-
Ο χρήστης iliasd έγραψε:
αααα! την παθητική ασφάλεια εννοείς εσύ! Ελάχιστα μ'ενδιαφέρει. Χίλιες φορές περισσότερο θα σε σώσει η ενεργητική
Αν πιστευεις οτι σε αυτοκινητο παιζει πιο πολυ ρολο η ενεργητικη απο την παθητικη ασφαλεια... Ε παω πασο..
Για την ακρίβεια υπάρχουν πάρα πολλοί εδώ μέσα που το πιστεύουν. Μην σου φαίνεται και τόσο περίεργο.
Και πληροφοριακά, ΟΛΑ ΧΑΛΑΝΕ!
-
Ο χρήστης iliasd έγραψε:
Οι φίλοι σου μάλλον είναι εξαίρεση στον κανόνα. Τα ΜΧ5 ΔΕΝ χαλάνε.
Μαλλον θα φταιει το κλιμα στον Δημο μας και θα χαλανε πιο ευκολα τα ΜΧ5 Παντως 2 φιλοι μου που εχουν ΜΧ-5 τα τελευταια 2 χρονια ειναι συνεχεια σπιτι - συνεργειο - σπιτι...
Μαλλον οι BMW ΔΕΝ χαλανε...
Πολύ περίεργο γιατί και εγώ όσους ξέρω που έχουν Mazda (και ΜΧ5) μόνο καλά λόγια μου λένε για την αξιοπιστία τους.
Εχε πάντως κατα νου ότι το καλοκαίρι (με κλειστή οροφή) θα πρέπει να έχεις συνέχεια ΟΝ το A/C γιατί βράζει εκεί μέσα (είτε μιλάμε για Ζ3 είτε για το ΜΧ5)...υφασμάτινη κουκούλα γαρ! -
Ο χρήστης iliasd έγραψε:
αααα! την παθητική ασφάλεια εννοείς εσύ! Ελάχιστα μ'ενδιαφέρει. Χίλιες φορές περισσότερο θα σε σώσει η ενεργητική
Αν πιστευεις οτι σε αυτοκινητο παιζει πιο πολυ ρολο η ενεργητικη απο την παθητικη ασφαλεια... Ε παω πασο...
δηλαδή εσύ τι πιστεύεις???
ότι η παθητική είναι σημαντικότερη?να στο θέσω αλλιώς: τι είναι σημαντικότερο, να μην τρακάρεις ή να μην σκοτωθείς τρακάροντας (που σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο πολλά είναι και θέμα τύχης)???
αν ανοίγαμε ένα poll, ποιο πιστεύεις ότι θα ήταν το αποτέλεσμα?
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
αααα! την παθητική ασφάλεια εννοείς εσύ! Ελάχιστα μ'ενδιαφέρει. Χίλιες φορές περισσότερο θα σε σώσει η ενεργητική
Αν πιστευεις οτι σε αυτοκινητο παιζει πιο πολυ ρολο η ενεργητικη απο την παθητικη ασφαλεια... Ε παω πασο...
δηλαδή εσύ τι πιστεύεις???
ότι η παθητική είναι σημαντικότερη?να στο θέσω αλλιώς: τι είναι σημαντικότερο, να μην τρακάρεις ή να μην σκοτωθείς τρακάροντας (που σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο πολλά είναι και θέμα τύχης)???
αν ανοίγαμε ένα poll, ποιο πιστεύεις ότι θα ήταν το αποτέλεσμα?
Νομίζω ότι δεν τίθεται καν ερώτημα...
Μεταξύ των δύο (αν δεν γίνεται να έχεις και τις δύο) η ενεργητική,σαφώς!Εκτός αν έχεις πέσει στο λάκκο που άνοιξαν προ 15ετίας οι Γερμανοί και πιστεύεις ότι ένα οικογενειακό π.χ. με 60 άλογα και μέτριο κράτημα είναι καλύτερο από ένα άλλο με 100 άλογα και καλύτερο κράτημα,αλλά όταν τρακάρει 'τσαλακώνει' περοσσότερο.
