-
τραγικες καταστασεις με τη Groupama Φοίνιξ οπου εχει η κοπελα μου.
Προσπαθουμε σε καθε ανανεωση 6μηνου συμβολαιου να κανουμε πληρωμη με ebanking (winbank) μεσω κωδικου πληρωμης.
Η ασφαλιστικη λεει πως δεν μπορει να μας δωσει κωδικο πληρωμης και θα πρεπει να απευθυνθουμε στον ασφαλιστικο μας πρακτορα ενω αυτος αρνειται να μας πει το κωδικο πληρωμης και μετα απο πιεσεις στο τελος μας τον δινει. Αυτο εγινε πριν ενα εξαμηνο.
Τωρα που ηρθε η ωρα ανανεωσης του συμβολαιου παλι τα ιδια. Απευθειας κληση στη Groupama Φοίνιξ. 'Α δεν μπορουμε να σας πουμε το κωδικο πληρωμης, το συμβολαιο σας το εχει ο κος Χλιμιτζουρας'.
Κληση στον Χλιμιτζουρα, κινεζος οσο αφορα κωδικο πληρωμης.
Στο τελος ξανα με πιεσεις μας το λεει. Αλλα εχει περασει σχεδον μηνας και το ασφαλιστρο αφαντο.
Κληση στην Groupama Φοίνιξ οπου παλι ανυμποροι να βοηθησουν προτειναν να αλλαξουμε πρακτορα. Και μας ενημερωσαν πως δεν δεχονται απευθειες πληρωμες και θα πρεπει να γινονται στον πρακτορα. WTF?Τι σκατα? Πρεπει να τους παρακαλαμε για τους πληρωσουμε? Και εφοσον δεν θελουν να πληρωνονται μεσω τραπεζης, ας σταματησουν να εχουν agreements με τις τραπεζες. Εμενα ετσι με βολευει να πληρωνω.
Ακριβως το αντιθετο απο την Ατλαντικη Ενωση, μου στελνουν λιγο πριν ληξει, το ειδοποιητηριο ανανεωσης ταχυδρομικα το οποιο εχει κωδικο πληρωμης, κανω τη πληρωμη και μου στελνουν το νεο συμβολαιο. Ουτε πρακτορες, ουτε νευρα ουτε τπτ.
-
Ο χρήστης CptBill έγραψε:
τραγικες καταστασεις με τη Groupama Φοίνιξ οπου εχει η κοπελα μου.
Προσπαθουμε σε καθε ανανεωση 6μηνου συμβολαιου να κανουμε πληρωμη με ebanking (winbank) μεσω κωδικου πληρωμης.
Η ασφαλιστικη λεει πως δεν μπορει να μας δωσει κωδικο πληρωμης και θα πρεπει να απευθυνθουμε στον ασφαλιστικο μας πρακτορα ενω αυτος αρνειται να μας πει το κωδικο πληρωμης και μετα απο πιεσεις στο τελος μας τον δινει. Αυτο εγινε πριν ενα εξαμηνο.
Τωρα που ηρθε η ωρα ανανεωσης του συμβολαιου παλι τα ιδια. Απευθειας κληση στη Groupama Φοίνιξ. 'Α δεν μπορουμε να σας πουμε το κωδικο πληρωμης, το συμβολαιο σας το εχει ο κος Χλιμιτζουρας'.
Κληση στον Χλιμιτζουρα, κινεζος οσο αφορα κωδικο πληρωμης.
Στο τελος ξανα με πιεσεις μας το λεει. Αλλα εχει περασει σχεδον μηνας και το ασφαλιστρο αφαντο.
Κληση στην Groupama Φοίνιξ οπου παλι ανυμποροι να βοηθησουν προτειναν να αλλαξουμε πρακτορα. Και μας ενημερωσαν πως δεν δεχονται απευθειες πληρωμες και θα πρεπει να γινονται στον πρακτορα. WTF?Τι σκατα? Πρεπει να τους παρακαλαμε για τους πληρωσουμε? Και εφοσον δεν θελουν να πληρωνονται μεσω τραπεζης, ας σταματησουν να εχουν agreements με τις τραπεζες. Εμενα ετσι με βολευει να πληρωνω.
