-
Φίλε BMW 116D Eficient Dynamics 0$ τέλη 116 άλογα και 0-100 σε 10,4 τώρα μόνο 20400.
-
Ο χρήστης Jeetkunedo έγραψε:
Φίλε BMW 116D Eficient Dynamics 0$ τέλη 116 άλογα και 0-100 σε 10,4 τώρα μόνο 20400.Είδα και εγώ το σχετικό σποτάκι στην τηλεόραση και δεν πίστευα στα μάτια μου. Αύριο θα πάω σε μια έκθεση bmw να δω αν όντως ισχύει και με τι εξοπλισμό. Too good to be true ή απλά τι κάνει η κρίση και η ανάγκη για πωλήσεις?
-
H 316 είναι άλλη μία ψευδεπίγραφη Μπεμβέ, αφού είναι 2.000 κυβικά. Χαροκαμένη λοιπόν στο Φορολογιστάν.
-
Καταρχήν είπε 116 και όχι 316. Κατά δεύτερον, 1.600 είναι.
-
Όπα, τώρα το πρόσεξα, 116 λέει. Η Μπεμβέ το βιολί της όμως. Υπάρχουν 2 τύποι 116d, η 116d efficied dymanics, που είναι 1600, και η σκέτη 116d που είναι 2.000 σαν την 316d .
Εδώ έρχεται μόνο η πρώτη, οπότε γλιτώνει από την τρομοκρατία των 2.000 κυβικών. -
Η bmw τα εχει κανει μανταρα με τους κινητηρες. Παλια εβλεπες 525 ηταν 2500 κυβικα τωρα οτι ναναι. Η 116d και εγω νομιζω οτι ειναι 2λιτρος και υπαρχουν 3 εκδοσεις, με 116, 143 και 184 αλογα. Δεν με αφηνει το Chrome να μπω στο σαιτ της, για να δω, ειναι επικυνδινο λεει για την υγεια του υπολογιστη
-
η BMW ΒΛΑΠΤΕΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΑΣ ΣΟΒΑΡΑ
-
Οχι παιδια ειναι 1600 κυβικα και η 116 και η 316. Η προηγουμενη σειρα 1 και 3 ειχαν διλητρους κινητηρες ντιζελ. Απλα στα 20400 θα πρεπει να υπολογισουμε λογικα οτι ειναι 3θυρη, αρα +1000 ευρω για πενταθυρο και τα εξοδα πινακίδων και προετοιμασίας. Οποτε μιλαμε για 22000 χιλιαρικα για την βασικη (γυμνο εξοπλιστικα) πενταθυρο με το κλειδι στο χερι.
-
Με ένα Advantage Pack (1.500 ευρώ περίπου), μια οθόνη Professional (450 ευρώ) και μια ζαντούλα 16αρα (που την βάζεις και αργότερα...) ανεβαίνει πολύ το αμάξι!! Και δεν χρειάζεται απαραίτητα Sport/Urban Line!!
-
Η οθόνη professional και το idrive είναι standard στα αυτοκίνητα που έρχονται από την αρχή του χρόνου στην Ελλάδα. Λογικά μια 5ρτη 116 diesel efficient dynamics θα κοστίζει με πινακίδες και τα συναφή αλλά χωρίς μεταλλικό περίπου 21600 ευρώ χωρίς ουσιαστικές ελλείψεις στον βασικό εξοπλισμό. Αν βάλεις το σπορ δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι και το cruise control θα βγαίνει γύρω στα 22.000+ ευρώ, όσο ακριβώς και το volvo v40 στην έκδοση kinetic. Και μελλοντικά τσιμπάς από ebay μια τετράδα ζάντες και εμπρός-πίσω προφυλακτήρες m-pack ( μεταχείρο και οικονομικά εννοείται) και είσαι αρχηγός. Πήγα σήμερα σε μια έκθεση bmw αλλά ο πωλητής δεν είχε ακόμα ενημερωθεί αναλυτικά για την νέα αυτή προωθητική, την δευτέρα θα με πάρει τηλ. για τελικές τιμές και αναλυτικές πληροφορίες. Επίσης μου είπε ότι τα 20.500 αφορούν την 5ρτη αλλά μου φαίνεται απίθανο ενώ και στο τηλεοπτικό σποτ δεν το αποσαφηνίζει ούτε στα ψιλά γράμματα που περνάνε από κάτω. Όπως και να έχει ένα είναι σίγουρο, εν έτει 2013 αγοράζεις golf και bmw με τα ίδια σχεδόν λεφτά, ποιος θα το φανταζόταν . Για να δούμε πώς θα αντιδράσουν οι υπερόπτες τύποι της vw που νομίζουν ότι πουλάνε ferrari, θα κάνουν καμιά έκπτωση ή θα συνεχίσουν με το κλασικό μπλαζέ υφάκι?