-
Ο χρήστης iliasd έγραψε:
Αν πιστευεις οτι σε αυτοκινητο παιζει πιο πολυ ρολο η ενεργητικη απο την παθητικη ασφαλεια... Ε παω πασο...
Εγώ το πιστεύω πάντος
Προτιμώ να αποφύγω το τρακάρισμα παρά να τρακάρω και να δώ ποσο καλή παθητική ασφάλεια έχωΦιλικά,
Δημητρης -
Προτιμώ να αποφύγω το τρακάρισμα παρά να τρακάρω και να δώ ποσο καλή παθητική ασφάλεια έχω
δεν κρατήθηκα ρε φίλε έλιωσα στο γέλιο έτσι όπως το έθεσες
-
Ο χρήστης steliosx έγραψε:
Προτιμώ να αποφύγω το τρακάρισμα παρά να τρακάρω και να δώ ποσο καλή παθητική ασφάλεια έχω
δεν κρατήθηκα ρε φίλε έλιωσα στο γέλιο έτσι όπως το έθεσες
Ελεύθερα Το γέλιο και η ενεργητική ασφάλεια φέρνουν μακροζωία
Απο περιέργεια πια άλλα αυτοκίνητα έχεις υπόψη σου τελικά μετά απο τα posts που διάβασες;
Φιλικά,
Δημήτρης -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
αααα! την παθητική ασφάλεια εννοείς εσύ! Ελάχιστα μ'ενδιαφέρει. Χίλιες φορές περισσότερο θα σε σώσει η ενεργητική
Αν πιστευεις οτι σε αυτοκινητο παιζει πιο πολυ ρολο η ενεργητικη απο την παθητικη ασφαλεια... Ε παω πασο...
δηλαδή εσύ τι πιστεύεις???
ότι η παθητική είναι σημαντικότερη?να στο θέσω αλλιώς: τι είναι σημαντικότερο, να μην τρακάρεις ή να μην σκοτωθείς τρακάροντας (που σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο πολλά είναι και θέμα τύχης)???
αν ανοίγαμε ένα poll, ποιο πιστεύεις ότι θα ήταν το αποτέλεσμα?
Δεν ειπα να μην εχει καθολου ενεργητικη ασφαλεια το αυτοκινητο αλλα πιστευω οτι η παθητικη ειναι πιο σημαντικη...
Αυτο νομιζω οτι θα πιστευει οποιος εκει που ειναι κολημενος στην κακια σκαλα (πριν απο 3 χρονια) ερθει ενας απο πισω με 90+ χλμ/ω και πεσει πανω σου...
Επειδη ποτε δεν ξερεις ποιος ηλιθιος, μεθυσμενος, κουρασμενος, νυσταγμενος, κοιμισμενος...κτλ κτλ κτλ.... θα ερθει και θα πεσει πανω σου... Καλυτερα δεν ειναι να σε ενδιαφερει περισσοτερο η παθητικη ασφαλεια, που στο κατω κατω της γραφης θα ξερεις οτι θα σε σωσει, κανεις δεν κανεις την μ@λ@κι@????
Οσο για το poll, δεν ανοιγουμε ενα??? Θα ηταν ενδιαφερον!!!!
-
Ο χρήστης iliasd έγραψε:
...
Οσο για το poll, δεν ανοιγουμε ενα??? Θα ηταν ενδιαφερον!!!!Έγινε
-
Ο χρήστης steliosx έγραψε:
Hello again & thanks για το feedback!ειμαι κατοχος Ζ3 μοντ.2002 1,9(δυστυχως), 3χρονια τωρα και 47.000χλμ δεν μου εχει παρουσιασει κανενα απολυτως προβλημα.
Η ακαμψια οντως ειναι σε χαμηλα επιπεδα αλλα το Ζ ειναι ενα αυτοκινητο για αγχωλυτικες βολτες τουρισμου (και ''πλατειες'')και οχι απολυτο ''γκαζι'' τυπου S2000.
Η γνωμη μου ειναι να κινηθεις σωστα για το 2λιτρο 6κυλινδρο και αν ψαξεις υπαρχουν αρκετα που ειχαν ως εξτρα (οπως το δικο μου) ενα πακετο σπορ αναρτησης και μπλοκε διαφορικο.
