-
Διερωτώμαι, καθώς στο τελευταίο μου ταξίδι πήγαινα τρενάκι από Hyundai Atos με 110 χλμ/ ώρα. Γιατί όταν κάποιος πλησιάζει τον προπορευόμενο στα 100 μέτρα αυτός δεν ανοίγει τον δρόμο και πρέπει να πας στο μισό μέτρο για να καταλάβει ότι ταξιδεύεις ταχύτερα από αυτόν? Μπορούν να θεωρούν οι οδηγοί Hyundai Atos ή Cinquecento έστω και αν έχουν τουρμπίνα που σφυρίζει ότι τους ανήκει η αριστερή? (ναι παιδιά ακολουθούσα τύπο στην Λάρισα που πήγαινε με 150 σφύριζε το εργαλείο σαν Phantom F4 και δεν έκανε δεξιά με τίποτα, κάθισα πίσω του άκουγα τον ήχο και γέλαγα με την κατάστση.)
-
Διερωτώμαι, καθώς στο τελευταίο μου ταξίδι πήγαινα τρενάκι από Hyundai Atos με 110 χλμ/ ώρα. Γιατί όταν κάποιος πλησιάζει τον προπορευόμενο στα 100 μέτρα αυτός δεν ανοίγει τον δρόμο και πρέπει να πας στο μισό μέτρο για να καταλάβει ότι ταξιδεύεις ταχύτερα από αυτόν? Μπορούν να θεωρούν οι οδηγοί Hyundai Atos ή Cinquecento έστω και αν έχουν τουρμπίνα που σφυρίζει ότι τους ανήκει η αριστερή? (ναι παιδιά ακολουθούσα τύπο στην Λάρισα που πήγαινε με 150 σφύριζε το εργαλείο σαν Phantom F4 και δεν έκανε δεξιά με τίποτα, κάθισα πίσω του άκουγα τον ήχο και γέλαγα με την κατάστση.)
-
Διερωτώμαι, καθώς στο τελευταίο μου ταξίδι πήγαινα τρενάκι από Hyundai Atos με 110 χλμ/ ώρα. Γιατί όταν κάποιος πλησιάζει τον προπορευόμενο στα 100 μέτρα αυτός δεν ανοίγει τον δρόμο και πρέπει να πας στο μισό μέτρο για να καταλάβει ότι ταξιδεύεις ταχύτερα από αυτόν? Μπορούν να θεωρούν οι οδηγοί Hyundai Atos ή Cinquecento έστω και αν έχουν τουρμπίνα που σφυρίζει ότι τους ανήκει η αριστερή? (ναι παιδιά ακολουθούσα τύπο στην Λάρισα που πήγαινε με 150 σφύριζε το εργαλείο σαν Phantom F4 και δεν έκανε δεξιά με τίποτα, κάθισα πίσω του άκουγα τον ήχο και γέλαγα με την κατάστση.)
-
Ωραία όλα αυτά, αλλά τίθεται και ένα άλλο θέμα.
Αν το όριο ταχύτητας είναι 120χαω και εσύ πηγαίνεις με 110χαω, είσαι υποχρεωμένος να παραχωρήσεις τη λωρίδα σε κάποιον που έρχεται με 150 και είναι παράνομος; Μάλλον όχι και φυσικά το φαινόμενο είμαι μέσα στην πόλη και θέλω να πάω με 100 αλλά ο 'βλάκας' μπροστά μου πάει με 60 μάλλον θα πρέπει να εκλείψει.
-
Ο χρήστης yandr έγραψε:
Ωραία όλα αυτά, αλλά τίθεται και ένα άλλο θέμα.Αν το όριο ταχύτητας είναι 120χαω και εσύ πηγαίνεις με 110χαω, είσαι υποχρεωμένος να παραχωρήσεις τη λωρίδα σε κάποιον που έρχεται με 150 και είναι παράνομος; Μάλλον όχι και φυσικά το φαινόμενο είμαι μέσα στην πόλη και θέλω να πάω με 100 αλλά ο 'βλάκας' μπροστά μου πάει με 60 μάλλον θα πρέπει να εκλείψει.
Αν είμαι παράνομος με πιάνει η αστυνομία. Αλλιώς πρέπει να πουλήσουμε όλοι τα αυτοκίνητα μας και να πάρουμε Atos.