Ακριβως το αντιθετο απο την Ατλαντικη Ενωση, μου στελνουν λιγο πριν ληξει, το ειδοποιητηριο ανανεωσης ταχυδρομικα το οποιο εχει κωδικο πληρωμης, κανω τη πληρωμη και μου στελνουν το νεο συμβολαιο. Ουτε πρακτορες, ουτε νευρα ουτε τπτ.
Απλή περίπτωση.
Η ασφαλιστική εχει εκχωρήσει το δικαίωμα/υποχρέωση είσπραξης στον συνεργάτη της λόγω ιδιότητας (πράκτορας).
Για τον λόγο αυτό εχεις 2 επιλογές :
α) πληρωμή μέσω e-banking στον λογαριασμό του πράκτορα και με το αποδεικτικό σου στέλνει το ανανεωτήριο ή πάς και το παίρνεις απο το γραφείο του ή
β) πληρωμή μέσω e-banking στον λογαριασμό που αποδίδει τα ασφαλιστρα ο πράκτορας στην εταιρία και ενημέρωση τηλ/κώς της εταιρίας ώστε να ''ξεχρεωσει'' το σχετικό ποσό από τον μηνιαίο λογαριασμό που έχει χρεώσει τον συνεργάτη της & να τον ενημερώσει για να μπορέσει εκείνος να σας το παραδώσει χωρίς να σας ζητήσει ασφάλιστρα. -
Ο χρήστης PGM21 έγραψε:
τραγικες καταστασεις με τη Groupama Φοίνιξ οπου εχει η κοπελα μου.
Προσπαθουμε σε καθε ανανεωση 6μηνου συμβολαιου να κανουμε πληρωμη με ebanking (winbank) μεσω κωδικου πληρωμης.
Η ασφαλιστικη λεει πως δεν μπορει να μας δωσει κωδικο πληρωμης και θα πρεπει να απευθυνθουμε στον ασφαλιστικο μας πρακτορα ενω αυτος αρνειται να μας πει το κωδικο πληρωμης και μετα απο πιεσεις στο τελος μας τον δινει. Αυτο εγινε πριν ενα εξαμηνο.
Τωρα που ηρθε η ωρα ανανεωσης του συμβολαιου παλι τα ιδια. Απευθειας κληση στη Groupama Φοίνιξ. 'Α δεν μπορουμε να σας πουμε το κωδικο πληρωμης, το συμβολαιο σας το εχει ο κος Χλιμιτζουρας'.
Κληση στον Χλιμιτζουρα, κινεζος οσο αφορα κωδικο πληρωμης.
Στο τελος ξανα με πιεσεις μας το λεει. Αλλα εχει περασει σχεδον μηνας και το ασφαλιστρο αφαντο.
Κληση στην Groupama Φοίνιξ οπου παλι ανυμποροι να βοηθησουν προτειναν να αλλαξουμε πρακτορα. Και μας ενημερωσαν πως δεν δεχονται απευθειες πληρωμες και θα πρεπει να γινονται στον πρακτορα. WTF?Τι σκατα? Πρεπει να τους παρακαλαμε για τους πληρωσουμε? Και εφοσον δεν θελουν να πληρωνονται μεσω τραπεζης, ας σταματησουν να εχουν agreements με τις τραπεζες. Εμενα ετσι με βολευει να πληρωνω.
Ακριβως το αντιθετο απο την Ατλαντικη Ενωση, μου στελνουν λιγο πριν ληξει, το ειδοποιητηριο ανανεωσης ταχυδρομικα το οποιο εχει κωδικο πληρωμης, κανω τη πληρωμη και μου στελνουν το νεο συμβολαιο. Ουτε πρακτορες, ουτε νευρα ουτε τπτ.
Απλή περίπτωση.
Η ασφαλιστική εχει εκχωρήσει το δικαίωμα/υποχρέωση είσπραξης στον συνεργάτη της λόγω ιδιότητας (πράκτορας).
