Ο χρήστης lkar έγραψε:
υπάρχει ήδη τόπικ με τι θεωρείται σπορ & coupe.
Καλό θα ήταν να βάζεις παραγράφους σε μεγάλα κείμενα.
Η εμφάνιση είναι καθαρά ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ!!! αν εσένα σου αρέσει η τριάρα σε άλλον δεν αρέσει καθόλου. Δεν μπορείς να πεις ότι είναι καλύτερο ένα 'ομορφότερο' μοντέλο.
Ούτε του 92 ούτε στα σημερινά αυτοκίνητα με απασχολεί η εμφάνιση, άνευ ουσίας, ούτε άλογα δίνει ούτε στρίβει καλύτερα ένα 'όμορφο' αυτοκίνητο -μην αναφέρω παραδείγματα και γίνει πόλεμος -
Κι εγώ είχα ένα UNO 1.4 του 91, αγοράστη 2.800.000 -τότε- και πουλήθηκε μετά από 9 χρόνια και 140.000χλμ με ελάχιστα προβλήματα 900.000, κράτησε ή όχι την αξία του; (έχασα 1.900.000 εκ. ΔΡΧ) Στα 10 χρόνια πόσα έχασε η BMW;
Η πίσω κίνηση πρέπει να δικαιολογεί το όνομά της, κι οι Mercedes πισωκίνητες είναι (σχεδόν όλες)
Ikar με τη σειρά:
1)Έχεις δίκιο δεν το είχα δει ότι υπάρχει
2)Επίσης έχεις απόλυτο δίκιο, ήμουν κουραστικός για τον αναγνώστη
3)Πολλές φορές η υποκειμενικότητα διαθέτει και στοιχεία αντικειμενικότητας αναλόγως την γνώμη που έχει ο περισσότερος κόσμος αν ρωτηθεί. π.χ. η Κλώντια Σίφερ σε άλλους δεν αρέσει αλλά στους περισσότερους αρέσει γιατί είναι αντικειμενικά όμορφη.
4)Η ΒΜW δεν στρίβει? μήπως δεν έχεις οδηγήσει ποτέ μία? όσο για τα άλογα από 320 και πάνω πολύ καλά πάει.Και αν θες αργότερα τόσοι αξιόπιστοι βελτιωτές την ακολουθούν και την κάνουν τέρας.
Στο σασί της μέχρι και V12 έχουν καταχωνιάσει. Θυμίσου αν ξέρεις την Racing Dynamics compact που στο αμάξωμα μιας Ε36 βάλανε κινητήρα από 850! Για να μην αναφέρω Ηamann και άλλους πολλούς. Είδες λοιπόν που μιλάς και εσύ υποκειμενικά? Και στρίβει και πολλές λύσεις για να αποκτήσει ποοολλά άλογα εκ των υστέρων υπάρχουν.
Αλήθεια πόσα άλλα αμάξια δέχονται τέτοιες μετατροπές και που είναι οι βελτιωτές τους? Στην Ελλάδα? Ούτε φτερούγες δεν φτάνουν σε τέτοια σημεία ΑΞΙΟΠΙΣΤΗΣ βελτίωσης.
- Άλλο UNO και άλλο BMW. Πως συγκρίνεις ανόμοια πράγματα? Πρώτον το UNO είναι ένα κουραστικό αμάξι στα ταξίδια. Άσε που είναι αμάξι πόλης και αυτό που λες ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις όταν ένα αμάξι είναι ακριβότερο από ένα άλλο.Κακά τα ψέματα ότι πληρώνεις παίρνεις. Και στο κάτω-κάτω άλλο 140000 και άλλο 315000. Το uno δεν υπάρχει καν σήμερα!
6)Άλλο Μerc και άλλο BMW.Όλοι ξέρουν ότι η μπέμπα είναι πιο σπορτίφ από την ΜΒ στις αντίστοιχες εκδόσεις. Ποτέ μια ΜΒ δεν πρόκειτε να δώσει το driving feeling όσο μία μπέμπα όσους ίππους και να βγάζει.
Τέλος πάντων αυτή η αντιπαράθεση δεν έχει ουσία. Δεν πάει κανένας να πείσει κανέναν γι΄αυτό ας σταματήσουμε εδώ. Κάθε άποψη είναι σεβαστή.