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Η οθόνη professional και το idrive είναι standard στα αυτοκίνητα που έρχονται από την αρχή του χρόνου στην Ελλάδα. Λογικά μια 5ρτη 116 diesel efficient dynamics θα κοστίζει με πινακίδες και τα συναφή αλλά χωρίς μεταλλικό περίπου 21600 ευρώ χωρίς ουσιαστικές ελλείψεις στον βασικό εξοπλισμό. Αν βάλεις το σπορ δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι και το cruise control θα βγαίνει γύρω στα 22.000+ ευρώ, όσο ακριβώς και το volvo v40 στην έκδοση kinetic. Και μελλοντικά τσιμπάς από ebay μια τετράδα ζάντες και εμπρός-πίσω προφυλακτήρες m-pack ( μεταχείρο και οικονομικά εννοείται) και είσαι αρχηγός. Πήγα σήμερα σε μια έκθεση bmw αλλά ο πωλητής δεν είχε ακόμα ενημερωθεί αναλυτικά για την νέα αυτή προωθητική, την δευτέρα θα με πάρει τηλ. για τελικές τιμές και αναλυτικές πληροφορίες. Επίσης μου είπε ότι τα 20.500 αφορούν την 5ρτη αλλά μου φαίνεται απίθανο ενώ και στο τηλεοπτικό σποτ δεν το αποσαφηνίζει ούτε στα ψιλά γράμματα που περνάνε από κάτω. Όπως και να έχει ένα είναι σίγουρο, εν έτει 2013 αγοράζεις golf και bmw με τα ίδια σχεδόν λεφτά, ποιος θα το φανταζόταν . Για να δούμε πώς θα αντιδράσουν οι υπερόπτες τύποι της vw που νομίζουν ότι πουλάνε ferrari, θα κάνουν καμιά έκπτωση ή θα συνεχίσουν με το κλασικό μπλαζέ υφάκι?http://www.gocar.gr/test-drives/test/92 ... amics.html
-
Ο χρήστης ToucHDowN έγραψε:
http://www.gocar.gr/test-drives/test/9202,TEST_BMW_116d_EfficientDynamics.htmlΦυσικά και το έχω διαβάσει το άρθρο, το αυτοκίνητο με τη νέα τιμή αλλάζει το χάρτη της κατηγορίας γιατί πολύ απλά αγοράζεις premium ελάχιστα πιο ακριβά από τα mainstream της κατηγορίας. Και δεν αγοράζεις μόνο το σήμα αλλά ένα πολύ αξιόλογο πακέτο (οικονομία, ποιότητα, ικανοποιητικές επιδόσεις, καλούς χώρους για τέσσερις πλέον, οδηγική αίσθηση και απόλαυση) με bonus την κίνηση πίσω. Και όταν ακόμα και μετά από 10 χρόνια αποφασίσεις να το πουλήσεις θα πάρεις πίσω σαφώς περισσότερα σε σχέση με toyota, seat, kia, renault, vw κλπ, άρα η μικρή αρχική διαφορά στην τιμή αγοράς έχει αποσβεστεί.
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
............. εν έτει 2013 αγοράζεις golf και bmw με τα ίδια σχεδόν λεφτά, ποιος θα το φανταζόταν . Για να δούμε πώς θα αντιδράσουν οι υπερόπτες τύποι της vw που νομίζουν ότι πουλάνε ferrari.........Το 2008και 2009 είχε η αδελφή μου την μπεμπα 3.20 (150 άλογα) τώρα από το 2010 έχει το γκολφ, τα έχω οδηγήσει και τα 2 αρκετές φορές, καλύτερο είναι το γκολφ για μένα !!!
-
Σε τι;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Σε τι;1)Σε χώρους , χωράμε πολύ πιό άνετα μπροστά εγώ και ο γαμπρός μου (1,88 - 110 κιλα)
2)Γύρω στα 40.000 είχε η μπεμπα και 22.000 το γκολφ
3)Τέλη, ασφάλεια, κόστος σέρβις (στη μπεμπα και το λάστιχο να έσκαγε πήγαινες αντιπροσωπεια)
4)Με την μπέμπα με κοίταγαν τα κοριτσακια (και είμαι παντρεμένος )
5) και .αλλα.... -
Με την μπέμπα με κοίταγαν τα κοριτσακια
Μπεμβέ ντουζ πουάν εδώ.