Για τον λόγο αυτό εχεις 2 επιλογές :
α) πληρωμή μέσω e-banking στον λογαριασμό του πράκτορα και με το αποδεικτικό σου στέλνει το ανανεωτήριο ή πάς και το παίρνεις απο το γραφείο του ή
β) πληρωμή μέσω e-banking στον λογαριασμό που αποδίδει τα ασφαλιστρα ο πράκτορας στην εταιρία και ενημέρωση τηλ/κώς της εταιρίας ώστε να ''ξεχρεωσει'' το σχετικό ποσό από τον μηνιαίο λογαριασμό που έχει χρεώσει τον συνεργάτη της & να τον ενημερώσει για να μπορέσει εκείνος να σας το παραδώσει χωρίς να σας ζητήσει ασφάλιστρα.τριτη λυση πιο απλη: Αλλάζεις εταιρια αν ειναι να σε 'πιλατεύουν' ετσι
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Εμπειρια aηytime:...
...
...Αρχικα να αναφέρω οτι μολις δημοσίευσα αυτο το ποστ, κοντινο συγγενικο μου πρόσωπο **δεχτηκε...τηλεφωνημα απο την aηytιme που τον ρωτουσαν 'αν...το δημοσίευσε αυτος' **
οπότε ενημερώνονται για τα γραφόμενα στο φορουμ, κατι το οποιο είναι καλο γιατι εχουν τη δυνατότητα να βελτιωθούνΣτο θέμα μας τωρα, επιστράφηκε το ποσό του ασφαληστηρίου στην πιστωτική καρτα απ'οπου το πηραν, μονο που κράτησαν ενα ποσο που αντιστοιχεί σε μια μερα.
Φυσικά δεν με πειραζουν τα 3€ αλλα η κοροϊδία, μιας και βρηκα αποδεικτικο του πρωτου ΦΑΞ που ειχαμε στείλει για ΜΗ ανανέωση του συμβολαίου και το οποίο στάλθηκε 11 μέρες πριν τη λήξη του.Επαναπαυμένοι δε απο τις τηλεφωνικες διαβεβαιώσεις οτι 'δεν χρειαζεται κατι αλλο' θα κοιμομασταν τον υπνο του δικαίου αν δεν τους παιρναμε τηλεφωνο την ημερα της ανανεωσης.
Αυτο γιατι πηραν τα χρήματα απο μια πιστωτική που δεν πολυχρησιμοποιείται, οποτε θα το καταλάβαινε η κατοχος οταν θα ερχόταν ο λογαριασμός...Με αφορμή τα παραπανω επανεξεταζουμε τη σχεση μας με την εταιρία και θα ακυρωθουν καποια συμβολαια που ειχαμε οικογενειακώς (αλλο ενα αυτοκινητο...'ξεχασμενο', συμβόλαιο σπιτιου κλπ)
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Εμπειρια aηytime:
...
...
...Αρχικα να αναφέρω οτι μολις δημοσίευσα αυτο το ποστ, κοντινο συγγενικο μου πρόσωπο **δεχτηκε...τηλεφωνημα απο την aηytιme που τον ρωτουσαν 'αν...το δημοσίευσε αυτος' **
οπότε ενημερώνονται για τα γραφόμενα στο φορουμ, κατι το οποιο είναι καλο γιατι εχουν τη δυνατότητα να βελτιωθούνΣτο θέμα μας τωρα, επιστράφηκε το ποσό του ασφαληστηρίου στην πιστωτική καρτα απ'οπου το πηραν, μονο που κράτησαν ενα ποσο που αντιστοιχεί σε μια μερα.
Φυσικά δεν με πειραζουν τα 3€ αλλα η κοροϊδία, μιας και βρηκα αποδεικτικο του πρωτου ΦΑΞ που ειχαμε στείλει για ΜΗ ανανέωση του συμβολαίου και το οποίο στάλθηκε 11 μέρες πριν τη λήξη του.Επαναπαυμένοι δε απο τις τηλεφωνικες διαβεβαιώσεις οτι 'δεν χρειαζεται κατι αλλο' θα κοιμομασταν τον υπνο του δικαίου αν δεν τους παιρναμε τηλεφωνο την ημερα της ανανεωσης.
Αυτο γιατι πηραν τα χρήματα απο μια πιστωτική που δεν πολυχρησιμοποιείται, οποτε θα το καταλάβαινε η κατοχος οταν θα ερχόταν ο λογαριασμός...Με αφορμή τα παραπανω επανεξεταζουμε τη σχεση μας με την εταιρία και θα ακυρωθουν καποια συμβολαια που ειχαμε οικογενειακώς (αλλο ενα αυτοκινητο...'ξεχασμενο', συμβόλαιο σπιτιου κλπ)
Φίλε υπάρχει και πιο απλή λύση. Σε 40 ημέρες από την παραλαβή του λογαριασμού της κάρτας μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση χρέωσης με την τράπεζα. Η τράπεζα σε 40 ημέρες σου επιστρέφει τα χρήματα και άστους να τα βρουνε μεταξύ τους.