η τιμη 25κ αν ειναι μαζι με τα εξοδα εκτελωνισμου ειναι καλη, αλλιως ειναι πολλα, 2λιτρο θα βρεις και εδω με 2 ,3 χιλιαδες παραπανω.Μου άρεσε αυτό Η τιμή που είπα ναι φυσικά με έξοδα εκτελωνισμού για το 6κύλινδρο 2.0.. νομίζω έχει και κάποια πράγματα από την M - έλεγε κάτι για M pack (M chassis ίσως;) ).. Έχεις να προτείνεις κάποιον συγκεκριμένο εσύ για την αγορά του φίλε Μάνο;
quote]
25Κ μια χαρα τιμη ειναι κομπλε.
Τα περισσοτερα facelift εχουν Μ τιμονι και λεβιε (γ@ματος νικελ)
Εβγαινε μια εκδοση sport chassis την ονομαζε με roll over protection 17αρες σπορ αναρτηση και πιο φιμε φωτιστικα αλλα δεν εισηχθει κανενα στην Ελλαδα.(το δικο μου τα εχει )
Τι να σου προτεινω? Κανε μια ερευνα αγορας πηγαινε σε μαντρες αν και πιστευω οτι θα βρεις και απο ιδιωτες προσεγμενα.
Το θετικο του facelift εκτος του οτι ειναι ομορφοτερο εχει διαφορετικο πισω αξονα με μεγαλυτερο μετατροχιο για τη βελτιωση της συμπεριφορας, καλη τυχη στην επιλογη σου -
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Απο περιέργεια πια άλλα αυτοκίνητα έχεις υπόψη σου τελικά μετά απο τα posts που διάβασες;
Φιλικά,
ΔημήτρηςΦίλε σκέφτηκα για λίγο το καινούριο mx-5 που ετοιμάζει η mazda, παρακολούθησα το αντίστοιχο thread, αλλα στο τέλος είδα οτι άλλαξαν τα αρχικά σχέδια με την μούρη του rx-8 που μου αρεσε.. τώρα πιστεύω η z3 είναι μονόδρομος
Προτιμώ να με κράζει ο φίλτατος Krusenstern ( ) παρά να πάρω κάτι που δε θα μου αρέσει όσο μου αρέσει τόσο καιρό το μωρό αυτό.. πιστεύω οτι για αυτά που το θέλω είναι η καλύτερη και ομορφότερη επιλογή.. οπότε ψάχνω για καλά deals για μάντρες και sites με μεταχειρισμένα! Επίσης tips για την αγορά της και σημεία που θα πρέπει να προσέξω (πέρα από τα βασικά + κοινά για όλα τα μτχ.), είναι παραπάνω απο ευπρόσδεκτα!
Σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον!
-
Ο χρήστης steliosx έγραψε:
Προτιμώ να με κράζει ο φίλτατος Krusenstern ( ) παρά να πάρω κάτι που δε θα μου αρέσει όσο μου αρέσει τόσο καιρό το μωρό αυτό.. πιστεύω οτι για αυτά που το θέλω είναι η καλύτερη και ομορφότερη επιλογή..τι λες, θα προλάβεις να την έχεις στα χέρια σου μέχρι Πέμπτη βράδυ???
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
τι λες, θα προλάβεις να την έχεις στα χέρια σου μέχρι Πέμπτη βράδυ???
Φίλε και να μην προλάβω μέχρι τη συγκεκριμένη Πέμπτη βράδυ, πιστεύω θα είναι καλή επένδυση για τα upcoming Πέμπτη/Παρασκευή/Σάββατο/* βράδυ
Μαύρη λες ε; να κάνει αντίθεση με το δικό σου..
-
Εγώ φιλαράκι προτείνω **Alfa Spider 90- **
Ένα πραγματικά διαχρονικό αυτοκίνητο, φτιαγμένο από αυτούς που ξέρουν τι θα πεί πισω κίνηση.
Καλή η Z3, δε λέω, αλλά δεν είναι Alfa
Αν δε βιάζεσαι, περίμενε σε λίγο την καινούρια, με την κίνηση στο σωστό άξονα!
