διοργανωθεί από άλλη λέσχη.
Σε περίπτωση αδυναμίας τέλεσης ενός αγώνα λόγω συμμετοχών, ο αγώνας δεν θα αναβάλλεται, αλλά θα
ματαιώνεται **και θα ανατίθεται σε άλλο Οργανωτή.
**στις αναφερομενες με bold περιπτωσεις ο νεος οργανωτης που δεχεται να οργανωσει adhok τον αγωνα
α. πληρωνει αυτος το αρχικο 500αρικο???? ( που δεν εχει καταβληθει απο τον πρωτο οργανωτη αφου δεν εχει καταθεσει ειδικό κανονισμό )
β. εχοντας ΣΑΦΩΣ λιγοτερο χρονο διοργανωσης αρα μπορει να μη μαζεψει τελικά ΟΥΤΕ αυτος τις συμετοχες, χανει ΚΑΙ αυτος το 500αρικο????ακομα και αν δεν εχω εκφραστει σωστα νομιζω ειναι κατανοητο τι θελω να πω...
ΚΑΙ τελευταια στιγμη αναθεση ΚΑΙ το κινδυνο.... δυσκολο το βλεπω να δεχεται λεσχη να αναλλαβει αγωνα που αλλος δεν μπορεσε...... -
ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΣ KANONIΣMOΣ AΓΩNΩN PAΛΛY 2013
Η παράγραφος αυτή αφορά μόνο την οργάνωση
Μαζί με τον κανονισμό, ο οργανωτής υποχρεούται να καταθέσει στην ΕΠΑ/ΕΘΕΑ σαν προκαταβολή το ποσό των 500€. Μετά τον αγώνα τα 500€ θα αφαιρεθούν από το ποσό που πρέπει να πληρώσει για την ασφάλιση του αγώνα. Εάν το συνολικό ποσό που προκύπτει για την ασφάλιση είναι λιγότερο από 1000€, ο οργανωτής υποχρεούται να πληρώσει στην ΕΠΑ/ΕΘΕΑ το ποσό των 1000€.
Εάν ο αγώνας δεν διεξαχθεί για λόγους που δεν οφείλονται σε ανωτέρα βία, τα 500€ δεν επιστρέφονται.
Εάν περιέλθει η προθεσμία των 30 ημερών πριν τον αγώνα και δεν έχει αποσταλεί ο συμπληρωματικός κανονισμός, ο αγώνας θα αφαιρείται από την Λέσχη και θα γίνεται προσπάθεια να διοργανωθεί από άλλη λέσχη.
Σε περίπτωση αδυναμίας τέλεσης ενός αγώνα λόγω συμμετοχών, ο αγώνας δεν θα αναβάλλεται, αλλά θα ματαιώνεται και θα ανατίθεται σε άλλο Οργανωτή.Σχόλιο: Από τώρα και στο εξής οι Οργανωτές και οι «επίδοξοι Οργανωτές», θα πρέπει να σκέφτονται καλά πριν ζητήσουν αγώνα από την αρχή του σπορ, διότι :
-
Προκαταβολικά θα στέλνουν έμβασμα 500€, το οποίο θα εκπίπτει υπέρ της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ στην περίπτωση που δεν διεξαχθεί τελικά ο αγώνας.
-
Δημιουργείται μίνιμουμ καταβλητέο ποσό στα 1.000€, το οποίο θα προσδιορίζει το ελάχιστο όριο του συνολικού ασφάλιστρου, έστω και εάν οι συμμετοχές είναι τόσο λίγες οι οποίες δεν δικαιολογούν αυτό το ποσό.
-
Σε περιπτώσεις μη διεξαγωγής ενός αγώνα λόγω ανωτέρας βίας , η προκαταβολή των 500€ θα επιστρέφεται.
-
Οι λίγες συμμετοχές, δεν συνιστούν ανωτέρα βία και δεν δικαιολογούν πλέον αναβολή, αλλά μόνο ματαίωση του αγώνα.
-
Για κάθε έναν Οργανωτή που δεν θα υλοποιεί τον ανατιθέμενο σε αυτόν αγώνα, θα αναζητείται η ύπαρξη ενός άλλου ο οποίος θα έχει την δυνατότητα αυτή.
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
στις αναφερομενες με bold περιπτωσεις ο νεος οργανωτης που δεχεται να οργανωσει adhok τον αγωνα
α. πληρωνει αυτος το αρχικο 500αρικο???? ( που δεν εχει καταβληθει απο τον πρωτο οργανωτη αφου δεν εχει καταθεσει ειδικό κανονισμό )
β. εχοντας ΣΑΦΩΣ λιγοτερο χρονο διοργανωσης αρα μπορει να μη μαζεψει τελικά ΟΥΤΕ αυτος τις συμετοχες, χανει ΚΑΙ αυτος το 500αρικο????Φωκίωνα, απάντηση στο ερώτημά σου.
α. Εκτίμησή μου είναι ότι το 500άρικο πρέπει να καταβάλλεται από τον οιονδήποτε, είτε προτίθεται να διοργανώσει έναν αγώνα, είτε διοργανώνει τελικά τον αγώνα.
Ίσως να υπάρξουν περιπτώσεις όπου θα καταβληθούν δυο 500άρικα. Το θεωρώ καλύτερο από ενδεχόμενες καταστάσεις του τύπου, π.χ. κυρία ΕΠΑ/ΕΘΕΑ, τα 500€ που σου οφείλω ως Θεσσαλία, πάρτα από την Κρήτη, η οποία σου τα έδωσε και πίστωσε τον λογαριασμό μου, και θα σου καταβάλλω την διαφορά αφού μετά τον αγώνα δω πόσες είναι οι συμμετοχές μου….β. Το Ράλλυ Σπριντ Καρπενησίου δεν έγινε στην εξ αναβολής ορισθείσα ημερομηνία στις 14/10/2012, (1η ημερομηνία 3/6/2012) και αντικαταστάθηκε με το Ράλλυ Σπριντ Αλμυρού στις 25/11/2012. Η ανάθεση από την ΕΠΑ/ΕΘΕΑ στην Λ.Α.Βόλου αποφασίστηκε σε λιγότερο από ένα μήνα, πριν από την διεξαγωγή του αγώνα.
-
-
Επανηλθε **η υποχρεωτικη ρεζερβα **καθ'ολη την διαρκεια του αγωνα !!! στα ραλλυ +σπριντ ,φυσικα .
53.9 ΡΕΖΕΡΒΕΣ
Όλα τα συμμετέχοντα αυτοκίνητα, ακόμα και αν το Δελτίο αναγνώρισης αναφέρει διαφορετικά, υποχρεούνται να φέρουν καθόλη την διάρκεια του αγώνα τουλάχιστον μία ρεζέρβα.Tην αλλη την μαλακια με τους ανεφοδιασμους της πυρκαγιας ....τις αφησαν οι στοκοι οι επιτροποι ! ακου το 2013 την χρονια της μεγαλης πεινας , να θελεις δυο ατομα επι πλεον ....για να βαζουν βενζινη , που ? στο μπουρδελο την Ελλαδα της δυστυχιας .............................ε α να χαθητε βληματα , εκσυγχρονιστες
Το αλλο που παιζει περιεργα , ειναι οτι δεν θα εχει χρονο σεχ για το παρκ φερμε (2λιγοτερα τραπεζακια κριτων δηλ.την καναμε την οικονομια μας ) ιν και αουτ ........απ'οτι βλεπω ! η κανω λαθος ?
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Το αλλο που παιζει περιεργα , ειναι οτι δεν θα εχει χρονο σεχ για το παρκ φερμε (2λιγοτερα τραπεζακια κριτων δηλ.την καναμε την οικονομια μας ) ιν και αουτ ........απ'οτι βλεπω ! η κανω λαθος ?
σωστό. και επιτέλους στα σπριντ θα έχουμε κανονικά τις κλάσεις των ραλλύ.
-
Μιχαλη ευχαριστω για την απαντηση.
Δεν αναιρει ομως την δυσκολια να αναλλαβεις και που 'τσακισε' ( ειδικά αν ειναι απο συμετοχές...) χωρις καθολου πρακτικά χρονο να το προβαλεις 'οπως πρεπει'.....
Γι αυτο πιστευω οτι ο 'απο μηχανης Θεος' θα πρεπει ( για μενα )
α' να απαλλαγει απο το 500αρικο 'πριν'
β. προφανως και να αποδωσει 1000αρικο + τα νομιμα αν ο αγωνας γινει
γ. να μην του ζητηθει το 500αρικο αν τελικά ΟΥΤΕ αυτος μπορεσει να κανει τελικά τον αγωνα, και βεβαια να μη 'μετρηθει' η αποτυχία στο παλμαρες του....γιατι οι συμετοχες φετος μαζευονται δυσκολοτερα απο περσι..... ειδικά σε αγωνες πλην ραλλυ & αναβασεων...
-
για τεχνικους κανονισμους ομαδας R κοιταμε τι ισχυει στο site της FIA??????
-
Ο χρήστης robert έγραψε:
για τεχνικους κανονισμους ομαδας R κοιταμε τι ισχυει στο site της FIA??????Εισαι βιαστικός...Δεν τελείωσε το 'μαγειρεμα' ακομα...
-
για μενα βασιλη ?????? πλεον το μοναδικο R..........
-
Ο χρήστης robert έγραψε:
για μενα βασιλη ?????? πλεον το μοναδικο R..........Αντι να χαιρεσαι που προσπαθούν να σου βαλουν βαθμο δυσκολίας...τους βρίζεις?