-
για σας
έχω μερικές ερώτησης για ένα τροχαίο.
πριν μερικές μέρες ενώ πήγαινα σε κεντρικό δρόμο τον χανιών ένας γερος 83 χρόνον δεν είδε το stop και πετάχτηκε με ένα jeep και με τράκαρε με αποτέλεσμα το αμάξι να διαλυθεί.είναι η πρώτη φορα που βρίσκομαι σε τροχαίο και δε έχω ιδέα πως να το χείριστο
το αυτοκίνητο μου είναι ένα παλιό Citroen και η αξια τον ζημιών περνάει την εμπορική του αξια. η ασφάλεια του αλλου μου κάνει ιστορίες για να μου δόση το πολύ 1000-1500euro αλλα λόγο τις οικονομικής μου κατάστασης δε μπορώ να πάρw καινούργιο αμάξι και μένω αρκετά χιλιόμετρα ektos polis και μου έχει δημιουργήσει απίστευτα προβλήματα στην μετακίνηση.
μήπως μπορείτε να μου πείτε πως θα ήταν καλύτερα να το χείριστο?
ευχάριστο πολύ
-
Πολύ φοβάμαι ότι δεν μπορείς να αξιώσεις κάτι παραπάνω.
Το αυτοκίνητό σου προφανώς υπέστη ζημιές που κρίνεται ασύμφορο να επισκευαστούν = ολική = εισπράττεις την αποζημίωση.
Για τι Citroen μιλάμε (μοντέλο/χρονολογία, ώστε να δούμε την τρέχουσα εμπορική του αξία);
Στη θέση σου θα έπαιρνα την αποζημίωση από την ασφαλιστική και με τα χρήματα αυτά θα αγόραζα κάτι άλλο.
Ίσως κάποιος ασφαλιστής/νομικός σύμβουλος/δικηγόρος εδώ να γνωρίζει να σε ενημερώσει για το αν μπορείς να αξιώσεις με κάποιο τρόπο αποζημίωση για τα έξοδά σου όσον καιρό θα είσαι χωρίς αυτοκίνητο. -
το αυτοκίνητο είναι citroen σάχο του 96
με το χτύπημα έσπασε ο άξονας από κάτω. και έκανε σβούρες και έσκασε πάνω σε ένα άλλο παρκαρισμένο αμάξι και έχει ζημιες και από τις δυο πλευρές
ελπίζω κάποιος να υπάρχει να με πληροφόρηση για τα έξοδα
ευχάριστο πολύ για τον χρόνο σου να μου απάντησης
-
Με αυτά τα χρήματα δεν αγοράζεις άλλο ?
-
Χαλαρά αγοράζει άλλο.
Σου στέλνω πμ επειδή μου έτυχε ακριβώς το ίδιο με σαξο πρόσφατα, πως το χειρίστηκα.Sent from my Neo V using Tapatalk
-
δεν μου έχει έρθει ακόμα το pm
δε ξέρω αν αγοράζω άλλο, αλλα όσο έχω ψάξει δε έχω βρει πουθενά κανένα νομο να λέει ότι λόγο παλιότητας του αμαξιού πρέπει να αποζημιωθώ λιγότερο. σκέφτομαι να τους πω ότι δε δέχομαι την αποζημίωση και αφού λένε ότι η εμπορική αξια είναι χαμηλή απλά να μου πάρουν ένα citroen σάχο του 96
-
Στο έστειλα μόλις
Sent from my Neo V using Tapatalk
-
Φίλε μου, αν η ασφαλιστική σου σε αποζημιώσει με 1500 ευρώ η γνώμη μου είναι να τα πάρεις.
Η εμπορική αξία του Σαξό του 1996 είναι αρκετά μικρότερη.
Με 1500 ευρώ παίρνεις Σαξό του 2001+.