-
Ο χρήστης alfisti05 έγραψε:
Εγώ φιλαράκι προτείνω **Alfa Spider 90- **Ένα πραγματικά διαχρονικό αυτοκίνητο, φτιαγμένο από αυτούς που ξέρουν τι θα πεί πισω κίνηση.
Καλή η Z3, δε λέω, αλλά δεν είναι Alfa
Με στρεπτική ακαμψία όχι τόσο καλή (λόγω παλαιότητας) ώστε να συγκρίνεται άμεσα με την Ζ3, και τιμή κανά 5χίλιαρο χαμηλότερη.
Πολύ ωραία η Ζ3, αλλά μόνο για πουλ-μουρτζίδικους λόγους θα την προτιμούσα. ΜΧ-5 ή αλλιώς μια Ζ4 που της έχω και μεγάααλη αδυναμία.
-
Από αξιοπιστία πώς τα πάει..;
-
Προσωπική γνώμη... Ζ3
Για πολλούς και διάφορους λόγους (εξαιρομένου του πουλ-μουρ)Ναι, το πλαίσιό της κάθε άλλο παρά άκαμπτο είναι...
Χαρακτηριστικά αναφέρω παράδειγμα φίλου που 'έκοψε' το πάτωμα 3 φορές μέχρι που κόλλησε κυλιοδοκούς στο σασί για να γλυτώσει...
Η ποιότητα κατασκευής της είναι από τις πιό μεγάλες αποτυχίες της BMW κατά τη γνώμη μου... Ίσως επειδή όντως δεν σχεδιάστηκε/κατασκευάστηκε στην Γερμανία αλλά στην Αμερική....Το μοτέρ της είναι ακούραστο και τρομερά αξιόπιστο (όπως και όλα τα μοτερ της BMW).
Με ένα μπλοκέ είναι πολύ παιχνιδιάρα...! Οδηγικά μου άρεσε περισσότερο από ΜΧ-5 (ΜR2 δεν έχω οδηγήσει ποτέ και δεν ξέρω...) Το S2000 είναι σε εντελώς διαφορετική κλάσση...
Είναι κούκλα, κούκλα και κούκλα! Προσωπικά δεν νομίζω οτι συγκρίνεται ούτε κατά διάνοια με ΜΧ-5 στην εμφάνιση...
Παθητική ασφάλεια σαφώς μεγαλύτερη από ΜΧ-5 (για MR2 δεν ξέρω). Όσο για την ενεργητική πέρα από το ότι παίζει σημαντικό ρόλο ο οδηγός και οι συνθήκες δεν νομίζω ότι έχει να ζηλέψει κάτι από το Mazda πέρα από το ότι είναι πιό ελαφρή... Οι αντιδράσεις τις είναι ομαλές και η επαναφορά πολύ ελεγχόμενη.
Από επιδόσεις... Με το MR2 είναι στα ίδια επίπεδα... Με ΜΧ-5 δε νομίζω...Αν είχα τα λεφτά... Βέβαια Ζ4... Η μεγάλη αδερφή είναι απλά.... κ@...
Προσωπική άποψη... Χωρίς να θέλω να επιρρεάσω κανέναν -
Δεν σου αρέσει αυτή η κούκλα...;
Νew MX5Η βασική έκδοση θα εφοδιάζεται με κινητήρα **1.8 λίτρων απόδοσης 126 ίππων **στις 6.500 σ.α.λ. (μέγιστη ροπή 167 Nm στις 4.500 σ.α.λ.), ενώ η **δίλιτρη έκδοση **θα αποδίδει **160 ίππους **στις 6.700 σ.α.λ. και θα έχει μέγιστη ροπή 188 Nm στις 5.000 σ.α.λ.
Δες και άλλες φωτό στο Flash
[/quote]
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Δεν σου αρέσει αυτή η κούκλα...;
Νew MX5ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΕ πες αλεύρι!!!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Δεν σου αρέσει αυτή η κούκλα...;
Νew MX5ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΕ πες αλεύρι!!!
Δεν ακούει τίποτε αυτός!
Είναι 'κολλημένος'!
BMW Z3 2.0 en eti 2005?