Στην Αθηνών - Πατρών πρέπει να μην μπαίνει κανείς στην βοηθητική τα ΚΤΕΛ να πηγαίνουν με 80 χλμ/ ώρα και αυτοί που θέλουν να προσπεράσουν με 110 χλμ/ ώρα να βγαίνουν στο αντίθετο ρεύμα όπου το επιτρέπουν οι διαγραμμίσεις.
Στην πόλη συμφωνώ ότι το όριο είναι 60 γιατί κρύβονται πάρα πολύ κίνδυνοι. Στον κλειστό αυτοκινητόδρομο τα πράγματα αλλάζουν. όπου ο δρόμος έχει πολλές λωρίδες κυκλοφορίας η αριστερή πρέπει να ναι ελέυθερη -
Στους αυτοκινητόδρομους η αριστερή λωρίδα, είναι λωρίδα προσπεράσματος. Ακόμη κι αν πηγαίνεις με 220, δεν μπορείς να κινείσαι **μονίμως **αριστερά.
Τώρα σε ό,τι αφορά τους δευτερεύοντες εθνικούς δρόμους, τα χάλια τους είναι τέτοια που κάνουν τον ΚΟΚ να φαίνεται τουλάχιστον γελοιος...
-
Στους αυτοκινητόδρομους η αριστερή λωρίδα, είναι λωρίδα προσπεράσματος. Ακόμη κι αν πηγαίνεις με 220, δεν μπορείς να κινείσαι μονίμως αριστερά.
Σωστή παρατήρηση, αφού αυτό προβλέπεται άλλωστε από τον Κ.Ο.Κ.
Πάντως μέσα στην πόλη υπάρχουν άπειρες περιπτώσεις όπου οδηγοί προσπαθούν να σε αναγκάσουν να κινηθείς ταχύτερα από το προβλεπόμενο όριο ταχύτητας, αγανακτώντας μάλιστα που δεν τους κάνεις τη χάρη να πάρεις τις στροφές με χειρόφρενο.
[/quote]
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Στους αυτοκινητόδρομους η αριστερή λωρίδα, είναι λωρίδα προσπεράσματος. Ακόμη κι αν πηγαίνεις με 220, δεν μπορείς να κινείσαι **μονίμως **αριστερά.Τώρα σε ό,τι αφορά τους δευτερεύοντες εθνικούς δρόμους, τα χάλια τους είναι τέτοια που κάνουν τον ΚΟΚ να φαίνεται τουλάχιστον γελοιος...
Αυτό που θα πω ίσως έπρεπε να το βάλω στο θέμα με τα 'παράδοξα των ελληνικών δρόμων'. Υπάρχουν δεκάδες περιπτώσεις που κινούμενος με ταχύτητες άνω των 160χαω -πάντα στη μεσαία λωρίδα- πλησιάζω απειλητικά αυτοκίνητα που κινούνται στην αριστερή με 100-120 και αναγκάζομαι να βγω αριστερά να 'παίξω' φανάρια ώστε να μπουν δεξιά, να προσπεράσω κι έπειτα να ξαναμπώ κι εγώ δεξιά. Αστείο μεν, αλλά η προσπέραση από δεξιά είναι πολύ πιο επικίνδυνη από το να πηγαίνεις με 40 στην αριστερή λωρίδα.
-
Ο χρήστης yandr έγραψε:
Στους αυτοκινητόδρομους η αριστερή λωρίδα, είναι λωρίδα προσπεράσματος. Ακόμη κι αν πηγαίνεις με 220, δεν μπορείς να κινείσαι μονίμως αριστερά.
Σωστή παρατήρηση, αφού αυτό προβλέπεται άλλωστε από τον Κ.Ο.Κ.
Πάντως μέσα στην πόλη υπάρχουν άπειρες περιπτώσεις όπου οδηγοί προσπαθούν να σε αναγκάσουν να κινηθείς ταχύτερα από το προβλεπόμενο όριο ταχύτητας, αγανακτώντας μάλιστα που δεν τους κάνεις τη χάρη να πάρεις τις στροφές με χειρόφρενο.