Ενδεικτικά:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3136067/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3225055/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3308141/
(όλα στο Ηράκλειο Κρήτης και από ιδιώτες, όπως φαίνεται τουλάχιστον) -
Ανακαλείται η άδεια λειτουργίας της ασφαλιστικής Evima
http://www.naftemporiki.gr/finance/story/606015 -
Ζωη σε μας!!!!
-
Κρίμα για όσους ανανέωσαν πρόσφατα!
Sent from my Neo V using Tapatalk
-
Μου συνέβη κι εμένα κάτι περίεργο με την ασφάλεια. Ήταν τότε που έπαιρνα τηλ και ρωτούσα τιμές. Σε μια εταιρία με ρώτησαν αριθμό πινακίδας, τον είπα και μου είπαν ότι το αμάξι φαίνεται ότι από το καλοκαίρι είναι ανασφάλιστο. Μάλιστα μου είπαν και σε ποιά εταιρία το είχα ασφαλίσει τότε. Εγώ τους απάντησα ότι αυτό δεν ισχύει (όντως δεν ίσχυε) κι ότι το είχα ασφαλισμένο στην Αιγαίον. Το ξανασκέφτηκα τώρα που λένε ότι θα στείλουν ειδοποιητήρια στα ανασφάλιστα. Υπάρχει περίπτωση για άλλη μια φορά (...) ο πράκτορας να έχει κάνει βλακεία και να μην έχει ενημερώσει το 'σύστημα' ότι είμαι ασφαλισμένος; Πώς γίνεται η τάδε εταιρία να με βλέπει ως ανασφάλιστο;
-
Ο χρήστης k_kb312 έγραψε:
Μου συνέβη κι εμένα κάτι περίεργο με την ασφάλεια. Ήταν τότε που έπαιρνα τηλ και ρωτούσα τιμές. Σε μια εταιρία με ρώτησαν αριθμό πινακίδας, τον είπα και μου είπαν ότι το αμάξι φαίνεται ότι από το καλοκαίρι είναι ανασφάλιστο. Μάλιστα μου είπαν και σε ποιά εταιρία το είχα ασφαλίσει τότε. Εγώ τους απάντησα ότι αυτό δεν ισχύει (όντως δεν ίσχυε) κι ότι το είχα ασφαλισμένο στην Αιγαίον. Το ξανασκέφτηκα τώρα που λένε ότι θα στείλουν ειδοποιητήρια στα ανασφάλιστα. Υπάρχει περίπτωση για άλλη μια φορά (...) ο πράκτορας να έχει κάνει βλακεία και να μην έχει ενημερώσει το 'σύστημα' ότι είμαι ασφαλισμένος; Πώς γίνεται η τάδε εταιρία να με βλέπει ως ανασφάλιστο;Αν έχεις στα χέρια σου το σήμα είσαι καλυμένος.
Οι ασφαλιστικές ενημερώνουν μια κοινή βάση δεδομένων στην οποία όλες έχουν πρόσβαση. (για αυτό πλέον δεν είναι εύκολο να κοροϊδέψεις για χαμηλό bonus malus)
Πιθανότατα λοιπόν, η εταιρεία να μην ενημέρωσε την βάση αυτή περί της ασφάλισης του αυτοκινήτου σου.Ο πράκτορας δεν έχει σχέση αφού η αρμοδιότητα του φτάνει μέχρι την ασφαλιστική.
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Αν έχεις στα χέρια σου το σήμα είσαι καλυμένος.
Πιθανότατα λοιπόν η εταιρεία να μην ενημέρωσε το σύστημα του υπουργείου περί της ασφάλισης του αυτοκινήτου σου.Ο πράκτορας δεν έχει σχέση αφού η αρμοδιότητα του φτάνει μέχρι την ασφαλιστική.
Το σήμα το έχω αλλά για ποιό λόγο να μπω στη διαδικασία να λάβω ειδοποιητήριο εφόσον είμαι νόμιμος επειδή η εταιρία...βαριέται; Και μετά να πρέπει να αποδεικνύω ότι δεν είμαι ελέφαντας; Μήπως θα πρέπει να μεταβώ και στην εφορία που έφυγε από εδώ και πήγε 20χλμ μακρυά;
-
Κάτσε να σου στείλουν το ειδοποιητήριο πρώτα και μετά αγχώνεσαι...
ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