Feb 22, 2005, 10:20 PM

Ο χρήστης melos86 έγραψε:
Ναι αλλα δεν υπαρχει κανενας ο οποιος να λεει οτι το Ε36 Coupe δεν ηταν ομορφο αυτοκινητο... Ειναι το μοναδικο αυτοινητο το οποιο αν εβγαινε σημερα θα μπορουσε να χτυπησει τρελα νουμερα!!
Οσο για τις διαφορες με ενα mondeo (βασικα ειναι ανηθικο να συγκρινουμε αυτα τα δυο αυτοκινητα...) αυτες θα κανουν της εμφανιση τους μετα απο 6-7 χρονια!! Οταν στο mondeo ο μονος τροπος για να μην τριζουν τα πλαστικα θα ειναι να εχεις τερμα το radio-cd η μπεμπα θα ειναι ησυχη σαν νεκροταφειο! Σου μιλαω εκ πειρας μια και υπαρχει Ε36 Coupe 11ετιας στην οικογενεια και τα μονα προβληματα που εχει βγαλει ειναι μια φλαντζα (εγινε λαθος απο το service) και ενα μικρο σκισιμο στο καθισμα του οδηγου υστερα απο 190.000χλμ! Μιλαω για ενα 318is...

Καποιοι λενε 'οτι πληρωσεις παιρνεις...'! Οσον αφορα τα αυτοκινητα εχουν απολυτο δικιο!!! Ασε την μεταπωλητικη αξια... Τι να πιασει ενα mondeo 11 ετιας??? Η μπεμπα χτυπαει ανετα τα 11-12 χιλιαρικα.. (Αγοραστηκε 35.000)
KAI ΟΛΑ ΑΥΤΑ Α-Π-Ρ-Ο-Β-Λ-Η-Μ-Α-Τ-Ι-Σ-Τ-Α!!
Αφηστε τα 'θυματα' να παιρνουν τις μπεμπες και παρτε ολοι εσεις που τις κατακρινετε τις αυτοκινηταρες σας...

Άντε πάλι με τα Coupe. Τριών όγκων και coupe είναι έννοιες εξ' ορισμού αντίθετες. Το δίπορτο Impreza GT προηγούμενης γενιάς ήταν coupe;

Ώστε 11-12 χιλιάρικα τα πιάνει με αγορά 35; άρα έχασε 23-24Κ. Το Mondeo κοστίζει καινούριο 20Κ. Ακόμα και να το χαρίσεις μετά από 11 χρόνια έχεις χάσει 20Κ, άρα ποιος έχασε περισσότερα ευρώ σε απόλυτες τιμές;

Και ναι, ακόμα και Golf GTI είναι ΚΛΑΣΕΙΣ ανώτερο από την... 120i και φυσικά μην τυχόν και βρεθεί μπροστά του

Αν πηγαίνει στη μεσαία οκ, κανένα πρόβλημα, άλλωστε αργά θα πηγαίνει για να τον/την βλέπουν