[/quote]
Για την πόλη εχεις απόλυτο δίκιο. Μην πιέζεσαι Εσύ έχεις προτεραιότητα.
-
Η αριστερή λωρίδα είναι πράγματι λωρίδα προσπεράσματος και πρέπει να μένει ελεύθερη. Αν κάποιος οδηγήσει σε αυτοκινητόδρομους της Γερμανίας θα παραξενευτεί από την εικόνα των αυτοκινήτων που κινούνται στις υπόλοιπες λωρίδες πλην της αριστερής. Εντούτοις αυτό είναι και το σωστό. Για το αν κάποιος έχει δικαίωμα να 'απαιτήσει' προσπέραση όταν κινείται με μεγαλύτερη ταχύτητα από την επιτρεπόμενη, η προσωπική μου γνώμη είναι ναι. Μπορεί να είναι παράνομο αλλά δεν από τη στιγμή που εγώ δεν είμαι ο νόμος λίγα πράγματα μπορώ να κάνω.
Και κάτι άλλο, οι δύο turbojet J79 του F-4 κάθε άλλο παρά σφυρίζουν όπως η τουρμπίνα του Atos φίλε cpp.
-
Ο χρήστης maf έγραψε:
Η αριστερή λωρίδα είναι πράγματι λωρίδα προσπεράσματος και πρέπει να μένει ελεύθερη. Αν κάποιος οδηγήσει σε αυτοκινητόδρομους της Γερμανίας θα παραξενευτεί από την εικόνα των αυτοκινήτων που κινούνται στις υπόλοιπες λωρίδες πλην της αριστερής. Εντούτοις αυτό είναι και το σωστό. Για το αν κάποιος έχει δικαίωμα να 'απαιτήσει' προσπέραση όταν κινείται με μεγαλύτερη ταχύτητα από την επιτρεπόμενη, η προσωπική μου γνώμη είναι ναι. Μπορεί να είναι παράνομο αλλά δεν από τη στιγμή που εγώ δεν είμαι ο νόμος λίγα πράγματα μπορώ να κάνω.Και κάτι άλλο, οι δύο turbojet J79 του F-4 κάθε άλλο παρά σφυρίζουν όπως η τουρμπίνα του Atos φίλε cpp.
Το πρωινό σφυριγματάκι των F-4 στην Ανδραβίδα όταν τροχοδρομούσαν δεν ξεχνιέται. Λες να δούμε κανά Atos με διπλή εξάτμιση και μετάκαυση να κάνει ταχείες διελεύσεις?
-
To idio provlhma antimetopisa k go otan phgaina k erxomoun apo volo to weekend. Phgainan oloi sthn aristerh lorida me liga k eprepe na ftaso akrivos piso tous mpas k pane deksia! Fysika den tous prokalousa kollontas ston profylakthra tous dioti oute emena mou aresei.
To xeirotero omos egine sthn epistrofh apo volo. Ena mple nissan almera phgaine se anhforiko dromo me 80-90. Ego phgaina me SAFOS pio polla (120) k eixe xoro na paei deksia. Alla autos tipota omos! EKEI! Eixa kollhsei ora piso tou k elega 'katse, tha perasei k ton allon k meta tha paei deksia'. TIPOTA! Les k tou eriksa to goitro pou kinoumoun pio grhgora alla apo thn allh k autos den prospathise na epitaxynei!
Telika ta phra sto kranio, katevasa tetarth k phga terma deksia kanontas 2plh prosperash. To ksero oti htan m@l@kia mou alla sas diavevaiono oti den htan epikyndhno! P@p@ries den kano...To them einai oti se vgazoun ekso apo ta rouxa sou merikoi odhgoi! Prepei na einai thema goitrou dioti sou leei 'siga mhn ton afiso na me perasei k me nomizei koulo h gomena!'.
Epishs ego ksero oti epitrepetai na peraseis to anotato orio taxythtas otan pragmatopoieis prosperash. Ara o typos pou paei me 110 aristera prepei na kanei sthn panta...
-
Το ΒΑ-ΒΑ-ΒΟΥΜ περνάει τα 110 στην ανηφόρα!
Καλημέρα...