μαλιστα ακουσα οτι θα το αφήσουν στα Γαλλικά...μιας και ταιριάζει και στο αυτοκινητό σου... ΕΕΕ? τι εχεις να πεις τωρα? -
δε βριζω.....απλα ερωτηση εκανα.....χαχαχα
μενω αναυδος ......κ δε ξερω γαλλικα ............χαχαχα
-
Τελικά τα παλληκάρια της ΟΜΑΕ το έκαναν το θαύμα τους. Αναφέρομαι στις αναγνωρίσεις για τους χωμάτινους αγώνες , όπου απαγόρευσαν πάλι την κίνηση ανάποδα προς τη φορά της ειδικής. Τι προσπαθείτε να κάνετε δηλαδή; Να πείτε ότι οι δρόμοι είναι ανοιχτοί άρα τρέξτε όσο θέλετε; Δεν καταλαβαίνετε ότι έτσι νομιμοποιείτε την ταχύτητα στις αναγνωρίσεις των χωμάτινων αγώνων; Δεν καταλαβαίνετε ότι έτσι είστε οι ηθικοί αυτουργοί ατυχημάτων στις αναγνωρίσεις; Δηλαδή πρέπει να φθάσουμε στο σημείο ώστε οι τοπικές κοινωνίες να μας πάρουν με τις πέτρες και τα δίκανα; Εφαρμόστε αυτό που ο λαός μας λέει: 'Ο φόβος φυλάει τα έρμα'. Αλλά μάλλον η λογική σας δεν φθάνει ως εκεί. Αν υπάρχει ο φόβος ότι ο Χ συμμετέχων γυρίζει 'ανάποδα', το γαϊδούρι που συνήθως κινείται στις αναγνωρίσεις σαν να είναι στον αγώνα, θα πάει πιό σιγά. Είναι θρασύδειλος. Δεν θέλει να μπλέξει νομικά με συμμετέχοντα. Τον παππού όμως που γυρίζει από το χωράφι του, τον έχει γραμμένο.
Αλλάξτε αυτόν τον κανονισμό όσο πιό γρήγορα γίνεται και ασχοληθείτε επί τέλους με κάτι σοβαρό (όπως ο έλεγχος του αριθμού και της ταχύτητας των αναγνωρίσεων) και αφήστε το μέγεθος των γραμμάτων κατά μέρος.
Λάμπης Κουρτέσης -
στο χώμα επίσης αρκεί να βάλεις αναγνωρίσεις με ιχ λάστιχα-όχι τρακτερωτα, και τους καθάρισες όλους,θα πηγαίνουν με 20-50χλμ/ωρα(όπως κάνουν ιταλια),(απλά αυτό που λέει ο λάμπης είναι ακόμα πιο οικονομικό,γιατί με τον ιταλικό τρόπο απαγορεύεις τα καθαρα τζιπάκια να κάνουν αναγνωρίσεις(που δεν φοράνε ασφάλτινα λάστιχα δλδ) επίσης στην ασφαλτο αφήσαν τα σταμπωτά με ποια λογική?
(βασικά δεν θυμάμαι με ποια λογική τα επιτρέψανε....)
ας πανε αργα να μην τα φθείρουν τα ιχ λάστιχα...τεσπα λεπτομέρειες,κάτσε να δούμε κατα πόσο θα γίνουν αγώνες..
-
Ποιό είναι το κριτήριο για ένα 'τρακτερωτό' λάστιχο ?
Το μόνο σαφές κριτήριο είναι να έχει έγκριση τύπου για δρόμο (DOT -δεν ξέρω αν αυτό εννοείς 'σταμπωτά' ) αλλιώς αν περιμένεις από μια λέσχη που δεν ελέγχει τίποτα γιατί φοβάται μη χάσει κανα πελάτη (παρότι ξέρει ότι γίνονται όργια) να πάει να ελέγχει πχ. 'ποσοστό πέλματος που είναι χαραγμένο' -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ποιό είναι το κριτήριο για ένα 'τρακτερωτό' λάστιχο ?
Το μόνο σαφές κριτήριο είναι να έχει έγκριση τύπου για δρόμο (DOT -δεν ξέρω αν αυτό εννοείς 'σταμπωτά' ) αλλιώς αν περιμένεις από μια λέσχη που δεν ελέγχει τίποτα γιατί φοβάται μη χάσει κανα πελάτη (παρότι ξέρει ότι γίνονται όργια) να πάει να ελέγχει πχ. 'ποσοστό πέλματος που είναι χαραγμένο'στην ιταλια δουλευει κανονικα αυτο που λεω*...(για τα σταμπωτα εννοω οτι τα ραλλιαρικα στην ελλαδα στην ασφαλτο επιτρεπονται,ασχετο με το χωμα...)
*τα μουλαρια τους στην καλύτερη απλώς έχουν 80αρι προφιλ ιχ λάστιχο..
-
nass τα χωματινα - αν μιλαμε για τζιπ που εχω αποψη, καθε ενα ειναι χαρακτιρισμενο τι ποσοστο ασφαλτου - χωματος εχει...
ασε δε που τα πραγματικά χωματινα απο οποια εταιρεια κι αν προερχονται και ειδικά τα αναγωμομενα εχουν 2 κυρια σχηματα ολα κι ολα, τη 'βενταλια' τυπου fedima και τα τυπου kaiman...ενα Α/Τ λαστιχο νομιζω καλυπτει αυτο που λεει ο Κος Αμαξοπλουλος
Σχόλια επί αγωνιστικών κανονισμών 2012 και 2013