-
Οι καλλυτερες ηταν οι ALPINA!!Τις θυμαστε ;
-
Πάλι στο χαβαλέ το πάμε αλλά η κακούργα ή κοινωνία φταίει τότε δε υπήρχε το χρηματιστήριο.
Alpina ήταν (και είναι) βελτιωμένες εκδόσεις από εξωτερικό βελτιώτη
στην Ελλάδα υπήρχαν πάντα 'γνήσια' 'ομολογκαρισμένα' αυτοκόλητα Alpina.Bavaria ήταν νομίζω επίπεδο εξοπλισμού, τα φοβερά extra του τότε ήταν δεξιός καθρέπτης, αντίσταση στο πίσω τζάμι κ.λ.π.(Σκέτη χλίδα δηλαδή)Βέβαια και μόνο το αυτοκόλητο αρκούσε.
Όσο για τα 323 η απόλυτη βελτίωση για όσους είχαν σηματάκι 323 ήταν να βάλουν δίπλα τo 'i' καλά μιλάμε ότι έπαιρνε ίσα με 9,87 χλμ. τελικής ( για άλογα μη ρωτάτε δεν υπήρχε δυναμόμετρο)
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Θυμάται κανείς στην δεκαετία του 80 την 315 (για την Ελλάδα μόνο) που το μόνο standard που είχε στον εξοπλισμό ήταν το τιμόνι;;;
Και μερικοί έβγαζαν το 315 από πίσω και έβαζαν Μ ή 323;;Όσο για τα σήματα 323 και 'bavaria'??? (η μόδα 'Μ' ήρθε αργότερα) οι γνώστες τις ξεχώριζαν από τις εξατμίσεις και έπεφτε το ανάλογο 'κράξιμο'.
Και οι όχι τόσο πολύ γνώστες από μια πολύ μικρή λεπτομέρεια. Ήταν μονοφάναρες
-
Βλέπω τα παρακολουθείς τα πισωκίνητα αυτοκίνητα κυρ Σιέλε μας!!
-
ναι, αλλά το οτι βλέπει τη μάσκα τους (απ'το μεσαίο καθρέφτη) ίσως μας λέει κάτι....
-
Τα χαλβαδιάζει παρκαρισμένα θες να πεις!!!
-
Βρε παιδιά, εγώ ένα πράγμα δεν έχω καταλάβει...
ή όλοι που λέτε αυτά έχετε γερή τσέπη
ή ότι επειδή δεν μπορείτε / θέλετε να πάρετε ένα τέτοιο αυτοκίνητο μειώνετε τους άλλους που το έχουν.και εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμε.
Μπορεί να είναι βαρύ και να θέλει πατινάρισμα για να ξεκινήσει, μπορεί να μην πηγαίνει με πολλά στον δρόμο ή να μην πετάει κώλο.
άλλά από την άλλη, αυτός που θα το πάρει πάει να πει οτι του αρέσει και του εμπνέει ασφάλεια και εμπιστοσύνη και και και, αλλά πιστέψτε με ότι αν είχε τα λεφτά θα είχε πάρει την 320.
Για να μην την πάρει, δεν το έκανε από βίτσιο αλλά δεν μπορούσε να την πάρει.Φυσικά κάποιοι θα απαντήσουν, ότι αφού έχει αυτά τα χρήματα για να πάρει την 316 που ομολογουμένως είναι μάλλον το ακριβότερο 1600άρι στην Ελλάδα, θα μπορούσε να είχε πάρει κάποιο άλλο όπου θα ήταν και πιο δυνατό και πιο γρήγορο.
Αλλά εγώ θα απαντήσω, ότι εκτός από το όνομα που φέρει αυτή η εταιρία και για να μην κρύβομαι πίσω από το δάχτυλο μου, πολλοί το περνούν αυτό το αμάξι μόνο και μόνο για το όνομα.
Αλλά είναι και η άλλη πλευρά, οπού το παίρνει γιατί του αρέσει το σχέδιο του, ή άνεση και η πολυτέλεια φυσικά.
Ακόμα δεν έχει ούτε ακριβά τέλη κυκλοφορίας αλλά ούτε και δαπανηρή ασφάλιση.Που αν σκεφτούμε σχεδόν όλοι όσοι αγοράζουν την σήμερον ημέρα ένα αυτοκίνητο το αγοράζουν με δώσεις, με αποτέλεσμα αν βάλουμε και τα παραπάνω συν την βενζίνη τότε το μηνιαίο κόστος ανεβαίνει πολύ. Και ακόμα ένας παράγοντας, είναι ότι τα έξτρα που μπορείς να βάλεις στην 316 θα τα πληρώσεις λιγότερο από ότι στην 320... το κάνουν πολλές εταιρίες αυτό.
Είναι άδικο από μέρους μας, να κοροϊδεύουμε τους συμπολίτες μας, όπου για να πάρουν το αυτοκίνητο που τους ΑΡΕΣΕΙ, έκαναν κάποιες θυσίες στην δύναμη και ταχύτητα... με τους χαρακτηρισμούς τι θα κάνει ο Έλληνας χωρίς 316 και 318.
Αν ζούσαμε σε ένα κράτος όπου δεν θα είχαμε τόσο βαρύ φορολογικό καθεστώς στα αυτοκίνητα, θα σας έλεγα εγώ μετά... αλλά το θέμα είναι ότι ζούμε σε ένα τελείως ανάποδο κράτος...
και πόσοι από εμάς πήραν το αυτοκίνητο που ήθελαν πραγματικά; πολύ λίγοι πιστεύω... όλοι κάναμε κάποια υποχώρηση.
συνεπώς φίλοι μου, δεν είναι καλό να βάζουμε όλα αυτά σε ένα τσουβάλι....
Ότι μπορεί ο καθένας μα βάσει αυτό που του αρέσει... αυτό θα πάρει.
ταπεινή μου γνώμη.
Φιλικά Θανάσης.Υ.Γ: Δεν έχω BMW 316
-
htanso21, πρώτα απ΄όλα δεν είναι μόνο θέμα αυτοκινήτου, είναι θέμα γενικότερης νοοτροπίας, απλά τυγχάνει οι περισσότεροι που έχουν αυτό το αυτοκίνητο να έχουν αυτή τη νοοτροπία. Είναι συνήθως άτομα που μαζέψαν πέντε δεκάρες και πήραν μία μπέμπα να πουλήσουν μούρη κ καλά. Είναι συνήθως οι οδηγοί που θα κάνουν λαλακία στο δρόμο (δε μπορεί να είναι τυχαίο).
Δεύτερον, έχεις αναλογιστεί πως ένα αυτοκίνητο με τέτοιο βάρος κ 102 άλογα μόνο μπορεί σε ορισμένες περιπτώσεις να γίνει επικίνδυνο, ειδικά αν συνδιάζεται με τη νοοτροπία που έχουν συνήθως οι κατοχοι του (είμαι ο βασιλιας του δρόμου, έχω ΒΜW, ο δρόμος μου ανηκει); Θα μου πεις, μόνο αυτοί είναι οι επικίνδυνοι των ελληνικών δρόμων; Σαφώς και όχι, αλλά αυτό δεν είναι δικαιολογία, και έπειτα όπως είπα είναι μάλλον περισσότερο θέμα νοοτροπίας παρά αυτοκινήτου αυτού καθ΄αυτού.
Αυτή είναι η άποψή μου.
Φιλικά. -
Ακριβώς αυτό κατήγορούμε. Την συγκεκριμένη νοοτροπία η οποία καταλήγει να γίνεται επικίνδυνη.
-
Να ξαναθέσω το ερώτημα (μιας και δεν έχει απαντηθεί)
Που είναι καλύτερη η 316 από τα:
Mondeo 1.8 & 2.0
Mazda 6 1.8 & 2.0ή κάποια 156;
τα οποία κοστίζουν και αρκετά λιγότερα
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Να ξαναθέσω το ερώτημα (μιας και δεν έχει απαντηθεί)Που είναι καλύτερη η 316 από τα:
Mondeo 1.8 & 2.0
Mazda 6 1.8 & 2.0ή κάποια 156;
τα οποία κοστίζουν και αρκετά λιγότερα
Μάλλον θα απαντηθεί με την έλευση της νέας 3άρας...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Να ξαναθέσω το ερώτημα (μιας και δεν έχει απαντηθεί)
Που είναι καλύτερη η 316 από τα:
Mondeo 1.8 & 2.0
Mazda 6 1.8 & 2.0ή κάποια 156;
τα οποία κοστίζουν και αρκετά λιγότερα
Μάλλον θα απαντηθεί με την έλευση της νέας 3άρας...
Η 316 θ'αργήσει ακόμα
-
Παιδια ειμαι μαζι σας, θεωρω την 316 κακη επιλογη, αλλα την εχετε οδηγησει οσοι τα λετε???
Εγω εχω οδηγησει μια 316 κομπακτ, ο ιδιοκτητης μου ειπε οτι ειναι 110 αλογα, και το αμαξι πηγαινε ικανοποιητικοτατα... Ουτε πατιναρισμα ηθελε για να ξεκινησει ουτε τετοιες υπερβολες... Δεν εβαζε φωτια στο δρομο, αλλα ηταν ικανοποιητικο. Τι να πουμε για το γκολφ 1.4 75ΗΡ τοτε??? -
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
Παιδια ειμαι μαζι σας, θεωρω την 316 κακη επιλογη, αλλα την εχετε οδηγησει οσοι τα λετε???
Εγω εχω οδηγησει μια 316 κομπακτ, ο ιδιοκτητης μου ειπε οτι ειναι 110 αλογα, και το αμαξι πηγαινε ικανοποιητικοτατα... Ουτε πατιναρισμα ηθελε για να ξεκινησει ουτε τετοιες υπερβολες... Δεν εβαζε φωτια στο δρομο, αλλα ηταν ικανοποιητικο. Τι να πουμε για το γκολφ 1.4 75ΗΡ τοτε???Και την 316 και πολλές άλλες BMW.
Το Golf 1.4 είναι επίσης κάκιστη επιλογή, όπως και όλα τα μικρομεσαία 1.4
Ειδικά με τα ευρώ που ζητάνε
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Παιδια ειμαι μαζι σας, θεωρω την 316 κακη επιλογη, αλλα την εχετε οδηγησει οσοι τα λετε???
Εγω εχω οδηγησει μια 316 κομπακτ, ο ιδιοκτητης μου ειπε οτι ειναι 110 αλογα, και το αμαξι πηγαινε ικανοποιητικοτατα... Ουτε πατιναρισμα ηθελε για να ξεκινησει ουτε τετοιες υπερβολες... Δεν εβαζε φωτια στο δρομο, αλλα ηταν ικανοποιητικο. Τι να πουμε για το γκολφ 1.4 75ΗΡ τοτε???Και την 316 και πολλές άλλες BMW.
Το Golf 1.4 είναι επίσης κάκιστη επιλογή, όπως και όλα τα μικρομεσαία 1.4
Ειδικά με τα ευρώ που ζητάνε
Π.χ. η 120i ;
Προσωπικά δεν θα αγόραζα 316i, A4 1.6 (καθώς και 156 1.6)
-
Τι θα κάνει ο Ελληνας χωρίς 316 και 318?
Θα σκεφτεί έναν καλύτερο τρόπο να πετάξει από 10.500.000 - 12.500.000 δρχμούλες μόνο και μόνο για να έχει προπελάτο πρελόκ???
Έτσι κι αλλιώς η καινούργια 320 στα 33.900 δεν αφήνει και πολλά περιθώρια σκέψης στο target group που απευθυνόταν η 316-318...
Ώρες ώρες γουστάρω τρελά να γίνομαι ισοπεδωτικός χεχε...
-
Και οσοι την οδηγησατε σας φανηκε οτι θελει πατιναρισμα για να ξεκινησει και απελπιστικα αργη και επικινδυνη??? Μηπως γινομαστε λιγακι υπερβολικοι???
-
Σπύρο... δεν γινόμαστε λίγο υπερβολικοί, αλλά πολύ!
Ναι ρε παιδιά γιατί δεν το λέτε κατευθείαν αλλά με υπεκφυγές, ότι αυτό το αμάξι είναι ότι χειρότερο στην κατηγορία του και ότι είναι ο χάρος προσωποποιημένος ;
Για να καταλαβαίνουμε τι λέτε κιόλας...Από την στιγμή που κάποιος το πήρε νομίζοντας ότι θα κερνάει τσάγια και τρελές προσπεράσεις καλά να πάθει.. αλλά όπως είπα και πιο πριν, δεν το παίρνουν όλοι για αυτό το σκοπό.
Και οι περισσότεροι εδώ μέσα, υποστηρίζετε το αντίθετο. -
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
Και οσοι την οδηγησατε σας φανηκε οτι θελει πατιναρισμα για να ξεκινησει και απελπιστικα αργη και επικινδυνη??? Μηπως γινομαστε λιγακι υπερβολικοι???Εγώ δεν ανέφερα πουθενά πατινάρισμα. Απελπιστικά αργή ΕΙΝΑΙ. Επικίνδυνη είπα ότι μπορεί να γίνει στα χέρια των επικίνδυνων ψώνιων που συνήθως αγοράζουν αυτό το αυτοκίνητο και τη βλέπουνε king of the road.
-
- Τι θα κάνει ο Ελληνας χωρίς 316 και 318?
- Θα αγοράσει 116.
Όσο για το αν είναι αργή η 316, είναι πρόβλημα στις δύσκολες προσπεράσεις και πας μία κάτω για να ανέβεις σβέλτα το βουνό (ιδίως αν έχεις φορτώσει το αμάξι), αλλά στον αυτοκινητόδρομο πάει μια χαρά και φτάνεις κι ατσαλάκωτος.
Εξ' άλλου 316 πωλείται και σε άλλες χώρες. Ακόμα και στη Γερμανία όπου η Compact ήταν χαρακτηρισμένη 'αυτοκίνητο πόλης'.
Τι θα κάνει ο Ελληνας χωρίς 316 και 318?