-
Γεία σας, όλα τα όρια ταχύτητας έχουν καθοριστεί και τοποθετηθεί, χωρίς καμία σοβαρή μελέτη και χωρίς καμία λογική. Φιλέ yandr δέν ξέρεις γιατί ο 'βλάκας' που λές τρέχει! Αν υπάρχει πολύ σοβαρός λόγος και οι κυκλοφοριακές συνθήκες το επιτρέπουν, εσύ θα το αναγκάσεις να παεί με 50????????? Αν θέλει να σκοτωθεί εσύ θα τον σώσεις? Κλείνωντας το δρόμο σε κάποιον εγκληματείς, σε κάθε περίπτωση.
Σε δρόμο με πολλές λουρίδες, οταν οδήγεις στη δεξία και ο ευρισκόμενος αριστερά παεί πιο αργά ενω συνεχίζεις την πορεία σου χωρίς να αλλάξεις λουρίδα, είναι κακό αυτο? Μήπως ο ευρισκόμενος αριστερά έπρεπε να είναι μπροστά σου?
Οι δρόμοι είναι κοινόχρηστοι και κανείς δεν έχει το δικαίωμα να κλείνει το δρόμο σε κανένα, εκτός αν η πορεία είναι αδύνατη!Αυτα για να είμαστε αγαπημένοι.
-
Ο χρήστης clioman έγραψε:
Epishs ego ksero oti epitrepetai na peraseis to anotato orio taxythtas otan pragmatopoieis prosperash. Ara o typos pou paei me 110 aristera prepei na kanei sthn panta...Είσαι σίγουρος για αυτό clioman? Πάντως το ότι η αριστερή λωρίδα είναι μόνο λωρίδα προσπεράσεων είναι το σίγουρο.
Το μεγάλο πρόβλημα όταν το προπορευόμενο αυτοκίνητο κινείται επίμονα στην αριστερή λωρίδα είναι ότι αν εσύ επιχειρήσεις να προσπεράσεις από δεξιά τότε: 1ον. είναι πολλοί αυτοί που δεν κοιτάνε το δεξί τους καθρέπτη, με αποτέλεσμα να μπει δεξιά την ώρα που εσύ προσπερνάς και 2ον. αν γίνει αυτό, είσαι παράνομος (να σας θυμίσω ότι προσπέραση από δεξιά απαγορεύεται) και πληρώνεις και τη νύφη αν γίνει η στραβή.
-
Αν θέλει να σκοτωθεί εσύ θα τον σώσεις? Κλείνωντας το δρόμο σε κάποιον εγκληματείς, σε κάθε περίπτωση.
Κοίτα, δεν εκφράστηκα σωστά, ενοούσα για κίνηση στην πόλη σε δρόμο με μία λωρίδα. Στην εθνική κανονικά όλοι κινούνται δεξιά και αν θέλουν να προσπεράσουν πάνε αριστερά.
Συγγνώμη κιόλας, κακή διατύπωση.
ΥΓ. Δεν είπα και να τον κλέισουμε τον άνθρωπο.
[/quote] -
Ο χρήστης clioman έγραψε:
Epishs ego ksero oti epitrepetai na peraseis to anotato orio taxythtas otan pragmatopoieis prosperashΚαλώς ή κακώς ο ΚΟΚ δεν προβλέπει υπέρβαση του ανώτατου ορίου ταχύτητας ακόμα και κατά το προσπέρασμα.
-
-
Όταν πλησιάζω κάποιον από πίσω με την BMW κάνει σχεδόν πάντα δεξιά. Όταν πλησιάζω με το Citroen σχεδόν ποτέ, ακόμα και αν κινούμαι με την ίδια ταχύτητα.
-
Πηγαίνω γύρω στα 140 στην Υλίκη στην αριστερή και βλέπω μπροστά μου ένα Hyundai Coupe να πηγαίνει με 120. Πλησιάζω και δεν κάνει δεξιά. Περιμένω, και δεν αλλάζει τίποτα. Λέω δεν θα με είδε και πάω να περάσω από δεξιά. Αμέσως κάνει δεξιά και με κλείνει. Λέω έκανε στην άκρη. Πάω να περάσω από αριστερά και με κλείνει ξανά. Ξαναβγαίνω δεξιά και να' το πάλι μπροστά μου. Και πάνω που αρχίζω να εκνευρίζομαι, εμφανίζεται από πίσω ένα S3 με 170 και το Hyundai κάνει αμέσως αριστερά και τον κλείνει! Το S3 πέφτει στα φρένα σαν τρελό και εγώ πατάω το γκάζι να φύγω όσο το δυνατόν πιο μακρυά...