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Σε τι;
1)Σε χώρους , χωράμε πολύ πιό άνετα μπροστά εγώ και ο γαμπρός μου (1,88 - 110 κιλα)
2)Γύρω στα 40.000 είχε η μπεμπα και 22.000 το γκολφ
3)Τέλη, ασφάλεια, κόστος σέρβις (στη μπεμπα και το λάστιχο να έσκαγε πήγαινες αντιπροσωπεια)
4)Με την μπέμπα με κοίταγαν τα κοριτσακια (και είμαι παντρεμένος )
5) και .αλλα....Αν η αδερφή σου λοιπόν ήθελε να αγοράσει αυτοκίνητο με 22.000 χιλιάρικα σήμερα τι θα έπαιρνε το golf ή την 116? Η τιμή είναι σχεδόν ίδια, ασφάλεια τα ίδια, τέλη μηδέν και τα 2, service το bmw έχει φθηνότερα (ναι, καλά διαβάσατε στην 116 το service κοστίζει 100 ευρώ γιατί ρώτησα όταν για το νέο golf πάει στα 300 ευρώ και γίνεται στα 30.000 χιλ. ή στα 2 χρόνια), οδηγικά απέχουν έτη φωτός, μεταπώληση καλύτερη για την 116, αξιοπιστία επίσης + bonus το εξάρι σασμάν. Το golf κερδίζει σε χώρους (όχι με μεγάλη διαφορά) και σε εξοπλισμό. Prestige και image δεν τα βάζω στην εξίσωση γιατί δεν αποτελούν κριτήρια αγοράς για μένα τουλάχιστον.
-
με 100 ευρω δεν κανεις σερβις ουτε σε παπακι και πιστευεις οτι θα κανεις στην 116;;;;;;;;;;;;;;
καλε μου ανθρωπε.......αλλαγη λαδιων με 100ευρω ΔΕΝ ειναι σερβις!!! -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
με 100 ευρω δεν κανεις σερβις ουτε σε παπακι και πιστευεις οτι θα κανεις στην 116;;;;;;;;;;;;;;
καλε μου ανθρωπε.......αλλαγη λαδιων με 100ευρω ΔΕΝ ειναι σερβις!!!Αυτό που έγραψα είναι η τιμή που πήρα όχι από μία αλλά από 2 αντιπροσώπους bmw. Μου είπαν και οι 2 επί λέξη ότι δεν υπάρχει μικρό και μεγάλο service αλλά το ετήσιο με λάδια, φίλτρα κλπ και κοστίζει 100 ευρώ. Προφανώς αν αλλάξεις και μπουζί, τακάκια και λοιπά αναλώσιμα το κόστος θα ανέβει όπως σε κάθε άλλο αυτοκίνητο. Εν κατακλείδι και για να συνενοούμαστε, 100 ευρώ το κλασικό service στην bmw όταν το ίδιο service στις λοιπές εταιρείες κοστίζει τα ίδια και περισσότερα. Είναι λέει καινούρια πολιτική, φθηνό after sales, believe it or not αγαπητέ
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Σε τι;
1)Σε χώρους , χωράμε πολύ πιό άνετα μπροστά εγώ και ο γαμπρός μου (1,88 - 110 κιλα)
2)Γύρω στα 40.000 είχε η μπεμπα και 22.000 το γκολφ
3)Τέλη, ασφάλεια, κόστος σέρβις (στη μπεμπα και το λάστιχο να έσκαγε πήγαινες αντιπροσωπεια)
4)Με την μπέμπα με κοίταγαν τα κοριτσακια (και είμαι παντρεμένος )
5) και .αλλα....Αν η αδερφή σου λοιπόν ήθελε να αγοράσει αυτοκίνητο με 22.000 χιλιάρικα σήμερα τι θα έπαιρνε το golf ή την 116? Η τιμή είναι σχεδόν ίδια, ασφάλεια τα ίδια, τέλη μηδέν και τα 2, service το bmw έχει φθηνότερα (ναι, καλά διαβάσατε στην 116 το service κοστίζει 100 ευρώ γιατί ρώτησα όταν για το νέο golf πάει στα 300 ευρώ και γίνεται στα 30.000 χιλ. ή στα 2 χρόνια), οδηγικά απέχουν έτη φωτός, μεταπώληση καλύτερη για την 116, αξιοπιστία επίσης + bonus το εξάρι σασμάν. Το golf κερδίζει σε χώρους (όχι με μεγάλη διαφορά) και σε εξοπλισμό. Prestige και image δεν τα βάζω στην εξίσωση γιατί δεν αποτελούν κριτήρια αγοράς για μένα τουλάχιστον.
To 300 ευρώ για το γκλοφ το ξέρω για την μπεμπε οχι!
Για το 99 % η αγορά αυτοκινήτου είναι Prestige και image αλλιώς θα παίρναμε όλοι τον φθηνότερο κουβά που υπάρχει
εσύ ανήκεις στο 1%
20k euro που θέλουν να πετάξουν (οικογενειακό diesel)