-
Νομίζω ότι ο ΚΟΚ λέει η αριστερή πρέπει να μένει πάντα ελεύθερη όταν είναι από 3 λωρίδες και πάνω. Τώρα αν πάω στην αριστερή με 170, και έρθει κάποιος και μου κολλήσει όταν η μεσαία πάει με 100, μην περιμένει να κάνω στην άκρη αμέσως και να πάρω κάποιον στο λαιμό μου...
-
-
Ο χρήστης geko έγραψε:
Γεία σας, όλα τα όρια ταχύτητας έχουν καθοριστεί και τοποθετηθεί, χωρίς καμία σοβαρή μελέτη και χωρίς καμία λογική. Φιλέ yandr δέν ξέρεις γιατί ο 'βλάκας' που λές τρέχει! Αν υπάρχει πολύ σοβαρός λόγος και οι κυκλοφοριακές συνθήκες το επιτρέπουν, εσύ θα το αναγκάσεις να παεί με 50????????? Αν θέλει να σκοτωθεί εσύ θα τον σώσεις? Κλείνωντας το δρόμο σε κάποιον εγκληματείς, σε κάθε περίπτωση.
Σε δρόμο με πολλές λουρίδες, οταν οδήγεις στη δεξία και ο ευρισκόμενος αριστερά παεί πιο αργά ενω συνεχίζεις την πορεία σου χωρίς να αλλάξεις λουρίδα, είναι κακό αυτο? Μήπως ο ευρισκόμενος αριστερά έπρεπε να είναι μπροστά σου?
Οι δρόμοι είναι κοινόχρηστοι και κανείς δεν έχει το δικαίωμα να κλείνει το δρόμο σε κανένα, εκτός αν η πορεία είναι αδύνατη!Αυτα για να είμαστε αγαπημένοι.
Σωστά λες ότι κανείς δεν πρέπει να «κλείνει» όσους θέλουν να προσπεράσουν, ακόμα κι αν υπερβαίνουν το ανώτατο όριο ταχύτητας. Ωστόσο, πιστεύω ότι, όσο επικίνδυνος (για τον εαυτό του και για τους άλλους) είναι ένας οδηγός που κινείται αργά στην αριστερή λωρίδα αυτοκινητοδρόμου, το ίδιο επικίνδυνος είναι και αυτός που υπερβαίνει το όριο. Βέβαια είναι γεγονός ότι σε πολλές περιπτώσεις τα όρια ταχύτητας είναι αστεία. Όμως, τα όρια δεν μπορεί να είναι υποκειμενικά. Δεν είναι δυνατόν να τρέχει ο καθένας όσο θέλει, ανάλογα με τις οδηγικές του ικανότητες (όπως αυτός τις εκτιμά), το αυτοκίνητο που οδηγεί και την κυκλοφοριακή κατάσταση του δρόμου. Γι' αυτό τα όρια πρέπει να είναι σεβαστά είτε διαφωνούμε με αυτά είτε όχι.
-
Αν θυμάμαι καλά στο ένα φεγγάρι που πέρασα από το εργαστήριο οδοποιίας του πολυτεχνίου, ένας δρόμος έχει όριο στην πινακίδα αρκετά χαμηλότερο από το όριο σχεδιασμού.
Ένας δρόμος που έχει κατασκευαστεί με προδιαγραφές αυτοκινητοδρόμου και έχει (από τις προδιαγραφές) όριο 120 πρέπει να έχει σχεδιαστεί ώστε να αντέχει 180. Άρα όριο 90 στον αυτοκινητόδρομο (όπως πχ στην Υλίκη) σημαίνει είτε ότι το όριο είναι λάθος είτε ότι ο δρόμος δεν ακολουθεί τις προδιαγραφές.
Αλλά ξέρετε τώρα. Περνάει ένας με 200 σκοτώνεται και μετά βάζουμε όριο 50 για να είμαστε σίγουροι...
Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΣΤΟΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ?